Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 23:09
Ricmaniac schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:09:
[...]

in de TS van dit topic is een lijst met spelers die je allemaal kan toevoegen :)

Vervolgens kan je heel makkelijk ingame joinen als je iemand online ziet.

Randoms is sowieso ook prima te doen.
Kleine kanttekening vind ik wel dat je de laatste tijd veel meer metagaming merkt met randoms.

Mensen die gewoon puur voor bepaalde doelen daar naar binnen gaan en dat willen maximaliseren ipv plezier hebben zoals de eerste 2-3 weken.

Merk het sinds afgelopen week voornamelijk. Maar overall gewoon prima te doen hoor.
Sowieso met mede-tweakers.
Top! Goed om te horen en thanks voor je snelle reactie.
Mmm die aan het grinden zijn zeg maar bedoel je oid?

Ben op zoek naar een toffe nieuwe multiplayer game met een leuke community / vaste groep mensen om mee te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:03
@Robertreyez kopen! Tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 22:43
SinergyX schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:11:
[...]

Het gaat er ook niet om wat ze op de PS5 hadden kunnen doen, puur het principe dat de mechanics/layout op de PC niet 'PC focused' is, bijna een directe consoleport, daar gaan zijn voorbeelden ook over. Ik mis zelf de PC specifieke zaken technisch gezien, display output, aspect ratio, sound-settings, zaken die je veel in native-PC games gewoon terug zie komen.

En de macro's? Gameguard kan tot bepaald niveau zelfs software-matige inputs blokkeren (Maple en Rose deden dit bv), dat enkel directe binds werken maar 'programmed' button-inputs werden niet geaccepteerd. Of dat dan werkt voor elk stukje hardware (Logitech software werd bv in Cabal online geblokkeerd), geen idee, maar blijkbaar een keuze om zulke zaken dan wel/semi toe te laten.
Display output zit er toch gewoon in? Screen device bij opties. Standaard op borderless windowed en een ingebouwde frame rate limiter. Daarnaast loopt de game bij mij direct vanaf launch al prima. Dus er valt IMO juist niet te klagen. Natuurlijk zou DLSS de game niet misstaan, dat zit er (nog?) niet in.
SinergyX schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:11:

Ik merk wel een 'rare' vertraging/bug in callen, zeker met die nieuwe mech (AWDSWW uit m'n hoofd?) lijkt hij niet altijd te pakken als jij 'rolt' over de knoppen, zoals je op een controller fysiek geen d-pad links en rechts gelijktijdig kan doen en bij PC dus bij combinaties van AD of WS dus de input niet accepteert. En dat in missies kan zeker het verschil zijn tussen leven en dood, zeker nu dat diverse mobs nog steeds insta kills kunnen doen ongeacht hoogste armor of niet.
Ik vermoed dat je een keyboard hebt wat gebruik maakt van strings. Daarbij kun je na het indrukken van bepaalde toesten een andere toets niet gebruiken. Veel 'slechte' toetsenborden kunnen bijvoorbeeld niet alle 4 de pijltjes tegelijk registreren. Even checken op https://keyboardchecker.com/.

[ Voor 19% gewijzigd door sdk1985 op 12-03-2024 01:00 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
Leuke game. Ben ondertussen level 8. Ondertussen moeten verplaatsen naar een andere planeet omdat de eerste nu op 100% staan. Ik begin me steeds meer van Helldivers (1) te herinneren. Waaronder het belang van die wegwerpbare anti tank. Tevens wat gave strategems unlocked. Die Eagle is voorlopig best OP. Zojuist voor het eerst een missie op extreme behaald en daarmee suicide mission vrijgespeeld. Die grote titans zijn wel heftig!

Vandaag kwam ik zo nu en dan wel level discriminatie tegen. Dan wordt je direct na het joinen gekicked. Maar alsnog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0y89
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 12:03
Ik speel dit spel samen met mijn maat op de pc via steam. Hij kan mijn friend request in de game als vriend niet accepteren helaas. Hij ziet de invite dus wel, maar blijft staan ondanks dat hij op accepteren drukt. Niet echt een heel groot issue aangezien we elkaar ook kunnen joinen via steam, maar wel gek.

Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grizzlywilde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-06 14:32
Ik speel de game nu ongeveer een week op PS5 en ben level 15 of 16. Ik heb het gevoel dat een aantal van de technische problemen waar jullie hierboven over spreken, zoals onverklaarbare disconnects, niet vanwege de "PC-port" komen, maar gewoon een platform onafhankelijk issue. Kom wel meer gekke bugs tegen, zoals rare animaties bij het binnen stappen van een schip en soms continu blijven laden terwijl je je hellpod naar beneden ziet razen (kan ook een connectivity issue zijn).

Voor wat betreft de "codes" voor gebruik van een stratagem: ik heb Helldivers 1 gespeeld en dit hoort inderdaad bij de game. Het lijkt me niet perse een "console" mechanisme: de developers willen echt dat je een momentje neemt tijdens de chaos om een zware payload te droppen en niet 1 button drukken. Wat mij betreft helemaal prima als je dit op PC met keybinds voor jezelf wegautomatiseerd, het is inderdaad co-op.

Op PS5 is de game prima te spelen met randoms. Ik ben gisteravond "overgestapt" op hard (die ene na challenging) en dat gaat nog OK. Het speelt wel veel fijner met een team dat praat, anders vind ik het soms nog chaotischer voelen als de game uit zichzelf al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:36
Crashes lijken gelukkig verdwenen, enige wat mijn tegenstond is dat die in-game spraak met PS5 spelers echt compleet waardeloos is....

Uiteindelijk na wat geklooi via discord gedaan, en de PS5 gebruiker schrok van de kwaliteit van het geluid :X

Hoe moeilijk is het om te fixen dat die audio gewoon normaal is? zodra je op een planeet bent en je begint met schieten hoor je niemand meer met de in-game audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:51
Nee, heb juist een aantal nieuwe keyboards gekocht omdat mijn vorige daar dus last van had (met name combinatie van shift/control en toetsen). Net getest met Tekken (dat speelt raar op keyboard :P) en inputs gaan daar ook gewoon goed. Het is ook niet dat het nonstop mis gaat, enkel degene die ik sneller invoer. En om nu meteen naar macro's te grijpen vind ik ook weer zo'n overkill.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18
Persoonlijk vertik ik het om macro's te gebruiken. Voelt voor mijzelf gewoon als cheaten :P Vind de chaos leuk om mid fight de juiste dingetjes te moeten doen.

Merk in random games wel steeds meer mensen die het wel doen volgens mij. Vaak zijn die reïnforcements zo snel als je dood gaat dat kan dan niet handmatig zijn. ook al is die combo makkelijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:51

D4NG3R

kiwi

:)

Het feit dat je niet compleet klakkeloos strategems op kan roepen tijdens alle hectiek is juist een van de dingen die dit spel zo leuk maakt, macro's zijn dan ook not-done naar mijn mening.

Of een ander het doet boeit mij wat minder, het is geen competitieve game waarbij een ander het van mij "wint" door macro's e.d. in te zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 12-03-2024 10:27 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08
Het hoort er inderdaad juist bij, anders was het op de controller ook wel een veel kortere combinatie geweest, alleen L1+1 toets bijvoorbeeld in plaats van de hele reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zeker zo, al ziet zo'n streamdeck met die icoontjes er dan wel best stoer uit, maar gezien het software gestuurd is toch raar dat zoiets standaard niet geblokkeerd is door gameguard. Zeker als je alles rebind dat je WASD vrij zijn voor bewegen, kan je ze via macro's zelfs opvragen terwijl je rondloopt (arrows bv).

Zag al eerder de discusies dat je ze tot ergens 15-20ms input kan geven, dus zelfs de langste kan je onder een halve seconde invoeren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-04 21:41
Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst. Snap nog niet helemaal hoe ik iedereen toegevoegd krijg op de PS5. Friendscodes lijkt hij niet te vinden? En hoe voeg ik mensen op pc uit? Ben level 22 en redelijk actief in het spel dus lijkt me wel leuk om met wat tweakers te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:36
Crossplay aanzetten en dan bij social menu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sdk1985 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 01:04:

Vandaag kwam ik zo nu en dan wel level discriminatie tegen. Dan wordt je direct na het joinen gekicked. Maar alsnog genoeg te doen.
Ligt denk ik wel aan de tank waarop gespeeld wordt, gevoelsmatig is iemand 15-20 rank. Ken die persoon de mechanics wel, en prima als die mee gaat op een hoog level moeilijkheidsgraad.

Een 8-10 zou ik ook niet (graag) meenemen op moeilijkere missies; die mist bepaalde gear - voelt dan als een 3,5man party (nofi)

Kunt me toevoegen; ik vind totaal niet erg op lagere rank te spelen, en andere te helpen

sony blog nieuwe game info; https://blog.playstation....w-weapons-armor-and-more/

(zojuist weer patch gedownload - iemand relieasenotes gezien?

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2024 12:32 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:16
https://arrowhead.zendesk...836108316-PATCH-1-000-102

Release notes voor PATCH 1.000.102

Enemies:

The amount of heavily armored targets that spawn on higher difficulties, especially for Terminids, have been a big discussion point online and internally. The intent is for groups to have to bring some form of anti-tank capability but not to the degree previously needed.

To that end we have reduced the spawn rate of Chargers and Bile Titans on difficulties 7 and up. In addition we have reduced the risk of spawn spikes of Chargers and Bile Titans.

Please note that we have changed the distribution of enemy types, not reduced difficulty. Expect other enemy types to appear in greater numbers instead.

We are humbled by the community's ability to find things like Chargers “leg meta” in our game, however spending your heavy anti tank weapons on legs instead of the obvious weak point seems counter to expectation.

We are not changing anything regarding the Charger’s legs, we are however lowering the health of the Charger’s head. It should now be at a point where a well placed shot from a Recoilless Rifle or EAT-17 instantly kills a charger.

Together with the unfortunately undocumented change of last patch that increased the armor penetration ability of less well placed shots for EAT-17s and Recoilless Rifle shots, Chargers should now be easier to handle by well equipped groups.

🎮 Gameplay
"Electronic Countermeasures" operation modifier, which had a chance of giving you a random stratagem instead of the one you input, has been removed in order to be reworked, and will be reintroduced in a future iteration. We found that this modifier wasn’t communicated clearly enough and overall caused more frustration than excitement with the way it was currently implemented. This change was made in 1.000.100 but was unintentionally omitted from the patch notes.
🔧 Fixes
Use this section to detail significant fixes that fall outside of the above categories. If an issue has been reported by the community multiple times, highlight it in this paragraph as well as giving it a separate bullet in the list below.

Fixed missing text on several HUD / UI elements.
Fixed several subtitle / VO mismatches in the news videos.
Fixed various crashes that occurred mid-gameplay and when deploying to missions.

🧠 Known Issues
These are issues that were either introduced by this patch and are being worked on, or are from a previous version and have not yet been fixed.

Game crashes when attempting to use a stim while inside an Exosuit.
Pink artifacts may appear in the sky when setting off large explosions.
Automaton Dropship seemingly disappears and slides in after being shot down.
Shots from arc-based weapons may not count towards kills in post-mission stats.
Players cannot unfriend other players befriended via friend code.
Cross-platform friend invites might not show up in the friend requests tab.
Players may be unable to select loadout or return to ship when joining a multiplayer game session via PS5 Activity Card.
The Exosuit can destroy itself with rockets if it fires while turning.
Text chat box display is obstructed by the cinematic letterboxing during extraction.

[ Voor 93% gewijzigd door Mr. Blonde op 12-03-2024 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expanse
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 25-06-2024
Als je alle 3 missie gebieden op Helldrive niveau haalt speel je dan ook nog wat vrij? Ik krijg het namelijk voor meerdere keren het niet meer voor elkaar om de 2e of 3e missie te halen want zo gauw er 3 Titans spawnen en 10 Chargers verlaten spelers het spel. Als er niets val te halen, zoals een trophy of een tratagem kap ik ook met heldrive niveau.

мы идем к победе

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
r0y89 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:56:
Ik speel dit spel samen met mijn maat op de pc via steam. Hij kan mijn friend request in de game als vriend niet accepteren helaas. Hij ziet de invite dus wel, maar blijft staan ondanks dat hij op accepteren drukt. Niet echt een heel groot issue aangezien we elkaar ook kunnen joinen via steam, maar wel gek.

Iemand dezelfde ervaring?
Ik had exact hetzelfde. De oplossing is dus dat je simpelweg de steam overlay gebruikt voor de uitnodiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
himlims_ schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:38:
[...]

Ligt denk ik wel aan de tank waarop gespeeld wordt, gevoelsmatig is iemand 15-20 rank. Ken die persoon de mechanics wel, en prima als die mee gaat op een hoog level moeilijkheidsgraad.

Een 8-10 zou ik ook niet (graag) meenemen op moeilijkere missies; die mist bepaalde gear - voelt dan als een 3,5man party (nofi)

Kunt me toevoegen; ik vind totaal niet erg op lagere rank te spelen, en andere te helpen

sony blog nieuwe game info; https://blog.playstation....w-weapons-armor-and-more/

(zojuist weer patch gedownload - iemand relieasenotes gezien?
Bij mij mist vooral nog wat kennis. Bijvoorbeeld over hoe snel een bepaald terminal te gebruiken. Puur omdat je het voor het eerst ziet en onder druk staat van diverse vijanden die je belagen.

Van wat ik tot nu toe heb gezien mis ik niet persé gear. In ieder geval niet bij de bug vijanden. De stalwart gaat prima in combinatie met de orbital strike en de eagle strike. Als extra heb ik nog de anti personel mines om gebieden af te sluiten. De hoge levels hebben vaak wel leuke dingetjes als portable shields maar tot heden (diffficulty 6) zijn die niet persé nodig. Maar goed zo te zien is difficulty 6 ook niet persé wat jij bedoelt met moeilijkere missies :+ .

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 12-03-2024 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:10
Je bent me serieus 5 minuten voor! Ik heb dezelfde tekst onder de CTRL+V zitten ;)
Mr. Blonde schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:55:

We are not changing anything regarding the Charger’s legs, we are however lowering the health of the Charger’s head. It should now be at a point where a well placed shot from a Recoilless Rifle or EAT-17 instantly kills a charger.

Together with the unfortunately undocumented change of last patch that increased the armor penetration ability of less well placed shots for EAT-17s and Recoilless Rifle shots, Chargers should now be easier to handle by well equipped groups.
Hier ben ik wel heel blij mee, het hoeft niet makkelijker te worden, als er maar een effectieve tactiek is om deze bugs uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
sdk1985 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:46:
[...]

Ik had exact hetzelfde. De oplossing is dus dat je simpelweg de steam overlay gebruikt voor de uitnodiging.
Voeg mij ook gerust toe, alleen maar leuk als ik wat kennis kan delen met een nieuwe speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06 23:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

SinergyX schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:22:
Zeker zo, al ziet zo'n streamdeck met die icoontjes er dan wel best stoer uit, maar gezien het software gestuurd is toch raar dat zoiets standaard niet geblokkeerd is door gameguard.
Hoe bedoel je? Het genereert gewoon keypresses, het doet in dat opzicht (vanuit de game gezien) niets anders dan een toetsenbord.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mr. Blonde schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:55:
https://arrowhead.zendesk...836108316-PATCH-1-000-102
To that end we have reduced the spawn rate of Chargers and Bile Titans on difficulties 7 and up. In addition we have reduced the risk of spawn spikes of Chargers and Bile Titans.
daar merk echt 0 van; ja minder bile titans tegelijk, maar sinds vanmiddag heb ik steeds meer situaties met 3-4 chargers [...] lijkt tegenovergestelde te gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:16
himlims_ schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:21:
[...]

daar merk echt 0 van; ja minder bile titans tegelijk, maar sinds vanmiddag heb ik steeds meer situaties met 3-4 chargers [...] lijkt tegenovergestelde te gebeuren.
Welke moeilijksgraad? Speel zelf vaak op suicide en daar spawnen regelmatig 4 of meer chargers en 2-3 bile titans tegelijk en dat was voor de patch van vandaag.

Zo maar eens de PS5 opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 11:10

Ktenolix

Pijlsnel

Please note that we have changed the distribution of enemy types, not reduced difficulty. Expect other enemy types to appear in greater numbers instead.
Fuck... zeker nog meer hunters erbij :P

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Iemand een tip wat te doen wanneer je spawned en er 2 van die stealth stalkers achter je aan zitten. Ik was al dood voor mijn reinforcement wapen was geland. De liberator doet er niet echt damage op lijkt het.

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 12-03-2024 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TruetactiX
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:06
Zelden zo genoten van een game als HD2.

Lijkt op een "simpele" shooter maar is eigenlijk het tegenovergestelde. Veel komt aan op een goede tactiek. Helaas heeft dit aspect veel van mijn gamemaatjes afgeschrikt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

sdk1985 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:32:
Iemand een tip wat te doen wanneer je spawned en er 2 van die stealth stalkers achter je aan zitten. Ik was al dood voor mijn reinforcement wapen was geland. De liberator doet er niet echt damage op lijkt het.
Mag dumpen terwijl je achteruit loopt, wisselen naar je secondary als je geen ammo meer hebt. Je hoeft er maar één dood en de andere gewond te hebben. Dan trekt die tweede zich terug en de kant waarop die zich terugtrekt is mij opgevallen is meestal de kant waarin het 'stalker lair' zich bevindt. Gelijk die een kopje kleiner maken natuurlijk, maakt de rest van die pot een stuk makkelijker.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:15:
Inmiddels aardig wat uurtjes in de game zitten, rank 26/27 ofzo, en denk iets te kunnen zeggen over de game(play):

ik verwacht dat de game balance wederom herzien wordt. wanneer je de mechanics door hebt (puur over bugs) “valt het allemaal wel mee”. Wat in begin “onmogelijk en onoverzichtelijk” wordt ervaren, is mooie beleving van de game.
Dat dus :+ van die stalker vertrekt , lijkt inderdaad lijnrecht richting hun lair te gaan. Stalker dood: door blijven lopen tot je die bughole dicht (anders blijven ze komen)

Iemand dit al geprobeerd?

YouTube: Get UNLIMITED Samples EASILY in Helldivers 2 🤯👀

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2024 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 23:09
Heb de game gekocht op PS5 en zojuist tutorial voltooid, en m'n naam en friend code in de lijst gezet (PSN name Hotdoc_NL en friend code #5760-5750). Feel free to add me! Heb zin om een hoop te leren en samen bugs af te knallen haha

[ Voor 13% gewijzigd door Robertreyez op 12-03-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Hmm net 2 personal orders afgerond en voor beide de popup gekregen met als reward 0 medals voor beide.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heaget schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:12:
Hmm net 2 personal orders afgerond en voor beide de popup gekregen met als reward 0 medals voor beide.. :'(
Was vorige patch ook; is toen herberekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Laatst online: 19-06 11:10

Ktenolix

Pijlsnel

Zo had ik de vorige major orders niets gekregen en zo opeens een melding met 90 medals ofzo erbij :P

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:31
Ik kreeg er gister zelfs vanuit het niets 162. Maar wel iets van een boodschap erbij dat ik die 3 dagen terug ofzo al had moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Compizfox schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:09:
[...]

Hoe bedoel je? Het genereert gewoon keypresses, het doet in dat opzicht (vanuit de game gezien) niets anders dan een toetsenbord.
Genereert inderdaad, gameguard kan op kernel niveau gewoon kijken waar de input vandaan komt en als dat software is.. kan die dat blokkeren. Loupedeck bijvoorbeeld (die Razor gebruikt voor Controller X) werkt bv helemaal niet in Helldivers, die is geblokkeerd, al heeft Razor al aangegeven 'working on it' week of 2 geleden. Had zelf in het verleden een Roccat Cone, die werkt vrijwel door elke anticheat geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dennisdn schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:35:
Ik kreeg er gister zelfs vanuit het niets 162. Maar wel iets van een boodschap erbij dat ik die 3 dagen terug ofzo al had moeten krijgen.
Hahaha 162 stuks! Nou ik wacht het af dan! Weet inmiddels toch niet meer wat ik ervan moet kopen dus zit er niet om verlegen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SinergyX schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:36:
[...]

Genereert inderdaad, gameguard kan op kernel niveau gewoon kijken waar de input vandaan komt en als dat software is.. kan die dat blokkeren. Loupedeck bijvoorbeeld (die Razor gebruikt voor Controller X) werkt bv helemaal niet in Helldivers, die is geblokkeerd, al heeft Razor al aangegeven 'working on it' week of 2 geleden. Had zelf in het verleden een Roccat Cone, die werkt vrijwel door elke anticheat geblokkeerd.
Ah ja, vergeten dat rootkits tegenwoordig bijna gemeengoed zijn voor games. Blij dat we dat soort draconische fratsen niet hebben op Linux ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Tip voor de 'nieuwe' missie; eagle strikes etc beschadigen de silo. Tesla bij één van de spawns vlakbij de silo werkt wel prima. Vervelende van deze missie is dat 2 van de 3 silo's 0 xp geeft. Beetje zonde als je level 9 bent.

Afgelopen uur 2x host left en 1x kicked poe poe.

[ Voor 37% gewijzigd door sdk1985 op 12-03-2024 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Bam failed to establish network connection, heel steam eruit.

Voor het eerst tegen automatons bezig, erg cool!

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 13-03-2024 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

sdk1985 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:00:
Bam failed to establish network connection, heel steam eruit.

Voor het eerst tegen automatons bezig, erg cool!
Dinsdagavond window voor Steam maintenance is al tientallen jaar oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
True schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:01:
[...]

Dinsdagavond window voor Steam maintenance is al tientallen jaar oud ;)
Twee keer raak helaas. Wel erg leuk vechten tegen die automatons. Wel even de loadout aanpassen :X .

Wat zijn de weakspots van de hulk? Autocannon lijkt niets te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 13-03-2024 00:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heaget
sdk1985 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:52:
[...]

Twee keer raak helaas. Wel erg leuk vechten tegen die automatons. Wel even de loadout aanpassen :X .

Achterop heeft hij een soort heatsink die oranje gekleurd is, die moet je kapot schieten, dat gaat best lekker met de autocannon

YouTube: Helldivers SEAF Nuke Bile Titan

[ Voor 20% gewijzigd door Heaget op 13-03-2024 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Of met de auto cannon kan je z'n schouders kapot schieten, dan kan hij in ieder geval niet meer schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:22:
Of met de auto cannon kan je z'n schouders kapot schieten, dan kan hij in ieder geval niet meer schieten :P
Hopelijk veranderen ze de auto-cannon niet (veel) meer. Vind m ideaal voor veel situaties en mobs. Blijft mijn go-to gun. Je ziet nu meer de 'anti-tank' gebruikt worden ivm headshotten van chargers, maar dat beperkt het gebruik aardig.

gister eerste keer solo suicide missie gehaald *O* (aantal keer gefaalt, maar daar hebben we het verder niet over)

1. shotgun
2. auto-pistol
3. auto-cannon
-
4. 500kg
5. eagle airstrike
6. orbital rail

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 13-03-2024 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

[...]

Z'n ogen kun je met de autocannon raken, is een weakspot, wel vrij kleine hitbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Compizfox schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:07:
[...]

Ah ja, vergeten dat rootkits tegenwoordig bijna gemeengoed zijn voor games. Blij dat we dat soort draconische fratsen niet hebben op Linux ;)
game draait icm linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

Met een autocannon op zijn armen kan je die er af knallen.

Er is ook een achievement dat je een hulk zijn beide armen eraf moet schieten en dan moet extracten terwijl die hulk nog levend is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:28

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gisteren eindelijk de Caught them by supplies gehaald. Handig hoor een charger die "vastgelopen" is op een rots en gewoon rustig op één plek blijft rennen tot de supplies het karwei afmaken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jazeker, draait prima onder Proton.

Ik weet niet precies hoe het werkt met GameGuard (want no way dat die in kernel-space draait onder Linux), maar het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Compizfox schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:07:
[...]

Jazeker, draait prima onder Proton.

:) Ik weet niet precies hoe het werkt met GameGuard (want no way dat die in kernel-space draait onder Linux), maar het werkt
ow ow ..... dat is wel bizonder (/me is fanatiek linux gebruiker / gamer)

Meestal 'vallen anti cheat tools' over linux (met proton) want bepaalde windows instructies of anti-cheat meuk draait neit, niet voldoende permissies, 'leest een ander os'. Feit dat je aangeeft dat deze rootkit / anticheat meuk WEL werkt *O* (of tenminste de game werkt) .....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 12:33

KipCurreh

Nightcrawler

himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:25:
[...]

Hopelijk veranderen ze de auto-cannon niet (veel) meer. Vind m ideaal voor veel situaties en mobs. Blijft mijn go-to gun. Je ziet nu meer de 'anti-tank' gebruikt worden ivm headshotten van chargers, maar dat beperkt het gebruik aardig.

gister eerste keer solo suicide missie gehaald *O* (aantal keer gefaalt, maar daar hebben we het verder niet over)

1. shotgun
2. auto-pistol
3. auto-cannon
-
4. 500kg
5. eagle airstrike
6. orbital rail
Breaker icm autocannon blijft voor mij ook de go-to combinatie die fantastisch werkt voor mij.

Verder 500kg bomb en de eagle cluster bomb voor het Vietnam gevoel wat te onderhouden _/-\o_

Ik ben ondertussen lvl 18, heb mijn 2 collega's meegetrokken en die zijn ondertussen lvl 7 ongeveer. Gisteren toch al aan Hard difficulty toegkomen en kunnen completen, dus komt wel goed.
Major order was bug-related, dus zijn bij bugs gebleven

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:48
Spelen op hogere levels (7+) met randoms is moah.......

En het kicken door de host bij randoms blijft ook super irritant, terwijl ik (of we) normaal spelen en voor de objectives of super samples gaan .... laatst zelfs bij de exfill als het vliegtuig aan het landen is.

Benieuwd naar de nieuwe Warbond .... misschien nieuwe meta wapens?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:14

SD5k

>4&X

KipCurreh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Breaker icm autocannon blijft voor mij ook de go-to combinatie die fantastisch werkt voor mij.

Verder 500kg bomb en de eagle cluster bomb voor het Vietnam gevoel wat te onderhouden _/-\o_

Ik ben ondertussen lvl 18, heb mijn 2 collega's meegetrokken en die zijn ondertussen lvl 7 ongeveer. Gisteren toch al aan Hard difficulty toegkomen en kunnen completen, dus komt wel goed.
Major order was bug-related, dus zijn bij bugs gebleven
Hoe zit dat eigenlijk met die 500kg bom, kun je die echte maar één keer gebruiken of zijn er manieren/upgrades om vaker in te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

SD5k schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:45:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met die 500kg bom, kun je die echte maar één keer gebruiken of zijn er manieren/upgrades om vaker in te zetten?
Een bay upgraden naar lvl-3 dan krijgen alle eagles +1 voordat ze op cooldown gaan.
Dus kun je effectief 2x 500 KG doen.

Dit maakt m.i. de 500 KG viable, zonder is die maar middelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Buddha_ schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:15:
Spelen op hogere levels (7+) met randoms is moah.......

En het kicken door de host bij randoms blijft ook super irritant, terwijl ik (of we) normaal spelen en voor de objectives of super samples gaan .... laatst zelfs bij de exfill als het vliegtuig aan het landen is.

Benieuwd naar de nieuwe Warbond .... misschien nieuwe meta wapens?
Ben nooit echt gekicked by randoms, ben inmiddels 42 dus dat zal invloed hebben, maar zelfs in de 20s ging het vrij goed. Sommige lijken wel iets 'selectiever' te zijn welke loadout je neemt, zeker na de patch van de railgun/flametrower zag ik wat mensen verdwijnen uit de party :P

Voor bugs houd ik nog steeds de arc trower, automatons blijft autocannon. Nog steeds dom dat je steeds een stagger hebt van de meeste simpelste schoten, maar beide wapens zijn in principe genoeg om alles neer te krijgen (ja, zelfs een bile.. maar duurt een tijdje :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
@SinergyX denk niet dat het aan het level ligt.......ben zelf ook level 42, regelmatig hoger dan de andere spelers in de random lobby's.

Wellicht gewoon rare mensen met andere prio's ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 22:06

TrekDr0p

QR niet scannen

Buddha_ schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:22:
@SinergyX denk niet dat het aan het level ligt.......ben zelf ook level 42, regelmatig hoger dan de andere spelers in de random lobby's.

Wellicht gewoon rare mensen met andere prio's ;)
Ik heb het idee, dat sommige mensen denken dat ze meer XP krijgen en samples als ze met minder mensen het spel eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
TrekDr0p schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:34:
[...]

Ik heb het idee, dat sommige mensen denken dat ze meer XP krijgen en samples als ze met minder mensen het spel eindigen.
Lage levels wil nog wel eens voorkomen ja dat er mensen zijn die niet weten dat je alle samples etc shared.
Maar als je dat per se wilt zet je game dan niet op public :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:51

:+ :7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh geniaal die Stonemountain! hij deed hetzelfde wel eens in warzone. Hilarisch oOo
Mooi man als je zo'n guy in je squad hebt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Begint wel vervelend te worden dat 1 seconde van steam instabiliteit je terug naar je schip stuurt. Gisteren 2x, zojuist ook weer. Je krijgt dan ook geen rewards voor zover ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Om 10.00 uur de nieuwe Warbond..... benieuwd naar de wapens :)

Sinds de nerf van de Breaker niet echt een nieuw fijn wapen gevonden in de huidige collectie. Speel nu nog met de Dominator van de Steeled Warbonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Heeft iemand trouwens ook na de laatste update dat de game een soort van reset heeft gehad? Ik zie overal weer de tips, als ik naar de galactic map ga dan staat deze standaard op "Trivial" en ingame krijg ik ook de hele tijd tips in beeld wat echt HEEL irritant is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08
Heaget schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:59:
Heeft iemand trouwens ook na de laatste update dat de game een soort van reset heeft gehad? Ik zie overal weer de tips, als ik naar de galactic map ga dan staat deze standaard op "Trivial" en ingame krijg ik ook de hele tijd tips in beeld wat echt HEEL irritant is...
Ja, ook nog geen optie gevonden om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:12
Ja heb ook steeds dat mn primary weer op die standard AR staat ipv mn breaker.

Zelfde voor mn secondary en granaat.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
HertogJack schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:29:

Ja dat ook! En ik kom daar elke keer pas weer in de missie achter haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Buddha_ schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:59:
Om 10.00 uur de nieuwe Warbond..... benieuwd naar de wapens :)
Cool! wist niet dat die vandaag kwam :) Erg benieuwd naar de wapens inderdaad.

Heb de oude warbonds nog niet complete though maar heel cool dat je die gewoon kan blijven unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:59
dutchgio schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:12:
[...]

Ja, ook nog geen optie gevonden om het uit te zetten.
Zit ergens in het menu verstopt. Weet niet meer precies hoe het heet, maar iets van "Hints" ofzo met dan een toggle voor visible en hide geloof ik.

Ik heb deze week regelmatig dat mn weapon loadouts en armor resetten. Nogal irritant, want de helft van de tijd heb ik het niet door bij mn eerste drop.
HertogJack schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:29:

Dit dus.

Nieuwe warbond was er net nog niet trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Henkie_NtA op 14-03-2024 10:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• grizzlywilde
Ja, als je de oude warbond nog niet hebt maar wel 1000 super credits is het handig om de oude warbond met euro's te betalen in de PSN/Steam store en dan je credits te bewaren voor deze nieuwe warbond.

Handig om te weten:
max Requisition is 50,000
max Medals is 250
max Samples is 500/250/100

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdEG-xNfzI9v5eY3U0iAwCMEnaM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hlAZCmCQmL9C7kJhq0YVcyQh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIra9MnYEl-6Yb-ETqho8QrTD5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2HmARAt76FfbaVQtZjY6mM1p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
https://www.polygon.com/g...d-start-time-release-date

The Cutting Edge Warbond for Helldivers 2 will launch on Thursday, March 14. It’s currently unclear what time the update will go live, though based on release times for previous Helldivers 2 updates, we can make a reasonably educated guess.

Helldivers 2 itself launched at 4 a.m. EST on Feb. 8, and most patches seem to appear within an hour or two of that same window. Assuming the Cutting Edge Warbond releases around Arrowhead Games’ usual update time, here’s approximately when you can expect it to appear in your time zone:

2 a.m. PDT for the west coast of North America
5 a.m. EDT for the east coast of North America
9 a.m. GMT for the U.K.
10 a.m. CET for western Europe / Paris
6 p.m. JST for Tokyo
We’ll update this post if Arrowhead Games announces an official time for the Warbond’s release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
grizzlywilde schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:24:
Ja, als je de oude warbond nog niet hebt maar wel 1000 super credits is het handig om de oude warbond met euro's te betalen in de PSN/Steam store en dan je credits te bewaren voor deze nieuwe warbond.

Handig om te weten:
max Medals is 250
Dit is denk ik waarom ik laatst geen medals kreeg na het behalen van de personal order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Lijkt me heerlijk om deze uit de lucht te knallen met de Arc Thrower!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grizzlywilde schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:24:
waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:39
Doet me denken aan Mass Effect III met de harvesters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10:59
Henkie_NtA schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:20:
Nieuwe warbond was er net nog niet trouwens.
Ondertussen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik zou nog wel graag zien dat ze de levels van je account gewoon uncappen. levels boeien vrijwel niet maar toch vind ik het persoonlijk leuk als je toch een soort van progressie blijft zien. Overwatch 1 deed dit heel goed met steeds nieuwe portraits.

Het is puur voor de flex en voegt niets toe maar zie het wel graag toegevoegd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:14

SD5k

>4&X

Ricmaniac schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:02:
Ik zou nog wel graag zien dat ze de levels van je account gewoon uncappen. levels boeien vrijwel niet maar toch vind ik het persoonlijk leuk als je toch een soort van progressie blijft zien. Overwatch 1 deed dit heel goed met steeds nieuwe portraits.

Het is puur voor de flex en voegt niets toe maar zie het wel graag toegevoegd worden :P
Dat gaat ooit vast wel gebeuren, maar de game is net krap een maand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 26-03 22:25
Ricmaniac schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:02:

Zal denk ik niet geberuren, wanneer ze een DLC uitbrengen met nieuwe pruttel dan kunnen ze niet meer zeggen, vanaf lvl 50-60 unlock je deze x aantal stratagems and so on.

Medals voor op je chest/cape/helm zie ik wel zitten voor bepaalde mijlpalen of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
mfneed schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:29:
[...]

Zal denk ik niet geberuren, wanneer ze een DLC uitbrengen met nieuwe pruttel dan kunnen ze niet meer zeggen, vanaf lvl 50-60 unlock je deze x aantal stratagems and so on.

Medals voor op je chest/cape/helm zie ik wel zitten voor bepaalde mijlpalen of zo :)
daarom zeg ik ook dat level niks boeit enzo. Ze hoeven niks te locken achter levels wat mij betreft maar gewoon puur om je xp door te laten tellen :P

Edit: Oh wacht ik las je reactie verkeerd. jij bedoeld dat ze dat later misschien WEL nog willen gebruiken.
Denk dat dat een nog slechtere stap is though

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 14-03-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ricmaniac schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:32:
[...]

daarom zeg ik ook dat level niks boeit enzo. Ze hoeven niks te locken achter levels wat mij betreft maar gewoon puur om je xp door te laten tellen :P

Edit: Oh wacht ik las je reactie verkeerd. jij bedoeld dat ze dat later misschien WEL nog willen gebruiken.
Denk dat dat een nog slechtere stap is though
Jij wilt een prestige systeem zoals in CoD/Forza lijkt mij.

Probleem daarmee is dat eindstand level kwestie van veel spelen is. Ik zie dan liever een rank oid op basis van bepaalde endgame content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzlywilde
Als je ze beiden wil en je gebruikt je super credits voor Steeled Veterans, dan moet je daarna 1000 super credits sparen voor de nieuwe warbonds (of die voor euro's kopen, maar dan mis je de extra's die je bij de Super Citizen Edition wel krijgt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grizzlywilde schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:56:
[...]

Als je ze beiden wil en je gebruikt je super credits voor Steeled Veterans, dan moet je daarna 1000 super credits sparen voor de nieuwe warbonds (of die voor euro's kopen, maar dan mis je de extra's die je bij de Super Citizen Edition wel krijgt).
ik snap het echt niet, sorry.

je hebt 2 uitbreidingen, beide kosten 1000 super credits (of 10euro)
hoe maakt het dan uit welke je koopt met supercredits en welke met euros?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maakt ook niets uit. Je hoeft ook helemaal geen euro per se uit te geven want warbonds worden niet verwijderd (nog niet althans)

De devs hebbne meermaals gezegd dat de warbonds altijd beschikbaar zullen zijn en geen timegated content is.

Niet iedereen is daar goed van op de hoogte overigens omdat je die vraag ontzettend veel voorbij ziet komen overal online 8)7

We zijn allemaal beschadigd door de predatory fomo monitization van vele games haha

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 14-03-2024 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ben er vandaag aan begonnen en ik vind het erg leuk, wel een hoop mensen die afhaken enzo.
Als er iemand is die graag samen wil spelen voeg mij dan gerust toe. PSN: Faralley_

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gekkenhuis schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:08:
Ben er vandaag aan begonnen en ik vind het erg leuk, wel een hoop mensen die afhaken enzo.
Als er iemand is die graag samen wil spelen voeg mij dan gerust toe. PSN: Faralley_
voeg mij toe; ik help je graag op weg - rank boeit niets imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gekkenhuis schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:08:
bovenaan in de TS staat een lijst met Helldivers en hun ingame name etc.
Zet je zelf daar bij :) en je kan zelf ook dan mensen toevoegen uit die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Zo die nieuwe plasma shotgun is echt een verschrikking haha. Die plasma AR (of hoe noem je t) vind ik overigens wel fijn.

Ik ben wel blij met de status nu van alle wapens op het moment. Je ziet echt zoveel verschillende loadouts ipv alleen maar shield en railgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daan0s schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:06:
Zo die nieuwe plasma shotgun is echt een verschrikking haha. Die plasma AR (of hoe noem je t) vind ik overigens wel fijn.

Ik ben wel blij met de status nu van alle wapens op het moment. Je ziet echt zoveel verschillende loadouts ipv alleen maar shield en railgun.
Shield en railgun zijn stratagems, geen wapens :P Denk dat qua wapens het gros nog steeds bij dezelfde zitten, slugger, spray*pray en misschien die SMG? Maar zie werkelijk niemand met marksman/anti of uberhaubt met de stratagem sniper spelen.

Nu AT en recoilless ook genoeg zijn tegen charger/bile zie je de spear ook amper meer (die nog steeds een bugged lock-on heeft), maar ook bij handguns zie je die 6 ammo pistool vrijwel nergens vanwege de belachelijk lange reload tijd. En denk dat vrijwel niemand die lagere LMG heeft of uberhaubt die riot-shield :P

Bij die nieuwe wapens was het simpel, werkt hij beter dan mijn huidige? Nee, dan laat maar. Die arc ...shotgun? is wel grappig maar ENORM inconsistent qua targets (schiet rustig tegen dode bugs), die AR moet ik nog testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:39
Pff het lijkt wel alsof de meeste missies die je kan doen alleen maar die Terminid Control Systems zijn, en dan bedoel ik dus een soort missies dat je drie batteries moet beschermen. Vind daar niks aan om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Zorroberner schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:49:
Pff het lijkt wel alsof de meeste missies die je kan doen alleen maar die Terminid Control Systems zijn, en dan bedoel ik dus een soort missies dat je drie batteries moet beschermen. Vind daar niks aan om eerlijk te zijn.
Rechtlijnige missies zonder diepgang imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Arc Thrower met laser Guardian Dog vind ik zelf de fijnste combi tegen bugs. Daarmee leg je alles met bosjes tegelijk om, behalve chargers en titans. Tegen de bots vind ik de Autocannon met rifle Guardian Dog het prettigst.

Voor die TCS missies vind ik het met een goed geplaatste tesla turret en minefield ook erg effectief. Alleen zijn dat wel ook magneten voor team kills die erg goed oppassen waar je ze plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb meer friendly kills met de mines dan bug kills :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die nieuwe pass hadden ze ook mogen skippen eigenlijk, of het is een flinke bugfuckup, maar 2x medium armor en 1x light, mag aannemen dat 1 van de 2 een heavy had moeten zijn. Die wapens grappig, maar niets beter dan er al is (en heeft geen penetration, maar zal ook wel bug zijn), enige wat interessant is is de booster, maar echt merkbaar is het enkel bij de defense/extraction en die domme terminid control towers.

Stun grenade heeft z'n nut, maar wanneer een charger/stalker z'n jump/charge inzet, kan je ze niet meer stunnen, dat zo'n EMP toch beter uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 18:46
Zojuist ook m'n eerste dives gedaan! Leuk spel, ook solo gespeeld.

Ik zet even men naam ook in de lijst, om verder te ranken (PS met Discord mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net voor het eerst die missie gezien met zo'n temined tower.
Wat een structure was dat zeg :o die was er eerst niet.

Mega pittige missie. niet gehaal uiteindelijk ook met 3 man

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Heaget
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JRj-YDLi-i4uiOaOQYon-1RSxHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h8CqyfIq66djLNu9uEBUFZFA.png?f=fotoalbum_large

Kwam deze op Reddit tegen en moest hem nog even delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:12
Heaget schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:25:
[Afbeelding]

Kwam deze op Reddit tegen en moest hem nog even delen.
Zoek me doorgaans het schompes naar die dingen 😖😝

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 21:37

BramT

Rule #1

Ah yes, de cockrock O-)
Hat ding staat ook op lagere difficulties in de map (zonder samples natuurlijk), dus je kan dat ding vinden alvast 'oefenen'. Als je een beetje weet waar je op moet letten dan is op wat highground de horizon afspeuren al snel genoeg.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste