Toon posts:

Wat is het gem. salaris v/e Webdeveloper/designer?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 4.010 views sinds 30-01-2008

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zondag 09 september 2001 01:56 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet, maar hij begon zelf met 'schelden'. Als je tegen iemand zegt houdt je mond dan heb je WEL een hoge dunk van jezelf. Ik lees mijn eigen posts altijd goed door.
Wat mij betreft is shut-the-fuck-up wat anders dan iemand uitmaken voor arrogante bitch maar das mijn visie en omdat ik hier modje schijn te zijn moet je het daar ff mee doen, kan het ook niet helpen. Gaat erom om het gezellig te houden. Probeer met je comments over het 1 en ander wat subtieler te brengen en niet te doen alsof de rest helemaal seniel is, want die zitten in de regel wat langer in de biss dan u en hebben daarmee al wat meer meegemaakt cq vaker met hetzelfde bijltje gehakt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

[b]Op zondag 09 september 2001 01:52 schreef OzBoz
Zoiets ja...
Wat bedoel je daar nou mee? Voor mij bestaan er hogere doelen dan web design, niet dat ik web design niet leuk vind.

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zondag 09 september 2001 01:47 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Shut the fuck up yourself arrogante bitch. Op dit forum mag iedereen zeggen wat ie denkt.
Bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusion.nl/~madnerd/duck.gif

deze post werd u mede mogelijk gemaakt door teveel breezers :D :+

• TheDjasp
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Wat bedoel je daar nou mee? Voor mij bestaan er hogere doelen dan web design
ANDERE doelen, mijn waarde, ANDERE....

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kom op jongens, laten we het vriendelijk houden, ik denk dat et alleen maar ff een meningsverschilletje is. een forum is om elkaar te hlpen/fun hebben en niet om ruzie te maken of een kleinigheidje

(ow jah yellow, men photoshop loopt steeds vast...et is weer tijd om de pc opnieuw te formatteren :( haat ik)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 02:00 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Wat mij betreft is shut-the-fuck-up wat anders dan iemand uitmaken voor arrogante bitch maar das mijn visie en omdat ik hier modje schijn te zijn moet je het daar ff mee doen, kan het ook niet helpen. Gaat erom om het gezellig te houden. Probeer met je comments over het 1 en ander wat subtieler te brengen en niet te doen alsof de rest helemaal seniel is, want die zitten in de regel wat langer in de biss dan u en hebben daarmee al wat meer meegemaakt cq vaker met hetzelfde bijltje gehakt.
Nou, je hebt gelijk, maar hij had het niet mogen doen, en jij weet dat als mod maar al te goed. Hij kon beter goede argumenten geven, en niet shut the fuck zeggen.

Ik weet hoe oud Yellow is, maar ik ben 20 en ik acht mezelf redelijk volwassen.

Je moet mij niet vergelijken met anderen, waarvan jij zegt dat ze langer dan mij in de biss zitten. Jij kent mijn werk niet.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
Op zondag 09 september 2001 02:04 schreef gitaarwerk het volgende:
(ow jah yellow, men photoshop loopt steeds vast...et is weer tijd om de pc opnieuw te formatteren :( haat ik)
Je hoeft je echt niet te bewijzen met een Photoshop creatie oid (liever niet zelfs).....trouwens.......bij "webdesignen" komt heel wat meer kijken dan een beetje met Photoshop kunnen omgaan.

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 17:11

GraasGast

Analogue Heaven

* GraasGast heeft even het laatste stukje van dit naar slotje ruikende topic gelezen en verbaast zich over het feit dat er mensen zijn die het presteren om een groepje devsletten om zich heen te verzamelen en ze net niet tot het punt van wanhoop te drijven waarop ze hem allemaal tegelijk tegen de grond slaan en bewusteloos trappen

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zondag 09 september 2001 02:06 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Je hoeft je echt niet te bewijzen met een Photoshop creatie oid (liever niet zelfs).....trouwens.......bij "webdesignen" komt heel wat meer kijken dan een beetje met Photoshop kunnen omgaan.
tuurlijk..vertel mij wat.. ik bouw ze al zekers 5 jaar hehehe. maar toen waren et meer nog html/php/asp gebeuren..

maar ik vind het wel humor..maar goed..ik schijn nu al een slechte naam te hebben, dus ok .. ik post van de week dan wel 1 mooi iets ok?? mag dat? voor de rest zal ik noooooooit meer wat posten heheehe

ah what the hell.. boeie eigenlijk..waar maak ik me druk om..ik weet van mezelf dat ik et kan, en ik loop hier waf en toe wat leip te doen ok... zo ben ik gewoon hehe... maarre goed joh..ik hou et wel voor mezelf en ik geloof ook in mezelf (altijd handig.. benneit arro ofzo..mocht het zo overkomen! ;))

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 09 september 2001 02:05 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Je moet mij niet vergelijken met anderen, waarvan jij zegt dat ze langer dan mij in de biss zitten. Jij kent mijn werk niet.
Sterker nog, ik ken je helemaal niet. Jij kent mijn werk en mij ook niet. Maar je moet je tone-of-voice in je berichten eens wat bijdraaien. Je doet je namelijk voor als Design-God, en die hebben we hier al. Is um puur de zinsnede van je berichten omdat zoals je al zegt, wij je werk niet kennen. Komt er een beetje op neer dat je niemand schijnbaar serieus neemt, ook dat is een gevolg van de manier waarop je post. Mij maakt het niet uit, maar tis logisch dat je daarmee nogal wat weerstand oproept.

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 02:03 schreef TheDjasp het volgende:

[..]

ANDERE doelen, mijn waarde, ANDERE....
Sorry, maar voor mij is werken als een 3D animator bijvoorbeeld, een HOGER doel dan web design. Ik heb respect voor de web design industrie, maar ik zeg alleen mijn mening. En gelijk heb ik wel, bij 3D animatie (en ik heb het over de grote namen) komt namelijk meer bij kijken dan bij web design. Die lui die Final Fantasy maken... zulke mensen verdienen alle eer. Dat is pas moeilijk. Relatief moeilijk dan, ik zeg echt niet dat web design een makkelijk baantje is, dus niet meteen boos worden.

• McVirusS
Op zondag 09 september 2001 02:05 schreef Cool_Duck het volgende:
Het ging helemaal niet om het werk wat je aflevert.......kunnen we moeillijk kritiek opleveren als we het nog nooit gezien hebben......het ging meer om je kijk/visie op deze branche.......die is overduidelijk niet van iemand die al langer meeloopt in deze "biss".

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

maar ik ben 20 en ik acht mezelf redelijk volwassen.
Shut the fuck up yourself arrogante bitch.
Nou, echt.

Wat Ozboz probeert aan te geven is dat er hier mensen die MEER ervaring hebben dan jij, en - al wordt dat natuurlijk moeilijk - ook nog wel eens je NIVEAU van WERK zouden kunnen benaderen of overtreffen, maar dat die mensen NIET in COMPETITIE met je zijn, en dat je daar dan ook best wat van mag AANNEMEN.

Ikzelf reken mezelf niet tot die groep, want ik heb geen kunstacademie gedaan.

I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vidn dat we heir met zen alle elkaar zouden moeten kunnen helpen, en dat sommige (en af en toe ik ook) gewoon neit zo'n bord voor hun kop moeten hebben en luisteren naar mensen die inderdaad meer weten/ervaring hebben

daarvoor is dit forum, en ik vind et tof om andermans werk te zien, leer ik ook alleen maar meer van. En ik vind dat we hier met zen allen elkaar moeten helpen/van elkaar leren zonder offences/flames.... ja toch?

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 09 september 2001 02:11 schreef TheDjasp het volgende:

[..]
Ikzelf reken mezelf niet tot die groep, want ik heb geen kunstacademie gedaan.
Goed verwoord.. maareh, mag je best tot die groep rekenen, ik heb ook geen kunstacademie gedaan.. LB.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zondag 09 september 2001 02:09 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]
Die lui die Final Fantasy maken... zulke mensen verdienen alle eer.
niet helemaal mee eens.. meer eer vind ik niet...het is tenslotte ook werk... maar ik ben wel mee eens dat et wel moeilijk is... je kan hun beter zien als kunstenaars

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A denkt dat ie vaker shut the fuck up moet zeggen, werkt schijnbaar beter dan RM-tf achtige lange posts proberen te evenaren :)

|{ brrr }] |

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

Sorry, maar voor mij is werken als een 3D animator bijvoorbeeld, een HOGER doel dan web design.
Wat een onzin. Dat is appels met peren vergelijken, het zijn twee totaal verschillende area's of expertise en alleen daarom klopt je redenering niet.

logt nu ook

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zondag 09 september 2001 02:18 schreef Yellow het volgende:
hej jellow.. ehh..die site in je sig, is dat JOUW site?
als dat zo is.. goed gedaan, dat vind ik nou design, gewoon creatief en niet na-geaapte dingen...(tenminste niet dat ik weet)

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Op zondag 09 september 2001 02:15 schreef gitaarwerk het volgende:
En ik vind dat we hier met zen allen elkaar moeten helpen/van elkaar leren zonder offences/flames.... ja toch?
Andere thread vlam ik nooit, dit is voor nu een speciaal threadje ;)

|{ brrr }] |

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 09 september 2001 02:18 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A denkt dat ie vaker shut the fuck up moet zeggen, werkt schijnbaar beter dan RM-tf achtige lange posts proberen te evenaren :)
Eej, das toch onbegonnen werk, dat weet jij en dat weet ik :)

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

* GraasGast gaat toch maar in het kringetje staan...
Op zondag 09 september 2001 02:09 schreef Cool_Duck het volgende:

Sorry, maar voor mij is werken als een 3D animator bijvoorbeeld, een HOGER doel dan web design.

Die lui die Final Fantasy maken... zulke mensen verdienen alle eer.
So? het zijn gewoon totaal andere vakgebieden...

iemand die de hele dag in een studio een beetje met vertexes en keyframes loopt de slepen verdient niet automatisch meer respect dan iemand die een mooi site-concept uitdenkt en uittekend, en er daarna een prachtige site van maakt, die er in alle relevante resoluties en browsers mooi uitziet, bugvrij, goed css-gebruik, template-based, databeest, enzz...

ik geef maar een voorbeeld

edit: :o ik geloof dat ik het weer te laat heb gemaakt vanacht...wat een typo's :P

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Yup m'n webzijde

schijnt alleen dat de openings "jingle" nogal lomp gevonden word door bepaalde groeperingen binnen de Nederlandse samenleving :)

|{ brrr }] |

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 09 september 2001 02:09 schreef OzBoz het volgende:
...Je doet je namelijk voor als Design-God, en die hebben we hier al...
aha :)

* oh,when? dacht al dat ie zijn naam ergens hoorde...

maar goed..deze thread krijgt een raar luchtje...en die stinkt, dus ik sproei ff met mijn GoT-deodorant en hierna zijn we allemaal weer goede vriendjes oke?

Beetje respect voor elkaar en dan zijn we weer een stuk verder. Ik noem geen namen hier, je weet zelf wel over wie ik het heb.

:)

"You're only as good, as what you did last week."

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tja..nou..ik moet zegge..ik heb HEEEEEEL veel sites gezien (eigenlijk teveel heeh)
en ik vind deze erg goed..qua design etc.

Dit noem ik nou design, gewoon omdat et origineel is en aanspreekt

niet om te slijmen, maar ik vind een compliment op zijn tijd hier oko wel kunnen ... en ik meen et wel

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 02:09 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ken je helemaal niet. Jij kent mijn werk en mij ook niet. Maar je moet je tone-of-voice in je berichten eens wat bijdraaien. Je doet je namelijk voor als Design-God, en die hebben we hier al. Is um puur de zinsnede van je berichten omdat zoals je al zegt, wij je werk niet kennen. Komt er een beetje op neer dat je niemand schijnbaar serieus neemt, ook dat is een gevolg van de manier waarop je post. Mij maakt het niet uit, maar tis logisch dat je daarmee nogal wat weerstand oproept.
Je moet nu niet weer gaan overdrijven, dat verwacht ik niet van iemand die hier modereert. Alles wat ik hier heb vertelt zijn waarheden. Die jongen vroeg toch hoeveel een webdesign gem. verdiende, en ik gaf gewoon antwoord. Ik ben GEEN design god, heb dat ook nooit willen laten merken. Ik weet niet waar je dat vandaan haalde.
Ik roep weerstand op... jaja, zijn jullie zo gevoelig dan? Zo gevoelig dat je niet eens de waarheid onder ogen kan nemen? Als ik zeg dat ik zoveel verdien voor 1 opdracht, waarom geloven jullie het dan niet. JEZUS.... laat ook maar zitten. Ik zit er niet mee hoor, ik blijf gewoon verdienen wat ik zou verdienen. Als je het veel of weinig vind, waarom houd je het niet voor je?? Niet iedereen heeft dezelfde mening qua geld hoor.

Gitaarwerk heeft gelijk, we moeten hier peace sluiten. Onzin allemaal, het heeft niets met ons werk te maken. Nogmaals, het maakt mij niet uit wat jullie denken, ik krijg mijn geld toch wel. Normaal reageer ik nooit zo, maar sommige van jullie heeft echt een gevoelige snaar geraakt... Ik hoop dat jullie weten dat ik geen arrogante jongen ben, ik ben iemand die eerlijk is en mijn mening wilt uitten. Ik heb een paar keer fel gereageerd, maar ik was me gewoon aan het verdedigen.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

oh,when? shut the f-

* Yellow|A axe effect

okay iedereen dikke zoen :)

|{ brrr }] |

• McVirusS
Op zondag 09 september 2001 02:26 schreef gitaarwerk het volgende:
Dit noem ik nou design, gewoon omdat et origineel is en aanspreekt
Een lelijke fiets is ook een fiets.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 09 september 2001 02:25 schreef oh,when? het volgende:

[..]

aha :)

* oh,when? dacht al dat ie zijn naam ergens hoorde...

maar goed..deze thread krijgt een raar luchtje...en die stinkt, dus ik sproei ff met mijn GoT-deodorant en hierna zijn we allemaal weer goede vriendjes oke?

Beetje respect voor elkaar en dan zijn we weer een stuk verder. Ik noem geen namen hier, je weet zelf wel over wie ik het heb.

:)
arrogante bal! :P

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lol..nej..ik bedoel gewoon dat ik et een goed design vind.. en gewoon eens ff een complimentje gegeven mag worden tussen al dit geflame

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Mijn fiets is gestolen :( maarja iemand in Utrecht was behulpzaam met een nieuwe fiets regelen tegen dezelfde prijs als de ontvreemde fiets mij koste.

Circle of life.

|{ brrr }] |

• McVirusS
Op zondag 09 september 2001 02:28 schreef GraasGast het volgende:
arrogante bal! :P
Ja precies........en ook nog eens volledig onterecht.......iedereen weet dat DeFeCt de design god is.

• McVirusS
Op zondag 09 september 2001 02:30 schreef Yellow het volgende:
Mijn fiets is gestolen :( maarja iemand in Utrecht was behulpzaam met een nieuwe fiets regelen tegen dezelfde prijs als de ontvreemde fiets mij koste.

Circle of life.
Als we daarover gaan discusseren in deze thread is het einde helemaal zoek......dus ehm......back on topic graag.

Deze topic ging over salarissen.....dus ook niet over wat je voor een (zwart) freelanceprojectje kan krijgen.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

wheheheheh.. GraasGast en Mcviruss...die worden al gelijk happig :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lol.. ok..zullen we dit topic maar sluiten? slotje erop? en gelijk slotje op alle agressie hier..

Ik vind..Dat wat wij zijn, wij moeten blijven tot zover wij daar zelf tevreden mee zijn...

Laat elkaar in ons waarden. Doe wat je niet laten kan, maar ga dan niet iemand anders erop lopen afkraken, want als dat gebeurt, kan ik ook wel meedoen, en dat wil je niet. (ik=grofste en hardste lul die je maar tegen kan komen, maar alleen als ik dat wil ofcourse;))

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 09 september 2001 02:27 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Je moet nu niet weer gaan overdrijven, dat verwacht ik niet van iemand die hier modereert.
Het maakt me niet uit wat je van mij vindt, ik probeer jou alleen uit te leggen waardoor mensen zo reageren op jou. Das oorzaak > gevolg. Want, zoals in mun sig kunt zien zijn W&Gers normaal een erg vredelievend volkje, uitgezonderd kart- en bowlingbanen.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Gaat dan maar naar bed toe :) en McVirus begon over fietsen :)

Trusten lieverds. (dit zou bijna naar de HK kunnen :))

|{ brrr }] |

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 09 september 2001 02:33 schreef oh,when? het volgende:
wheheheheh.. GraasGast en Mcviruss...die worden al gelijk happig :D
Die doen altijd alsof.. fakerz.. :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

truste yellow... morgen weer een dag (bah ik meot weer werken :( )

en aub geen flame meer..
/me houd daar niet zo van :'(

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 09 september 2001 02:34 schreef gitaarwerk het volgende:
lol.. ok..zullen we dit topic maar sluiten? slotje erop? en gelijk slotje op alle agressie hier..
Toe es.. met een beetje eelt op de ziel valt het qua agressie reuze mee.. jij loopt dan nog niet zolang binnen W&G maar veel peoples kennen elkaar hier (mede door wat meetingkjes) en dan kan er ook wat meer gezegd worden. Brengt me op het volgende: Yellow, eikel, volgende keer ben je er weer bij ;)

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

okay iedereen dikke zoen :)
Joepie.

* TheDjasp gaat nu de kat van mijn vriendin wat aandacht geven en mijn poes aaien. :P

Of was het andersom...hoe later hoe flauwer... :+

logt nu ook

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ahah ok dan... Jah..ik moet nog veel leren over de manier van zaken, maar ik weet nu onder andere wat ik nu wel en niet meer moet doen... niet serieus hier = vragen om problemen.

dus ik zal vanaf nu eens beter men best doen :9

Verwijderd

Dikke zoen terug aan iedereen (de dames dan) :)
Aan de heren een handschud.

Ja man, iedereen... niet persoonlijk opnemen wat ik zei als het wel zo overkwam.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jah..helaas.. nou..ikw eet wel dat er altijd flinke problemen onstaan, en dat komt veelal gewoon omdat je elkaars uitdrukking niet zien..vandaar ook min of meer men titel : Internet is a sixth sence,..maar wat is nummer 6 zonder de rest?

ok..zand erover en we gaan lekekr allemaal door met waar we goed in zijn (en ons verder ontwikkelen)

en laten we deze forums ouden voor leerzame doelen :)

ik ga nu ok slapen..truste iedereen !

• OzBoz

OzBoz

* OzBoz gaat ook maffen, sweet dreamzzzZZZzzzZzzzZZzzz

Verwijderd

Ik ben blij dat het in vrede is afgesloten. :)

Lang leve vrede!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

zie je..heeft me speciale GoT-deodorant spray toch nog geholpen!! :) :) :)

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 18:29
* Anders vult het servies bij

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 09 september 2001 02:50 schreef oh,when? het volgende:
zie je..heeft me speciale GoT-deodorant spray toch nog geholpen!! :) :) :)
mischien wel...de slotje-lucht is weg iig :)

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A komt wel de volgende meeting, paintballen toch?

|{ brrr }] |

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 09 september 2001 15:46 schreef Yellow het volgende:
nee, snowboarden! :P :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:39

Pelle

🚴‍♂️

Op zondag 09 september 2001 15:46 schreef Yellow het volgende:
* Pelle komt ook en heeft bij het lezen van deze thread een paar keer zo hard gelachen dat het behang bij de buren naar beneden kwam zetten >:)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 16:12 schreef oh,when? het volgende:

[..]

ohjeahhhhhh,
oh,when?!!!oh,when?!!!oh,when?!!!oh,when?!!!

:P

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 16:12 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Yeah :P:P

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

* GraasGast vind alles best, maar denkt dan aangezien de learning curve van snowboarden tov. paintballen vergelijkbaar is met die van Bryce tov. Maya, en omdat je met verf toch wat creatievere dingen kan doen dan met sneeuw, het toch beter is om maar te gaan paintballen...

dit wil uiteraard niet zeggen dat ik niet kan snowboarden 8-)

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 09 september 2001 17:00 schreef GraasGast het volgende:
dit wil uiteraard niet zeggen dat ik niet kan snowboarden 8-)
dat zien we dan wel op de meeting >:) >:)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wat zijn die meetingen eigenlijk....

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 18:25 schreef gitaarwerk het volgende:
wat zijn die meetingen eigenlijk....
dikke cyberorgies,
maar daar niet verder op in, wel even over je ondertitel. Het is nog altijd sense en niet sence :P

Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zondag 09 september 2001 18:53 schreef xoror het volgende:

[..]

dikke cyberorgies,
maar daar niet verder op in, wel even over je ondertitel. Het is nog altijd sense en niet sence :P
(%&@*&#*@&#*!@ broer is vergeten uit te loggen :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar em.. :) :) wat verdient een Webdeveloper nou? :) *grapje natuurlijk*

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zondag 09 september 2001 18:53 schreef xoror het volgende:

[..]

dikke cyberorgies,
dat staat er toch ;) ahhaah (tnx)

Verwijderd

Ik denk niet dat je bij ons momenteel met jouw ervaring in 1 klap eventjes 4600 moet gaan vragen ;)

Dan wordt er vriendelijk ja geknikt, wordt er gedag gezegd met "je hoort nog wel van ons", en dan zit je de weken daarna thuis met de gedachte van "waar blijft dat telefoontje toch?". En ondertussen zitten wij te gniffelen in de keuken :) Hard maar waar.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 10 september 2001 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:
Dan wordt er vriendelijk ja geknikt, wordt er gedag gezegd met "je hoort nog wel van ons", en dan zit je de weken daarna thuis met de gedachte van "waar blijft dat telefoontje toch?". En ondertussen zitten wij te gniffelen in de keuken :) Hard maar waar.
hehehe...dit komt me zo bekend voor >:) :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ow jah..mij ook (maar dan niet met webdesign hoor :P)

Verwijderd

Gordijnstok, ik heb met mijn officiele werkervaring van een half jaar wel een half jaar geleden zonder blikken of blozen dat bedrag gekregen. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik sinds 1997 html :)

Ik kan niet eens javascripten, alleen goed rippen :)
Ik ben zeg maar een pixelneuker en ja ik ben wel een beetje overbetaald denk ik. Ach wat geeft ut :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

mmz.. ik maak al html / scripts sinds 95 :D

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 14:30 schreef Mikedigi het volgende:
Gordijnstok, ik heb met mijn officiele werkervaring van een half jaar wel een half jaar geleden zonder blikken of blozen dat bedrag gekregen. [...] Ik ben zeg maar een pixelneuker en ja ik ben wel een beetje overbetaald denk ik.
OK, maar we weten allemaal hoe het met dat bedrijf is afgelopen... ;)

(...en waarom kreeg jij eigenlijk meer dan ik? >:) )

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 14:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Zoals zoveel bedrijven doen ;)

Hier heb je een:

telefoon vd zaak
leaseauto vd zaak
internetverbinding vd zaak
pc vd zaak
zeer riant loon, 20% hoger dan gankelijk in de branche
etc.etc.etc.

Toen kwam de dip in de internetsector en ging men kijken waar dat geld toch allemaal bleef. Tegen de tijd dat ze klaar waren met kijken was het bedrijf failliet :P

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ey gordijnstok, doet smash nou wel of niet aan 16jarige part timers? :), gezien de lokatie zou dat perfect zijn :).

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 16:14 schreef prototype het volgende:
Ey gordijnstok, doet smash nou wel of niet aan 16jarige part timers? :), gezien de lokatie zou dat perfect zijn :).
Momenteel niet echt. De projecten die we doen vereisen continue communicatie, en ik persoonlijk ben van mening dat iemand die af en toe part-time wat bijklust bijlange na niet de kwaliteit haalt van iemand die fulltime dit soort werk doet. :)

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 14:51 schreef Blues het volgende:

[..]

jaaa :)
Ik ben bij een groot bedrijf gaan werken :)
Mijn vwo en hbo diploma hielpen ook zeg maar >:)

Maareh ik ga er toch mee kappen, ik ga een andere werkrichting in, ik ga niet me hele leven html-en natuurlijk.

Overigens gaat het niet echt super bij het bedrijf waar ik nu werk

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op maandag 10 september 2001 14:50 schreef gitaarwerk het volgende:
mmz.. ik maak al html / scripts sinds 95 :D
Beat me! Mijn eerste site bouwde ik in 1994 8-)

jawel kijkbuiskinders, * GraasGast heeft nog met mosaic op het wereld wijde web gesurft, met een 14k4 modem en een euronet verbinding...inbellen met trumpet winsock op win3.1, dat was het echte werk :)

en toen kwam netscape 2.0 uit! feest man! download duurde 4 uur ofzo :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jah.. kben ook nog maar 18 hehe... das wel al zo'n 6 jaar gelee..
ben dus al op men 12e begonnen ;)

toen begon et wel nog met geocities hoor..das nostalgie..ergens :P

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 22:32 schreef GraasGast het volgende:

[..]

jawel kijkbuiskinders, * GraasGast heeft nog met mosaic op het wereld wijde web gesurft, met een 14k4 modem en een euronet verbinding...inbellen met trumpet winsock op win3.1, dat was het echte werk :)

haha, geweldig :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ehhe 14k4 ruled :D... tja.. toen wist ik noppes..alleen hoe een pc een klein beetje in elkaar zat.. en toen werkte ik nog met Norton Commander 2.0 :D ruled nog steeds :D

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op maandag 10 september 2001 22:34 schreef gitaarwerk het volgende:
jah.. kben ook nog maar 18 hehe... das wel al zo'n 6 jaar gelee..
ben dus al op men 12e begonnen ;)

toen begon et wel nog met geocities hoor..das nostalgie..ergens :P
ghehe jahhh ik was ook 11/12 ofzo :) met m'n bruggervriendjes passwords van leraren kraken, mailen met pegasus mail for dos, wie kon de mooiste levels voor stunts bouwen, wie kon er patsen met een 6x cd-rom en een sound-blaster!! whaa! :z goede oude tijden...

en toen heeft bill alles verpest met windows 95 :(

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jah..windows sux eigenlijk en norton commander rules... maar daarna vind ik Norton maar sucken ..met zen crashguard etc...daar gaat je pc van stinken van dat spul :P
maar ja.soms moet je ee he :D
whaha

als je daar een licentie voor met kopen ipv windows professional :P

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 10 september 2001 22:32 schreef GraasGast het volgende:

[..]

* blaat * want netscape 2 kwam als ik het me goed herinner pas eind 95 uit..en ik weet het nog goed, want kreeg toen van me pappie een boek, "wat is html?" met daarbij een CD-Rom met oa Netscape 1.22 en daarna kwam versie 2.0 uit (na een paar beta's)

* oh,when? bouwde zijn eerste sites eind 95...toen crossbrowser nog een niet bestaand woord was ;)

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op maandag 10 september 2001 23:33 schreef oh,when? het volgende:

[..]

* blaat * want netscape 2 kwam als ik het me goed herinner pas eind 95 uit..en ik weet het nog goed, want kreeg toen van me pappie een boek, "wat is html?" met daarbij een CD-Rom met oa Netscape 1.22 en daarna kwam versie 2.0 uit (na een paar beta's)

* oh,when? bouwde zijn eerste sites eind 95...toen crossbrowser nog een niet bestaand woord was ;)
kan wel...dan was het 1.0 ofzo...ik heb ze in ieder geval allebij meegemaakt, maar 2.0 was de grootste happening, dus dat weet ik nog het beste...

* GraasGast 's geheugen is niet altijd even accuraat (zeg maar gerust CHAOTISCH :P)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik weet er geen aars meer vanaf..ik d8 da et geocities of fortunecity was..maar kan net zo goed andere zijn...

waren toen 1mb html ruimte

kreeg je zo'n adres van (kweetniet meer welke)

http://www.gitaarwerk.net/users/web/~shitzooi/you/blabalba/hans.htm

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 10 september 2001 23:36 schreef GraasGast het volgende:

[..]

kan wel...dan was het 1.0 ofzo...ik heb ze in ieder geval allebij meegemaakt, maar 2.0 was de grootste happening, dus dat weet ik nog het beste...
Eindelijk frames :) * OzBoz is ook begonnen in 1994 alhoewel het BBS-bezoek/EchoMail in die tijd meer tijd vergde :)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

hehe, * prototype keek altijd mee op z'n broer's scherm met BBS gedoe enzo :), 'k ben pas echt zelf begonnen in 1997-1998 met hoos 95. Met photoshop 4.0 / php 2-3 / html / javascript :D, dat waren de tijden :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:39

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle is zo te horen wel een onwijze n00b...

Eerste site gebouwd halverwege 1997, net na het uitkomen van NS4 en IE3. Ook Photoshop4 inderdaad, met hulp van Alienskin's EyeCandy :P ;)

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A z'n eerste test browser was netscape gold

Back in the day, aye...

|{ brrr }] |

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

* TheDjasp voor het eerst een internetpagina gezien eind 1996, mijn eerste gebouwd een paar weken daarna, met Netscape Composer en Photoshop 3. (Dat paste op 5 floppies!) Browsers waren IE3 en NS3. Dus eigenlijk vergeleken met de rest ben ik nog een n00b :D

Mijn eerste werkselen zijn verloren gegaan (Page4Life my ass!! :) ) maar mijn tweede browsel heb ik nog altijd online staan.

logt nu ook

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 23:11 schreef gitaarwerk het volgende:
...daarna vind ik Norton maar sucken ..met zen crashguard etc...
Zen crashguard? :?
What is the sound of one application crashing?
It is not the application that crashes. It is the mind that crashes.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ehhh..??
goed, die vrashguard = crashcreator

• McVirusS
Op dinsdag 11 september 2001 02:15 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A z'n eerste test browser was netscape gold

Back in the day, aye...
Geweldig! Die had ik ook :D.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

* dusty zit sinds 1989 op internet

Ben ik nou cool ? :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• McVirusS
Op dinsdag 11 september 2001 13:14 schreef dusty het volgende:
* dusty zit sinds 1989 op internet

Ben ik nou cool ? :+
Nee oud >:).

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 11 september 2001 13:19 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Nee oud >:).
Oud = meer ervaring.
Meer ervaring = meer salaris.

Als ik een baas zou hebben dat is. ;)

Back In Black!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt begint net met netscape 6, spannend hoor...

Flickr

Verwijderd

jrs wenst hem een fijne tijd... :)

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 11 september 2001 14:30 schreef dusty het volgende:

[..]

Oud = meer ervaring.
Oud = sneller dement
dement = veel blaat

>:) :P

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 11 september 2001 15:29 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Oud = sneller dement
dement = veel blaat

>:) :P
veel blaat = directeur :+

Het is trouwens niet sneller dement. maar EERDER dement ;) groot verschil

Back In Black!

Verwijderd

dement = vergeetachtig

Verwijderd

Hier komt een slotje op...

• Karp
  • Laatst online: 15:53
dat moet ouder kunnen....

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

Okee dan...

Verwijderd

Let voortaan ook even op de datum van het topic waar je in reageert.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.