Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:24
Net tegen de Illuminate een potje gedaan. Mijn hemel..... dat speelt heel anders dan tegen bots of bugs.

Wat zijn die gasten sterk zeg. En die basissen. Hoe krijg je die kapot? Zelfs een 500kg krijgt het niet altijd in 1x stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:41

Shabbaman

Got love?

Er is ook een nieuwe warbond, met een schild en een melee secondary. En in de patch van vandaag heeft peak physique een extra melee bonus gekregen... benieuwd of het nu wel nuttig is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Sjonge. Hoop mensen die niet weten wat ze moeten doen zeg. Die monilith uitschakelen die je stratagem input verkloot is prio 1. Maar nee hoor. We gaan rondjes rennen en hele groepen vijanden op ons af sturen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:36
Toffe update :D Merk weer veel mensen inderdaad die terug van weggeweest zijn. Including myself :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
PdeBie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:40:
Sjonge. Hoop mensen die niet weten wat ze moeten doen zeg. Die monilith uitschakelen die je stratagem input verkloot is prio 1. Maar nee hoor. We gaan rondjes rennen en hele groepen vijanden op ons af sturen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vNCi-0JKdMCn3zMdfKiokroPac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W0piw6FYCPqRcCdxStS8cuu9.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:40:
Als je begint met tikken, veranderd de input niet meer. Dat gezegd, blijft irritant ding :P .

Het is leuke update, verandering die het spel goed kon gebruiken, zowel in tegenstanders als in mappen. Helaas heb ik wel sinds deze update enorm veel problemen met joinen van potjes, hij blijft pogingen doen als ik hem automatisch eentje laat zoeken, en die blijven voor 95%+ falen. En hiervoor gebeurde dat weleens, maar dat was de uitzondering.

Nu nog erachter komen hoe je het makkelijkste de vijanden met schild kapot krijgt. Lijkt te zijn je primary erin legen om shield eraf te krijgen, en dan het zware spul. Maar het liefst dat hele team erop schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:13
PdeBie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:26:
Net tegen de Illuminate een potje gedaan. Mijn hemel..... dat speelt heel anders dan tegen bots of bugs.

Wat zijn die gasten sterk zeg. En die basissen. Hoe krijg je die kapot? Zelfs een 500kg krijgt het niet altijd in 1x stuk.
Schildje kapot schieten en grenade in de uitgang :)

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Sissors schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 17:07:
[...]

Als je begint met tikken, veranderd de input niet meer. Dat gezegd, blijft irritant ding :P .

Het is leuke update, verandering die het spel goed kon gebruiken, zowel in tegenstanders als in mappen. Helaas heb ik wel sinds deze update enorm veel problemen met joinen van potjes, hij blijft pogingen doen als ik hem automatisch eentje laat zoeken, en die blijven voor 95%+ falen. En hiervoor gebeurde dat weleens, maar dat was de uitzondering.

Nu nog erachter komen hoe je het makkelijkste de vijanden met schild kapot krijgt. Lijkt te zijn je primary erin legen om shield eraf te krijgen, en dan het zware spul. Maar het liefst dat hele team erop schiet.
Arc Thrower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:08
Heb ondertussen ook al enkele rondes achter de rug. Enkele tips uit mijn ervaring. Neem ze gerust met een korrel zout natuurlijk. :)

1. Illuminate ships
Moet je inderdaad eerst het schild uitschakelen. High rate of fire wapens lijken het beste te werken. Explosive het minste.
Hun schilden blokken ALLE explosive damage heb ik de indruk. OPS lijkt ze wel in 1 hit uit te schakelen, inclusief schild. 500KG ook maar de bom moet effectief erop landen.
380MM, 120MM en walking barrage werken ook goed.

2. Weapons
Scorcher en Purifier zijn m'n favorieten. Adjudicator doet ook z'n ding. Schakelen zeer snel alle enemies uit. Zo goed als alle enemies lijken medium armor te hebben.
De Guard Dog is zeer handig voor de grote hoeveelheid voteless.

3. Monolith towers
Die staat altijd tussen power generators. Er hangt een toestel op de power generators die je kan vernietigen.

4. Harvesters
Hun shield lijkt ook alle explosive damage te negeren. Dus erop schieten met een RR of EAT is niet efficient. Beter gewoon eerst een mag dump van je primary op hun shield en DAN een EAT of RR.
Hun weakspot lijkt ook niet hun oog te zijn, maar het punt waar hun poten bevestigd zijn aan hun lijf. Als je precies bent met een AMR of HMG kan je Harvesters vrij snel uitschakelen.

https://www.reddit.com/r/...pot_get_em_in_the_joints/

5. Tesla towers
De vervelende tesla towers kan je enkel uitschakelen MET explosive damage heb ik de indruk. Dus een grenade pistol helpt.

Mijn loadout nu is.

Primary: Purifier
Secondary: Grenade Pistol
Grenade: Incendiary grenade

Strategems: 500KG, OPS, Guard Dog en HMG.

Armor: Gebruik ik nu voor het eerst EX amor. Dit tegen de Harvesters hun electricity attack en de Tesla towers.

Ook nog een tip, ga zo snel mogelijk voor de SEAF SAM sites. Maakt de missies ook een stuk eenvoudiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Sballato op 16-12-2024 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Scorcher / Purifier gebruik ik tegen bots, wil ze ook nog gebruiken tegen de illuminaties, maar lijkt mij niet ideaal tegen de voteless. Liberator Penetrator gebruik ik nu als beetje manusje van alles oplossing, heeft wel redelijk wat kogels nodig tegen de Illuminatie zelf. Guard dog helpt natuurlijk wel bij die afweging: dan kan je meer focussen op de Illuminatie zelf.

Algemeen op mijn todolijstje staat eens switchen van mijn normale zware anti-tank wapens (eg Quasar, Commando) naar een machine geweer. Die lijken wel goed te zijn te het meeste, zeker omdat ze ook Harvesters neer krijgen.

(Als ze nu nog eens loadout presets zouden toevoegen aan het spel, thermite granaat is nutteloos tegen Illuminatie, maar ideaal tegen vooral bots, maar ook prima tegen bugs, en die vergeet je vaak te switchen).

En SAM zijn heel goed inderdaad, wat ik me afvraag: Kan je die schepen ook neerhalen zonder SAM? Mij is het iig nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
De buik is kwetsbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Quasar treffer op de motor en open buik (wat met Quasar makkelijker gezegd dan gedaan is, gezien die niet zo lang open is) deden iig niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Sballato schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:24:
Armor: Gebruik ik nu voor het eerst EX amor. Dit tegen de Harvesters hun electricity attack en de Tesla towers.
En je wordt niet door m'n arc thrower geoneshot.
Sballato schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:24:
Ook nog een tip, ga zo snel mogelijk voor de SEAF SAM sites. Maakt de missies ook een stuk eenvoudiger.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjwqVZwKMM7guQDytiNkjR6vYGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FtH7d6t4mzRmBxjPZJsr5ieI.jpg?f=fotoalbum_large

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Shabbaman op 16-12-2024 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
De UFO's neerhalen leek mij ook niet consistent.
Heb verschillende malen geprobeerd met EAT, maar het lukte me niet om ze in 1 hit neer te halen.
Ook al schoot ik in de gravity port...
Dus negeerde ik ze en gooi ik een 500KG of OPS op de plaats waar de units gedropped worden.

Explosive weapons in het algemeen lijken zeer inefficient te zijn tegen Illuminates.
Wat OK is. Het zorgt voor variatie in de loadouts.

Ik neem Scorcher of Purifier omdat ze zeer goed zijn tegen Overseers (naar mijn gevoel).
De Guard Dog AR (Niet de LAS, teveel friendly fire) en incendiary grenades gebruik ik dan voor de Voteless.
Purifier is eigenlijk ook wel goed tegen de Voteless door z'n splash damage.

Liberator Penetrator of Adjudicator zijn inderdaad zeer goeie "medium" tegen "alles".

[ Voor 6% gewijzigd door Sballato op 17-12-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Je moet eigenlijk eerst het schild breken. Daarom werkt een 500kg minder dan bijv een barrage op structures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
418O2 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 09:59:
Je moet eigenlijk eerst het schild breken. Daarom werkt een 500kg minder dan bijv een barrage op structures
Klopt. HMG of AMR is zeer goed naar mijn gevoel om shields te breken. Dan grenade pistol door de poort.
Voor het gemak gooi ik meestal gewoon een OPS erop.

Ik mis m'n Autocannon... Ik wou dat die iets efficiënter was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sissors schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:04:

(Als ze nu nog eens loadout presets zouden toevoegen aan het spel, thermite granaat is nutteloos tegen Illuminatie, maar ideaal tegen vooral bots, maar ook prima tegen bugs, en die vergeet je vaak te switchen).
Loadout presets jaaaaa. Daar zit ik echt op te wachten. Ik speel op een avond soms een paar potjes en wissel dan af tussen bots, bugs en tot voor kort dus Illuminate (spread the democracy!). Dus ik ben continu van wapens etc. aan het wisselen.

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 17-12-2024 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik vind Illuminates leuk om tegen te spelen, maar ze mogen wel wat moeilijker imo. Net een lvl 10 missie gedaan met 2 randoms, en een totaal van 2x iemand die dood is gegaan, waarvan één keer een accidental. En soms is het wel uitdagend met hele hordes voteless met de Illuminates ertussen, en dat is leuk. Maar vaak zijn het er simpelweg niet zoveel, en zolang ze geen grote aantallen hebben zijn die voteless zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hun elites hebben we nog niet gezien naar verluidt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 12:17

s0kkie

Cowabunga

Helldivers 2 x Killzone skins crossover, beschikbaar voor 5 dagen ;)
https://www.ign.com/artic...r-is-real-and-its-out-now

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Nu nog een HALO (master chief) crossover, maar dat zal er vast niet van komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
PdeBie schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:00:
[...]

Nu nog een HALO (master chief) crossover, maar dat zal er vast niet van komen :p
Killzone is ook van Sony, Halo van MS... Maar aangezien MS de laatste tijd ook exclusives naar de PlayStation wil brengen is het misschien dichterbij dan we denken

• PdeBie
Helldivers 2 staat bovenaan mijn Steam Replay met 66% speeltijd O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Vandaag HD2 aangeschaft, als complete leek. Het is wel wat overweldigend hoor, al die opties en als je eenmaal ergens droog, geen idee wat te doen. Maar man heb wel een fun haha

Jullie tips voor de starter? Doe nu een missie en soms quick play, met die modes wel vaak meegemaakt dat ik ineens een disconnect helaas had.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Pukson schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:56:
Vandaag HD2 aangeschaft, als complete leek. Het is wel wat overweldigend hoor, al die opties en als je eenmaal ergens droog, geen idee wat te doen. Maar man heb wel een fun haha

Jullie tips voor de starter? Doe nu een missie en soms quick play, met die modes wel vaak meegemaakt dat ik ineens een disconnect helaas had.
Ga naar de officiële discord en vraag daar of mensen met je willen spelen en eea willen uitleggen. Komt meestal wel reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pukson schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:56:

Zoals bij iedere game, welke je als groentje in stapt;
Speel/doe vooral wat jij leuk vind
Geef het tijd, vanzelf vallen de game mechanisme op zijn plaats
Ga niet op iedere Squad of tegenstander af; vaak is vermeiden van gevechten de beste optie
Probeer verschillende loadouts en strats
Vanaf rank 10(?) unlock je de leukere extra’s
niet overal Rambo/yola in de actie

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 16:14

Oxigeon

En zo is dat!

Heb deze game een tijd geleden ook nog eens opgestart na deze vanaf release niet meer gespeeld te hebben. Merkte toen echt wel dat de spelers veranderd zijn.

Ik kwam in een potje terecht met 1 andere speler. Deze dropte een strategem welke ik nog nooit gezien had. Een of andere robot. Heb die robot voor zijn harses geschoten omdat ik dus niet wist dat het een strategem van hem was. Bots... you are been kicked.

Van de andere kant. Ik log eens per 2 maanden in om de punten die verdiend zijn door de community challenges te claimen (je kan er max 250 hebben staan). Zo heb ik nu zo ongeveer de complete battle pass waarmee je start compleet vol. Verder moet ik nog 40 puntjes om een volgende battlepass te kunnen kopen.

Moet dus nu in de vakantie weer eens wat beginnen tr spelen en dan eens gaan uitvogelen in welke BP de beste wapens verscholen zitten zodat ik me die unlock met de 1000 punten die die kost.gok dat ik na een paar potjes wel voldoende heb. Want denk dat die super credits nog wel ergens verstopt liggen in de maps toch?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 09:08
Oxigeon schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:06:
... Want denk dat die super credits nog wel ergens verstopt liggen in de maps toch?
Voor supercredits speel ik soms een potje op level 1 of 2.
Gewoon simpelweg even wat credit grinden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:13
Valandil schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:46:
[...]

Voor supercredits speel ik soms een potje op level 1 of 2.
Gewoon simpelweg even wat credit grinden.
Dat mogen ze wel eens veranderen.. Dat supercredits minstens net zoveel spawnen op de hogere levels.. Zodat je je tijd niet hoeft te verdoen met het farmen ervan op de laagste levels..

Waarschijnlijk is dat zo gedaan om nieuwe spelers te verlokken warbonds te kopen, maar zodra je op de hogere levels gaat spelen vind je ze minder waardoor het verzamelen ervan langer duurt.. Het is de enige "grind" in deze game waar ik een beetje hekel aan heb, de rest (samples, medals en requisition) vind en krijg je genoeg van.. Uiteraard zijn supercredits ook de enige ingame valuta die je met echt geld kan kopen, dat is geen toeval.. Maargoed, je kan ze dus inderdaad zoals het nu is het snelst farmen door op level 1-2 te gaan spelen en alle POI's af te gaan, het liefst met minimaal 2 man zodat je ook alle bunkers kan openen..

[ Voor 44% gewijzigd door Inflatable op 25-12-2024 23:19 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Speel nu een weekje, wel veeel van gehoord maar nooit gespeeld. Wat een topgame.

Gisteren mijn eerste warbond unlocked (na farmen op level 1) en de bot-missies zijn nu een stuk beter te doen op de hogere levels. Tot nu toe weinig issues gehad met andere spelers in de community.

Medal-farming zal ik niet zo heel snel doen, maar SC-farming wel. Zeker omdat je maar weinig SC vind inderdaad... Maar als je iemand kan vinden die met je wil farmen kan je heel snel SC verzamelen.

mijn tactiek:
1 speler clockwise, andere anti-clockwise
Jetpack is your friend.
Kies een support of main weapon die de blauwe/rode crates kan openen. Geen gedoe met granaten
Kies een level zonder water
Deur voor 2p gevonden? Markeren of de ander self-kill en respawn.
Als je alle POI hebt gevonden, gewoon leave game. Je hoef de missies niet te doen om SC te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Waah schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:43:
Als je alle POI hebt gevonden, gewoon leave game. Je hoef de missies niet te doen om SC te farmen.
Sounds like treason to me!

Waarom niet even de main mission mee pakken? Daarmee help je de community met de major order te behalen. En vaak is het niet meer dan even een toren neerhalen met 1 granaat of stratagem of een vlaggetje laten stijgen (wat sneller gaat als je salueert naar de vlag)

[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 27-12-2024 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
PdeBie schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 08:29:
[...]

Sounds like treason to me!

Waarom niet even de main mission mee pakken? Daarmee help je de community met de major order te behalen. En vaak is het niet meer dan even een toren neerhalen met 1 granaat of stratagem of een vlaggetje laten stijgen (wat sneller gaat als je salueert naar de vlag)
Omdat ik SC farming niet doe op de planeet die meetelt voor de major order.
Met 2 man de map doorlopen doe je in 3 a 4 minuten denk ik? De missing meepakken en wachten op extraction is een verdubbeling van je tijd. En dus ben je 2x zo lang bezig met farmen.

En de planeet die ik gebruik (met die vuurtornado's) gaat praktisch direct weer naar 0% dus die planeet gaan we niet pakken :+

Het idee is dat je juist zo efficiënt en snel mogelijk doet.... Is dat saai? Zeker. Maar als ik het niet zou doen, zou ik over een maand nog geen premium warbond hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Waah schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 08:46:
[...]

Omdat ik SC farming niet doe op de planeet die meetelt voor de major order.
Met 2 man de map doorlopen doe je in 3 a 4 minuten denk ik? De missing meepakken en wachten op extraction is een verdubbeling van je tijd. En dus ben je 2x zo lang bezig met farmen.

En de planeet die ik gebruik (met die vuurtornado's) gaat praktisch direct weer naar 0% dus die planeet gaan we niet pakken :+

Het idee is dat je juist zo efficiënt en snel mogelijk doet.... Is dat saai? Zeker. Maar als ik het niet zou doen, zou ik over een maand nog geen premium warbond hebben gehad.
Over een maand is denk ik overdreven. Ik heb niet veel gespeeld... enkel in de beginperiode. Heb in die tijd 960SC gescoord. Ik gok in een playtime van een uur of 15. Gok dat als ik nog 1 uurtje speel ik die overige 40SC ook nog wel binnenhark.

Maar buiten dat... doe vooral waar je plezier in hebt. Als dat het farmen van SC is moet je dat zeker blijven doen. Je moet echt doen waar je het meeste plezier uit haalt. Zo speel je een game immers het langste.

Wat ik me wel afvraag... in welke warbond zitten nu de beste wapens? Ik bedoel... ik kan bijna een 2e warbond gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Oxigeon verspreid over verschillende.
Ik ben fan van de grenade pistol uit de democratic detonation warbond, maar de scorcher zit weer in een andere warbond. De SMG-32 Reprimand zit weer in de Truth Enforcers warbond.

Zelf ben ik nu bezig met de Viper Commando’s warbond om de Experimental Infusion booster vrij te spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:52

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik ben zelf altijd een twijfelaar wat betreft games, maar eergisteren dan eindelijk toch Helldivers aangeschaft en wat een geweldige game is het toch

Gisteren joinde ik iemands missie op het laatste moment, kon meteen in het schip stappen en kreeg 29 war medals 🤡

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Oxigeon schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:20:
[...]

Over een maand is denk ik overdreven. Ik heb niet veel gespeeld... enkel in de beginperiode. Heb in die tijd 960SC gescoord. Ik gok in een playtime van een uur of 15. Gok dat als ik nog 1 uurtje speel ik die overige 40SC ook nog wel binnenhark.

Maar buiten dat... doe vooral waar je plezier in hebt. Als dat het farmen van SC is moet je dat zeker blijven doen. Je moet echt doen waar je het meeste plezier uit haalt. Zo speel je een game immers het langste.

Wat ik me wel afvraag... in welke warbond zitten nu de beste wapens? Ik bedoel... ik kan bijna een 2e warbond gaan kopen.
Misschien dat er nu minder SC te krijgen is dan in de begin periode? Sowieso op hogere levels is er minder SC omdat die worden vervangen door rare materials. En ik speel toch wel graag op de hogere niveaus. Daarnaast is 15 uur voor jou misschien weinig in een maand, maar er zijn vele maanden waarin ik dat niet red.

Heb zelf als eerste warbond de demolition gekozen. Vanwege de grenade pistol (handig voor outposts/bugbears) en de "grenade launcher" (naam ff kwijt) die ook best leuk is om mee te spelen. De assault rifle in die pack is ook sterk maar wel relatief veel recoil.

Op YouTube zijn genoeg filmpjes van mensen die alle guns "ranken" en de gameplay laten zien. Zo kun. Je goed een keuze maken welke warbond je wil unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:39:
@Oxigeon verspreid over verschillende.
Ik ben fan van de grenade pistol uit de democratic detonation warbond, maar de scorcher zit weer in een andere warbond. De SMG-32 Reprimand zit weer in de Truth Enforcers warbond.

Zelf ben ik nu bezig met de Viper Commando’s warbond om de Experimental Infusion booster vrij te spelen.
Heb gister ook die democratic wb gekocht van mn eerste 1000 credits. Nu maar ff medals farmen om bij die crossbow en grenade pistol te komen.. :)

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Oxigeon schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:20:
[...]

Ah... kwam er net achter dat er ook een gratis warbond in zit :X waar ook SC te koop zijn voor weinig medals O-) Dat verklaart waarom het zo lang duurde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Waah schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 00:04:
[...]

Ah... kwam er net achter dat er ook een gratis warbond in zit :X waar ook SC te koop zijn voor weinig medals O-) Dat verklaart waarom het zo lang duurde :X
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik heb aan het begin de super citizen editie gekocht (en daar krijg je de eerste premium warbond bij kado) en ooit voor een tientje aan super credits, en ik heb alle warbonds. Het kan wel... maar het kost tijd en je moet wel iedere ronde die SC zoeken.

En... tsja, als je nu begint heb je een achterstand waardoor het lijkt alsof je heel veel kan/moet unlocken. EDIT: en dat haal je met "gewoon spelen" niet meer in, dan moet je echt SC gaan grinden (en dat lijkt me heel saai)

[ Voor 13% gewijzigd door Shabbaman op 28-12-2024 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
En Starship Troopers dan?? Daar is de hele game op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
Gisteren nog eens enkele rondes op 10 tegen Automatons gespeeld.
Ik zat gelukkig nog eens in een capabel team die bij elkaar bleef. Tot 01:30 's nachts gespeeld...

M'n "oude" loadout blijft hard knallen.

JAR5 (Heel goeie stagger tegen Devastators en Scout Striders)
Grenade Pistol (OK tegen Berserkers, back-up voor reload JAR5)
Stun Grenades (Geeft je ademruimte tijdens reload RR)

500KG (Detector Towers)
Shield Generator Relay (Bescherming van teammates when sh*t hits the fan. Geeft je bescherming en tijd voor HMG Emplacement tijdens bot drops)
HMG Emplacement (Goed tegen alles. Perfect om Bot drops ongedaan te maken)
Recoilless Rifle (No explanation needed. Delete alles)

Als we een basis aanvallen of bot drop aankomt. Deploy ik meestal m'n HMG en bubble shield op een strategische plaats en cover ik m'n teammates. Is er een Factory Strider swap ik even naar m'n RR en knal ik hem op z'n oog. Dan terug aan de HMG. Bubble shield geeft me ook bescherming om RR te reloaden.

Armor blijf ik bij Exterminator medium armor. Kan je al eens op een mijn trappen en kan je serieuze explosive damage mee incasseren.

Heb ook al wat uren tegen de Illuminates achter de rug, maar die zijn behoorlijk saai aan het worden. Super Helldive is echt super easy. Veel variatie is er niet. Letterlijk alles kan je uitschakelen met een HMG of MG43.
Ik neem dus meestal MG43 voor de Harvesters en Overseers en een Breaker Spray and Pray voor de Voteless.

[ Voor 4% gewijzigd door Sballato op 07-01-2025 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PdeBie schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:16:
En Starship Troopers dan?? Daar is de hele game op gebaseerd.
gebaseerd [..] maar is toch andere film :+ zou wel heel gaaf zijn als Paul verhoeven deze zou maken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
himlims_ schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:54:
[...]

gebaseerd [..] maar is toch andere film :+ zou wel heel gaaf zijn als Paul verhoeven deze zou maken :9~
Ow laat het inderdaad maar aan Paul Verhoeven over om hier een spektakel van te maken. Misschien moet hij Michael Bay vragen de explosies te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yPK7bbXdTrZsawqM0W8SI9Qh-9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xAmsriqS5wZDSNzy1oMHwEkU.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de pro users onder ons.

Is een verschil van dag en nacht , het lijkt wel bugged . Het werkt doormiddel van de game in performance mode opstarten en daarna te switchen en daarna weer terug naar performance. En dit iedere x herhalen als je de game opnieuw boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Hmpff.. lijkt wel alsof ik de laatste tijd steeds meer randoms tegenkom die jaloers zijn als je iets beter speelt dan hen.

Laatst ga ik op een SOS af. Uiteindelijk een hoop samples weten te bemachtigen en de main missie te behalen en -kicked-
Ja wtf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PdeBie schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:09:
Hmpff.. lijkt wel alsof ik de laatste tijd steeds meer randoms tegenkom die jaloers zijn als je iets beter speelt dan hen.

Laatst ga ik op een SOS af. Uiteindelijk een hoop samples weten te bemachtigen en de main missie te behalen en -kicked-
Ja wtf zeg.
Lekker zelf hosten - of bij bekende joinen

Dat kansloos kicken was ik na tijdje wel klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
himlims_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 17:12:
[...]

Lekker zelf hosten - of bij bekende joinen
Ik speel helaas niet dagelijks met bekenden, dus ben soms ook op randoms gewezen.
En zelf hosten kan, maar dan moet je soms grote delen van moeilijke missies zelf proberen te voltooien (wat lang niet altijd lukt) voordat er iemand joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
PdeBie schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:57:
[...]

Ik speel helaas niet dagelijks met bekenden, dus ben soms ook op randoms gewezen.
En zelf hosten kan, maar dan moet je soms grote delen van moeilijke missies zelf proberen te voltooien (wat lang niet altijd lukt) voordat er iemand joined.
Met randoms spelen is inderdaad hit or miss. Vaak duurt het enkele rondjes eer ik mensen tegenkom voor langere speelsessies.

Wat ik ook niet begrijp, de meeste blijven ook niet samen na een match?
Missie voltooid, "host left the game".
Precies alsof de meeste mensen 1 ronde spelen en dan het spel stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Sballato schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:38:
[...]

Met randoms spelen is inderdaad hit or miss. Vaak duurt het enkele rondjes eer ik mensen tegenkom voor langere speelsessies.

Dat is of was een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:01
Sballato schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 10:38:
[...]

Ik heb het toch vaak na 3 potjes gezien, joined iemand dan precies de derde (van de 3 payouts), is zie je inderdaad meteen host left the game. Er blijft teveel irritatie gehalte in deze game zitten dat ik het niet langer dan een uur vol kan houden, ragdoll, camera shake, domme spawns, die domme weather hazards, leuk om even te schieten maar dan is het wel klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb veel via discord gespeeld en dat was wel leuk. Officiële discord of die van Commisar Kai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
SinergyX schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:13:
[...]

Ik heb het toch vaak na 3 potjes gezien, joined iemand dan precies de derde (van de 3 payouts), is zie je inderdaad meteen host left the game. Er blijft teveel irritatie gehalte in deze game zitten dat ik het niet langer dan een uur vol kan houden, ragdoll, camera shake, domme spawns, die domme weather hazards, leuk om even te schieten maar dan is het wel klaar.
Camera shake kan je natuurlijk gewoon uitzetten in de settings :)

Weather hazards zijn (soms) irritant, maar maken het spel wel leuker vind ik. Ben wel eens (doordat ik met m'n domme kop niet op zat te letten) vol een patrouille van bugs ingelopen. Dan wordt het echt complete chaos :D
Alleen die fire tornado's zijn echt bloedje irritant. Lijkt wel alsof die zo geprogrammeerd zijn dat ze altijd in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Ben nu ondertussen lvl 40 en heb nu alle standaard stratagems unlocked nu bezig om lvl3 van alle ship modules te unlocken.Maar wat is het een grind om die oranje en roze stuff te krijgen en medals krijg ik meer van personal and major orders dan van potjes die ik speel.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:24

The Zep Man

🏴‍☠️

PdeBie schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:23:
Alleen die fire tornado's zijn echt bloedje irritant. Lijkt wel alsof die zo geprogrammeerd zijn dat ze altijd in de weg zitten.
Dat zijn ze ook. Anders zouden ze zich niet zo concentreren op posities waar de helldivers langer verblijven (zoals extraction).

Wel de ultieme planeetsoort voor de pyromaan met vuurgebaseerde wapens en stratagems. Wees alleen niet verbaasd als je maten een hekel aan je krijgen. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
The Zep Man schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:32:
[...]

Dat zijn ze ook. Anders zouden ze zich niet zo concentreren op posities waar de helldivers langer verblijven (zoals extraction).

Wel de ultieme planeetsoort voor de pyromaan met vuurgebaseerde wapens en stratagems. Wees alleen niet verbaasd als je maten een hekel aan je krijgen. ;)
Ik haat flamethrowers, arc throwers en sentry users... :)
Hoe vaak ik al niet gibbed ben door friendly sentries...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Sballato schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:05:
Ik haat flamethrowers, arc throwers en sentry users... :)
Mortar sentries zijn prima tegen bots. Gooi ze beide naast elkaar neer (eerst EMP, dan explosief) en je hebt een goede verdediging tegen alles dat via de grond op je afkomt. Hou afstand ten opzichte van de bots en er kan je niets gebeuren.

De machine gun en gatling gun sentries? Die zijn gevaarlijk. Er zijn te veel helldivers die dat spul maar willekeurig neergooien. Op een verhoging zijn ze bijvoorbeeld een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:01
The Zep Man schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:13:
[...]

Mortar sentries zijn prima tegen bots. Gooi ze beide naast elkaar neer (eerst EMP, dan explosief) en je hebt een goede verdediging tegen alles dat via de grond op je afkomt. Hou afstand ten opzichte van de bots, en er kan je niets gebeuren.

De machine gun en gatling gun sentries? Die zijn gevaarlijk. Er zijn te veel helldivers die dat spul maar willekeurig neergooien. Op een verhoging zijn ze bijvoorbeeld een stuk beter.
Die kleine mappen van defense heb ik zo vaak dat er weer iemand nonstop de 2 mortars kapot blijf schieten, want 'redenen', zooooo irritant is dat.

Machine gun en Sentry zijn mijn standaard go-to, denk dat ik misschien handjevol teamkills heb in de uren dat ik op zo'n sentry zat, terwijl ik meer dan genoeg dood gegaan door die verschillende strikes (die napalm is niet leuk).

Iemand dat voertuig al eens gebruikt? Ik heb dat ding 1x ingezet, maar op non-city maps is er gewoon niet mee te rijden, ding zit vast op bijna elke pixel die afwijkt.
PdeBie schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 11:23:
[...]

Camera shake kan je natuurlijk gewoon uitzetten in de settings :)
Bedoel de ADS shake wanneer er iemand vlakbij weer een airstrike neergooit of wanneer je geraakt wordt (stagger is denk beter woord).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 17-01-2025 17:58 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

SinergyX schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:57:
Machine gun en Sentry zijn mijn standaard go-to, denk dat ik misschien handjevol teamkills heb in de uren dat ik op zo'n sentry zat, terwijl ik meer dan genoeg dood gegaan door die verschillende strikes (die napalm is niet leuk).
Dan heb je goed inzicht waar je die het beste neer kan zetten en veel geluk gehad met teammates die niet als een blinde kip ervoor lopen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

SinergyX schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 17:57:

Iemand dat voertuig al eens gebruikt? Ik heb dat ding 1x ingezet, maar op non-city maps is er gewoon niet mee te rijden, ding zit vast op bijna elke pixel die afwijkt.
Het scheelt wel als je 'm in de eerste versnelling zet in plaats van in drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sballato
The Zep Man schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:34:
[...]

Dan heb je goed inzicht waar je die het beste neer kan zetten en veel geluk gehad met teammates die niet als een blinde kip ervoor lopen. ;)
Noem je mij nu een blinde kip? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Nieuwe warbond met portable Hellbomb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:35
Ziet er leuk uit! komt tegelijk uit met de Dualsense - Helldivers 2 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-09 13:29
Meer mensen die veel bugs etc hebben de laatste tijd? Ik speel op PS, maar heb de laatste tijd veel rare grafische glitches, half onder de map zakken en de view die gltiched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Wat ik haat is dat mensen niet snappen dat je de deuren dicht moet houden op de map dat je rocket extractions aan het verdedigen bent hoevaak de deuren verder op vol open staan argh. En mijn standard loadout is nu CB-9 Explosive Crossbow, P-4 Senator en G-123 Thermite als grenade. dat werkt voor veel factions ideaal. mijn support weapons verschillen met bugs wil ik wel eens een flamethrower meenemen. Anders een MLS-4X Commando voor de grootste baddies. En soms een LAS-98 Laser Cannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Henkie_NtA Nope, herken ik niet (speel zelf wel op PC).

@lordgandalf Hoe ga je dan om met grotere groepen met een crossbow? Ik heb toch liever een automatisch wapen, waardoor ik ook af en toe flink kan "raggen". Zeker als er een groepje meat-saws op mij af komt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
PdeBie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:36:

@lordgandalf Hoe ga je dan om met grotere groepen met een crossbow? Ik heb toch liever een automatisch wapen, waardoor ik ook af en toe flink kan "raggen". Zeker als er een groepje meat-saws op mij af komt lopen.
Ik schiet mijn bolt in een grotere groep en dan explosion en dan zijn er een paar down. en jep soms is het wat te dichtbij dan gebruik ik mijn secondary die schiet snel en reload snel dus dat werkt redelijk. Tegen bugs wil ik soms eerder een vuur wapen of een laser wapen kiezen of een arc wapen tegen de automatons. dus het is geen vaste standaard maar merk wel dat deze combo voor mij het fijnste werkt. En voor de big baddies krijgen een viertal rockets op hun af :D En anders is mijn walker er nog of een laser voor de echte grote golven die komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
PdeBie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:36:
Lijkt idd voornamelijk op PS te zijn want degene met wie ik altijd speel (die op PC speelt) heeft er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
De nieuwe double-edged scythe is wel echt een fijn wapen. Zeker icm fireproof armor.
De gewone scythe zit ik te veel te kijken naar de thermische info... Nu is dat een stuk minder een issue.

De nieuwe nuke-pistol :+ is wel wat karig met 2 ammo. Zeker omdat je bij het pakken van ammo dus maar eentje terug krijgt. Maar wel een erg leuk wapen wat vast voor veel chaos gaat zorgen :+

Portable Hellbomb nog niet unlocked.... Maar het feit dat je teammates hem ook kunnen armen... is weer briljant _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Waah schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:00:

De nieuwe nuke-pistol :+ is wel wat karig met 2 ammo. Zeker omdat je bij het pakken van ammo dus maar eentje terug krijgt. Maar wel een erg leuk wapen wat vast voor veel chaos gaat zorgen :+
Ik heb het idee dat de range van dat wapen veel te klein is. Ik wordt zelf altijd geraakt als ik met dat ding schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
PdeBie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:01:
[...]

Ik heb het idee dat de range van dat wapen veel te klein is. Ik wordt zelf altijd geraakt als ik met dat ding schiet.
Dat is de uitdaging :+ Ik raak mezelf niet vaak er mee. Best handig tegen de echt grote units. Maar wel van een gepaste afstand. Het is geen gun die je moet mikken, maar met een grote boog. Een beetje zoals je een granaat of strategem gooit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Het nieuwe pistool is ok maar je moet een boogje schieten. Ben nu bezig om genoeg medals te hebben om de portable hellbomb te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Weet niet wat ze gedaan hebben maar de balans leek gisteren weer behoorlijk de verkeerde kant opgeslagen. Waar we vorige week met zn 2en level 6 missies konden doen werden we nu weer volledig afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De balans was gisteren inderdaad ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

PdeBie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:01:
[...]

Er zijn wel truukjes om verder te schieten, bijvoorbeeld vlak na het wisselen van wapens of tijdens een emote. Doe je dat met een jumppack dan haal je zelfs de 60 meter.

Over balans: een bile titan hole porren als je niet weet wat het is, dat is niet fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:03
lordgandalf schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:31:
Wat ik haat is dat mensen niet snappen dat je de deuren dicht moet houden op de map dat je rocket extractions aan het verdedigen bent hoevaak de deuren verder op vol open staan argh.
Waarom is dat een issue voor jou?

Met open deuren kunnen de sentrys makkelijker de doelwitten raken, met je primary de kleine aliens afschieten, tank emplacement beter bereik enz .....vaak zijn bij rocket 1 of 2 de deuren toch al gebroken door friendly fire (500 kg) of de aliens.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Buddha_ schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:30:
[...]

Waarom is dat een issue voor jou?

Met open deuren kunnen de sentrys makkelijker de doelwitten raken, met je primary de kleine aliens afschieten, tank emplacement beter bereik enz .....vaak zijn bij rocket 1 of 2 de deuren toch al gebroken door friendly fire (500 kg) of de aliens.
Omdat de deuren juist de aliens tegenhouden is mijn idee en de eerste deuren zijn vaak snel plat ja maar als je alles open zet dan kunnen ze zo doorwalsen heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Op de hogere levels zijn de deuren er meer voor de sier heb ik het idee :+
Op lagere levels kan het handig zijn een deur dicht te gooien als al je turrets toevallig stuk zijn, je moet wachten op je strategems etc. Dan kan je mooi wat tijd winnen.

Op Helldive/Super helldive win je er wat seconden mee volgens mij O-)

Nog niet gespeeld met de aanpassingen, maar speel meestal met 3 randoms of met mijn zoontje + 2 randoms. En dan is Helldive/Super Helldive toch vaak prima te doen. Misschien wel iets meer uitdaging welkom. Dus ben benieuwd naar hoe het nu speelt.

helaas nog geen andere mensen in mijn omgeving kunnen overtuigen om de game ook te kopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Waah op 11-02-2025 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Simpele versie: Deuren dicht wat je verdedigd, deuren erachter open (zodat je gewoon kan lopen daar zonder gedoe).

Pro versie: Deuren open wat je verdedigd, tenzij je een hoop mortars hebt staan, dan is deuren dicht houden een goed argument voor te maken. Zodra je lijkt te verliezen, deur dicht gooien om wat tijd te kopen.

Het ligt dus ook een beetje aan je loadout, en precieze locatie waar je verdedigd. Soms moet je gewoon hem open hebben om fatsoenlijk te kunnen schieten, andere kan je hem helemaal prima dichthouden en op high ground ernaast staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
lordgandalf schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:31:
Wat ik haat is dat mensen niet snappen dat je de deuren dicht moet houden op de map dat je rocket extractions aan het verdedigen bent hoevaak de deuren verder op vol open staan argh. En mijn standard loadout is nu CB-9 Explosive Crossbow, P-4 Senator en G-123 Thermite als grenade. dat werkt voor veel factions ideaal. mijn support weapons verschillen met bugs wil ik wel eens een flamethrower meenemen. Anders een MLS-4X Commando voor de grootste baddies. En soms een LAS-98 Laser Cannon.
Of jij snapt het niet. Het is veel beter om de deuren open te zetten en bv de autocannon turret en jezelf vrijspel te geven.

De deuren zijn voor de sier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De enigste missie met de deuren open die ik gespeeld heb was over voordat we er erg in hadden dus mogelijk dat dat mee telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik had dus niet verwacht dat we al die buffs en nieuwe wapens nodig hadden om predator stalkers die gewoon uit een bug breach spawnen van ons lijf te kunnen houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
Shabbaman schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:28:
Ik had dus niet verwacht dat we al die buffs en nieuwe wapens nodig hadden om predator stalkers die gewoon uit een bug breach spawnen van ons lijf te kunnen houden.
Het gaat eindelijk weer de goede kant op met de difficulty. die tot heden de grond in was generfed dankzij de crydivers, Hopelijk blijft dit zo en gaan er niet weer aanpassingen gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 14:57
Hopelijk kan iemand me antwoord geven op onduidelijkheid die ik online vind: heb ik op de PS5 een PS Plus abo nodig om dit te kunnen spelen? Volgens de Ps Store nog wel, maar ik zie ook een hele stroom aan nieuwsberichten dat dit na negatieve feedback in mei van vorig jaar veranderd is. Of is Sony hier weer (stilletjes) van teruggekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:41
heron schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 10:18:
Hopelijk kan iemand me antwoord geven op onduidelijkheid die ik online vind: heb ik op de PS5 een PS Plus abo nodig om dit te kunnen spelen? Volgens de Ps Store nog wel, maar ik zie ook een hele stroom aan nieuwsberichten dat dit na negatieve feedback in mei van vorig jaar veranderd is. Of is Sony hier weer (stilletjes) van teruggekomen?
Ik gok dat je het fiasco met een psn account op pc verwart met ps plus. Voor PlayStation heb je gewoon ps plus abo nodig, wat geldt voor 99% vd games die je online wil spelen op PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 14:57
Daan0s schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 10:22:
[...]

Ik gok dat je het fiasco met een psn account op pc verwart met ps plus. Voor PlayStation heb je gewoon ps plus abo nodig, wat geldt voor 99% vd games die je online wil spelen op PlayStation.
Dank je voor de uitleg. Dat is jammer dan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PdeBie
Speel de laatste tijd de lagere levels zonder HUD. Gewoon omdat het kan :P

Maar ook omdat je er hele gave screenshots mee kan maken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfNC9PeS3fXRH-uCnP4p2ceJHss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gfmQLwCNfkC2tZuBQ4Hv00VW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxBftfhVVm80zpMvpn9mIqWrz9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuQHMxn4s5ue15STgW3Ydf5S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKltlfq_58VNIL4NOJxHDf9DGwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HFsTPHO3AvbVf6cneIhD20Hh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7S_R6CGoAdMyXnOdgqEdZIHp1fw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0wUe55QuFgQLozAJHMUgjAo6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KqL7x-J91p0bgNEAMxlXMVXigo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yhLs8o1ZdXH2WDb3dAXibVi3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSeU6PRGiXEFxd2xy2cBIUIISqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OpTwvpLd5jddq4wtwIzZDgDI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PdeBie schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:28:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Delivery of democracy never looked this good

Mooie screenshots zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Die Incineration Corps bots zijn wel echt een potje matig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De dlc is 1000 credits en in pagina 1 zit de shotgun in pagina 2 de laserpistol en in pagina 3 de c4 en de jumppack. De suits zitten in pagian 1 en 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Henkie_NtA schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:41:
Die Incineration Corps bots zijn wel echt een potje matig zeg.
Wat bedoel je met matig? Iedereen waarmee ik speel die geen armor gebruikt met 'inflammable' tegen de Incineration Corps gaat wel vaker dood heb ik het idee..

Ik vind het een leuke toevoeging net als de Jetbrigade etc.. Dwingt spelers ook een beetje om wat andere loadouts te gebruikken etc.. Wat meer variatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Inflatable schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:08:
[...]

Wat bedoel je met matig? Iedereen waarmee ik speel die geen armor gebruikt met 'inflammable' tegen de Incineration Corps gaat wel vaker dood heb ik het idee..

Ik vind het een leuke toevoeging net als de Jetbrigade etc.. Dwingt spelers ook een beetje om wat andere loadouts te gebruikken etc.. Wat meer variatie..
Matig als in dat ik ze een beetje te sterk vind.
Paar potjes gedaan en het was mij iets te vaak insta kill met die fire granades van de Hulks en die soort van burning shotgun die zo snel gaat dat ik al dood was voordat ik kon stimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Henkie_NtA schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:35:
[...]

Matig als in dat ik ze een beetje te sterk vind.
Paar potjes gedaan en het was mij iets te vaak insta kill met die fire granades van de Hulks en die soort van burning shotgun die zo snel gaat dat ik al dood was voordat ik kon stimmen.
Daarom dus die speciale armor die 75% schade door vuur reduceert.. Die heeft echt nut tegen die tegenstanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bij mij draait de game echt slecht. Heb een Intel 13700 en een Rtx 3080... maar ongeacht de settings de game zit steeds rond de 15 tot 30 fps. Of ik nu op 4K speel of 1080p. CPU gebruik blijft rond de 50% en GPU ook maar 50%.

Is dit normaal? Heb alles al op low gezet met native. Maar ook op supersampling op 4K maar heb het gevoel dat het weinig verschil in FPS maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Het korte antwoord:

Nee dat is niet normaal. Ik heb een veel slechter systeem en draai makkelijk hogere fps op hogere settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:36
PdeBie schreef op zondag 2 maart 2025 @ 22:28:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel wijs! helaas heb ik geen vrienden meer die dit nog willen spelen :P

Af en toe denk ik het wel weer eens op te starten maar het is echt een coop game imo. dan haal ik het meeste plezier er uit.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Waah schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 19:00:
Bij mij draait de game echt slecht. Heb een Intel 13700 en een Rtx 3080... maar ongeacht de settings de game zit steeds rond de 15 tot 30 fps. Of ik nu op 4K speel of 1080p. CPU gebruik blijft rond de 50% en GPU ook maar 50%.

Is dit normaal? Heb alles al op low gezet met native. Maar ook op supersampling op 4K maar heb het gevoel dat het weinig verschil in FPS maakt.
Ik heb ook een 3080 met 5800X3D en draai native 3440x1440 rond de 60fps met alles maxed out. Dus nee, er is iets mis in jouw systeem. :)
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste