Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:37
Whoohooo. M'n eerste Hellbomb!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Da0ulYfoPMug81qXJFNmmV-AzWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JVb3zx239IjjZz3buFBRTwLu.jpg?f=fotoalbum_large

Ja, ik weet het. Level 1 - Trivial. Maar vandaag kinderfeestje van m'n dochter gehad en ben mega gaar. Had geen zin om te moeilijk te doen vanavond :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

En de Automatons zijn verslagen _/-\o_, ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ben zelf meer een fan van de Terminids missies (Starship Troopers all the way), maar af en toe een Automaton level was wel leuk.

Wel weer een game breaking bug gehad met onze Pelican-1. Dat ding was blijkbaar geraakt door een 500K bomb, waardoor niemand in kon stappen. Na van alles geprobeerd te hebben, besloot de Pelican-1 ineens om te vertrekken (met niemand erin dus). Dag super samples en andere samples. Blijft ook elke extract spannend of je game wel of niet crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 20:17
sdk1985 schreef op zondag 7 april 2024 @ 01:20:
Heb je 12 minuten om 5 fabricators te vernietigen, gaat iemand op zijn gemakje met 3 minuten te gaan een seaf artillery missie doen. Vervolgens ook te beroeerd om de samples op te halen. Eindstand heb ik 3 vd 5 fabricators vernietigd, iemand anders een 4e en is de tijd op. Vervolgens staat diezelfde persoon zonder samples zonder de objective te voltooien op de shuttle te wachten terwijl de super rare samples en de laatste fabricator nog geen 200 meter verderop zijn :X .
Veel mensen begrijpen de game gewoon niet.. Ik werd gisteravond zelfs gekicked nadat ik bijna alle main en side objectives in m'n eentje gedaan had en al in de shuttle zat met alle super samples.. De rest liep nog steeds te kloten ergens anders op de map waar allang niks nuttigs meer te doen was (behalve eindeloos tegen bug breaches vechten).. En dat speelt dan op level 7 en hoger..

Ik ben daarom voorlopig wel even klaar met het spelen met randoms in deze game.. Ga het misschien wel weer proberen zodra ik zelf de super samples niet meer nodig heb en het me geen bal meer uitmaakt als ik er niks uithaal.. Tot die tijd alleen met vrienden in gecoördineerde teams die de game wel begrijpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bisamrat schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:49:
En de Automatons zijn verslagen _/-\o_, ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ben zelf meer een fan van de Terminids missies (Starship Troopers all the way), maar af en toe een Automaton level was wel leuk.

Wel weer een game breaking bug gehad met onze Pelican-1. Dat ding was blijkbaar geraakt door een 500K bomb, waardoor niemand in kon stappen. Na van alles geprobeerd te hebben, besloot de Pelican-1 ineens om te vertrekken (met niemand erin dus). Dag super samples en andere samples. Blijft ook elke extract spannend of je game wel of niet crashed.
Die bug had ik ook gehad, mijn eerste keer met super samples, we hadden hele handel, ding wilde niet gaan. Uiteindelijk pas met team whipe eindigde het spel. Tegelijk was bij ons ook wel een hoop artillerie op onze Pelicon gegooid, misschien moet dan gewoon het schip kapot en je blijft achter ;) .

Denk wel dat ik joinde op lvl 7, misschien 8, zeker niet 9, maar dat de host hem daarna naar 9 geswitched heeft. Nog een volledige chain toen op 9 gedaan met twee van de drie (derde was zo geirriteerd dat we alles kwijt waren dat die is gestopt). En toen werd ik redelijk gecarried. Ik kan redelijk mee komen, maar het zijn andere die de samples terug weten te brengen. Quasar is wel echt handig tegen automaton reinforcement trouwens :P .

Maar los van één persoon die in voice chat zich gedroeg als een klein kind (was geen klein kind, hij speelde er alleen eentje) waardoor ik voice chat gemute had voor dat potje, heb ik weinig problemen gehad met randoms.

(Overigens natuurlijk nul kans dat de Automatons verslagen zijn :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:58
Op X ook t bericht dat de Automatons zijn verslagen en de bugs contained. Lijkt me een mooi moment om een nieuwe factie te introduceren :) Hopelijk dan meteen ook de voertuigen toegevoegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ook net de game gekocht voor op de pc. Paar uurtjes gespeeld en moet zeggen dat het erg leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
CartmanMMA schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:59:
Ook net de game gekocht voor op de pc. Paar uurtjes gespeeld en moet zeggen dat het erg leuk is.
Alleen jammer dat die friends request tussen pc en ps5 nog niet helemaal correct werkt.
Zal vandaag eens kijken of je nu wel in de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:42
Mr. Blonde schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:03:
[...]

Alleen jammer dat die friends request tussen pc en ps5 nog niet helemaal correct werkt.
Zal vandaag eens kijken of je nu wel in de lijst staat.
Wat gaat er mis dan? heb er zelf nog niet echt issue's mee gehad.
Speel zelf op PC en veel bekenden op ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Nu online
kneusteun schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:24:
[...]

Wat gaat er mis dan? heb er zelf nog niet echt issue's mee gehad.
Speel zelf op PC en veel bekenden op ps5.
Eergisteren friends code aangemaakt en kunnen samenspelen. Hij heeft toen een game gejoined van een gezamenlijke vriend.

Gisteren was ik online maar hij zag mij er niet meer tussen staan. Dus gisteren weer een friends code aangemaakt en gedeeld. Hij voegt mij toe en ik accepteer en daarna zie ik in social niets. (blijft hangen in laadscherm en zie dus ook geen andere vrienden online.)

Ga zo eens kijken of hij nu wel in mijn lijst staat of dat we e.e.a. weer op nieuw moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Dat is wel vaag inderdaad, mij is dat nog niet opgevallen, ga er ook eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:50
Geen cheat, wel een exploit. Je misbruikt de functie dat de game je campagne progressie bewaard in het geval van een crash/disconnect in combinatie met het feit dat het oppakken van o.a. medals en super credits direct wordt verwerkt.

Aangezien super credits een paid currency zijn kun je er op wachten dat hier iets tegen wordt gedaan. Bijvoorbeeld door de campaign state niet meer te saven, of door de credits pas bij te schrijven bij extraction.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Inflatable schreef op maandag 8 april 2024 @ 06:04:
[...]

Veel mensen begrijpen de game gewoon niet.. Ik werd gisteravond zelfs gekicked nadat ik bijna alle main en side objectives in m'n eentje gedaan had en al in de shuttle zat met alle super samples.. De rest liep nog steeds te kloten ergens anders op de map waar allang niks nuttigs meer te doen was (behalve eindeloos tegen bug breaches vechten).. En dat speelt dan op level 7 en hoger..

Ik ben daarom voorlopig wel even klaar met het spelen met randoms in deze game.. Ga het misschien wel weer proberen zodra ik zelf de super samples niet meer nodig heb en het me geen bal meer uitmaakt als ik er niks uithaal.. Tot die tijd alleen met vrienden in gecoördineerde teams die de game wel begrijpen..
Zelf hosten. Ironisch genoeg ga je dan zelf kicken :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 19:59
sdk1985 schreef op zondag 7 april 2024 @ 01:20:
Heb je 12 minuten om 5 fabricators te vernietigen, gaat iemand op zijn gemakje met 3 minuten te gaan een seaf artillery missie doen. Vervolgens ook te beroeerd om de samples op te halen. Eindstand heb ik 3 vd 5 fabricators vernietigd, iemand anders een 4e en is de tijd op. Vervolgens staat diezelfde persoon zonder samples zonder de objective te voltooien op de shuttle te wachten terwijl de super rare samples en de laatste fabricator nog geen 200 meter verderop zijn :X .
En dan wij kloten in die HUGE nest waar tig bugs waren en twee titans......die mafkezen lekker chillen en side missies doen. |:( Dit keer was ik niet zo aan het kloten (sorry @sdk1985 ) zijn het wel andere....Maar goed. blijft tot nu toe wel een gave game!

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bokkie schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:54:
[...]

Dan raak je niet exact zijn hoofd. Zowel de EAT als de Quasar one shotten de charger als je ze direct op hun hoofd raakt

[Afbeelding]

Hitbox kan raar doen als je van de zijkant schiet (is wel te raken) of als hij "steigerd" dan zie je meer de onderkant van zijn kin namelijk
oh ja flamethrower nog vergeten, snelste is focus op 1 poot, halve tank en charger be dead. :>

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Wow jeetje. Memory error bij starten. Daarna meteen crash na opstarten. Derde poging crash zodra we landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-07 13:38
Heb de game ook net 2 dagen op de PS5, fantastisch spel. Speel graag met een paar Tweakers want mijn vrienden hebben het spel (nog) niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:27
Al een paar weken niet meer gespeeld door andere games maar wat een content blijven ze releasen zeg. Dit is het voorbeeld van hoe live service games moeten zijn :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 15:41
-

[ Voor 175% gewijzigd door Vighu op 09-04-2024 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-07 11:36

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:26:
Al een paar weken niet meer gespeeld door andere games maar wat een content blijven ze releasen zeg. Dit is het voorbeeld van hoe live service games moeten zijn :)
Hier hetzelfde. Geloof dat ik level 9 ben. In het begin wat gespeeld. Daarna niet meer. Is niet omdat de geen niks aan is maar omdat er gewoon te veel games zijn wat ik wil spelen haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Laatst online: 03-07 17:02
Is er een Discord groep? Zo niet, dan kan ik mijn community vragen om een kanaal te maken.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

TheLastOttoman schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 12:49:
Is er een Discord groep? Zo niet, dan kan ik mijn community vragen om een kanaal te maken.
Voice doen we meestal via ingame chat. Je kan eventueel mensen toevoegen via de lijst in de topicstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik snap de discord drang ook wel, vriend van me op ps5 schrok van de betere kwaliteit audio!
Die in-game audio is gewoon best wel ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Oxigeon schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:00:
[...]

Voice doen we meestal via ingame chat. Je kan eventueel mensen toevoegen via de lijst in de topicstart
Ik zou toch echt gaan voor een Discord groep. Je kan dan gelijk praten met mensen voordat je een game joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Ik dacht gisteren avond: ff lekker automatons ass-kicken...
bestaan ze niet meer...
Er zijn alleen nog bugs over om te squishen...
Ik hoop dat de robots snel terug komen, want die vind ik leuker...

Wel is de wereld kaart flink uitgebreid.
Ook een hoop nieuwe planeten erbij.
Dat voorspelt interessante dingen voor de toekomst....

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:24
@GarBaGe

20 minuten geleden gepost:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wp5bzssH30SjkkAGP1hUDJawhOA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWtWHrzGdXCa7ldVbnLOHvh6.jpg?f=fotoalbum_large

En de update van vandaag:

Helldivers 2 update 01.000.202 patch notes:

Overview
This update includes

Stability fixes
Gameplay

We have updated the stats UI for weapons to take into account any explosive damage done by them. This is to give weapons that do damage with explosive projectiles a more fair representation in the UI. Most notably affected is the PLAS-1 Scorcher.
Fixes
Crash fixes

Fixed some crashes that occurred when deploying to mission.
Fixed some crashes that occurred during extraction and right after it.
Fixed crashes that could occur if the squad deployed a large amount of support weapons.
Fixed various crashes that could occur during gameplay.
Fixed a crash that could occur when using heat based weapons.
Fixed crashes which could occur if a player died while using the jetpack.
Fixed crash which could occur when large volumes of enemies were present.
Fixed crash which could occur when the player picked up a snowball.
Fixed crash which could occur when completing an objective.
Other Fixes

Fixed hang that could occur while navigating the social menu.
Picking up Medals and Super Credits will no longer lock the player in place.
Known Issues

These are issues that were either introduced by this patch and are being worked on, or are from a previous version and have not yet been fixed. This list is not exhaustive, and we are continuing to identify issues and create fixes. These are organized by feedback, reports, severity, etc.

Various issues involving friend invites and cross-play:

Player name may show up blank on the other player's friend list.
Friend Request cannot be accepted when the requesting player changed their username before the request was accepted.
Cross-platform friend invites might not show up in the Friend Requests tab.
Players cannot unfriend players befriended via friend code.
Players cannot unblock players that were not in their Friends list beforehand.
Damage-over-time effects may only apply when dealt by the host.
Players may experience delays in Medals and Super Credits payouts.
Enemies that bleed out do not progress Personal Orders and Eradicate missions.
Certain weapons like the Sickle cannot shoot through foliage.
Scopes on some weapons such as the Anti-Materiel Rifle are slightly misaligned.
Arc weapons sometimes behave inconsistently and sometimes misfire.
Spear’s targeting is inconsistent, making it hard to lock-on to larger enemies.
Stratagem beam might attach itself to an enemy but it will deploy to its original location.
Explosions do not break your limbs (except for when you fly into a rock).
Area around Automaton Detector Tower makes blue stratagems such as the hellbomb bounce and be repelled when trying to call them down close to the tower.
Planet liberation reaches 100% at the end of every Defend mission.

[ Voor 76% gewijzigd door Cardwizard op 09-04-2024 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-07 19:05
Ik ben zo vrij geweest om even snel een Discord server op te zetten voor HD2. Voel je vrij om te joinen.

@G_Dragon @Linksquest @NightShadow22 Deze mag eventueel in de TS.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 23% gewijzigd door TheLarger1 op 09-04-2024 23:32 ]

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren na een tijdje weer eens ingelogd. Wat fijn is, is dat je na een tijd niet inloggen je evengoed de medals krijgt van de community challenges. Na het inloggen had ik er 250 (wat ook de maximum lijkt). Dit maar uitgegeven in mijn warbond (geen premium). Moet bekennen dat dit wel leuk is. Maar zou als ontwikkelaar nooit "inactieve" mensen die medals geven. Ik heb niet eens gevochten en toch ding ik mee naar de medals van afgelopen weken. Nouja, heb weer wat wapens en kleding daarmee kunnen bemachtigen en points om uiteindelijk premium aan te schaffen. Vanavond nog maar eens vechten tegen de aliens (als ik nog ergens mee mag doen met mijn level 9 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Oxigeon schreef op woensdag 10 april 2024 @ 07:15:
Gisteren na een tijdje weer eens ingelogd. Wat fijn is, is dat je na een tijd niet inloggen je evengoed de medals krijgt van de community challenges. Na het inloggen had ik er 250 (wat ook de maximum lijkt). Dit maar uitgegeven in mijn warbond (geen premium). Moet bekennen dat dit wel leuk is. Maar zou als ontwikkelaar nooit "inactieve" mensen die medals geven. Ik heb niet eens gevochten en toch ding ik mee naar de medals van afgelopen weken. Nouja, heb weer wat wapens en kleding daarmee kunnen bemachtigen en points om uiteindelijk premium aan te schaffen. Vanavond nog maar eens vechten tegen de aliens (als ik nog ergens mee mag doen met mijn level 9 haha.
Mede door de 250 limiet maakt dit niet heel veel uit. Dit zorgt er juist ook wel voor dat mensen die een tijdje niet gespeeld hebben, meer incentive hebben om het weer eens op te pakken.

Je loopt niet meteen 'achter' voor zover dit kan en de super credits die je op deze manier uit de warbonds kan halen kunnen ook weer een boost geven om toch even te spelen voor die paar extra credits om een nieuwe warbond te unlocken. Omdat ze niet verwdijnen, is er keuze, en als men dan iets ziet wat ze de moeite waard vinden om weer meer voor te spelen is dat ook weer mooi.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
TheLarger1 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:40:
Ik ben zo vrij geweest om even snel een Discord server op te zetten voor HD2. Voel je vrij om te joinen.

@G_Dragon @Linksquest @NightShadow22 Deze mag eventueel in de TS.

***members only***
Done, onder noemer van Cross-platform play ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 19:59
Cardwizard schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:13:
@GarBaGe

20 minuten geleden gepost:

[Afbeelding]

En de update van vandaag:

Helldivers 2 update 01.000.202 patch notes:

Overview
This update includes

Stability fixes
Gameplay

We have updated the stats UI for weapons to take into account any explosive damage done by them. This is to give weapons that do damage with explosive projectiles a more fair representation in the UI. Most notably affected is the PLAS-1 Scorcher.
Fixes
Crash fixes

Fixed some crashes that occurred when deploying to mission.
Fixed some crashes that occurred during extraction and right after it.
Fixed crashes that could occur if the squad deployed a large amount of support weapons.
Fixed various crashes that could occur during gameplay.
Fixed a crash that could occur when using heat based weapons.
Fixed crashes which could occur if a player died while using the jetpack.
Fixed crash which could occur when large volumes of enemies were present.
Fixed crash which could occur when the player picked up a snowball.
Fixed crash which could occur when completing an objective.
Other Fixes

Fixed hang that could occur while navigating the social menu.
Picking up Medals and Super Credits will no longer lock the player in place.
Known Issues

These are issues that were either introduced by this patch and are being worked on, or are from a previous version and have not yet been fixed. This list is not exhaustive, and we are continuing to identify issues and create fixes. These are organized by feedback, reports, severity, etc.

Various issues involving friend invites and cross-play:

Player name may show up blank on the other player's friend list.
Friend Request cannot be accepted when the requesting player changed their username before the request was accepted.
Cross-platform friend invites might not show up in the Friend Requests tab.
Players cannot unfriend players befriended via friend code.
Players cannot unblock players that were not in their Friends list beforehand.
Damage-over-time effects may only apply when dealt by the host.
Players may experience delays in Medals and Super Credits payouts.
Enemies that bleed out do not progress Personal Orders and Eradicate missions.
Certain weapons like the Sickle cannot shoot through foliage.
Scopes on some weapons such as the Anti-Materiel Rifle are slightly misaligned.
Arc weapons sometimes behave inconsistently and sometimes misfire.
Spear’s targeting is inconsistent, making it hard to lock-on to larger enemies.
Stratagem beam might attach itself to an enemy but it will deploy to its original location.
Explosions do not break your limbs (except for when you fly into a rock).
Area around Automaton Detector Tower makes blue stratagems such as the hellbomb bounce and be repelled when trying to call them down close to the tower.
Planet liberation reaches 100% at the end of every Defend mission.
Breng maar snel uit, ook een betere ondersteuning voor de 10 serie van Nvidia. Was ik een game aan het spelen, net twee kleine missies klaar crasht spel alweer. Ik wacht wel weer even op een patch. Ga ik het weer proberen.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:37
Door omstandigheden toch wat minder kunnen spelen de afgelopen week, maar toch de 80 uur aangetikt inmiddels. Wat een bang for buck deze game.
Door Super Credits te farmen + inleveren medals in de Warbonds, heb ik na de eerste Premium Warbond, ook de Cutting Edge Warbond kunnen kopen. Het blijft super tof dat ze op deze manier niet pushen naar het aanschaffen van Super Credits, maar spelen ook echt loont. Het lijkt er wel op dat het nu steeds moeilijker / langer duurt voor je de 1000 SC aantikt, maar dat lijkt me logisch. Ze wekken op deze manier (in ieder geval bij mij) genoeg sympathie op om de portemonnee te trekken als ik het een keer niet red, en ik toch een Premium Warbond wil halen. Dat heb ik bij weinig andere games :)

In de Cutting Edge WB meteen de Sickle aangeschaft. Heerlijke gun, schiet beter dan verwacht. Ik wissel nu af tussen deze en de Breaker.

Volgens mij zag ik deze week trouwens een extra Stratagem upgrade staan bij / onder Power Steering. In plaats van 3 zag ik er 4 staan. Ik weet even niet goed de omschrijving, maar gisteravond zag ik deze ineens niet meer staan volgens mij? Is deze er weer tussenuit gehaald? Was het een bug?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb die stratagem ook gezien inderdaad, in de eerste warbond zaten ook veel credits om te kopen zo had je al meer dan de helft voor de volgende dat is nu niet zo… ik heb er inmiddels 1000 klaar staan voor morgen.

Ik zie die nieuwe granade pistol wel zitten voor het dichten van bug holes. Kom altijd granaten tekort

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 11-04-2024 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-07 14:13
Nieuwe Warbond vandaag! Kan niet wachten tot ik straks naar huis kan om Helldivers te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
De nieuwe warbond is nog niet live helaas, hopelijk snel :) Gister die nieuwe defend missie gedaan, echt heel vet! Echt fantastisch hoe snel ze nieuwe en leuke content toe blijven voegen. De 250 medals staan klaar om meteen uitgegeven te worden, for democracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 14:38
Kan de allerlaatste unlockbare gun uit de normale warbond op pagina 10 aanraden tegen Atomatons. Heerlijk hoe dat ding er doorheen ragt.
Daan0s schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:53:
De nieuwe warbond is nog niet live helaas, hopelijk snel :) Gister die nieuwe defend missie gedaan, echt heel vet! Echt fantastisch hoe snel ze nieuwe en leuke content toe blijven voegen. De 250 medals staan klaar om meteen uitgegeven te worden, for democracy.
VEEL turrets plaatsen met vooral mortars :) ik vond het teringlang duren voor die 8 rakketten waren gelanceerd. Ik denk dan WERK EEN BEETJE DOOR ;)

[ Voor 65% gewijzigd door spokje op 11-04-2024 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:55
Cardwizard schreef op woensdag 10 april 2024 @ 23:07:
Ik heb die stratagem ook gezien inderdaad, in de eerste warbond zaten ook veel credits om te kopen zo had je al meer dan de helft voor de volgende dat is nu niet zo… ik heb er inmiddels 1000 klaar staan voor morgen.

Ik zie die nieuwe granade pistol wel zitten voor het dichten van bug holes. Kom altijd granaten tekort
Met de Quesar Cannon kan je ook de bugholes dichten en onbeperkt ammo ;)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Nu online
Gisteren een missie tegen de Automatons gedaan.
Kan gelukkig weer.
Kom ik een Gunship Factory tegen. Plaats een Hellbomb er praktisch tegenaan.
Na afgaan, staat dat gebouw nog ?!?

Toen een 2e Hellbomb geplaatst tegen het andere gebouw (Gunship Factory is toch altijd 2 gebouwen?)
Deze keer ook een andere zijde van het gebouw gekozen.
Nu werkte het wel.

Zijn deze gebouwen aan 1 kant kwetsbaarder dan aan een andere kant, ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:45
Daan0s schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:53:
Hier is ie live 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ook nieuwe Ship upgrades :D wel prijzig >_< 150/150/15 - 25000 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-07 14:13
Ik moet wel zeggen dat het tempo dat er nieuwe content uit komt echt hoog is, ik kan me niet heugen dat ik dit bij veel andere games heb gezien. Vaak zit nieuwe content in een nieuwe season pass, maar daar gaat meestal wel wat tijd overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Buddha_ schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:51:
[...]

Met de Quesar Cannon kan je ook de bugholes dichten en onbeperkt ammo ;)
Klopt maar duurt veel te lang…. Biem alles plat en door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heaget schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:04:
Ik moet wel zeggen dat het tempo dat er nieuwe content uit komt echt hoog is, ik kan me niet heugen dat ik dit bij veel andere games heb gezien. Vaak zit nieuwe content in een nieuwe season pass, maar daar gaat meestal wel wat tijd overheen.
Helldivers is uit 2015 dus ze hebben ook wel de tijd gehad om alvast behoorlijk wat content te bouwen :P

Maar ik vind het vooral tof hoe ze vaak nieuwe dingen stiekem uitrollen en dat je het eerst maar heel af en toe ziet en dan steeds meer. Dat zouden meer live service games mogen doen van mij in plaats van alles ruim vantevoren aankondigen. Betrekt de community ook veel meer bij de lore van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Wel erg fijn dat tempo, want zoals ik zijn er wel veel meer die alles al hebben en ook de max. aan samples etc klaar hebben staan om wat mee te doen.

Natuurlijk is het niet het belangrijkste maar als je zo nu en dan wat nieuwe dingen kunt unlocken is wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De Erupter is echt super fijn. Hij kan bug holes en fabricators mollen en 1-shot bile spewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@kazuka hoppa!! Muk hebb’m

Wahaa niks voor mij… -O-

[ Voor 33% gewijzigd door Cardwizard op 11-04-2024 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
kazuka schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:10:
De Erupter is echt super fijn. Hij kan bug holes en fabricators mollen en 1-shot bile spewers.
Eens, doet echt veel damage. Alleen na elk schot doorladen is wel irritant als je op hoge difficulty speelt en er totale chaos is haha. Denk toch weer terug naar de Sickle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:55
Cardwizard schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:12:
[...]

Klopt maar duurt veel te lang…. Biem alles plat en door..
Beginnen met Eagle Airstike, dan de Quesar, dan granaat....... en repeat.

Voordeel is dat je niet IN de verlaging, waar de bugholes zijn, hoeft 8)
Met name voor de Heavy Nests en de Blitz missies werkt dit prima.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:00
Geeft mij alleen een raar gevoel quantity over quality. Veel ervan is leuk, handig, maar echt toevoeging.. de Mech en Quasar zeker, maar de nieuwe wapens en zeker de nieuwe grenade (alsof het vuurwerk is) vallen toch best tegen. Ok, erupter heeft een vage reloadbug, is dan wel handig tegen hives/factories (al kan die andere explosive AR dat volgens mij ook), grenade pistol is handig als je door je granaten heen bent, maar beide kan je ook prima de grenade launcher gebruiken. En weer geen heavy armor met +2 slot grenade.

Neem die 15% spread reduction op de H-barrage, dat had gewoon een fix op die stratagem moeten zijn, geen upgrade.. 50% explosion damage reduction op turrets, die dingen gaan 99% kapot door normale damage of een charger.

Slugger doet bv wel 2-3 shoten op spewer, mar doet dat in een aanzienlijk kortere tijd (en doet 1 shot op aardig wat andere bugs). En gezien het geen 'accurate' aim is (maar een 'mini rocket'), headshots op robots gaat lang niet zo makkelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2024 20:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-07 13:03

CSB

:D

Weet iemand hoe het zit met de Major Order progressie? Maakt het uit of je lage of hoge moeilijkheidsgraad selecteert hiervoor? Het lijkt er namelijk op dat Joel ons wil laten verliezen, maar ik vraag me af of dat misschien ook komt omdat de die-hards voornamelijk high-stakes speelt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boris96
  • Registratie: Maart 2019
  • Niet online
CSB schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:46:
Weet iemand hoe het zit met de Major Order progressie? Maakt het uit of je lage of hoge moeilijkheidsgraad selecteert hiervoor? Het lijkt er namelijk op dat Joel ons wil laten verliezen, maar ik vraag me af of dat misschien ook komt omdat de die-hards voornamelijk high-stakes speelt.
Ik had gelezen dat de hoeveelheid exp verdiend in een missie het belangrijkst is in de bevrijding van een planeet (volgens mij ook bevestigd door arrowhead). Daarmee telt een hoger niveau missie harder mee in het bevrijden (verdedigen) van een planeet. Ik denk dat deze verdedigingsmissies in de huidige major order hetzelfde werken.

Boris96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-07 13:03

CSB

:D

Boris96 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 22:11:
[...]

Ik had gelezen dat de hoeveelheid exp verdiend in een missie het belangrijkst is in de bevrijding van een planeet (volgens mij ook bevestigd door arrowhead). Daarmee telt een hoger niveau missie harder mee in het bevrijden (verdedigen) van een planeet. Ik denk dat deze verdedigingsmissies in de huidige major order hetzelfde werken.
Ah, kijk dat is goed om te weten. Heb je toevallig een bron daarvoor? :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

CSB schreef op donderdag 11 april 2024 @ 23:34:
[...]

Ah, kijk dat is goed om te weten. Heb je toevallig een bron daarvoor? :)
Einde van voltooide missie krijg je een “% bonus” afhankelijk van gekozen moeilijkheidsgraad

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Bokkie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:50:
ook nieuwe Ship upgrades :D wel prijzig >_< 150/150/15 - 25000 :o
Veel te prijzig en bijna alles ervan is bugged. Ze moeten echt wat meer tijd aan QA en / of bugsfixes gaan besteden. Gisteren weer de ‘kan niet reviven bug’ gehad in een potje. Was het snel klaar aangezien iedereen welke niet revived kon worden vertrekt.

Zie https://www.reddit.com/r/...as_hard_when_its_spoiled/ voor de nieuwe en bestaande ernstige bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Boris96 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 22:11:
[...]

Dat klopt niet, de status van een bevrijden/verdedigen van een planeet zie je aan het einde van een missie door de squad impact die er bij komt.
Die impact is 1 punt voor elke voltooide main objective. Op een hogere moeilijkheidsgraad heb je soms meerdere primaire doelen, en het succesvol afgronden daarvan telt mee voor de squad impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bisamrat schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 07:32:
[...]

Veel te prijzig en bijna alles ervan is bugged. Ze moeten echt wat meer tijd aan QA en / of bugsfixes gaan besteden. Gisteren weer de ‘kan niet reviven bug’ gehad in een potje. Was het snel klaar aangezien iedereen welke niet revived kon worden vertrekt.

Zie https://www.reddit.com/r/...as_hard_when_its_spoiled/ voor de nieuwe en bestaande ernstige bugs.
Ja ze komen met veel weg omdat het gewoon een behoorlijk nieuw concept met goede gameplay. Maar ze mogen echt wel wat meer tijd aan polijsten van het geheel gaan besteden. Net als wat aan balans. De defense extractie missies die enorm moeilijk zijn (zeker met vuurtornados waar civilians door moeten rennen), en de raket defense missies die beter opgezet zijn qua maps (als het mis gaat kan je terugtrekken en opnieuw proberen), maar gewoon makkelijk zijn. En dingen als flamer hulks die je in één hit insta killen. Waarbij als iemand gaat antwoorden dat dat bewust is, ik ga totaal niet vreemd opkijken als dat een bug is.

[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 12-04-2024 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De crossbow is een beetje underwhelming. Ik krijg er gek genoeg geen bugholes mee gesloopt en hij lijkt minder (splash) damage te doen dan de eruptor. De pistol grenade is wel fijn in een aantal scenarios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boris96
  • Registratie: Maart 2019
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 02:04:
[...]

Einde van voltooide missie krijg je een “% bonus” afhankelijk van gekozen moeilijkheidsgraad
dutchgio schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:33:
[...]

Dat klopt niet, de status van een bevrijden/verdedigen van een planeet zie je aan het einde van een missie door de squad impact die er bij komt.
Die impact is 1 punt voor elke voltooide main objective. Op een hogere moeilijkheidsgraad heb je soms meerdere primaire doelen, en het succesvol afgronden daarvan telt mee voor de squad impact.
Zie deze reddit post. Dat is een van post van Spitz, community manager van Arrowhead.

Boris96

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Nu online
Gisteravond voor het eerst de Sickle geprobeerd.
Super leuk wapen.
Als je dan een bot ship niet tijdig neer krijgt en er komt zo'n hele stapel kanonnenvoer op je aflopen....
dan kan je in 3 seconden het hele zooitje neermaaien...
En blijven alleen een paar grote units over die wat andere aandacht nodig hebben,
En zo had ik 2000+ bullets verbruikt in 1 missie.
Geweldig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Bisamrat schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 07:32:
[...]

Ik heb ook meer het gevoel dat het 'systeem' achter de scherm gewoon kapot is, de core-mechanics zelf zegmaar. De sway/aim tussen bv 3rd person/1st person, collision detection bij suport/stratagems (soms 'bounced' hij gewoon paar keer tegen muur/rots/whatever), de vage instagibs, en dat elk wapen/feature/upgrade die maar iets met zo'n kapotte 'coremechanic' wordt uitgebracht ook nooit zal werken als ze de core-functie zelf niet fixen.

vuur an sich is gewoon kapot, of het nu hulk is, je flametower, napalm, vuur op de grond, of het systeem achter de arc (turret en gun) die random maar dooie targets blijft raken (zonder chain-effect), dat lijkt me meer de achterliggende mechanics dan de wapens zelf. (geld ook voor smoke, EMP en gas trouwens).

Bij bijvoorbeeld Division 2 (enigzins vergelijking met instanced missies) hebben ze toen vrij gedetaileerd uitlegd hoe ze te creatief bezig zijn geweest om 'kapotte' mechanics werkend te krijgen, tot het punt dat het toen zo kapot was geraakt dat ze veel opnieuw moeten doen of simpelweg nooit goed werkend zullen krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-04-2024 15:28 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Nu online
Sissors schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 08:39:
[...]

Ja ze komen met veel weg omdat het gewoon een behoorlijk nieuw concept met goede gameplay. Maar ze mogen echt wel wat meer tijd aan polijsten van het geheel gaan besteden. Net als wat aan balans. De defense extractie missies die enorm moeilijk zijn (zeker met vuurtornados waar civilians door moeten rennen), en de raket defense missies die beter opgezet zijn qua maps (als het mis gaat kan je terugtrekken en opnieuw proberen), maar gewoon makkelijk zijn. En dingen als flamer hulks die je in één hit insta killen. Waarbij als iemand gaat antwoorden dat dat bewust is, ik ga totaal niet vreemd opkijken als dat een bug is.
Sorry maar de defense missies en extractie missies zijn over het algemeen genomen vrij simpel op alle difficulties en zijn al een keer aangepast in een patch.
Denk dat je voornamelijk met randoms speelt en zonder mic.

Speel met diverse tweakers en t/m level 7 missies is het eigenlijk vrij ontspannen en heel goed te doen mits je communiceert..

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Blonde op 13-04-2024 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mr. Blonde schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 09:59:
[...]

Sorry maar de defense missies en extractie missies zijn over het algemeen genomen vrij simpel op alle difficulties en zijn al een keer aangepast in een patch.

Speel met diverse tweakers en t/m level 7 missies is het eigenlijk vrij ontspannen en heel goed te doen mits je communiceert..
Ook wat ik lees op andere plaatsen ziet eigenlijk iedereen die als veel te moeilijk tov andere missies van datzelfde niveau. En ik speel zowel met randoms als met mensen die ik ken. Terwijl we lvl 9 tower defense met drie vingers in de neus deden, kostte lvl 7 extractie meerdere pogingen en met een hele kleine marge uiteindelijk gelukt. Terwijl je civilians door vuurtornado's dood gaan, en je bots eerste 3 minuten op afstand weet te houden, maar zodra er een paar drops door komen je drukker bent zelf te overleven dan nieuwe drops uit te schakelen voor ze kunnen verspreiden, komen er sneller nieuwe dan je ze kan doden.

Maar als jij de geheime optie hebt hoe je die extractie missies met 3 vingers in de neus doet, deel het hier zou ik zeggen. Het gaat dus niet over de 40 minuten extractie missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sissors ik heb er nog nooit 1 niet gehaald (diff7) sentry’s gebruiken en dropships zo snel mogelijk neerhalen dan is het eigenlijk best makkelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Cardwizard schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:45:
@Sissors ik heb er nog nooit 1 niet gehaald (diff7) sentry’s gebruiken en dropships zo snel mogelijk neerhalen dan is het eigenlijk best makkelijk
Normaal halen we deze missie ook nooit, maar vreemd genoeg twee dagen geleden met drie randoms zonder al te veel problemen gehaald (op niveau 7). Geen idee hoe precies aangezien ik bij een deur stond om op het knopje te drukken. Maar wat ik bergreep van de twee ‘actieve’ teamleden is dat hun verder van de basis stonden en zo de bots naar hun lieten komen. Zodat ik en het andere teamlid direct op de knop konden drukken steeds. Hadden wel wat drops en spawns in de basis maar niet zoveel dat je overlopen werd. Schijnt dus dat de vijand altijd op de meeste helldivers afgaan en de overige meer met rust laten. Je moet de missie dus eigenlijk doen door ‘vals te spelen’ anders is het niet te doen.

Vandaag mijn eerste basis verdediging missie gehad. En deze was ook nog tegen de bugs. Dacht dat dit type missie alleen tegen de bots was, maar blijkbaar dus niet. Echt een super tof idee waarbij je het Starship Troopers gevoel krijgt. Bugs hadden geen schijn van kans echter, alleen de buitenste twee gates uiteindelijk verloren door onze eigen strategems. Iets met een 500k bomb en orbital laser. Was te makkelijk op niveau 7 maar super tof om te doen. Vooral de HMG Emplacements welke bij elke gate stonden maakte het leuk.

Bugs hadden alleen een paar bile titans welke verder dan gates kwamen. Heb geen chargers en / of mortar bugs gezien. Moet dus nog wel getweaked worden dit type missie voor wat meer uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik merk dat ik de laatste tijd een raket directe hit van een simpele voetsoldaat overleef. In het begin was je altijd meteen neer. Dit terwijl ik eigenlijk al weken met scout armor speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:42:
Ik merk dat ik de laatste tijd een raket directe hit van een simpele voetsoldaat overleef. In het begin was je altijd meteen neer. Dit terwijl ik eigenlijk al weken met scout armor speel.
Heb gelezen dat dat bug was in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Cardwizard schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:15:
[...]

Wel erg fijn dat tempo, want zoals ik zijn er wel veel meer die alles al hebben en ook de max. aan samples etc klaar hebben staan om wat mee te doen.

Natuurlijk is het niet het belangrijkste maar als je zo nu en dan wat nieuwe dingen kunt unlocken is wel leuk
Ik vraag me alleen wel af hoelang ze dat hoge tempo volhouden.. Op een gegeven moment is het denk ik wel klaar met nieuwe wapens etc toevoegen.. Hoe gaan ze steeds zinvolle nieuwe content verzinnen als ze deze game meerdere jaren willen blijven ondersteunen? Hopelijk is het niet al na 1-2 jaar klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Inflatable schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:57:
[...]

Ik vraag me alleen wel af hoelang ze dat hoge tempo volhouden.. Op een gegeven moment is het denk ik wel klaar met nieuwe wapens etc toevoegen.. Hoe gaan ze steeds zinvolle nieuwe content verzinnen als ze deze game meerdere jaren willen blijven ondersteunen? Hopelijk is het niet al na 1-2 jaar klaar..
Vraag ik me ook af, voertuigen komen binnenkort nog

Hoe meer meuk - hoe meer kans op onbalansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Een voertuig zou wel handig zijn op sommige momenten, soms moet je een pokke end lopen met je team als er niet veel meer te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Cardwizard schreef op zondag 14 april 2024 @ 14:43:
Een voertuig zou wel handig zijn op sommige momenten, soms moet je een pokke end lopen met je team als er niet veel meer te doen is
Op niveau 7-8-9 komt dit amper voor.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Alekz87 7 is het minimale dat ik speel (bugs) vanmiddag op 9 nog, samples ophalen en naar extraction in mijn uppie, wat een marathon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheLastOttoman
Hallo,

Ik heb moeite met het vinden van spelers in Nederland. Zowel Discord en Steam lijkt niemand te reageren op berichten om samen te spelen. Hebben de heren en dames vanavond zin in een paar potjes met voice via Discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Nu online
TheLastOttoman schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:50:
Hallo,

Ik heb moeite met het vinden van spelers in Nederland. Zowel Discord en Steam lijkt niemand te reageren op berichten om samen te spelen. Hebben de heren en dames vanavond zin in een paar potjes met voice via Discord?
Check de startpagina bovenaan. Daar staat een lijst met PC / PS5 spelers die je allemaal kan toevoegen en nog een aparte discord.

Altijd iemand online _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
CSB schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:46:
spoiler:
Beetje een sinterklaas verhaal waarbij iemand op het raam klopt en vertelt dat hij sinterklaas nog net om de hoek zag wegrennen. Men stelt gewoon een negatieve tick rate in op zo'n doel/planeet. Vervolgens behalen players een andere tickrate. Als het te snel gaat verhogen ze de tick rate, gaat het te goed dan verlagen ze de tick rate. Het hele Joel verhaal is in die zin helaas een beetje een wassen neus.

Het zou leuker zijn als er daadwerkelijk een wat inzichtelijker systeem achter zou zitten zoals in een RTS als Dawn of war. Tegenpartij heeft x punten daarvoor krijgt hij y resources dus ze kunnen nu x reinforcements sturen op deze missie. Versla je een bepaalde planeet dan zou bijvoorbeeld niemand meer hulks kunnen krijgen (of minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Inflatable schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:57:
[...]

Zou deel 1 geen goede indicatie zijn?

https://helldivers.fandom.com/wiki/Stratagem_Codes
https://helldivers.fandom.com/wiki/Weapons_(Helldivers)

Veel is reeds herbruikt maar we missen bijvoorbeeld nog de Bastion, APC en HAV. De 'nieuwe' LAS-98 Laser Cannon zat bijvoorbeeld ook gewoon in deel 1.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 17-04-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Hallo,

Ik gaf in de discord al aan dat met wel de channels moet gebruiken.
Anders kan je namelijk nog niet joinen...

Maar de discord werkt wel aardig, als je eenmaal een paar spelers hebt dan is er elke avond wel iemand online, behalve Derk die is serieus 24/7 online :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kneusteun schreef op woensdag 17 april 2024 @ 14:22:
[...]

Ik gaf in de discord al aan dat met wel de channels moet gebruiken.
Anders kan je namelijk nog niet joinen...

Maar de discord werkt wel aardig, als je eenmaal een paar spelers hebt dan is er elke avond wel iemand online, behalve Derk die is serieus 24/7 online :?
zit op vakantie, pc aan laten staan voor remote play :+ alleen internet is hier kak dus Steamlink remote werkt niet lekker (dank voor de reminder - pc uit)

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 17-04-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 16-07 14:28
Hoi leden, ik ben ook op zoek naar wat mensen om samen COOP te spelen.
Voeg me gerust toe op Steam "mattietje".

Het spelen met randoms op hoger niveau (7+) begint soms wat m'n strot uit te hangen omdat iedereen als een kip zonder kop rondloopt...

Edit: De Steam group vervoegd. Tot vanavond. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sballato op 17-04-2024 15:46 . Reden: Steam group join ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yn9HfBNpwSrdPO_87D9wUSQmvxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mGQTpYvO9NSkiFeXK3y51dqw.png?f=fotoalbum_large
Nieuwe vijand!

Overleefde 2x 500kg bomb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mobile factories, best irritant inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sdk1985 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 16:45:
[Afbeelding]
Nieuwe vijand!

Die “moet” je in stappen slopen.

(Google voor juiste antwoord)

Geloof 1: sloop guns aan zijde
Stap 2: maak hem mank, door benen te slopen
Stap 3: full force strategems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
sdk1985 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:53:
[...]

Zou deel 1 geen goede indicatie zijn?

https://helldivers.fandom.com/wiki/Stratagem_Codes
https://helldivers.fandom.com/wiki/Weapons_(Helldivers)

Veel is reeds herbruikt maar we missen bijvoorbeeld nog de Bastion, APC en HAV. De 'nieuwe' LAS-98 Laser Cannon zat bijvoorbeeld ook gewoon in deel 1.
Zou goed kunnen.. Ik heb zelf deel 1 nooit gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Nu online
De link naar de Discord server lijkt niet meer geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik zag iemand met een gele laserstraal een fabricator slopen? Welk wapen zou dat zijn? Het was een straal die een tijdje bleef.

[ Voor 19% gewijzigd door sdk1985 op 18-04-2024 01:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
sdk1985 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 01:06:
Ik zag iemand met een gele laserstraal een fabricator slopen? Welk wapen zou dat zijn? Het was een straal die een tijdje bleef.
Orbital laser? die is volgens mij geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
SinergyX schreef op donderdag 18 april 2024 @ 01:12:
[...]

Orbital laser? die is volgens mij geel.
Het leek een primary weapon. In ieder geval geen strategem. Hij schoot het uit een gun voor een seconde of 3. Misschien ziet de quesar er vanaf de zijkant zo uit?

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 18-04-2024 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Hallo,

Zaterdag zondag en maandag elke avond vanaf 19:00 online. Dus dan beschikbaar!

Alekz87 ps5

[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 18-04-2024 08:03 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
GarBaGe schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:26:
De link naar de Discord server lijkt niet meer geldig?
Ik heb even een nieuwe aangemaakt, de van @TheLarger1 was verlopen. De nieuwe staat nu in het begin pagina en zou moeten werken en niet verlopen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
sdk1985 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 01:40:
[...]

Het leek een primary weapon. In ieder geval geen strategem. Hij schoot het uit een gun voor een seconde of 3. Misschien ziet de quesar er vanaf de zijkant zo uit?
Dat is een single-beam, of je had weer te maken met een cheater die er een berg achter elkaar kan afschieten, die kom ik steeds vaker tegen met 40+ seconde H barrages, die dan ook als soort van gatling gun uit de lucht hoort schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-07 13:38
Is het niet gewoon de laser cannon? Wel een strategem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Viccers schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:35:
Oooh die heb je natuurlijk ook nog, was dat ding helemaal vergeten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
sdk1985 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 16:45:
[Afbeelding]
Nieuwe vijand!

Eergisteren er geloof het of niet 4 in 1 match gehad. Was op niveau 9. Thank god for the quasar canon.
Eerst top turret vernietigen, dan de 2 kleine turrets onder de 'kin'.
2 werden gedropt via dropships. En 2 andere stonden gewoon idle naast een base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Viccers schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:35:
Verwacht het wel. Achteraf heb ik zo'n ding nog nooit van de zijkant gezien. Als je hem zelf afschiet valt het niet op dat er vooraf al een laser straal is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sballato
Wat is zo'n beetje jullie Go-to loadout?
Aangezien ik veel met randoms speel probeer ik zoveel mogelijk tools mee te nemen zodat ik voor elke situatie voorbereid ben mocht ik solo vallen. Zaken zoals de EAT, AMR, Autocannon zijn zeer goed. Maar als je solo voor een base staat of bug nest of geconfonteerd wordt met verschillende Chargers kan het soms vervelend worden.
Terminids
Weapons
  • Incendiary Breaker Shotgun (Goed tegen alle small-medium sized bugs, extra fire damage)
  • P19 Redeemer (Goed tegen small-sized bugs)
  • Impact grenades
Strategems
  • Quasar cannon (Kan basically alles. Spore spewers, Shrieker nests, Illegal broadcast towers, 1 shot Chargers, 2-4 shot Bile Titans, bug holes)
  • Orbital Railcannon (Bile Titans, unlimited uses, handig voor matches die lang aanslepen)
  • Orbital laser (When sh*t hits the fan, Bile Titans, nest clearing)
  • Guard Dog Rover (Goed tegen small-sized bugs)
Armor
SC-37 Legionnaire (Increased throwing range, increased health limbs. Zeker goed in combinatie met health perk. Ik verkies light armor voor de extra stamina en mobility. Lijkt IMO belangrijker dan extra armor.)

Booster
Vitality Enhancement
Automatons
Weapons
  • JAR-5 Dominator (Zeer goed tegen Devastators. Stun effect en 1 shot headshot)
  • P19 Redeemer (Swarmed door Beserkers, sneller dan reload)
  • Impact grenades (Goed tegen Devastators en Scout Striders)
Strategems
  • Quasar cannon (Kan basically alles. 2 shot Hulks, 2 shot tanks, 2 shot towers, Illegal broadcast towers, Bot Fabricators, Dropships, etc)
  • Orbital Railcannon (Unlimited uses, handig voor matches die lang aanslepen)
  • Eagle Airstrike (Snel)
  • Shield Backpack (Lijkt me noodzakelijk met light armor)
Armor
FS-38 Eradicator (Increased accuracy, increased explosive resistance. Ik verkies light armor voor de extra stamina en mobility. Lijkt IMO belangrijker dan extra armor.)

Booster
Vitality Enhancement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor bugs gebruik bijna hetzelfde, alleen een autocannon ipv quasar en een 500kg bom ipv guard dog rover.

Met de 500kg, orbital rail gun en laser kan je de heavies dan wel aan over het algemeen. Met de AC dan de rest en de breaker voor de kleine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Sballato schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:49:
Automatons
Weapons
  • JAR-5 Dominator (Zeer goed tegen Devastators. Stun effect en 1 shot headshot)
  • P19 Redeemer (Swarmed door Beserkers, sneller dan reload)
  • Impact grenades (Goed tegen Devastators en Scout Striders)
Strategems
  • Quasar cannon (Kan basically alles. 2 shot Hulks, 2 shot tanks, 2 shot towers, Illegal broadcast towers, Bot Fabricators, Dropships, etc)
  • Orbital Railcannon (Unlimited uses, handig voor matches die lang aanslepen)
  • Eagle Airstrike (Snel)
  • Shield Backpack (Lijkt me noodzakelijk met light armor)
Armor
FS-38 Eradicator (Increased accuracy, increased explosive resistance. Ik verkies light armor voor de extra stamina en mobility. Lijkt IMO belangrijker dan extra armor.)

Booster
Vitality Enhancement
Hoe ga je jij om met hordes aan striders en bersekers? Als ik quasar gebruik heb ik altijd veel meer 'last' van deze groep dan wanneer ik de autocannon mee neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mr. Blonde schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 09:59:
[...]

Om toch weer terug te komen op deze, dit zie ik nu net op Reddit langskomen:
https://new.reddit.com/r/...r_order_track_record_for/

Van de top rated comments is 90% dat de 15 minuten civilian defense missies zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Sissors schreef op zondag 21 april 2024 @ 12:04:
[...]

Om toch weer terug te komen op deze, dit zie ik nu net op Reddit langskomen:
https://new.reddit.com/r/...r_order_track_record_for/

Van de top rated comments is 90% dat de 15 minuten civilian defense missies zuigen.
Die link gaat over Major Orders. Niet over missies.

Ik vind defense missies overigens prima. Behalve die ene waarbij je moet wachten op 8 raketten ofzo? Duurt echt volle 20 min. En als je beetje goeie sentry’s hebt met je team is t 15 min laten wachten…

[ Voor 19% gewijzigd door Alekz87 op 21-04-2024 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Alekz87 schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:09:
[...]

Die link gaat over Major Orders. Niet over missies.
...

Om te quoten wat de reacties zijn:
Maybe because majority of players hate the civil rescue missions?
Civilian extraction missions tho? Nah, miss me with that shit. I'd rather do 10 new defence missions in a row than 1 civilian extraction.
If all defense MO requires our operations to do extract personnel missions, then better get ready to fight on super earth ground soon
Dat is de top 3...

[ Voor 47% gewijzigd door Sissors op 21-04-2024 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Sissors schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:15:
[...]

...

Om te quoten wat de reacties zijn:

[...]

[...]

[...]

Dat is de top 3...
Excuus het woord civilian niet “gezien”.

Ja dat zijn draken van missies! Duurt lang en die gasten gaan (te) snel dood.

Wat anders:
Difficulty 7 op bugs is tegenwoordig een walk in de park. Tenzij er ineens 3 bile titans opduiken, dan is t even spannend. Maar over t algemeen speel ik de 40 minuten missie uit zonder dood te gaan.

Bots daar en tegen…pff sneuvel echt zo vaak daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-07 15:09
Alekz87 schreef op zondag 21 april 2024 @ 19:02:
[...]

Excuus het woord civilian niet “gezien”.

Ja dat zijn draken van missies! Duurt lang en die gasten gaan (te) snel dood.

Wat anders:
Difficulty 7 op bugs is tegenwoordig een walk in de park. Tenzij er ineens 3 bile titans opduiken, dan is t even spannend. Maar over t algemeen speel ik de 40 minuten missie uit zonder dood te gaan.

Bots daar en tegen…pff sneuvel echt zo vaak daar.
Grappig, dat heb ik dus andersom, de bots zijn veel meer een shooter voor m'n gevoel, die kan je er wel uitschieten qua snelheid en accuracy als je dat schild meeneemt. Die bugs kunnen soms zo verkeerd vallen qua aantallen en spawnlocatie, daar is niet tegenaan te schieten. :)
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste