Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:10
De Honor Magic 6-serie bestaat uit drie telefoons, maar ze worden niet allemaal tegelijk uitgebracht.

De Magic 6 Lite, de goedkoopste van de reeks, werd op 4 december 2023 gelanceerd in China. Het toestel kwam op 10 januari 2024 uit in het Verenigd Koninkrijk en Europa. De Magic 6 en Magic 6 Pro werden onthuld op 11 januari 2024, een dag later. Maar dit was exclusief voor China.

De wereldwijde (globale) lancering van de telefoons zal plaatsvinden op het MWC 2024 op 25 februari 2024, samen met de Magic V2-serie. Het kan echter nog wel even duren voordat de telefoons daadwerkelijk in Europa te koop zijn en er is geen garantie dat beide modellen China zullen verlaten.

Een overzicht van de specs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAJ-DcZpPec400FMwm-MVQnACcU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EL1IAGihQSYxu6UdeMQsgABo.png?f=fotoalbum_large

Op TradingShenzhen is de Chinese versie al te koop, volgens die website met out of the box Play Services en Play Store geinstalleerd. Wat mij betreft best een goede prijs, 877 euro voor de 12GB/256GB versie.

Op het moment dat bekend is of er een Global versie komt zal ik er 1 bestellen, anders bestel ik deze Chinese. De specs zijn super goed, als het een verbetering is van de Magic5 Pro is het een serieuze concurrent voor de Pixel 8 Pro en S24 Ultra. Ook omdat de telefoon level 3 biometrics heeft, waardoor je dus met je telefoon kunt bevestigen met je gezicht voor banking apps bijvoorbeeld.

Ook het update beleid is verbeterd met de Magic5, wellicht met de Magic6 nog meer nieuws hierover:
The HONOR Magic 5 Pro, however, gets special treatment with three upgrade commitments and five years of patches.
Ik ben benieuws naar de 25e februari! In de tussentijd een filmpje van Ben's Gagdet reviews met een kleine review.

Update 26 februari.

De telefoon is inderdaad Global te verkrijgen.

https://www.hihonor.com/global/phones/honor-magic6-pro/

Momenteel alleen nog leverbaar in landen rondom Nederland. Bijvoorbeeld in Duitsland, waar ze een introductievoucher uitgeven met 300 euro korting. Er zal een embargo op de tests hebben gezeten want inmiddels zijn er een aantal reviews uit:

- Androidpolice
- Cnet.com
- Trustedreviews
- Phonearena

Op Dxomark heeft de telefoon nu de top spot geclaimd, terwijl de camera nog getest moet worden.

[ Voor 28% gewijzigd door KaiseRRuby op 26-02-2024 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:32:
Ook omdat de telefoon level 3 biometrics heeft, waardoor je dus met je telefoon kunt bevestigen met je gezicht voor banking apps bijvoorbeeld.
Dit wordt mogelijk gemaakt door een diepte camera net als iPhones hebben (dus niet zoals bij de Pixel 8 (Pro) met de selfie cam). Alleen de Magic 6 Pro heeft deze camera en die heeft daarom ook een groter selfie eiland in het scherm. Het is niet zo groot als dat van een iPhone, maar ik vind een klein selfiecamera gat in het scherm al te groot. Daar bovenop heeft het ook gebogen schermranden. Het scherm heeft dus niet mijn voorkeur, maar verder is de Pro inderdaad een top toestel. Ik ben benieuwd naar de camera reviews.

Trouwens wel jammer dat alleen de Pro USB 3.0 heeft en de Lite helaas met een zeer matige 5MP ultragroothoek camera en een waardeloze 2MP macrocamera komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
RepareerDroid schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:43:
[...]
Dit wordt mogelijk gemaakt door een diepte camera net als iPhones hebben (dus niet zoals bij de Pixel 8 (Pro) met de selfie cam). Alleen de Magic 6 Pro heeft deze camera en die heeft daarom ook een groter selfie eiland in het scherm. Het is niet zo groot als dat van een iPhone, maar ik vind een klein selfiecamera gat in het scherm al te groot. Daar bovenop heeft het ook gebogen schermranden. Het scherm heeft dus niet mijn voorkeur, maar verder is de Pro inderdaad een top toestel. Ik ben benieuwd naar de camera reviews.

Trouwens wel jammer dat alleen de Pro USB 3.0 heeft en de Lite helaas met een zeer matige 5MP ultragroothoek camera en een waardeloze 2MP macrocamera komt.
De Pixel 8 Pro is ook lvl 3. Door middel van AI. Die telefoon heeft inderdaad maar 1 selfie cam.

Vind het zelf wel gaaf, ze hebben ook het Dynamic Island idee gekopieerd van Apple (of andersom, geen idee).

[ Voor 7% gewijzigd door KaiseRRuby op 18-02-2024 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-04 20:42
Bedankt voor het aanmaken van dit Topic. De Honor Magic 6 pro, wordt zonder twijfel de opvolger van mijn huidige Magic 5 pro. Wat een top toestel.
Als deze niet voor NL beschikbaar komt, gaan we hem, hoe dan ook, ergens anders vandaan toveren. 2 covers zijn al bij me bezorgd :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Aloysxda op 19-02-2024 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM2
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-04 15:31

BM2

Aloysxda schreef op maandag 19 februari 2024 @ 23:21:
Bedankt voor het aanmaken van dit Topic. De Honor Magic 6 pro, wordt zonder twijfel de opvolger van mijn huidige Magic 5 pro. Wat een top toestel.
Als deze niet voor NL beschikbaar komt, gaan we hem, hoe dan ook, ergens anders vandaan toveren. 2 covers zijn al bij me bezorgd :*)
Wat zijn de grootste pluspunten van je huidige 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
BM2 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:34:
[...]

Wat zijn de grootste pluspunten van je huidige 5?
Ik heb de 5 ook gehad. Voor mij:

Plus:
- design
- lvl3 biometrics
- snelheid opladen
- iets anders dan anders

Min:
- hele grote min: de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:31:
[...]

Ik heb de 5 ook gehad. Voor mij:

Plus:
- design
- lvl3 biometrics
- snelheid opladen
- iets anders dan anders

Min:
- hele grote min: de software
Hoe bedoel je, de software? Zou je in detail aan kunnen geven waar je tegenaan loopt?
Voor mij is dit toestel juist zo ideaal omdat hier amper boatware op staat net als bij een heleboel ander merken.
Het soepele en snel werken van het toestel , de camera en de accuduur zijn voor mij een van de grootste pluspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Aloysxda schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:02:
[...]

Hoe bedoel je, de software? Zou je in detail aan kunnen geven waar je tegenaan loopt?
Voor mij is dit toestel juist zo ideaal omdat hier amper boatware op staat net als bij een heleboel ander merken.
Het soepele en snel werken van het toestel , de camera en de accuduur zijn voor mij een van de grootste pluspunten.
Toen ik hem had zat ik nog op MagicOS 7.1 geloof ik, toen vond ik veel dingen erg onlogisch. Had denk ik wel een Chinese versie, maar dat weet ik niet meer zeker.

Vond het vervelend dat sommige dingen niet aan te passen waren maar dat was ook een kwestie van referentiekader toen, ik kwam van een iPhone en vond/vind het bijvoorbeeld erg fijn dat je snel mobiel kunt betalen. Je kon toen niet instellen dat je met twee keer klikken op de power knop Google Pay voor de dag kreeg.

De camera was bizar mooi. Nu denk ik on par met de S24U en de P8Pro, misschien dat de Magic6 nu bij de Find x7 pro in de buurt komt dan wel beter is. Plus het dynamic island lijkt me gaaf.

Heb nu nog even een S24u gehaald om te proberen, dan heb ik alle toptoestellen wel gehad het afgelopen jaar, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
https://www.hihonor.com/be/events/honor-mwc/

Vanmiddag de release verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM2

BM2

Als ik deze koop in de UK store werkt alles dan naar behoren in Nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
BM2 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:20:
Als ik deze koop in de UK store werkt alles dan naar behoren in Nederland?
Als het goed is wel, maar ik zou hem in Duitsland kopen. Tenzij je in de UK bent/werkt/woont, weet ik veel. Maar de Duitse kun je zonder import e.d. naar Nederland halen.

Ik begrijp overigens zelf niet zo goed waarom we hem niet in NL kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 19:58
KaiseRRuby schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:03:
[...]

Als het goed is wel, maar ik zou hem in Duitsland kopen. Tenzij je in de UK bent/werkt/woont, weet ik veel. Maar de Duitse kun je zonder import e.d. naar Nederland halen.

Ik begrijp overigens zelf niet zo goed waarom we hem niet in NL kunnen bestellen.
https://maxict.nl/honor-h...b-green-eu-p32469542.html

Hier is die wel te koop.

Zal dan grijze import zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heb hem zojuist besteld via de Duitse site. Laat hem afleveren bij mijn Duitse collega. Heb de Honor Magic6 Pro in groen, met de X5 oordopjes voor 16,90 euro en de 100W adapter voor 16.90 euro. Ook de kortingsvoucher van 300 euro korting toegepast uiteraard waardoor de telefoon net onder de 1000 euro is.

[ Voor 55% gewijzigd door KaiseRRuby op 25-02-2024 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-04 10:16
Zat er ook naar te kijken maar je zit met een adres in Duitsland.
Altijd hetzelfde in NL, altijd een gedoe met leuke toestellen hier te krijgen als ze niet mainstream zijn ....
Tevens jammer dat de 1TB versie niet Global is, beetje raar anno 2024.

China versies zijn er wel maar de Global zal toch echt andere software bevatten denk ik.
Bij China phones werkt Android Auto vaak niet en dat is toch echt een nadeel.
Software flashen gaat vaak met deze toestellen niet. Huawei had ook altijd een locked bootloader volgens mij.

[ Voor 36% gewijzigd door Bomberman71 op 26-02-2024 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Bomberman71 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 00:07:
Zat er ook naar te kijken maar je zit met een adres in Duitsland.
Altijd hetzelfde in NL, altijd een gedoe met leuke toestellen hier te krijgen als ze niet mainstream zijn ....
Tevens jammer dat de 1TB versie niet Global is, beetje raar anno 2024.

China versies zijn er wel maar de Global zal toch echt andere software bevatten denk ik.
Bij China phones werkt Android Auto vaak niet en dat is toch echt een nadeel.
Software flashen gaat vaak met deze toestellen niet. Huawei had ook altijd een locked bootloader volgens mij.
Er zijn sowieso wel verschillen.

De China versie:

- heeft ook de mogelijkheid om een witte/zilveren achterkant met een soort marble look te krijgen, erg gaaf.
- heeft meer configuraties (16gb/512gb en 16gb/1TB)

Global:
- Zwart of groene achterkant
- 12gb/512gb

Honor heeft altijd een locked bootloader. Android Auto moet werken op de global versie, werkte op de Magic 5 Pro ook. En ja, de global rom zal veel minder van die vage Chinese apps bevatten, maar met ADB kun je heel veel sowieso wel weg krijgen. Ik zag in de reviews van MagicOS 8 ook wel veel zaken die mij wel bevallen.

Ik zit de levering in de gaten te houden. Mijn collega woont niet ver over de grens, als hij vandaag of morgen binnen komt haal ik hem woensdag even op.

Edit: telefoon is verzonden. Vanuit Eindhoven. Mooi balen dat ze niet in NL leveren.

[ Voor 10% gewijzigd door KaiseRRuby op 26-02-2024 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:32:
[...]

Er zijn sowieso wel verschillen.

De China versie:

- heeft ook de mogelijkheid om een witte/zilveren achterkant met een soort marble look te krijgen, erg gaaf.
- heeft meer configuraties (16gb/512gb en 16gb/1TB)

Global:
- Zwart of groene achterkant
- 12gb/512gb

Honor heeft altijd een locked bootloader. Android Auto moet werken op de global versie, werkte op de Magic 5 Pro ook. En ja, de global rom zal veel minder van die vage Chinese apps bevatten, maar met ADB kun je heel veel sowieso wel weg krijgen. Ik zag in de reviews van MagicOS 8 ook wel veel zaken die mij wel bevallen.

Ik zit de levering in de gaten te houden. Mijn collega woont niet ver over de grens, als hij vandaag of morgen binnen komt haal ik hem woensdag even op.

Edit: telefoon is verzonden. Vanuit Eindhoven. Mooi balen dat ze niet in NL leveren.
Misschien kan je wel een handel beginnen ;)

Als ik de Magic6 pro had gewild, dan had ik je zo 100 euro extra betaald zodat ik in ieder geval de globale versie heb.

Hoe kom je trouwens aan de 300 euro korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:09:
[...]

Misschien kan je wel een handel beginnen ;)

Als ik de Magic6 pro had gewild, dan had ik je zo 100 euro extra betaald zodat ik in ieder geval de globale versie heb.

Hoe kom je trouwens aan de 300 euro korting?
Op de Duitse site adverteren ze daar gewoon mee, een coupon die je meteen kunt inwisselen voor 300 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:11:
[...]

Op de Duitse site adverteren ze daar gewoon mee, een coupon die je meteen kunt inwisselen voor 300 euro korting.
Dat is wel aantrekkelijk… maargoed, zit je nog steeds met een Duits adres (wat de meeste natuurlijk niet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:16:
[...]

Dat is wel aantrekkelijk… maargoed, zit je nog steeds met een Duits adres (wat de meeste natuurlijk niet hebben).
Ik vermoed wel dat hij ook gewoon in NL geleverd gaat worden hoor. En de garantie is gewoon Europees dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
KaiseRRuby schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:19:
[...]

Ik vermoed wel dat hij ook gewoon in NL geleverd gaat worden hoor. En de garantie is gewoon Europees dus dat is geen probleem.
Ik vermoed dat ook maar ik vermoed ook dat die korting dan niet hetzelfde is.
Je neemt op sommige vlakken gewoon een risico (met name software) met dit soort toestellen en als je dan op 999 euro uit komt voor een Ultra flagship dan gaat dat nog.
Zodra zo'n toestel erboven komt en 1099 euro kost dan kan je net zo goed een S24U kopen. Dan zit je op vele vlakken gewoon wat beter qua ondersteuning en zekerheid en je hebt veel meer keuze qua kleuren en opslag.

Ik ga het nog wel even aankijken.
Opvallend dat landen zoals Roemenie, Tjechie, en zelfs Slowakije wel een launch website hebben.
De benelux heeft een 1 jaar oude website op dit moment.

Ik sta er nu zo in.

Pro: Weer eens wat anders
Accuduur !
FaceID en eye tracking gimmicks

Con: slechts 512Gb versie (heb ik al jaren en vind het weinig worden)
Design (oogt gedateerd)
Software moet zich nog bewijzen

[ Voor 7% gewijzigd door Bomberman71 op 26-02-2024 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Bomberman71 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Ik vermoed dat ook maar ik vermoed ook dat die korting dan niet hetzelfde is.
Je neemt op sommige vlakken gewoon een risico (met name software) met dit soort toestellen en als je dan op 999 euro uit komt voor een Ultra flagship dan gaat dat nog.
Zodra zo'n toestel erboven komt en 1099 euro kost dan kan je net zo goed een S24U kopen. Dan zit je op vele vlakken gewoon wat beter qua ondersteuning en zekerheid en je hebt veel meer keuze qua kleuren en opslag.

Ik ga het nog wel even aankijken.
Opvallend dat landen zoals Roemenie, Tjechie, en zelfs Slowakije wel een launch website hebben.
De benelux heeft een 1 jaar oude website op dit moment.

Ik sta er nu zo in.

Pro: Weer eens wat anders
Accuduur !
FaceID en eye tracking gimmicks

Con: slechts 512Gb versie (heb ik al jaren en vind het weinig worden)
Design (oogt gedateerd)
Software moet zich nog bewijzen
Wat je zegt klopt. Ik heb een Pixel 8 Pro gehad, die kwam tekort qua processor in mijn ogen. Heb nu een S24U en dat is een goed toestel, ziet er ook gaaf uit. Maar wil toch wel die Honor proberen, ziet er zoveel gaver uit dan de S24U. Dus de Samsung gaat in de verkoop (wel de 256GB versie overigens, jammer genoeg).

[ Voor 13% gewijzigd door KaiseRRuby op 26-02-2024 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-04 20:24
Fantastische telefoon :) Wel idd echt jammer dat hij niet te koop is in NL. De aanbieding in Duitsland. Dan had ik hem zo gekocht.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Hetzelfde hier, als ik hem nu zo kon kopen als in Duitsland dan had ik me over 'slechts' 512GB heen gezet en een gokje gewaagd met Honor.
Zag net dat er weer 3 oostblok landen bij zijn gekomen die hem ook verkopen dus mischien komt NL ook een keer aan de beurt.

[ Voor 31% gewijzigd door Bomberman71 op 27-02-2024 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Honor Magic 6 Pro

Honor Magic 6 Pro

Honor Magic 6 Pro

Honor Magic 6 Pro

Honor Magic 6 Pro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
@CLB Gaaf, die bovenste heb ik besteld. Waar zag je ze en wat zijn de prijzen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Liggen op het Mobile World Congress in Barcelona :)
(waar de Europese introductie was en Europrijzen dus ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
CLB schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:47:
Liggen op het Mobile World Congress in Barcelona :)
(waar de Europese introductie was en Europrijzen dus ook)
Kun je eens bij de instellingen kijken of Android Auto een onderdeel is? Het is ook de globale rom neem ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen mogelijkheid meer om te kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-04 12:12
KaiseRRuby schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:52:
[...]

Kun je eens bij de instellingen kijken of Android Auto een onderdeel is? Het is ook de globale rom neem ik aan.
Ja, is zo te zien onderdeel. Ik zag het toevallig in onderstaande video voorbijkomen op deze timestamp:

YouTube: Honor Magic 6 Pro - First Impressions!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Unboxing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgqT-cCcwhoCQvAviOrw2g5rOuk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ot3rYpMSe1vHIWk2SMgpRMsi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQXxXfFEjWQojBwOiw_mCKZCv9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K0ieFVWKIoMFEVzfaHeCwkpi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rB1eahVjBe9QDtMlSEsB77MA_Qw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8IQgG4FBuvGQUojJ834pbsVW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pPLLf6rcQa3nCdsqTmmUXV7qAr0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AnGf4WPMCo8R4UZuNKTrGD1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-03 15:34
Gefeliciteerd,ziet er goed uit man.
Hoop dat die snel in Nederland uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
12 EU landen inmiddels. Opvallend veel oostblokkers maar nog niks voor NL.
Frustrerend op z'n minst.

En @KaiseRRuby hoe bevalt het tot nu toe ??

[ Voor 19% gewijzigd door Bomberman71 op 28-02-2024 21:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KaiseRRuby
@Bomberman71

Korte review tot nu toe. Ik heb de afgelopen maanden een Fold 5, Pixel 8 Pro en Samsung S24 Ultra geprobeerd. De Samsung is overgenomen door mijn Duitse collega waar ik vandaag de Honor heb opgehaald. Dat ging mooi soepel allemaal dus. Maar ik heb dus best wat telefoons geprobeerd, gewoon voor de hobby.

De Fold 5 vond ik top, zeker qua grootte. Jammer van de camera's, die komen tekort. Pixel 8 Pro komt tekort qua processor. S24u is een top toestel, heeft alles wat je zou willen hebben.

De Honor is in mijn ogen wel een klasse apart. Heb nu net even zitten kijken naar de afmetingen want hij toestel lijkt kleiner, wellicht door de afgeronde hoeken en het iets gebogen scherm. Ik vind het een super gaaf toestel, ziet er premium uit, meer dan de andere genoemde telefoons. Ligt super in de hand, door die achterkant van 'leer'. De Samsung voelde soms te groot, te lomp. Er zit een standaard screenprotector op, dat vind ik dus erg fijn. Honor doet net alsof ze Sinterklaas zijn en het er gratis bijgeven.

Ding is erg snel, maar dat kan ook niet anders qua processor natuurlijk. Vingerafdruk werkt veel sneller dan de Samsung. Face unlock is super.

Heb hem even snel ingesteld voor ik weer ver terug moest rijden, eten, etc. Heb er dus nog weinig echt mee gedaan, wel even op het station een plaatje geschoten tijdens mijn avondwandeling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MS9UaHB74OPfW2vMqtV0Gkir0Hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LKM39kZFScT9l7Xy7m4Bn0bQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDeRZlIRbOjkg6CIow3FlIj98Bg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtHWYrmKm1uhBOvhQ2sb4oQr.jpg?f=fotoalbum_large

De software is nog steeds wat wennen maar ontzettend verbeterd. Veel iOS stijl, dat spreek mij wel aan, transparantere vensters en dat soort dingen. Soms ver zoeken in menu's om dingen in te stellen. Wilde bijvoorbeeld de telefoon opnieuw opstarten, zeker een kwartier aan het zoeken geweest voordat ik begreep da tje de power knop lang in moet drukken, door de Google Assistent heen. De Honor buds die ik er bij bestelde werken ook goed trouwens, heb ook veel oordopjes en deze buds hebben ook dual connection en er komt ook een pop-up a la iOS in beeld zodra je gaat connecten. Leuk.

Wil bijvoorbeeld nog Google Pay op het vergrendelscherm krijgen, dat zou moeten kunnen maar ik snap dus gewoon niet hoe. Verder snap ik nog neit zoveel van de laadsnelheden, draadloos laden gaat langzaam maar utieraard heeft dat te maken met de laders. 66W draadloos laden kan alleen met een snelle lader, die heb ik wel op kantoor maar dat is weer een Oppo Supervooc lader en ik weet niet of dit werkt. Of dat je dus een Honor lader moet hebben. Via de app Inware krijg ik normaal de wattages en voltages te zien maar dat werkt even niet. Heb wel de 100W lader, die ga ik nog even testen dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Spannend !
Bedankt voor je duidelijke impressie tot nu toe.
Ik ben nog opzoek naar collega's van mij die evt in Duitsland wonen.

Wel erg snel dat verzenden van hun.
Nooit verwacht dat je er nu al 1 zou hebben.

Hoor graag hoe het verder gaat.
Google Pay is best een prio kan ik me voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Bomberman71 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:02:
Spannend !
Bedankt voor je duidelijke impressie tot nu toe.
Ik ben nog opzoek naar collega's van mij die evt in Duitsland wonen.

Wel erg snel dat verzenden van hun.
Nooit verwacht dat je er nu al 1 zou hebben.

Hoor graag hoe het verder gaat.
Google Pay is best een prio kan ik me voorstellen.
Dat is misschien wat onduidelijk maar dat werkt uiteraard wel allemaal. Android Auto en alles, allemaal goed geimplementeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
KaiseRRuby schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:38:
[...]

Dat is misschien wat onduidelijk maar dat werkt uiteraard wel allemaal. Android Auto en alles, allemaal goed geimplementeerd.
Ja, nu al een paar keer veel plezier gehad met huurauto's met Android auto.
Zou dat wel fijn vinden want als ik Chinese version ga kan ik dat vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Dat van die laadsnelheden erger ik me kapot aan.
Allemaal standaards en dan zijn er ook nog eens merk gebonden protocollen.
Uiteindelijk hebben we straks MEER laders in huis dan eerst want als je de snelheden wilt halen blijf je kopen.
Erg zwak van Honor dat de lader er buiten China niet bij zit, zeker gezien het feit dat die 80W onmogelijk gehaald wordt zonder de juiste lader.

Je ziet het ook bij Xiaomi en andere merken.

• Knamix
Bomberman71 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:07:
Dat van die laadsnelheden erger ik me kapot aan.
Allemaal standaards en dan zijn er ook nog eens merk gebonden protocollen.
Uiteindelijk hebben we straks MEER laders in huis dan eerst want als je de snelheden wilt halen blijf je kopen.
Erg zwak van Honor dat de lader er buiten China niet bij zit, zeker gezien het feit dat die 80W onmogelijk gehaald wordt zonder de juiste lader.

Je ziet het ook bij Xiaomi en andere merken.
Hier moet ik toch even op inhaken.

Ik gebruik nu de Xiaomi 14 en daar zit een 90w lader bij in de doos. Of ik moet het verkeerd begrijpen?

Het is namelijk nog vroeg :p

• Bomberman71
Klopt, zit er bij Xiaomi nu nog bij maar gaat steeds minder worden. Honor deed dit ook altijd en nu zie je ze gestopt zijn.
Gaan de andere merken waarschijnlijk ook doen.
Dit is het topic van de nieuwste Honor en het is een feit, je zult hem moeten kopen.

Bij Sony krijg je niet eens een kabel tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Bomberman71 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:10:
Klopt, zit er bij Xiaomi nu nog bij maar gaat steeds minder worden. Honor deed dit ook altijd en nu zie je ze gestopt zijn.
Gaan de andere merken waarschijnlijk ook doen.
Dit is het topic van de nieuwste Honor en het is een feit, je zult hem moeten kopen.

Bij Sony krijg je niet eens een kabel tegenwoordig.
Bij mijn aanbieding kocht ik hem er voor 16,90 euro bij. Vind ik geen onaardige deal voor een lader waar je ook je laptop mee kunt opladen.

Inhoudelijk: het magic island ziet er gaaf uit, maar het werkt niet met meldingen, die komen op de normale Android notificatie manier binnen. Iets te groot vind ik altijd, nemen veel ruimte in beslag.

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-04 22:34
Zag dat Belsimpel nu de Honor Magic V2 verkoopt voor €1999.
https://www.belsimpel.nl/honor-magic-v2/

Wellicht straks ook de Honor Magic 6 Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Vandaag de hele dag op een conferentie en dan kijk ik veel op mijn telefoon. Wat mij opvalt, Honor gebruikt standaard Microsoft SwiftKey toetsenbord. Dat is even wennen. Net even de tijd genomen voor een foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6IjdJYhoPrxNlOcMeDagxrsC1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NoXRyIvdY3zss6MNusZTwvzd.jpg?f=fotoalbum_large

Wat me opviel onderweg hier naar toe, muziek hapert soms wat via de Honor magic x5 buds. Bol.com luisterboek stopte random. Soms zie je nog ergens een Engelse tekst, nog niet vertaald denk ik.

Heb een mapje met apps gemaakt die eraf gaan via ADB. Veel apps zijn gewoon te verwijderen trouwens.

Batterijduur ben ik ook nog benieuwd naar na een dag gebruik, zal ik nog even delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
@ KaiseRRuby Bedankt voor je kritische blik !
Eindelijk iemand die het goede maar ook evt irritante zaken weet te melden.
Vaak is het alleen maar lof en daarna hoor je niks meer, terwijl ieder toestel zijn 'dingetjes' heeft of zaken die je zelf moet tweaken, verwijderen of anders instellen.
Hier kan een ander van leren, aanvullen en natuurlijk een evt aanschaf (of juist niet) op baseren.

Omega Seamaster .. Netjes, denk dat wij wel vrienden kunnen worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
Enne, als ik dat zo zie dan zit het met de camera wel snor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
@KaiseRRuby Hoe bevalt het tot nu toe ?

Is het wat je verwacht had ? Hoor graag de mindere punten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Gebruik na 2 dagen
Zal even een review schrijven over de Honor Magic 6 tot nu toe. Met het risico dat ik wat in herhaling val maar op deze manier is het wat makkelijker te lezen dan via allemaal losse posts. Ten eerste het uiterlijk, altijd subjectief maar ik vind het een prachtige telefoon.

Foto’s:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZAlTgP0_Awy9Vh4DbMkxMb1IMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8nqL2NNzFfC1i6VvRrS3O8Jl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrGvme_JS2U-iTuAmNm3U-rRHMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jD2AyAECHZzcKGF4Jxxwu8UD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YbT3qW0oZcfZpApkTLxylabZ46g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zk0KvUQE2mZXmg5xlaTqP7p0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/liT8EYp6HoFF3bS4G1MlrK-cjOg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3vijAxjKxajJIXzcgLwWJGN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noqMwLOq3UuSy0WHcRqEqvYHE54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDEwZBMY4useHLScHqLDaC5P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LuugEKfYyoBsCiMKl0hbeZEWems=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nvwdzo9cVWnXkmZiMJjMYubh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AH8nlxD55u6YzY7utHKaCoeYnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BiA3jAHcWZNePoAVlcF3D4fl.jpg?f=fotoalbum_large

Disclaimer: foto's gemaakt in de tuin vanwege het licht en met de Pixel 8 van mijn vriendin.

Software:

MagicOS 8 is standaard geïnstalleerd met de januari beveiligingspatch en de januari play store update. Ik weet niet of de februari update ook komt. Honor belooft maandelijkse updates. MagicOS 8 is erg afgeleid van iOS. Het bevalt mij wel. Ik heb nog geen dingen ervaren die me ontzettend storen. Bijvoorbeeld de notificaties, links swipen van boven naar beneden geeft je de meldingen, rechts swipen het control panel. De eerste 5x vond ik dat vervelend, nu vind ik het eigenlijk wel handig. Ik zou zelf wel de optie willen om wat pictogrammen uit de statusbalk weg te halen maar he, dat heeft stock android ook niet geloof ik.

De look&feel is erg gebaseerd op iOS dus. Hier wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ag81ZE6v_72uMq_Mqutq0-C5tTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SiWa9bzY4hXzCDSOpUV2pGMc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCPkeZo_OAuWTnDDswldGoZIAh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dzX3HmTOwLrdBwf5P7TUlEB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUlUuVK6tBS5grDkr-wr1JtcNCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5pQwFr31dkxHZ5vlwlhOPS63.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFAUi-Qa44a8672TUHy5iewD2uU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vXNziEeXzzaD9LnjxoWvJutI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YavD2ikF-A8bTNVwqOl6n1JqmyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9xjYhPcNsPH4pvl7pfwkSUmp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/91m-6TpCC4XjTcGNRRZHdl2mdXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bENdjq2ftSoPZbPDJXVBBdvQ.jpg?f=fotoalbum_large

Het instellingenmenu vind ik onoverzichtelijk. Ik heb een paar keer een optie gevonden in het menu via een omweg waar ik nu nog steeds niet van weet hoe ik er zou moeten komen. Wel gave instellingen zoals het AOD, dat kun je laten activeren als je naar de telefoon ‘staart’. Ook kun je verschillende air gestures gebruiken via de AI camera. Het AOD is ook goed aanpasbaar, dat vind ik altijd leuk. Het werkt ook zeer soepel en vloeiend.

Het Magic Island bijvoorbeeld is een Apple ripoff en werkt iets anders. Notificaties komen niet via dat Magic Island maar gewoon via een soort Android notificatie menu. Maar Youtube, Spotify, Kobo enzo juist weer wel via dat Magic Island. Werkt ook erg mooi, komt vloeiend tevoorschijn.

Heb Swiftkey naar mijn wensen ingesteld en het typt wel fijn nu.

Camera
De camera’s zijn super. Hier nog wat foto’s van de verschillende standaard zoom opties:

0,5x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEBLkVuZZRVgql_hbPYlUBCVsVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dUcxYCZF00XKQVzKEUMxkHiI.jpg?f=fotoalbum_large

1x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sy1ywanioYfsLVKeFcBUOSz_fd8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mo2NhKj2h4sugOejFR0kLDpN.jpg?f=fotoalbum_large

2,5x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQOQSH3QY4sian0aLdXBIpEv6Bo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYX7Iq25TKFeabpNDU8SARm8.jpg?f=fotoalbum_large

5x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLMTJhtFjtfcm8nGXA5VZQfpGkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrdNNFBfdcmTkZtZD1g6bDEq.jpg?f=fotoalbum_large

77,6x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7aMkr1nUIArFwjB-9qTIHpSsTDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MEM8QgmjwE2xML24MGk2cCUI.jpg?f=fotoalbum_large

Batterij:
Batterij is super. Ben een grootverbruiker maar telefoon zou zeker 24h mee gaan in mijn geval. Maar goed, dat is altijd afhankelijk van gebruikersgedrag natuurlijk, dus vrij subjectief. De objectieve reviews geven een heel goede batterij aan.

Laadsnelheden:
Heb nog wat zitten experimenteren met laden, hoe snel dat zou gaan.

30W pd3.0 lader = 4V - 4400mA = 17,6W
30W lader = 4V - 2200mA = 8,8W
100W stock Honor lader = 4V - 10000mA = 40W

Telefoon zou 80W moeten kunnen halen, ik moet nog eens uitzoeken hoe dat precies zit. Heb nog een aantal draadloze laders in huis en die komen niet verder dan 3W. Heb op kantoor nog een Oppo Supervooc lader die draadloos 50W moet kunnen halen. Maar draadloos zit aan zoveel standaarden en verschillen gebonden dat ik daar nog niet thuis genoeg in ben.

Heb de Honor Earbuds x5 die ik er bij had besteld te koop staan, ik zie namelijk dat er ook een X6 te koop is en uiteraard wil ik die dan hebben. Voor nu verder nog geen grote updates behalve dat ik er erg blij mee ben. Het is echt een premium telefoon die op alle vlakken overtreft wat ik heb gehad. De Samsung vond ik heel gaaf maar voelde te groot aan plus het laden viel me tegen. De Pixel 8 Pro kon qua processor gewoon niet mee. De Fold 5 qua camera niet. Bij de Samsung vond ik het jammer dat er geen lvl3 biomgtrics op het toestel zit. De Honor Magic6 Pro heeft dat allemaal wel. Tot nu toe de beste telefoon die verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Wow, dat is idd een complete review !!
Ja, dat ziet er allemaal wel erg fijn uit en het maakt me hebberig.
Dat notificatie scherm met een linker en rechterdeel vind ik ook erg fijn. Heb het in MiUI en moest ook wennen maar nu zou ik niet meer zonder willen.
Had het uit staan na een paar keer toch weer aangezet en het is toch echt fijn dat je ook zomaar ook van het control center naar links kan swipen naar notificaties.

Ik heb het gevoel dat de diverse merken goed naar elkaar kijken en er geen echt slechte 'skins' meer zijn.
Is meer een kwestie van smaak en ik wen doorgaans snel.
Ben zelf gevoelig voor het 'saai worden' van een OS en ben wel weer toe aan wat anders.

Had Honor het maar voor elkaar in NL met de website en dergelijke, want dat is nog steeds bagger en ik zie dat niet verbeteren de komende weken.

De OP12 blijf ik ook interessant vinden maar vind het gewoonweg niet speciaal genoeg op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM2

BM2

Bedankt voor je review. Ik zou hem graag willen met de introductie code die ik heb maar helaas hier nog niet te krijgen. En als het uiteindelijk bij Belsimpel verkrijgbaar wordt heb ik niets aan die code. Is er iemand positief dat het binnenkort via Honor verkrijgbaar wordt in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
BM2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:50:
Bedankt voor je review. Ik zou hem graag willen met de introductie code die ik heb maar helaas hier nog niet te krijgen. En als het uiteindelijk bij Belsimpel verkrijgbaar wordt heb ik niets aan die code. Is er iemand positief dat het binnenkort via Honor verkrijgbaar wordt in NL?
Heb jij een Nederlandse introductie code? Er is nog niets bekend over de introductie in NL/BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
BM2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:50:
NEE !
Totaal niet positief. Alleen met Samsung hebben wij MEGA kortingen bij pre-orders maar de rest nooit.
Als je kijkt naar de codes (en dus kortingen) in Duitsland, UK, Frankrijk, etc dan zie je dat ze overal anders zijn.
Ik ga je voorspellen dat NL nauwelijks een aantrekkelijke korting zal hebben of een korting met andere hardware erbij die velen niet perse willen hebben.

Ik zie dus niks bijzonders gebeuren zoals bijv. in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM2

BM2

Bomberman71 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:48:
[...]

NEE !
Totaal niet positief. Alleen met Samsung hebben wij MEGA kortingen bij pre-orders maar de rest nooit.
Als je kijkt naar de codes (en dus kortingen) in Duitsland, UK, Frankrijk, etc dan zie je dat ze overal anders zijn.
Ik ga je voorspellen dat NL nauwelijks een aantrekkelijke korting zal hebben of een korting met andere hardware erbij die velen niet perse willen hebben.

Ik zie dus niks bijzonders gebeuren zoals bijv. in Duitsland.
Wellicht is het nog een optie om het vanuit Duitsland door te laten sturen via bedrijfsjes als Huifkar en dergelijke. Dan kan er gebruik gemaakt worden van de interessante kortingen. Iemand die dit weleens doet voor duurdere artikelen? Voelt toch een beetje als een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-04 16:08
Ik heb alle reviews gelezen en het lijkt me een toffe telefoon. Ben vooral aan het vergelijken op basis van de camera. Heb inmiddels reviews van alle merken met top-camera gezien/gelezen maar elke telefoon heeft wel weer wat minder toffe eigenschappen. Deze Honor lijkt wel een kanshebber, mits de prijs niet te dichtbij de S24 ultra ligt, want ik ben ergens wel gecharmeerd van de rechte hoeken ipv geboden (dat is mijn huidige Oneplus al en hoeft wat mij betreft niet perse). Alternatieven die ik tot nu toe bekeken heb zijn naast de S24 Ultra, de Vivo x100 pro, de Huawei Mate 60 Pro+ en de Pixel 8 Pro.

Als de Honor camera echt stukken beter is zou het een reden kunnen zijn om een goede prijs (en beschikbaarheid in NL) af te wachten.

Ik geloof dat dxomark binnenkort nog de Honor 6 en de Xiaomi 14 Ultra gaat testen (camera's) dus wellicht komt daar nog wat mooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heb de S24u gehad en de P8Pro. Zie op het blote oog geen grote verschillen tussen de camera's van de verschillende modellen. Heb net wat fotos en filmpjes gemaakt bij het concert van Editors waar ik was, doe dat normaal eigenlijk nooit maar wilde nu even kijken. Het valt me niet tegen, het filmpje is best mooi. Opvallend is dat het geluid veranderd zodra ik inzoom.

Foto's zijn gemaakt met zoom en zonder iets aan te passen qua instellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UUcfWgw6tDucaBS-XSup6LBG86s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yUh0PNFrR87YqLKI9OmS3NV9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SsxXACDyMbp1toGqg_9qWOHpD1Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QVv8HUHnIVA3bH2sPWN04jsI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBy1TdwUb-GJ0d-hXszyCj7VAG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zHpvVeRHLHYEHkOZYPwYqR8i.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door KaiseRRuby op 06-03-2024 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
GustavSan schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:31:
Ik heb alle reviews gelezen en het lijkt me een toffe telefoon. Ben vooral aan het vergelijken op basis van de camera. Heb inmiddels reviews van alle merken met top-camera gezien/gelezen maar elke telefoon heeft wel weer wat minder toffe eigenschappen. Deze Honor lijkt wel een kanshebber, mits de prijs niet te dichtbij de S24 ultra ligt, want ik ben ergens wel gecharmeerd van de rechte hoeken ipv geboden (dat is mijn huidige Oneplus al en hoeft wat mij betreft niet perse). Alternatieven die ik tot nu toe bekeken heb zijn naast de S24 Ultra, de Vivo x100 pro, de Huawei Mate 60 Pro+ en de Pixel 8 Pro.

Als de Honor camera echt stukken beter is zou het een reden kunnen zijn om een goede prijs (en beschikbaarheid in NL) af te wachten.

Ik geloof dat dxomark binnenkort nog de Honor 6 en de Xiaomi 14 Ultra gaat testen (camera's) dus wellicht komt daar nog wat mooit uit.
Klopt. Al gekeken, je kunt je abonneren voor een dienst (20 euro per jaar) en dan kan je pakketjes ophalen net over de grens. Een soort postbus dienst.
Per pakket betaal je dan ook een bedrag.
Wel een gedoe want je moet ook je eigen adres verifiëren met gemeente documenten enzo.
Geen zin in dat gedoe ...

Denk niet dat er een echte aanbieding komt voor NL en ben nu met een schuin oog aan het kijken voor een OP12 met 1TB vanuit China.

Die 1TB vind ik toch wel belangrijk en met die 512GB voor een global Magic 6 en de rompslomp raak ik een beetje uitgekeken.

Scheelt me ongeveer 200 euro en heb met Oxygen OS alles werkend.
Camera is niet top 3 maar daar moet ik maar aan wennen.

Ik zie het wel de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-04 16:08
Bomberman71 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 00:54:
[...]

Klopt. Al gekeken, je kunt je abonneren voor een dienst (20 euro per jaar) en dan kan je pakketjes ophalen net over de grens. Een soort postbus dienst.
Per pakket betaal je dan ook een bedrag.
Wel een gedoe want je moet ook je eigen adres verifiëren met gemeente documenten enzo.
Geen zin in dat gedoe ...

Denk niet dat er een echte aanbieding komt voor NL en ben nu met een schuin oog aan het kijken voor een OP12 met 1TB vanuit China.

Die 1TB vind ik toch wel belangrijk en met die 512GB voor een global Magic 6 en de rompslomp raak ik een beetje uitgekeken.

Scheelt me ongeveer 200 euro en heb met Oxygen OS alles werkend.
Camera is niet top 3 maar daar moet ik maar aan wennen.

Ik zie het wel de komende weken.
Er druppelen steeds meer berichten binnen over de 14 Ultra en omdat in mijn geval de camera leidend is of zal zijn is er inmiddels grote twijfel (grappig genoeg is het echt plussen en minnen optellen want ze hebben allemaal hun quirks)...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Wat ik gezien heb van de 14 ultra is teleurstellend.
Ja beter als de 13U maar geen wereld van verschil. In weze dezelfde telefoon met een 8gen3 en ietsjes betere camera.

Geen probleem maar de prijs gaat door het dak.
Zowel in de EU als in China.
Daarbij is er in China nog geen Global Rom op dit moment.
Beetje dure grap om zoiets te hebben zonder zaken zoals Android Auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-04 08:50
Ik zag trouwens op de Honor DE site dat je wel direct gewoon met PayPal kon betalen en dat die dan automatisch mijn NL adres overneemt, geen idee of die dan daadwerkelijk aankomt of niet. De S24U bevalt eigenlijk prima, en heb hem ook voor een leuke prijs kunnen scoren, maar anders was het zeker deze honor geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Vind zelf de H6Pro mooier dan de Xiaomi, qua design. Dat telt ook mee. Plus de lvl3 biometrics qua face unlock dus, echt een pluspunt. MagicOS 8 is ook echt gaaf, stuk beter en rustiger dan HyperOS.

Denk dat je qua camera ook prima zit bij een Pixel of een Samsung. Maar ik ben wel tevreden met de Honor, heb nu geen behoefte om nog andere telefoons te gaan proberen.

Als het goed is komt er 8 maart een grote update waar ook Magic Portal in zit. Zal jullie op de hoogte houden. Ik vind het echt een hele goede telefoon, wat mij betreft de uitblinker van de flagships zoals nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aloysxda
Sinds de voorganger, de Magic 5 pro uit kwam is dit helemaal mijn toestel. Niks hapert. Aangezien ik niet ver van de DE grens woon, ga ik binnenkort zelf een Magic 6 pro halen in DE. Dit heb ik er voor over, om weer een paar jaar van te mogen genieten.

Edit:
Belsimpel is vaak de eerste met dit soort toestellen. Zojuist contact mee gehad. Men kan niet zeggen wanneer, en of die bij hun in de shop komt. Website in de gaten houden, wordt gezegd.

[ Voor 28% gewijzigd door Aloysxda op 06-03-2024 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Aloysxda schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:13:
Sinds de voorganger, de Magic 5 pro uit kwam is dit helemaal mijn toestel. Niks hapert. Aangezien ik niet ver van de DE grens woon, ga ik binnenkort zelf een Magic 6 pro halen in DE. Dit heb ik er voor over, om weer een paar jaar van te mogen genieten.

Edit:
Belsimpel is vaak de eerste met dit soort toestellen. Zojuist contact mee gehad. Men kan niet zeggen wanneer, en of die bij hun in de shop komt. Website in de gaten houden, wordt gezegd.
Heb jij ook al MagicOS 8 op de 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-04 20:17
KaiseRRuby schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:12:
[...]

Heb de mijne gisteren verkocht, maar daar was die update nog niet op beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
KaiseRRuby schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:12:
[...]

Zojuist nog even gecontroleerd. 8 is nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Hier nog geen update. Zie op Reddit dat er ook nog maar 1 toestel met MagicOS 8 is, namelijk de Honor Magic6 Pro. De Magic V2 zit ook nog op 7. Er zijn wel updates verstuurd naar die Magic met de nieuwe februari patch dus ik verwacht wel een update binnenkort. Hopelijk ook met de Magic Portal.

Iets wat mij is opgevallen de laatste tijd, er gaat wel eens wat mis met Google Maps. Het is mij onduidelijk waarom. Ik ging bijvoorbeeld gisteren naar de Beachclub in Sneek. Kreeg een pin doorgestuurd en op de 1 of andere manier ging ik naar Marina Sneek. Ik moest bij Beachclub zijn. De pin stond ook op Beachclub. Dinsdag moest ik op Blaak 555 zijn in Rotterdam. Google Maps geeft daar ook een rare hit. Ik had het eerst aan de Honor toegerekend en ik dacht dat Honor een rare vertaling zou doen en daardoor wat anders zou weergeven.

Nu twijfel ik er een beetje over, maar ik hou het wel even in de gaten. Verder is het echt een top telefoon, fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Met veel geluk een Honor Magic 6 Pro in doos kunnen kopen via marktplaats.

Vanavond maar eens instellen. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
Knamix schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:53:
Met veel geluk een Honor Magic 6 Pro in doos kunnen kopen via marktplaats.

Vanavond maar eens instellen. Ben benieuwd!
Je kan er maar één tegelijk gebruiken he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
cordonbleu schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:58:
[...]

Je kan er maar één tegelijk gebruiken he :P
Gelukkig wordt er morgen een toestel opgehaald haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
@KaiseRRuby welke oplader gebruik jij voor de Honor?

Ik heb nog een 90w oplader van Xiaomi geprobeerd, maar daarmee laadt die niet op met 90w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:50:

Ik heb nog een 90w oplader van Xiaomi geprobeerd, maar daarmee laadt die niet op met 90w
De lader die je er bij kunt kopen is een 100W lader, maar de telefoon kan volgens mij maar 80W snelladen. Ik heb die lader er dus bij gekocht maar ik gebruik ook regelmatig gewoon een hele simpele draadloze oplaadstand of een PD3.0 20/30W lader die we hier hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:42:
[...]

De lader die je er bij kunt kopen is een 100W lader, maar de telefoon kan volgens mij maar 80W snelladen. Ik heb die lader er dus bij gekocht maar ik gebruik ook regelmatig gewoon een hele simpele draadloze oplaadstand of een PD3.0 20/30W lader die we hier hebben liggen.
Ah kijk... Enig idee waar je de lader kan kopen? Heb op de Honor website gekeken, maar daar kan ik niks vinden.

Amazon kon ik ook niks vinden.

Volgens mij werkt snel laden alleen als je er eentje heb van Huawei/Honor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:52:
[...]

Ah kijk... Enig idee waar je de lader kan kopen? Heb op de Honor website gekeken, maar daar kan ik niks vinden.

Amazon kon ik ook niks vinden.

Volgens mij werkt snel laden alleen als je er eentje heb van Huawei/Honor
Ik heb hem bij mijn telefoon besteld, vanuit Duitsland dus. Het is inderdaad vrij onduidelijk hoe dat laden nou precies werkt, ik heb wel gegoogled maar ik zie nergens iets over de specifieke specificaties van het opladen. De beschrijving op de Global website zegt alleen iets over SuperCharge, het protocol van Honor zelf. Niets over PD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Wat is de standby drain bij jullie in de nacht?

Zojuist 9% verloren in 1 nacht en dat lijkt me wat veel...

Batterij (instellingen) laat niet veel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op zondag 10 maart 2024 @ 08:25:
Wat is de standby drain bij jullie in de nacht?

Zojuist 9% verloren in 1 nacht en dat lijkt me wat veel...

Batterij (instellingen) laat niet veel zien
Er is maar 1 iemand hier met een Magicpro, dat ben ik. Standby heb ik niet op gelet, zal ik eens doen. Maar als je hem vandaag in gebruik hebt genomen moet je altijd even wat wachten totdat die batterij wat beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Er is maar 1 iemand hier met een Magicpro, dat ben ik. Standby heb ik niet op gelet, zal ik eens doen. Maar als je hem vandaag in gebruik hebt genomen moet je altijd even wat wachten totdat die batterij wat beter is.
Dan moeten wij de topic dus een beetje in leven houden :+

Ik ga het vanavond weer even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:50:

Net even de 100W lader geprobeerd met 18% batterij. Hij knalde meteen naar de 64W en toen hij boven de 20% batterij kwam zakte hij snel richting de 20W. Zal hem even laten zakken naar 2% ofzo en dan eens inpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:03:
[...]

Net even de 100W lader geprobeerd met 18% batterij. Hij knalde meteen naar de 64W en toen hij boven de 20% batterij kwam zakte hij snel richting de 20W. Zal hem even laten zakken naar 2% ofzo en dan eens inpluggen.
Dat is niet heel veel...

Gebruik je hier een app voor? Ben benieuwd met welke wattage het toestel oplaad als ik de Xiaomi lader gebruik.

Het rare is wel dat er supercharge staat, maar de snelheid niet heel snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:09:
[...]

Dat is niet heel veel...

Gebruik je hier een app voor? Ben benieuwd met welke wattage het toestel oplaad als ik de Xiaomi lader gebruik.

Het rare is wel dat er supercharge staat, maar de snelheid niet heel snel is.
Ja, battery one. Heb de proefversie genomen zodat je het wattage kunt zien.

Je moet in je achterhoofd houden dat het intelligent laden is, dus geen constante max. De 80W is denk ik haalbaar <10% SoC. Dat doet iedere telefoon, is beetje inherent aan hoe accu's werken.

Hier weer wat testen, het wattage schommelt nogal natuurlijk:

30W PD3 - ik vermoed max 20W haalbaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcuR8aLCcs-G0LbPW1vKIB07f64=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLqojPrWpfAs0zGntjZlEhhs.jpg?f=fotoalbum_large

30W geen PD - ik vermoed max 10W haalbaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSvtIUx8NVfNUMBP5H1sat6HD6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K7SfRq5Xpz5tHmHwZsN2Ojqz.jpg?f=fotoalbum_large

100W Honor lader - 80W moet hier haalbaar zijn uiteraard volgens de specs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l68RWCYlc9G8vtzPOOCfnNH0yaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vrVLsLck6Ogt9CtdXgxSOFN8.jpg?f=fotoalbum_large

Hier nog wat stats, heb hem weer van de lader gehaald namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWXOeF2rcnFgMqBbpoPyTKD0AEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fOO5tsECUCgpNLIrSuNhWmhE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door KaiseRRuby op 10-03-2024 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Opladen gaat bij met met 10 watt vanaf 40 procent..

Dan snap ik het wel dat dit lang duurt met een 5600mah accu.

Je op aliexpress in iedergeval een lader met supercharge gekocht.

@KaiseRRuby ik zie dat jij ook 80% als cap in heb gesteld in Battery One.

Stopt het toestel dan met laden bij 80 procent of krijg je alleen een melding wanneer die de 80 procent heeft bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:29:
Opladen gaat bij met met 10 watt vanaf 40 procent..

Dan snap ik het wel dat dit lang duurt met een 5600mah accu.

Je op aliexpress in iedergeval een lader met supercharge gekocht.

@KaiseRRuby ik zie dat jij ook 80% als cap in heb gesteld in Battery One.

Stopt het toestel dan met laden bij 80 procent of krijg je alleen een melding wanneer die de 80 procent heeft bereikt?
Dat heb ik niet bewust ingesteld, dus ik weet het niet. Pas aub op laders van Alie, zorg ervoor dat je zeker weet dat ze veilig zijn.

Het is wel vaag trouwens, die PD lader laat mijn MacBook zelfs opladen, maar de Honor lader doet het niet met mijn MacBook en ook niet op de Pixel van mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:48:
[...]

Dat heb ik niet bewust ingesteld, dus ik weet het niet. Pas aub op laders van Alie, zorg ervoor dat je zeker weet dat ze veilig zijn.

Het is wel vaag trouwens, die PD lader laat mijn MacBook zelfs opladen, maar de Honor lader doet het niet met mijn MacBook en ook niet op de Pixel van mijn vriendin.
Dat is een goede... Helemaal niet bij stil gestaan.

Ik heb in iedergeval een mail naar Honor gestuurd met de vraag of de lader los besteld kan worden.

Zou apart zijn als dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
KaiseRRuby schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:48:
[...]

De lader van mijn Huawei Mate 20 Pro werkt ook niet met Pixel telefoons. Nu zijn Pixel telefoons wel behoorlijk kieskeurig qua laders, maar blijkbaar zijn de laders van Huawei/Honor wel apart.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Vannacht weer 9 procent verloren in 8 uur tijd.

Was alleen vergeten om de app toegang te verlenen, dus ik weet nog steeds niks 😂.

Vanochtend om 7 uur aangezet en nu 2 uur later zie ik onderstaand (het rare is ook dat ik niet eens bij de instellingen ben geweest..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIQXHPdgxtTTxNgLRF15ERL5Reg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/frR9yUxMAUo5Vw6Ri6qcqYLo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:56:
Vannacht weer 9 procent verloren in 8 uur tijd.

Was alleen vergeten om de app toegang te verlenen, dus ik weet nog steeds niks 😂.

Vanochtend om 7 uur aangezet en nu 2 uur later zie ik onderstaand (het rare is ook dat ik niet eens bij de instellingen ben geweest..

[Afbeelding]
Had het vannacht ook, voor het eerst (of het is me niet eerder opgevallen). 16% verloren in een nacht. Ik ga het even tracken met BatteryOne. Ik weet dat ik een spel op mijn telefoon speel (Souls) en die zorgde ook met de Pixel voor een enorme drain als ik hem actief liet in de achtergrond. Moest het spel echt manueel afsluiten.

Vanmorgen had ik een Play Store update, moest in ieder geval de telefoon opnieuw opstarten om iets te voltooien. Verder helaas nog geen updates. Dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:49:
[...]

Had het vannacht ook, voor het eerst (of het is me niet eerder opgevallen). 16% verloren in een nacht. Ik ga het even tracken met BatteryOne. Ik weet dat ik een spel op mijn telefoon speel (Souls) en die zorgde ook met de Pixel voor een enorme drain als ik hem actief liet in de achtergrond. Moest het spel echt manueel afsluiten.

Vanmorgen had ik een Play Store update, moest in ieder geval de telefoon opnieuw opstarten om iets te voltooien. Verder helaas nog geen updates. Dat vind ik wel jammer.
Oei.. Dat is een stuk meer dan bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:02:
[...]

Oei.. Dat is een stuk meer dan bij mij.
Zal morgen even rapporteren qua drain in de nacht.

Heb trouwens de Earbuds X6 binnen maar tot mijn verbazing hebben die geen multipoint wat ik juist wel graag wil. Ik blijf de X5's maar gebruiken.

Als iemand voor weinig de x6 wil overnemen, laat maar weten. Het zijn is de Chinese versie trouwens, er is geen Europese versie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Nieuwe update die uitgerold wordt?

Heb de video nog niet bekeken, dus het kan clickbait zijn :)

YouTube: HONOR Magic6 Pro: HONOR's BIGGEST Software Update Yet! | MagicOS 8.0

Helaas... Laat alleen de nieuwe features zien in MagicOS 8.0

Wel leuk dat hij het scherm "test" op valschade.

[ Voor 42% gewijzigd door Knamix op 11-03-2024 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:49:
Nieuwe update die uitgerold wordt?

Heb de video nog niet bekeken, dus het kan clickbait zijn :)

YouTube: HONOR Magic6 Pro: HONOR's BIGGEST Software Update Yet! | MagicOS 8.0

Helaas... Laat alleen de nieuwe features zien in MagicOS 8.0

Wel leuk dat hij het scherm "test" op valschade.
Ja, dat is het Magic Portal waar veel over gesproken is en al in de Chinese Rom zit. Die update zit ik inderdaad op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Ja, zonder enige kortings actie en natuurlijk ook niet de juiste lader.
Nee, dat geld is het mijn inziens zeker niet waard, veels te veel geld.

Echt een klote trend dat zonder de juiste lader leveren. Je weet dan nooit of de lader die je koopt optimaal is.
Vooral die toestellen die claimen snel te kunnen laden moeten dat ook bewijzen en de lader bijvoegen.
Ondertussen blijven ze wel waardeloze boekjes en leaflets leveren die NIEMAND Leest en die zijn aantoonbaar waste.

[ Voor 33% gewijzigd door Bomberman71 op 11-03-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Vorige week nog geen levertijd bekend bij Belsimpel. Nu is tie dr dan. Super bedankt voor je tip. Gelijk bestellen maar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
@KaiseRRuby laad jij je toestel tot 100% op?

ik probeer altijd tot max 80% te laden, maar omdat de Magic nu een silicon-carbon battery heeft, gaat die misschien langer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:06:
@KaiseRRuby laad jij je toestel tot 100% op?

ik probeer altijd tot max 80% te laden, maar omdat de Magic nu een silicon-carbon battery heeft, gaat die misschien langer mee?
Ja, dat doe ik met al mijn telefoons en apparaten, ook met de elektrische auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Hm, vannacht ongeveer 10% verloren. Dat is niet zo best.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcrtFZNXRophCpYCP8lRfrwDxVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rAsBCV1VBfUxGqyRN3Uvf5Tf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 07:30:
Hm, vannacht ongeveer 10% verloren. Dat is niet zo best.

[Afbeelding]
Zit nu op 6% vannacht.

Wel tot 100% geladen en volgens mij blijft die daar (net als de iPhone) een tijdje op hangen voordat die naar de 99 gaat.

Dus dit zal ook richting de 90 zijn gok ik..

Hopen dat de nieuwe update dit gaat verhelpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Knamix op 12-03-2024 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Bomberman71 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:16:
[...]

Ja, zonder enige kortings actie en natuurlijk ook niet de juiste lader.
Nee, dat geld is het mijn inziens zeker niet waard, veels te veel geld.

Echt een klote trend dat zonder de juiste lader leveren. Je weet dan nooit of de lader die je koopt optimaal is.
Vooral die toestellen die claimen snel te kunnen laden moeten dat ook bewijzen en de lader bijvoegen.
Ondertussen blijven ze wel waardeloze boekjes en leaflets leveren die NIEMAND Leest en die zijn aantoonbaar waste.
Bij de Honor Magic 6 Pro zit helemaal geen lader in de doos. Helaas doen ze mee aan dezelfde trend als Apple en Samsung. De Huawei 66w oplader heeft dezelde specs en is makkelijk te bestellen (link). De Honor 66w adapter is namelijk moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
WhySoSerious? schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:56:
[...]

Bij de Honor Magic 6 Pro zit helemaal geen lader in de doos. Helaas doen ze mee aan dezelfde trend als Apple en Samsung. De Huawei 66w oplader heeft dezelde specs en is makkelijk te bestellen (link). De Honor 66w adapter namelijk is moeilijk te vinden.
Thanks! Die adapter zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 07:37
Mooi!

Zelf ben ik op zoek naar de Huawei CP62R 50W draadloze oplader, die is ook moeilijk te vinden...
Deze wel:

https://consumer.huawei.c...ess-charger-max-40-w/buy/

...maar die kost € 130 bij Huawei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knamix schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:21:
[...]

Thanks! Die adapter zocht ik :)
Wil je niet die 100W lader dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
KaiseRRuby schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:03:
[...]

Wil je niet die 100W lader dan?
Mwah dan betaal je ook de hoofdprijs denk ik...

Opladen zal dan een uurtje zijn denk ik en dat is prima voor mij :)

Wat voor screen on time haal jij @KaiseRRuby?

De eerste dag zat ik op 75 procent met 3 uur schermtijd, maar nu zit ik op 63% met 2.5 uur schermtijd (zelfde verbruik).

Heb het idee dat er iets op de achtergrond aan het draaien is, maar kan het niet vinden.

Ook lijkt het er op dat er veel apps zijn die gewoonweg teveel accu gebruiken (ik zit op Wi-Fi)

Google foto's zou bijvoorbeeld 5% meer per uur kunnen verbruiken dan wanneer ik de camera gebruik :p

Volgens mij hoort dat niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QsPXCC-ccG31-_80VkhGCxPyCCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jw4ia4W3kjM7Hkh7t1nLLsxV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Knamix op 12-03-2024 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
@Knamix ik weet het niet, heb er nooit op gelet. Heb vandaag een Play Store update gekregen, jij ook neem ik aan? Nog geen security update, jammer genoeg. Dat vind ik echt wel traag.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste