Vodafone introduceert Unlimited-abonnement zonder onbeperkt…

Pagina: 1
Acties:

• Giltix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:10
Artikel: nieuws: Vodafone introduceert Unlimited-abonnement zonder onbeperkt bellen
Auteur: @Imre Himmelbauer

Klein foutje in de tekst. In de tweede alinea staat: "Het eerdere Unlimited-abonnement bood maandelijks 50GB.", maar in de tabel staat vervolgens 75GB bij "Unlimited (oud)". Hetzelfde geldt voor het bedrag genoemd voor Unlimited Max (42,50 in de tekst en 37,50 in de tabel).

• Imre Himmelbauer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:24

Imre Himmelbauer

Redacteur
U heeft helemaal gelijk. Ik ga het aanpassen! Dank.

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Imre Himmelbauer schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:32:
U heeft helemaal gelijk. Ik ga het aanpassen! Dank.
Er is een typfout ingeslopen bij het aanpassen. In de tabel staat nu 32,50 en dat moet waarschijnlijk 42,50 zijn?

Of de tabel, of de update tekst klopt niet.

• Imre Himmelbauer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:24

Imre Himmelbauer

Redacteur
Hoe bedoel je?

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nou de update tekst zeg:
Update, 13.34 uur – In de tabel stond eerder dat het oude Unlimited-abonnement 75GB binnen de EU had en dat Unlimited Max 37,50 euro per maand kostte. Dat moet echter respectievelijk 50GB en 42,50 euro per maand zijn. Dit is aangepast.
Maar in de tabel staat rechtsonderin nu 32.50
Unlimited Start Unlimited Plus Unlimited Max Unlimited (oud)
Belminuten 150 Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Data binnen EU 50GB 75GB 100GB 50GB
Data buiten EU - - 25GB -
Prijs 27,50 euro 32,50 euro 42,50 euro 32,50 euro
[Edit]
Oh, sorry. Ik lees ontzettend fout. De data van het oude abbo was fout, terwijl de prijs van de nieuwe unlimited max een update kreeg. 8)7
Vals alarm, sorry.

[ Voor 12% gewijzigd door VVVJeroen op 12-01-2026 14:44 ]

• AlesT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:13
In het nieuwsbericht wordt gesproken over de eilanden Bonaire, Sint Eustatius en Saba die in het Unlimited Max abonnement vallen.

Op de website van Vodafone staat ook Caribisch Nederland. Dit is strikt genomen inderdaad alleen Bonaire, Statia en Saba, dus ik kan me voorstellen dat het daarom zo is geschreven in het nieuwsbericht.
Maar ik vermoed echter dat het gehele Koninkrijk (dus ook Aruba, Curaçao en Sint Maarten) in deze 25GB bundel valt, net zoals bij KPN met hun SuperUnlimited+ abonnement.

Zou in dat geval de bewoording ‘het Caribisch deel van het Koninkrijk’ beter volstaan?

Edit: In de nieuwe tarieven PDF voor consumenten wordt inderdaad gesproken over:
Caribisch gebied van het Koninkrijk der Nederlanden (Aruba, Bonaire, Curacao, Saba, Sint-Eustasius, Sint-Maarten)
Gek genoeg lijkt bij Zakelijk Unlimited Max Aruba dan weer uitgezonderd te zijn? :?
Daarentegen zit daar dan wel de Verenigde Arabische Emiraten erbij en óók nog 150 belminuten én 150 sms’jes in de betreffende landen.

[ Voor 60% gewijzigd door AlesT op 12-01-2026 17:15 ]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17
Ik heb de tabel 3x moeten lezen en was al begonnen aan deze post voordat ik hem helemaal snapte; er mist een mijns inziens cruciale regel waardoor mijn hoofd het niet goed interpreteerde; ik las het namelijk als "Data binnen NEDERLAND" 50, 75, 100 e 50 GB, en zat me ontzettend af te vragen waarom Vodafone het Unlimited durfde te noemen...

Een lijstje:
- Belminuten
- Data binnen NL
- Data binnen EU
- Data buiten EU

is mijns inziens logischer voor mensen die de tekst skimmen :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1