CreativeS schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 12:57:
Ja, leuk, maar nu lijkt het net alsof de klanten die wel problemen hebben niets meer mogen zeggen... het maakt hun problemen niet minder hoor. Maar okè, ik zal het in mijn achterhoofd houden dat het voor velen wel goed werkt. Wat een geruststelling
April loopt het contract van beide abonnementen af... ik kan niet wachten tot ik de abonnementen bij KPN kan bevestigen

Dat is te begrijpen maar dat gaat beide kanten op, nu kan iemand die wel tevreden is het gevoel krijgen dat hun mond maar beter dicht moet blijven als ze iets positiefs te zeggen hebben over Vodafone.
In mijn ogen hebben alle 3 providers voor en nadelen, ik heb nooit wat te klagen gehad over Vodafone wat mij zou overhalen tot een overstap, mijn moeder was altijd tevreden met Vodafone tot ze ging verhuizen (haar probleem was best vaag, omdat ze in combinatie met Vodafone EN een iPhone slecht bereik had in de nieuwe woning, terwijl ik met een Samsung nergens last van had, maar haar probleem is een geldige omdat het niet zo zou moeten zijn).
Dus nu heeft ze KPN en is hartstikke tevreden, en ik ook (want als ze nu belt verbreekt ze niet om de paar tellen als ze binnen staat).
Haar man heeft Odido en is ook tevreden, ik heb wel 1 klacht daarover en dat is dat als ik hem aan de lijn heb, de hele gesprek klinkt alsof ik 20 jaar terug in de tijd ben qua mobiel bellen, een issue die ik niet heb met andere Vodafone of KPN gebruikers.
Maar verder moet men vooral kiezen wat hij of zij wil en fijn vindt, en ik vind dat beide positieve en negatieve ervaringen gezegd moeten kunnen worden hier.
Maar, en dat valt mij persoonlijk op is dat het in deze topic soms overkomt alsof je niks positiefs mag zeggen over Vodafone (bijna hetzelfde als positieve dingen over Ziggo zeggen op de frontpage waar bepaalde gebruikers totaal negeren dat er genoeg mensen zijn waar nog geen glasvezel ligt).
Vodafone is de mindere van de 3, daar komt het op neer.
Maar dat betekend niet dat iedereen daar terecht last van heeft.