• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:38

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Dat is mooi :D
Wordt echt moedeloos van randoms die je steeds kicken. Net ook weer, vlak voor extraction "you have been kicked" fucking 20 minuten gewasted door dit soort shit :X

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Shadow_Agent schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 20:18:
[...]

Dat is mooi :D
Wordt echt moedeloos van randoms die je steeds kicken. Net ook weer, vlak voor extraction "you have been kicked" fucking 20 minuten gewasted door dit soort shit :X
Daarom -altijd- zelf de host zijn

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

himlims_ schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 23:58:
[...]

Daarom -altijd- zelf de host zijn
Ook geprobeerd maar geen enkele random joined daarin dus dat was weer te moeilijk :'( Ook maar 5 of 6 reinforce dan beschikbaar. Ondanks m'n SOS beacon dus vanaf de start geen enkele random erbij gezien. In een eerdere match ook al niet. Misschien heb ik mijn games op friends only staan? Zal dat eens checken binnenkort :)

• Altamyr
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 14:30
Shadow_Agent schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:59:
[...]

Ook geprobeerd maar geen enkele random joined daarin dus dat was weer te moeilijk :'( Ook maar 5 of 6 reinforce dan beschikbaar. Ondanks m'n SOS beacon dus vanaf de start geen enkele random erbij gezien. In een eerdere match ook al niet. Misschien heb ik mijn games op friends only staan? Zal dat eens checken binnenkort :)
Kan ook zijn dat je op een afgelegen planeet vrijheid aan het verspreiden bent?

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
Ik ben sinds kort ook bezig met het verspreiden van geleide democratie. Heeft iemand nog tips waar ik het best mijn zuurverdiende requisition slips en super credits aan uit kan geven? Ik was fan van de Orbital Gatling Gun en de Napalm Eagle, maar ik heb intussen op een aantal planteten gevochten waar deze vrijwel niets doen door de bomen of gebouwen.

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

ErikT738 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 10:42:
Ik ben sinds kort ook bezig met het verspreiden van geleide democratie. Heeft iemand nog tips waar ik het best mijn zuurverdiende requisition slips en super credits aan uit kan geven? Ik was fan van de Orbital Gatling Gun en de Napalm Eagle, maar ik heb intussen op een aantal planteten gevochten waar deze vrijwel niets doen door de bomen of gebouwen.
Welk level ben je nu? Welke diffculty speel je?
Super credits (1000) heb je nodig voor warbonds.
Met de requisition slips zou ik als eerste de Guard Dog halen maar dan is lvl 10 wel vereist. https://helldivers.wiki.gg/wiki/AX/AR-23_Guard_Dog

Verder sentry gun meenemen is altijd handig. Tijdens een dive 2 wapens meenemen is eigenlijk nutteloos. Zou een Eagle, Sentry, Guard Dog en secondary wapen meenemen

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
Shadow_Agent schreef op donderdag 16 april 2026 @ 12:49:
[...]

Welk level ben je nu? Welke diffculty speel je?
Super credits (1000) heb je nodig voor warbonds.
Met de requisition slips zou ik als eerste de Guard Dog halen maar dan is lvl 10 wel vereist. https://helldivers.wiki.gg/wiki/AX/AR-23_Guard_Dog

Verder sentry gun meenemen is altijd handig. Tijdens een dive 2 wapens meenemen is eigenlijk nutteloos. Zou een Eagle, Sentry, Guard Dog en secondary wapen meenemen
Ik ben nu 13 of 14. Mijn primary is de Liberator Penetrator, en qua secondary heb ik nog weinig keuze. Qua support wapens kies ik voor de Stalwart (tegen unarmored) of Anti Material Rifle. Als ik veel kleine vijanden verwacht neem ik ook de laser drone backpack mee.

Qua Super Credits heb ik nog een paar dagen nodig om bij mijn eerste warbond te komen. Democratic Detonation schijnt wel goed te zijn, maar ik sta open voor suggesties.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Daar zit de thermite nade in toch? En de shotgun met vuur. Die is goed
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste