Na een lvl 10 mislukt te hebben was host blijkbaar naar lvl 9 geswitched. Eerste ging redelijk. Tweede mobiele rig, en die werd door een Hive Lord vernietigd, dus tja, missie verloren.
Maar we waren pissig (gewoon 4 randoms samen), en besloten te blijven tot de Hive Lord dood was. Ik en een ander hadden wel Eagle Strafing Run, ik iig nom dat die goed schijnt te zijn tegen Hive Lords. Verder gewoon random loadouts.

Dus ja, we hebben hem dood gekregen. Uiteindelijk, met nauwelijks reinforcements over.
Maar hoewel in zijn algemeenheid mensen steeds beter worden in spellen waardoor tegenstanders die eerst onmogelijk leken ineens toch te doen blijken te zijn, denk ik dat het nu wel erg ver gaat doordat alles in één keer erbij komt:
1. Ondergrondse stukken waarvoor je je loadout moet aanpassen, wat minder efficient is in zijn algemeenheid
2. Burrowers. Wat één ding is, maar imo zou het echt leuker zijn als ze niet door rots kunnen graven. Dan heb je dat als veilige zones.
3. Roach Dragons, zijn dood te krijgen, maar komen er wel bij.
4. Hive Lords, die zowel debiel sterk zijn, als dat je niet veel feedback hebt of je nu schade doet. Toen uiteindelijk één van zijn belly plates kapot was, waren we erg blij dat het blijkbaar wel iets zin had wat we aan het doen waren.
Daar zouden ze bijvoorbeeld kunnen doen als je een Hive Lord dood, je ook alsnog de missie volbracht hebt (omdat het zo'n belangrijke kill is oid). En meer feedback dus hoeveel schade hij heeft.
5. Gewoon echt een tering hoeveelheid vijanden.
6. Elk side objective is nu zo ongeveer een stalker of shrieker nest.