Inderdaad! Ik had een tijd geleden Meindl's gekocht maar ik kan daar helaas niet lang op lopen zonder blaren te krijgen. Ontzettend jammer want qua materiaal echt prachtige stevige schoenen. Een recente bezoekje aan de Bever was een nieuwe ervaring. Daar scannen ze je tegenwoordig je voeten met een 3D scanner en geven zo advies. Daar kwamen Lowa's en een Hanwag schoenen uit. Het is de laatste geworden en loopt vanaf de eerste dag fantastisch!GustavSan schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:12:
[...]
Na vele jaren met 1 paar Meindl te hebben gedaan was de bergschoen 'op' en zocht ik nieuwe (want het type dat ik had was er niet meer). Uiteindelijk meerdere geprobeerd en bij Hanwag uitgekomen. Waarschijnlijk doet dit merk niet onder voor Meindl. Zonder inlopen met 20km in de bergen en geen blaartje oid niks. Voor mij blijkbaar een ideale schoen.
En nu ben ik opzoek naar goede sportsokken. Ik kocht ze altijd van Puma en hielden het vrij lang uit. Iets meer als een halfjaar geleden de oude weggegooid en nieuwe Puma sokken gekocht. Maar helaas komen er nu alweer gaten in. Daar is de kwaliteit dus ook op achteruit gegaan.