Ik zelf heb nooit Pokemon gespeeld of zelf de laatste 30 jaar denk ik geen Nintendo aangeraakt.taker1987 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:06:
[...]
gelukkig een bedrijf die weet wat ze doen , geen valse beloftes zoals met the day before![]()
toen ik de game voor het eerst opstarte had ik wel gelijk een nintendo vibe
zelda / pokemon vibe .. de geluidjes , maar ook de pals die soms echt wel op een pokemon lijkt
De laatste was de NES /SNES geloof ik.
Zelda / Mario waren toen een beetje de games die ik speelde.
Dus die hele Pokemon rage heb ik alleen van horen mee gekregen, en heb daar ook met die tv series nooit echt wat aan gevonden.
Wel eens even meegelopen met iemand die Pokemon die je buiten kon doen met je smartphone.
Heb daar wel lol mee gehad .... Maar is niets voor mij. ( maar komt misschien omdat ik me er niet echt in verdiept heb.
Maar deze game vind ik wel grappig ..
Want heb veel van dit soort games gespeeld , ARK , Conan, My Time Portia en Valheim
En nog vele andere die een beetje hier mee overeen komen.
Maar deze is wel grappig ,, alleen als het straks weer onoverzichelijk gaat worden dan denk ik dat ik hem weer even een tijd links laat liggen...
Weet nu af en toe al niet eens meer wie wat doen en waar ze mee bezig zijn.
Ben ook meer iemand die van simulatie games houd, ETS 2, ATS , en MSFS en op zijn tijd een RPG
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 25-01-2024 11:33 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB