[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01
R.E. schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:24:
Ik kreeg vanmorgen ook de melding dat mijn betaling met de rabo goldcard (VISA) was mislukt.

Na telefoon met de bank en de chat op F1TV: F1TV heeft blijkbaar een error in de registratie van het cardnummer waardoor de bank de transactie weigert.
Oplossing volgens de bank: cardnummer opnieuw invoeren. Dit heb ik nu gedaan en ik hoop dat het morgen succesvol alsnog wordt verlengd. Ik meld me als dat zo is.

En inderdaad maximaal 5 pogingen de komende 5 dagen. Ik mocht wel een monthly subsciption nemen wat refunded werd als de betaling was gelukt
En succesvol betaald! Ik kan komende zaterdag gelukkig de GP gewoon kijken *O*

Vette shit!

• Truman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-06 23:30
@Handjes ja vreemd waarop ze iemand wel of niet 65 euro laten betalen. Kreeg gisterenavond netjes een bevestigende mail over de verlening en de 65 en vervolgens zag ik op mijn CC ook dat de 65 werd afgeschreven. Naar mijn weten heb ik vorig jaar ook via de site dat toen afgesloten.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Helaas, bij mij is ook 95 euro afgeschreven gisteren. Via de chat is het nu geëscaleerd en komt men er binnen 24-48 uur op terug.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wcduck schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:53:
Helaas, bij mij is ook 95 euro afgeschreven gisteren. Via de chat is het nu geëscaleerd en komt men er binnen 24-48 uur op terug.
Ik heb na 48 uur nog geen mail gekregen ieder geval. Chat geopend en gevraagd en daar lang in de rij gestaan met standaard dingen als "95 is de nieuwe prijs want nieuwe races bla bla" en dat ik mail zou krijgen is volledig genegeerd :{ Ik ga denk ik maar een gewone support request via t formulier insturen ipv de chat denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Grin

Ride si sapis.

R.E. schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:32:
[...]

Ik had vandaag hetzelfde probleem, ook die mail gehad.
Zojuist het nummer opnieuw ingevoerd en hopen dat dit gaat werken.
Super bedankt voor je melding @R.E.!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:18
Vandaag nog niks afgeschreven helaas. Gisteren liep het af maar kan verder wel f1 tv gebruiken.

Blijkbaar nog veel gedoe welke bedrag wordt afgeschreven.

• Yash100
  • Laatst online: 17-06 17:00
Nog een last minute special offer voor iemand die nog nooit een F1 TV Pro abonnement gehad heeft? Ik vind €10,99 toch een beetje veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:08
Yash100 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:48:
Nog een last minute special offer voor iemand die nog nooit een F1 TV Pro abonnement gehad heeft? Ik vind €10,99 toch een beetje veel.
Je kunt een free trial afsluiten :+ Als Max zaterdag het veld op 30+ seconden zet heb je mooi een flink bedrag bespaard en hoef je de rest van het seizoen niet meer te kijken.

Anders zul je het toch moeten doen met de maandprijs of andere alternatieven zoeken. Aanbiedingen zijn er verder niet en zullen er ook niet komen lijkt het
of onderstaande ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je toevallig een Amazon Fire Stick hebt, kan het voor € 7,99 per maand: https://nl.pepper.com/aan...a-amazon-firestick-305492. Hiervoor zijn geen omwegen of trucs nodig.

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
wcduck schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:53:
Idem. Ik heb een mail ingeschoten. Ben benieuwd. Anders maar storneren.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Laguna

Connaisseur

€11,90 p/m vind ik ook veel geld voor enkel F1. Mensen die geen Ziggo hebben moeten voor MotoGP ongeveer hetzelfde betalen (€140-150 p/j) sinds MotoGP niet meer bij Eurosport zit. Ik vond Dorna altijd al teveel geld vragen vergeleken met F1TV Pro, maar nu de FOM dus ook dankzij Viaplay.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:33
Laguna schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:28:
[...]

€11,90 p/m vind ik ook veel geld voor enkel F1. Mensen die geen Ziggo hebben moeten voor MotoGP ongeveer hetzelfde betalen (€140-150 p/j) sinds MotoGP niet meer bij Eurosport zit. Ik vond Dorna altijd al teveel geld vragen vergeleken met F1TV Pro, maar nu de FOM dus ook dankzij Viaplay.
Mensen zonder Ziggo moesten het sportpakket afnemen voor €15 om F1 te kijken.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Arjantje72 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:05:
[...]

Klopt, maar ik heb het hier over abonnementen met maar 1 sport dus of enkel F1 of enkel MotoGP. Dat een sportpakket duurder is lijkt mij logisch omdat het veel uitgebreider is. Al konden mensen uiteindelijk wel kiezen voor F1TV Pro ipv het Ziggo sportpakket.

[ Voor 29% gewijzigd door Laguna op 29-02-2024 17:23 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Arjantje72
Laguna schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:19:
[...]

Klopt, maar ik heb het hier over abonnementen met maar 1 sport dus of enkel F1 of enkel MotoGP. Dat een sportpakket duurder is lijkt mij logisch omdat het veel uitgebreider is. Al konden mensen uiteindelijk wel kiezen voor F1TV Pro ipv het Ziggo sportpakket.
Ik keek enkel F1 en het F1tv was enkel voor Ziggo klanten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Arjantje72 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:34:
[...]

Ik keek enkel F1 en het F1tv was enkel voor Ziggo klanten :)
Dat klopt niet, zie ook:
https://www.totaaltv.nl/n...-voor-ziggo-sport-totaal/

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:20
Arjantje72 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:05:
[...]

We moesten helemaal niks ;)
Ik had destijds ook al F1TV, betaalde het gewoon per jaar. Net zoals nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 29-02-2024 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Plenkske schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:03:
[...]

We moesten helemaal niks ;)
Ik had destijds ook al F1TV, betaalde het gewoon per jaar. Net zoals nu.
Jullie hebben gelijk, dat was me destijds helemaal ontgaan :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Zojuist een bericht (mail) gehad dat er 95 euro is afgeschreven. En zie dat er inderdaad een reservering van 95 euro op mijn credit card staat. Ze hebben tevens mijn f1 account gewist, want de screenshots die ik eerder had gemaakt, zijn nergens meer terug te vinden (ook niet in de order history).

Ga zo een ticket inschieten / na het weekend storneren! Aangezien het een reservering is, kan ik er nu nog niets mee doen in de Rabo app

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
R.E. schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:32:
[...]

Zojuist ook een succesvolle betaling gehad, na hetzelfde probleem op dezelfde manier opgelost te hebben :) Wel 95 euro, maar so be it.

• Bertha
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 03-06 18:37
Ik heb een abonnement via de Appstore. Daar is ook een factuur van voor €65 tot 12/2/2025. Ook netjes afgeschreven van de CC. Maar log je in op de f1tv website en kijk je bij je account pagina onder bestelgeschiedenis en huidig abonnement schrik je toch wel. Bestelgeschiedenis bevat €0 facturen en verwijderde en herstelde abonnementen. En mijn huidige abonnement loopt t/m 4 maart daarna verlengen voor €95. Dat wordt 4 maart van de CC afgeschreven. LOL… Gaan ze me €160 laten betalen?
Chat service via de app werkt iig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Nu online
Voor diegenen die geen screenshot hebben gemaakt. Ik had beide vensters open zodat ik voor en na de afschrijving kon vergelijken. Hierbij. Doe er mee wat je wil, bv. een klacht indienen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s7iSS5Z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:30:
Doe er mee wat je wil, bv. een klacht indienen.

[Afbeelding]
Waar tegen?
In de rechter screenshot staat duidelijk "Einddatum abonnement".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
In het linker screenshot zie je duidelijk staan dat de intro prijs 52 euro was en daarna 65 euro.
Bij mij heeft dat er tot gister (het moment van afschrijven) ook gestaan. Vervolgens schrijven ze dus 95 euro af en passen ze ook het bedrag in je account aan en is nergens meer terug te vinden dat je eerst een prijs van 65 euro had voor het jaar erna (want dat was het contract dat je toen had afgesloten).

Imho hebben ze dus gewoon 30 euro te veel afgeschreven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:20
Dennisdn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:01:
[...]

Waar tegen?
Men valt over die "daarna per jaar 64,99". Als die hele regel weg was , dan was het duidelijker. Eigenlijk zoals je nu ziet aan de linkerkant. Zo staat het er bij mij nu nook.

Ik vond de mail van F1TV over de prijsverhoging wel duidelijk.

Wat vreemd blijft is dat niet iedereen, met een NL account / betaalmethode, dezelfde prijs betaald voor de verlenging. Ik had verwacht dat iedereen die verlengt vanaf X februari de 94,99 zou gaan betalen, maar het blijkt wel dat sommige geluk hebben en nog de 64,99 betalen. Die X ligt volgens mij ergens rond de 20e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
Heb nog even mijn aanmeldingsmailtje er bij gezocht:
Welkom bij F1 TV Pro, BastaRhymez!

Je abonnement is nu actief. Voortaan kun je kijken wat je wilt, wanneer het jou uitkomt en helemaal op jouw manier. Want vanaf nu bepaal jij wat en hoe je kijkt. Met F1 TV krijg je veel meer te zien en kom je veel meer te weten.

Voordat je aan de slag gaat, vind je hier je accountinformatie:
Product: F1 TV Pro
Soort abonnement: Jaarlijks
Betaald bedrag: € 51,99
Wordt verlengd op: donderdag 22 februari 2024

De prijs die je bij de verlenging van je abonnement betaalt, kan anders zijn. Je kunt deze prijs zien in je account.
Met name dat laatste dik gedrukte maakt de verhoging discutabel. In mijn account stond namelijk een bedrag van 65 euro en geen 95 euro.

En als ze een mail konden sturen (die kon ik niet zo snel meer terug vinden), dan konden ze ook in de accounts de prijzen aanpassen zodat het helder was wat een verlenging zou kosten. Nu hebben ze (on)bewust verkeerde informatie getoond die ze op de dag van afschrijving / net na afschrijving ineens wel kunnen aanpassen (en de oorspronkelijke informatie hebben weggehaald).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:01:
[...]

Waar tegen?
Dwaling. Als de mail niet aankomt kan je niet weten dat de informatie op de webpagina niet klopt. Zoek maar op. Informatie moet vindbaar en duidelijk zijn en moet uniform zijn. Het kan en mag niet dat je tot op de verlenging een bedrag ziet staan van 64.99€ - dit had aangepast moeten worden naar het nieuwe bedrag, of een extra opmerking op de site (let op: ivm prijsstijging geldt dit bedrag niet meer en wordt het 94.99€ per dd <datum>). Heel simpel op te lossen maar lijkt bewust niet gedaan om zo mensen niet weg te jagen. Prijsstijging prima maar wel de goede en juiste informatie naar je klanten, dus vooral omdat ze dat hebben verzaakt is er imo sprake van dwaling.

Ditzelfde ook al eens gehad bij T-mobile thuis. Die hadden in hun contract met mij afspraken staan en bij opzeggen kreeg ik opeens (nadat ik al uit het 1e jaar vast contract was) een facturatie voor 9 restmaanden TV terwijl dit nergens in de voorwaarden of op de website terug te vinden was sterker nog in het afgesloten contract stond er dat dit ook per maand opgezegd kon worden. Wel moeite in moeten steken maar heb wel gelijk gekregen. Denk dat we dat overigens bij de F1/FOM niet krijgen hoor, dus ik steek er verder geen moeite/tijd/kosten in behalve deze post op tweakerts.

[ Voor 32% gewijzigd door Lord_Dain op 01-03-2024 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 12:09

Grin

Ride si sapis.

Grin schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:18:
[...]

Ik had vandaag hetzelfde probleem, ook die mail gehad.
Zojuist het nummer opnieuw ingevoerd en hopen dat dit gaat werken.
Super bedankt voor je melding @R.E.!
Laat ik dan ook even opvolgen: hier is het nu ook opgelost en is de reservering doorgekomen (95 euro).
Dus iedereen die zo'n 'We hebben je laatste betaling voor F1 TV niet kunnen verwerken.' mail heeft gekregen van F1: voer je CC gegevens even opnieuw in (naam, CC-nummer, CVC, etc) op de website en dan komt het goed.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Lord_Dain schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:19:
[...]

Dwaling. Als de mail niet aankomt kan je niet weten dat de informatie op de webpagina niet klopt. Zoek maar op. Informatie moet vindbaar en duidelijk zijn en moet uniform zijn. Het kan en mag niet dat je tot op de verlenging een bedrag ziet staan van 64.99€
Daar doel ik dan ook op, zij hebben de verlenging overruled met "Einddatum abonnement" en is het dus geen verlening meer.

(Neemt niet weg dat ik het helemaal eens ben dat het allemaal onduidelijk is gegaan en niet sjiek, maar ik denk wel dat ze het met de einddatum abonnement juridisch hebben dichtgetimmerd).

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 01-03-2024 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Bij mij nog niks afgeschreven de jaar bedrag.
Had woensdag moeten gebeuren en kijk op dit moment gratis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HappyBart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 17:22
Hier gisteren ook € 94,99 afgeschreven terwijl er tot die dag € 64,99 bij 'mijn abonnement' stond.

Zojuist lang in chat gezeten waarbij - slecht vertaalde - antwoord steeds was dat ze niet meer konden annuleren en/of terugbetalen. Maar toen ik aan het einde - voor de zoveelste keer - aangaf dat ik creditcard maatschappij opdracht zou geven om terug te boeken en ze succes wenste om het geld dan alsnog bij me te halen, kon het in een keer wel. Binnen een paar minuten was mijn abonnement alsnog geannuleerd en kreeg ik bevestiging per email dat bedrag zal worden teruggeboekt.

Kortom, het loont om in de chat te volharden dat je je geld terug wilt. Ik vermoed dat ze toch wel aanvoelen dat ze in de informatievoorziening van deze verhoging niet helemaal goed zitten en dat ze moeite gaan krijgen om je aan je abonnement voor deze prijs te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:58

St@m

@ Your Service

Eergisteren een mail verstuurd om op te zeggen.
Gisteren chat gehad en mijn account zou opgezegd worden.
Daarna antwoord op de eerdere mail dat ze blij met me zijn en dat ze me graag als klant houden.
Vandaag nog geen opzegbevestiging, dus ik zit weer in de chat.. :Z

Edit: En nu wel gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 01-03-2024 13:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:51
HappyBart schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:12:
Kortom, het loont om in de chat te volharden dat je je geld terug wilt. Ik vermoed dat ze toch wel aanvoelen dat ze in de informatievoorziening van deze verhoging niet helemaal goed zitten en dat ze moeite gaan krijgen om je aan je abonnement voor deze prijs te houden.
Ik vermoed dat "weten dat ze fout zitten" hier weinig mee te maken heeft. Als je het geld terugvraagt via de kaartmaatschappij zal dat veel meer kosten. Mogelijk dat de uitgever dan navraag gaat doen, bewijs aanleveren dat je akkoord bent gegaan, voor dit bedrag etc (en dat is er potentieel niet echt. Er is alleen een mail gestuurd en er is geen bewijs dat die ontvangen en gelezen is). En dat zal ook weer "reputatie" kosten vermoed ik waardoor mogelijk toekomstige clains eenvoudiger worden toegekend of dat "incassos" lastiger uit te voeren zijn.
Zij weten immers ook dat je met 99% het geld terugkrijgt. Door het dan toch maar zelf uit te keren is het voor hen minder "schadelijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
Hier een mail gekregen dat ze mijn zorgen begrijpen over de prijsverhoging, maar dat het meer races zijn dan ooit etc. - kortom, geen antwoord op mijn vraag. Ik ga de chat maar eens proberen. Maar heb niet het idee dat ze het verschil tussen € 64,99 en € 94,99 gaan terugbetalen als ik hier zo lees...

edit: via chat schrijven ze nu:

Ik zie. Bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld. Bij controle blijkt er momenteel een zorg te zijn over de verlengingsbetaling in Nederland. In plaats van verder te gaan, zal ik deze zaak moeten doorverwijzen en in de wacht zetten. Eén van mijn begeleiders zal je een e-mail sturen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt, maar we helpen u graag per e-mail. Oké?

[ Voor 42% gewijzigd door bustertje op 01-03-2024 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb nog laten escaleren over die gratis week voor het cancelen van Emilio Romagna vorig jaar waardoor de verlengdatum ineens van voor de datum van de prijsverhoging naar in de prijsverhoging viel.

Na een eerder standaard antwoord over die meer races etc. naar de tweede lijn laten doorzetten.
Daar werd aangegeven dat ze dit vervelend vonden maar tada .......

ik krijg nog een extra week gratis ter compensatie. 8)7

Ben nu al benieuwd wat dat komend jaar weer voor extra problemen met verlengen gaat geven omdat de verlengdatum dus weer zal opschuiven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heerlijk, support send email heel verhaal en vervolges de melding:
Error occured please refresh the page.

Nogmaals gedaan, verhaal was nu overigens een stuk korter :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

bustertje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:20:
Hier een mail gekregen dat ze mijn zorgen begrijpen over de prijsverhoging, maar dat het meer races zijn dan ooit etc. - kortom, geen antwoord op mijn vraag.
Dat is natuurlijk een onzin argument aangezien de prijsverhoging totaal niet in verhouding is met andere landen waar F1TV Pro beschikbaar is (behalve natuurlijk bij de landen waar Viaplay actief is).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Laguna schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:02:
[...]

Dat is natuurlijk een onzin argument aangezien de prijsverhoging totaal niet in verhouding is met andere landen waar F1TV Pro beschikbaar is (behalve natuurlijk bij de landen waar Viaplay actief is).
Het is sowieso onzin omdat er het vorig jaar ook 24 races op de kalender stonden. China is toen "vroeg" geannuleerd maar toen gingen ze nog op zoek naar vervanging die er nooit is gekomen. En Emilia Romagna dan last minute.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:25
Wat een gedoe maken jullie er van. Hebben jullie geen mail gekregen waarin de prijsverhoging werd aangekondigd?

Ben blij dat je nog een jaarabbo hebt ipv niet automatisch verlengd en verplicht worden tot een duurder maandabbo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mmmmarc
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
Als je nu een maandabo afsluit krijg je een week gratis. Als je die annuleert krijg je een aanbod voor 20% korting op je volgende maandabo.

Edit: alleen jammer van de foutmelding "We kunnen uw exclusieve aanbieding niet activeren. Probeer het later opnieuw." 8)7

Anyway, als je hem gelijk annuleert loopt het abonnement in ieder geval tot 8 maart. Dus de eerste race kun je gratis kijken.

[ Voor 48% gewijzigd door mmmmarc op 01-03-2024 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:33
LA-384 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:13:
Wat een gedoe maken jullie er van. Hebben jullie geen mail gekregen waarin de prijsverhoging werd aangekondigd?

Ben blij dat je nog een jaarabbo hebt ipv niet automatisch verlengd en verplicht worden tot een duurder maandabbo.
True het is maar zo. Maar dan hadden ze eigenlijk niet met die actie vorig jaar moeten communiceren dat het eerste jaar 55 was en het 2e 65 euro. Ja het is maar 30 meer maar beetje principekwestie.

Als ze nu enkel 55 in het eerste jaar hadden gecommuniceerd en het 2e jaar de dan geldende prijs was er niks aan de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bustertje
Scrtz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:38:
[...]

True het is maar zo. Maar dan hadden ze eigenlijk niet met die actie vorig jaar moeten communiceren dat het eerste jaar 55 was en het 2e 65 euro. Ja het is maar 30 meer maar beetje principekwestie.

Als ze nu enkel 55 in het eerste jaar hadden gecommuniceerd en het 2e jaar de dan geldende prijs was er niks aan de hand.
Dit dus. En ik vind de aanbieding prima. Maar 95 niet. Zo leuk vind ik de F1 nou ook niet meer (heb 25+ jaar alles heilig gevolgd)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
Scrtz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:38:
[...]

Mwoa vind ik niet helemaal. De kortingsactie betrof één jaar voor €55,- Die,€65,- stond er enkel bij ter referentie (zo heb ik het geïnterpreteerd iig, omdat je niet meteen voor beide jaren betaalt). Ze wisten toen waarschijnlijk ook nog niet dat de prijs zou stijgen. Ik ben het wel eens dat het verwarrend is dat we na de mededeling van de prijsverhoging, dat niet terug konden zien op onze persoonlijke pagina op de website.

Doen providers overigens niet hetzelfde? "eerste 6 maanden x, hierna y". Terwijl de "normale" prijs elk jaar een keer verhoogd wordt, blijkbaar ook tijdens een lopend contractjaar.
bustertje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:45:
Dit dus. En ik vind de aanbieding prima. Maar 95 niet. Zo leuk vind ik de F1 nou ook niet meer (heb 25+ jaar alles heilig gevolgd)
Dat is een keuze die je mag maken door niet (automatisch) te laten verlengen. Maar je hebt gelijk dat de prijs op je accountpagina verwarring gaf/geeft. Dat was eenvoudig te voorkomen geweest. Aan de andere kant heb je mogelijk ook meerdere weken gehad om verduidelijking te vragen of de verlenging uit voorzorg te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:33
LA-384 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 06:31:
[...]

Mwoa vind ik niet helemaal. De kortingsactie betrof één jaar voor €55,- Die,€65,- stond er enkel bij ter referentie (zo heb ik het geïnterpreteerd iig, omdat je niet meteen voor beide jaren betaalt). Ze wisten toen waarschijnlijk ook nog niet dat de prijs zou stijgen. Ik ben het wel eens dat het verwarrend is dat we na de mededeling van de prijsverhoging, dat niet terug konden zien op onze persoonlijke pagina op de website.

Doen providers overigens niet hetzelfde? "eerste 6 maanden x, hierna y". Terwijl de "normale" prijs elk jaar een keer verhoogd wordt, blijkbaar ook tijdens een lopend contractjaar.

[...]

Dat is een keuze die je mag maken door niet (automatisch) te laten verlengen. Maar je hebt gelijk dat de prijs op je accountpagina verwarring gaf/geeft. Dat was eenvoudig te voorkomen geweest. Aan de andere kant heb je mogelijk ook meerdere weken gehad om verduidelijking te vragen of de verlenging uit voorzorg te annuleren.
Heb je ook een punt zeker. Maar we blijven luie Hollanders die het liefste niet verder lezen dan hun neus lang is. :P
Afijn, vind f1tv fijn qua kwaliteit en betrouwbaarheid dus laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niet helemaal, mij werd per chat namelijk bevestigd dat de 64.99 toch echt het juiste bedrag was echter is er (zoals verwacht) toch 94.99 afgeschreven. Als ik ze per mail op wijs negeren ze dat in geheel en krijg ik gewoon te horen dat het 94.99 is. Als ze gewoon duidelijk waren geweest hadden ze al die problemen niet op de hals gehaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Wat ik nog veel kwalijker vind is dat een enkeling (niet veel, maar toch) wél € 64,99 heeft betaald, op dezelfde dag dat bij mij, en velen, € 94,99 is afgeschreven. Dat voelt gewoon echt niet oke :( .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:29
Als je geen mail gehad hebt of die is in een spam folder terechtgekomen weet je echt niet beter dan dat het bedrag genoemd in de app/account het juiste zou zijn, de term upgrade zegt me in deze context echt niets...

Daar niet iedereen op Tweakers zit en/of forums blijft het een rare actie van F1TV.

Zelf had ik geen moeite met 65 euro, maar nu ben ik een abonnement gaan delen, daar vragen ze om met die deal met Viaplay

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Inmiddels is dit bij mij nu ook (eindelijk) correct weergegeven in de website en staat er dat de komende verlenging tegen de 95€ prijs is. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Laatst online: 16-06 18:30
Bij mij zou er vandaag verlengd moeten worden. Tot nu toe niks te zien, ook geen creditcard reservering. Moet ik tot maandag wachten omdat het weekend is, of zou dit gewoon door moeten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

wberkel schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:45:
Bij mij zou er vandaag verlengd moeten worden. Tot nu toe niks te zien, ook geen creditcard reservering. Moet ik tot maandag wachten omdat het weekend is, of zou dit gewoon door moeten lopen?
Ik verwacht dat je moet wachten tot het weekend voorbij is.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Laatst online: 16-06 18:30
Het gaat toch door in het weekend.
Denk dat ze even gewacht hebben tot na de race.
Maar er is 94,99 afgeschreven van mijn CC en ik mag door tot 2 maart 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
LA-384 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:13:

Het jaarabonnement was al niet goedkoper gezien er 2-3 niet geraced wordt. Ik zit nog op mijn abonnement van vorig jaar maar verlenging geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Deveon schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:09:
Het jaarabonnement was al niet goedkoper gezien er 2-3 niet geraced wordt. Ik zit nog op mijn abonnement van vorig jaar maar verlenging geannuleerd.
Het maandabbo kost €11,90/mnd, vanaf 8 maanden ben je daarmee duurder uit dan het jaarabbo. Het seizoen omvat 9 maanden en 1 week.

[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 03-03-2024 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Heeft iemand al feedback gehad van een klacht bij f1.com? Ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen, maar helaas nog niets mogen vernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
wcduck schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:14:
Heeft iemand al feedback gehad van een klacht bij f1.com? Ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen, maar helaas nog niets mogen vernemen.
zal wel maandag of dinsdag worden..
48 business uren

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wcduck schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:14:
Weekend en ze zullen het wel druk hebben. Geduld :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

MazeWing

The plot thickens...

Ik geef het volgend weekend nog een kans en als het dan weer zo saai is als gisteren + een enorm machtsvertoon van Max dan is het :w en ga ik toch niet verlengen. Ik weiger €95 te betalen als er zo vroeg in het seizoen een dusdanig verschil is en de spanning feitelijk al weg is. Mocht het gedurende het seizoen dan toch nog spannend worden kan ik altijd dan nog een maandabonnement nemen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@MazeWing het wordt wel spannend voor plek 2 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 03-03-2024 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

MazeWing

The plot thickens...

Laguna schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:49:
@MazeWing het wordt wel spannend voor plek 2 ;)
Sorry maa plek 2 t/m 20 interesseren me zeer weinig. Het is mooi om leuke gevechten op de baan te zien maar die hebben voor mij toch minder waarde als het toch niet voor de winst gaat. 2023 was al 1 van de saaiste seizoenen in de 25+ jaar dat ik formule 1 kijk en als de wedstrijd van gisteren de superioriteit van Max tov de rest laat zien dan verwacht ik wederom een saai (voor mij althans) seizoen.

Voor €65 wil ik dit dan nog wel door de vingers zien maar een verhoging van bijna 50% is dan gewoon te veel van het goede voor "erbij ivm saai seizoen"

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mikejux
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 22:36
Ik heb dat gevoel gelukkig totaal niet. Er zijn de afgelopen 2 jaar meer inhaalacties en close racing dan ooit tevoren. Er is genoeg om van te genieten. Helaas niet om de winst inderdaad. Motogp kijken is dan de tip. Altijd spannend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@MazeWing ik snap wat je zegt hoor, ik was in het verleden ook afgehaakt tijdens de Schumacher hegemonie en toen was F1 nog gewoon "gratis" te zien op RTL4.

Het is wel onwijs knap wat Max presteert vooral vanwege het grote verschil met zijn huidige teamgenoot, maar spanning voor het kampioenschap (ook al is het nog koffiedik kijken) zal vermoedelijk ontbreken.

Zouden ze al spijt hebben van het schrappen van het jaarabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:44:
@MazeWing ik snap wat je zegt hoor, ik was in het verleden ook afgehaakt tijdens de Schumacher hegemonie en toen was F1 nog gewoon "gratis" te zien op RTL4.
Gratis? Toen had je reclames tussendoor. Tijdens de race! :o Dat kun je je nu niet meer voorstellen. :D
Ik denk dat Ziggo dat opving met de abonnementen van a) internetgebruikers en b) niet-Ziggo-klanten die 15 euro per maand overhadden om alsnog Ziggo Sport af te nemen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Room42 daarom schreef ik ook geen gratis maar "gratis". Los van de reclames betaalde je natuurlijk ook voor een televisie abonnement. Immers enkel de publieke omroepen waren FTA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Laguna schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:00:
@Room42 daarom schreef ik ook geen gratis maar "gratis". Los van de reclames betaalde je natuurlijk ook voor een televisie abonnement. Immers enkel de publieke omroepen waren FTA.
offtopic:
En de publieke omroepen betaal je ook gewoon voor, immers worden die betaald van publiek geld aka belastingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
edit:
Sorry, n.v.m. :)

[ Voor 118% gewijzigd door Room42 op 03-03-2024 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

offtopic:
@RobertMe beetje flauw om belastingen aan te halen, dat zijn indirecte kosten en geen directe kosten waarbij je dus niet kan kiezen of je voor die specifieke kosten wel of niet betaalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:59
Bij mij stond er in mijn account t/m vorige week dat het 64.99 per jaar zou gaan kosten.
Zoals verwacht afgelopen zondag een mail dat er is verlengd voor 94,99 per jaar, en de reservering is al gedaan op mijn creditcard.

Nu zit ik in de chat met een dame van F1TV, ik ben benieuwd waar ze mee gaat komen :P

Gelukkig overal screenshots van gemaakt, dus ik hoop dat het werkt.
En anders stop ik met F1TV en ga ik op een andere manier kijken.
Ze mogen best een paar centen verdienen, maar dit lijkt nergens op (subjectief).

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grolsch
Update:

Ze erkennen de fout, maar het moet toch echt 94.99 kosten, ik heb aangegeven dat ik per direct wil annuleren en ze storten binnen 7~10 werkdagen het geld terug op mijn rekening.

Ik ben best bereid ergens voor te betalen, maar niet op deze manier.

Ik ben op 03-03-2023 een overeenkomst aangegaan, namelijk het eerste jaar 51.99 en daarna 64.99 per jaar.
Dat stond zelfs vorige week nog in mijn account, gelukkig heb ik er een screenshot van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h7eqrd2.jpeg

Vervolgens wordt er op 03-03-2024 ineens 94.99 van mijn creditcard afgeschreven en krijg ik een mail dat het 94.99 zou moeten kosten. Dat vind ik geen manier van zaken doen, dus ik bewandel wel een andere weg om F1 te kijken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:20
Ik heb ook antwoord van F1 TV:
We begrijpen dat uw vraag betrekking heeft op de verlengingsprijs. We kunnen geen commentaar geven op de verlengingsstatus van andere accounts. We kunnen bevestigen dat de prijzen in een aantal gebieden stijgen. We zullen onze abonnees altijd tijdig op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in hun abonnement.
Twee keer gelogen! :( NL is één gebied neem ik aan en ik heb GEEN e-mail gehad over de verhoging.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snottt
  • Laatst online: 14:39
En vandaag is het verlengd :)
Hallo APM,

Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot dinsdag 4 maart 2025.

Houd er rekening mee dat het abonnement automatisch wordt verlengd, tenzij u het vóór dinsdag 4 maart 2025 opzegt.

Voor de AV klik hier.

Het is handig om deze e-mail ergens veilig te bewaren, voor het geval je de gegevens nog eens wilt bekijken.

Het abonnement en de persoonlijke gegevens kunnen na het inloggen op de F1TV-website in het gedeelte 'Mijn account’ worden bijgewerkt.

Bedankt,
Het Team bij F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:38

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Fuck, ik was in de war met 3-4 en 4-3...dus nu is die 94.99 alsnog afgeschreven, terwijl ik dacht dat ik nog eff bedenktijd had :')

Naja, het is meer een principekwestie eigenlijk. Uiteindelijk gaat het maar om 3 tientjes. Dat is een keertje lunchen ergens met mijn vriendin. Wel alvast geannuleerd voor volgend jaar.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 18-06 15:41

alienfruit

the alien you never expected

@FunkyTrip Ja, hier is het ook vijf-zes pintjes. Maar ja, lekker pech, voor je vriendin dan maar een weekend niet lunchen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

FunkyTrip schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:16:
Fuck, ik was in de war met 3-4 en 4-3...dus nu is die 94.99 alsnog afgeschreven, terwijl ik dacht dat ik nog eff bedenktijd had :')

Naja, het is meer een principekwestie eigenlijk. Uiteindelijk gaat het maar om 3 tientjes. Dat is een keertje lunchen ergens met mijn vriendin. Wel alvast geannuleerd voor volgend jaar.
Wel jammer dat je dat lunchen met je vriendin volgend jaar nu al annuleert :p

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grolsch
FunkyTrip schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:16:

Zoals ik al aangaf gaat het mij niet om het geld, maar om het principe.

Nu heb ik een mail gehad dat ze € 94,47 gaan terug storten, dat is natuurlijk niet de 94,99 die ze eraf gehaald hebben.

Ze zullen die 2 dagen wel verrekend hebben (94.99/365*363 = 94.47), nu zit ik sterk in overweging om dit ook terug te vragen >:)

Het is dat ik erg druk ben, maar als ik in een wilde bui ben ga ik dit ook nog proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:05

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

snottt schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:55:
En vandaag is het verlengd :)
Hallo APM,

Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot dinsdag 4 maart 2025.

Houd er rekening mee dat het abonnement automatisch wordt verlengd, tenzij u het vóór dinsdag 4 maart 2025 opzegt.

Voor de AV klik hier.

Het is handig om deze e-mail ergens veilig te bewaren, voor het geval je de gegevens nog eens wilt bekijken.

Het abonnement en de persoonlijke gegevens kunnen na het inloggen op de F1TV-website in het gedeelte 'Mijn account’ worden bijgewerkt.

Bedankt,
Het Team bij F1
Misschien handig om even te vermelden hoe je je abonnement hebt lopen? Via de website of juist via een van de app stores? En of je eerder in februari de mail hebt gehad over het verhogen van het abbo?

Anders is het wel bijzonder dat je in maart nog steeds een verlenging voor € 64,99 krijgt.

Edit: Kan na de eerste race iig bevestigen dat delen van het abonnement met een ander ip nog steeds prima werkt. Dus ben voor € 48,- p.p. klaar :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pendaco op 05-03-2024 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snottt
  • Laatst online: 14:39
Pendaco schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:49:
[...]

Misschien handig om even te vermelden hoe je je abonnement hebt lopen? Via de website of juist via een van de app stores? En of je eerder in februari de mail hebt gehad over het verhogen van het abbo?

Anders is het wel bijzonder dat je in maart nog steeds een verlenging voor € 64,99 krijgt.

Edit: Kan na de eerste race iig bevestigen dat delen van het abonnement met een ander ip nog steeds prima werkt. Dus ben voor € 48,- p.p. klaar :)
Abonnement loopt via de website en heb geen mail gehad over het verhogen van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
Ik had een ticket ingediend, met daarbij het screenshot dat ik de introprijs van 52 euro had en daarna een verlenging van 64 euro. Gisteren reactie gekregen:
Hello BastaRhymez,

Thanks for contacting F1. Your reference number for this case is xxxxxx.

Thank you for taking the time to raise your issue with us. On this occasion, I will need to escalate your case to my supervisor, in order to obtain further guidance on the best course of action. We will aim to get in touch again as soon as possible.

You can also check out our F1 TV support page where you may be able find additional information to help you.

Please let us know if we can help with anything else.

Mark Vincent

The F1 Team
Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
BastaRhymez schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:16:
Ik had een ticket ingediend, met daarbij het screenshot dat ik de introprijs van 52 euro had en daarna een verlenging van 64 euro. Gisteren reactie gekregen:

[...]

Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen.
Dat in de voorwaarden, die je hebt geaccepteerd, staat dat ze de prijs mogen aanpassen bij een nieuwe betaalperiode.

Althans, dat antwoord zou mij logisch lijken want dat klopt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
TheBrut3 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:33:
[...]

Dat in de voorwaarden, die je hebt geaccepteerd, staat dat ze de prijs mogen aanpassen bij een nieuwe betaalperiode.

Althans, dat antwoord zou mij logisch lijken want dat klopt ook.
Eens dat ze die mogen verhogen, maar dan moeten ze wel de juiste prijs laten zien in je account. En dat hebben ze niet gedaan...

Op 29-02 hebben ze 95 euro afgeschreven, terwijl er die dag nog in mijn F1 account stond dat de verlenging 65 euro zou zijn. Na het afschrijven, kan ik nergens in mijn account nog terugvinden dat ik een verlenging van 65 euro had. Gelukkig heb ik de screenshots, waar het wel stond :D

Daarnaast heb ik ook geen mail gehad -heb er nog op gezocht-, dus laat hun maar aantonen dat ze mij geïnformeerd hebben over de prijsverhoging. Ik kan die namelijk niet vinden op de plekken (mail en/of account met betaalgegevens) waar ik ze zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
BastaRhymez schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:40:
[...]

Eens dat ze die mogen verhogen, maar dan moeten ze wel de juiste prijs laten zien in je account. En dat hebben ze niet gedaan...

Op 29-02 hebben ze 95 euro afgeschreven, terwijl er die dag nog in mijn F1 account stond dat de verlenging 65 euro zou zijn. Na het afschrijven, kan ik nergens in mijn account nog terugvinden dat ik een verlenging van 65 euro had. Gelukkig heb ik de screenshots, waar het wel stond :D

Daarnaast heb ik ook geen mail gehad -heb er nog op gezocht-, dus laat hun maar aantonen dat ze mij geïnformeerd hebben over de prijsverhoging. Ik kan die namelijk niet vinden op de plekken (mail en/of account met betaalgegevens) waar ik ze zou verwachten.
Maar maak je van alle websites / bij alle diensten dan screenshots van prijzen? ;) Want een claim dat je niet geïnformeerd bent in combinatie met een screenshot met "zie je wel, €65 staat in het account" is nogal raar ;) Komt bijna over alsof je toch wist dat er een prijsverhoging aan zou komen.

Overigens verder wel eens hoor. De prijs in het account had gewoon moeten kloppen ("Volgende betaling: €95" dus, en niet €65).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn abonnement loopt ergens in juni af (ik geloof dat ik ooit halverwege het seizoen in een vakantie een abo had afgesloten omdat Ziggo niet werkte (?). Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik 95 euro ga betalen. lk kijk in principe alles, van FP1 tot race, van wintertest tot technische analyses. Wat dat betreft vind ik 95 euro nog niet eens zo'n gekke prijs. Het is krap 4 euro per race en ik beleef er net zoveel plezier aan als aan een bezoekje aan de bioscoop, waar je al snel het 2- tot 3-voudige aan kwijt bent als je niks drinkt of eet.

Het is vooral de procentuele prijsstijging die me tegen de borst stoot, maar 65 euro was ook wel bizar goedkoop de afgelopen jaren. Zeker als je dan ook nog een speciale actie had waardoor je korting kreeg op die al vrij lage prijs.

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 06-03-2024 10:08 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Grrrrrene schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:07:
Mijn abonnement loopt ergens in juni af (ik geloof dat ik ooit halverwege het seizoen in een vakantie een abo had afgesloten omdat Ziggo niet werkte (?). Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik 95 euro ga betalen. lk kijk in principe alles, van FP1 tot race, van wintertest tot technische analyses. Wat dat betreft vind ik 95 euro nog niet eens zo'n gekke prijs. Het is krap 4 euro per race en ik beleef er net zoveel plezier aan als aan een bezoekje aan de bioscoop, waar je al snel het 2- tot 3-voudige aan kwijt bent als je niks drinkt of eet.

Het is vooral de procentuele prijsstijging die me tegen de borst stoot, maar 65 euro was ook wel bizar goedkoop de afgelopen jaren. Zeker als je dan ook nog een speciale actie had waardoor je korting kreeg op die al vrij lage prijs.
Al het vermaak wat onder de 1eu/uur is vind ik relatief goedkoop, dat is ook de lat die ik langs mijn andere uitgaven aan bijv games leg :)
Dus inderdaad, zelfs met 95eu/jaar zit het in de categorie goedkoop.
Als we richting de 40eu/maand gaan zoals met Sky sports zou iedereen zich wel achter de oren krabben iig.

Maar de communicatie vanuit F1TV over deze verhoging en het stoppen van jaar abbo's is wel treurig te noemen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waar heb je dat precies gedaan, heb dat ook getracht, maar vond het wat onduidelijk allemaal. Dank

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:52:
[...]

Maar maak je van alle websites / bij alle diensten dan screenshots van prijzen? ;) Want een claim dat je niet geïnformeerd bent in combinatie met een screenshot met "zie je wel, €65 staat in het account" is nogal raar ;) Komt bijna over alsof je toch wist dat er een prijsverhoging aan zou komen.

Overigens verder wel eens hoor. De prijs in het account had gewoon moeten kloppen ("Volgende betaling: €95" dus, en niet €65).
Nee zeker niet dat ik van alles screenshots maak, maar ik kwam wel tijdig dit topic tegen.
Dus heb toen naar aanleiding daarvan screenshots gemaakt. Ook omdat er een periode was dat bij de een wel een verhoging was en bij de ander niet.

Dus ja, ik wist dat er een prijsverhoging was, maar niet of deze ook bij mij doorgevoerd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:08:
[...]

Waar heb je dat precies gedaan, heb dat ook getracht, maar vond het wat onduidelijk allemaal. Dank
Heb gewoon via de site een mail gestuurd (via de knop ondersteuning rechts onder).
Daar kreeg ik een reactie op vanuit F1 TV waarop ik kon reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-06 16:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/InpZqAPDbmNswwkvD0VpnC6PBro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pDOa2mxDrZqOYGJiOh0WMf2S.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb zojuist via de Google Play store kunnen abonneren voor een jaar na dat ik het had opgezegd een aantal maanden geleden.

Dit lukte op de website niet, daar werd ik met hetzelfde account doorgestuurd naar de €12 per maand pagina. Maar nu lijkt het weer voor elkaar voor €65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11
Ik heb op 1 februari mijn abonnement op F1TV geannuleerd. Op 2 februari kon ik nog steeds voor 64,99 afsluiten en dan heb ik gedaan met een nieuwe creditcard. Vorige week is er toch 94,99 afgeschreven. Daar heb ik nooit voor afgesloten. Het is toch vreemd dat als ik een abonnement annuleer en dan weer afsluit, ze ineens de nieuwe prijs afschrijven zonder dat dat op de website te zien is.
Ik heb contact gehad met de klantenservice. De case wordt geëscaleerd, de helpdesk snapte mijn punt. Ik benieuwd of ik de oude prijs nog ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Floppie schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:36:
Ik heb op 1 februari mijn abonnement op F1TV geannuleerd. Op 2 februari kon ik nog steeds voor 64,99 afsluiten en dan heb ik gedaan met een nieuwe creditcard. Vorige week is er toch 94,99 afgeschreven. Daar heb ik nooit voor afgesloten. Het is toch vreemd dat als ik een abonnement annuleer en dan weer afsluit, ze ineens de nieuwe prijs afschrijven zonder dat dat op de website te zien is.
Ik heb contact gehad met de klantenservice. De case wordt geëscaleerd, de helpdesk snapte mijn punt. Ik benieuwd of ik de oude prijs nog ga krijgen.
Alleen een nieuwe CC maakt geen nieuw account. In dat opzicht heb je misschien gewoon een verlenging gedaan. Je kunt dan beter ook een nieuw account met ander e-mailadres gebruiken. Maar blijft natuurlijk raar dat je 'akkoord' gaat met 65 euro maar dat er dan 95 euro afgeschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Floppie schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:36:
Op 2 februari kon je geen abo afsluiten voor €65. De prijsverhoging voor nieuwe abonnementen (naar €95) was namelijk al in januari doorgevoerd.

Enige dat je dus hebt gedaan is op het bestaande account eerst automatische verlenging uit gezet. En een dag daarna automatische verlenging weer aan gezet. Dus geen nieuw abonnement afgesloten of whatever. En zoals @Room42 al aangeeft heeft "nieuwe CC" hier natuurlijk niks mee te maken. Gaat over account, niet CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Jeshua9 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:27:
[Afbeelding]

Ik heb zojuist via de Google Play store kunnen abonneren voor een jaar na dat ik het had opgezegd een aantal maanden geleden.

Dit lukte op de website niet, daar werd ik met hetzelfde account doorgestuurd naar de €12 per maand pagina. Maar nu lijkt het weer voor elkaar voor €65.
Heb je het abonnement ook via de app weer kunnen oppakken na activeren via Google play? Dat werkte bij mij namelijk niet, klantenservice kon dat blijkbaar ook niet en heeft een refund gedaan.. Daarna was hij ook helemaal weg uit Google Play en kon daar dus niet nogmaal worden vernieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:29

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik was via Google Play akkoord gegaan met de prijsverhoging naar €95, maar ik zie vandaag dat m'n CC voor €65 belast is en ook een bevestiging voor dat bedrag per mail. Even afwachten of dat zo blijft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:55
Ik snap dat de prijsverhoging omgerekend per wedstrijd wellicht niet veel voorstelt
Echter ik vind deze werkwijze niet kunnen en is mogelijk in strijd met consumentenrecht.
Na iets langer zoeken de link gevonden om een klacht in te dienen.
Waarschijnlijk liggen ze er geen seconde wakker van, maar als we dat massaal gaan doen, brengen we misschien iets in beweging 😁

https://support.formula1....Complaints?language=nl_NL

Zojuist een klacht aangemaakt !

Eventueel ook nog bij ACM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Bij mij net ook via Google Play 64,99 afgehouden van mijn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Frank1973 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:05:
Bij mij net ook via Google Play 64,99 afgehouden van mijn CC.
wel de verhoog mail gehad?

in dat geval, kak. ik had niet op verlengen voor 95 euro moeten drukken.
toch weer 6 biertjes minder.,...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

jack zomer schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:07:
[...]

wel de verhoog mail gehad?

in dat geval, kak. ik had niet op verlengen voor 95 euro moeten drukken.
toch weer 6 biertjes minder.,...
Yep, tevens in Google Play moeten drukken dat ik akkoord ging met de prijsstijging. En toch dit... Is wel een verlenging voor 4e jaar op rij, ik weet niet of dat wat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Jeshua9 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:27:
[Afbeelding]

Hey, bedankt voor het delen. Ik zit in dezelfde situatie, mijn abonnement loopt via Google Play, loopt af op 12 maart en is op het moment geannuleerd.

Waar heb je de 'resubscribe' optie gevonden? Is dat een notificatie van de Play app? F1TV staat nog bij mijn subscriptions in de Play Store, maar de 'manage' knop levert alleen een ander scherm zonder verdere opties... Betaling liep wel via Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multilayer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 18:58
F1TVPRO had m'n in januari na prijsverhoging opgezegde abo uit zichzelf een week terug verlengd voor 94.99 zonder toestemming en zomaar cc belast.
Inmiddels teruggedraaid en volledige vergoeding ontvangen.

Dus eerdere opzeggers: check je card afschrijvingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik baal ervan dat de terugkoppeling over mijn klacht van de plotselingen prijsverhoging zo traag verloopt. We zijn inmiddels bijna twee races verder. Via de chat geven ze aan er nog steeds mee bezig te zijn en dat ik geduld moet hebben. Ik overweeg nu ook de CC te contacteren over een chargeback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
wcduck schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:16:
Ik baal ervan dat de terugkoppeling over mijn klacht van de plotselingen prijsverhoging zo traag verloopt. We zijn inmiddels bijna twee races verder. Via de chat geven ze aan er nog steeds mee bezig te zijn en dat ik geduld moet hebben. Ik overweeg nu ook de CC te contacteren over een chargeback.
Ik krijg net reactie nadat ik ook geklaagd had over de prijsverhoging, mijn vraag eigenlijk nooit beantwoord werd en te horen kreeg dat het niet wordt teruggedraaid. Ik heb verzocht het abonnement te annuleren en het geld terug te storten.

Krijg nu de mededeling dat ik 'niet voldoe aan de vereisten voor de terugbetaling'. Nou wordt ie helemaal mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-06 16:49
KC Boutiette schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:27:
[...]

Hey, bedankt voor het delen. Ik zit in dezelfde situatie, mijn abonnement loopt via Google Play, loopt af op 12 maart en is op het moment geannuleerd.

Waar heb je de 'resubscribe' optie gevonden? Is dat een notificatie van de Play app? F1TV staat nog bij mijn subscriptions in de Play Store, maar de 'manage' knop levert alleen een ander scherm zonder verdere opties... Betaling liep wel via Paypal.
Ik heb deze gewoon onder Subscriptions gevonden

Inmiddels is de knop vervangen voor ''see price details''. Wat het nog bijzonderder maakt is dat er wordt aangegeven deze tarieven wijzigen op 12 maart 2025.

Ik heb nog geen ''Agree'' gedaan. Eerst eens afwachten wat er gebeurt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BaeoS7ZplepGJD5y2vuR8bZAXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5vol4spue4S7o8Wqzvw3P5q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8lWQnptbT_zW6jKtEuvqyaesSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zf9eV5Cpxy0u7pDaLUrhCNSc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Zondag is er 95 eur afgeschreven.

Ik heb een ticket aangemaakt en 2 dagen later antwoord toen moesten ze extra gegevens hebben daarna is het stil.

Wil gewoon de abonnement geld terug draaien.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ