Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-04 22:09
Heeft iemand ervaring met het overzetten van een savegame van xbox gamepass naar steam?

Ik heb onderstaande stappen gevolgd maar als ik dan mijn savegame probeer te openen krijg ik deze error: Failed Invalid Login Player Character Handle
  1. Go to the XGP Save Extractor Github releases page.
  2. Download the latest version of “xgp-save-extractor.exe”.
  3. Move the app to a folder where it’s the only one there. This is important for finding your save data once extracted.
  4. Open the app and, if prompted, click More Info, then Run Anyway.
  5. Your save files will then automatically appear in the same folder as the app as a zip file. Extract it to the same folder.
  6. Open the Steam version of Palworld and create a new save.
  7. Press WIN+R to open the Run command.
  8. Type %LocalAppData% and click OK. This opens your Local App Data in your primary drive’s User folder.
  9. Open the Pal folder, Saved, and then SaveGames.
  10. The folder with the most recent Date Modified date is your new save data. Open this folder and the subfolder within.
  11. Transfer all the Game Pass save files from the Zip file/extracted folder into the Steam save data’s subfolder. Choose to replace files if asked.
  12. Close the folder and open the Steam version. You should now be able to continue with your Game Pass save.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Upgrade gedaan naar v0.2.0.6 ? Dan kan het zijn dat je problemen krijgt met het plaatsen van een ei in een incubator... Opnieuw opbouwen van je incubator helpt dan....

https://twitter.com/Palwo.../1775782940238295157?s=08

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 08:49
Patch notes van de nieuwe versie (v0.2.0.6):

https://store.steampowered.com/app/1623730/Palworld/
https://twitter.com/Palworld_EN/status/1775736701337714811

Zo te zien zijn ze nog altijd flink aan het ontwikkelen en niet alleen hun geld aan het tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zitten wel een paar leuke en handige updates bij. Voor mij zijn vooral de mogelijkheid om pal fluid en high quality pal oil in de basis/farm te kunnen krijgen handig. Scheelt me een boel tripjes naar Gobfin turf.
Verder ga ik het wel zien, maar inderdaad goed om te zien dat ze nog druk bezig zijn met ontwikkelen (zowel qua nieuwe features als bugfixes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 17:46
Ring of mercy voorkomt dat vijnanden onder 1 hp komen, handig!

Wel jammer; er zit nu ook een 'ore base' in de game. Dus er is geen reden meer om een basis op een bepaalde plek te bouwen. De beste plek is nu simpelweg een grote open vlakte.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

sdk1985 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:21:
Ring of mercy voorkomt dat vijnanden onder 1 hp komen, handig!

Wel jammer; er zit nu ook een 'ore base' in de game. Dus er is geen reden meer om een basis op een bepaalde plek te bouwen. De beste plek is nu simpelweg een grote open vlakte.
Ja dat maakt het leven wel een heel stuk makkelijker... In combinatie met de pal fluid drops door kelpsea in de ranch betekent het dat ik nu alleen nog wat moeite moet doen voor sulphur (naast de tower op de vulkaan) en coal (op de bekende mining base plek). Ik heb nog nooit zo makkelijk ore gemaakt voor ballen en kogels. Ik vermoed dat er nog wel een rebalance gaat komen, want zo gaat het wel erg makkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Je hebt nog steeds ore and quarz nodig toch? Dus een basis daar in de buurt blijft wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of je nu een aparte basis hebt met dedicated spul of je haalt het direct uit je main, makkelijk was beide toch al. Het grootste probleem was bij mij toch altijd ruimte gebrek, dus zal toch wel een aparte basis moeten hebben voor productie, of dat nu een ore-node of ore-base is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

servival7 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:08:
Je hebt nog steeds ore and quarz nodig toch? Dus een basis daar in de buurt blijft wel handig.
Ore (Ore Mine I en II) kan je nu dus net als hout en steen in je basis zetten als los object. Ik heb een tijdje een quartz base gehad in de sneeuw, maar op een gegeven moment had ik zoveel quartz dat ik een nieuwe ore mining base heb gemaakt op een plekje met een mooi uitzicht.

Ruimte is inderdaad wel een dingetje. Ik heb in elke basis een paar bessen-, tarwe-, sla- en tomatenveldjes en een zooi bedden. In de eerste basis hebben we (mijn zoontje en ik) een redelijk gebouw neergezet waar op de begane grond de grote productiebanden voor ballen, wapens en grondstoffen staan, en boven een kroeg + persoonlijke kamers. Die basis staat nog steeds op een relatief klein en niet helemaal vlak stuk vlakbij de beginplek, dus hebben we wat stenen en houten foundations neergelegd om e.e.a. te kunnen plaatsen.

Ik heb al wel gemerkt dat minen bij de Ore Mine sneller gaat dan wachten op het spawnen van ore-nodes in de mijnbasis; al was het maar omdat de Pals vaak veregeen om de ore in de kisten te doen |:( .
Ik heb nu dus ook in de mijnbasis een Ore Mine II neergegooid, zodat ze ook lekker ore kunnen maken op het moment dat er geen ore-nodes zijn of de Pals afgeleid zijn. Klein kistje ernaast, en dan een electrical furnace + kist net naast de Palbox om snel alle ore uit de mijnbasis te kunnen verzamelen en naar de productiebasis te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
gwystyl schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:34:
[...]

Ore (Ore Mine I en II) kan je nu dus net als hout en steen in je basis zetten als los object. Ik heb een tijdje een quartz base gehad in de sneeuw, maar op een gegeven moment had ik zoveel quartz dat ik een nieuwe ore mining base heb gemaakt op een plekje met een mooi uitzicht.

Ruimte is inderdaad wel een dingetje. Ik heb in elke basis een paar bessen-, tarwe-, sla- en tomatenveldjes en een zooi bedden. In de eerste basis hebben we (mijn zoontje en ik) een redelijk gebouw neergezet waar op de begane grond de grote productiebanden voor ballen, wapens en grondstoffen staan, en boven een kroeg + persoonlijke kamers. Die basis staat nog steeds op een relatief klein en niet helemaal vlak stuk vlakbij de beginplek, dus hebben we wat stenen en houten foundations neergelegd om e.e.a. te kunnen plaatsen.

Ik heb al wel gemerkt dat minen bij de Ore Mine sneller gaat dan wachten op het spawnen van ore-nodes in de mijnbasis; al was het maar omdat de Pals vaak veregeen om de ore in de kisten te doen |:( .
Ik heb nu dus ook in de mijnbasis een Ore Mine II neergegooid, zodat ze ook lekker ore kunnen maken op het moment dat er geen ore-nodes zijn of de Pals afgeleid zijn. Klein kistje ernaast, en dan een electrical furnace + kist net naast de Palbox om snel alle ore uit de mijnbasis te kunnen verzamelen en naar de productiebasis te brengen.
ipv ore bedoelde ik coal . Dat maakt de mine niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 22-04 17:46
gwystyl schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:34:
[...]

Als je er niet bent dan transporteren ze helaas niets.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

servival7 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:19:
[...]

ipv ore bedoelde ik coal . Dat maakt de mine niet.
Klopt, daarom heb ik de mining base nog op dezelfde plek gelaten
sdk1985 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:49:
[...]

Als je er niet bent dan transporteren ze helaas niets.
Nee daar lijkt het inderdaad op, heel irritant. Nu is het eens in de zoveel tijd een rondje bases doen om alles in de boxes te doen en naar één basis te brengen om te reine of er andere dingen mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 28-04-2024 14:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:36
Grote Palworld update incoming.

- Xbox dedicated servers
- nieuw island
- nieuwe pals
- nieuwe raid
- Stronghold (Oilrig)
- Arena

en nog meer

Komt 27 juni

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ben benieuwd. Ik heb er inmiddels al flink wat uren in zitten, maar merk dat ik de laatste weken nauwelijks meer speel. Ik speel steeds samen met mijn zoontje, waarbij hij host op mijn laptop en ik meespeel op de PC. Samen hebben we de meeste Pals nu, op de laatste 5 na geloof ik. Onze basis doet goed zijn best om alle grondstoffen te verzamelen en we hebben zo'n 90% van de map ontdekt, dus de drive om alles te verkennen en farmen is een stuk kleiner dan eerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zo te zien is de nieuwe update uitgekomen met nieuwe pals en nog veel meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Palworld Update 3.1 Patch Notes – June 27, 2024
New Content

New Island – Sakurajimab
  • A new island with the faction “The Moonflowers”.
  • New species of Pals to discover.
Arena
  • New multiplayer-exclusive arena in the Desiccated Desert.
Stronghold – Oil Rig
  • Oil rig controlled by the Rayne Syndicate.
  • Team up to defeat enemies and gather crude oil.
Player Level Cap Raised
  • Level cap increased to 55.
New technologies available.
  • Pal’s capture bonus limit raised from 10 to 12.
New Raid
  • Blazamut Ryu, the strongest Dragon Pal.
Meteorite Event
  • Random meteorites or supplies drop, possibly containing unknown Pals.
Tower Boss Hard Mode
  • Hard mode for each tower boss.
New Merchant – Medal Merchant
  • Exchange Dog Coin for rare items.
New Items
  • Mysterious Accessory Box, Concentrated All-Purpose Pal Extract, Ring of Freight.
  • New remedies for base stats: Vital, Stamina, Might, Speed, Burden.
New Weapons
  • Laser Rifle, Flamethrower, Gatling Gun, Grenade Launcher, Guided Missile Launcher, Multi Guided Missile Launcher, Meteor Launcher.
New NPC Cosmetic Hats
  • Zoe, Axel, Lily, Victor, Marcus, Saya hats.
New Pal Cosmetic Hats
  • Lyleen Floral Cap, Sibelyx Hat, Leezpunk Hood, Killamari Cap, Cawgnito Hat, Ribbuny Headband, Lamball Helm, Dumud Helm, Swee Cap, Dazzi Hat, Cattiva Hat.
New Buildings
  • Cold Food Box, Sulfur Mine, Coal Mine, Pal Disassembly Conveyor, Wall-Mounted Sign, Refrigerated Crusher.
New Feature – Lockpicking
  • Unlock treasure chests with the lockpicking mini-game.
New Feature – Pal Skins
  • Change Pal skins at the Pal Dressing Facility.
  • “Sunglasses Cattiva” skin available.

Player

Pal Box Capacity
  • Increased from 480 to 960 Pals.
Lifmunk Effigies
  • Maximum power enhancement increased from 10 to 12.
Item Pickup Setting
  • Prevents overencumbrance from item auto-pickup.
Base Related
  • Building System Rework
  • Improved construction mechanics.
  • Pillars added to prevent collapse.
Axis Alignment
  • Improved connection options for building structures.
New Building Material
  • Glass added for aesthetic and functional use.
Base and Guild Adjustments
  • Maximum base level increased to 25.
  • Base and guild options added for performance management.
Private Lock Function
  • Added for chests.
Pal Assignments and Transport
  • New priority and assignment features for Pals.

UI
  • Pal Box Menu
  • Added a lock function.
  • Craft items in units of 100x.
  • Enhanced custom map markers and Pal Box sorting.

World
  • Junkyards
  • Added for potential valuable item finds.
New Random Event
  • Steal eggs from hidden “Monster Nests”.

Pals

New Pal Skills
  • Unique skills for various Pals.
  • New neutral, fire, water, grass, electric, ice, ground, and dragon skills.
  • New passive skills.

Multiplayer
  • Guild Invites
  • Setting to always reject guild invites.

Balance Adjustment

Accessory Slots
  • Accessories with the same name cannot be equipped simultaneously.
  • Defensive accessories rebalanced.
Pal Adjustments
  • Breeding combinations and selling prices adjusted.
Bug Fixes
  • Mitigations for game freezing and grappling gun issues.
  • Various minor bug fixes.

Other
  • GPU Driver Warning
  • Warning for outdated GPU drivers.
  • Soundtrack
  • Six new songs added.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:42
G_Dragon schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 08:38:
Palworld Update 3.1 Patch Notes – June 27, 2024
[...]
New Feature – Pal Skins
Change Pal skins at the Pal Dressing Facility.
“Sunglasses Cattiva” skin available.

Zou het Kunne dat er ook hierdoor mod skins kunnen komen van Pals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:29
https://www.nintendo.co.j...lease/en/2024/240919.html
Filing Lawsuit for Infringement of Patent Rights against Pocketpair, Inc.

Nintendo Co., Ltd. (HQ: Kyoto, Minami-ku, Japan; Representative Director and President: Shuntaro Furukawa, “Nintendo” hereafter), together with The Pokémon Company, filed a patent infringement lawsuit in the Tokyo District Court against Pocketpair, Inc. (HQ: 2-10-2 Higashigotanda, Shinagawa-ku, Tokyo, “Defendant” hereafter) on September 18, 2024.
Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Iemand hier al meer over gevonden of gelezen?

[ Voor 59% gewijzigd door MisterEagle op 19-09-2024 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:00
Ik weet niet in hoeverre dit document echt is. Het gaat schijnbaar om het systeem hoe de ballen gooien en vangen werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKQCnpP6tnV7nWwmpYzMNEGHzRc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFXXPiDt4O0wDiswSPxysdoA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1k27D5bnQeBwFyiHPWQ4-YCbXg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5170qL2Gv6nrWxj8LtAEyFm.jpg?f=fotoalbum_large

Het zou om deze patenten gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NshaG1lvDlPrGO5LCBiw604s0jg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cj6If1wExa7TEHaUBatz5NfP.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.patents-revie...ame-system-game-game.html

[ Voor 62% gewijzigd door Toonen1988 op 19-09-2024 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Oef dat word even spannend dus, ik hoop echt dat Palworld blijft bestaan.
Want een goede concurrent voor Nintendo is wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 21-04 15:56
Volgens mij blijft het sowieso wel bestaan voor de mensen die het al hebben gekocht. Gezien het ook p2p is (dedicated servers niet meegenomen natuurlijk).
Maar blijvend support zou wel nice zijn.

Ben heel benieuwd en vraag me af indien worse case scenario of ze die “catch” mechanic kunnen ombouwen naar iets anders om toch te blijven bestaan.

Hope for the best!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Curapica schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:02:
Volgens mij blijft het sowieso wel bestaan voor de mensen die het al hebben gekocht. Gezien het ook p2p is (dedicated servers niet meegenomen natuurlijk).
Maar blijvend support zou wel nice zijn.

Ben heel benieuwd en vraag me af indien worse case scenario of ze die “catch” mechanic kunnen ombouwen naar iets anders om toch te blijven bestaan.

Hope for the best!
Er zijn al diverse games geweest met 'pet tame' mechanics, aantal met een 'spell' die je cast, een wapen die stunt, een KO doet en je moet hem voeren, 'hold to capture' (mind control achtig), dus denk dat er genoeg creativiteit is om dat patent te gaan omzeilen. De vraag is alleen, wil Nintendo er dan ook nog geld voor gaan vangen omdat ze hadden, zelfs als ze het volledig aanpassen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-04 18:41
Palworld heeft gedaan wat Pokémon al tijden zou moeten doen. Een goed lopende game waar wat te beleven is in een open wereld.

En dan ook nog eens pvp wat toegankelijk is per server. Pokémon = pocket monster. Een genre wat al langer bestond voor pokémon. Nintendo is gewoon een gierig monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:10:
Ik weet niet in hoeverre dit document echt is. Het gaat schijnbaar om het systeem hoe de ballen gooien en vangen werkt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het zou om deze patenten gaan.

[Afbeelding]

https://www.patents-revie...ame-system-game-game.html
WOW als dit klopt is het helemaaaaal van de zotte...

Als dit echt is heeft Nintendo de patent dus ingediend NA dat Palworld al zo lang in development was.... Holy shit.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 09:54
Geen crossplay toch? Komt dat in de toekomst wel?

PSN: bollsie

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
sjufke schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:24:
Geen crossplay toch? Komt dat in de toekomst wel?
geen crossplay, ook geen dedicated servers.

ik hoop erop dat het nog wel ooit gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1gd1gWlvECu0vy8ja0EobQOY3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vpujMvLodmtk0tI7gDC0rcMv.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4HY9bINAslzHmfGxKjgaTGdWoQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Wzohjn7Fl9gpnMBapZQ5e9n0.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uhFIA96lmW5g22rh6Qaoy0RYQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hheRNAJUhsTNqEYqie9K8O0T.webp?f=fotoalbum_large

Vindt wel grappig dat ze op de beurs in Tokyo staan met een grote staand

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:00
samlans schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:39:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vindt wel grappig dat ze op de beurs in Tokyo staan met een grote staand
Toch niet zo raar? Pockpair is een Japanse ontwikkelaar. Hun hoofdkantoor ligt in Shinagawa, Tokyo.

Omdat Nintendo hun hebben aangeklaagd wegens een patent die Nintendo pas in 2021 heeft aangevraagd nadat Palworld al in ontwikkeling was en Nintendo pas in 2023 heeft gekregen nadat Palworld al uit was, zou het raar zijn als de organisatie van de beurs Palworld hierdoor weigeren. Zelfs nadat hun geschil nog niet is uitgevochten in een rechtbank.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2024 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-04 21:05
Is dit onderwerp zo rustig als de laatste reactie doet vermoeden?

Hoe dan ook:

https://gamer.nl/nieuws/x...-over-nintendo-aanklacht/

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@whahas Ja volgens mij wel. Door je reactie popte dit topic weer even op bij mijn bookmarks, maar ik moet bekennen dat ik het spel al weken niet heb opgestart, en daarvoor ook nog maar sporadisch. Ik weet niet wat de huidige actieve player base is, maar ik gok dat die een heel stuk lager is dan een half jaar geleden....

Steamcharts laat een hele grote piek zien in februari, en nog één in juni na de grote update, en daarna neemt het geleidelijk af:
https://steamdb.info/app/1623730/charts/#6m

toch zijn er nog een kleine 20k gelijktijdige spelers, dus dat valt me eigenlijk alles mee.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 08-11-2024 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Al met al overdreven van Nintendo om ze aan te klagen dus?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:59
whahas schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:04:
Al met al overdreven van Nintendo om ze aan te klagen dus?
Hoe dan ook, maar dat had ook te maken met een serie en merchandise volgens mij (of plannen voor).

Het zijn gewoon nette cijfers voor iets dat toch vooral een singleplayer game is die je ook coop kan spelen. Ik vond het wel grappig dat sommige games media de game een fail noemden omdat de spelers aantallen dropte terwijl dat met Pokemon, Assassins Creed of noem maar iets ook gebeurt een maand of een paar maanden na release. Het kan niet allemaal COD, Fifa en Fortnite spelers aantallen aanhouden.

Na 100 uur (of zo) was ik gewoon klaar met de content die er was en het zal nog maanden duren voor ik een 2e playtrough zal doen (afhankelijk van de updates).

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 09-11-2024 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
De gameplay trekt mij niet, maar ik vind wel dat het echt bestaansrecht heeft. Daarnaast kan Pokémon echt de concurrentie wel gebruiken. Mijn inziens zou het jammer zijn als Palworld helemaal verdwijnt / moet verdwijnen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:23
Met een 25% korting lijkt me dit toch een fantastisch spel om mijn aanstaande PS Portal te testen. Ik zag dat er zowel MP als SP werelden zijn, hoe verhoudt zich dat qua gameplay? En game nog steeds tof?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Er komt weer een nieuwe uitbreiding aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
raden mensen dit spel aan als je eigenlijk alleen maar alleen dit gaat spelen?
wil hem misschien kopen maar weet niet zeker of het ook echt leuk is alleen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
samlans schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:15:
raden mensen dit spel aan als je eigenlijk alleen maar alleen dit gaat spelen?
wil hem misschien kopen maar weet niet zeker of het ook echt leuk is alleen
Ja, wij hebben het spel ook bijna alleen maar solo gespeeld.
Het is soms wel jammer dat je niet alle bazen in de torens solo kan verslaan.
Maar dat verpest de algemene gameplay ervaring niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XWCDHefy5A3u6_Bh9t5c1zy4ADo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FI2uaeHpCB00GEqYWvcX9C1e.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste