Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:19
YakuzA schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:40:
[...]

Van die ziplines had ik ook, in DS1 was dat mijn 'goto' in de bergen omdat met vehicles gewoon echt niet ging.
In DS2 rij je met de bike zo bijna overal omhoog, en met de geupgrade truck kom je helemaal overal met gemak. Wat ertoe leid dat ik maar 1 route met ziplines had aangelegd, en toen dacht dat het teveel werk was voor de profit die het opleverde.
Ja ben benieuwd wanneer ik in de sneeuw en bergen kom. Toen ik bij de scientist, pizzaria aankwam ben ik een zipline netwerkje gaan bouwen. Even flink gebruik van gemaakt maar daarna niet meer met ziplines bezig geweest.
Traversen lijkt wel veel makkelijker in deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe gebruik je ziplines eigenlijk? ik zie het apparaat staan, maar moet ik eerst een touw fabriceren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Farabi schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:51:
hoe gebruik je ziplines eigenlijk? ik zie het apparaat staan, maar moet ik eerst een touw fabriceren ofzo?
Naartoe lopen en op vierkantje drukken, net als in deel 1.
Ik heb ze ook nauwelijks gebruikt nog. En dat terwijl je blijkbaar de zipline ook aan de monorail kan koppelen.

De truc is inderdaad makkelijker te besturen dan in het eerste deel, waar je al snel zijwaarts de berg af gleed.
Ik heb er nu 3 accu's en 3 van die zwaartekracht packs op zitten waardoor je ook hoger kan springen, en wat meer snelheid hebt.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:58:
[...]

Naartoe lopen en op vierkantje drukken, net als in deel 1.
Ik heb ze ook nauwelijks gebruikt nog. En dat terwijl je blijkbaar de zipline ook aan de monorail kan koppelen.

De truc is inderdaad makkelijker te besturen dan in het eerste deel, waar je al snel zijwaarts de berg af gleed.
Ik heb er nu 3 accu's en 3 van die zwaartekracht packs op zitten waardoor je ook hoger kan springen, en wat meer snelheid hebt.
dat heb ik gedaan. maar heb dan iets over het hoofd gezien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Uitgespeeld inmiddels, weer een parel van een game met een aantal twists, voor mij zeker een 10 waard _/-\o_
Alleen de Data Scientist had voor mij niet gehoeven, daar heb ik alle dialogues maar doorgeskipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Farabi schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 13:51:
Je moet er eerst 2 zipline palen in elkaars range hebben, en dan kan je gewoon de use button gebruiken om naar de andere te vliegen

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Volgens mij vind echt niemand het leuk om Rainy's shelter naar 5 sterren te krijgen; meest 'gesharede' undelivered cargo die ik altijd overal tegenkom is vogelzaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47
Ik heb Death Stranding 1 hervat nadat deel 2 was uitgekomen. Had het al in de eerste map laten zitten maar wat een genot om verder te komen in dit spel. Al die gadgets en wapens die vrijgespeeld worden, de range of freedom, het aparte en originele verhaal met heel wat starpower, lekker MULE of terroristen kampen belagen. Na een order of twee was er al flink wat real time tijd voorbij. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee (zit in de twee weken voor de inauguratie van Diehardman). Toen ik las dat deel 2 nog leuker is, kon ik haast niet wachten tot de pc release. Heb zelfs overwogen om er speciaal een ps5 voor te halen maar dat gaat me iets te ver. Beter even laten bezinken anyway.

Heb erg laat nog twee preppers ontdekt die ik naar de 5 sterren kan werken (novelists son en één nabij de farm). Denk dat er mss meer is maar kijk daar wel naar na een rustpauze. Ben ondertussen ook benieuwd geraakt naar Metal Gear Solid V.

Inventaris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcade
nwnc schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:31:Heb zelfs overwogen om er speciaal een ps5 voor te halen maar dat gaat me iets te ver. Beter even laten bezinken anyway.
PS5 kopen puur voor Death Stranding 2 gaat idd. beetje ver.

..

Daarom heb ik PS5 gekocht voor Death Stranding 2 + GTA 6 (volgend jaar) .. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
nwnc schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:31:

Ben ondertussen ook benieuwd geraakt naar Metal Gear Solid V.
MGSV heeft echt gruwelijk goede gameplay, serieus! En by far de beste gameplay uit de MGS serie.
Maar...de game is nooit afgemaakt, de ruzie tussen Konami en Kojima. Na de helft is het copy paste van de eerste helft en het verhaal is uhhh, shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Mutatie schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:51:
[...]

MGSV heeft echt gruwelijk goede gameplay, serieus! En by far de beste gameplay uit de MGS serie.
Maar...de game is nooit afgemaakt, de ruzie tussen Konami en Kojima. Na de helft is het cooy paste van de eerste helft en het verhaal is uhhh, shit.
ik ervaar het omgekeerde. ik vind de gameplay van DS juist tegenvallen omdat deze letterlijk op die van MG5 lijkt. Zelfs de menu's en layouts zijn gekopieerd. zo vernieuwend is DS daarom niet op gameplay gebied.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 22-07-2025 14:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mutatie
Farabi schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:57:
[...]

ik ervaar het omgekeerde. ik vind de gameplay van DS juist tegenvallen omdat deze letterlijk op die van MG5 lijkt. Zelfs de menu's en layouts zijn gekopieerd. zo vernieuwend is DS daarom niet op gameplay gebied.
Nou, niet echt imo. MGSV gameplay is veel uitgebreider dan in DS op dat gebied. En dat het er op lijkt is voor mij een pluspunt en geeft meer variatie dan DS1.

Ik zeg niet dat DS2 gameplay opzich vernieuwend is. De hele games zijn vernieuwend qua genre.

Ik mis echt MGS, die games waren zo gruwelijk tof qua gameplay en alle maffe dingen die je kon doen.
Ik vergeet ook nooit meer MGS3 en hoe dat gebruik maakte van de ps2 pressure buttons. Dat was insane! Zacht drukken voor KO, hard drukken om de nek te breken, sneak peeken met pressure, hoe alle buttons meerdere functies hadden gecombineerd konden worden en de mogelijkheden die het gaf. Dat was nooit weer gedaan, gaf een soort realisme dat uniek was.
Dat was ook de eerste keer dat ik flink emotioneel werd bij het einde van een game :o

De remake ga ik niet halen, voelt als zwaar disrespect voor een van Kojima's topgames (het is de beste MGS). Ik aanbid die man niet zoals velen ervan maken maar heb wel flink respect voor zijn werken.

Maargoed, back to DS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
vraag aan de mensen die het spel hebben uitgespeeld:

spoiler:
het begin van chapter 17 betekent dat het verhaal klaar is? geen hoofdmissies meer? vrijspel vanaf nu zo te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 23-07-2025 00:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
Farabi schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 00:46:
vraag aan de mensen die het spel hebben uitgespeeld:

spoiler:
het begin van chapter 17 betekent dat het verhaal klaar is? geen hoofdmissies meer? vrijspel vanaf nu zo te zien.
.. de credits roll gaven het niet weg? Ja Chapter 17 is free-roaming; je kan doen wat je wil; maar hoofdverhaal is done.

Dus jij kan met opgeluchte adem nu naar een ander spel toe wat je wel leuk vind. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Marcade schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 00:58:
[...]

.. de credits roll gaven het niet weg? Ja Chapter 17 is free-roaming; je kan doen wat je wil; maar hoofdverhaal is done.

Dus jij kan met opgeluchte adem nu naar een ander spel toe wat je wel leuk vind. :+
Ik vertrouw kojima niet. Hoeveel spellen eindigen met een beginnende chapter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:50
Heeft het clearen van bandit camps nut, anders dan loot? Ik kan me niet meer herinneren hoe het respawnen werkte in DS1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

mister_S schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:16:
Heeft het clearen van bandit camps nut, anders dan loot? Ik kan me niet meer herinneren hoe het respawnen werkte in DS1.
Likes van de NPC Porters.
Punten voor je combat punt in de ster.
Punten voor Sams stats.
Afsnijroutes voor deliveries.

Na x tijd worden ze weer wakker uit hun 'Stun' of 'Sleep', het is niet echt 'respawnen'.
Ergens in de notifications zie je dat wel langs komen, net zoals de 'base has been pacified' 'area cleared for travel' oid als ze allemaal in stun liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 23-07-2025 13:19 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:50
@YakuzA enig idee hoe snel ze weer wakker worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

YakuzA schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:18:
[...]

Likes van de NPC Porters.
Punten voor je combat punt in de ster.
Punten voor Sams stats.
Afsnijroutes voor deliveries.

Na x tijd worden ze weer wakker uit hun 'Stun' of 'Sleep', het is niet echt 'respawnen'.
Ergens in de notifications zie je dat wel langs komen, net zoals de 'base has been pacified' 'area cleared for travel' oid als ze allemaal in stun liggen.
je kunt ook besluiten ze lethal te killen.. dan komen ze niet meer terug.. je krijgt wel heleboel likes aftrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:15
Gister ook begonnen met DS2, ik zat mee te lezen in dit topic en ook elders word er druk over gepraat.

Pas een maand geleden deel 1 uitgespeeld na een tussenpauze van zeker een half jaar.

Dit voelt weer goed hoor!
Prachtige opener met muziek en beelden.

Ondertussen eerste paar survivors aangesloten op het chiral network.
Beetje balen van de laatste missie toen ik wat gestolen apparatuur moest terug halen uit een Bandit camp en weer braaf ben teruggelopen naar de questgiver.
Bleek dat ik de spullen naar een nieuw gebied moest brengen om deze ook aan te sluiten op het network :+
Was een aardig stukje extra wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06
Zijn er hier mensen die Death Stranding 1 nauwelijks hebben gespeeld, maar nu wel enthousiast zijn over deel 2?

Ik lees regelmatig dat Death Stranding 2 toegankelijker is dan het eerste deel, vooral qua gameplayuitleg in het begin. Zelf heb ik Death Stranding 1 een paar keer geprobeerd, maar ik kwam er niet lekker in. Nu begint het met alle loftrompetten toch te kriebelen, ook vanwege de graphics (eindelijk mijn PS5 Pro eens echt aan het werk zetten), maar +/- €75 blijft natuurlijk een prijzige gok...

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Ik zou dan toch eerst deel één nog een kans geven. Misschien klikt het nu wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
WinterBase schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 19:51:
Zijn er hier mensen die Death Stranding 1 nauwelijks hebben gespeeld, maar nu wel enthousiast zijn over deel 2?

Ik lees regelmatig dat Death Stranding 2 toegankelijker is dan het eerste deel, vooral qua gameplayuitleg in het begin. Zelf heb ik Death Stranding 1 een paar keer geprobeerd, maar ik kwam er niet lekker in. Nu begint het met alle loftrompetten toch te kriebelen, ook vanwege de graphics (eindelijk mijn PS5 Pro eens echt aan het werk zetten), maar +/- €75 blijft natuurlijk een prijzige gok...
Ik heb DS1 gespeeld, vrij ver gekomen, maar nooit uitgespeeld. Idem als jou, kwam ik er nooit lekker in en op gegeven moment gewoon geen zin meer om het verder te spelen. In eerste instantie wilde ik ook niet eens aan DS2 beginnen. Maar toen ik de eerste beelden/reviews en 'lets plays' zag, vrij snel overstag gegaan, en geen spijt van gehad.

DS2 is inderdaad toegangkelijker en (IMHO) makkelijker dan DS1. Vind het verhaal makkelijker te volgen. Voertuigen hebben meer nut. Grafisch ziet het er (nog) beter uit. Voordat ik aan DS2 begon, heb ik wel even op het internet gelezen wat het verhaal van DS1 was; wel handig om dat te weten.

Als ik jou was zou ik gewoon aan DS2 beginnen; niet eerst DS1 willen uitspelen, tenzij je echt zee-en met tijd hebt. Maar anders loop je het risico dat je er weer niet lekker in komt en mid-DS1 opgeeft en DS2 dan niet eens een kans geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Thanks! :) Gisteravond voor 35 euro een code op Marktplaats gekocht, geïnstalleerd en direct twee uurtjes gespeeld. Tijdens het downloaden van de game wat recap video’s gekeken om iets van duidelijkheid proberen te achterhalen haha! Grafisch echt gestoord mooi, holy shit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
s0kkie schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:11:
Uitgespeeld inmiddels, weer een parel van een game met een aantal twists, voor mij zeker een 10 waard _/-\o_
Alleen de Data Scientist had voor mij niet gehoeven, daar heb ik alle dialogues maar doorgeskipt.
Die vond ik juist erg leuk hou wel van Japanse style :9
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/deathstranding/images/4/4a/Data_Scientist.png/revision/latest?cb=20250707153810
Al moet ik zeggen dat ik elke tekst snel doordruk omdat ik sneller lees dan luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
WinterBase schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 09:20:
Thanks! :) Gisteravond voor 35 euro een code op Marktplaats gekocht, geïnstalleerd en direct twee uurtjes gespeeld. Tijdens het downloaden van de game wat recap video’s gekeken om iets van duidelijkheid proberen te achterhalen haha! Grafisch echt gestoord mooi, holy shit :o
Code??? Dat bestaat toch niet meer voor PS5 of heb ik wat gemist O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
Mutatie schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 14:51:
[...]

Maar...de game is nooit afgemaakt, de ruzie tussen Konami en Kojima. Na de helft is het copy paste van de eerste helft en het verhaal is uhhh, shit.
MGSV heeft mij juist het minst kunnen boeien :X vond Metal Gear Solid 1 en de Gameboy Color variant geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Starscreamer schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 09:31:
[...]

Code??? Dat bestaat toch niet meer voor PS5 of heb ik wat gemist O-)
Deze persoon had de game gewonnen oid maar had hem al in bezit en verkocht de digitale versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Na 125 uur ook eindelijk klaar.

End-game spoilers

spoiler:
Kojima is duidelijk nog niet klaar met MGS. Eerst zowaar een Scott Pilgrim vs the world gitaar battle en daarna ineens een boss battle die wel heel erg door MGS4 geïnspireerd was, inclusief "kept you waiting huh?" :P

Mooi einde met Louise/Tomorrow en de voltooide backstory van Neil en Lucy maar wel jammer dat we uiteindelijk niet door die nieuwe plate gate gaan waar je in Australie eigenlijk de hele game naartoe werkt. Dacht dat we misschien een kleine sneak peek van Japan zouden krijgen als mooi (voorlopig) einde van deze franchise. Ik neem aan dat Kojima voorlopig wel klaar is met deze IP en zich nu geheel focust op Physint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

kazuka schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:31:
Na 125 uur ook eindelijk klaar.

End-game spoilers

spoiler:
Kojima is duidelijk nog niet klaar met MGS. Eerst zowaar een Scott Pilgrim vs the world gitaar battle en daarna ineens een boss battle die wel heel erg door MGS4 geïnspireerd was, inclusief "kept you waiting huh?" :P

Mooi einde met Louise/Tomorrow en de voltooide backstory van Neil en Lucy maar wel jammer dat we uiteindelijk niet door die nieuwe plate gate gaan waar je in Australie eigenlijk de hele game naartoe werkt. Dacht dat we misschien een kleine sneak peek van Japan zouden krijgen als mooi (voorlopig) einde van deze franchise. Ik neem aan dat Kojima voorlopig wel klaar is met deze IP en zich nu geheel focust op Physint.
spoiler:
Ingame klonk het ook al als een setup voor DS3, 3 nieuwe plate gates hadden ze het over: Afrika/Azie/Europa ;)

83uur tot aan het einde, en nu alle mop-up aan het doen van alles wat nog resterend is in de wereld :)

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 28-07-2025 11:35 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook na zo'n 120 uur de credits over het scherm zien rollen.

Over de gehele linie ben ik toch wat minder enthousiast over deel 2. Maar misschien komt dat omdat de verrassing er na deel 1 wel af was. En deel 2 is gewoon meer van hetzelfde, maar (helaas) wel makkelijker.

Kleine dingetjes waar ik mij soms flink aan kon storen: Het gammele schademodel. Met je bus over de rotsen en bergen is geen probleem, maar als je (overdag) zachtjes tegen zo'n haast onzichtbaar lantaarntje aanrijdt heb je meteen schade aan je lading. Bloedirritant.
Ook was het verhaal wat inconsistent en kwamen sommige (dramatische) gebeurtenissen niet lekker uit de verf.

Ik ga nog wel even doorspelen om iedereen op 5 sterren te krijgen (ben er bijna). En nog één prepper te unlocken (men weet hier wel wie denk ik).

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Nyarlathotep schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:17:
Ook na zo'n 120 uur de credits over het scherm zien rollen.

Over de gehele linie ben ik toch wat minder enthousiast over deel 2. Maar misschien komt dat omdat de verrassing er na deel 1 wel af was. En deel 2 is gewoon meer van hetzelfde, maar (helaas) wel makkelijker.

Kleine dingetjes waar ik mij soms flink aan kon storen: Het gammele schademodel. Met je bus over de rotsen en bergen is geen probleem, maar als je (overdag) zachtjes tegen zo'n haast onzichtbaar lantaarntje aanrijdt heb je meteen schade aan je lading. Bloedirritant.
Ook was het verhaal wat inconsistent en kwamen sommige (dramatische) gebeurtenissen niet lekker uit de verf.

Ik ga nog wel even doorspelen om iedereen op 5 sterren te krijgen (ben er bijna). En nog één prepper te unlocken (men weet hier wel wie denk ik).
Ik heb inmiddels zo'n 43 uur op de teller staan (Chapter 8 ), maar de afgelopen week is er weinig DS2 gespeeld; ik merk dat de 'gameplay loop' mij een beetje begint te vervelen. Het spel begon, naar mijn mening, erg sterk. Echter, de rek lijkt er een beetje uit te zijn en ik ben er wel klaar mee dat alles (nog steeds) in één groot mysterie gehuld is; na 43 uur weet ik net zoveel als na 4 uur spelen. Dat was leuk in het eerste deel, maar nu vind ik het eerder vervelend. :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wil iemand mij toevoegen , ik heb nog geeen 1 PSN vriend in mijn Network in het spel. Jammer hoor :)

Mijn PSN is Stronkie1974.

Als een StrandContact natuurlijk.. heb je nodig voor achiement geloof ik

[ Voor 35% gewijzigd door Stronkie op 17-08-2025 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:15
Stronkie schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:13:
Wil iemand mij toevoegen , ik heb nog geeen 1 PSN vriend in mijn Network in het spel. Jammer hoor :)

Mijn PSN is Stronkie1974
Zeker, ik ben nog startend dus kunnen wellicht wat betekenen voor elkaar.
Stef_Kokoris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb je geaccepteerd.. ik hoop dat je wat aan mijn structures hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:08
kan je nu dan eindelijk wel je vrienden toevoegen aan de game?
in deel 1 kon dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Dirtyrockers schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 15:41:
kan je nu dan eindelijk wel je vrienden toevoegen aan de game?
in deel 1 kon dat niet.
In deel 1 kon dit zeker wel. Ik heb het recentelijk uitgespeeld en had daar toch echt 2 vrienden als Strand Contact.

PS5, Director's Cut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja je vrienden kunnen strand contacts worden en dan zie je juist hun structures in game die je dan weer kan liken.

Ik geloof zalfs dat dat een achievement is , 5 stars met een van je vrienden te krijgen. Dus voeg me toe..

Ik denk dat je me naam zult vinden op elke road :) heb me de pleuris lopen bouwen.. Je krijgt voorrang in elkaar's wereld

PSN : Stronkie1974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:08
Kaasdipje schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 17:43:
[...]

In deel 1 kon dit zeker wel. Ik heb het recentelijk uitgespeeld en had daar toch echt 2 vrienden als Strand Contact.

PS5, Director's Cut.
huh?

in deel 1 kon je wel contracts doen maar niet met je vrienden toch? (aaaahhh in directors cut toegevoegd)

[ Voor 5% gewijzigd door Dirtyrockers op 18-08-2025 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Toch 1 van de speciaalste games ooit dat ik gespeeld heb.

Gameplay doet niets nieuws begon zelf te vervelen was net lang genoeg die pakjes bezorgen. Hoe irritant was het dat elke kill slowmotion was. Niemand klaagt daar precies over?

Maar het einde maakte veel goed :o

Ben blij dat ik het toch uitgespeeld heb. Dit speel je toch gewoon puur om te genieten van de cutscenes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Voor degene die me toegevoegd hebben , tot waar zijn jullie en waar staan jullie structures.. zodat ik ze kan liken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Stronkie schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 13:27:
Voor degene die me toegevoegd hebben , tot waar zijn jullie en waar staan jullie structures.. zodat ik ze kan liken
Ik heb je toegevoegd, en berichtje op PSN gestuurd.
Ben einde chapter 4. Dus ga vooral hard door met wegen aanleggen en gebouwen neerzetten. ;)

Even gecontroleerd, maar er is volgens mij geen speciale trophy voor liken/likes krijgen van strand contacts/psn friends.

[ Voor 13% gewijzigd door AapBart op 21-08-2025 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

haal een max 5 star met een strand friend

Maar goed chapter 4 , welk gebied dwaal je rond dan.. Animal shelter enzo?

Ik denk dat je bij de volgende wegen die je maakt , mijn naam wel gaat zien denk ik

[ Voor 26% gewijzigd door Stronkie op 21-08-2025 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
Bij hoofdstuk 8 aangekomen. Nu 35 uur verder. Blijft een fantastische game. Ga deze zeker uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

k1978 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:17:
Bij hoofdstuk 8 aangekomen. Nu 35 uur verder. Blijft een fantastische game. Ga deze zeker uitspelen.
heb je ons al toegevoegd..

Ik ben maar op mijn zoon's account gaan spelen , ben met mijn eigen account terug naar mexico gegaan om daar likes / signs / sturctures neer te zetten.

Ik zie lang niet alles terug.. Niet 1 structiure van mijn zoon's account zie ik terug , maar wel anders om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-09 12:04
Oh man. Ik hoop dat deze game toch eens voor de PC of Xbox uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
Rickokun schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 21:58:
Oh man. Ik hoop dat deze game toch eens voor de PC of Xbox uitkomt.
Ja je moet deze echt spelen hoor..
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste