• Green frog
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 23:11
EGO staat weer van dinsdag 6 oktober t/m donderdag 9 oktober in hal 3 op de vakbeurs energie in Den Bosch. Ook met info over hun nieuwe warmtepomp met grotere capaciteit (7 kW).

Mooi spul, nog steeds onovertroffen in kwaliteit, efficiëntie en prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Green frog op 07-10-2026 11:53 ]

• Taxi645
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:21
Video van Expeditie gasloos over de Inventum Ben Dual-Air.

Voor mensen in de buurt van Zuid-Limburg, Inventum had mij https://www.vanroekelgroep.nl/ doorgeven als installatiepartner hier in de regio. Even met hun gebeld en ze bevestigen dat zij de Inventum Ben bijvoorbeeld prima kunnen installeren en ook in onderhoud nemen.

Ik begrijp dat er ook een kleinere warmtepomp komt onder de Ben. Zou een mooie oplossing kunnen zijn als mensen al airco's hebben. Moet die wel warm water kunnen maken.

[ Voor 73% gewijzigd door Taxi645 op 09-10-2026 10:16 ]

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32

s3n

Leuke aflevering! Ik blijf het een mooi product vinden. Ga je er een laten plaatsen?

• Taxi645
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:21
s3n schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 14:32:
[...]

Leuke aflevering! Ik blijf het een mooi product vinden. Ga je er een laten plaatsen?
Goed mogelijk dat we dat volgende zomer doen inderdaad. We hebben nu een huur-ketel via de consumentenbond waarvan we in september de huur kunnen opzeggen als we overgaan op een gasvrije oplossing. De gasprijzen, gebrekkige leverzekerheid en vaste lasten worden me wat te gortig. Even kijken of we uit onze Vasco flatlines met booster genoeg vermogen krijg op lage temperatuur. Ze hebben nu niet geboost 57 graden nodig bij -10. Denk dat dat wel redelijk goed zou moeten komen. De badkamer krijgt een grotere handdoekradiator (oude is op) en een aanvullend 500W infraroodpaneel, voor als die het niet trekt of als er te veel zon in de woonkamer valt en de thermostaat geen warmtevraag doorgeeft.

Ze gaven aan dat voor plaatsing juni/juli een schouw rond jan/feb ruim op tijd was.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste