Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
True schreef op woensdag 30 april 2025 @ 19:52:
[...]

Ik kan dit onderschrijven, vroeger (10-15 jr geleden) had ik nog wel eens een jeans van G-STAR. Daarna veelal Chasin'. Toen gingen ze failliet (Chasin') en wilde ik online even niets kopen. En had toevallig een nieuwe nodig en kocht er eentje van G-STAR in de winkel. De knopen van de rits-sluiting (ha) zijn er binnen een jaar gewoon deels doorheen gesleten, je ziet gewoon vale plekken. Maar een jaar met een jeans doen is voor mij echt uitzonderlijk kort.

* True is nog opzoek naar een degelijk jeans merk zonder gaten
Ik heb in 2019 3 jeans van Nudie Jeans en 1 van Kuyichi gekocht, en sindsdien geen nieuwe meer hoeven kopen. In ieder geval bij Nudie kun je bij ieder item naast percentage elastaan ook de dikte van het katoen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 16:53
Ik ben erg fan geworden van Yes Friends voor witte t-shirts en onderbroeken. Ook heel scherp geprijsd.

Iemand nog tips voor duurzame schoenen voor onder pakken (Oxfords e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DennisCle schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:53:
Iemand nog tips voor duurzame schoenen voor onder pakken (Oxfords e.d.)?
Voor goede, klassieke schoenen kan je altijd naar Zwartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26
Qua duurzaamheid kwam ik projectcece.nl tegen. Niet perfect, maar geeft een mooi overzicht van duurzame(re) kleding

[ Voor 13% gewijzigd door FitTiv op 14-05-2025 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 16:53
desmond schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:46:
[...]

Voor goede, klassieke schoenen kan je altijd naar Zwartjes.
Oef, wel aan de prijs. Was eigenlijk meer op zoek naar duurzaam in de milieu zin, maar bedankt voor de suggestie.
FitTiv schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:42:
Qua duurzaamheid kwam ik projectcece.nl tegen. Niet perfect, maar geeft een mooi overzicht van duurzame(re) kleding
Ken ik inderdaad, maar wist niet dat ze ook nette schoenen in het aanbod hadden. Zie nu van wel. Mensen met ervaring ermee? Ik zie nu 'Will's Vegan Store' die wel leuk aanbod heeft maar ken het merk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07:53
Over kwalitatieve kleding gesproken, deze net binnengekregen: https://www.schottnyc.com...YcoYPkBK3jZ2stZKwLmOGM2c2

Ben helemaal klaar voor de zomer! Errr.. winter :D

Had hem een paar weken geleden voor $1545 gekocht, prijs is nu verhoogd naar $1690.. gaat hard.

Maar wat een kwaliteit, alles voelt premium. Dit is er één die ik op mn 80e nog kan aantrekken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:52
jellybrah schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:40:
Over kwalitatieve kleding gesproken, deze net binnengekregen: https://www.schottnyc.com...YcoYPkBK3jZ2stZKwLmOGM2c2

Ben helemaal klaar voor de zomer! Errr.. winter :D

Had hem een paar weken geleden voor $1545 gekocht, prijs is nu verhoogd naar $1690.. gaat hard.

Maar wat een kwaliteit, alles voelt premium. Dit is er één die ik op mn 80e nog kan aantrekken..
Veel te warm voor de Nederlandse winter.

Wel een heel mooi jack verder!

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07:53
KW25 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:16:
[...]

Veel te warm voor de Nederlandse winter.

Wel een heel mooi jack verder!
Als je een tijdje buiten bent met temperaturen rond de 0 is het prima. Of met koude wind (dat er veel is hier in NL).

Je snapt dat ik de jas goed aan het praten ben O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:52
jellybrah schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 14:31:
[...]

Als je een tijdje buiten bent met temperaturen rond de 0 is het prima. Of met koude wind (dat er veel is hier in NL).

Je snapt dat ik de jas goed aan het praten ben O-)
Haha snap ik! Is ook wel echt een topper. Met dir snijdende wind is het wel top ja!

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Pagina: 1 2 3 4 Laatste