• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Als ik het zo lees is het precies wat ik verwacht had van een Wolverine game. Dus voor mij een grote win. Sites als IGN en Gamespot neem ik sowieso niet serieus, met hogere cijfers voor Starfield en zelfs 8 en 9 voor Veilguard. Wat mij betreft horen die tot de allerslechtste games van afgelopen jaren.

Denk dat de verwachtingen wat verkeerd waren bij Wolverine bij veel mensen.

• Magenof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 11:15
Weer een saaie first party game, go Hermen go!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Sefaex schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:11:
[...]
Schijnbaar goede graphics en een goed verhaal, maar het vechtsysteem is erg repetitief.
Dat hoeft natuurlijk niet persé verkeerd te zijn. Het vechtsysteem van de Spiderman games was ook repetetief als je het neutraal bekijkt, maar wél leuk en speelde lekker weg :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:54
Daan0s schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:18:
Als ik het zo lees is het precies wat ik verwacht had van een Wolverine game. Dus voor mij een grote win. Sites als IGN en Gamespot neem ik sowieso niet serieus, met hogere cijfers voor Starfield en zelfs 8 en 9 voor Veilguard. Wat mij betreft horen die tot de allerslechtste games van afgelopen jaren.

Denk dat de verwachtingen wat verkeerd waren bij Wolverine bij veel mensen.
De gameplay van de Spider-Man-games vond ik erg verslavend. Bij Wolverine is dit dus erg repetitief. Dan doe je als Insomniac toch iets verkeerd.

Tuurlijk, Wolverine is geen Spider-Man. Wolverine heeft geen gadgets en kan ook niet door de lucht slingeren. Maar een beetje diversiteit qua gameplay moet toch wel je prioriteit nummer één zijn als je een superheldengame maakt.

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Sefaex schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:24:
[...]

De gameplay van de Spider-Man-games vond ik erg verslavend. Bij Wolverine is dit dus erg repetitief. Dan doe je als Insomniac toch iets verkeerd.

Tuurlijk, Wolverine is geen Spider-Man. Wolverine heeft geen gadgets en kan ook niet door de lucht slingeren. Maar een beetje diversiteit qua gameplay moet toch wel je prioriteit nummer één zijn als je een superheldengame maakt.
Heb Spiderman 2 als enige game ooit Platinum gespeeld maar ook daar was je grotendeels steeds hetzelfde aan het doen met combat. Betekent niet dat ik er niet van genoot :) Ik wil gewoon met Wolverine op de meest ranzige en lompe manier lui neermeppen, niet meer en niet minder. En dat lijkt hier prima te kunnen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nog meer Layton incoming:

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

Môge!

zijn er tips voor een goede headset voor PS5 ? vooral om het 3D audio expect ook echt te ervaren. Ik zag dat de Pulse elite van Sony snel kapot "breekt" , lijkt me beetje flut als je zoiets duur koopt....

PS5 Pro + AOC U32G4U

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:16
lord_fh schreef op maandag 14 september 2026 @ 12:41:
zijn er tips voor een goede headset voor PS5 ? vooral om het 3D audio expect ook echt te ervaren. Ik zag dat de Pulse elite van Sony snel kapot "breekt" , lijkt me beetje flut als je zoiets duur koopt....
Wat is je budget ? Ik heb de Audeze Maxwell 2 zowel 3D audio als microfoon erg tevreden over.

Hiervoor had ik de standaard pulse en daar vond ik 3D drama. Pulse pro is de microfoon dan weer slecht van vind ik.

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

Môge!

Max dat van de pulse (150) maar rond de 100 voldoet ook wellicht , een arctis nova 3p bijvoorbeeld ?

Ik heb ook altijd last van overhitte oren met dat leer van die koptelefoons (of dat moet aan de kwaliteit liggen die ik eerder had dat kan) , en die arctic hebben stof, vandaar dat ik daar aan dacht, maar ik huiver een beetje voor het draadloze, want in het verleden had ik een (goedkope) headset draadloos, en dat geluid liep nooit synchroon..

[ Voor 69% gewijzigd door lord_fh op 14-09-2026 13:13 ]

PS5 Pro + AOC U32G4U

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik ben na heel wat research op de Steelseries Artis Nova 7p uitgekomen. Is vaak in de aanbieding voor rond de €139-149. Top ding

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb sinds een jaartje de SteelSeries Arctis Nova 3. Zit heel fijn. Helemaal prima geluid. Ik heb alleen zelf in de zomer gewone earplugs in (wired) omdat ik die over-ear dingen te warm vindt. In de winter is het juist wel lekker. Dus de Nova 3 komt volgende maand weer uit de kast. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 147 148 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.