Heb ondertussen ook al enkele rondes achter de rug. Enkele tips uit mijn ervaring. Neem ze gerust met een korrel zout natuurlijk.
1. Illuminate ships
Moet je inderdaad eerst het schild uitschakelen. High rate of fire wapens lijken het beste te werken. Explosive het minste.
Hun schilden blokken ALLE explosive damage heb ik de indruk. OPS lijkt ze wel in 1 hit uit te schakelen, inclusief schild. 500KG ook maar de bom moet effectief erop landen.
380MM, 120MM en walking barrage werken ook goed.
2. Weapons
Scorcher en Purifier zijn m'n favorieten. Adjudicator doet ook z'n ding. Schakelen zeer snel alle enemies uit. Zo goed als alle enemies lijken medium armor te hebben.
De Guard Dog is zeer handig voor de grote hoeveelheid voteless.
3. Monolith towers
Die staat altijd tussen power generators. Er hangt een toestel op de power generators die je kan vernietigen.
4. Harvesters
Hun shield lijkt ook alle explosive damage te negeren. Dus erop schieten met een RR of EAT is niet efficient. Beter gewoon eerst een mag dump van je primary op hun shield en DAN een EAT of RR.
Hun weakspot lijkt ook niet hun oog te zijn, maar het punt waar hun poten bevestigd zijn aan hun lijf. Als je precies bent met een AMR of HMG kan je Harvesters vrij snel uitschakelen.
https://www.reddit.com/r/...pot_get_em_in_the_joints/
5. Tesla towers
De vervelende tesla towers kan je enkel uitschakelen MET explosive damage heb ik de indruk. Dus een grenade pistol helpt.
Mijn loadout nu is.
Primary: Purifier
Secondary: Grenade Pistol
Grenade: Incendiary grenade
Strategems: 500KG, OPS, Guard Dog en HMG.
Armor: Gebruik ik nu voor het eerst EX amor. Dit tegen de Harvesters hun electricity attack en de Tesla towers.
Ook nog een tip, ga zo snel mogelijk voor de SEAF SAM sites. Maakt de missies ook een stuk eenvoudiger.
[
Voor 8% gewijzigd door
Sballato op 16-12-2024 11:35
]