Ja maar wie weet hebben die nog minder oplagesGreatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:33:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je hem niet eerder krijgt als je hem rechtstreeks bij Sony besteld.
Over een paar weken kan je dus zeer waarschijnlijk als nog zonder veel gedoe pre orderen bij bol, Coolblue, Amazon etc en dan heb je hem ook op 7 november toch?
Oh haha sorry begreep je dan verkeerdCarlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:30:
[...]
Ik bedoelde met de release van de normale ps5
Dan heb je toen wel veel geluk gehad en was je mooi met de eerste levering
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik wil de PS5 Pro het liefst via Bol of Coolblue kopen. Maar ik ga de komende 2 weken wat geruster slapen als ik al een pre-order bij PlayStation zelf heb. Kan ik hem op 10 oktober bij Bol of Coolblue scoren, dan annuleer ik gewoon mijn pre-order bij PlayStation. Klaar!
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Heb nu deze geopend, en mijn andere tabblad gesloten. Als ik het goed begrijp heb je op dit moment toch nog geen "plekje" maar word je om 10:00 random in de rij geplaatst. Stel ik kom er door dan kom ik in ieder geval gelijk op de goede pagina... we zullen zien.
Er zijn trucjes om je wel 1000den keren in de wachtrij te zetten met een uniek ID.
mocht je hier geen gebruik van maken is de kans heel erg klein dat je op tijd in de store komt.
mocht je hier geen gebruik van maken is de kans heel erg klein dat je op tijd in de store komt.
Wat maakt dat nou weer uit? PS verstuurd alles netjes verpakt op hoor.DarthDavy schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:39:
Ik wil de PS5 Pro het liefst via Bol of Coolblue kopen. Maar ik ga de komende 2 weken wat geruster slapen als ik al een pre-order bij PlayStation zelf heb. Kan ik hem op 10 oktober bij Bol of Coolblue scoren, dan annuleer ik gewoon mijn pre-order bij PlayStation. Klaar!
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Controller is nog niet online bij bol.com
Staat in de beschrijving wel dat het max 1 per klant is.
Dat is wel netjes.
Bij intertoys is hij nog steeds op voorraad. Dus ZOOO gelimiteerd zal hij wel niet zijn
AstroBot controller was sneller uitverkocht.
Dat is wel netjes.
Bij intertoys is hij nog steeds op voorraad. Dus ZOOO gelimiteerd zal hij wel niet zijn
misschien een garantie dingetje?ZesBarkiePK schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:43:
[...]
Wat maakt dat nou weer uit? PS verstuurd alles netjes verpakt op hoor.
Interoys zal wel weer fouten maken.Sefaex schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:44:
Controller is nog niet online bij bol.com
Dat is wel netjes.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Alvast bij Intertoys de controller besteld, ga nog wel kijken of ik hem ook nog elders kan bestellen om niet mis te grijpen.
Latin capital letter y with diaeresis
Het heeft denk ik weinig met de retailer te maken. Maar meer met de pakketdienst waarmee ze werken.ZesBarkiePK schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:43:
[...]
Wat maakt dat nou weer uit? PS verstuurd alles netjes verpakt op hoor.
Heb zelf in het verleden een hoop problemen gehad met UPS. Met PostNL stukken minder.
Dus als ik kan kiezen dan idd liever via PostNL. PS Direct levert met UPS.
Maar goed, zal voor iedereen verschillend zijn natuurlijk
hoezo? dan kun je juist direct bij PS bestellen want die bedrijven doen niets anders dan direct naar PS sturen
Dit inderdaad. In het verleden hebben ze al vaker geen voorraad ingebouwd voor de pre-orders en gingen ze daarna orders annuleren.
Zeg ook maar watFarabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:46:
[...]
hoezo? dan kun je juist direct bij PS bestellen want die bedrijven doen niets anders dan direct naar PS sturen

Je zal toch in moeten loggen op gegeven moment.schumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:42:
Er zijn trucjes om je wel 1000den keren in de wachtrij te zetten met een uniek ID.
Pas als je er doorheen bent bij het afrekenen wssWhiteLightning schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:46:
[...]
Je zal toch in moeten loggen op gegeven moment.
Ja er gaat een seintje af wanneer er ieen tab de store heeft bereikt, daarna kun je op je gemakje inloggen want is het even voor je gereserveerdWhiteLightning schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:46:
[...]
Je zal toch in moeten loggen op gegeven moment.
Nou ik ben benieuwd, nog +/- 10 minuten. Ik heb de queue openstaan vanaf 2 verschillende internet verbindingen en via LTE op de iPad.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Volgens mij zijn er heel wat mensen die de poll niet hebben ingevuld want het lijkt alsof we met veel meer man aan het wachten zijn;)
Greatsword in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik doe ook mee. In de markt voor een gewone slim 30th anniversary edition.
Ik heb een bruin vermoeden dat jij de LE echt zelf gaat houden en niet doorverkopen xdschumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:48:
[...]
Ja er gaat een seintje af wanneer er ieen tab de store heeft bereikt, daarna kun je op je gemakje inloggen want is het even voor je gereserveerd
Er zijn mensen buiten Tweakers om die bestellen? Wow!Greatsword schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:50:
Volgens mij zijn er heel wat mensen die de poll niet hebben ingevuld want het lijkt alsof we met veel meer man aan het wachten zijn;)
Bedoel in dit topic natuurlijk qua discussie.Cordon schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:52:
[...]
Er zijn mensen buiten Tweakers om die bestellen? Wow!
Ik denk dat je aardig Sony fan moet zijn om deze zeer gelimiteerde console in gebruik te gaan nemen. 95% zal deze console ergens ongeopend in een donker hoekje zetten als hij slim is.mxmemx schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:51:
[...]
Ik heb een bruin vermoeden dat jij de LE echt zelf gaat houden en niet doorverkopen xd
Ik ga het niet eens proberen, maar stel ik kan hem kopen dan neem ik hem ook in gebruik. Je zal nooit verlies maken op die console, wel alles bewaren natuurlijk.schumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:54:
[...]
Ik denk dat je aardig Sony fan moet zijn om deze zeer gelimiteerde console in gebruik te gaan nemen. 95% zal deze console ergens ongeopend in een donker hoekje zetten als hij slim is.
ik ben toch echt van plan om hem te gaan gebruiken.schumi1986 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:54:
[...]
Ik denk dat je aardig Sony fan moet zijn om deze zeer gelimiteerde console in gebruik te gaan nemen. 95% zal deze console ergens ongeopend in een donker hoekje zetten als hij slim is.
Dit gaat een enorme shitshow worden!
psn: HertogJack
Als het mij niet lukt dan koop ik een Nintendo Switch Lite Zelda edition. Die zijn nu ruim voorradig, maar worden ooit vast ook zeldzaam net als de Zelda 3DS.
Popcorn klaar
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Koop LE verkoop voor 2000 = Gratis Pro

* Cordon popcorn er bij pakt en rustig achterover leunt.
Ennnn toen niets
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Hahah 10uur er gebeurd niks
Op=Op
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
misschien zitten we hier om 12:00 uur nog
Komt 'Ie Dan Hè
geschatte wachtijd 26 minuten staat er bij mij
[ Voor 55% gewijzigd door Tjona100 op 26-09-2024 10:03 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Ik zie überhaupt geen teller in die tijdelijke wachtrij haha
Jawel 10.01WinterBase schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:01:
Hahah 10uur er gebeurd niks
Volgens mij is er iemand vergeten ergens op een knop te rammen
Allemaal browser afsluiten en terug aan het werk!
www.oldskoolnl.nl
Ook bij Sony kunnen ze niet klokkijken. Raar dat dit zulke grote bedrijven niet lukt. Was twee weken terug bij de iPhone 16 preorder ook al zo. Je zou denken dat het geautomatiseerd is.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Denk eerder dat wij gelijk lopen aan Engeland qua voorraad en dat het 11:00 uur wordt...
Multi tasken andere laptop naast me staan, en werk gebeurt met de werk laptop haha.Roppedop schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:02:
Allemaal browser afsluiten en terug aan het werk!
Besteld! Limited pro + portal
[ Voor 56% gewijzigd door KevinskiNL op 26-09-2024 10:03 ]
Hee de wachtrij doet wat!
Ik heb de openstaande tab gesloten en opnieuw geopend en nu kom ik rechtstreeks in. Probeer maar.
Mocht iemand die hem weet te bestellen, de prijs willen delen. ik ben wel benieuwd
.
Wachttijd 25 minuten

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
1 minuut
wachttijd 5 minuten, dat gaat hem niet worden haha
Bij mij ook.mxmemx schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:03:
Wachttijd 6 min...
Geschatte wachttijd loopt nu vol, minder dan minuut nog
Wachttijd 30+ minuten haha
Wachttijd 21 minuten. Ben benieuwd of ik nog ergens een 2e hands stickersetje kan vinden.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ach joh, vanmiddag op Marktplaats, voor €2500 en een nier
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
1099 voor de pro limited bundleCarlos0_0 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:03:
Mocht iemand die hem weet te bestellen, de prijs willen delen. ik ben wel benieuwd.
Hier 2 min. 1 min.
[ Voor 38% gewijzigd door Pakhtun op 26-09-2024 10:05 ]
Ik ben binnen, maar kan de Pro helemaal niet vinden?
Ben op de website maar niks te zien hoor lol, alleen de oude normale
Ik ben aan de beurt maar er gebeurt niets...
Ben d'r in maar site is niet veranderd verder
https://direct.playstatio...ry-limited-edition-bundleZesBarkiePK schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:05:
Ik ben binnen, maar kan de Pro helemaal niet vinden?
Ik ben door de wachtrij heen, maar nergens een Pro te zien op de site.
Ging van 12 naar 5 minuten, spannund
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties