Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Is er toevallig ook een houdertje voor op de muur? Ik heb de sensor nu met een tesa powerstrip op de muur geplakt maar wil 'm af en toe in een andere ruimte plakken.LED-Maniak schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:31:
Is er interesse in een houdertje, zodat je de sensor eenvoudiger/stijlvoller op tafel kan zetten?
[Afbeelding]
Zoiets?Gelukszak schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:44:
[...]
Is er toevallig ook een houdertje voor op de muur? Ik heb de sensor nu met een tesa powerstrip op de muur geplakt maar wil 'm af en toe in een andere ruimte plakken.
/f/image/b4srmx5zMGjpfcyCYMhzhDZk.webp?f=fotoalbum_large)
Haha, ja. Dat was snel. Hoe kom ik aan 2 of 3 van die houdertjes?
Als je zelf kan 3D printen zijn ze wel online te vinden.Gelukszak schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:54:
[...]
Haha, ja. Dat was snel. Hoe kom ik aan 2 of 3 van die houdertjes?
Ik plaatste puur even die foto's om te pollen of er interesse in is om zelf een batch te ontwerpen en laten produceren.
Ja interesse, heeft dit geen invloed op de meting?LED-Maniak schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:31:
Is er interesse in een houdertje, zodat je de sensor eenvoudiger/stijlvoller op tafel kan zetten?
[Afbeelding]
Er zit een gaatje bij het sensor gedeelte en uiteraard neemt het de temperatuur over van de rest van de ruimte.Torch1969 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:30:
[...]
Ja interesse, heeft dit geen invloed op de meting?
Overigens zijn er ook twee nieuwe sensoren onderweg met een wat groter bereik en grotere levensduur. Komende tijd testen.
Lijkt me handig!LED-Maniak schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:31:
[Afbeelding]
Zijn daar al files van?
WPB Ariston Nuos Plus200, SE 4000H+8x Trina Solar 320Wp AB 185°/32°+6x Trina Solar 320Wp AB 185°/10°,APS EZM1+2x Trina Solar 325Wp AB 185°/32° ,2x APS QT2+8x Jinko 435Wp AB 5°/32°,ME MXZ-2F42VF+MSZ-EF35VGK-S+MLZ-KP25VF,WP Atag Energion M Light50
Die wandhouder lijkt mij ook wel watron321 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 08:16:
Ik was al een tijdje aan het denken om een houdertje te laten printen.
Zijn daar al files van?
Even bij Lectronz kijken.TakenRandomName schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 09:35:
Is de Climatecontrol MHI bij ProArt weer op voorraad? Ik kan hem inclusief thermometer wel in de winkelwagen plaatsen, maar hij geeft geen kostprijs aan, alleen verzendkosten.
Mhi- staat op dry 22gr. Waarom geeft de interface dan set temp 23 gr aan?
MHI lijkt bij koelen en drogen met 1 graden extra offset te werken.nico_09 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:22:
Ff vraagje.
Mhi- staat op dry 22gr. Waarom geeft de interface dan set temp 23 gr aan?
Als je hem op 22 instelt en hij stelt hem op 23 in bij koelen/drogen, dan stopt hij dus eerder met koelen.
Koude lucht zakt en blijkbaar heeft MHI hier extra compensatie voor ingebouwd.