Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Sommige bugs zijn wel irritant. Bijv die kingping boss ofzo die heb ik 5 keer moeten doen omdat hij door zijn charge ability de map uit chargde en niet terug kwam... Pas na de 4e keer had ik door dat dat de oorzaak was dus toen heb ik die charge maar gewoon gekopt zodat die niet door ging :P

Toen kunnen vangen. Fijn ding voor in de base wel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 22:12
Ricmaniac schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:46:
Sommige bugs zijn wel irritant. Bijv die kingping boss ofzo die heb ik 5 keer moeten doen omdat hij door zijn charge ability de map uit chargde en niet terug kwam... Pas na de 4e keer had ik door dat dat de oorzaak was dus toen heb ik die charge maar gewoon gekopt zodat die niet door ging :P

Toen kunnen vangen. Fijn ding voor in de base wel.
Hij verbruikt wel erg voedsel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit spel blijft maar gaan he, dik verdiend ook want het is gewoon ook een topper!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Zijn er blijkbaar nog wel meer. Chillet en Quivern zouden ook een Anubis kunnen breeden blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo eindelijk mijn bessen farm op de automatische piloot met cattiva, olifant en een aapje. Vond 1 monkey, mept mijn sparkfox hem dood voor ik hem kan vangen. De tweede ontsnapt en ik was out of pokeballs. Nu ook voor de daydream een ketting gefixt. Heb je automatisch 1 pal naar keuze en een daedream die best een power house is. Nu ook een vixie gevangen maar hoe krijg ik daar gratis spheres van? En een pikachu in mijn team.

Vecht squad is nu: sparkfox, daedream, pika, pinglet en een Eevee. Wil die Eevee lookalike nog inwisselen voor een dino blossom als tank. Maar ik kan geen krachtig genoeg spheres nog produceren en heb geen nieuwe stash gevonden. Dan heb ik vuur, water/ijs, schaduw, elektriciteit en een grond pokemon. De vlammenwerp functie is ook wel nice. Vuurvosje is wel mijn favoriet atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ricmaniac schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:50:
[...]

Zijn er blijkbaar nog wel meer. Chillet en Quivern zouden ook een Anubis kunnen breeden blijkbaar.
Ja klopt er zijn nog veel meer combinaties mogelijk, echt teveel ook :p

Maar vandaag weer flink wat nieuwe pals gevangen, de basis iets aangepast en zelf ook begonnen met breeden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-AJX0K--SP6OWy3i5wmKRZQ5Ns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZRthEWzhglZtIhOD0STmvSw2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxlPApaP2GaA2Se4wWlx4pupLqU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vCd1bWxlXrlgxJbDdo12KHkc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IVKpwIoo8HQ0RYfhD_LbpQZIrk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/STVjzN3ALlC4ZrklUguxZWGd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVOhyN2X4gH2YTXuOMGaxb_sjjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E8WxaOtP1YHblDWhqocZbxMw.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Hahah ging net stuk. (ben een vervent skyrim speler geweest)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJrMABA3yHlzdCFN-9aSxvwadlU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IxA848SjASCUdM2eBgfborQb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.reddit.com/r/...g_combinations_datamined/
Vanuit deze heeft iemand website gemaakt:

https://palworld.kimpton.io/
Met vrijwel elke combinatie van breeden en hoe je tot bepaalde pals komt.

Inmiddels een bijna perfecte worker gemaakt die nu tot bijna elke worker pal wordt gebreed :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ben eergister ook begonnen.(steam) Opzich vond ik het wel leuk maar ik wist al vrij snel niet wat ik moet gaan doen.
Rechtsbovenin staat wel bouw dit of doe dit maar er wordt verder niet uitgelegd hoe je bijvoorbeeld palls aan je basis moet toewijzen. Of welke keybindings je moet gebruiken.
Ik moest er via een youtube filmpje achter komen dat je de palls naar onder moest slepen.

Maar ik denk dat ik er nog wel wat meer tijd in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Joosie200 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:45:
Zo eindelijk mijn bessen farm op de automatische piloot met cattiva, olifant en een aapje. Vond 1 monkey, mept mijn sparkfox hem dood voor ik hem kan vangen. De tweede ontsnapt en ik was out of pokeballs. Nu ook voor de daydream een ketting gefixt. Heb je automatisch 1 pal naar keuze en een daedream die best een power house is. Nu ook een vixie gevangen maar hoe krijg ik daar gratis spheres van? En een pikachu in mijn team.

Vecht squad is nu: sparkfox, daedream, pika, pinglet en een Eevee. Wil die Eevee lookalike nog inwisselen voor een dino blossom als tank. Maar ik kan geen krachtig genoeg spheres nog produceren en heb geen nieuwe stash gevonden. Dan heb ik vuur, water/ijs, schaduw, elektriciteit en een grond pokemon. De vlammenwerp functie is ook wel nice. Vuurvosje is wel mijn favoriet atm.
Je kan meer dan 1 Daedream in je team hebben die dan allemaal actief zijn.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Altijd leuk om te zien hoe stuk een spel is als Josh er mee aan de haal gaat :+

Overigens; blijkbaar kan je de Wandering Merchant vangen.... :? (zie t= 8:00 ongeveer) _/-\o_ _O-

Edit: lol; je kan alle NPC's vangen ....

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 29-01-2024 10:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Notna schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:58:
Altijd leuk om te zien hoe stuk een spel is als Josh er mee aan de haal gaat :+

[YouTube: I Used Just 1 Item to Turn Palworld Into Ridiculous Chaos]

Overigens; blijkbaar kan je de Wandering Merchant vangen.... :? (zie t= 8:00 ongeveer) _/-\o_ _O-

Edit: lol; je kan alle NPC's vangen ....
Ja heb ook al meerdere NPC's voor mij aan het craften.
Als je een butcher knife hebt kan je ze zelfs slachten _O-

Leuke video ja zag hem gisteren.
Geniaal hoe hij dat met die mammoet doet. zou ik echt nooit aan hebben gedacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:31

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ricmaniac schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:08:
[...]

Ja heb ook al meerdere NPC's voor mij aan het craften.
Als je een butcher knife hebt kan je ze zelfs slachten _O-

Leuke video ja zag hem gisteren.
Geniaal hoe hij dat met die mammoet doet. zou ik echt nooit aan hebben gedacht haha
Ik heb elke keer dat ik pals aanval en mijn buddy ze overhoop schiet voor ik ze kan vangen. Dat is me tot nu toe bij NPC's ook gebeurd. Kunnen NPC's veel handige dingen? Ik zou verwachten dat ze de meeste dingen die nodig zijn in het kamp kunnen, dus ik wil er binnenkort wel één vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
gwystyl schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:56:
[...]

Ik heb elke keer dat ik pals aanval en mijn buddy ze overhoop schiet voor ik ze kan vangen. Dat is me tot nu toe bij NPC's ook gebeurd. Kunnen NPC's veel handige dingen? Ik zou verwachten dat ze de meeste dingen die nodig zijn in het kamp kunnen, dus ik wil er binnenkort wel één vangen.
Laat je pal de eerste damage doen en dan terug roepen en het zelf af maken met de speer of een ander zwakker wapen. Heb 1 pal die echt zwaar op is dus die laat ik enkel op sterke tegenstanders los, want alles tot level 15 is een one shot kill voor hem dus dan wordt het lastig vangen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1904
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 06:22
Blijft dit een Xbox/PC exclusive, of zijn er al berichten rondom het uitbrengen van de game op de Playstation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
JW1904 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:47:
Blijft dit een Xbox/PC exclusive, of zijn er al berichten rondom het uitbrengen van de game op de Playstation?
PS ondersteunt geen Early Access spellen, dus zolang die EA is betwijfel ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
DivineNL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:00:
[...]

PS ondersteunt geen Early Access spellen, dus zolang die EA is betwijfel ik het.
Ark is ook early acces (die nieuwe)

en ik las dat Sony heel graag Palworld aan hun console wilt binden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
gwystyl schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:56:
[...]

ja dan moet je je pal op don't attack zetten (met knop 4 als die gesummoned is)
of je de-summoned hem voordat die terug is =p

Maar NPC's zijn niet per se anders dan gewone pals hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Dirtyrockers schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:01:
[...]

Ark is ook early acces (die nieuwe)

en ik las dat Sony heel graag Palworld aan hun console wilt binden.
Dat is inderdaad een goeie, misschien omdat Ark een remake is? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Nu online
DivineNL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:12:
[...]

Dat is inderdaad een goeie, misschien omdat Ark een remake is? Geen idee.
Die oude ark is pas vorig jaar oktober uit early access gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonicbrood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 08:40
Ik moet zeggen, dat als je een paar Anubis hebt gevangen/breed, en die hebben Runner als passive, het transport heel snel gaat :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVrZZWqS4dC0QwW5FE-IzsXFZN0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTBNqKLfe16nj4fIcYtFi5bj.jpg?f=fotoalbum_large
Learned about fire raids the hard way!

Zag deze online 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:25:
[Afbeelding]
Learned about fire raids the hard way!

Zag deze online 😅
Aaaand it's gone.

Precies waarom mijn base niet meer dan wat houten blokhutten zijn bij elkaar. Nu heb ik wel raids op off staan inmiddels. Had in Minecraft ook zwaar de P in om een bouwwerk van X uur kapot te zien gaan door wat pillagers of de fik in door de bliksem. (had een boomhutten construct gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Even een kleine update over hoe goed het spel verkocht word, echt niet normaal! Van 8 miljoen naar ergens tussen de 20 tot 50 miljoen, wel echt ontzettend triest en kinderachtig dat mensen de ontwikkelaars zoveel gingen bedreigen waardoor ze geen eens meer updates gingen uitgeven. Echt sneu, doet me een beetje denken aan de trieste tijd rond de release van Hogwarts Legacy. Wat bezield mensen toch tegenwoordig man man, speel het spel of speel het niet maar leg je er dan ook gewoon bij neer....

[Twitter: https://twitter.com/PC_Focus_/status/1751969450520109304?t=E9iHdRSKDD0-z7Tr6YIKMw&s=19]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5vRTMRni2WHQi1MIYJzgsYlvkQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ugzb2FfGTfuJfpaSm8awNFoo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9jV9VdtOYw2J7c0qX26kzzW5kI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7uHYP3x0ty2xHapQzLItIE5g.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:35:
Even een kleine update over hoe goed het spel verkocht word, echt niet normaal! Van 8 miljoen naar ergens tussen de 20 tot 50 miljoen, wel echt ontzettend triest en kinderachtig dat mensen de ontwikkelaars zoveel gingen bedreigen waardoor ze geen eens meer updates gingen uitgeven. Echt sneu, doet me een beetje denken aan de trieste tijd rond de release van Hogwarts Legacy. Wat bezield mensen toch tegenwoordig man man, speel het spel of speel het niet maar leg je er dan ook gewoon bij neer....

[Twitter][TABLE]
WTF insane getal! maar moet wel zeggen dat 20-50 miljoen een flinke gap is hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ricmaniac schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:37:
[...]

WTF insane getal! maar moet wel zeggen dat 20-50 miljoen een flinke gap is hahaha
Haha ja dat is precies wat ik ook nog dacht, ik ben benieuwd waar we het exacte getal zouden kunnen vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
G_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:35:

[Twitter]
[Afbeelding][Afbeelding]
Nou hopelijk verkopen ze over de 50 miljoen games al is het alleen al om te laten zien dat die stumpers geen enkele invloed hebben. Toen had ik ook bijna Hogwarts uit principe gekocht terwijl ik er helemaal niks mee heb. Veel van die mensen lopen te kort mee om te herinneren hoeveel games inspiratie uit andere games hebben gehaald of spelen niks buiten een bepaald platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Ik heb zojuist een handige manier gevonden om de Anubis boss te farmen (vangen). Je kunt direct naast zijn temple een hele simpele base maken en dan 15 sterke Pals daar aanwezig laten zijn. Vervolgens schiet je 1x op Anubis en laat je het team zijn werk doen. Met lvl 30~40 Pals krijg je het wel geregeld om hem heel laag te krijgen. Dan snel aan het eind een Pokeball erop en tadaa... je hebt de boss gevangen! Ik gebruik die roze kleurige ballen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sir_Hendro schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:26:
Ik heb zojuist een handige manier gevonden om de Anubis boss te farmen (vangen). Je kunt direct naast zijn temple een hele simpele base maken en dan 15 sterke Pals daar aanwezig laten zijn. Vervolgens schiet je 1x op Anubis en laat je het team zijn werk doen. Met lvl 30~40 Pals krijg je het wel geregeld om hem heel laag te krijgen. Dan snel aan het eind een Pokeball erop en tadaa... je hebt de boss gevangen! Ik gebruik die roze kleurige ballen.
Dat is een interessante, wat is de exp die je Pals er voor krijgen als je hem vangt/dood? Want dat zou betekenen dat alle 15 dus ook exp krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Nu online
als ik het goed begrijp?
je palbox zorgt ervoor dat ze vechten tegen hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb dus gisteren meerdere screenshots gemaakt, maar vergeten te uploaden.
Wij hebben inmiddels twee legends gevangen en zijn bijna level 49.

Moet alleen nog even mensen zien te vinden waarmee ik de laatste twee torens kan gaan verslaan, want die zijn best moeilijk om solo te doen. Niet eens vanwege het level, maar vanwege tijd te kort..

Ik hoop wel dat er snel een update gaat komen, waarin ze het probleem oplossen dat pals vaak stoppen met vechten en bevriezen.

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 30-01-2024 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dirtyrockers schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:11:
[...]

als ik het goed begrijp?
Pals in je basis vechten tegen indringers, zeker als je de alarmbel instelt op "verjaar indringers" ipv "ga farmen"

Wat gebeurt er eigenlijk als je een basis ontmantelt op de kaart? Krijg je dan ineens alle resources in je inventory? Want dan kan je natuurlijk spontaan niet meer lopen. Nog erger zou het wss zijn om alles te verliezen.

Ik ben net level 15 geworden dus het is nog niet echt aan de orde, maar ik ben stiekem wel aan het kijken naar een betere plek voor een basis. Ik zit nu één plateau onder het beginplateau, maar heb chronisch tekort aan hout en stone. Het begint iets beter te worden sinds ik zo'n hert heb gestrikt om hout te gaan hakken.

Ik heb Palworld net even aan laten staan terwijl ik wat anders aan het doen was, en toen ik weer keek na 10 min ofzo waren al mijn pals in de basis ineens ziek, gedemotiveerd etc. Moet ik dan medicijnen gaan maken of komt dat vanzelf weer goed als ze een tijdje geslapen hebben oid?

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 30-01-2024 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonicbrood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 08:40
Een snellere manier is breeden, dat kost je minder sterke pals en je kan er zo 4 per uur krijgen.
Breeden van een Penking + Bushi (beide early als baas te verslaa) en je krijgt een Anubis ei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dirtyrockers schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:11:
[...]

als ik het goed begrijp?
Ja je zet de Palbox dicht voor zijn tempel. Dan zet je een zooitje sterke Pals actief in die basis. Daarna 1x schieten op Anubis zodat die jou komt aanvallen en vervolgens zullen alle Pals dan Anubis aanvallen zodra hij jou gaat aanvallen. Je moet wel even snel in denking rennen. Door de grote chaos die hierdoor ontstaat is het soms lastig om de vijandelijke Anubis te volgen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abOft2am9n9oKYmL7ErzxVvrXWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iAVjPCAvfOkz2Cm7NqrlLBhK.jpg?f=fotoalbum_large

Op deze manier had ik gisteren 6x Anubis Boss gevangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H1Puklcb29yAI650gRFDNWs_0cQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xAMYB375oqu5VYALt4NkrZaC.jpg?f=fotoalbum_large
Demonicbrood schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:11:
[...]

Een snellere manier is breeden, dat kost je minder sterke pals en je kan er zo 4 per uur krijgen.
Breeden van een Penking + Bushi (beide early als baas te verslaa) en je krijgt een Anubis ei.
Klopt maar dit zijn extra grote / krachtige versies van de normale Anubis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Demonicbrood schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:11:
[...]

Boss krijgt dan wel bonus stats, dus dat zou nog de reden zijn, maar die kan je niet mix-breeden (net als shiny, buiten de lucky perk), breeden is per saldo wel leuker om te doen.

Heb nu een Lunarus met swift, artisian, workaholic en serious (30% speed, 70% workspeed, 15% san reduction), die ik nu naar zo'n beetje elke worker aan het rebreeden ben :P Jammer alleen dat is een Sazuke nodig heb om Anubis te maken en die is door de spheres level locked.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Moest hier mensen zijn die samen op een server willen spelen. Feel free zou graag online de stap zetten 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz

Meestal niet dol op dit soort vids, maar uit deze heb ik behoorlijk wat dingen kunnen halen die ik niet wist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb nu ook wat pals met artisan 3 skill. Wel prettig, maar dat triggert mij om mijn hele team aan palls in de basis op artisan 3 te krijgen. Heb nu drie harde werkers en de rest zijn lamzakken.

Die 'lure een sterke pal richting je basis' truc heb ik al eens toegepast voor het vangen van een lvl 15 dino als lvl 5. Helaas voor mij gingen al mijn pals KO op de Eevee na. Daar zat die dino op te glitchen. Ik proberen met alle spheres die ik had hem te vangen want handig als tank in mijn gevecht squad. Lukte totaal niet dus toen maar afgemaakt. Sleepte die Eevee knock out pals terug naar mijn basis. Snel in de palbox gezet en ze konden herstellen.

Wat is het effect van het oppakken en wijzigen van je palbox? Ik wil de base bij nader inzien qua dome beter positioneren dan ik nu heb. Droppen al mijn kratten hun loot? Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Sir_Hendro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:52:
[...]

Ja je zet de Palbox dicht voor zijn tempel. Dan zet je een zooitje sterke Pals actief in die basis. Daarna 1x schieten op Anubis zodat die jou komt aanvallen en vervolgens zullen alle Pals dan Anubis aanvallen zodra hij jou gaat aanvallen. Je moet wel even snel in denking rennen. Door de grote chaos die hierdoor ontstaat is het soms lastig om de vijandelijke Anubis te volgen :P

[Afbeelding]

Op deze manier had ik gisteren 6x Anubis Boss gevangen.
Hmm dat is handig om te weten :P .. weet wat me te doen staat als ik een extra base kan plaatsen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beakzz schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:49:
[YouTube: OVER 100 HOURS TO DISCOVER THIS! 10 Hidden Mechanics in Palworld // Palworld Tips, Tricks & Secrets]

Meestal niet dol op dit soort vids, maar uit deze heb ik behoorlijk wat dingen kunnen halen die ik niet wist.
Soms heb ik het gevoel dat of ik elite ben geworden in zulke games, of mensen stukje logica en trial&error kwijt zijn geraakt. 20 minuten voor iets wat in 10 regels te typen valt, en de glider/armor is gewoon een glitch :P https://palworld.kimpton.io/ vind ik trouwens de betere, visueel weinig interessant, maar heeft complexe paths voor specifieke pals/parents.
Joosie200 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:04:

Wat is het effect van het oppakken en wijzigen van je palbox? Ik wil de base bij nader inzien qua dome beter positioneren dan ik nu heb. Droppen al mijn kratten hun loot? Hoe werkt dat?
Als je deconstruct doet op je palbox krijg je popup wat er gebeurd, alles gaat kapot (je krijgt mats van de geplaatste items terug), maar de inhoud van je boxes vallen gewoon op de grond. Ding opnieuw plaatsen, even box neerzetten, wat carry pals neerzetten en ze gaan alles voor je opruimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:11:
[...]
Als je deconstruct doet op je palbox krijg je popup wat er gebeurd, alles gaat kapot (je krijgt mats van de geplaatste items terug), maar de inhoud van je boxes vallen gewoon op de grond. Ding opnieuw plaatsen, even box neerzetten, wat carry pals neerzetten en ze gaan alles voor je opruimen :P
Ik heb het nog niet geprobeerd. Straks zit er geen 'weet u het zeker' popup en is het poof it's gone. Maargoed heb een legertje aan cattiva en (sch)aapjes. Genoeg opruimlemmings. Ik zit goed qua steen en hout, maar voor ore moet ik op zoek. Wil dus een dome ergens fixen waar ik steen, hout en ore in dezelfde omgeving heb. Beetje Catan: hout, baksteen, erts. Graan en schaapjes kun je wel anders oplossen ;)

Het verticaal bouwen nog niet eens over nagedacht over dingen als trappen. En die armor glitch kende ik nog niet. Heb ook nog geeneens me bekommerd om armor. Niet nodig in het begin gebied. Met verticaal bouwen en dan met steen zie ik al een leuk kasteel ding voor me. Paar torens, katelen, ophaalbrug erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 02:20
[...]

Bij mij gaat er niets kapot, alleen de palbox. Mijn eerste basis staat er nog inclusief alle gebouwen. Alleen zonder palbox en zonder palls.

AFAIK beschadigen gebouwen buiten de basis met een hogere rate. Maar op normal heb je uberhaupt buiten je base geen degradatie. Dus dan blijft alles eeuwig staan, ook buiten je base.

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 30-01-2024 15:26 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Iemand die nog een goeie plek weet voor een mining ore base weet. 1 waarbij het op een redelijk open gebied zit waar niet elke keer mijn poppetjes naar beneden vallen? xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
stomley schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:51:
Iemand die nog een goeie plek weet voor een mining ore base weet. 1 waarbij het op een redelijk open gebied zit waar niet elke keer mijn poppetjes naar beneden vallen? xD
Naast de kerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
vanaf het oosten gezien in het rode gebied naast een gevallen kerkje ofzo heb ik een mining base. zitten echt iets van 7 grote Ore spawns. heb daar 7 pals alleen maar minen en een kist vullen :P

Pro tip: Plaats storage chests naast je palbox zodat je makkelijk kan teleporten met je inventory overweight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Soms heb ik het gevoel dat of ik elite ben geworden in zulke games, of mensen stukje logica en trial&error kwijt zijn geraakt. 20 minuten voor iets wat in 10 regels te typen valt, en de glider/armor is gewoon een glitch :P https://palworld.kimpton.io/ vind ik trouwens de betere, visueel weinig interessant, maar heeft complexe paths voor specifieke pals/parents.
Geen idee hoe jij Youtube kijkt, maar ik skip gewoon de hoofdstukken langs om te zien of de tips interessant zijn en heb hoe dan ook altijd content aan op het 2e scherm, want Palworld heeft geen 100% aandacht nodig hoe leuk ik het spel ook vind.

En misschien is deze video niet voor jou, maar heeft een ander er wel wat aan. Ik had de grapple niet eens unlocked na 50 uur omdat ik het nut er niet van in zag. Als mij dat minder elite maakt dan accepteer ik dat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tCE8GpOQyUFbYprPS6VwO3xapfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlpZ0cyCE6C9bQvLS0j0ohIk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8atHy6HuNfHGLkvagP9IxnHnBhY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/REZLMMH71Y3dfFTb1lDbMNkY.jpg?f=fotoalbum_large

Ben hier net een 3e basis begonnen. 10 ore binnen de basis +1 steen en nog een paar er buiten dus zelfs een dubbele basis zou kunnen. Deze keer ga ik er wat hoger boven bouwen, want in mijn vorige basis bleven de grotere pals steeds vast zitten :o

Kan af en toe wel een hoger level pal je basis in komen wandelen dus zorg dat er wat sterke pals werken of dat je alert bent zo dat je een goede fighter pal kan spawnen.

edit : Als je 2 ore op geeft kan je ook een coal in je basis krijgen zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 17:19:
[...]

vanaf het oosten gezien in het rode gebied naast een gevallen kerkje ofzo heb ik een mining base. zitten echt iets van 7 grote Ore spawns. heb daar 7 pals alleen maar minen en een kist vullen :P

Pro tip: Plaats storage chests naast je palbox zodat je makkelijk kan teleporten met je inventory overweight.
Heb hem nu gemaakt zuiden van "Tower of the free pal alliance". Hier zit Ore + Coal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
De boars zijn trouwens erg slechte miners. In theorie perfect want geen andere skills dan mining. Echter ze doen 9 van de 10 keer helemaal niet behalve een beetje rondlopen. De cattiva zijn vooral druk met transporten. Tot nu toe bevallen de tombats het beste.

Met de tombats erbij en de apen eraf (geen wood meer, dus minder afeiding) kon ik zojuist 172 ipv 24 ingots laten smelten. Heb trouwens een draak met level 4 kindling en die is echt absurd snel.

Overigens kun je wel bewegen als je vol zit met de grappling gun (lol).

[ Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 30-01-2024 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
sdk1985 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:38:
De boars zijn trouwens erg slechte miners. In theorie perfect want geen andere skills dan mining. Echter ze doen 9 van de 10 keer helemaal niet behalve een beetje rondlopen. De cattiva zijn vooral druk met transporten. Tot nu toe bevallen de tombats het beste.

Met de tombats erbij en de apen eraf (geen wood meer, dus minder afeiding) kon ik zojuist 172 ipv 24 ingots laten smelten. Heb trouwens een draak met level 4 kindling en die is echt absurd snel.

Overigens kun je wel bewegen als je vol zit met de grappling gun (lol).
Je kan blijkbaar heel snel minen door de Boars te berijden en dan hun skill te activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik had voorheen een simpele compacte fabriek op een berg gebouwd die vol met ijzer en kolen is. Echter heb ik deze vandaag gesloopt en een giga fabriek daar gebouwd met twee tot drie etages. Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat de Pals er geen reet van snappen qua pathfinding en voornamelijk stil staan. Dan maar morgen weer de boel afbreken en proberen het wat simpeler te maken voor die dombos :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sugwWr2mbhlfPRKfWNz3fo7W0eE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nRVGjhaVjCvdNrEFe1v18kTP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Sir_Hendro op 30-01-2024 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Sir_Hendro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:13:
Ik had voorheen een simpele compacte fabriek op een berg gebouwd die vol met ijzer en kolen is. Echter heb ik deze vandaag gesloopt en een giga fabriek daar gebouwd met twee tot drie etages. Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat de Pals er geen reet van snappen qua pathfinding en voornamelijk stil staan. Dan maar morgen weer de boel afbreken en proberen het wat simpeler te maken voor die dombos :(

[Afbeelding]
hehe ja de pathfinding moet nog een heel stuk beter voor dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
sdk1985 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:38:
Is het dan wel een boar met goede perks? Want mijn workaholic boar blijft gaan :o

Ben net maar eens een zooi pals gaan verkopen op de black market, want de box zat vol. Alles met negatieve en geen perks is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9laqDmmAo_IsSvdgXPkxmgUD1nM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vdTGEF56CUcsiVykDt1ibgga.png?f=fotoalbum_large

Wat blijft het toch een prachtig spel, we raken maar niet uitgespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

[Afbeelding]
desondanks mega vet :P !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 23:11:
[Afbeelding]

Wat blijft het toch een prachtig spel, we raken maar niet uitgespeeld..
prachtig spel ? zie niet eens textures op die berg in je screenshot 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

[Afbeelding]
Gebruik die spot ook voor ore/coal, ik ben allang blij dat ze niet meer van de berg af springen met wat muren eromheen :D meer ga ik er niet aan verbouwen :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
JoSchaap schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 00:07:
[...]

Gebruik die spot ook voor ore/coal, ik ben allang blij dat ze niet meer van de berg af springen met wat muren eromheen :D meer ga ik er niet aan verbouwen :)
Het is een fijn plekje. Met mijn oude design kreeg ik echt een plaatsgebrek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PDdxUvmWWDewsrRt0IRH7QjeaV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bCf9eKPZuN71zYcJARqNrai.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had mij daarom echt verheugd op die giga fabriek die ik eerder poste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 23:27:
[...]

prachtig spel ? zie niet eens textures op die berg in je screenshot 8)7 :+
Grafisch is soms niet alles! Want het is een zeer verslavend en vermakelijk spel die er in mijn ogen ook nog niet eens zo slecht uitziet, toevallig wel op de screenshot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pYnw5LcCYkLgJN2uXoC40OHIpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xS8Wb83OE06Br7kWHb9TCSno.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ga ook gebruik maken van zulke dingen. Omdat ik mijn base nu verplaatst heb nabij de syndicate tower. Zitten vier/vijf ore spawn plekken, je hebt een by default hangbrug naar de tower. Mooi hoog op de heuvel. Zag die voorbij komen in een stream. Heb me wel verkeken op de rework die erbij komt. En het gebrek aan hout en steen moet ik asap oplossen met de steengroeve en houtplantage. Mijn pals staan nu beetje werkeloos toe te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 11:52
Joosie200 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:26:
Ik ga ook gebruik maken van zulke dingen. Omdat ik mijn base nu verplaatst heb nabij de syndicate tower. Zitten vier/vijf ore spawn plekken, je hebt een by default hangbrug naar de tower. Mooi hoog op de heuvel. Zag die voorbij komen in een stream. Heb me wel verkeken op de rework die erbij komt. En het gebrek aan hout en steen moet ik asap oplossen met de steengroeve en houtplantage. Mijn pals staan nu beetje werkeloos toe te kijken.
Daar heb ik ook mijn 2de base neergezet voor de ores. Ze kunnen alleen via de brug komen, dus blokkeren met een wall en traps heb je er ook geen omkijken naar.

Elke andere vogel dan de Nitewing is sneller in vliegen zeker? Zit echt geen gang in dat beest.

[ Voor 6% gewijzigd door Highfeed op 31-01-2024 17:04 ]

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Had net een rare bug. ik kwam terug in de game sinds gisteren en ineens zat ik in een rots. kon er onmogelijk uitkomen.. als ik een pal summonde kwam die ook gewoon boven de grond en ik bleef eronder zitten.

Dacht toen een ridable te summonen en dan er op te zitten maar ook dat werkte niet. Respawn moeten doen en al mijn gear en loot + sterkste pals verloren.. ligt ook in de grond wat ik niet kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Weet iemand welke pal je het beste kan farmen voor palfluid?
Voor die high quality fluid zijn mammoths goed om te farmen. Droppen er iets van 6 a 7 per keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Leuk beestje uit een ei; level 4 kindling en blijkbaar de snelste mount: Jormuntide Ignis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFnWs36sSaqTM1u29NGo9_5xMjc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DdwJaKN0Z1wWleiuXkfrDLXB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ricmaniac schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:17:
Had net een rare bug. ik kwam terug in de game sinds gisteren en ineens zat ik in een rots. kon er onmogelijk uitkomen.. als ik een pal summonde kwam die ook gewoon boven de grond en ik bleef eronder zitten.

Dacht toen een ridable te summonen en dan er op te zitten maar ook dat werkte niet. Respawn moeten doen en al mijn gear en loot + sterkste pals verloren.. ligt ook in de grond wat ik niet kan pakken.
Nog een keer dezelfde tip; voor je respawn doet pas dan eerst je game setting aan dat je geen gear en items kwijt raakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Exploit :X . Ik gebruik momenteel de grappling hook (ook een exploit :+ ), dit lijkt me handiger.

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 31-01-2024 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
sdk1985 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:42:
Leuk beestje uit een ei; level 4 kindling en blijkbaar de snelste mount: Jormuntide Ignis.
[Afbeelding]
Welk ei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Die cijfers... Mijn god..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Le4krWmgCYstA_IMskH-RqKrUGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvo6fkA7gGUTmuvYqYedHCWu.jpg?f=fotoalbum_large

Maar zo dik verdiend _/-\o_
Wat een geweldig spel en dan is het nog maar een preview, ben zo ontzettend benieuwd wat er nog gaat komen!

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2024 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
sdk1985 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:43:
[...]

Nog een keer dezelfde tip; voor je respawn doet pas dan eerst je game setting aan dat je geen gear en items kwijt raakt :).
Speel met meerdere op een dedicated server. Kan dat niet aanpassen. De server admin wel maar we kiezen ervoor om het gezamelijk zo te spelen dat je wel shit verliest als je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
En dan zojuist bericht van Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Heel goed nieuws dat MS ze erbij gaat helpen. Die hadden deze boom waarschijnlijk ook echt nooooit verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Er blijft maar nieuws komen, jemig..

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2024 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
- Engineering resources to help with GPU and memory optimization

Zou top zijn als ze het daar door beter draaiend krijgen op de Xbox series, want dan zal ik het ook weer eens op de bank spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Beakzz schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:48:
[...]

- Engineering resources to help with GPU and memory optimization

Zou top zijn als ze het daar door beter draaiend krijgen op de Xbox series, want dan zal ik het ook weer eens op de bank spelen.
Ik speel het op PC met meestal mijn XBOX series controller en soms met toetsenbord en muis. Het is voor mij nogal wennen omdat de muis hierbij het handigst rechts ligt en ik hem normaal links gebruik, maar met toetsenbord heb je een paar extra toetsen tot je beschikking zodat je makkelijker kan rennen of 1/helft/alles van een grondstof kan oppakken uit je inventory of boxen, en met de muis kan ik makkelijker mikken op de kaart als ik wil respawnen of fast travellen. Dat werkt met de controller net wat lastiger.

Ik hoop alleen dat er wat meer knoppen te remappen worden in de toekomst, want ik gebruik mijn kaart best veel maar die kan je alleen met M oproepen. Dan is de knop op de controller weer handiger 😎

Mijn zoontje is er ook helemaal verslingerd aan, maar omdat hij niet zo veel op de PC mag gaat het natuurlijk niet zo snel. Leuk om te zien wat een andere spellogica hij heeft dan ik. Hij beschouwt het als een soort samensmelting van Minecraft en Pokémon (Go), waar hij beide nogal fan van is.
Ik heb hem vanavond maar wel even (op zijn verzoek) wat vooruit geholpen van level 8 naar 11, zodat hij wat makkelijker aan resources kan komen (betere en meer pals die kunnen minen en houthakken), en nu mag hij zelf weer verder klooien zodat ik ook weer met mijn eigen wereld verder kan 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ricmaniac schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:43:
[...]

Speel met meerdere op een dedicated server. Kan dat niet aanpassen. De server admin wel maar we kiezen ervoor om het gezamelijk zo te spelen dat je wel shit verliest als je dood gaat.
Aha, dat kan alleen dat past IMO niet heel erg bij de early acces staat van de game. Leuk als we wat verder zijn qua stabiliteit en balans, nu vooral punt van frustratie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Op Gamepass blijf ik problemen houden met het inladen van mijn game. Dat resulteert sinds de eerste patch regelmatig in een crash to desktop. De enige fix is tot nu toe om de game op solo te zetten en daarna in te laden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hopelijk is deze update er ook snel voor Xbox :)

Steam version v0.1.4.0 has been released.
(Xbox version v0.1.1.3 will be released as soon as it is ready)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
Patch Notes:

===

▼Major Fixes
・Fixed an issue where the game would crash under certain conditions 
・Fixed an issue where if another player's pal/base pal had HP 30% or less, it could be captured by using a sphere. 
・Fixed an issue where enemy pals would get stuck in walls due to charge attacks.

・Implemented the first fix for an issue where the game would always crash and save data would be corrupted when the guild's total number of pals captured reached around 7000.
*The game no longer crashes even if the total number of captured objects exceeds 7000.
However, save data that has already been in this state (in the case of a server, the server's world data) prior to this update will still be unable to load. 
We are continuing to work on fixing this issue permanently. 

▼Key Configuration 
・Added support for mouse side keys and numeric keypad in keyboard key configuration.
*Further improvements are currently planned, such as support for interact key configuration.

▼Player Issues
・Fixed an issue where players on dedicated servers and co-op (online) were receiving damage twice. 
・Specifications have been changed so that you can move at extremely low speed even when you have exceeded the weight limit. 
・Players will no longer pass through walls when dismounting. 
・Fixed an issue where capture power strengthened by Lifmunk Effigies was reset when using memory reset drugs. 
・Fixed an issue where armor could be equipped in the wrong slot. 
・Adjusted camera positions of several Pals to make it easier to see when mounted.

▼Base Issues
・Specifications have been changed so that Pals who are manually assigned to a breeding farm will not become hungry and their manual assignments will not be removed. 
・The key to lift Pals has been changed from F → V (Pad: X → Y) in order to prevent accidents.
・Reduced the speed and range of fire spreading on wooden buildings.
・Fixed an issue where manual work assignments could not be set at all under certain circumstances. 
・Fixed an issue where extremely high-level Relaxaurus would attack the base during raids.
・Added several measures to prevent base Pals from getting stuck.
・Fixed an issue where Pals would get stuck while transporting items and would drop them on the spot.
・Fixed an issue where Pals at the base would continue to cut down trees that were already cut. 
・Fixed an issue where Pals at the base were on the verge of death due to unexplained falling damage. 
・Fixed an issue where Pals at the base would float under some conditions. 
・Fixed an issue where if a farm was built on the second floor or above, work pals would be unable to move on the floors below.

▼Other 
・Corrected incorrect text
・Measures have been added to prevent cheating and stealing other players' Pals. 
・Many other minor fixes such as the addition of a UI key guide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
stomley schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:10:
Weet iemand welke pal je het beste kan farmen voor palfluid?
Voor die high quality fluid zijn mammoths goed om te farmen. Droppen er iets van 6 a 7 per keer.
Gobfins vlakbij de Warsect boss (portal heet ook Gobfin's Turf). Hele area vol met van die Gobfins, lopen vaak met 2-4 bij elkaar die je makkelijk kunt farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
DivineNL schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:17:
[...]

Gobfins vlakbij de Warsect boss (portal heet ook Gobfin's Turf). Hele area vol met van die Gobfins, lopen vaak met 2-4 bij elkaar die je makkelijk kunt farmen.
Bedankt :) Helaas droppen deze er ook maar steeds 1 per keer :P

Sinds de laatste update heb je nu bij gooien van je ballen dat cancel in het chinees staat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
stomley schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:35:
[...]

Bedankt :) Helaas droppen deze er ook maar steeds 1 per keer :P

Sinds de laatste update heb je nu bij gooien van je ballen dat cancel in het chinees staat xD
Klopt, maar dat gaat zo snel daar, dat dat eigenlijk niet uit maakt. Rondrennen op een pal met een AoE skill (bijv. Rayhound) en je hebt het bij elkaar. Ik weet zeker dat je daar sneller pal fluids kan farmen dan high quality fluids van Mamorests. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Het lijkt mij wel leuk om met wat mensen in een ‘world’ (server) aan de slag te gaan, kan ik eventueel iemand joinen? Ik zit nog vol in de verkenningsfase van het spel maar ik vermaak me prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb nu de Jetdragon, opeens lijkt de map niet zo groot meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
G_Dragon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:40:
Die cijfers... Mijn god..

[Afbeelding]

Maar zo dik verdiend _/-\o_
Wat een geweldig spel en dan is het nog maar een preview, ben zo ontzettend benieuwd wat er nog gaat komen!
Als er ooit nog een rechtszaak komt door Nintendo , dan hebben ze genoeg geld :D
EN daarbij als dit zo door blijft gaan dan kopen heel Nintendo wel op.
Of je dat zou willen is vraag twee

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
ravw schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:06:
[...]

Als er ooit nog een rechtszaak komt door Nintendo , dan hebben ze genoeg geld :D
EN daarbij als dit zo door blijft gaan dan kopen heel Nintendo wel op.
Of je dat zou willen is vraag twee
Nee laat het maar lekker bij Pocket Pair! :P
Ik hoop wel dat Nintendo nu wakker word geschud, want na de drama met Pokémon Scarlet & Violet.. Beide spellen zijn kwa verhaal / wereld enz perfect op de bugs en lage framerates na..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Oops was al gepost.

Anyway ik hoop dat je een aparte bouwmode krijg dat je van een ander camera punt kan kijken, want ik zit momenteel zo te tobben als ik iets groot (bv het luxe bad) probeer te plaatsen op een beperkte foundation/ruimte

Snap dat een builder drone niet in het verhaal past, maar van mij part dat je aan een zwevende pal kan gaan hangen.

Hoe dan ook dingen recht zetten is vervelend moeilijk of mis ik iets? Iets met graden of een xyz systeem zou top zijn.

Oh en dat support gezeur als je iets bouwt wat een stukje overhangt moet echt wat meer vrijheid krijgen. Het is geen simulator toch?

Ja al mijn wensen zijn voor het bouwen momenteel 😅

[ Voor 92% gewijzigd door Beakzz op 01-02-2024 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Misschien is Microsoft nu wel erg geinteresseerd in Pocket Pair en kopen ze het bedrijf op. Als er dan nog een rechtzaak zou komen dan kan Nintendo wel inpakken. Microsoft heeft bijna een infinite money glitch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Beakzz ik heb dat al met het plaatsen van de Palbox. Ik heb net een tweede basis min of meer willekeurig ergens neergegooid omdat daar twee grote Ores en een groot rotsblok in een bos stonden. Ik kon alleen niet zien wat de range van de basis zou worden, dus is het heel lastig in te schatten waar je de palbox precies neer moet zetten om optimaal gebruik te maken van de resources. Ik heb hem nu geplaatst en toen bleek een tweede rotsblok nèt buiten de cirkel te vallen --> Palbox slopen en iets verder opbouwen --> net neergelegde pal-bedjes zitten ineens buiten de cirkel.

Ik ben zelf niet zo van het bouwen, maar ik heb het idee dat ik wel een beetje fatsoenlijke basis nodig heb voor ik de wereld wat verder kan ontdekken

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 01-02-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ah dacht even kort te spelen, moet de dedicated server geupdate worden. Maar de admin is nu niet in de gelegenheid. :P klein nadeeltje van eigen dedicated server draaien haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

"Even kort spelen" is sowieso een dingetje bij palworld O-)

Ik laat mijn zoontje niet spelen als hij niet minimaal een half uur heeft, want anders loopt het toch uit en moet hij "nog even xxxx doen". ik heb dat zelf ook wel: als ik na een (onbepaalde, maar vaak langere) tijd wil stoppen, doe ik ook vaak "nog even" iets, en dan nog iets opvolgends etc. voor ik echt ga afsluiten......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
gwystyl schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:33:
"Even kort spelen" is sowieso een dingetje bij palworld O-)

Ik laat mijn zoontje niet spelen als hij niet minimaal een half uur heeft, want anders loopt het toch uit en moet hij "nog even xxxx doen". ik heb dat zelf ook wel: als ik na een (onbepaalde, maar vaak langere) tijd wil stoppen, doe ik ook vaak "nog even" iets, en dan nog iets opvolgends etc. voor ik echt ga afsluiten......
Doet me denken aan de eerste keer dat ik Sim City mee kreeg van een vriend... hij waarschuwde me al , ga morgen spelen en niet als je vanavond thuis komt.
Want je slaap gelijk niet meer .......
Ja toch bij thuiskomst EVEN opstarten :+

He wat nu al weer licht buiten :O ....ach vanavond maar weer gaan slapen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985

Beetje flauw :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Mijn eerste Anubis gebreed. Wat een beest heey als je snel wat wilt craften. gaat zo snel <3 love it

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 01-02-2024 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
ShDT schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:26:
Het lijkt mij wel leuk om met wat mensen in een ‘world’ (server) aan de slag te gaan, kan ik eventueel iemand joinen? Ik zit nog vol in de verkenningsfase van het spel maar ik vermaak me prima!
Wil wel joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 11:52
Ik heb sinds vandaag enorme frame drops gehad. Van 70/80 fps (ja ja wel met lagere instellingen) En dan dropt het naar 10/15 voor zo'n 20 seconden en dan wordt het weer normaal. Ik heb geen update gedaan o.i.d. ook niet qua drivers etc. Ik snap er niks van.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond eindelijk een dragon egg gevonden na bijna 72 uur gespeeld te hebben in onze eerste wereld, hopelijk komt daar de Jetdragon uit. Want die bossfight heb ik nu al 5x verloren :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:45
G_Dragon schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:46:
Gisteravond eindelijk een dragon egg gevonden na bijna 72 uur gespeeld te hebben in onze eerste wereld, hopelijk komt daar de Jetdragon uit. Want die bossfight heb ik nu al 5x verloren :P
Bereid je voor op een Relaxaurus :+
3 Huge dragon eggs en 3x teleurgesteld.

Voor een snelle flying pal ben ik maar terug gevallen op de Faleris.

Die patch van gisteren maakt het transferren van een hele base wel een stuk makkelijker. Gewoon "lopen" met 58k aan weight 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Arcalite schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:53:
[...]

Bereid je voor op een Relaxaurus :+
3 Huge dragon eggs en 3x teleurgesteld.

Voor een snelle flying pal ben ik maar terug gevallen op de Faleris.

Die patch van gisteren maakt het transferren van een hele base wel een stuk makkelijker. Gewoon "lopen" met 58k aan weight 8)7
Meen je ... dat zou wel echt balen zijn, die eieren zijn al bijna onmogelijk om te vinden |:(
Huh hoe doe je dat dan? Want op Xbox lijkt het niet te werken of doe ik iets fout :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

G_Dragon schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:57:
[...]

Meen je ... dat zou wel echt balen zijn, die eieren zijn al bijna onmogelijk om te vinden |:(
Huh hoe doe je dat dan? Want op Xbox lijkt het niet te werken of doe ik iets fout :P
Denk dat dat de steam update is, die van Xbox moet toch nog komen?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste