Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-04 16:12
Slicey schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:49:
[...]

Ik kreeg hem tot 20k hp maar toen waren mn meeste pals low hp en zelf had ik ook nog 100 over.. toen ging ik achter een pillaar staan en de boss glitchte en keek naar me half ahcter de pillaar vandaan maar deed niks.. min vuurvosje stond achter hem en na 6 minuten was de boss verslagen :P Ik was pas level 9!

Volgens mij is deze boss voor level 20+ bedoeld?
Ik heb hem vanmorgen verslagen als level 15 zijnde. Ging eigenlijk wel eenvoudig met wat buddy skills van Pals. Wel even de attacks dodgen want hij doet behoorlijk pijn. Dus denk niet voor level 20+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-04 16:12
EstiematiesEnzo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:19:
Hey, ik zit een beetje te googlen maar het is mij niet helemaal duidelijk. Kan je onbeperkt ammo hebben of je pals automatisch de resources laten farmen en bullits craften?. Las ook ergens dat je gear kan maken voor een pal en dan je pal gebruiken om te schieten?, moet je hier ook ammo voor maken?.

Heb persoonlijk een hekel aan ammo craften..
Voor de buddy skills heb ik geen ammo nodig voor zover. Ik heb er twee die schieten met hun buddy skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bullets niet, daar heb je sulfur voor nodig en of je moet een palbase bouwen bij desert gedeelte, of je moet het zelf farmen. Maar de rest kan je wel automatisch blijven doen, zolang je een Pal hebt met handiwork.

Alle resources respawnen ook gewoon, ondermidden van de map zit een hogere platue met 5-6 metal veins waar 3 pals nonstop aan het farmen zijn, 1x in de zoveel tijd even de smelter aanslingeren om weer 150 bars te maken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik heb mijn review over Palworld online gezet na 18 uur spelen d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
SinergyX schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:02:
Bullets niet, daar heb je sulfur voor nodig en of je moet een palbase bouwen bij desert gedeelte, of je moet het zelf farmen. Maar de rest kan je wel automatisch blijven doen, zolang je een Pal hebt met handiwork.

Alle resources respawnen ook gewoon, ondermidden van de map zit een hogere platue met 5-6 metal veins waar 3 pals nonstop aan het farmen zijn, 1x in de zoveel tijd even de smelter aanslingeren om weer 150 bars te maken :P
Dus in principe kunnen pals alles voor je doen als de resources maar in de buurt van je base zitten?.

Nu komt er wel een hele gekke vraag, ik hoor vaak dat dit vergeleken wordt met Factorio. Kan ik hier een lopende band bouwen van de desert naar de mines bijv./pals laten lopen automatisch om loot van A naar B te brengen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:40
Ik ben Pokémon fanaat en zag deze game voorbij komen, maar zie ook in diverse Pokémon groepen waar ik in zit de volgende screenshots voorbij komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjQmqcHZm0NEbQF2P8OoWJKhbM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgdE83MUwZU8CqgekpNXfora.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aw01dhIMyajBbqbB-geT3dG4dAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IYpRSTZRUihXksQKmwxBWk1p.jpg?f=fotoalbum_large

Echt bizar hoe veel sommige Pals op Pokémon lijken :o Overigens geen kritiek of haat, viel me alleen op. Mogelijk dat ik ook een aantal uurtjes ga proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door MusicMaikel op 22-01-2024 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 11:41
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 20:41:
Base building kan nog wel iets beter uitgewerkt worden. Sommige dingen zoals roofs en van die schuine muren doen heeel moeilijk met plaatsen.

Dit als voorbeeld... al zo vaak aangepast om het passend te krijgen. en snap niet waarom want de andere kant van het dak kan wel.

[Afbeelding]
Mocht je de oplossing nog niet gevonden hebben: Je moet de muur waar je de 'driehoek' op wilt plaatsen 180 graden draaien, dan locked hij wel gewoon netjes op z'n plek zoals je wilt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-04 22:34
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:47:
[...]

Hoe ziet het er bij jou uit dan ? :P
Zo op 1080p High instellingen, FPS weet ik zo ff niet maar voelt niet hoog xD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsDGpioM4IRZ8OEd9LvQRWx8378=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5wrHEdcL1jdTLq9T03tAXNZ.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yENohBrV1_lmAzrDwa8QRMfF4WM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pL9JvoJuBe48UE48lzZLMkYQ.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0VLC8KvoN_zMwlKmRwplYsQuzw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vpvcr9ZMvqvh3mK4ayaONFAr.jpg?f=fotoalbum_medium

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
MusicMaikel schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:36:
Ik ben Pokémon fanaat en zag deze game voorbij komen, maar zie ook in diverse Pokémon groepen waar ik in zit de volgende screenshots voorbij komen.

Echt bizar hoe veel sommige Pals op Pokémon lijken :o Overigens geen kritiek of haat, viel me alleen op. Mogelijk dat ik ook een aantal uurtjes ga proberen!
Ik kan mij hier niet druk om maken. Duidelijk is dat er inspiratie is gehaald uit Pokemon, dat moet ook gewoon kunnen. Het is ook best lastig om iets met Pokemon te doen zonder dat je wezentjes krijgt die 1025 pokemon lijken die er al zijn.

Maar in tegenstelling wat Nintendo nu aflevert met Pokemon is dit wel een originele en goede game. En dan gaan mensen zeggen ze hebben het allemaal gejat, maar de combinatie van een Survival game met Pokemon en dan ook nog goed uitgevoerd, diegene die dit bedacht heeft is een creatief genie, denk dat er nog veel moois gaat komen van deze ontwikkelaar.

Alle credits voor deze ontwikkelaar, Nintendo moet zich eerder schamen met de inspiratieloze manier hoe ze een IP uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:36
Mikey! schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:57:
[...]

Mocht je de oplossing nog niet gevonden hebben: Je moet de muur waar je de 'driehoek' op wilt plaatsen 180 graden draaien, dan locked hij wel gewoon netjes op z'n plek zoals je wilt :)
OMG thanks! Dit is wat ik moest weten inderdaad :P .. verder ook niet naar gezocht though

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Klopt wel ja. En ik ben ook flink pokemon fan alle games gespeeld zowat en speel nog dagelijks Pokemon Go... maar dit, het plezier dat ik met Palworld heb mis ik in alle pokemon spellen :)

Dit is het genre in een nieuw jasje gegoten :) en dan is het nu nog zelfs early access. zo veel potentie nog wat er toegevoegd kan worden. Kijk uit naar een mooi verloop van deze game.

En ben altijd van mening: beter goed gestolen dan slecht bedacht ... Als de gameplay vervolgens maar goed is. dat is belangrijk. en dat is iets wat ik bij de laatste paar pokemon versies sowieso niet meer zie..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hahaha de eerste modpack is een full Pokemon reskin 8)7

Geniaaal! al die haters extra bashen

[ Voor 46% gewijzigd door Ricmaniac op 22-01-2024 19:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:59

[Afbeelding]

Post deze dan maar terug op de Pokemon groepen, want dat was weer een halve copy van Dragon Quest. Iedereen in de game industrie doet aan kopiëren al is het alleen maar laten inspireren door.

https://twitter.com/Bethe...tatus/1749235028171579614

Asmongold had er een mooie reactie op. Nobody cares >:) (eerste deel voor hij afdwaalt zoals gewoonlijk)

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 22-01-2024 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Net level 30 geworden

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:29
Mocht er een tweakers server opgezet worden kon ik graag een keer kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chielioj schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:29:
Mocht er een tweakers server opgezet worden kon ik graag een keer kijken :)
Misschien is er vast wel iemand die dit wil en gaat doen, maar ik vind dit spel juist solo heel fijn en leuk. Lekker op een rustig tempo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Update time!

De makers spreken zich uit over het onverwachte mega succes, ik weet nog wel dat ik afgelopen Vrijdag nog ontzettend twijfelde of ik wel of niet een onderwerp van dit spel zou gaan maken. Maar dat was de juiste beslissing, wat een groot succes is dit geworden zeg.

[ Voor 75% gewijzigd door G_Dragon op 23-01-2024 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04 16:23
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:30:
[...]

Misschien is er vast wel iemand die dit wil en gaat doen, maar ik vind dit spel juist solo heel fijn en leuk. Lekker op een rustig tempo
Zal denk ook vooral eraan liggen hoe de multiplayer er over tijdje uit ziet.

Als je dus gewoon wel soort van pve met wat pvp elementen (zoals duels ofzo) kan het best nice zijn, maar dan moet ook de map random generated zijn om het interessant te maken en met echt random spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
stomley schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:57:
[...]

Zal denk ook vooral eraan liggen hoe de multiplayer er over tijdje uit ziet.

Als je dus gewoon wel soort van pve met wat pvp elementen (zoals duels ofzo) kan het best nice zijn, maar dan moet ook de map random generated zijn om het interessant te maken en met echt random spawns.
Mee eens, maar denk ook wel dat het aan het feit ligt dat ik spellen vaak op mijn eigen dooie gemak wil spelen :P Maar een pve of pvp waarbij speler met hun teams tegen elkaar kunnen vechten zou wel echt super gaaf zijn, ik vind het ook wel een gave feature dat je die tower bosses met anderen kan doen. Ik heb alleen gisteren 2 uur lang die eerste elektrische baas gevochten voor XP en ben daardoor 11 levels omhoog gegaan (inmiddels 34)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Beakzz schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:04:
[...]

Post deze dan maar terug op de Pokemon groepen, want dat was weer een halve copy van Dragon Quest. Iedereen in de game industrie doet aan kopiëren al is het alleen maar laten inspireren door.

https://twitter.com/Bethe...tatus/1749235028171579614

Asmongold had er een mooie reactie op. Nobody cares >:) (eerste deel voor hij afdwaalt zoals gewoonlijk)

[YouTube: Most Hated Game]
Die hele DQ/Pokemon vergelijking is al zo lek als een mandje, dat men dat nog durft te posten :')

Maar goed, Palworld is meer een soort Ark met Pokemon dan dat het daadwerkelijk Pokemon is, en als Nintendo/TPC/Gamefreak hier een zaak had gezien voor plagiaat/copyright dan hadden ze dat al 3 jaar geleden ofzo aangepakt toen de eerste trailers naar buiten kwamen. Daar hoeven wij als consumenten ons geen zorgen om te maken, daar hebben ze bij miljardenbedrijven wel mensen voor die zich daarover kunnen ontfermen.

De eerdere game van deze dev, Craftopia, hebben ze ook niet aangepakt en die game heeft zowat carbon copies van BotW/ToTK mobs.
Lekker spelen als je de game leuk vindt, er zal wel altijd iemand zijn die ergens op loopt te haten maar dat is internet eigen zullen we maar zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik hoop wel dat er in dit spel een fotomodus gaat komen want er zijn al zoveel momenten geweest waarvan ik een leuke foto wou maken maar het niet mogelijk was omdat je niet snel genoeg op de capture knop kan drukken en het vaak alsnog bewogen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:11:
[...]

Mee eens, maar denk ook wel dat het aan het feit ligt dat ik spellen vaak op mijn eigen dooie gemak wil spelen :P Maar een pve of pvp waarbij speler met hun teams tegen elkaar kunnen vechten zou wel echt super gaaf zijn, ik vind het ook wel een gave feature dat je die tower bosses met anderen kan doen. Ik heb alleen gisteren 2 uur lang die eerste elektrische baas gevochten voor XP en ben daardoor 11 levels omhoog gegaan (inmiddels 34)
Lekker hoor. Ik heb gisteren net die eerste boss down op die electrobuzz. Was nog best tricky (zelfs op lvl 16) ivm dat 2 hits en ik was dood door custom instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
stomley schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 09:34:
[...]

Lekker hoor. Ik heb gisteren net die eerste boss down op die electrobuzz. Was nog best tricky (zelfs op lvl 16) ivm dat 2 hits en ik was dood door custom instellingen.
Ja hij is tot level 20 sowieso geen makkelijk gevecht, maar na level 20 word het langzaam wel steeds makkelijker. Ik gooi nu mijn Katress neer en pak mijn mobiel erbij, de rest gaat vanzelf boven level 30 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:11:
[...]

Krijg jij daar nog steeds exp voor? Ik heb dat ding later nog 3x gedaan, maar kreeg er nooit exp voor, dus maar naar die world bosses (nouja, aantal via zo'n teleporter) gedaan maar dat blijft ook beetje hit&miss qua exp/snelheid.

Ben nu beetje aan het kloten met breeden, wat een onlogica is dat. Nu ben ik groot breeder in Ark, buiten nonstop wachten tot je eitje klaar is, breed je een venwyrm met een penbullit, krijg je een ice...foxyding, zonder maar iets van de perks mee te nemen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z55xino
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 10:04
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:03:
Ik heb mijn review over Palworld online gezet na 18 uur spelen d:)b
Bedankt voor je review! Ik was al op zoek naar wat verduidelijking.
Merk je iets aan dat het een Early Access game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 09:59:
[...]

Krijg jij daar nog steeds exp voor? Ik heb dat ding later nog 3x gedaan, maar kreeg er nooit exp voor, dus maar naar die world bosses (nouja, aantal via zo'n teleporter) gedaan maar dat blijft ook beetje hit&miss qua exp/snelheid.

Ben nu beetje aan het kloten met breeden, wat een onlogica is dat. Nu ben ik groot breeder in Ark, buiten nonstop wachten tot je eitje klaar is, breed je een venwyrm met een penbullit, krijg je een ice...foxyding, zonder maar iets van de perks mee te nemen.
Ja elke keer als ik hem opnieuw versla krijg ik behoorlijk veel XP, zelfs zoveel dat ik van half 7 tot 21:00 hem overnieuw doen 11 levels omhoog ben gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
z55xino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:01:
[...]

Bedankt voor je review! Ik was al op zoek naar wat verduidelijking.
Merk je iets aan dat het een Early Access game is?
Je reactie waardeer ik, fijn om te lezen dat mensen mijn reviews waarderen _/-\o_
100% ja, want er zitten nog bugs in en het spel sluit zich soms gewoon compleet af tijdens het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Highfeed schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:46:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow ! Ja dat word duidelijk tijd voor een upgrade O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:40
Heb het spel via Gamepass Ultimate geinstalleerd, maar moet nog gaan spelen. Ziet er inderdaad verfrissend uit. Ben benieuwd. Kan hem op de XSX ook nog installeren. En wellicht inderdaad de multiplayer gaan doen met mijn vrouw. Weet niet of het geschikt is om met onze dochter te doen van 10 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:04:
[...]

Je reactie waardeer ik, fijn om te lezen dat mensen mijn reviews waarderen _/-\o_
100% ja, want er zitten nog bugs in en het spel sluit zich soms gewoon compleet af tijdens het spelen.
Is het enorm storend of maakt het de verslaving er niet minder om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:00
Iemand ervaring met de servers van Palworld? Ik huur een server via 4netplayers en klapt telkens eruit. Ik krijg dan een automatische mail dat de server "inactief" is en dat er problemen zijn met de configuratie, terwijl er geen settings zijn veranderd. Ik kan niet telkens handmatig de server herstarten.

Ben al in gesprek met 4netplayers, maar heeft iemand anders ook dit soort problemen met een server? Ik heb een gevoel dat dit probleem wordt veroorzaakt door een bug of technische fout in het spel.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 23-01-2024 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-04 18:41
Toonen1988 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:37:
Iemand ervaring met de servers van Palworld? Ik huur een server via 4netplayers en klapt telkens eruit. Ik krijg dan een automatische mail dat de server "inactief" is en dat er problemen zijn met de configuratie, terwijl er geen settings zijn veranderd. Ik kan niet telkens handmatig de server herstarten.

Ben al in gesprek met 4netplayers, maar heeft iemand anders ook dit soort problemen met een server? Ik heb een gevoel dat dit probleem wordt veroorzaakt door een bug of technische fout in het spel.
Zelf draai ik een dedicated server in een VM op Debian en deze is nog geen enkele keer gecrasht.
Wel schijnt er een memory leak in te zitten, hier praten ze ook over op forums. Mijn server herstart automatisch om de 24 uur en dan gaat alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Robi schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:42:
[...]

Zelf draai ik een dedicated server in een VM op Debian en deze is nog geen enkele keer gecrasht.
Wel schijnt er een memory leak in te zitten, hier praten ze ook over op forums. Mijn server herstart automatisch om de 24 uur en dan gaat alles prima.
Ik heb ook ingesteld dat mijn server in de morgen herstart. Dat werkt perfect, maar door de dag heen klapt de server twee a drie keer eruit.

Helaas springt de server dan niet meer aan en moet ik handmatig herstarten. En aangezien ik mijn telefoon niet overal mag gebruiken op mijn werk wegens gevoelig apparatuur en explosie gevaar, ben ik niet constant in staat om de server te herstarten, terwijl mijn vrienden dan thuis aan het wachten zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 23-01-2024 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
Toonen1988 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:43:
[...]

Ik heb ook ingesteld dat mijn server in de morgen herstart. Dat werkt perfect, maar door de dag heen klapt de server twee a drie keer eruit.

Helaas springt de server dan niet meer aan en moet ik handmatig herstarten. En aangezien ik mijn telefoon niet overal mag gebruiken op mijn werk wegens gevoelig apparatuur en explosie gevaar, ben ik niet constant in staat om de server te herstarten, terwijl mijn vrienden dan thuis aan het wachten zijn.
Hoeveel RAM heeft je server? Kan ook zijn dat deze volloopt waarna die crasht. Zelf zie ik dat die bij mij na een avond al op 16gb zit, en dat is met maar 4/5 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Robi schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:48:
[...]

Hoeveel RAM heeft je server? Kan ook zijn dat deze volloopt waarna die crasht. Zelf zie ik dat die bij mij na een avond al op 16gb zit, en dat is met maar 4/5 spelers.
Helaas geeft 4netplayers deze informatie niet vrij. Ik heb een 16 slot server, dus ik neem aan dat ze hier rekening mee houden. Maar ik kan het altijd aangeven of ze daar op willen letten. Misschien is dat het probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-04 19:44
Dit is zoals een Pokémon game anno nu er naar mijn mening uit hoort te zijn. Ben op de Switch afgehaakt bij Pokémon vanwege het grafische aspect.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 10:31

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ik heb de game gespeeld, maar merkte vanaf het begin al dat dit geen game voor mij is, kom er niet in en het trekt me om een of andere reden niet, laat deze game aan mij voorbij gaan.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:22
Highfeed schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:46:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op de Series X draait de game ook als een natte krant. Ligt meer aan optimalisatie van de game dan aan de hardware. Het is ook nog early acces toch?

Ik heb de download voor deze game ook maar aangezet. Pokémon vinden mijn vrouw en ik sowieso altijd leuk om te spelen. Dus een look a like op het grote scherm (alleen een Switch Lite) is niet gek!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
z55xino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:36:
[...]

Is het enorm storend of maakt het de verslaving er niet minder om?
Is niet erg storend, het is nu in 23 uur spelen maar 3 keer gebeurd. Dat vind ik zelf nog wel meevallen
Toonen1988 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:37:

Niet via PC maar wel al samen gespeeld met mijn zwager op de Xbox Series X en dat gaat bijna zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Laatst online: 08:17
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:03:
[...]

Ja elke keer als ik hem opnieuw versla krijg ik behoorlijk veel XP, zelfs zoveel dat ik van half 7 tot 21:00 hem overnieuw doen 11 levels omhoog ben gegaan.
Ik ben dit ook maar eens gaan doen. Het werkt inderdaad best lekker. Mijn felbat van lv30 maakt hem binnen 2 minuten af

Heb straks een paar pals van level 35 gevangen maar ben zelf nog level 31. Dus nog even wachten totdat ik die kan gebruiken

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Wat gebeurd er eigenlijk als je een Base verwijder? Krijg je dan de mats terug via iets of is alles gewoon weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 30-03 01:14
stomley schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:32:
Wat gebeurd er eigenlijk als je een Base verwijder? Krijg je dan de mats terug via iets of is alles gewoon weg?
Ja je krijgt je mats terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Marcievg schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:30:
[...]

Ik ben dit ook maar eens gaan doen. Het werkt inderdaad best lekker. Mijn felbat van lv30 maakt hem binnen 2 minuten af

Heb straks een paar pals van level 35 gevangen maar ben zelf nog level 31. Dus nog even wachten totdat ik die kan gebruiken
Ja makkelijk levelen he, ik heb zelf dan geen instellingen van de wereld aangepast en het spel al vanaf Vrijdag op medium staan. Maar als je sneller wil levelen dan moet je even de XP slider aanpassen bij je wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:43:
[...]

Ja makkelijk levelen he, ik heb zelf dan geen instellingen van de wereld aangepast en het spel al vanaf Vrijdag op medium staan. Maar als je sneller wil levelen dan moet je even de XP slider aanpassen bij je wereld.
Het hoeft ook weer niet te makkelijk te gaan. Denk dat ik nu even een paar levels pak en dan maar weer de wereld in. Het blijft toch de leukste manier om vooruit te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Marcievg schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:45:
[...]

Het hoeft ook weer niet te makkelijk te gaan. Denk dat ik nu even een paar levels pak en dan maar weer de wereld in. Het blijft toch de leukste manier om vooruit te gaan
Hier ben ik het helemaal mee eens! Het spel is gelukkig ook zeker niet makkelijk, want las gisteren toevallig nog op internet dat de laatste toren die je moet verslaan niet eens solo te halen is als je level 50 bent :o 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:47:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens! Het spel is gelukkig ook zeker niet makkelijk, want las gisteren toevallig nog op internet dat de laatste toren die je moet verslaan niet eens solo te halen is als je level 50 bent :o 8)7
Dat belooft nog wat. We hebben gelukkig nog wel even te gaan. Met die server problemen die ik nu nog lees zal dat hopelijk wel opgelost zijn wanneer ik zo ver ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Marcievg schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Dat belooft nog wat. We hebben gelukkig nog wel even te gaan. Met die server problemen die ik nu nog lees zal dat hopelijk wel opgelost zijn wanneer ik zo ver ben.
Haha heerlijk toch dat het geen walk-in-the-park is _/-\o_ :D
Hoop wel dat ze iets weten te doen via een update waardoor je het spel wel solo kan uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:50:
[...]

Haha heerlijk toch dat het geen walk-in-the-park is _/-\o_ :D
Hoop wel dat ze iets weten te doen via een update waardoor je het spel wel solo kan uitspelen.
Het spel is zeker geen walk in the pak maar dat maakt voor mij echt heel vermakelijk. Ben ook benieuwd wat ze nog allemaal gaan toevoegen aangezien het early acces is.
Met de verkopen zit het goed en dat zal het team ook vast een boost geven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://automaton-media.com/en/interviews/20240123-25950/

En of je de game nu correct of slecht vind, er zit een mooi stukje waarheid in.. een game maken die leuk is. Niet politiek correct of 'jouw perfecte visie op de gamers bringen', maar gewoon, maak een leuke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
SinergyX schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:19:
https://automaton-media.com/en/interviews/20240123-25950/

En of je de game nu correct of slecht vind, er zit een mooi stukje waarheid in.. een game maken die leuk is. Niet politiek correct of 'jouw perfecte visie op de gamers bringen', maar gewoon, maak een leuke game.
Dit dus. als je het diep gaat bekijken is de game nog helemaal niet zo goed voor longevity enzo maar de game is gewoon heel plezierig!.

Fun staat voorop volgens mij, die vibe krijg ik bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ben nu op een dedicated server begonnen en voelt toch nog een stuk leuker.

Sowieso bijzonder dat de steam versie een update voorloopt op gamepass btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 17:46
stomley schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:32:
@Highfeed kreeg het voor elkaar om via de map de palbox te verwijderen :X , de gebouwen blijven staan.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZS-TlNb7p4BJ2derCQY7_AnRmw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MOwEhe8hE6cp4SLNEPgAgvKg.png?f=fotoalbum_large

Zojuist mijn eerste Lucky gevangen :P (Shiny variant van pokemon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:10:
[Afbeelding]

Goed bezig! Kwam je hem zomaar tegen of echt op gezocht ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Goed bezig! Kwam je hem zomaar tegen of echt op gezocht ?
Liep echt zo goed als naast mijn base ineens XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Liep echt zo goed als naast mijn base ineens XD
Oh dat is dan dubbel geluk hebben haha :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh hij is ook gewoon zo groot als je hem in je base doet en gaat die Ranch in :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4TOAHS3XUGDr6Jja8hacsrCLTMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iu9xAYKGabwZfhXifp6DrGRr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-04 22:34
sdk1985 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:49:
[...]

@Highfeed kreeg het voor elkaar om via de map de palbox te verwijderen :X , de gebouwen blijven staan.
En de Pal's gingen in mijn opslag. Dus die zijn dan ook van de map af. ;) Wel een idee om goede Pal's van @sdk1985 af te pakken. >:) O-)

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
Net aangeschaft, vanavond denk ik proberen. Hebben jullie nog tips voor starters?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
z55xino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:42:
Net aangeschaft, vanavond denk ik proberen. Hebben jullie nog tips voor starters?
Ik zou voor je team een Foxparks, Pengullet, Eikthyrdeer, Daedream ('s nachts te vangen) vangen, want dit zijn behoorlijk sterke om een mooi begin mee te maken.

Voor je base zijn Lamball (voor wol), Chikipi ( voor eieren), Tanzee (goeie helper), Rooby (voor vuur bij de oven en fakkels), Depresso (voor mijnen) en ze zijn er nog een paar nodig voor hout / Tuinieren / Wateren en planten van je zaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:49:
[...]

Ik zou voor je team een Foxparks, Pengullet, Eikthyrdeer, Daedream ('s nachts te vangen), want dit zijn behoorlijk sterke om een mooi begin mee te maken.
Ik heb deze allemaal overdag gevangen. Heb niet het idee dat er in de nacht meer zijn, lijkt meer toeval te zijn.
Voor je base zijn Lamball (voor wol), Chikipi ( voor eieren), Tanzee (goeie helper), Rooby (voor vuur bij de oven en fakkels), Depresso (voor mijnen) en ze zijn er nog een paar nodig voor hout / Tuinieren / Wateren en planten van je zaden.
Huh, hoe kom je aan eieren via de Chikipi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sdk1985 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:52:

Kip in je farm gooien, net zoals Lamballs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
@sdk1985 In de nacht slapen de normale pals bij ons allemaal en spawnen er echt andere pals die we alleen in de nacht zien, merendeels van die spookachtige types. Zou bij jou ook zo moeten spawnen :P

@SinergyX was me net voor, maar dat is precies het antwoord. Er is nog een andere pal genaamd Vixy die zelfs ballen op graaft als je die in je farm gooit.

[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 23-01-2024 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
sdk1985 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:52:
[...]

Kippen in je ranch gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Je eigen KFC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
z55xino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:42:
Maak je niet te druk om de tutorial. Focus op overleven in het begin, niet op het vangen van Pal's.

In het begin zijn de roze katten (Cattiva) en de schaapjes (Lamball) makkelijk te vangen. De Cattiva kunnen naast helpen met craften ook minen en vervoeren. Die Chikipi vind ik zelf nutteloos, maar die van mij leggen dan ook nooit eieren.

Nadat je bent gestabiliseerd kun je voedsel productie gaan automatiseren. Dat vereist iemand met planting, iemand met watering. Zelf ontdekken is deel van het plezier van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ah tegen de tijd dat ik een kan bouwen ranch heb je ook de berry plantation dus dan zit ik ook niet meer op eieren te wachten :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-03 09:31

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Goedendag heren en dames, wellicht kunnen jullie mij helpen. Bij mij blijft Palworld crashen na circa. 15 tot 30 minuten spelen met "Unreal Engine is exiting due to D3D device being lost" als foutcode in de UE dumplog. Ik heb een GTX 1080 Ti met een i7-6700k.

Dit is wat ik al heb geprobeerd:
- Grafische settings verlaagd naar alles Low.
- Max FPS 120 ipv unlimited
- Anti-aliasing uit.
- Grafische drivers geüpdatet, zijn van november. Ik wil niet nog een keer updaten want dan ben ik al mijn nvidia game filters kwijt.
- "-dx11" in launch options ingevuld.
- als administrator gelaunched.
- spel opnieuw geïnstalleerd van D schijf (m.2 ssd) naar C schijf (SSD).

De fix die wordt genoemd door cetin op:
https://palworldforum.com...g-lost-error-and-fix/51/1
Kan ik niet uitvoeren omdat Unreal Engine niet tussen de opties van programma's staat. Net zoals de gebruiker die daarop reageerd...

[ Voor 4% gewijzigd door Scy op 23-01-2024 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 16:50

JoSchaap

Had a life, got a modem..

SinergyX schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:53:
[...]

Kip in je farm gooien, net zoals Lamballs.
ook een handige!
Vixie in je ranch voor pallshperes

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Scy schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:59:
Goedendag heren en dames, wellicht kunnen jullie mij helpen. Bij mij blijft Palworld crashen na circa. 15 tot 30 minuten spelen met "Unreal Engine is exiting due to D3D device being lost" als foutcode in de UE dumplog. Ik heb een GTX 1080 Ti met een i7-6700k.

Dit is wat ik al heb geprobeerd:
- Grafische settings verlaagd naar alles Low.
- Max FPS 120 ipv unlimited
- Anti-aliasing uit.
- Grafische drivers geüpdatet, zijn van november. Ik wil niet nog een keer updaten want dan ben ik al mijn nvidia game filters kwijt.
- "-dx11" in launch options ingevuld.
- als administrator gelaunched.
- spel opnieuw geïnstalleerd van D schijf (m.2 ssd) naar C schijf (SSD).

De fix die wordt genoemd door cetin op:
https://palworldforum.com...g-lost-error-and-fix/51/1
Kan ik niet uitvoeren omdat Unreal Engine niet tussen de opties van programma's staat. Net zoals de gebruiker die daarop reageerd...
Je kunt toch gewoon add doen en dan pallworld?

Maar dat klinkt meer als een oplossing voor mensen met een laptop waarbij het OS schakelt tussen de videokaart en de IGP. Dat zou niet echt van toepassing zijn op je situatie. Ik zou eerder kombustor draaien om te kijken of die GPU nog wel stabiel is. Zo ja dan zit er niets anders op dan de nieuwste drivers te installeren in plaats van die uit november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JoSchaap schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:04:
[...]

ook een handige!
Vixie in je ranch voor pallshperes
Jammer alleen de blauwe ballen, niet de mega, giga of hyper (leuke namen) spheres. Maar je hebt ook die bee dingen voor honey, milk van koetjes, heb je nodig om cake te maken, die je weer nodig hebt voor cuddletime voor je Pals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
In het begin moet je zo beest vangen , maar als ik zo blauwe bal gooit stuitert hij door het best heen .....
Wat doe ik fout , zit helemaal aan het begin.
Ik heb ze helemaal murf geslagen.
Ten minste ze liggen op hun rug :*)

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 23-01-2024 14:22 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-04 13:28
ravw schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:22:
In het begin moet je zo beest vangen , maar als ik zo blauwe bal gooit stuitert hij door het best heen .....
Als ze helemaal dood zijn kun je ze niet meer vangen ;)
De kunst is dus om ze net niet helemaal om te meppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelkie op 23-01-2024 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Je moet ze niet Murf slaan! :P

De truc is ze bijna dood laten gaan en dan stoppen met aanvallen en ze vangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananaman123124
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-04 10:52
Je hebt jezelf antwoord gegeven, een dode Pal kan je niet vangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:28:
[...]

Je moet ze niet Murf slaan! :P

De truc is ze bijna dood laten gaan en dan stoppen met aanvallen en ze vangen
Oke dat is het probleem :9

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Tip voor beginners.. als je je eerste pal vangt summon je hem. maar dan staat die standaard op attack stand.

Als je andere pals wilt vangen is het extreem handig om je pal te laten stoppen met attacken.
Op PC is dit 4 ingedrukt houden en dan "Stop Attack command" ofzo klikken. zo wissel je snel dat je pal stopt met attacken. Bespaard je ballen die je dan net gooit als er 1 dood is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
sdk1985 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:57:
[...]

Maak je niet te druk om de tutorial. Focus op overleven in het begin, niet op het vangen van Pal's.

In het begin zijn de roze katten (Cattiva) en de schaapjes (Lamball) makkelijk te vangen. De Cattiva kunnen naast helpen met craften ook minen en vervoeren. Die Chikipi vind ik zelf nutteloos, maar die van mij leggen dan ook nooit eieren.

Nadat je bent gestabiliseerd kun je voedsel productie gaan automatiseren. Dat vereist iemand met planting, iemand met watering. Zelf ontdekken is deel van het plezier van het spel.
Thanks! Ja, ontdekken is inderdaad het leukste, alleen je hebt in iedere game iets stoms wat je in het begin doet, waar je mogelijk later spijt van hebt/krijgt. Geen idee of dit zo'n game is, maar het is het altijd waard de vraag te stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z55xino
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:49:
[...]

Ik zou voor je team een Foxparks, Pengullet, Eikthyrdeer, Daedream ('s nachts te vangen) vangen, want dit zijn behoorlijk sterke om een mooi begin mee te maken.

Vooralsnog is het volledige wartaal wat je nu zegt, dus laten we hopen dat ik vanavond volledig snap wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:10:
[Afbeelding]

Netjes 👍 Had er na een uur in deze save al 1. De groene aap (ik rename ze allemaal dus vergeet de officiële namen) en dat is nu echt een slopert in mijn party 😅

Edit : voor wie het niet weet je kan ze van ver af horen

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-01-2024 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
z55xino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:07:
[...]

Vooralsnog is het volledige wartaal wat je nu zegt, dus laten we hopen dat ik vanavond volledig snap wat je bedoelt.
Haha het zijn de namen van de verschillende pals :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:28:

Helaas niet bijzonder. Dat is bij bijna elke game. Sommigen zeggen dat het met het goedkeuren van een patch te maken hebben en anderen dat de dev gewoon eerst de main versie patched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zit er eigenlijk een soort van evolutie in de game? Of kunnen ze niet evolueren zoals in Pokémon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:36:
Tip voor beginners.. als je je eerste pal vangt summon je hem. maar dan staat die standaard op attack stand.

Als je andere pals wilt vangen is het extreem handig om je pal te laten stoppen met attacken.
Op PC is dit 4 ingedrukt houden en dan "Stop Attack command" ofzo klikken. zo wissel je snel dat je pal stopt met attacken. Bespaard je ballen die je dan net gooit als er 1 dood is ofzo.
Is het niet veel handiger om hem met de zelfde knop waar mee je hem summoned weer terug te roepen zodra hij wat damage heeft gedaan? Tenniste zo doe ik het heel de tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:38:
Zit er eigenlijk een soort van evolutie in de game? Of kunnen ze niet evolueren zoals in Pokémon.
Heb geen Pokemon gespeeld, maar ze kunnen levelen, je kan ze sterker maken met souls en je kan ze breeden en hopen op God rolls. Dit kan bepaalde powers geven aan monsters die ze normaal niet hebben, maar ze kunnen niet een heel ander soort worden als dat de vraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Beakzz schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:38:
[...]

Is het niet veel handiger om hem met de zelfde knop waar mee je hem summoned weer terug te roepen zodra hij wat damage heeft gedaan? Tenniste zo doe ik het heel de tijd
oh kan ook ja.. maar ik ben nu al zo gewent aan die commando's dat ik steeds daarmee wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:28:

Ik krijg net een update binnen.

edit: meteen een crash :o .

Kan nu niet verder spelen...
LoginId:d4b2ad3649222eb3f69c188c840a4e39
EpicAccountId:59cd116ed3eb4293854b43eff849455a

Unhandled Exception: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION reading address 0x0000008000000040

Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
Palworld_WinGDK_Shipping
kernel32
ntdll
edit: Verify & Repair heeft het opgelost.

[ Voor 50% gewijzigd door sdk1985 op 23-01-2024 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Ik merk dat als je fast travel dat je pas resetten in je base(positie waar ze zijn).
Herkennen jullie dit ook en is dat opgelost als je multiplayer aanzet? Gezien de server niet laad als jij travel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 11:41
Beakzz schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:38:
[...]

Dat werkt dan weer niet als je één of meerdere Daedream's om je heen hebt zweven door de Daedream necklace te gebruiken. Dan moet je wel met de commando's via die ring werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wij hebben al meer dan 20 eieren laten uitkomen, maar opeens sinds vandaag duurt een ei 20 uur?! Dat is bijna net zolang als wij het spel spelen, iemand die ook sinds de update? Want zag er niks over in de patchnotes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-04 21:15
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:12:
Wij hebben al meer dan 20 eieren laten uitkomen, maar opeens sinds vandaag duurt een ei 20 uur?! Dat is bijna net zolang als wij het spel spelen, iemand die ook sinds de update? Want zag er niks over in de patchnotes..
Je heb verschillende soorten eieren. Elk met verschillende duur van broeden. Zal een zeldzaam ei zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
ronalnilson schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:26:
[...]

Je heb verschillende soorten eieren. Elk met verschillende duur van broeden. Zal een zeldzaam ei zijn.
Dat weet ik, hebben alle soorten al meerdere malen uit laten komen maar nog nooit heeft zolang geduurd bij welk ei dan maar ook...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
Holy f*ckamoly!
Net even een flinke ragequit gehad.

Ik ben level 15. Heb de eerste boss dood.
Ik lekker bij mijn houten huis levelen terwijl die slaven keihard aan het werk zijn.

Kijk even met een schuin oog terwijl ik wat drinken pak.
Zie dat ik aangevallen ga worden.
Normaliter lvl 10 poppetjes. Nu lvl 17 wild pals.

Binnen 20 seconden zie ik mijn gehele huis met alle chests helemaal uit elkaar branden. Er liggen nu honderden items op de grond en alles ligt uit elkaar. Als ik ook maar over 1 item loop dan is het ventje weer vol en kan niet meer bewegen (dikke stacks stone, hout, sulfur etc.)

Wordt ik binnen 5 minuten opnieuw aangevallen met een nieuwe raid. Komen er "relaxosaurus'" aan. Sta ik nog in mijn uppie tussen alle items. Alle pals weg (ok die zijn er wel, maar moet ik de Palbox weer maken).
Maar goed, ik denk van: "boh, relaxosaurus? Dat zal dan vast wel meevallen. Ben nog maar net aangevallen immers."
Zie ik die beesten opdoemen. Zijn het een stuk of 5 met level 35 :')

Wat de hell man. Even binnen 10 minuten al mijn voortgang weg.

Ik laat hem wel weer zitten en ga straks wel naar Enshrouded kijken als ie uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:28:
[...]

Dat weet ik, hebben alle soorten al meerdere malen uit laten komen maar nog nooit heeft zolang geduurd bij welk ei dan maar ook...
Lijkt me ook niet de bedoeling toch? Ik bedoel: stel je doet solo. Dan moet je dus 20 uur spelen wil je dat ei hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBf24IDprUCIQY14yJ8DZYBKkzY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AKNeb9gTiPGnyozNyAo5IMzI.jpg?f=user_large

Holy shitballs.. gewoon 2e gehaald in most concurrent players ALL TIME. Terwijl die gewoon day1 gamepass zit 😨 bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Rickokun schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:06:
Holy f*ckamoly!

Ik lekker bij mijn houten huis levelen terwijl die slaven keihard aan het werk zijn.

Binnen 20 seconden zie ik mijn gehele huis met alle chests helemaal uit elkaar branden. Er liggen nu honderden items op de grond en alles ligt uit elkaar. Als ik ook maar over 1 item loop dan is het ventje weer vol en kan niet meer bewegen (dikke stacks stone, hout, sulfur etc.)

Wordt ik binnen 5 minuten opnieuw aangevallen met een nieuwe raid. Komen er "relaxosaurus'" aan. Sta ik nog in mijn uppie tussen alle items. Alle pals weg (ok die zijn er wel, maar moet ik de Palbox weer maken).
Maar goed, ik denk van: "boh, relaxosaurus? Dat zal dan vast wel meevallen. Ben nog maar net aangevallen immers."

Ik laat hem wel weer zitten en ga straks wel naar Enshrouded kijken als ie uit komt.
Ik gok dat het verslaan van die baas de world difficulty wat verhoogd. Ik heb gemerkt dat een tweede basis de boel ook aardig pittiger maakt. Ineens 5x level 27 terwijl ik zelf level 14 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Rickokun schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:06:
Holy f*ckamoly!

Oh wow, dat zou ook mijn relatie met het spel flink bekoelen. Had je wel spikewalls? En was dat die baas die de tutorial zo graag wil dat ik versla? Dat solo save ding blijft een probleem bij dit soort spellen. Geef ons gewoon meerdere saves zo dat je terug kan naar voor de baas bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:28:
[...]

Check je world settings, onderin staat een slider hoelang een Massive ei mag kosten (de rest is daar op gebaseerd), standaard staat deze op 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:57:
[...]

Check je world settings, onderin staat een slider hoelang een Massive ei mag kosten (de rest is daar op gebaseerd), standaard staat deze op 2 uur.
Ik heb die nu helemaal naar links gezet, helpt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-04 10:12
Game vandaag gekocht en dacht er vanavond een paar uur voor te gaan zitten, helaas al redelijk snel last van hoofdpijn / misselijkheid tijdens het gamen… jammer heb dit sinds 1/1,5 jaar ook met games zoals minecraft etc. Had me erg verheugd op deze game maar voor mij blijft het helaas bij de video’s kijken ervan en aanhoren hoe andere mensen de game ervaren… :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste