• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:04

lord_fh

Môge!

Ik heb iets gekkigs gehad met de PS5 Pro.

Ik speelde net even Alan Wake II (half uurtje ofzo) en ineens crashed de PS5 naar het begin scherm. (speel op "balanced")

Daarna spel weer gestart vanaf de laatste save, en hij bleef het nu doen al had ik wel een paar keer dat ik even zwart wit blokjes zag in een flits. heeft iemand dat ooit wel eens gehad ?

Ps5 Pro is net 2 maand oud, niet veel op gespeeld nog. Schrok er wel van. Ding maakt overigens niet keihard blaas geluid ofzo, verre van dat.

PS5 Pro + AOC U32G4U

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:34

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

kazuka schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:20:
Story expansion voor Ghost of Yotei en meer in de complete edition (15 EUR upgrade als je de basis versie al hebt). Release is 1 oktober:

https://blog.playstation....n-comes-to-ps5-october-1/

[YouTube: Ghost of Yōtei Complete Edition - Announce Trailer | PS5 Games]
Nice, de base game volledig uitgespeeld en echt goed mee vermaakt. Ben benieuwd naar de SP DLC en de roguelite modus.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Oh hemel... Weer zo'n 'verzamel alle beestjes' game. Die dingen worden met templates uitgepoept volgens mij, net als al die suffe games voor op je telefoon.

Ik ben wel weer op zoek naar een nieuwe game. Maar het lijkt wel alsof alle recentere titels niet echt in prijs willen zakken. En ik wil nog zo lang mogelijk games op disc kopen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 20:51
Vis schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:29:
Snap die covers nooit zo.

Buiten het feit dat ze lelijk zijn, zijn ze vaak maar tijdelijk "in" als de betreffende game net uit is gebracht. Daarna zit je met zo'n schreeuwerige cover. Vaak qua kleur samenstelling te druk.

Smaken verschillen, maar waarom zou je geld uitgeven aan zulke rommel?

Dit is de enige die ik zou overwegen, nostalgia!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqg6JwvJbUwtiyKvNtTEHpZhEgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EgaURSK7rA6Jpdk5GSr5h0IL.webp?f=fotoalbum_large Ik vind deze nog wel geinig, ook omdat mijn enige Playstation op dit moment een PS2 (Fat) is. Die ik destijds voor GTA3 kocht.

De PS5 komt volgende week binnen, speciaal voor GTA VI.

• G_Dragon
Mafia: The Omertà Collection verschijnt 14 augustus
Mafia: The Omertà Collection bundelt vier games uit de reeks:
  • Mafia: The Old Country Definitive Edition, inclusief de Man of Honor-uitbreiding en Deluxe-content
  • Mafia: Definitive Edition
  • Mafia II: Definitive Edition, inclusief alle DLC
  • Mafia III: Definitive Edition, inclusief alle DLC
Daarnaast vanaf 14 augustus:
  • Mafia: The Old Country – Man of Honor voegt twee nieuwe verhaathoofdstukken, Free Ride-uitdagingen, wapens, outfits en andere items toe.
  • Mafia: The Old Country Definitive Edition vervangt de eerdere Deluxe Edition.
  • Mafia: Definitive Edition komt naar PS5 en Xbox Series X|S, met 60fps-gameplay en technische verbeteringen.
  • PS4-bezitters krijgen de digitale PS5-versie gratis; Xbox One-bezitters met de digitale versie krijgen de Series X|S-versie gratis. Saves kunnen niet worden overgezet.
Kortingsregeling:
  • Introductieprijs loopt tot 28 augustus op Steam en PS5, en tot 25 augustus op Xbox Series X|S.
  • Wie al Mafia-games bezit, krijgt afhankelijk van platform en bezit mogelijk korting op de collectie.
Bron: Mafia / 2K

[ Voor 132% gewijzigd door G_Dragon op 13-08-2026 18:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:46
Hulleman schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:12:
[...]

Nice, de base game volledig uitgespeeld en echt goed mee vermaakt. Ben benieuwd naar de SP DLC en de roguelite modus.
De prijs van 15 euro baart mij zorgen. Ik denk dat het een heel magere dlc wordt.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

mobygo76 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:07:
[...]

De prijs van 15 euro baart mij zorgen. Ik denk dat het een heel magere dlc wordt.
Vergelijkbaar met GoT en dat was prima DLC

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:06
lord_fh schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:50:
Ik heb iets gekkigs gehad met de PS5 Pro.

Ik speelde net even Alan Wake II (half uurtje ofzo) en ineens crashed de PS5 naar het begin scherm. (speel op "balanced")

Daarna spel weer gestart vanaf de laatste save, en hij bleef het nu doen al had ik wel een paar keer dat ik even zwart wit blokjes zag in een flits. heeft iemand dat ooit wel eens gehad ?

Ps5 Pro is net 2 maand oud, niet veel op gespeeld nog. Schrok er wel van. Ding maakt overigens niet keihard blaas geluid ofzo, verre van dat.
Er zit een bug in de laatste update volgens diverse websites.
mobygo76 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:07:
[...]

Ik heb voldoende vertrouwen in sucker punch

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Voor wie (net als ik) uitkijkt naar Control Resonant: De Amazon exclusive versie is te bestellen voor 50 euro. Mooie prijs voor deze nieuwe game :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:46

thunder8

Het gedonder begint weer.

Geraedus schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:47:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar alles is beter dan de standaard witte covers. Ikzelf heb de console rechtop staan en naast de tv.
Ik heb meteen na aanschaf rode covers gekocht, omdat alles rond de console rood of zwart was. Hierdoor valt die een stuk minder op, ondanks de rode kleur. (muur is ook rood). Bij mij staat die ook rechtop en onder de tv.

PSN-ID: Thunder76nl

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08 13:44
Weer een horror pareltje

[ Voor 12% gewijzigd door Geraedus op 14-08-2026 18:09 ]

PSN : Geraedus

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:56
Wel zeer slechte image quality. De belichting maakt constant kleine storende flikkeringen. Zie 1:01:20

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:12
Vind de gameplay er verrassend goed uitzien. Wel jammer dat het spel geen fysieke release krijgt!

EDIT: Adviesprijs is trouwens €50. Dat is dan wel weer netjes. Wat is de review embargo ?

[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 15-08-2026 10:13 ]

• G_Dragon
Eindelijk 1.0, weet niet of veel mensen hem hier spelen? Maar wij hebben er echt teveel uren in zitten op de Xbox versie;

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:43

R.G

Vraagje, hoe is ghost of Tsushima PS4 vs PS5?

Ik heb de PS4 versie op disc kan een upgrade doen voor 19,99 maar zag zit ook in ps plus extra? Dus kan ook mijn abbonement omzetten naar extra en zo de game met dlc te spelen?

Ik twijfel over de upgrade want als ik de game verkoop Dan heb ik een upgrade waar ik nisl mee kan.

Zag ook dat de game op pc via steam er nog is als ik het daar haal heb ik Dan extras in fps graphics?

Heeft de game op ps5 pro nog extra toevoegingen?

Ik wil het beste eruit halen

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
R.G schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 16:47:
Vraagje, hoe is ghost of Tsushima PS4 vs PS5?

Ik heb de PS4 versie op disc kan een upgrade doen voor 19,99 maar zag zit ook in ps plus extra? Dus kan ook mijn abbonement omzetten naar extra en zo de game met dlc te spelen?

Ik twijfel over de upgrade want als ik de game verkoop Dan heb ik een upgrade waar ik nisl mee kan.

Zag ook dat de game op pc via steam er nog is als ik het daar haal heb ik Dan extras in fps graphics?

Heeft de game op ps5 pro nog extra toevoegingen?

Ik wil het beste eruit halen
Als je op youtube zoekt vind je genoeg uitleg over de verschillen, dan kun je ook zelf oordelen of het jou de upgrade waard is. Wat eigen moeite doen wordt gewaardeerd :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• R.G

R.G

Geronimous schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 17:35:
[...]

Als je op youtube zoekt vind je genoeg uitleg over de verschillen, dan kun je ook zelf oordelen of het jou de upgrade waard is. Wat eigen moeite doen wordt gewaardeerd :)
Ja gedaan maar vind het nihil op fps na?

• Cowboy_Henk
Na een Google searchje

The PS5 version of Ghost of Tsushima Director’s Cut offers native 4K resolution (checkerboard), a smooth 60 FPS, DualSense haptic feedback, Japanese voice lip-syncing, and near-instant loading. The PS4 version runs at 1080p/30 FPS (or 1800p/60 FPS via backwards compatibility on a PS5) with standard controller rumble and longer load times.

Key Feature Comparisons

Resolution: PS5 natively targets up to 4K (checkerboard); PS4 is locked to 1080p (PS4 Pro reaches 1800p).Frame Rate: PS5 runs at a stable 60 FPS. PS4 runs at 30 FPS, though playing the PS4 version on a PS5 unlocks 60 FPS.

DualSense Controller: PS5 features immersive haptic feedback and adaptive triggers (feeling wind, tension in the bow, and sword strikes)

Lip Sync: PS5 features real-time cinematic lip-syncing for Japanese voice acting.

Loading Times: PS5 loads almost instantly thanks to the ultra-high-speed SSD.

DLC iki Island zit er ook standaard in

[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 16-08-2026 20:02 ]

• R.G

R.G

Cowboy_Henk schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 20:01:
Na een Google searchje

The PS5 version of Ghost of Tsushima Director’s Cut offers native 4K resolution (checkerboard), a smooth 60 FPS, DualSense haptic feedback, Japanese voice lip-syncing, and near-instant loading. The PS4 version runs at 1080p/30 FPS (or 1800p/60 FPS via backwards compatibility on a PS5) with standard controller rumble and longer load times.

Key Feature Comparisons

Resolution: PS5 natively targets up to 4K (checkerboard); PS4 is locked to 1080p (PS4 Pro reaches 1800p).Frame Rate: PS5 runs at a stable 60 FPS. PS4 runs at 30 FPS, though playing the PS4 version on a PS5 unlocks 60 FPS.

DualSense Controller: PS5 features immersive haptic feedback and adaptive triggers (feeling wind, tension in the bow, and sword strikes)

Lip Sync: PS5 features real-time cinematic lip-syncing for Japanese voice acting.

Loading Times: PS5 loads almost instantly thanks to the ultra-high-speed SSD.

DLC iki Island zit er ook standaard in
Oke ik ga ps plus upgraden en hem daar via spelen, de loading times zijn het al waard.
Zoals je vast wel weet, is verkoop op het forum niet toegestaan

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 17-08-2026 06:23 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24
Heb alleen de PS5-versie gespeeld (ook via PS+), dus kan niet het verschil tussen PS4 duiden. Echter is iki-island wel een stuk lastiger dan de base game qua combat; dat zal voor de een positief zijn en voor de ander negatief :+

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-08 10:51

Lapras

Ice beam

Ik heb Elden Ring al een paar jaar liggen. Een eerdere serieuze poging om het te spelen strandde. Ik dacht het nog een keer te proberen, want het kan toch niet zijn dat ik er niet in kom.

Tientallen uren en wat hulp op internet verder inmiddels . Ik snap de hype volledig. Enige wat jammer is dat mijn character 'Poging2' heet.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-08 19:06
Lapras schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:23:
[...]Tientallen uren en wat hulp op internet verder inmiddels . Ik snap de hype volledig. Enige wat jammer is dat mijn character 'Poging2' heet.
Dan begin je toch opnieuw zodat je de naam kunt wijzigen in iets leuks, bijvoorbeeld "Poging3" :+

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 23-08 09:40

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nou, mijn PS5 is echt kaduuk. Alle tructjes geprobeerd, waarschijnlijk een moederbord storing/defect. De gemiddelde repairshop zegt dat ze echt moeten zoeken naar waar in het moederbord de storing zit en dat dat inclusief de reparatie zo'n 200 euro zal kosten.

Mijn PS5 werd echt bijna nooit gebruikt.. allees sporadisch Tekken 8 die ik veel meer op de Xbox speel. Wel echt zuur dat die na zo weinig draaiuren kapot is gegaan. Kent iemand een goeie reparateur die tegen geen goede prijs de reparatie kan doen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

200 euro lijkt me persoonlijk niet zo gek voor een reparatie. Daar ben je gauw een paar uurtjes zoet mee

• Menesis
HollovVpo1nt schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:59:
Nou, mijn PS5 is echt kaduuk. Alle tructjes geprobeerd, waarschijnlijk een moederbord storing/defect. De gemiddelde repairshop zegt dat ze echt moeten zoeken naar waar in het moederbord de storing zit en dat dat inclusief de reparatie zo'n 200 euro zal kosten.

Mijn PS5 werd echt bijna nooit gebruikt.. allees sporadisch Tekken 8 die ik veel meer op de Xbox speel. Wel echt zuur dat die na zo weinig draaiuren kapot is gegaan. Kent iemand een goeie reparateur die tegen geen goede prijs de reparatie kan doen?
Welk model is het? CFI-xxxx ?

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 16:48
Ik heb Elden Ring al een paar jaar liggen. Een eerdere serieuze poging om het te spelen strandde. Ik dacht het nog een keer te proberen, want het kan toch niet zijn dat ik er niet in kom.

Tientallen uren en wat hulp op internet verder inmiddels . Ik snap de hype volledig. Enige wat jammer is dat mijn character 'Poging2' heet.
Geniet ervan :). Met een kleine tussenpauze had ik er pas na 110 uren genoeg van ;)

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:12
Reviews staan nu online...
79/100 metacritic score , 31 reviews staan er nu online. Vind dit eigenlijk wel een prima score. :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:43

Vrijdag

De Goede

Sefaex schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 19:16:
[...]

Reviews staan nu online...

[YouTube: Sinking City 2 Review "Buy, Wait, Never touch?"]
79/100 metacritic score , 31 reviews staan er nu online. Vind dit eigenlijk wel een prima score. :)
Ziet er interessant uit. Maar ik moet eerst deel één uitspelen en die Sherlock/Cthulhu crossover.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Menesis schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 15:06:
[...]

Welk model is het? CFI-xxxx ?
CFI-1116a

• Menesis
Vandaag PS5 binnen. Mijn PS Store staat nog op het Nederlands, met euros etc. Maar inmiddels woon ik in Noorwegen. Heeft de regio nog invloed op iets (behalve de wisselkoers)?
Er zijn geen regiolocks ofzoiets toch?

• R.G

R.G

leg mij dit eens uit:

Waarom is de game war in the north op ps5 duurder dan op xbox en op steam? Het is dezelfde game zelfs met korting is er een verschil.

De game is op ps5 23,99 en nu voor 21,59

op xbox en steam onder de 20? het is dezelfde game ? komt dit door extra kosten aan haptic feedback ofzo?

Vind het vreemd.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Menesis schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 21:25:
Vandaag PS5 binnen. Mijn PS Store staat nog op het Nederlands, met euros etc. Maar inmiddels woon ik in Noorwegen. Heeft de regio nog invloed op iets (behalve de wisselkoers)?
Er zijn geen regiolocks ofzoiets toch?
Ik denk dat het account gebonden is, niet je PlayStation.

Volgens mij kun je dat ook niet wijzigen, alleen een nieuw account aanmaken.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ziet er wel stijlvol uit. Beetje een mix van Ninja Gaiden en Metal Gear Rising, blijkbaar is het geen Soulslike. En met Donnie Yen :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Goede

R.G schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 02:03:
leg mij dit eens uit:

Waarom is de game war in the north op ps5 duurder dan op xbox en op steam? Het is dezelfde game zelfs met korting is er een verschil.

op xbox en steam onder de 20? het is dezelfde game ? komt dit door extra kosten aan haptic feedback ofzo?

Vind het vreemd.
PS5 gamers hebben volgens statistieken gemiddeld een hoger besteedbaar inkomen.

Volgens andere statistieken zijn 67,87% van de statistieken die je op internet kan vinden niet waar.

De volgende stelling is onwaar: De vorige stelling is een leugen.

Neem het mee of laat het gaan 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
R.G schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 02:03:
leg mij dit eens uit:

Vind het vreemd.
Ik zou de hele handel maar weer verkopen @rutgergron

• grizzlywilde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19-08 07:57
De DualSense controllers van mijn vanilla PS5 zijn inmiddels beiden aan vervanging toe. Ik heb een jaar ofzo geleden zelf nog eens de batterijen vervangen, wat wel geholpen heeft met de speeltijd, maar nu is het issue vooral behoorlijke stick drift. Een vriend van me heeft zijn sticks vervangen door hall sensor sticks, dus magnetisch i.p.v. mechanisch. Heeft iemand daar ervaring mee hier? Hij geeft zelf aan dat het een gedoe is om te vervangen, dus ik twijfel om dit te gaan beginnen, of om maar gewoon te starten met één nieuwe DualSense.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-08 20:47
Ik ben alvast voorzichtig aan het kijken naar een Playstion 5 aangezien de release van GTA VI dichterbij komt.

Laatste PS was een 4 die ik jaren geleden verkocht heb door gebrek aan tijd (lees kinderen en andere hobby's). Ik speelde toen der tijd vooral Fifa en GTA V. Het is dus een flinke tijd geleden dat ik mij in dit wereldje begaf dus ik weet niet meer de exacte ins en outs.

Moet ik nog op bepaalde zaken letten als ik bijvoorbeeld een 2e hands exemplaar aan wil schaffen via Marktplaats? Of bepaalde dingen navragen?

Ik zie nu een Playstation 5 Slim digital 1tb bij mij in de buurt te koop staan voor 400 euro. Lijkt mij wel een goede optie.

©2004

Haha nice! Kun je daarna meteen Shadow of the Erdtree er achter aan plakken. Ik ben ergens als lvl 280 character gestopt. SotE moet ik eigenlijk nog eens helemaal uitkammen, zoals ik dat met de basegame heb gedaan.

• Cowboy_Henk
grizzlywilde schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 12:13:
De DualSense controllers van mijn vanilla PS5 zijn inmiddels beiden aan vervanging toe. Ik heb een jaar ofzo geleden zelf nog eens de batterijen vervangen, wat wel geholpen heeft met de speeltijd, maar nu is het issue vooral behoorlijke stick drift. Een vriend van me heeft zijn sticks vervangen door hall sensor sticks, dus magnetisch i.p.v. mechanisch. Heeft iemand daar ervaring mee hier? Hij geeft zelf aan dat het een gedoe is om te vervangen, dus ik twijfel om dit te gaan beginnen, of om maar gewoon te starten met één nieuwe DualSense.
Ja ik heb er ervaring mee.

Ik heb van mijn twee DualSense controllers de sticks vervangen met TMR sticks (K silver Js13 Pro+) die de opvolger zijn van Hall sticks.

Je moet inderdaad kunnen desolderen en solderen.

(mijn eigen foto's)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZTKvEx4goZdNAWUqRJhXmbY2Ow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f4LeoAXnWufNLN9Q4r1pAoic.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-djuAIiEOnuUCTDhslW7NH6Ea_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJnhiGiyk4MSuw3JW0wg7UMC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik woon wel in België, maar ik weet dat er iemand op dit forum die van Nederland is dit doet en dit ook als advertentie heeft hier.

EDIT : deze persoon gevonden GerbenvanH in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 18-08-2026 13:30 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-08 17:14
Je kunt ze ook refurbished of nieuw kopen mét Hall effect sticks. Even Googlen op iets als dualsense met hall effect.

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:10
Als het alleen stick drift is dan kan ik je dit aanraden: YouTube: How to Fix Stick Drift in a PS4 Controller

Even pielen. Mocht je de boel toch slopen dan kan je dan alsnog een nieuwe aanschaffen. Ik heb 2 controllers met stick drift gehad en beide doen het nu weer soepel.

• Cowboy_Henk
HansPatat050 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 15:55:
[...]

Als het alleen stick drift is dan kan ik je dit aanraden: YouTube: How to Fix Stick Drift in a PS4 Controller

Even pielen. Mocht je de boel toch slopen dan kan je dan alsnog een nieuwe aanschaffen. Ik heb 2 controllers met stick drift gehad en beide doen het nu weer soepel.
Goh dat had II ook eerst gedaan, de potentiometers van de sticks een beetje proper maken enzo. Maar dat is een zeer tijdelijke fix of het helpt helemaal niet. Na een tijdje komt stick drift altijd door slijtage van de koolstofring van de potentiometer.

Afbeeldingslocatie: https://www.save-our-stuff.nl/images/versletenpotmeter.png

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:33
https://blog.playstation.com/2025/09/24/introducing-pulse-elevate-sony-interactive-entertainments-first-wireless-speakers-for-desktop-gaming/

1 september de pre-orders voor die nieuwe wireless speakers, 12 november release. Wel heel benieuwd naar maar vind €220 wel beetje aan de prijs. Op 1 september maar f kijken of ik het de moeite waard vind. Wel tof ook dat mn Portal erop kan.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Daan0s schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:16:
https://blog.playstation.com/2025/09/24/introducing-pulse-elevate-sony-interactive-entertainments-first-wireless-speakers-for-desktop-gaming/

1 september de pre-orders voor die nieuwe wireless speakers, 12 november release. Wel heel benieuwd naar maar vind €220 wel beetje aan de prijs. Op 1 september maar f kijken of ik het de moeite waard vind. Wel tof ook dat mn Portal erop kan.
Blijft een farce dat gewone Bluetooth headsets niet werken. Ook bij de portal niet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:34
MaDLiVe schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:57:
[...]

Blijft een farce dat gewone Bluetooth headsets niet werken. Ook bij de portal niet.
Ja 100% eens. Hierbij merkte ik al dat Sony het te hoog in de bol begon te krijgen. Technisch kan het natuurlijk prima, zoals elke PC handheld aantoont, maar dan verkoopt Sony minder van hun spullen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:43
Er was vannnacht een State Of Play over Phantom Blade Zero:

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Wat een geweldige games toch allemaal. Ik weet dat het populair is om over alles te zaniken online. Maar de games die je kan spelen op een apparaatje van 500€ maakt dat er denk ik nooit een betere tijd was om te gamen dan nu.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-08 06:42
HollovVpo1nt schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:59:

Stond je PS5 rechtop of plat? Soms lekt de liquid cooling er nog wel eens uit bij het rechtop staan en dan is het simpel reapply liquid metal.

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vliegvlug

Flight Simple

MaDLiVe schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:57:
[...]

&
RomeoOscarBravo schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:07:
[...]

Ja 100% eens. Hierbij merkte ik al dat Sony het te hoog in de bol begon te krijgen. Technisch kan het natuurlijk prima, zoals elke PC handheld aantoont, maar dan verkoopt Sony minder van hun spullen.
Hebben jullie je wel eens verdiept in waarom Sony Bluetooth niet ondersteunt of zitten jullie enkel tendentieus te posten?

Dat heeft namelijk te maken met een bandbreedte beperking van Bluetooth en de keuze om latency op audio zoveel mogelijk te willen voorkomen
Van Sony.nl: Kan ik mijn normale Bluetooth-koptelefoon van Sony op mijn PS5 aansluiten?

• RomeoOscarBravo
Vliegvlug schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:55:
[...]

&

[...]

Hebben jullie je wel eens verdiept in waarom Sony Bluetooth niet ondersteunt of zitten jullie enkel tendentieus te posten?

Dat heeft namelijk te maken met een bandbreedte beperking van Bluetooth en de keuze om latency op audio zoveel mogelijk te willen voorkomen
Van Sony.nl: Kan ik mijn normale Bluetooth-koptelefoon van Sony op mijn PS5 aansluiten?
Ik ben van een ROG Ally X overgestapt naar een Playstation Portal. Die ROG Ally X heb ik zonder problemen met een bluetooth hoofdtelefoon getest. Heb je een andere ervaring of kom je niet verder dan de WC-eend van dit verhaal aanhalen?

Ik blijf bij wat ik zei, ongeacht wat Sony zegt. Sony gaat niet zeggen dat ze willen dat je hun spullen koopt in plaats van gebruikt wat je wellicht al hebt, zodat ze meer geld aan je verdienen.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

TrafalgarLaw schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:44:
[...]

Stond je PS5 rechtop of plat? Soms lekt de liquid cooling er nog wel eens uit bij het rechtop staan en dan is het simpel reapply liquid metal.
Rechtop. Na reparatie verstandiger om het op z'n zij te zetten?

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:37

koboy

Heb een idee voor een icon

RomeoOscarBravo schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:28:
[...]

Ik ben van een ROG Ally X overgestapt naar een Playstation Portal. Die ROG Ally X heb ik zonder problemen met een bluetooth hoofdtelefoon getest. Heb je een andere ervaring of kom je niet verder dan de WC-eend van dit verhaal aanhalen?

Ik blijf bij wat ik zei, ongeacht wat Sony zegt. Sony gaat niet zeggen dat ze willen dat je hun spullen koopt in plaats van gebruikt wat je wellicht al hebt, zodat ze meer geld aan je verdienen.
Probleem is dat de latency ook nog eens heel erg device afhankelijk is. Op (handheld) PC zit een groep mensen die hier enigzins bekend mee is, voor het grootste deel van de mensen op de PlayStation moet het plug en play zijn.

Ik heb een JBL Bluetooth koptelefoon aan mijn LG C1 gekoppeld. Tijdens het pairing proces werd via de microfoon in de afstandsbediening de latency gemeten zodat het beeld met de juiste vertraykan worden weergegeven. Die vertraging kun je natuurlijk niet op een game beeld weergave zetten. Gevolg is dat de poging/knal net na het beeld te horen is, wat mega irritant is. Ook heb ik een paar cheapo Bluetooth oortjes van de Primark aan mijn telefoon hangen voor podcasts en zo. Hierbij is de latency zo groot dat je er echt geen beeld bij wilt kijken.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:10
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 16:40:
[...]

Goh dat had II ook eerst gedaan, de potentiometers van de sticks een beetje proper maken enzo. Maar dat is een zeer tijdelijke fix of het helpt helemaal niet. Na een tijdje komt stick drift altijd door slijtage van de koolstofring van de potentiometer.

[Afbeelding]
Interessant, dat wist ik niet. Ik heb een day 1 PS5 waarvan beide controllers na 1x schoonmaken nog steeds goed werken.

• hcQd
  • Laatst online: 01:52
koboy schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:08:
Probleem is dat de latency ook nog eens heel erg device afhankelijk is.
Als je een setje met ondersteuning voor LE Audio, liefst via TMAP zodat je de microfoon kunt gebruiken zonder in te boeten op de geluidskwaliteit, is het wel te doen, gewoon Bluetooth via A2DP is vrij waardeloos.

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

RomeoOscarBravo schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:28:
[...]

Zoals ik al schreef is het een keuze van Sony en andere fabrikanten maken weer andere keuzes, wat wel degelijk tot problemen kan leiden, zie bijv de post van @koboy hierboven
Je kan overal wel een samenzwering achter zien en uiteraard is bij Sony, net als iedereen ander commercieel bedrijf, het maken van winst een belangrijke drijfveer. Maar in dit geval geloof ik niet dat ze dit bewust gedaan hebben om hun eigen spullen te verkopen en dat het wel degelijk een technische beslissing is geweest om audiovertraging te voorkomen. Anders hadden ze het wel proprietary gemaakt en ervoor gezorgd dat andere audio apparatuur niet op de PlayStation werkt maar dat is niet het geval.

Zelf vond ik de Sony gameheadsets ook te duur en heb daarom een veel goedkopere Turtlebeach headset gekocht en die werkt prima! :)

Maar als je het kunnen aansluiten van een Bluetooth headset op je PS5 zo belangrijk vind had je dat beter van tevoren uit kunnen zoeken, maar nu kan je ook alsnog besluiten om je PS5 weer van de hand te doen ipv Sony verder te spekken met aankopen voor je PlayStation. ;)

• koboy
  • Laatst online: 00:37

koboy

Heb een idee voor een icon

hcQd schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:30:
[...]

Als je een setje met ondersteuning voor LE Audio, liefst via TMAP zodat je de microfoon kunt gebruiken zonder in te boeten op de geluidskwaliteit, is het wel te doen, gewoon Bluetooth via A2DP is vrij waardeloos.
Maar jij en ik weten dat. Henk, Ingrid en hun Wesley trekken een Bluetooth koptelefoon van het rek in de Mediamarkt en krijgen een @_#&€ ervaring. De verkoper daar heb je ook niets aan, die zegt alleen dat je een "gaming" koptelefoon moet hebben die het net zo slecht doet maar alleen duurder is omdat er "gaming" op staat.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

hcQd schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 08:30:
[...]

&
koboy schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 09:13:
[...]

Maar jij en ik weten dat. Henk, Ingrid en hun Wesley trekken een Bluetooth koptelefoon van het rek in de Mediamarkt en krijgen een @_#&€ ervaring. De verkoper daar heb je ook niets aan, die zegt alleen dat je een "gaming" koptelefoon moet hebben die het net zo slecht doet maar alleen duurder is omdat er "gaming" op staat.
Ik ben wel aardig technisch onderlegd maar heb me nooit in Bluetooth audiooverdracht verdiept dus “LE Audio, liefst via TMAP” zegt me niets, “A2DP” vaag.

Dus ik had, net als Henk en Ingrid schijnbaar :P, gewoon mijn draadloze oortjes op mijn PS5 aangekoppeld indien die Bluetooth audio had ondersteund. Met blijkbaar een waardeloze ervaring tot gevolg wat ik wel degelijk Sony had aangerekend want als ze het aanbieden moet het ook wel goed werken! ;)

Ben dus blij dat het niet kan en ik speciaal voor mijn PS5 een gamingheadset heb aangeschaft zodat het wel gelijk goed werkt! :*)

• RomeoOscarBravo
Vliegvlug schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 09:08:
[...]

Zoals ik al schreef is het een keuze van Sony en andere fabrikanten maken weer andere keuzes, wat wel degelijk tot problemen kan leiden, zie bijv de post van @koboy hierboven

[...]

Je kan overal wel een samenzwering achter zien en uiteraard is bij Sony net als iedereen ander commercieel bedrijf het maken van winst een belangrijke drijfveer. Maar in dit geval geloof ik niet dat ze dit bewust gedaan hebben om hun eigen spullen te verkopen en dat het wel degelijk een technische beslissing is geweest om audiovertraging te voorkomen. Anders hadden ze het wel proprietary gemaakt en ervoor gezorgd dat andere audio apparatuur niet op de PlayStation werkt maar dat is niet het geval.

Zelf vond ik de Sony gameheadsets ook te duur en heb daarom een veel goedkopere Turtlebeach headset gekocht en die werkt prima! :)

Maar als je het kunnen aansluiten van een Bluetooth headset op je PS5 zo belangrijk vind had je dat beter van tevoren uit kunnen zoeken, maar nu kan je ook alsnog besluiten om je PS5 weer van de hand te doen ipv Sony verder te spekken met aankopen voor je PlayStation. ;)
Prima dat we verschillen van inzicht. We hoeven het niet eens te zijn.

Ik wist dit voordat ik de Portal kocht en heb geaccepteerd dat ik bekabeld moet werken als ik echt een hoofdtelefoon wil gebruiken, want over het algemeen is dat voor mij persoonlijk niet zo belangrijk. Verder vind ik de Portal een top ding en dat is zelfs met voornamelijk gebruik via mijn telefoon als hotspot. Zodra de echte Playstation handheld komt sta ik waarschijnlijk ook vooraan in de rij.

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08 09:33
Wolverine covers uitverkocht...

• Geraedus
Crap, helemaal de datum van release vergeten. Nu maar hopen dat er nog een batch aan covers beschikbaar komt in de toekomst.

• RomeoOscarBravo
Ik krijg ze wel in mijn winkelmandje, maar die vervolgens niet geopend. Weet je zeker dat het uitverkocht is en dat niet de site gewoon niet lekker loopt nu?

Edit: nu staan twee van de drie bij mij ook op "uitverkocht".

[ Voor 9% gewijzigd door RomeoOscarBravo op 19-08-2026 10:41 ]

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:13

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Vliegvlug schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 09:26:
[...]

&

[...]

Ik ben wel aardig technisch onderlegd maar heb me nooit in Bluetooth audiooverdracht verdiept dus “LE Audio, liefst via TMAP” zegt me niets, “A2DP” vaag.

Dus ik had, net als Henk en Ingrid schijnbaar :P, gewoon mijn draadloze oortjes op mijn PS5 aangekoppeld indien die Bluetooth audio had ondersteund. Met blijkbaar een waardeloze ervaring tot gevolg wat ik wel degelijk Sony had aangerekend want als ze het aanbieden moet het ook wel goed werken! ;)

Ben dus blij dat het niet kan en ik speciaal voor mijn PS5 een gamingheadset heb aangeschaft zodat het wel gelijk goed werkt! :*)
Ik dacht op de PC ook wel eens dat ik prima Call of duty kon spelen met mijn fancy jabra evolve2 75 die ik voor werk gebruik.
Geluid klonkt top, tot de microfoon aanging. Toen begreep ik ineens waarom wireless game headsets dongles nodig hebben.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 15:55
Ik heb zelf een USB C to Bluetooth dongle in m'n PS5 (pro) geprikt. Deze verbonden met mijn Airpods pro en dat werkt prima (geen microfoon deze kan eventueel los in de controller worden gestoken maar kwaliteit is niet echt top). Ik heb totaal geen last van latency, waar ik me daar normaal flink aan kan ergeren merk ik daar met deze oplossing niets van.

• Meneer UYL
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/800126042063896598/1539548201948946582/473ad751b61665fbc700562ee4699df6de8849dd.png?ex=6a86b77e&is=6a8565fe&hm=5c7d291e3c5682afdeed3eb99a5174e7bb0c72c55a04926b5ce621fd9072dba8&=&format=webp&quality=lossless&width=1280&height=720

Die gingen echt bizar snel.
Ik zag met Ghost of Yotei en Spider-Man wel wat meer gepraat in dit forum.

Men niet zo een interesse in deze set?
Sowieso geen interesse in andere platen, ding staat toch achter de til.
En als die wel in eg zicht stond dan nog niet eigenlijk :).

De zwart / grijze controller op zich wel gaaf, maar heb al genoeg controllers.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:43
Nieuwe trailer van Rasonance a plague tale legacy
Ziet er goed uit! Wel een totaal andere game dan de vorige 2 delen. Meer actie en de gameplay lijkt een beetje op Tombraider.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:15:

[YouTube: Resonance: A Plague Tale Legacy - Story Trailer | PS5 Games]

Ziet er goed uit! Wel een totaal andere game dan de vorige 2 delen. Meer actie en de gameplay lijkt een beetje op Tombraider.
Ja vond het er ook al beetje gek uit zien, want ik zag A Plague Tale staan.
Maar moet zeggen ziet er op zich erg goed uit, misschien dat ik hem nog wel koop.
Heb ik nog iets te spelen voor dat Wolverine uit komt, alleen dat ga ik niet in paar dagen spelen redden (Zoveel game ik niet).
Maar het staat sowieso op mijn lijstje.

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:52
Ik heb de spiderman limited edition, die Wolverine vind ik wel netjes.Persoonlijk denk ik dat ik gewoon standard zwarte platen ga kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door elsympatico op 19-08-2026 23:22 ]

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-08 11:56
Voor de mensen die van soulslike houden Mortal shell 2 is een pareltje...

• Shaker74
  • Laatst online: 21-08 15:37
Meneer UYL schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 18:14:
[Afbeelding]

Die gingen echt bizar snel.
Ik zag met Ghost of Yotei en Spider-Man wel wat meer gepraat in dit forum.

Men niet zo een interesse in deze set?
Ik vind die gele echt super... Ik had ze zo erop gezet maar heb thuis iemand zitten die me dan aankijkt en dan weet ik genoeg :P Ik hou het wel bij de zwarte :+

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:36
Shaker74 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:32:
[...]

Ik vind die gele echt super... Ik had ze zo erop gezet maar heb thuis iemand zitten die me dan aankijkt en dan weet ik genoeg :P Ik hou het wel bij de zwarte :+
Gewoon niet terugkijken. Doe alsof je heel geconcentreerd naar het beeld kijkt en tegen de tijd dat er een laadscherm volgt heeft zij (hopelijk) al opgegeven. Dat moment, tijdens het laadscherm, dat is het perfecte moment om je nieuwe faceplates te bewonderen mijn zoon.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 19:59

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

k1978 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 07:37:
Voor de mensen die van soulslike houden Mortal shell 2 is een pareltje...
Qua combat is het zeker tof. Qua wereldbuilding en de interconnected wereld zijn Fromsoftware games toch net een tandje beter. Ik vind het een klein beetje als eilandjes overkomen met de dungeons die niet echt goed "passen" in de wereld qua afmetingen en logica :).

Ik heb nu 3 van de 6 main bosses verslagen. Dit weekend denk ik misschien wel uitspelen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Vrijdag

Vrijdag

De Goede

Carlos0_0 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:38:
[...]

Ja vond het er ook al beetje gek uit zien, want ik zag A Plague Tale staan.
Maar moet zeggen ziet er op zich erg goed uit, misschien dat ik hem nog wel koop.
Heb ik nog iets te spelen voor dat Wolverine uit komt, alleen dat ga ik niet in paar dagen spelen redden (Zoveel game ik niet).
Maar het staat sowieso op mijn lijstje.
Jij hebt ook Plus toch? Dan zou ik gewoon in de lijst beschikbare spellen eens kijken wat je enigszins aanspreekt :) Met ongeveer 638 spellen (ik heb Premium, dus misschien ligt dat bij jou anders) is er vast wel iets voor je er bij: https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/games/?sort=last#plus-container

Paar titels die ik er uitvis die ik zelf in elk geval interessant vind:
Blades of Fire: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10011854
Kingdom Come Deliverance I: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/227410
Kingdom Come Deliverance II: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10006210
Stalker Trilogy: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10008577
Enotria: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10008826
Under the Waves: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10005244
Still Wakes the Deep: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10005163
En Avatar schijnt (voor een Ubisoft spel) toch ook best tof te zijn en visueel erg sterk: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/235179

• Cowboy_Henk
Ook op ps plus is Star Wars Outlaws.

Ook zeer veel Ubisoft spellen als Assassins Creed games, Far Cry reeks

God of war Ragnarok

Spider-Man

Uncharted 4

...
Chaoss schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:15:

[YouTube: Resonance: A Plague Tale Legacy - Story Trailer | PS5 Games]

Moet deel 2 nog steeds uitspelen. Zit nu in PS+, dus die kan ik weer eens oppakken :)

Cowboy_Henk schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:42:
Ook op ps plus is Star Wars Outlaws.
Tijdje terug mee begonnen. Echt wel een leuke game en draait op de PS5 Pro ook een stuk beter/mooier dan op de base PS5.

Vrijdag schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:28:
[...]

Jij hebt ook Plus toch? Dan zou ik gewoon in de lijst beschikbare spellen eens kijken wat je enigszins aanspreekt :) Met ongeveer 638 spellen (ik heb Premium, dus misschien ligt dat bij jou anders) is er vast wel iets voor je er bij: https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/games/?sort=last#plus-container

Paar titels die ik er uitvis die ik zelf in elk geval interessant vind:
Kingdom Come Deliverance II: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10006210
Stalker Trilogy: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10008577
Under the Waves: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10005244
Still Wakes the Deep: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10005163
En Avatar schijnt (voor een Ubisoft spel) toch ook best tof te zijn en visueel erg sterk: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/235179
Ik heb alleen nog plus essentials op het moment, en was ook niet snel van plan meer te upgraden naar premium of Extra.

Ik heb Still wakes the deep toevallig al, en Under the Waves heb ik dacht ik al eens gespeeld.
Avatar heb ik een demo van, moet ik nog eens proberen. Stalker lijkt mij niet zo.

Ik heb wel net

Toegevoegd aan mijn lijstje, ga dat nog eens een keer bekijken tnx :).
Ik ben nu zelf bezig met

Echoes of the End: Enhanced Edition

Beetje God of War achtig idee, volgens mij 1ste game van deze ontwikkelaars. Maar vind het best een goed spel.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:17
Echt geen idee hoe de PS5 altijd updates regelt maar met 140GB vrij krijg ik nog foutmelding na foutmelding om ruimte vrij te maken want de update van 25GB kan niet worden geïnstalleerd?? Gewoon bijna 6x zoveel ruimte over toch? Op de Xbox gaan updates altijd probleemloos met zelfs nog minder opslag over.
Geen idee, nog nooit update problemen gehad op mijn ps5 of ps5 pro.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-08 17:01
Deezers schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 20:39:
Echt geen idee hoe de PS5 altijd updates regelt maar met 140GB vrij krijg ik nog foutmelding na foutmelding om ruimte vrij te maken want de update van 25GB kan niet worden geïnstalleerd?? Gewoon bijna 6x zoveel ruimte over toch? Op de Xbox gaan updates altijd probleemloos met zelfs nog minder opslag over.
Ik heb dit geintje ook een keer gehad. Je moet even in je veilige modus van de PS5, om daar één en ander te herstellen. Uit mijn hoofd heb ik toen eerst console opslag repareren gedaan, wat niet het gewenste resultaat had en vervolgens cache wissen en data reconstrueren. Dit was uiteindelijk de oplossing. Ik kan je alleen niet vertellen of je die volgorde aan moet houden of dat alleen cache wissen en data reconstrueren voldoende is.

• Meneer UYL
Woah.. dit is echt gaaf.

Wolverine PS5 Limited Edition Showcase

• Geraedus
Yub, helaas niet meer te verkrijgen.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:24
Vind je :) je moet dan echt een Wolverine fan zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Yonix
  • Laatst online: 19:40
Gisteravond begonnen aan de demo van Onimusha: Way of The Sword en dat was toch wel érg tof! :D

Capcom doet het goed dit jaar! (y)

• Meneer UYL
Yonix schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:00:
Gisteravond begonnen aan de demo van Onimusha: Way of The Sword en dat was toch wel érg tof! :D

Capcom doet het goed dit jaar! (y)
Ik keek ernaar uit maar vond het behoorlijk saai en simpel. Viel me tegen.

• Meneer UYL
Nou! Het is mij gelukt om de zilveren en de gele (voor een kennis) wolverine pro plates te bestellen via Direct. Had erg veel geluk.

• Geraedus
Meneer UYL schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:21:
Nou! Het is mij gelukt om de zilveren en de gele (voor een kennis) wolverine pro plates te bestellen via Direct. Had erg veel geluk.
Waren ze weer kortstondig beschikbaar?

• Meneer UYL
Geraedus schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 07:09:
[...]

Waren ze weer kortstondig beschikbaar?
Al sinds release. Maar enkele keren naastgegrepen.

• Yonix
  • Laatst online: 19:40
Meneer UYL schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:36:
[...]

Ik keek ernaar uit maar vond het behoorlijk saai en simpel. Viel me tegen.
Wat vond je zo tegenvallen aan het spel? :)

Ik ben blij dat het, in ieder geval, geen Souls- of Rogue-like is. Gewoon lekker om je heen hakken met een katana. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3MEdrrQcGq81ZCf2Shq-Iu4pAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s5LgvQT4D4IfgJljs0J5p6MB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30yRDzJJ790Q-5HpBmw4QDjIubw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7LNmiF6qHM0U3irrdOF2rShV.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 144 145 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.