Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
True schreef op woensdag 30 april 2025 @ 19:52:
[...]

Ik kan dit onderschrijven, vroeger (10-15 jr geleden) had ik nog wel eens een jeans van G-STAR. Daarna veelal Chasin'. Toen gingen ze failliet (Chasin') en wilde ik online even niets kopen. En had toevallig een nieuwe nodig en kocht er eentje van G-STAR in de winkel. De knopen van de rits-sluiting (ha) zijn er binnen een jaar gewoon deels doorheen gesleten, je ziet gewoon vale plekken. Maar een jaar met een jeans doen is voor mij echt uitzonderlijk kort.

* True is nog opzoek naar een degelijk jeans merk zonder gaten
Ik heb in 2019 3 jeans van Nudie Jeans en 1 van Kuyichi gekocht, en sindsdien geen nieuwe meer hoeven kopen. In ieder geval bij Nudie kun je bij ieder item naast percentage elastaan ook de dikte van het katoen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik ben erg fan geworden van Yes Friends voor witte t-shirts en onderbroeken. Ook heel scherp geprijsd.

Iemand nog tips voor duurzame schoenen voor onder pakken (Oxfords e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DennisCle schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:53:
Iemand nog tips voor duurzame schoenen voor onder pakken (Oxfords e.d.)?
Voor goede, klassieke schoenen kan je altijd naar Zwartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:58
Qua duurzaamheid kwam ik projectcece.nl tegen. Niet perfect, maar geeft een mooi overzicht van duurzame(re) kleding

[ Voor 13% gewijzigd door FitTiv op 14-05-2025 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
desmond schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:46:
[...]

Voor goede, klassieke schoenen kan je altijd naar Zwartjes.
Oef, wel aan de prijs. Was eigenlijk meer op zoek naar duurzaam in de milieu zin, maar bedankt voor de suggestie.
FitTiv schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:42:
Qua duurzaamheid kwam ik projectcece.nl tegen. Niet perfect, maar geeft een mooi overzicht van duurzame(re) kleding
Ken ik inderdaad, maar wist niet dat ze ook nette schoenen in het aanbod hadden. Zie nu van wel. Mensen met ervaring ermee? Ik zie nu 'Will's Vegan Store' die wel leuk aanbod heeft maar ken het merk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 14:26
Over kwalitatieve kleding gesproken, deze net binnengekregen: https://www.schottnyc.com...YcoYPkBK3jZ2stZKwLmOGM2c2

Ben helemaal klaar voor de zomer! Errr.. winter :D

Had hem een paar weken geleden voor $1545 gekocht, prijs is nu verhoogd naar $1690.. gaat hard.

Maar wat een kwaliteit, alles voelt premium. Dit is er één die ik op mn 80e nog kan aantrekken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:13
jellybrah schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:40:
Over kwalitatieve kleding gesproken, deze net binnengekregen: https://www.schottnyc.com...YcoYPkBK3jZ2stZKwLmOGM2c2

Ben helemaal klaar voor de zomer! Errr.. winter :D

Had hem een paar weken geleden voor $1545 gekocht, prijs is nu verhoogd naar $1690.. gaat hard.

Maar wat een kwaliteit, alles voelt premium. Dit is er één die ik op mn 80e nog kan aantrekken..
Veel te warm voor de Nederlandse winter.

Wel een heel mooi jack verder!

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 14:26
KW25 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:16:
[...]

Veel te warm voor de Nederlandse winter.

Wel een heel mooi jack verder!
Als je een tijdje buiten bent met temperaturen rond de 0 is het prima. Of met koude wind (dat er veel is hier in NL).

Je snapt dat ik de jas goed aan het praten ben O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:13
jellybrah schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:31:
[...]

Als je een tijdje buiten bent met temperaturen rond de 0 is het prima. Of met koude wind (dat er veel is hier in NL).

Je snapt dat ik de jas goed aan het praten ben O-)
Haha snap ik! Is ook wel echt een topper. Met dir snijdende wind is het wel top ja!

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
De schoenen van Will's Vegan Store binnen. Zien er qua materiaal mooi uit. Ben benieuwd hoe ademend ze zijn (claimen ze wel) en hoe lang ze meegaan.

Nog een andere vraag. Zijn er aanraders voor mooie pakken in de omgeving Den Haag in de prijscategorie maximaal €800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:04
Dipsausje schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 17:54:
[...]

Ik heb in 2019 3 jeans van Nudie Jeans en 1 van Kuyichi gekocht, en sindsdien geen nieuwe meer hoeven kopen. In ieder geval bij Nudie kun je bij ieder item naast percentage elastaan ook de dikte van het katoen inzien.
Hoe dragen die nudie jeans tov van Jacob Cohen en Tramarossa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reklameon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50
Gisae schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 17:05:
[...]

Aliexpress. Zonder gekheid; dit zijn de beste riemen die ik kan vinden. In de bekende winkels zijn weinig echt goede riemen te vinden.
MEDYLA Real Leather Men's Belt
https://a.aliexpress.com/_mOWqeqP
Nogmaals dank voor de tip. Heb er 1 gekocht en een paar keer gedragen. Zeer tevreden, je ziet en voelt de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:41

H-W

DennisCle schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 14:51:
Nog een andere vraag. Zijn er aanraders voor mooie pakken in de omgeving Den Haag in de prijscategorie maximaal €800?
Al eens bij Society Shop geweest? Daar heb je voor 800 euro wel een deftig pak volgens mij, en kwalitatief beter dan gemiddeld. Ik heb er ook eens een pak gekocht, alweer wat jaren geleden, maar dat is nog prima (nu draag ik het ook niet vaak 😄).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:44
Op zoek naar nieuwe polo's.

Nu lees ik veel over Profuomo maar heeft er iemand ook ervaring met Jac Hensen (eigen merk of Nils), deze zijn iets anders geprijsd namelijk.

Had nu polo's van Jack & Jones maar merk toch wel dat ze snel kreuken en je de (scheve) vouw uit de kraag er niet meer uit krijgt en zwart snel vervaagd.

En anders toch een keer de Profuomo proberen :)

4800Wp - 225° ZW - 12°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 12:28
Als je de aanbiedingen een beetje in de gaten houdt heb je soms Profuomo polo’s voor €35-40 per stuk (bijv. via Zalando Lounge). Erg tevreden over deze polo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:47
Padje87 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 21:47:
Op zoek naar nieuwe polo's.

Nu lees ik veel over Profuomo maar heeft er iemand ook ervaring met Jac Hensen (eigen merk of Nils), deze zijn iets anders geprijsd namelijk.

Had nu polo's van Jack & Jones maar merk toch wel dat ze snel kreuken en je de (scheve) vouw uit de kraag er niet meer uit krijgt en zwart snel vervaagd.

En anders toch een keer de Profuomo proberen :)
Die van Nils zijn ook 60 eu per stuk. Profuomo is altijd wel 2 voor 119 te krijgen of in Bataviastad 3 voor 150 en dan kun je gewoon alle kleuren kiezen. De minder populaire kleuren kun je online nog wel eens vinden voor 40 euro maar dan moet je goed zoeken naar je maat (of een minder populaire maat hebben).

Kwalitatief vind ik Lacoste als uitvinder van de Polo ook hele fijne kwaliteit, alleen wel iets ander prijskaartje toch vaak 90-100 eu per stuk. Voordeel is wel dat ze 4 soorten fits voeren i.p.v. andere merken die alleen regular/slim fit aanbieden. Maar voor dat stukje keuze en ook het merk betaal je natuurlijk wel.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:46
Profuomo overhemden zie ik ook wekelijks op ibood voor 4 tientjes volgens mij (en doorgaans genoeg in mijn maat), nog nooit 1 gekocht overigens.

[ Voor 20% gewijzigd door mitsumark op 16-06-2025 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryanis
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 24-06 16:35
Eerlijk gezegd moet je je kleding zorgvuldig uitkiezen, vooral wat betreft het materiaal. Ook is het superbelangrijk om goed voor je kleding te zorgen. Vanaf dat punt kun je echt geweldige koopjes vinden, zelfs bij grote ketens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:32
Ik bestelde een periode t-shirts van het merk Tricorp. Was daar zeer tevreden over. Van de week weer wat nieuwe ontvangen alleen nu is er iets in de productie veranderd. Zit ook een ander labeltje op, komt volgens mij nu uit Bangladesh, weet niet waar het eerst vandaan kwam. Maar merk ook dat de stof nu heel anders voelt, voelt nu veel minder fijn..

Nagevraagd bij de winkel waar ik het gekocht heb en die bevestigden inderdaad dit alleen volgens Tricorp zou er geen verschil moeten zijn..

Nog andere tips qua merken/winkels voor goede degelijke shirts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 10:44

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Yucon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:36:
Wat schoenen betreft is Van Lier erg slijtvast.
van Lier is niet meer. Zijn er nog alternatieven?

You are NIJL-ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Balen van de ondergang bij Van Lier, zijn fijne schoenen. Iemand tips voor nette schoenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Polycom schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:47:
Balen van de ondergang bij Van Lier, zijn fijne schoenen. Iemand tips voor nette schoenen?
Nijl schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:43:
[...]

van Lier is niet meer. Zijn er nog alternatieven?
Kan er geen traan om laten. De schoenen waren te duur voor de kwaliteit en vaak kan je van andere merken voor hetzelfde geld beters krijgen. Van Bommel zijn prima als alternatief maar wel iets klassieker.

Persoonlijk loop ik al jaren op Magnanni schoenen. Gaan jaren mee en zijn prima geprijsd (zeker in de uitverkoop). Heb zelf een hoger model in suede met rubberen zool. Vorige paar heb ik iets van 8 jaar op gelopen, huidige gaat al 4 jaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Begur
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Naast Van Lier en Van Bommel heb ik meerdere paren Melvin & Hamilton derby schoenen, vind ik persoonlijk qua comfort fijner dan Van Bommel en Van Lier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
chrisborst schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:51:
[...]

[...]

Kan er geen traan om laten. De schoenen waren te duur voor de kwaliteit en vaak kan je van andere merken voor hetzelfde geld beters krijgen. Van Bommel zijn prima als alternatief maar wel iets klassieker.

Persoonlijk loop ik al jaren op Magnanni schoenen. Gaan jaren mee en zijn prima geprijsd (zeker in de uitverkoop). Heb zelf een hoger model in suede met rubberen zool. Vorige paar heb ik iets van 8 jaar op gelopen, huidige gaat al 4 jaar mee.
Als aanvulling… De kwaliteit van de sportieve schoenen van Floris van Bommel valt me erg tegen. Na één seizoen kon ik ze weggooien.

Mijn nette lederen schoenen van Magnanni houden zich tot op heden ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:38
Polycom schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:47:
Ik heb heel lang Florsheim gedragen. Voor mij uitstekende schoenen maar dat is al wat jaren geleden, indertijd waren ze in NL bij de Bijenkorf verkrijgbaar. Ik zie dat de .com website vanaf een NL IP adres niet te openen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
chrisborst schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:51:
Kan er geen traan om laten. De schoenen waren te duur voor de kwaliteit en vaak kan je van andere merken voor hetzelfde geld beters krijgen. Van Bommel zijn prima als alternatief maar wel iets klassieker…
Voor de iets vlottere schoenen kun je dan beter bij Floris (van Bommel) terecht. Maar inderdaad, Van Lier was inderdaad niet de beste schoen.
Squawk schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:15:
[...]

Als aanvulling… De kwaliteit van de sportieve schoenen van Floris van Bommel valt me erg tegen. Na één seizoen kon ik ze weggooien….
Mij ook. Ik wissel iedere dag, dus dan valt het niet zo op. Een jaar of tien geleden een paar gehad dat wel lang mee ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarinoC
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:35
Als alternatief ben ik onder de indruk van Greve, fijn schoenmerk en mijn ervaring tov Van Lier vele male beter. Maar kan ook zomaar model afhankelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09-09 12:11
MarinoC schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:17:
Als alternatief ben ik onder de indruk van Greve, fijn schoenmerk en mijn ervaring tov Van Lier vele male beter. Maar kan ook zomaar model afhankelijk zijn..
Greve inderdaad en ook Santoni. Heb nog nooit een paar Santonis weggegooid en oudste paar is zomaar 15+ jaar oud en hebben van alles meegemaakt, van kantoor tot kroeg naar festivals. Af en toe een nieuwe zool, beetje poetsen en zijn weer zo goed als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarinoC
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:35
Tillumen schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:06:
[...]

Greve inderdaad en ook Santoni. Heb nog nooit een paar Santonis weggegooid en oudste paar is zomaar 15+ jaar oud en hebben van alles meegemaakt, van kantoor tot kroeg naar festivals. Af en toe een nieuwe zool, beetje poetsen en zijn weer zo goed als nieuw.
Eens, maar das dan wel weer andere prijsklasse. Maar idd topschoenen bij Santoni.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste