Dat die mod van die maker (die echt pokemons en zelfs Ash gebruikt) problemen krijgt met Nintendo prima, maar ik vraag me serieus af welke pal dan echt in straatje komt van Pokemon buiten 'het lijkt op' (en vaak vergezocht).
Dat terzijde, gisteren een grote verhuizing gedaan naar een andere locatie, maar dan sta je eens rustig naar de animaties van je Pals te kijken.. Het is bizar dat bijna elke Pal z'n eigen animaties lijkt te hebben. Despresso staat heel nonchallant te hammeren, Mossagro (die grote beer) heeft een kleine hamer met 2 vingers vast en staat zachtjes te meppen, Relaxaurus loopt als een happy klein kind naar z'n volgende opdracht, het is best bizar met z'n klein team dat er zoveel variatie is in animaties.
En ja, Steam heeft dacht zo'n 6000 negatieve reviews, waarvan 90% gaat over crashes en corrupte save-games, klein clubje 'Pokemon ripoff', maar verder is het gewoon een goed en leuk uitgewerkt concept. Hebben ze inspiratie gehad uit andere games?
Ik speel nu de gamepass variant, heeft wat kleine issues en geen dedicated server support, maar ben benieuwd hoeveel spelers ze daar hebben rondlopen en welke deal ze met Microsoft hebben qua geld, ze lijken daar opeens een goudader te hebben geslagen.
Het is jammer alleen dat shiny's met hun 'superskills' niet over te zetten zijn, de perk Lucky kan je wel doorbreeden, maar die 150 dmg skills (elk element heeft er eentje) helaas niet