Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Vangen jullie ook de bazen? En klopt het dat je die baas uit de tutorial niet kan vangen? Of heb ik betere spheres nodig (gebruik giga spheres).

Moet ook zeggen sinds de update speelt het een stuk soepeler op de xbox.

[ Voor 21% gewijzigd door Donderpoes op 23-01-2024 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Zo morgen maar eens op jacht naar PalFluid ..... want heb er nog een paar nodig.
Maar ga het nu een beetje door krijgen , met pijl en boog zijn die pets sneller te vangen.
Ik heb nu die 3 pijlen boog

Kan je die pets ook wapens geven en hoe doe je dat want ik wil morgen naar die eerste boss toe.
Heb die 30 beesten al binnen en welke kun je het beste mee nemen ..
Die water en vuur dingen zijn wel erg sterk.
EN ik heb al een automatische Vega farm lopen :D
Dus die bessen geen gebrek aan voor eten voor me pets

[ Voor 87% gewijzigd door ravw op 23-01-2024 23:19 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:24
ravw schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 23:16:
Zo morgen maar eens op jacht naar PalFluid ..... want heb er nog een paar nodig.
Maar ga het nu een beetje door krijgen , met pijl en boog zijn die pets sneller te vangen.
Ik heb nu die 3 pijlen boog

Kan je die pets ook wapens geven en hoe doe je dat want ik wil morgen naar die eerste boss toe.
Heb die 30 beesten al binnen en welke kun je het beste mee nemen ..
Die water en vuur dingen zijn wel erg sterk.
EN ik heb al een automatische Vega farm lopen :D
Dus die bessen geen gebrek aan voor eten voor me pets
Je kunt ze wapens geven maar dit is niet bij elke pal mogelijk. De wapens speel je vrij met technologie punten. Je moet voor de pals een bepaald level zijn om het vrij te spelen. Hetzelfde geldt voor de zadels zodat je op ze kunt rijden.
Bij zowel de wapens als de zadels dien je ze na het vrijspelen nog te maken bij je pal workstation.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15
Zat voor de grap even op zo'n official server te kijken.. ook best wel grappig. er worden continue nieuwe servers online gezet en was zo'n day 2 server gejoined. binnen no time 32 spelers erop. was best druk maar wel leuk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:16
Beakzz schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:51:
[...]

Oh wow, dat zou ook mijn relatie met het spel flink bekoelen. Had je wel spikewalls? En was dat die baas die de tutorial zo graag wil dat ik versla? Dat solo save ding blijft een probleem bij dit soort spellen. Geef ons gewoon meerdere saves zo dat je terug kan naar voor de baas bijvoorbeeld.
Ik had geen spikewalls. Wel allemaal traps.

Maaaaarrrrrr. Ongeveer 10 minuten nadat ik dit had geschreven had ik het spel alweer opgestart :')

Alles toch maar opgepakt. Ditmaal geen huis meer. Gewoon alles buiten neerzetten. Behalve het bed. Die heb ik heel boos gewoon in een 1x1x1 houten hokje gezet met een deurtje erin :D

Hopelijk vanavond niet weer zo'n overval.

By the by, hoe vinden jullie een dedicated server waar er op gespeeld wordt? Ik zie alleen de optie dat je een code kan invoeren, maar geen zoekmogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 02:20:
Zat voor de grap even op zo'n official server te kijken.. ook best wel grappig. er worden continue nieuwe servers online gezet en was zo'n day 2 server gejoined. binnen no time 32 spelers erop. was best druk maar wel leuk.
Lijkt me erg tof. Maar nadeel is denk ik wel dat je bij zo'n publieke server dan telkens mag gaan wachten tot er 1 slot vrij is?

Overigens. Ik hoop dat we in de toekomst de beesten een naam kunnen geven, alsmede de speler. En misschien dat er een mode komt waar je de speler los kan trekken van de wereld waarin je speelt. Een mode hé? Want anders is het niet tof dat je in day 1 zit en er komt iemand met lvl 100 de boel ver....ehhh..verstjieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nintendo heeft ingegrepen bij een aankomende Pokémon-mod voor het populaire spel Palworld.

Dat zegt Toasted Shoes, een bekende modder die met de Pokémon-mod bezig was. Gisteren hintte de YouTuber en modder naar zijn werk aan de mod, maar vandaag laat hij via X weten dat Nintendo contact met hem heeft opgenomen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:38
Zal ook wel niet lang duren voordat ze de makers van Palworld een brief sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Timothy3000 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:53:
Dat idee heb ik ook, Nintendo kennende zal dit niet zo voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik had gisteren een hele rare bug..
Ik ging weer voor die eerste bossfight van level 15 om verder te levelen, maar weet nog steeds niet wat er precies gebeurd is. Want opeens spawnen er andere vijanden in de arena en die raakten de bossfight, waardoor alles vastliep en hij wel bijna een half uur in de hoek ging staan. Mijn pal viel hem ook niet meer aan, dus ik dacht vast te zitten in dit gebied. Want ook de andere vijanden waren op hem aan het schieten en ik was op de een of andere manier helemaal onzichtbaar voor iedereen, ik denk gooi wel een Sphere op hem om te kijken wat er gebeurd en What the f.... ik heb de boss gewoon gevangen |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:00
hmm het bouw systeem werkt nog niet zo geweldig. Als je op een schuin terrein wilt bouwen heb je vaak de melding "Alles moet de grond raken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 10:04
Gisteravond begonnen in een eigen multiplayer wereld met 2 anderen. Gestopt rond level 11 na 3 uurtjes. Het ging allemaal vrij snel omdat een van ons al gespeeld had, dus die wist alles al te maken en wij konden rustig de tutorial afmaken.
Samen in een guild gegaan, zodat je een gezamenlijke base hebt. Een enkele palbox waar je wel allemaal je eigen gescheiden pals hebt, maar de gezamenlijke pals aan het werk zijn op de base.
De materials in chests zijn wel allemaal shared, maar gaat er ook keihard doorheen als je met z'n drieen bent.

Zeker een vermakelijk spel, moet alleen even een solo spel starten om iets meer wegwijs te worden. Het was nog wat chaotisch nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Gisteren even gespeeld. Deze game is mij echt nog veel te ruw.....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Timothy3000 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:53:
Dat is echt onzin imo. Zal niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rickokun schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:33:
[...]

Lijkt me erg tof. Maar nadeel is denk ik wel dat je bij zo'n publieke server dan telkens mag gaan wachten tot er 1 slot vrij is?
Nee er zijn bergen met servers en je ziet hoe veel spelers er in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:32
Rickokun schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:06:
Holy f*ckamoly!
Net even een flinke ragequit gehad.

Ik ben level 15. Heb de eerste boss dood.
Ik lekker bij mijn houten huis levelen terwijl die slaven keihard aan het werk zijn.

Kijk even met een schuin oog terwijl ik wat drinken pak.
Zie dat ik aangevallen ga worden.
Normaliter lvl 10 poppetjes. Nu lvl 17 wild pals.

Binnen 20 seconden zie ik mijn gehele huis met alle chests helemaal uit elkaar branden. Er liggen nu honderden items op de grond en alles ligt uit elkaar. Als ik ook maar over 1 item loop dan is het ventje weer vol en kan niet meer bewegen (dikke stacks stone, hout, sulfur etc.)

Wordt ik binnen 5 minuten opnieuw aangevallen met een nieuwe raid. Komen er "relaxosaurus'" aan. Sta ik nog in mijn uppie tussen alle items. Alle pals weg (ok die zijn er wel, maar moet ik de Palbox weer maken).
Maar goed, ik denk van: "boh, relaxosaurus? Dat zal dan vast wel meevallen. Ben nog maar net aangevallen immers."
Zie ik die beesten opdoemen. Zijn het een stuk of 5 met level 35 :')

Wat de hell man. Even binnen 10 minuten al mijn voortgang weg.

Ik laat hem wel weer zitten en ga straks wel naar Enshrouded kijken als ie uit komt.
Gister ook mijn basis afgebrand door een raid.. was een raid met die shady poison pals en 1 fire/poison pal die ik wel wilde hebben dus alleen die door gate laten komen.. nou mn pals sprongen zo snel op hem dat ik geen kans had om te vangen en toen begon er een klein brandje... ik zo veel mogelijk water pals assignen in mn base om te blussen maar t mocht niet baten.. zelfde resultaat als bij jou, alles afgebrand met 90% van mn items op de grond..

Gelukkig had ik een losstaand stenen huisje gebouwd met nog 1 chest.. daarna zo veel mogelijk transport pals in de base geplaatst en zo snel mogelijk neiuwe chests gemaakt waarin mn pals alles konden dumpen, ging vrij soepel en snel. Daarna huis nieuw gemaakt maar dit keer van steen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond nog even gespeeld, ons houten huis hebben we helemaal gesloopt en een nieuwe stenen huis gebouwd. Het was even vloeken met het schuin dak maar we hebben het voor elkaar, zal vandaag nog wel even proberen een foto te maken van onze basis!

Verder heb ik een automatische ore farm gemaakt, gewoon een plek zoeken waar heel veel bij elkaar spawnen en daar een tweede basis maken met een kistje zo dichtbij mogelijk bij je palbox voor fast travel. In je basis ook een kistje bij je palbox zetten, dan pals + bedden en een foodbasket neerzetten, die pals gaan aan de slag en elke dag spawnen die rotsen weer.

In mijn ranch heb ik nu twee Vixy's lopen met de partner skill Dig Here!, waardoor die nu non-stop lopen te graven voor spheres, coins en andere zeldzame items. Gisteren had ik 1 uur tijd 50 gratis spheres erbij..

En zoals ik al eerder poste heb ik de elektrische boss gevangen nadat er iets fout ging in het gevecht..

Dit spel is nog maar in zijn begin fase en ben nu al verkocht, hopelijk krijgen veel mooie content en updates!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:48:
Gisteravond nog even gespeeld, ons houten huis hebben we helemaal gesloopt en een nieuwe stenen huis gebouwd. Het was even vloeken met het schuin dak maar we hebben het voor elkaar, zal vandaag nog wel even proberen een foto te maken van onze basis!

Verder heb ik een automatische ore farm gemaakt, gewoon een plek zoeken waar heel veel bij elkaar spawnen en daar een tweede basis maken met een kistje zo dichtbij mogelijk bij je palbox voor fast travel. In je basis ook een kistje bij je palbox zetten, dan pals + bedden en een foodbasket neerzetten, die pals gaan aan de slag en elke dag spawnen die rotsen weer.

In mijn ranch heb ik nu twee Vixy's lopen met de partner skill Dig Here!, waardoor die nu non-stop lopen te graven voor spheres, coins en andere zeldzame items. Gisteren had ik 1 uur tijd 50 gratis spheres erbij..

En zoals ik al eerder poste heb ik de elektrische boss gevangen nadat er iets fout ging in het gevecht..

Dit spel is nog maar in zijn begin fase en ben nu al verkocht, hopelijk krijgen veel mooie content en updates!
Staat vanavond op mn lijstje, een ore base maken.. Pals met mining lvl 2 kunnen ores minen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Slicey schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:03:
[...]

Staat vanavond op mn lijstje, een ore base maken.. Pals met mining lvl 2 kunnen ores minen toch?
Ja en het beste kan je zelfs level 3 gaan vangen, daarvoor kan je het beste een Digtoise aanraden. Want dat is ook het volgende wat ik wil gaan doen voor mijn automatisch farm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HrIFCqxNinzGJ8Gz13DEJxsRDHM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EiRq3eb0Ra4GYtFPre2R0Y6d.png?f=user_large

Deze is echt cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En heel sterk net zoals de Alpha Katniss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hoe krijg je die Ancient tech vrij gespeeld ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevin_the_whale
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-02 16:19
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:05:
[...]

Ja en het beste kan je zelfs level 3 gaan vangen, daarvoor kan je het beste een Digtoise aanraden. Want dat is ook het volgende wat ik wil gaan doen voor mijn automatisch farm :)
Ik heb juist uit andere bronnen gehoord dat specifiek voor ore Digtoise geen goede keuze is (iets met doet maar 1 dmg per hit (wel sneller) ipv 20+ die bijv. Tombat doet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevin_the_whale
ravw schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:23:
Hoe krijg je die Ancient tech vrij gespeeld ?
Door middel van het verslaan van bosses (ofwel de Tower Bosses, of de 'Alpha Pals' die op de wereldkaart staan aangegeven) krijg je Ancient Technology Points. (Bijv. 5 voor de 1e Tower Boss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kevin_the_whale schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:25:
[...]

Door middel van het verslaan van bosses (ofwel de Tower Bosses, of de 'Alpha Pals' die op de wereldkaart staan aangegeven) krijg je Ancient Technology Points. (Bijv. 5 voor de 1e Tower Boss)
Oke zo ver ben ik nog niet :-)
Moet de eerste baas nog tegen komen ...
Wil eerst mijn stad goed draaiend hebben
En wat is de beste manier om de eerste baas verslaan.
Ik heb genoeg pets lopen die leven 9 zijn nu
ook 1 vliegend ding :P (Nitewing geloof ik )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevin_the_whale
ravw schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:27:
[...]

Ik heb de 1e Tower boss (die van het einde van de tutorial) weten te verslaan op ~lvl 15, d.m.v. een crossbow + een goede Ground pal. Maar de eerste 'makkelijke' Alpha Pal is Chillet (lvl 11), die zit op een plateau vrij dichtbij die Tower.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slicey
ravw schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:27:
[...]

De tower boss is electric type en best veel HP (30K) dus ground types zijn aangeraden.. ik zal hem proberen als ik jou was rond lvl 15 ofzo.. zijn ook genoeg guides voor (je kan de boss ook vangen met gleuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kevin_the_whale schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:24:
[...]

Ik heb juist uit andere bronnen gehoord dat specifiek voor ore Digtoise geen goede keuze is (iets met doet maar 1 dmg per hit (wel sneller) ipv 20+ die bijv. Tombat doet)
Oh dan zal ik mij daarover even gaan inlezen, want wil natuurlijk wel het beste en snelste! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Sony Playstation's indiegames-verantwoordelijke, Shuhei Yoshida, wil deze game ook heel graag op de PS5 hebben. Sony doet echter niet aan early-access games en daarom zal sowieso gewacht moeten worden tot de release van de game.

https://invader.be/sony-w...rld-ook-op-playstation-5/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Haha ik vind de game echt geweldig :) al die shit die je met je pals kan doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3oER6KTyO54gz_6FDDAAvbLaiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GPbNqlDPyPCFveoyLSWlzYv8.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zeror schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:51:
Sony Playstation's indiegames-verantwoordelijke, Shuhei Yoshida, wil deze game ook heel graag op de PS5 hebben. Sony doet echter niet aan early-access games en daarom zal sowieso gewacht moeten worden tot de release van de game.

https://invader.be/sony-w...rld-ook-op-playstation-5/
Ben benieuwd of ze het ook voor elkaar gaan krijgen.. :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slicey
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jamCjRDG7ppCOUH-7OsFWEKDaJE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwMjc1WsfCIflNZa9W5JRmQw.png?f=fotoalbum_large

Roadmap die palworld met op hun discord heeft gegooid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 18:59
Rickokun schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 06:22:
[...]

Ik had geen spikewalls. Wel allemaal traps.

Maaaaarrrrrr. Ongeveer 10 minuten nadat ik dit had geschreven had ik het spel alweer opgestart :')

Alles toch maar opgepakt. Ditmaal geen huis meer. Gewoon alles buiten neerzetten. Behalve het bed. Die heb ik heel boos gewoon in een 1x1x1 houten hokje gezet met een deurtje erin :D

Hopelijk vanavond niet weer zo'n overval.
Nice ;) Heb gisteren op level 20 pas de tutorial baas aangepakt. Was logischerwijs een walk in the park, maar ik speel dit soort spellen niet voor de uitdaging. En ik maak sinds jouw bericht na elke speelsessie een handmatige save backup, want ik zie mijzelf niet weer alles oppakken na een OP aanval :o

Spikewalls zijn ook niet geweldig trouwens, want out in the open slachten mijn monsters alles wat ook maar in de buurt komt van de basis en bij de laatste aanval had ik de poort dicht en raakten er veel gewond omdat ze door de spikewall heen geraakt werden. Dus ja het open concept werkt wel beter volgens mij.

Zal eens een towerdefence tunnnel/maze maken met traps. Kijken hoe dat werkt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 24-01-2024 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Slicey schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:35:
[Afbeelding]

Nice ! pvp en raid lijkt me wel vet.
Hopelijk geven ze wel prioriteit aan die crossplay tussen xbox en steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Slicey schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:35:
[Afbeelding]

Oh ja pathing graag. Hoe vaak ik niet hunger zie staan omdat die tegen een opstapje van 30cm aan staat te lopen
Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:50:
Deze is ook vet! doet me denken aan Entei :P

Vond deze random opgesloten in een kooi. toen ik hem bevrijde was die direct van mij.

[Afbeelding]
sssssttttttttttt :o :+

Ja en volgens mij kan je die camps ook blijven farmen, want ik heb er nu al meerdere uitgehaald en ik geloof bij hetzelfde camp

Eieren zijn ook top om nieuwe monsters te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 24-01-2024 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Vond deze random opgesloten in een kooi. toen ik hem bevrijde was die direct van mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XifabH-DMs3JYv8pZZD1PmG-v0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/axJbIXezgPLnggJ9JIRELJhL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:38
Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:07:
[...]

Dat is echt onzin imo. Zal niet gebeuren.
Waarom onzin? Ze hebben overduidelijk van Nintendo gejat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Timothy3000 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:54:
[...]

Overduidelijk ja, maar toch in zo verre aangepast dat het anders is.
Nintendo/Gamefreak snijd alleen maar NOG meer in hun vingers denk ik als ze deze game aanvallen die nu door 6miljoen+ mensen gespeeld word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slicey
Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:50:

[Afbeelding]
ooh ik had er 2 van waarvan 1 in mn kamp.. maar deze pal was constant vervelend.. stress eating, overvol door het eten, ik medicijn gegeven dat het oploste.. uur later weer stress eating.. was op avontuur en elke 30 seconde zag ik
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry

Toen had ik toch maar de meat cleaver unlocked en gemaakt.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Timothy3000 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:54:
[...]

De AI heeft zwaar geleend idd, maar op bepaalde delen van de monsters dus dat wordt een lastige zaak voor Nintendo.Vooral omdat de rest van het spel er helemaal niet op lijkt. Het zijn de monsters en een bal. En ze hebben zo ontiegelijk veel geld binnengeharkt in een paar dagen dat ze de monsters waar Nintendo problemen mee heeft wel iets kunnen aanpassen.

Maar dit laat wel goed zien hoeveel geld Nintendo had kunnen verdienen als ze de serie door zouden ontwikkelen i.p.v. luie nieuwe delen uit brengen zonder veel vernieuwing. Stel dat Nintendo zoiets zou uitbrengen op alle platforms :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0v0imYrxaGFDUBiiO27aTQx32l4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ZnWfBwhUQf7uFqQ26gUMA7e.png?f=fotoalbum_large

_/-\o_
En gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03:47
Slicey schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:01:
[...]

ooh ik had er 2 van waarvan 1 in mn kamp.. maar deze pal was constant vervelend.. stress eating, overvol door het eten, ik medicijn gegeven dat het oploste.. uur later weer stress eating.. was op avontuur en elke 30 seconde zag ik
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry
Astrox ate a berry

Toen had ik toch maar de meat cleaver unlocked en gemaakt.... O-)
Misschien omdat je hem alleen besjes voedt?

Trouwens is ook mijn ervaring met ELKE pal.
Overvol van het eten.. ziek zijn, depressief noem het maar op. Ik heb het idee dat dit (nog) niet goed werkt.

P.S
Ik was overtuigd van de plaatjes en trailer op steam dat je lopende fabrieken kan bouwen waar de pals aan werken. (Zoals het plaatje dat ze wapens maken), maar dit is verre weg van de realiteit of mis ik iets? Base bouwen is al lastig en de pals doen maar waar zij zin in hebben ook na het geven van een taak door de pal met F naar de werkplek te gooien.
Ze lopen wat rond, doen wat werk, stoppen ermee, staan stil, lopen weer rond, een ander pal neemt de werkzaamheden over.. Als ik echt iets nodig heb zoals hout of steen dan doe ik het zelf maar dat gaat zoveel sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tweakwondo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:20:
[...]

Misschien omdat je hem alleen besjes voedt?

Trouwens is ook mijn ervaring met ELKE pal.
Overvol van het eten.. ziek zijn, depressief noem het maar op. Ik heb het idee dat dit (nog) niet goed werkt.

P.S
Ik was overtuigd van de plaatjes en trailer op steam dat je lopende fabrieken kan bouwen waar de pals aan werken. (Zoals het plaatje dat ze wapens maken), maar dit is verre weg van de realiteit of mis ik iets? Base bouwen is al lastig en de pals doen maar waar zij zin in hebben ook na het geven van een taak door de pal met F naar de werkplek te gooien.
Ze lopen wat rond, doen wat werk, stoppen ermee, staan stil, lopen weer rond, een ander pal neemt de werkzaamheden over.. Als ik echt iets nodig heb zoals hout of steen dan doe ik het zelf maar dat gaat zoveel sneller...
Je moet goed op de eigenschappen letten. Werken ze in de basis dan heb je het liefst een workaholic. Ook heb ik gemerkt dat de workstations binnen zetten niet lekker werkt. Ook niet direct naast elkaar. Binnen kan wel, maar dan 1 doorgang vrij houden dus niet een wand met deur zeg maar. Mijn workshop is nu gewoon een paar muren en een dak. Waarschijnlijk staan ze flink op de tocht, maar tot de pathing patch er is doen ze het er maar mee :+

Wat ik wel jammer vind is dat je workstations niet op pauze kan zetten. Mijn hert werd ook depressief als hij heel de tijd bomen stond te headbangen. Om die reden breek ik de bomen en steen stations maar af als ik weer genoeg voorraad heb en dan knappen ze wel weer heeeeeeeeel langzaam op. En anders gewoon wisselen met een soortgenoot uit de palbox. Je moet er toch 10 van elk soort hebben en dan nog slacht ik af wat ik niet kan gebruiken en vang ik er nieuwe voor. Ben nog niet aan het breeden namelijk.

Ook moet je niet 500 bessen in een cooking station gooien als je vuurspuwer niet een echte werker is.

Verder sta ik soms minuten lang monsters in bad te gooien voor hun sanity dus het zou fijjn zijn als je ze kon verplichten daar te zitten tot ze weer op 100% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
SoEnergic schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:50:
Game vandaag gekocht en dacht er vanavond een paar uur voor te gaan zitten, helaas al redelijk snel last van hoofdpijn / misselijkheid tijdens het gamen… jammer heb dit sinds 1/1,5 jaar ook met games zoals minecraft etc. Had me erg verheugd op deze game maar voor mij blijft het helaas bij de video’s kijken ervan en aanhoren hoe andere mensen de game ervaren… :)
Al geprobeerd je monitor wat minder fel te zetten :X ?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slicey
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:32:
[...]

Je moet goed op de eigenschappen letten. Werken ze in de basis dan heb je het liefst een workaholic. Ook heb ik gemerkt dat de workstations binnen zetten niet lekker werkt. Ook niet direct naast elkaar. Binnen kan wel, maar dan 1 doorgang vrij houden dus niet een wand met deur zeg maar. Mijn workshop is nu gewoon een paar muren en een dak. Waarschijnlijk staan ze flink op de tocht, maar tot de pathing patch er is doen ze het er maar mee :+

Wat ik wel jammer vind is dat je workstations niet op pauze kan zetten. Mijn hert werd ook depressief als hij heel de tijd bomen stond te headbangen. Om die reden breek ik de bomen en steen stations maar af als ik weer genoeg voorraad heb en dan knappen ze wel weer heeeeeeeeel langzaam op. En anders gewoon wisselen met een soortgenoot uit de palbox. Je moet er toch 10 van elk soort hebben en dan nog slacht ik af wat ik niet kan gebruiken en vang ik er nieuwe voor. Ben nog niet aan het breeden namelijk.

Ook moet je niet 500 bessen in een cooking station gooien als je vuurspuwer niet een echte werker is.

Verder sta ik soms minuten lang monsters in bad te gooien voor hun sanity dus het zou fijjn zijn als je ze kon verplichten daar te zitten tot ze weer op 100% zijn.
Ja maar de rest van m'n pals klagen niet zo.. Alleen hij was constant grumpy.. Ik heb hem uit zijn lijden verlost in 't zicht van de andere pals dus ik hoop dat ze de message hebben ontvangen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-09 14:17
Ik ben heel enthousiast! Allen beschik ik over een ps5. Iemand concreet nieuws gezien over deze game dat hij naar de ps5 komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
luuk66 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:01:
Ik ben heel enthousiast! Allen beschik ik over een ps5. Iemand concreet nieuws gezien over deze game dat hij naar de ps5 komt?
Ze willen hem op PS5 hebben maar Playstation doet niet aan early access games. Dus zal sowieso moeten wachten op 1.0 release.

Maar concreet nieuws.. nee dat is er niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier een foto van onze basis:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ivf3L1bmsAtK3o8kh6MKyfVImkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OMDCgRdtlVVXaO4Vv1Sv9QBY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Die Lambals zijn handig, maar als je eenmaal een ranche neer zet doen ze voor de rest niks meer behalve daar staan? Ze waren juist zo handig voor craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
stomley schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:37:
Die Lambals zijn handig, maar als je eenmaal een ranche neer zet doen ze voor de rest niks meer behalve daar staan? Ze waren juist zo handig voor craften.
Daar kun je andere beesten of pets voor nemen voor het craften.
Ik doe nu zelf niets meer.
Hout stenen groenvoer gaan automatische
Alleen even naar de worktafel lopen en dan aan geven hoe veel je van iets wil dan doen doe pets de rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
ravw schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:40:
[...]

Daar kun je andere beesten of pets voor nemen voor het craften.
Ik doe nu zelf niets meer.
Hout stenen groenvoer gaan automatische
Alleen even naar de worktafel lopen en dan aan geven hoe veel je van iets wil dan doen doe pets de rest
Ja ik mis wel dat je niet kan aangeven welke taak ze prio moeten geven en op die manier hun werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
stomley schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:37:
Die hebben meerdere functies zoals ook zorgen voor wol :p maar ik begrijp je frustraties helemaal, want loop hier soms ook nog tegenaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Onvoorstelbaar hoe zo'n succes het spel inmiddels is!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IDP1QQlzHn3IsW8vEQGuZrY5o8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHi26pAQ8aNOqphA7il4EnnY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En hun roadmap is bekend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hp06rRJ12KM1iW7EFmGfBGeCtMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x9xKWXIOxIFT6uG54cis5stz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Zo mijn basis tot nu toe

Hout en stenen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cbt5kf555FEJq8Umxe-tfkUD6aQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A9g5mDUTcoR74r23bLTizP9V.png?f=fotoalbum_large

Bessen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUYKTXoeSrTrW0SDFM7zwLOeAMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jn9CN8wAVp38qtAkCNZX2u2c.png?f=fotoalbum_large

Totaal overzicht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dX2OFm5hffsy5cXLeKKuNdznnbI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0fKpkpzfMuAgdVrnkiy2ukac.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh grappig ik heb mijn base op diezelfde plek !

Ga het wel straks ombouwen dat in ieder geval die palbox zo staat dat die cirkel niet over het water gedeelte gaat. Is zonde van de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:05:
[...]
Oh grappig ik heb mijn base op diezelfde plek !

Ga het wel straks ombouwen dat in ieder geval die palbox zo staat dat die cirkel niet over het water gedeelte gaat. Is zonde van de ruimte.
Ik bouw altijd de basis met veel dingen in het begin ... erg weinig sterke tegenstanders.. dus dan slopen ze het niet zo snel ..
Als ik wat hoger ben ga ik wel verhuizen naar ene betere plek..
Maar ben nu 15 wil nog even een paar levels omhoog voor die trainings level baas en die in die grot ......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:43:
Onvoorstelbaar hoe zo'n succes het spel inmiddels is!

[Afbeelding]
[Twitter]
Met zoveel verkoop moeten ze aardig wat kracht bij kunnen kopen om het nog succesvoller te maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZ7icSrF1Mb9ZbeiIVjMhmwlquk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W3LUq8QQK4QOdQJaIBhxinMm.png?f=fotoalbum_large

Uh ik speel op Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
stomley schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:35:
[...]

Met zoveel verkoop moeten ze aardig wat kracht bij kunnen kopen om het nog succesvoller te maken :)
Nou zeg dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:07:
[...]

Ze willen hem op PS5 hebben maar Playstation doet niet aan early access games. Dus zal sowieso moeten wachten op 1.0 release.

Maar concreet nieuws.. nee dat is er niet.
Hmmmm en Wayfinder dan op de PS5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
Hey mijn basis is net over t bruggetje, de minder handige plek! (wel erg makkelijk te verdedigen tegen raids, ze durven niet aan wal te komen als ze door t water gaan, als je de brug blokkeert met een gate gaan ze na paar minuten weg en staat er you've beaten the raid!)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
En dan loopt het in een paar minuten uit de hand 8)7 Was net foto's aan het maken vlak voor dat er een raid kwam van fire monsters. Ze zetten de spikewall in de fik en een minuut later staat alles in de brand (gaat echt heeeeeel snel).

Dus geen houten foundations tussen je spiked walls en de rest van de basis zetten. Gelukkig had ik net de save gebackuped, maar nu nog uit zoeken hoe ik de nieuwe save uit de cloud krijg :+ (als dat al kan).

Ben erg teleurgesteld in mijn water monsters (2 in base), want die bleven lekker slapen |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1qD40tWn7eWM9B2pclPo2eUrVM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYA0pwPhP04zwjpeGo6q8vqv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVyMp5jlQcw7tKUJhnAn0lQMCts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bAtnmgt2PP9KOxsVWAS0KS2U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZ163TZhDNkLVONUo6gmQvwZSuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYLmKTL2t6m3DDHPmaclo9wo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pyl7Y8fe8uSEdiTzMoFS3CzjxE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ewBCMjIe3VmknbUBrQiwyod.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:19:
En dan loopt het in een paar minuten uit de hand 8)7 Was net foto's aan het maken vlak voor dat er een raid kwam van fire monsters. Ze zetten de spikewall in de fik en een minuut later staat alles in de brand (gaat echt heeeeeel snel).

Dus geen houten foundations tussen je spiked walls en de rest van de basis zetten. Gelukkig had ik net de save gebackuped, maar nu nog uit zoeken hoe ik de nieuwe save uit de cloud krijg :+ (als dat al kan).

Ben erg teleurgesteld in mijn water monsters (2 in base), want die bleven lekker slapen |:(

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ooof das een stukkie meer dan ik verloor in mijn vuurzee... maar inderdaad,, ga ZSM over op steen als het kan mensen! ja kan water pals laten blussen maar zelfs 8 konden mijn vuur niet op tijd stoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ricmaniac schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:00:
[...]

Overduidelijk ja, maar toch in zo verre aangepast dat het anders is.
Nintendo/Gamefreak snijd alleen maar NOG meer in hun vingers denk ik als ze deze game aanvallen die nu door 6miljoen+ mensen gespeeld word.
Ik denk niet dat als Nintendo een daadwerkelijke case heeft het ze ook maar een zier boeit dat er 6 miljoen mensen de game spelen. Als het daadwerkelijk een copyright ding gaat zijn dan is Nintendo/TPCI zelfs verplicht om dat te beschermen, en dan maakt het niet uit of de game populair is of niet. Zodra je dat niet actief bestrijdt zet je de deur open naar nog veel meer ellende.

Dat hele AI gebeuren geloof ik zelf niet zo veel van, maar de vermoedens zijn er echt wel dat er wat models geripped zijn van pokemon die lichtjes zijn aangepast (zie bijvoorbeeld de 'Luxray')

Neemt overigens niet weg dat Gamefreak bet wel wat meer aandacht mag besteden aan kwaliteit van de Pokemon games en competitie daarin zou echt niet misstaan, maar dat gezegd hebbende, dan moet dat wel gewoon volgens de rgeeltjes en wetten verlopen mbt Copyright enzo. Ze hebben vast een hele leuke Legal Department die daar ontgetwijfeld meer van weet dan ik en andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Rev! schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:11:
Krijg hem op de PC niet aan de praat

Failed to EOS Login.

Iemand enig idee waar het probleem kan liggen? Firewalls/ Pihole al uitgeschakeld, maar het maakt geen verschil.

Op mijn Series X draait hij wel probleemloos.
Ik krijg nog steeds dezelfde error op de PC, ook na meerdere keren opnieuw installeren.

Zijn er hier mensen die via Gamepass op de PC spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Akaendra schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:30:
[...]

Ik denk niet dat als Nintendo een daadwerkelijke case heeft het ze ook maar een zier boeit dat er 6 miljoen mensen de game spelen. Als het daadwerkelijk een copyright ding gaat zijn dan is Nintendo/TPCI zelfs verplicht om dat te beschermen, en dan maakt het niet uit of de game populair is of niet. Zodra je dat niet actief bestrijdt zet je de deur open naar nog veel meer ellende.

Dat hele AI gebeuren geloof ik zelf niet zo veel van, maar de vermoedens zijn er echt wel dat er wat models geripped zijn van pokemon die lichtjes zijn aangepast (zie bijvoorbeeld de 'Luxray')

Neemt overigens niet weg dat Gamefreak bet wel wat meer aandacht mag besteden aan kwaliteit van de Pokemon games en competitie daarin zou echt niet misstaan, maar dat gezegd hebbende, dan moet dat wel gewoon volgens de rgeeltjes en wetten verlopen mbt Copyright enzo. Ze hebben vast een hele leuke Legal Department die daar ontgetwijfeld meer van weet dan ik en andere mensen.
Zelfs dan wordt die nog lastig hoor, want je mag redelijk wat kopieer werk doen indien je maar net genoeg aanpassingen doet waardoor het niet precies gelijk is.

Anders was het echt wel een probleem bij heel veel games gezien de meeste voortkomen uit ideeen van het verleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
Als je dacht dat het nu wel klaar zou zijn: op dit moment is er een nieuwe piek bereikt van meer dan 2 mil!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ih03hU7Of3A9lTlooBEvP0KEaDk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hJcIm4qvMdwjq5RHaV8O9xVG.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
stomley schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:08:
[...]

Zelfs dan wordt die nog lastig hoor, want je mag redelijk wat kopieer werk doen indien je maar net genoeg aanpassingen doet waardoor het niet precies gelijk is.

Anders was het echt wel een probleem bij heel veel games gezien de meeste voortkomen uit ideeen van het verleden.
Klopt, maar daarom zijn er bij bedrijven als Nintendo vast wel mensen die zich daarin specialiseren en er veel meer mee bezig zijn dan jij of ik. Als een grote jongen als Nintendo geen heil ziet om dit aan te pakken is het wat mij betreft goed toch, anders hadden ze de makers allang voor het gerecht gesleept, zeker gezien de announcement trailer al echt iets van 2.5 jaar geleden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zojuist ook alles kwijtgeraakt in palworld.

Er was een raid op de base van de guild naast mij.
Die ai heeft mijn base ook vernietigd..

Meeste mats uit alle kisten lagen nog wel op de grond maarja... letterlijk hele huis is weg XD

Hopelijk gaan ze daar wat in aanpassen dat je op een dedicated server niet kan aangevallen worden als je niet online bent. ook niet als andere spelers aangevallen worden in je buurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Slicey schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:23:
[...]

ooof das een stukkie meer dan ik verloor in mijn vuurzee... maar inderdaad,, ga ZSM over op steen als het kan mensen! ja kan water pals laten blussen maar zelfs 8 konden mijn vuur niet op tijd stoppen
Hey je hebt mij gewaarschuwd dus you took one for the team _/-\o_ Zag trouwens dat de game zelf ook backups maakt (stuk of 10), maar die backup gebruiken en de cloud data verwijderen werkte niet dus was alsnog blij dat ik de hele savemap gebackuped had vannacht.

Heb nu een stuk verderop een chokepoint gemaakt dus hopelijk kan dat ze wat tegenhouden terwijl ik ze van bovenaf neer schiet. Dit is trouwens zo'n 100 meter vanaf mijn basis dus daar lijkt geen limiet aan te zitten (foundations,walls en traps). Had geen punten meer om stone wall te unlocken dus dan maar even zo. Heb nu echt zin om een trap maze te gaan bouwen aan de andere kant die nu nog redelijk onbeschermd is.

Ook heb ik geleerd dat raids volledig random zijn, want nu kwam de aanval helemaal niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0koNES8isCLiS1MjVvALA_V9xdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QmR8fpd6ARDUHMkQ54ayuRqL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hCARGDXun2wibzwyodQrLyK8Z4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rioCDz7jxFj3YUX8OKIQWkmQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03:47
Leuk wanneer je tijd spendeert in het bouwen van een fort tegen de raids om het leven binnen het kamp veilig te houden

Waarschijnlijk waren de devs vergeten dat er vliegende pals in de game zit ?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
wtf dit is insane... dacht dat het 7 miljoen spelers waren. maar blijkbaar is het 7 miljoen in alleen al steam sales volgens deze tweet.

Palworld has sold 7 million copies in 5 days on Steam alone.

(I have confirmed with Pocketpair this is a Steam only number, not including Xbox sales or GamePass.)

That translates into approximately $189 million USD in Steam sales in 5 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kijk ook uit met bomen hakken in je Town..
Was aan het hakken en kwam in eens zo mammoet van leven 35+ binnen wandelen die ik met ene bijl aanraakte .
Dus het ging gelijk los in mijn town ... en allemaal murf geslagen en mammoet ging gewoon een blokje verder

Deze gast is ook wel gaaf, kun je pets kopen en verkopenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIdaE0rsy0lMPPB9CXA2R7nYhwk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZEDYdkEzYjpadwrz6bQQfPzN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door ravw op 24-01-2024 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tweakwondo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:54:
Leuk wanneer je tijd spendeert in het bouwen van een fort tegen de raids om het leven binnen het kamp veilig te houden

Waarschijnlijk waren de devs vergeten dat er vliegende pals in de game zit ?! :/
Oh god AI vliegende pals is nu mijn nieuwe worst nightmare. Hopelijk komen ze snel met luchtafweer dan. Waren geen fire pals mag ik hopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Zo die training BOSS is PLAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Het zal niet voor iedereen een oplossing zijn of leuker, maar ik heb de raids gewoon uit gezet in deze save. Ik merkte dat ik er minder relaxt door speelde nu ik wist wat het spel op mij af kan gooien (of eigenlijk niet weet waar ze mij mee gaan verrassen). De andere kant van mijn basis kan ik ook niet verdedigen, want daar mag ik niet verder bouwen (te dicht bij een boss)

Als ik mijn 2e base op een betere te verdedigen plek heb gezet zet ik het denk ik wel weer aan al heb je dan natuurlijk de vliegende nog waar je weinig tegen kan doen op het moment.

Het nadeel is dat ik geen nieuwe pals kan vangen bij raids dus zal ze allemaal zelf moeten vinden.

Edit : hmm vreemd maar nu kon ik weer wel de andere kant op bouwen buiten het palbox gebied dus raids staan weer aan :o

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 24-01-2024 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik heb mijn base aan een afgrond gebouwd met daaronder water. Het is lastig om er te komen. Eigenlijk maar benaderbaar via een enkele route. Ik heb geen vallen en muren, maar de meeste raids komen of niet of maar in kleine getalen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Er zit een fout in het spel, ik had een wanted level dus ging de boss fight doen in de hoop zo te vluchten voor mijn wanted level... Maar toen spawnde er opeens allemaal mannetjes bij de boss fight in de arena, die ook op hem schoten en hij bevroor en ik niks meer kon doen. Na echt van alles te hebben geprobeerd gooide ik als laatste hoop een sphere, maar toen viel ik bijna van de bank....want ik heb gewoon de boss gevangen en kan hem gebruiken! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Heb hier een vraag. Kan tweede basis bouwen zou voor iron ore materiaal gaan. Makkelijk te transporteren van basis 1 naar 2?

Mijn basis staat nu op een berg gemakkelijk te verdedigen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-09 16:33
Ja dat kan. Zorg er wel voor dat je een box vlakbij de palbox hebt staan, dit i.v.m. je overgewicht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
Daar hebben wel meer mensen een basis (is ook de eerste plek die er comfy uit ziet).

Ik ga vanavond eens even kijken waar ik mijn basis opnieuw neerplant. En dan eentje compleet van steen maken, zodat die vuurdemonen de boel niet offeren aan satan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pokémon company reageert op Palworld, maar ik denk niet dat ze genoeg hebben om Palworld neer te halen want het is geen eens een concurrent aangezien ze beiden niet op hetzelfde platform zitten en het team achter Palworld al heeft aangegeven hier rekening mee gehouden te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VfPUsjUV8Uwwov0vIXhoXfbma4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cjYd9qMKqj728ZKHBPYh3bYn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2024 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Rickokun schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 06:35:
[...]

Daar hebben wel meer mensen een basis (is ook de eerste plek die er comfy uit ziet).

Ik ga vanavond eens even kijken waar ik mijn basis opnieuw neerplant. En dan eentje compleet van steen maken, zodat die vuurdemonen de boel niet offeren aan satan.
Ja kan totaal 3 basissen maken dus waarom je er dan geen tweede en upgrade je de eerste basis? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
G_Dragon schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:09:
[...]

Ja kan totaal 3 basissen maken dus waarom je er dan geen tweede en upgrade je de eerste basis? :D
aandacht verdelen over meerdere basissen is wel een ding xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
stomley schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:59:
[...]

aandacht verdelen over meerdere basissen is wel een ding xD
Ik heb een basis op een berg staan puur voor iron ores :D
Werkt perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_REQh18AA-98So-xHBRXSsm03c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oayd5iHWA1xkfTsVjzbeRaeI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nog een nieuwtje gevonden
Ontwikkelaar Pocketpair heeft laten weten welke toevoegingen spelers van de early access-versie van Palworld de komende tijd kunnen verwachten.

De ontwikkelaar wil zich eerst richten op het oplossen van grote bugs, waaronder een laadscherm dat blijft hangen. Daarbij moet de artificiële intelligentie van de pals verbeterd worden.

Daarna richt de ontwikkelaar zich op toekomstige updates met nieuwe content, waaronder PvP-gameplay, een arena waarin pals tegen elkaar kunnen vechten, cross-play tussen Xbox en Steam, nieuwe eilanden, pals, eindbazen en technologie en de mogelijkheid om te wisselen van server.

Bron: Gamer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En dit zonder de mensen die gratis spelen via Gamepass _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:03:
Pokémon company reageert op Palworld, maar ik denk niet dat ze genoeg hebben om Palworld neer te halen want het is geen eens een concurrent aangezien ze beiden niet op hetzelfde platform zitten en het team achter Palworld al heeft aangegeven hier rekening mee gehouden te hebben.

[Afbeelding]
Terecht dat de Pokemon Company hier achteraan gaat. De gelijkenissen zijn te groot. Ik denk dat de ontwikkelaar van Palworld iets creatiever kan als het aankomt op de designs van Pals.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:02:
Er zit een fout in het spel, ik had een wanted level dus ging de boss fight doen in de hoop zo te vluchten voor mijn wanted level... Maar toen spawnde er opeens allemaal mannetjes bij de boss fight in de arena, die ook op hem schoten en hij bevroor en ik niks meer kon doen. Na echt van alles te hebben geprobeerd gooide ik als laatste hoop een sphere, maar toen viel ik bijna van de bank....want ik heb gewoon de boss gevangen en kan hem gebruiken! :o
Dat, of je hebt ook het filmpje gezien die laat zien dat je op deze manier de boss kan vangen :*)

Tot zo ver vind ik het heerlijk spelen in ieder geval. Gisteren raid gehad van level 38s-40s terwijl ik 29 was, maar alles viel vrij vlot neer. Ik vind de raids zelf niet vervelend in ieder geval, en als er dan 1 of 2 dood gaan, so be it. 10 minuten later zijn ze weer healed.

Enige wat ik "vervelend" vind is pathing en dat sommige pals random vast komen te zitten > niet eten, etc. dus dat heb ik nu hopelijk opgelost met foundations/stairs op plekken waar het gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Mog schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Terecht dat de Pokemon Company hier achteraan gaat. De gelijkenissen zijn te groot. Ik denk dat de ontwikkelaar van Palworld iets creatiever kan als het aankomt op de designs van Pals.
Dan maken ze wat aanpassingen aan de monsters waar het om gaat, want voor de rest lijkt de game helemaal niet op Pokemon. Dat mochten Pokemon fans willen 😅

En dat is dan alleen bij de delen van monsters die precies gelijk zijn, want Pokemon heeft geen patent op een fluffy schaap om maar wat te noemen. Er zijn games die voor Pokemon uit zijn gekomen die ook gelijk uitziende monster hadden.

Dat er opvallende gelijkenissen zijn kan iedereen zien, maar er moeten onderdelen exacte copies zijn om echt een zaak te hebben.

Wel opvallend dat Nintendo nu pas bedenkt of het wat gaat ondernemen terwijl de trailer uit 2021 die gelijkenissen al laat zien. Ze hadden geen succes verwacht?

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 25-01-2024 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
DivineNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Dat, of je hebt ook het filmpje gezien die laat zien dat je op deze manier de boss kan vangen :*)

Tot zo ver vind ik het heerlijk spelen in ieder geval. Gisteren raid gehad van level 38s-40s terwijl ik 29 was, maar alles viel vrij vlot neer. Ik vind de raids zelf niet vervelend in ieder geval, en als er dan 1 of 2 dood gaan, so be it. 10 minuten later zijn ze weer healed.

Enige wat ik "vervelend" vind is pathing en dat sommige pals random vast komen te zitten > niet eten, etc. dus dat heb ik nu hopelijk opgelost met foundations/stairs op plekken waar het gebeurde.
Er is een filmpje van dan? :X Ik wist serieus niet dat het mogelijk was...

Die raids zijn zeker erg leuk en houdt je ook wel bezig tussen het vangen en exploreren door, wij zijn vaak veel op avontuur om de map compleet te krijgen en alle pals te vangen. Ja dat random vast komen te zitten is zeker heel vervelend, vind dat met gevechten ook heel vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
[...]

Niks terecht aan wat mij betreft, ik maak me ook helemaal geen zorgen dat ze er iets uit kunnen halen. 1 van de vergelijkingen die wordt gedaan is Lamball en Wooloo. Maar uiteindelijk zijn het allebei schapen.

Er zijn Pokémon in Pokémon die op andere Pokémon lijken, gewoon omdat het er zoveel zijn. Tuurlijk, ik zal niet zeggen dat er wat ideeën uit Pokémon zijn voorgekomen (beesten vangen met ballen bijv.) of dat sommige pals niks weg hebben van bepaalde Pokémon, maar of dat nu hun zaak zo sterk maakt betwijfel ik. Uiteindelijk zijn Pokémon ook vaak weer gebasseerd op dieren, eten, etc.

Wordt tijd dat er wat meer concurrentie op die markt komt. Alleen maar goed voor ons als gamers. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

Ik vind het alles behalve terecht. Er zijn een paar die er op lijken maar het zijn ze niet. daar is alles dan mee gezegd.

Heb het idee dat iedereen die er zo strict over is gewoon butthurt is dat pokemon niet zoiets uitgebracht heeft en al jaren slechte games releasen.

Waarom zou iemand als fan van Pokémon haten op palworld. (Die mensen zijn er genoeg)

Kan toch gewoon beide leuk vinden.

Nintendo moet nu gewoon inzien dat ze meer moeten doen dan die troep die ze telkens uit brengen. En niet hier een slaatje uit proberen te slaan.

8miljoen sales voor alleen al steam in 6 dagen is gewoon TE insane. Helemaal voor een game die ook nog eens gratis is op gamepass. Kan ik alleen maar blij voor zijn voor de devs.

Ik hoop dat Nintendo en de Pokémon company hier niks mee bereikt. Uiterste geval dat er 2-3 pals moeten redesigned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Ricmaniac schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:52:
[...]

8miljoen sales voor alleen al steam in 6 dagen is gewoon TE insane. Helemaal voor een game die ook nog eens gratis is op gamepass. Kan ik alleen maar blij voor zijn voor de devs.
game is niet helemaal gratis op gamepass , het gaat om een soort trial version , daarnaast kan je (nog) niet met steam samen spelen , maar wil dit in de toekomst wel gaan doen ... het nadeel is alleen de updates , steam loopt voor kwa updates dan de xbox gamepass versie

ik heb persoonlijk ook nooit gesnapt waarom pokemon nog zo groot is kwa games ... bijna elke pokemon game is nog nooit veranderd kwa concept .. je spawnt in stad A , kiest 1 van de 3 starter pokemons , vang pokemons , versla wat enemies / team rocket .. pak alle 8 badges .. einde game

over het algemeen is elke pokemon game nog excact hetzelfde als de eerste pokemon games op de gameboy en verder ..

Palworld doet eindelijk iets wat veel pokemon game fans allang willen , dus dit doen ze zeker goed , word misschien toch tijd dat nintendo games richting de pc gaan komen :+

[ Voor 33% gewijzigd door taker1987 op 25-01-2024 11:05 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat die mod van die maker (die echt pokemons en zelfs Ash gebruikt) problemen krijgt met Nintendo prima, maar ik vraag me serieus af welke pal dan echt in straatje komt van Pokemon buiten 'het lijkt op' (en vaak vergezocht).

Dat terzijde, gisteren een grote verhuizing gedaan naar een andere locatie, maar dan sta je eens rustig naar de animaties van je Pals te kijken.. Het is bizar dat bijna elke Pal z'n eigen animaties lijkt te hebben. Despresso staat heel nonchallant te hammeren, Mossagro (die grote beer) heeft een kleine hamer met 2 vingers vast en staat zachtjes te meppen, Relaxaurus loopt als een happy klein kind naar z'n volgende opdracht, het is best bizar met z'n klein team dat er zoveel variatie is in animaties.

En ja, Steam heeft dacht zo'n 6000 negatieve reviews, waarvan 90% gaat over crashes en corrupte save-games, klein clubje 'Pokemon ripoff', maar verder is het gewoon een goed en leuk uitgewerkt concept. Hebben ze inspiratie gehad uit andere games?

Ik speel nu de gamepass variant, heeft wat kleine issues en geen dedicated server support, maar ben benieuwd hoeveel spelers ze daar hebben rondlopen en welke deal ze met Microsoft hebben qua geld, ze lijken daar opeens een goudader te hebben geslagen.

Het is jammer alleen dat shiny's met hun 'superskills' niet over te zetten zijn, de perk Lucky kan je wel doorbreeden, maar die 150 dmg skills (elk element heeft er eentje) helaas niet :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
SinergyX schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:04:
Dat die mod van die maker (die echt pokemons en zelfs Ash gebruikt) problemen krijgt met Nintendo prima, maar ik vraag me serieus af welke pal dan echt in straatje komt van Pokemon buiten 'het lijkt op' (en vaak vergezocht).

Dat terzijde, gisteren een grote verhuizing gedaan naar een andere locatie, maar dan sta je eens rustig naar de animaties van je Pals te kijken.. Het is bizar dat bijna elke Pal z'n eigen animaties lijkt te hebben. Despresso staat heel nonchallant te hammeren, Mossagro (die grote beer) heeft een kleine hamer met 2 vingers vast en staat zachtjes te meppen, Relaxaurus loopt als een happy klein kind naar z'n volgende opdracht, het is best bizar met z'n klein team dat er zoveel variatie is in animaties.

En ja, Steam heeft dacht zo'n 6000 negatieve reviews, waarvan 90% gaat over crashes en corrupte save-games, klein clubje 'Pokemon ripoff', maar verder is het gewoon een goed en leuk uitgewerkt concept. Hebben ze inspiratie gehad uit andere games?

Ik speel nu de gamepass variant, heeft wat kleine issues en geen dedicated server support, maar ben benieuwd hoeveel spelers ze daar hebben rondlopen en welke deal ze met Microsoft hebben qua geld, ze lijken daar opeens een goudader te hebben geslagen.

Het is jammer alleen dat shiny's met hun 'superskills' niet over te zetten zijn, de perk Lucky kan je wel doorbreeden, maar die 150 dmg skills (elk element heeft er eentje) helaas niet :(
Moet je nagaan wat ze met dit nieuwe budget nog kunnen doen :D
Hopelijk gaan ze niet met pensioen nu :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
stomley schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:06:
[...]

Moet je nagaan wat ze met dit nieuwe budget nog kunnen doen :D
Hopelijk gaan ze niet met pensioen nu :P
gelukkig een bedrijf die weet wat ze doen , geen valse beloftes zoals met the day before _/-\o_ _/-\o_

toen ik de game voor het eerst opstarte had ik wel gelijk een nintendo vibe
zelda / pokemon vibe .. de geluidjes , maar ook de pals die soms echt wel op een pokemon lijkt

[ Voor 20% gewijzigd door taker1987 op 25-01-2024 11:09 ]

psn: taker-mart

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste