• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:44
Base komt weer lekker op gang :D
Net de eerste boss gekilled die elektro beer :) Ging al veel makkelijker dan ik verwachte eigenlijk.

Progress is steady

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:04

Louw Post

Cerenas

Nice! Hier nu 7 van de 8 torens gedaan. We proberen elk eiland een beetje af te ronden voordat we verder gaan (alpha pals, effigies, etc.). Feybreak nu bijna gedaan en dan door naar die zwevende eilanden. Dit zorgt er echter wel voor dat we vaak al iets hoger level zijn met pals dan het gebied waar we in zitten, dat maakt het soms wat makkelijk. Alleen de gebouwen/plekken met humans zijn soms lastig, omdat er zoveel bij elkaar zijn haha

Ook de Palworld TCG binnengekregen gister. Erg leuke set!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xw5ykvbBs6_c7B2-1haDj4NOYj8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HL9WDrb5XbA9O6TaQXVXg1nv.jpg?f=fotoalbum_medium

Kaarten maar even spoiler tags, maar dit waren de meest speciale die ik uit de packs heb. Waarvan de Axel's Strategy de meest zeldzame is (OSR). De spiegelende effecten van de kaarten waren een beetje lastig op de foto te krijgen.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cmpyXksr1dUV-BwqIwEebV-cNYE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1dTi6G1lvuQWzzlEBrI0o1b.jpg?f=fotoalbum_medium

• Ricmaniac
Louw Post schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:45:
Nice! Hier nu 7 van de 8 torens gedaan. We proberen elk eiland een beetje af te ronden voordat we verder gaan (alpha pals, effigies, etc.). Feybreak nu bijna gedaan en dan door naar die zwevende eilanden. Dit zorgt er echter wel voor dat we vaak al iets hoger level zijn met pals dan het gebied waar we in zitten, dat maakt het soms wat makkelijk. Alleen de gebouwen/plekken met humans zijn soms lastig, omdat er zoveel bij elkaar zijn haha

Ook de Palworld TCG binnengekregen gister. Erg leuke set!

[Afbeelding]

Kaarten maar even spoiler tags, maar dit waren de meest speciale die ik uit de packs heb. Waarvan de Axel's Strategy de meest zeldzame is (OSR). De spiegelende effecten van de kaarten waren een beetje lastig op de foto te krijgen.
spoiler:
Heeeel vet! hopelijk kan ik die setjes in de nabije toekomst ook kopen.

• Ricmaniac
Ga ook lekker in palworld. Inmiddels bases geüpgraded zodat ik we er nu 3 hebben :) moet nu weer even goed stapje terug doen eigenlijk en even administratief kijken hoe ik de bases wil inrichten haha. 1 base is gewoon een mining/logging base

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste