Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-05 22:08
PdeBie schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:15:
[...]

Ik heb ook een 3080 met 5800X3D en draai native 3440x1440 rond de 60fps met alles maxed out. Dus nee, er is iets mis in jouw systeem. :)
Power plan stond op Power saving -O-

Single core score ging van 210 naar 820
Multicore van 50.000 naar 115.000

God wat suf dat het zoiets simpels was _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-05 15:29
Inflatable schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 17:17:
[...]

Daarom dus die speciale armor die 75% schade door vuur reduceert.. Die heeft echt nut tegen die tegenstanders..
Ja gebruik die nu inderdaad en dat scheelt wel.

Vind nog steed dat de range van die burning shotgun wel wat aan de ruime kant is overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door Henkie_NtA op 24-03-2025 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mooi interview met de CEO van Arrowhead over de rollercoaster van het afgelopen jaar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-05 22:54
Henkie_NtA schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:13:
[...]

Ja gebruik die nu inderdaad en dat scheelt wel.

Vind nog steed dat de range van die burning shotgun wel wat aan de ruime kant is overigens.
Nou inderdaad. Gisteren joinde ik een level 2 missie waar een SOS beacon op stond. Was zo'n "kill all bots till 100%" missie (officiele naam kwijt :P).

Maar die bots waren allemaal bewapend met fire shotguns etc. we hadden er met z'n tweetjes nog knap moeite mee. Dacht even dat ik het level niet goed gezet had en op een veel hoger level zat :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:13

Shabbaman

Got love?

Nieuwe illuminates, weapon customization: https://blog.playstation....new-enemy-types-deployed/

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/57n5pdu7zi0f1.png
Intel has since confirmed the presence of a massive Illuminate fleet, in clear violation of the enemy's recent eradication.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Cool nieuwe enemies maakt het wel weer wat refreshing :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:24
Afgelopen week Helldivers weer eens opgepakt. Volgens mij ben ik gestopt rond de 3e Warbond, dus het was allemaal weer eventjes wennen. Soms zelfs een beetje overweldigend. Opeens een soort vreemde zombies… Wezens die in de lucht hangen.

Ik liep voor mijn gevoel nog een beetje met een verouderd wapen rond, die ik nu ook kan aanpassen. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat toen ook kon.
Moet nog wel even kijken naar welk wapen ik moet switchen, betere wapens lijk ik nog te moeten vrijspelen in die nieuwe Warbonds.

Wat opviel is dat ik 3 avonden bij toffe random teams terecht kwam. Iedere avond een ander team, maar dan wel samen meerdere potjes gespeeld. Wel alleen tekst communicatie, maar goed samenspelen, helpen waar nodig. Excuus bij het per ongeluk friendly fire. Ook niet zomaar leaven of kicken. Kan mij herinneren dat dat eerst ook wel anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Hoe groter de playerbase hoe meer rotte appels er bij zitten. de game had in het begin echt mega veel tractie.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

HYPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-05 22:08
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 01:28:
Hoe groter de playerbase hoe meer rotte appels er bij zitten. de game had in het begin echt mega veel tractie.
Wat ook helpt is dat men begrijpt dat iemand last-minute kicken geen zin heeft, en dat alles wat je als team verzamelt, ook voor het hele team is...

Toen ik begon werd ik ook wel eens vlak voor het einde gekicked. Maar dat was net nadat ze de aanpassing hadden gedaan dat als je gekickt wordt, dat je gewoon alleen doorspeelt en je teammates verdwijnen maar hun loot achterblijft. Waardoor je er effectief geen last van hebt (als je tenminste kan extracten alleen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22-05 16:15
is het iemand gelukt de defend mission te voltooien?
ik heb steeds pech dat een Leviathan de generator killed, misschien omdat het mij nog niet goed lukt om die dingen zelf te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

samlans schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:14:
is het iemand gelukt de defend mission te voltooien?
Ja, maar ik had of het geluk dat er geen Leviathan kwam of iemand had 'm al kapot voor ik het doorhad. Super Helldive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heb m even niet meer gespeeld, maar dit lijkt niet op de game die ik speel(de)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

himlims_ schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 08:03:
[...]

Heb m even niet meer gespeeld, maar dit lijkt niet op de game die ik speel(de)
Bugs en bots lijken nog steeds een stuk meer op het spel dat je kent. Deze derde tegenstander is inderdaad wel weer eens wat anders.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste