Inmiddels aardig wat uurtjes in de game zitten, rank 26/27 ofzo, en denk iets te kunnen zeggen over de game(play):
ik verwacht dat de game balance wederom herzien wordt. wanneer je de mechanics door hebt (puur over bugs) “valt het allemaal wel mee”. Wat in begin “onmogelijk en onoverzichtelijk” wordt ervaren, is mooie beleving van de game.
Na wat upgrades/strats kan ik aardig meekomen. (Insane difficult kan ik nog net niet solo’en). Maar meerdere chargers tegelijk en/of bike titans, leg ik wel om.
Enige wat de gameplay nu echt uitdagend maakt: swarms/overrun door flinke groen bugs.
Pak een breaker shotgun + auto-cannon + orbital lazer + turrets. En je kunt een hele map schoonvegen.
Een charger en biletitan zijn pittig, maar heb je door hoe deze te benaderen is de uitdaging snel weg.
Voorbeeld;
Charger moet je opzoeken, zodra hij begint te rennen (en insop 10m afstand) dan Dodge je opzij; leeg de clip van je Shotgun op zijn “sappige kont”. Doe je dat 2-3x is de charger dood (jij minder ammo) maar geen schrammetje pijn.
Als secundair wapen kun je een auto-fire pistool (smg?) unlocken voor aantal standaard credits; aanraden(!!) dat ding sloopt kleine bugs met 1-2 schoten. En ervaar deze redelijk effectief tegen de grotere bugs (waarvan je de voorpoten eraf kunt schieten). Is echt een life-saver (weer naam zo niet, is pistool unlock op pagina 1 of 2)
De moeilijkheidsgraad wordt pittiger vanwege damage en meerder “tanks”. Maar dat was het ook. Veel kiten, en ontwijken.
Heb zo’n vermoeden dat ze aankomend dagen of:
1. Wapens (dmg) gaan aanpassen
2. Schade van bugs verhogen? Of sneller doen lopen?
3. Of de timer op missies verkorten.
Ben benieuwd!? Klinkt negatief, maar singer niet. Meemaak me +120uur met de game
[
Voor 10% gewijzigd door
himlims_ op 09-03-2024 22:13
]