✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 22:31
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Mooi hoe ze geinige dingen in die game stoppen.
Laast tijdens het spelen zat Sam in zn rust honk.
En moest ff wat doen tussendoor.
Zag ik hem nou knipogen?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hallo mensen! (& spoiler alert)
Ik heb de Death Stranding 2 trailer inmiddels een aantal keer bekeken en wat punten op een rij gezet zodat de liefhebbers wat meekrijgen over wat we kunnen verwachten. Ook zitten er details bij die vers van Hideotube afkomstig zijn.
- Het eerste dat opvalt zijn de (marine)uniformen van Fragile en de nog onbekende man.
- De man, zonder masker, is George Miller, director van Mad Max.
- Fragile's handmasker heet 'second hand' en kan meerdere functies bekleden.
- Ze proberen iemand te bevrijden uit een sarcofaag. Het is bevestigd dat het gaat om Elle Fanning.
- Een onderhuidse onderzoek laat teer (haar bloed?) uit haar lichaam ontsnappen en het heeft dezelfde eigenschappen als Timefall.
- Het schip heet de DHV Magellan en functioneert als een base of operations dat Sam volgt in zijn missie. Het is zo advanced dat het ondergronds door teer en 'the seam' and 'the beach' kan reizen:
- The seam: Voor Sam een tussenstop tussen the world of the living en the beach. In the seam zie je Sam in het blauw. Dit is een staat waar hij terug kan keren naar de levenden omdat hij een Repatriate is. (iemand die terug kan keren). In de eerste scene met Fragile en Sam zie je beiden in een blauwe waas. Vermoedelijk reizen ze door teer/the seam/beach
- The beach: Dit is een purgatory realm, een tussenstop waar gewone mensen naartoe gaan nadat ze zijn gestorven. Via the beach komen ze terecht in hun afterlife. De spoken in het spel heten 'Beached Things (BT's) en zijn undead die niet hun weg hebben gevonden naar de afterlife en de levenden lastig vallen doordat de death stranding event heeft plaatsgevonden (een gateway tussen de levenden en doden)
- Fatih Akin is een Duitse fillmmaker en speelt de rol van de pratende handpop, een Japanse Joruri Bunraku pop om precies te zijn. Hij zal Sam vergezellen in zijn reis en van comic relief/wijsheid voorzien. (Een soort Mimir van God of War). Hoe hij een in een pop is beland wordt later in het spel uitgelegd.
- Het schip kan een land niet betreden wanneer Sam nog geen connectie heeft gemaakt. Dus hij zal eerst, zoals in het eerste spel, via een terminal het land in het Chiral netwerk moeten integreren. Daarna kan de DVH Megellan vrij reizen in dat gebied.
- Het terrein verandert in real time tijdens het spel. Een aantal evenementen die hierdoor getriggerd kunnen worden: rivieroeverstromingen, aardbevingen en bosbranden. Dit heeft direct invloed op Sam's reis. Zo kan zijn pad afgesneden worden.
- De BT's maken een terugkeer in het spel omdat de Death Stranding nog niet over is.
- De 'bat-cat' op George Millers schouder kent zijn roots van Captain Harlock.
- Mechanische soldaten zijn nu een van de dwarsliggers. Dit maakt de weg vrij voor meerdere manieren om met dodelijke wapens hun onschadelijk te maken. Er is dus meer aandacht voor combat en zo te zien is het aimen sterk verbeterd.
- Je (zwevende) backpack kan je nu met een simpele beweging verwijderen om combat te initiëren.
- Kojima onderstreept dat er meer combat aan te pas zal komen met Higgs (onze teruggekeerde antagonist) die opmerkt dat Sam zijn rope heeft ingeruild voor een stick. The Rope and Stick waren symbolen om mensen te connecten (rope) en stick om het slechte af te wenden met geweld. Het concept is afkomstig van de filosofische verhalen van Kobo Abe's “Nawa” ('The Rope')
- Higgs vraagt de pop of hij een van de vele zielloze gedaantes is. In de pop zit een persoonlijkheid dus hij zal niet de enige zijn die gevangen zit in een omhulsel.
- Onze Lou is dood. Sam heeft het er moeilijk mee en probeert zijn pijn onder controle te houden. Hij vraagt of Higgs hem gedood heeft en dan zien we een mech vanuit het niets opkomen en een duel aangaan met Higgs die zijn gitaar als wapen gebruikt.
- Sam wordt door Higgs gewaarschuwd dat zijn verdriet en pijn om Lou's dood alleen groter wordt als hij Lou probeert te onderzoeken. Wie was Lou, wat was Lou? Wat is er met hem gebeurd? Wie is verantwoordelijk voor zijn dood, etc.
- We zien de subtitel nu verschijnen met de naam 'On the beach' Het is afgeleid van een film/novel uit 1959. Een nogal grimmige film waar de mensheid in een post apocalyptische wereld is terechtgekomen na een nucleaire oorlog. Er is allang geen hoop meer en mensen proberen de dood in de ogen te kijken.
- Elle Fanning is op het schip en het zal nog moeten blijken of ze vriend of vijand is.
- Death Stranding 1 had als thema 'connectie'. Dat zal met het vervolgdeel anders zijn.
Spoilers!
Release 26 Juni 2025!Special SXSW Panel
[ Voor 31% gewijzigd door nFo op 10-03-2025 19:49 ]
Toen maar de PS5 directors cut upgrade voor een tientje gekocht en opnieuw begonnen, wel op easy omdat ik toch flink wat stukken weer herinnerde en ik snel naar het punt wilde waar ik was gebleven. De game toen in een week uitgespeeld. Heel hyped voor deel 2.
Hoop op net zo'n goede game als deel 1. Ik heb uiteindelijk 90 uur in de PS4 versie zitten. Toen daarna de Director's Cut uitkwam weer opnieuw begonnen en daar 111 uur over gedaan. Zal denk ik voor het verhaal deel 1 nog wel een keer een gooi geven om goed voorbereid aan de slag te gaan in Juni.
Heb er nu al zin in!
Groot fan van deel 1 dus deze ga ik hoe dan ook spelen. Zal wel even wachten worden voordat ie op de PC komt maar we hebben geen haast
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
ik speel het op dit moment op very easy. hoe lang heb je over de mainmissies gedaan?Poulske schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:06:
Heb het eerste deel direct met de release rond de 20 uur gespeeld, daarna is het naar de backlog verschoven totdat ik afgelopen kerst vakantie had en de game verder wilde uitspelen. Maar na 5 jaar was ik de controls en het verhaal vergeten.
Toen maar de PS5 directors cut upgrade voor een tientje gekocht en opnieuw begonnen, wel op easy omdat ik toch flink wat stukken weer herinnerde en ik snel naar het punt wilde waar ik was gebleven. De game toen in een week uitgespeeld. Heel hyped voor deel 2.
De trailer ziet er echt heel vet uit! Genoten van deel 1, hoe bizar dat allemaal ook was. Binnenkort maar weer eens het verhaal oprakelen en wiki fandom er weer op naslaan voor achtergronden van de characters en het universum. Ik vond dat echt fascinerend in deel 1.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
volgens mij is meer dan de helft cutscenes, dus ik neem aan een uur of 20 gameplay?Hulleman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:45:
@Farabi, ga maar uit van een uurtje of 40. Lange game.
Snelle google search:Farabi schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:47:
[...]
volgens mij is meer dan de helft cutscenes, dus ik neem aan een uur of 20 gameplay?
30 uurtjes gameplay zit je wel aan. Het duurt erg lang om je van A naar B te verplaatsen. Op een gegeven moment gaat e.e.a. wel sneller, maar je moet gewoon wat geduld hebben met deze gameDeath Stranding features a total of 7 hours of cutscenes with its longest video game cutscene being 31 minutes. Critics have praised Kojima's artistic vision, especially its climax
Gewoon een kans geven. De game is erg goedkoop en zit volgens mij zelfs in PS+. Ik vond het één van de meest fascinerende werelden, characters en verhaal wat ik ooit gezien heb. Alles wordt tof in beeld gebracht, de muziek is van zeer hoog niveau. Je moet je er een beetje aan over geven. Ik vond het pakketjes wegbrengen en steden connecten wel wat hebbenG.Scholtens schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:48:
Het ziet er allemaal zeer mooi uit, heb deel 1 nog niet gespeeld en ook geen idee of ik het ga doen. Volgens mij totaal niet mijn game. Games met goed verhaal vind ik opzich wel fijn, maar houd niet zo van trage game
Ik kan het zeker een kans geven als hij toch in de ps+ staat, alleen nog iets met een behoorlijke backlog en tijdHulleman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Gewoon een kans geven. De game is erg goedkoop en zit volgens mij zelfs in PS+. Ik vond het één van de meest fascinerende werelden, characters en verhaal wat ik ooit gezien heb. Alles wordt tof in beeld gebracht, de muziek is van zeer hoog niveau. Je moet je er een beetje aan over geven. Ik vond het pakketjes wegbrengen en steden connecten wel wat hebbenHet gaf gewoon erg veel voldoening als het weer gelukt was om van A naar B te komen met alle hindernissen van dien. Bizar knap hoe ze dat hebben weten neer te zetten.

Gaat volgens mij met name om het moment dat Neil een bandana om doet als verwijzing naar Snake. Dat gebeurt op 8:35min van de pre-order trailer. Ik vond dat ook wel een duidelijke hint, ondanks dat ik echt niks met Metal Gear heb.westergas schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:37:
Mooie trailer. Las her en der dat het aan Metal Gear doet denken maar ik had dat niet zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 12-03-2025 11:48 ]
https://www.pushsquare.co...dana-so-he-made-it-happen
Ook wanneer Heartman de robot op zijn hoofd zet in de trailer kan je duidelijk een ode aan Metal Gear zien.
Kan ik niet meer nakijken, maar volgens mij was het rond de 25 -30 uur.Farabi schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:41:
[...]
ik speel het op dit moment op very easy. hoe lang heb je over de mainmissies gedaan?
De 40 uur die @Hulleman aangeeft heb ik zeker niet gehaald.
[ Voor 10% gewijzigd door Poulske op 12-03-2025 16:18 ]
Wat zijn jullie snel, ik vond het heerlijk om me inndeze game te verliezen. De eerste keer zat ik op zo’n 60 uur en de 2de keer de DC op de PS5 heb ik er 167 uur over gedaan om hem volledig platinum te halen en het was elke minuut waard, ik heb het bezorgen en het verhaal toen zo gebalanceerd dat ik na het verhaal nog maar zo’n 3 uur nodig had voor de laatste trophy.Poulske schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:17:
[...]
Kan ik niet meer nakijken, maar volgens mij was het rond de 25 -30 uur.
De 40 uur die @Hulleman aangeeft heb ik zeker niet gehaald.
Het was ook voor mij een soort speed run, heb geen side missions gedaan en alleen story missions gevolgd. Mij ging het voornamelijk om het verhaal te ervaren voordat deel 2 uitkomt.iwaarden schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:17:
[...]
Wat zijn jullie snel, ik vond het heerlijk om me inndeze game te verliezen. De eerste keer zat ik op zo’n 60 uur en de 2de keer de DC op de PS5 heb ik er 167 uur over gedaan om hem volledig platinum te halen en het was elke minuut waard, ik heb het bezorgen en het verhaal toen zo gebalanceerd dat ik na het verhaal nog maar zo’n 3 uur nodig had voor de laatste trophy.
Ja absoluut. Voor die prijs hoort gewoon een disc in te zitten. Kijk bijvoorbeeld bij Larian. Die leverde de fysieke editie van Baldur's Gate 3 met de hele game met op dat moment de meest recente patch op disc.Poulske schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:54:
Zonder fysieke game mij niet gezien.
Maar dat heeft wel even geduurd. Mijn BG3 Collector's Edition is ook zonder disc geleverd.bRuud83 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:32:
[...]
Ja absoluut. Voor die prijs hoort gewoon een disc in te zitten. Kijk bijvoorbeeld bij Larian. Die leverde de fysieke editie van Baldur's Gate 3 met de hele game met op dat moment de meest recente patch op disc.
Maargoed, ik wacht wel op een reguliere fysieke release. Ik vind 250 euro veel te gortig. En 70-80 euro voor de PS Store versie? Nope.
Heeft inderdaad even geduurd, dat de CE ook zonder disc geleverd werd wist ik niet. Zie dat de CE nu alleen met disc verkrijgbaar is.Nyarlathotep schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:01:
[...]
Maar dat heeft wel even geduurd. Mijn BG3 Collector's Edition is ook zonder disc geleverd.
De Death Stranding 2 CE is op dit moment nog steeds te bestellen. Het loopt duidelijk nog niet storm.
De andere reviewers geven soortgelijke signalen af, ze zijn onder de indruk en zien heel duidelijk de verbetering ten opzichte van deel 1. Persoonlijk had ik geen moeite met de slome start en complex verhaal, maar Kojima deed er goed aan om in ieder geval de pacing aan te pakken en het spel voor een breder publiek aantrekkelijker te maken door meer en uitgebreider combat en stealth te introduceren. Sterker nog, ik denk dat Metal gear solid fans hier erg blij mee zullen zijn na het zien van de takedowns.
Zoals altijd kan je ook nu weer social commentary met een politiek tintje verwachten. Qua graphics ziet het er puik uit, echter is volgens Kojima de overstap van PS4 naar PS5, qua rekenkracht, niet uitzonderlijk hoog dus de innovaties zul je meer zien in de gameplay in plaats van 'best graphics ever'.
This is it, folks. Voor dit spel heb ik een LG G4, JBL 800 soundbar, PS5 pro en de collectors edition aangeschaft.
Een laatste voorbeschouwing van DS2 zal plaatsvinden op maandag, 9 juni om 04:00 's nachts.
LIVESTREAM link:KOJIMA PRODUCTIONS announced today that it will present a DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH Game Premiere event hosted by Geoff Keighley at the Orpheum Theatre in Los Angeles, CA. Hideo Kojima will join Geoff Keighley to celebrate the game’s upcoming launch with a panel discussion with special guests and an exclusive live demonstration of DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH.
Lees wel hier en daar wat discussies of de Decima engine nu wel raytracing ondersteund. Een aantal scenes lijken dat te ondersteunen maar we zullen even de DF review moeten afwachten daarvoor denk ik. Hoe dan ook, het ziet er echt fantastisch uit.
Introductie van 'Tomorrow', gevoldgd door een geweldige actie-sequence:
[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 11-06-2025 16:22 ]
Ik heb zelf geen problemen gehad met hardware bestellingen bij Direct, kwamen altijd op dag van release binnen. Lees echter wisselende ervaringen als het op games aankomt.Enigmus schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:38:
Heeft iemand ervaring met Playstation Direct? Ben benieuwd of de collectors edition daadwerkelijk op launch day wordt bezorgd. Om eerlijk te zijn vind ik het beter dat ze het dagen voor de launch date aanbieden. Immers je kan het spel niet activeren als je het in bezit hebt.
Heel wijs! Echt zo'n ziek jaar weer qua games het houd niet op.Enigmus schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 14:39:
Et voila, de laatste Death Stranding trailer:
[YouTube: Death Stranding 2: On The Beach – Explore. Connect. Survive. | PS5 Games]
Dat maakt toch niet uit, of speel je de game puur voor Sam?bRuud83 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:35:
Trailer is inderdaad erg gaaf, maar ik brand mijn vingers niet meer aan pre-orders. Voor hetzelfde geldt doet Kojima een nieuwe MGS2 en speel je maar een klein stukje met Sam. Je weet het nooit met die man.
Ehm niet per sePoulske schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:39:
[...]
Dat maakt toch niet uit, of speel je de game puur voor Sam?

:strip_exif()/f/image/nJiEhliSMupvhXn5tckI8xa8.png?f=user_large)
Kojima loves his trailers
Een opfrisser van het verhaal tot nu toe.
Heel erg jammer. hopelijk laat het niet te lang op zich wachtenRickokun schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:18:
Oh man. Jammer dat het alleen op de PS5 is. Heb hier wel een potje zin an!
Zou potverdriedubbeltjes al een Switch 2 voor de kinders kopen.Ricmaniac schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:24:
[...]
Heel erg jammer. hopelijk laat het niet te lang op zich wachten
Heb zelf een xbox series X en een krachtige PC. Om nou ook nog een PS hiervoor te kopen
Vond deeltje 1 heerlijk. Erg relaxed. Ip het laatste stuk na dan, maar dat was best welkom.
Je kan overwegen om de PS5 te huren: https://www.grover.com/nl-nl/products/sony-playstation-5Rickokun schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:31:
[...]
Zou potverdriedubbeltjes al een Switch 2 voor de kinders kopen.
Heb zelf een xbox series X en een krachtige PC. Om nou ook nog een PS hiervoor te kopen
Vond deeltje 1 heerlijk. Erg relaxed. Ip het laatste stuk na dan, maar dat was best welkom.
Grover heeft tevens goede reviews, (al geeft dat nooit garantie voor tevredenheid): https://www.reviews.io/company-reviews/store/grover
Wou dat ik dune awakening ook kon spelen. Zal dan morgen met deze game berginnen.. op yt staan er spoilers. Dus watch out. Morgen de reviews dacht ik...Ricmaniac schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:24:
[...]
Heel erg jammer. hopelijk laat het niet te lang op zich wachten
oh ga ik ook zeker niet doen haha. hij komt sowieso wel naar pc dus gewoon even wachten. net als Spiderman remastered, God of War Ragnarok, Final fantasy reeks, Ghosts of tsushima etc etc etcRickokun schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:31:
[...]
Zou potverdriedubbeltjes al een Switch 2 voor de kinders kopen.
Genoeg te spelen sowieso tot dat DS2 naar pc komt maar het is wel leuker altijd om er bij het begin bij te zijn wanneer iedereen hyped en actief is.
Ik ga ditmaal voor de Playstation versie, niet alleen omdat ik geen geduld heb maar wil ook geen gedoe met m'n dualsense controller op PC.
Wat ik begrepen heb, zou het om een tijdelijke exclusieve tijd gaan, deel 1 is uiteindelijk ook naar de Xbox uitgekomen.Rickokun schreef op zondag 22 juni 2025 @ 16:18:
Oh man. Jammer dat het alleen op de PS5 is. Heb hier wel een potje zin an!
Andere kant, ik heb ook geen zin gehad om nog meer maanden te wachten.
Het vorige deel kwam in november uit voor de PC, dat was een betere tijd om te gamen dan nu.
[ Voor 35% gewijzigd door Wolverine9000 op 23-06-2025 12:51 ]
https://www.metacritic.co...stranding-2-on-the-beach/
Voor de Pro bezitters onder ons:
Pro Performance Mode looks substantially better than Base Quality mode.
Nu 90 met 91 reviews, echt goed.Poulske schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:06:
En de reviews zijn binnen. 89 uit 58 reviews gemiddeld. Niet misselijk.
https://www.metacritic.co...stranding-2-on-the-beach/
Ik had nog mijn twijfels of ik de preorder zou doen want dat doe ik normaal nooit, maar dat was nergens voor nodig.
Als een reviewembargo voor release afloopt is dat vaak al een heel goed teken van de kwaliteit en staat van de game.RaXz schreef op maandag 23 juni 2025 @ 14:57:
[...]
Nu 90 met 91 reviews, echt goed.
Ik had nog mijn twijfels of ik de preorder zou doen want dat doe ik normaal nooit, maar dat was nergens voor nodig.
Kan niet wachten! Overigens doen reviewscores mij totaal niets. Het is gebaseerd op bias en eigen voorkeuren. Het gaat erom dat de potentiële koper weet wat je kan verwachten zonder een waardeoordeel.
Het mooie van reviewscores is dat die verwachting verpakt is in een cijfer. Als een game gemiddeld een 90 scoort, dan mag de potentiële koper een kwaliteitsproduct verwachten over de hele linie van de game (verhaal, gameply, graphics, geluid, performance). Als een game amper een 30 scoort (Mindseye) weet je ook precies wat je kunt verwachten. Rommel.Enigmus schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:04:
Overigens doen reviewscores mij totaal niets. Het is gebaseerd op bias en eigen voorkeuren. Het gaat erom dat de potentiële koper weet wat je kan verwachten zonder een waardeoordeel.
Het verschil tussen slecht en goed is duidelijk, maar het gaat mij vooral om spellen waar de marge veel kleiner is om te bepalen of het uiteindelijk zal aanspreken.Hulleman schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Het mooie van reviewscores is dat die verwachting verpakt is in een cijfer. Als een game gemiddeld een 90 scoort, dan mag de potentiële koper een kwaliteitsproduct verwachten over de hele linie van de game (verhaal, gameply, graphics, geluid, performance). Als een game amper een 30 scoort (Mindseye) weet je ook precies wat je kunt verwachten. Rommel.
Een Verhaal is subjectief (voor de reviewer kunnen de karakters hem of haar niet aanspreken terwijl het omgekeerd is voor de lezer, hetzelfde geldt voor het verhaal, zeker voor een spel als Death Stranding). Qua gameplay is het ook maar de vraag in hoeverre je je kan herkennen qua beleving van het spel. Een reviewer kan iets te sloom vinden of saai terwijl het voor de lezen juist als ontspannend wordt beschouwd. Geluid is waarschijnlijk een van de kleinere factoren. Performance is dan weer wel iets waar de consument naar kijkt en misschien wel een doorslaggevende factor. (bugs, op hoeveel fps, etc).
Ben daarom meer fan van een goede preview waar zakelijk de componenten worden besproken.
/f/image/5CwHtu0Uzcpln9NKz24xwxip.png?f=fotoalbum_large)
Digital Deluxe Edition in the pocket, let’s go!
Edit:
Hij gaat om 00:00u al live. Verleidelijk …
[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 23-06-2025 20:52 ]
Ik ben een klein beetje jaloers, ik zou nu ook wel willen spelen, zou bijna Death Stranding 1 weer opstarten maar ik wacht nog wel. Gelukkig nog genoeg te spelen dus ik mag niet klagen.
oohj a shit moet ook nog werken....pffff
pak het vanavond weer op
Pas na 5 jaar. Deel 2 komt vast sneller naar de Xbox, maar vraag me af of dat binnen afzienbare tijd is.Linksquest schreef op maandag 23 juni 2025 @ 00:07:
[...]
Wat ik begrepen heb, zou het om een tijdelijke exclusieve tijd gaan, deel 1 is uiteindelijk ook naar de Xbox uitgekomen.
Heb nog maar 30 min gespeeld. Maar wat een mooie beelden. WauwMr-Music schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:36:
Dus vanmorgen vroeg uit de veren gegaan en na 1,5 uur is het nu al genieten!
oohj a shit moet ook nog werken....pffff
pak het vanavond weer op
[ Voor 46% gewijzigd door Farabi op 24-06-2025 09:20 ]
Er zijn 4 moeilijkheden. Je gaat van verhaal naar bruutFarabi schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:19:
welke moeilijkheidsgraden zijn er? ik wil alleen het verhaal spelen zonder uitdaging.
Goed item van Digital Foundry. Was nog wel benieuwd naar de verschillen tussen de PS5Pro en PS5, aangezien alle reviews beelden van de Pro gebruiken. Verschillen zijn marginaal.
Kojima games zijn een van de meest dialoog-heavy games, cutscenes kunnen soms ruim 45-60 minuten durenPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:26:
Vraagje aan degene die bekend zijn met deze game (of zijn voorganger): hoe dialoog-heavy is de game? Ik heb zelf niet heel veel tijd om te gamen per dag ivm kleine kinderen en knap wat af op spellen waarbij ik vooral naar cutscenes en dialoog zit te kijken. Dit spel ziet er prachtig uit maar ik weet ook dat Japanse spellen nogal dialoog-heavy kunnen zijn.
Hier staat de game klaar voor downloaden, kan niet wachten om te beginnen!
Thankss0kkie schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:36:
[...]
Kojima games zijn een van de meest dialoog-heavy games, cutscenes kunnen soms ruim 45-60 minuten duren
Nieuw in deze game, je kunt zien hoelang een cut-scene nog duurt, dus weet niet of dat helpt.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:26:
Vraagje aan degene die bekend zijn met deze game (of zijn voorganger): hoe dialoog-heavy is de game? Ik heb zelf niet heel veel tijd om te gamen per dag ivm kleine kinderen en knap wat af op spellen waarbij ik vooral naar cutscenes en dialoog zit te kijken. Dit spel ziet er prachtig uit maar ik weet ook dat Japanse spellen nogal dialoog-heavy kunnen zijn.
Nog ni veel tijd gehad. Ben nog heel in het begin. Wat een. Verschil met ds1mooste schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:47:
Net de CE binnengekregen. Eens snel kijken als de download klaar is. Moet nog ff "thuiswerken"
Goed om te horen, DS1 heb ik nog plat gehaald. Dus ben benieuwd!Wolverine9000 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:51:
[...]
Nog ni veel tijd gehad. Ben nog heel in het begin. Wat een. Verschil met ds1
Wel gisteren verzendbevestiging gehad, maar pakket is onbekend bij DHL. Hoe ging dat bij jou?mooste schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:47:
Net de CE binnengekregen. Eens snel kijken als de download klaar is. Moet nog ff "thuiswerken"
Het werd verstuurd door DHL Express dus je moet daar je tracking even controleren. Is weer iets anders dan de "normale" DHL.SqueakyClean schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:58:
[...]
Wel gisteren verzendbevestiging gehad, maar pakket is onbekend bij DHL. Hoe ging dat bij jou?