Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Van der Berg schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:00:
[...]

Bedankt voor het doorgeven, hier net ook binnen op mijn S24 U

[Afbeelding]

Nog 1 maandje als het goed is tot wij de update krijgen naar Android 15 One-UI 7. Voor de S24 Ultra heb ik gelezen dat de update op 18 April komt als het goed is
De update begint blijkbaar op 7 April, maar nog niet wereldwijd volgens Samsung:
https://news.samsung.com/...i-7-starting-from-april-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gismo1979 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:26:
[...]

De update begint blijkbaar op 7 April, maar nog niet wereldwijd volgens Samsung:
https://news.samsung.com/...i-7-starting-from-april-7
Ik lees in jou linkje dat er dan meteen de update Android 15 One-UI 7 voor mijn Tab S10+ uitkomt naast de update voor op mijn S24 Ultra :)

Ik ben benieuwd

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 14:00
Ik ben sinds dinsdag ook een gelukkige gebruiker van dit prachtige toestel (UltraS24)! Tot nu toe loopt alles als een trein, het enige wat me niet lukte was deze telefoon verbinden met mijn PC(win11). Zodra de kabel verbonden is, geeft de telefoon aan dat hij een USB connectie heeft en dat hij de verschillende taken kan uitvoeren, in Windows echter gebeurt er niets. In device manager zie ik de telefoon, maar verder blijft hij onzichtbaar, en hoor je continue het geluid alsof er nieuwe hardware gevonden wordt.

Ik heb via Samsung de nieuwste drivers geïnstalleerd maar helaas zonder succes... is hier iemand die dit ook heeft gehad, of toevallig de oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-06 23:40
@demokert Telefoon ontgrendelen na verbinden en dan de juiste USB--modus en toestemmingen geven

Die toestemmingen is een recente veiligheids-update en die modus kon je altijd al kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@demokert Heb je onder instellingen - beveiliging en privacy - automatisch blokkeren toevallig aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Gismo1979 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:19:
@demokert Heb je onder instellingen - beveiliging en privacy - automatisch blokkeren toevallig aanstaan?
nee staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
robbvdb schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:23:
@demokert Telefoon ontgrendelen na verbinden en dan de juiste USB--modus en toestemmingen geven

Die toestemmingen is een recente veiligheids-update en die modus kon je altijd al kiezen.
Helaas , dat maakt weinig uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:34
Heel flauw, maar al eens een ander kabeltje en een andere poort geprobeerd?

Bij mij heeft mijn tel. problemen met een van de poorten van mijn pc.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Edgenumber schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:01:
Heel flauw, maar al eens een ander kabeltje en een andere poort geprobeerd?

Bij mij heeft mijn tel. problemen met een van de poorten van mijn pc.
Jep met de kabel die erbij kwam, een bestaande, allemaal hetzelfde effect. Oude telefoon verbind wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:18

Chocoball

瞧好吧!

@demokert. Als je in je dialer *#0808# ingeeft waar staat je USB Settings op? Probeer MTP voor laden en bestanden delen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 22-03-2025 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Chocoball schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:50:
@demokert. Als je in je dialer *#0808# ingeeft waar staat je USB Settings op? Probeer MTP voor laden en bestanden delen.
Daar stond hij ook al op, ook weer extra gesaved maar helaas geen resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:18

Chocoball

瞧好吧!

demokert schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 23:09:
[...]

Daar stond hij ook al op, ook weer extra gesaved maar helaas geen resultaat :(
Hmm, jammer. Misschien dat deze handleiding iets voor je kan betekenen https://www.galaxys24manu...figuration-on-galaxy-s24/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 22:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:47
Gisteren de sofware update gedaan. Vandaag gaat mijn telefoon plots spontaan uit en na een herstart gaat mijn scherm niet meer op maximale helderheid. Lijkt op een ingreep omdat de telefoon oververhit zou zijn maar dat is niet het geval en dat krijg je dan ook met een melding te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:21
edtims schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 14:13:
Gisteren de sofware update gedaan. Vandaag gaat mijn telefoon plots spontaan uit en na een herstart gaat mijn scherm niet meer op maximale helderheid. Lijkt op een ingreep omdat de telefoon oververhit zou zijn maar dat is niet het geval en dat krijg je dan ook met een melding te zien.
Welke update? De beveiligingsupdate of een update van One UI 7 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:47
Beveiligingsupdates. Maar naar twee keer opnieuw opgestart te hebben gaat de helderheid weer naar max. Blijft het spontaan uitvallen over maar is tot nu toe eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
Sinds een paar weken de S24+ en ervaar dezelfde batterij drain in de nacht zoals anderen hier ook. Eerst alles overgezet met Switch hetgeen over de hele dag/nacht een slecht batterijverbruik opleverde. Vervolgens met factory reset alles handmatig geïnstalleerd. Ook vrijwel alle besparingen die mogelijk zijn ingesteld (locatie/bluetooth standaard uit, lagere resolutie, standaard vloeiende bewegingen, performance aangepast, etc, etc.). Overdag is de batterij nu prima, maar 's nachts verliest ie op zo'n 7 uur circa 30%. Er lijkt ook geen app buitensporig veel te verbruiken als ik de batterij status kijk.

Heb al jaren een Galaxy-S, maar dit nog nooit aan de hand gehad. En blijkbaar is er ook geen werkende optie als ik het forum afstruin. Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door iexip66 op 29-03-2025 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobys
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 10:31
Had dit vorige week ook ineens op mijn S24 Ultra, in de nacht zelfs een verlies van bijna 30 procent batterij. Voorheen nooit geen problemen gehad.
Er stond geen app of niks open en toch enorm batterij verbruik. Mobiel internet stond uit.
Heb toen de instellingen van mijn mobiel internet eens bekeken. Deze stond sinds kort op 5g verbinding terwijl deze eerder gebruik maakte van de 4g verbinding. En ja hoor, dit was het. Nadat ik gsm terug gezet had naar 4g was batterij verbruik weer als vanouds. Ik heb mobiel internet van Odido, schijnt dat dit bij hun wel vaker een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Laatst online: 07:13
tobys schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:53:
Had dit vorige week ook ineens op mijn S24 Ultra, in de nacht zelfs een verlies van bijna 30 procent batterij. Voorheen nooit geen problemen gehad.
Er stond geen app of niks open en toch enorm batterij verbruik. Mobiel internet stond uit.
Heb toen de instellingen van mijn mobiel internet eens bekeken. Deze stond sinds kort op 5g verbinding terwijl deze eerder gebruik maakte van de 4g verbinding. En ja hoor, dit was het. Nadat ik gsm terug gezet had naar 4g was batterij verbruik weer als vanouds. Ik heb mobiel internet van Odido, schijnt dat dit bij hun wel vaker een probleem is.
Je kan eventueel met de app Standen en Routines instellen op welke momenten ie terugschakelt naar 4g. Ik doe dat als ie onder de 20% komt, maar kan je ook in de nacht doen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
ChefRopes schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:17:
[...]

Je kan eventueel met de app Standen en Routines instellen op welke momenten ie terugschakelt naar 4g. Ik doe dat als ie onder de 20% komt, maar kan je ook in de nacht doen natuurlijk.
Die had ik nog even achter de hand gehouden, omdat ik vond dat het ook zonder de Stand Slapen zou moeten lukken om een normaal verbruik in de nacht te hebben. Nu dus toch maar ingesteld met een verbluffend resultaat: 3% in 8 uur.

Ik hoor vaak dat 5g van Odido de boosdoener kan zijn en ik zit dus zelf inderdaad ook bij Odido. Alleen vreemd dat ik het probleem met mijn S21 FE niet had. Maar misschien dat het probleem hem zit in het andere telefoonmodem van de S24. Maar als dat zo is: waarom dan alleen een extreem hoog 5g verbruik in de nacht en niet ook overdag?

Anyway: met de Stand Slaap lijkt mijn probleem opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:45
Heeft er iemand reeds ervaring met het wijzigen van de CSC om call recording in te schakelen op de S24 FE?

Bij mij S20 FE werkt XID, maar ik meen me te herrineren dat die niet meer werkte bij de S21FE (of hij bestond niet, het moest in ieder geval anders). Daar was UAD nodig, maar die staat niet op samfw.com voor de S24FE.

[ Voor 51% gewijzigd door sdk1985 op 01-04-2025 18:32 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
sdk1985 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:28:
Heeft er iemand reeds ervaring met het wijzigen van de CSC om call recording in te schakelen op de S24 FE?

Bij mij S20 FE werkt XID, maar ik meen me te herrineren dat die niet meer werkte bij de S21FE (of hij bestond niet, het moest in ieder geval anders). Daar was UAD nodig, maar die staat niet op samfw.com voor de S24FE.
Kan ook met Cube ACR toch, vanuit de Samsung Store?

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan_ op 01-04-2025 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
sdk1985 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:28:

Wel ervaring met de S10, S20, S21, S22, S23, S24u en S25U.

Ik gebruik altijd ILO (Israël) zonder enig issue. En die beschikbaar ( S721BXXS3AYB5 ) .

ALLE recording apps nemen niet native op en zijn kwalitatief NIET vergelijkbaar ( zeer ruime ervaring, gebruik het voor mijn werk / zakelijk ). Heb nog een betaald account van destijds de beste App toen het van Google nog wel mocht en heb alle andere alternatieven geprobeerd.

Ze gebruiken allemaal je microfoons om ook de andere zijde op te nemen en dat is kwalitatief dus echt veel minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:14
Het laden via de USB C poort is momenteel dramatisch, krijg steeds de melding dat er vocht of iets anders in de poort zit en kan daardoor niet opladen ,thuis doe ik het altijd draadloos maar ben nu op vakantie en heb een usb hub en kabels bij me en kan niet meer opladen terwijl ik m'n vliegtickets e.d op m'n telefoon heb staan.

Ik las dat dit een bekend probleem is bij de S24, ie er al een oplossing voor gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
ramrodwillem schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:23:
Het laden via de USB C poort is momenteel dramatisch, krijg steeds de melding dat er vocht of iets anders in de poort zit en kan daardoor niet opladen ,thuis doe ik het altijd draadloos maar ben nu op vakantie en heb een usb hub en kabels bij me en kan niet meer opladen terwijl ik m'n vliegtickets e.d op m'n telefoon heb staan.

Ik las dat dit een bekend probleem is bij de S24, ie er al een oplossing voor gevonden ?
Je zou de cache van de usb poort eens kunnen legen:
https://nl.androidhow.eu/...y-telefoons-op-te-lossen/

Wellicht dat dit helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
ramrodwillem schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:23:

Ik had het nog wel eens in landen met hoge luchtvochtigheid. En had daarvoor mn telefoon in de zee laten vallen. Duurde even voordat ie stopte met die melding te geven, nadat ik m in schoon water had gelegd.

Link van Gismo werkte niet bij mij, hier ook 1 van Samsung zelf: https://www.samsung.com/i...l-not-charge/#clear_cache

Wat bij mij ook werkte was een andere lader en kabel gebruiken en fast charging uitzetten. Dan gebruikt ie andere connectoren om op te laden. Tegenwoordig krijg ik de melding ook niet meer bij fast charging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Thx alles geprobeerd maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45
Even heel voorzichtig met een tandenstoker de poort schoonmaken? Vaak komen er na verloop van tijd flink wat pluisjes in.
ramrodwillem schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 12:03:
Thx alles geprobeerd maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:36
Gismo1979 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 11:40:
[...]

Je zou de cache van de usb poort eens kunnen legen:
https://nl.androidhow.eu/...y-telefoons-op-te-lossen/

Wellicht dat dit helpt.
Pagina bestaat niet meer?

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Alles nu geprobeerd, alleen nog niet een tijdje een luchtstroom langs de usb poort laten blazen,dat straks in m'n hotel nog even proberen maar lijkt me stug dat het dat is.

Anders maar opzoek naar een goedkope draadloze oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:21
ramrodwillem schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 15:46:
Alles nu geprobeerd, alleen nog niet een tijdje een luchtstroom langs de usb poort laten blazen,dat straks in m'n hotel nog even proberen maar lijkt me stug dat het dat is.

Je hebt toch nog garantie? Maar eens langsgaan bij de winkel waar je 'm gekocht hebt, of bij Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChefRopes
ramrodwillem schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 15:46:

Ik heb in Indonesië ook een poos de ventilator er op gehouden. Uiteindelijk een draadloze powerbank gekocht, dat was het enige beschikbare op t kleine eiland. Maar die heb ik maar 2 keer hoeven te gebruiken, daarna werd het wel beter.

Dus misschien helpt de ventilator wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
In m'n hotel,telefoon helemaal uitgezet,aangesloten en nu laad hij wel op,vreemd maar ik ben er mee geholpen, wellicht dat het aan het weer ligt hier maar vochtig is het hier zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
tobys schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:53:
Hmmm, hier ook S24 eigenaar met soms behoorlijke drain. Toevallig ook bij Odido. Ik heb gisteravond m'n telefoon op 4G ingesteld en zal hem voorlopig eens hierop laten staan om te kijken of de drains nu verleden tijd zullen zijn.
Bedankt voor de tip! Geeft toch weer wat hoop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
M!chel schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 18:31:
[...]

Hmmm, hier ook S24 eigenaar met soms behoorlijke drain. Toevallig ook bij Odido. Ik heb gisteravond m'n telefoon op 4G ingesteld en zal hem voorlopig eens hierop laten staan om te kijken of de drains nu verleden tijd zullen zijn.
Bedankt voor de tip! Geeft toch weer wat hoop :9
Gaat vast wel weer over, ook last van helaas... maar lijkt idd een Odido dingetje te zijn. Ontvangst tussen Amersfoort en Utrecht was ook weer drama en op sommige masten leek het internet helemaal niks te doen (vol bereik maar zelfs internet radio stopte ermee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Geraedus schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 13:01:
[...]

Pagina bestaat niet meer?
Ehh oops. Inderdaad pagina bestaat niet meer |:( .
Thnks ChefRopes voor de werkende link naar hetzelfde onderwerp.

[ Voor 23% gewijzigd door Gismo1979 op 05-04-2025 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
Is de one ui 7 update al begonnen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01
Ga naar "instellingen", "softwareupdate", klik op "downloaden en installeren" en je hebt je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Gabriel_Knight schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:06:
Ga naar "instellingen", "softwareupdate", klik op "downloaden en installeren" en je hebt je antwoord.
Ik heb de s24fe dus bij mij gaat het waarschijnlijk langer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-05 15:26
Gabriel_Knight schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:06:
Bij mij nog niet, het is bijna 10:30 uur dus ik denk niet dat hij vandaag zal komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:33

DataGhost

iPL dev

Als de update is uitgekomen zal iemand dat ongetwijfeld heel snel daarna hier posten. Tot die tijd heeft het niet zoveel zin om ernaar te vragen en is er eigenlijk ook geen discussiewaarde. Je kan inderdaad het beste zoals @Gabriel_Knight zegt controleren of de update er is of niet. Verder heb je er precies nul invloed op. Zolang je telefoon geen update vindt, of die nou wel al is uitgekomen of niet, is er geen update voor jouw telefoon, zo simpel is het. Het enige wat je kan doen is geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:14
En de vraag is of je meteen als eerste die update moet willen installeren. Kijk het eerst even aan. Misschien zitten er nog wel wat kinderziektes is in die pas bij de echte test (grootschalige uitrol) boven water komen. Ok, we blijven tweakers natuurlijk, maar you never know.

Stay safe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:03:
Is de one ui 7 update al begonnen?
Voor wat het waard is: De update is schijnbaar begonnen in Korea voor de S24 serie (behalve de FE).
https://www.sammobile.com...official-one-ui-7-update/

Voor mezelf: Don't push the button..... :X :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gismo1979 op 07-04-2025 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 21:28
Nog altijd geen update, mensen in Australië ook niet alleen Korea heeft vandaag gekregen 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:56
Bij Apple is/was het meestal rond 19:00 dat updates hier beschikbaar kwamen. Ben recentelijk pas gewisseld naar Android maar mogelijk werkt dat hier ook zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dhrzao schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:36:
Bij Apple is/was het meestal rond 19:00 dat updates hier beschikbaar kwamen. Ben recentelijk pas gewisseld naar Android maar mogelijk werkt dat hier ook zo.
Samsung rolt updates gefaseerd uit per regio op basis van de CSC code én locatie. In Nederland zitten veel mensen op CSC code EUX/-/EUX/EUX (Instellingen > About phone > Software information). Maar als je telefoon van een provider komt (bijv. Odido of Vodafone) dan kan er nog wel eens een andere CSC op staan en dan moet je nog langer wachten.

Zelfs met VPN naar Zuid-Korea krijg je de update niet eerder binnen: je zal dan je CSC naar een ander land moeten flashen. Sommige mensen doen dat zodat ze ook features als call recording weer terug krijgen, dat is ooit uit Europese Android software verwijderd.

Ik begin er echter niet aan. Je kan het beste gewoon even 3 dagen extra wachten, dan komt de update vaak ook wel in Europa beschikbaar :+ Ik zie Samsung gebruikers in Azië gewoon als beta testers voor ons, zij kunnen in die paar dagen alle cruciale bugs nog opsporen.

[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 07-04-2025 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:40
Ik ga het ook zeker nog niet gelijk installeren. Ik zit bij Vodafone. Kijk eerst even de boom uit. Dalijk zit er een critical bug in die het hele zooitje doet kapot maken

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
In Nederland zitten veel mensen op CSC code EUX/-/EUX/EUX
Ik heb EUX/-/EUX/TNL, wat betekent dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Dhrzao schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:21:
[...]

Ik heb EUX/-/EUX/TNL, wat betekent dat?
Ik meen dat TNL een aangepaste variant is van een provider. Heb je toevallig de telefoon bij een abonnement gekocht? Of direct via een provider, bijvoorbeeld KPN/Odido/Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
stin00 schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:24:
[...]

Ik meen dat TNL een aangepaste variant is van een provider. Heb je toevallig de telefoon bij een abonnement gekocht? Of direct via een provider, bijvoorbeeld KPN/Odido/Vodafone?
Bij mij eindigt die code op VDF want vodafone

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
stin00 schreef op maandag 7 april 2025 @ 21:24:
[...]

Ik heb hem overgenomen van een medetweaker, kan best zijn dat die hem via een provider had ja. Maar we wachten rustig af, de update zal vanzelf een keer komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
Voor wie het heeeeeeel graag wil:

Even hier die 12.54 G downloaden:

https://samfw.com/firmware/SM-S928N/KOO/S928NKSU4BYCG

Odin > even uitzoeken hoe > flashen en klaar. HOME.CSC gebruiken om alles op je phone te behouden!

(Niet vragen of alle banden werken, welke talen, of je bank-app werkt etc., gewoon goede backup maken en weer terug als het je niet bevalt. We zijn hier op NU.nl Tweakers !)

[ Voor 11% gewijzigd door robbvdb op 08-04-2025 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Laatst online: 07:58
Denken jullie dat one ui 7 de batterij problemen oplost?

Ik was in het begin echt blij met toestel. Ik hield altijd 40% einde van de dag over. Nu laad ik 2x per dag op. Verder is top toestel, jammer van die battery drain. Ook al staat toestel nu alleen op 4g. Wat niet zou moeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
heval schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:00:
Denken jullie dat one ui 7 de batterij problemen oplost?

Ik was in het begin echt blij met toestel. Ik hield altijd 40% einde van de dag over. Nu laad ik 2x per dag op. Verder is top toestel, jammer van die battery drain. Ook al staat toestel nu alleen op 4g. Wat niet zou moeten..
Welk batterij probleem? Klinkt alsof je accu stuk is en deze aan vervanging toe is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkUQzPmND9rKOvgQ7vAV8pENfi8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9zps9Mat22ZPXYQk4RJN4oIn.png?f=fotoalbum_large

https://www.samsung.com/nl/support/repair/#mobile

[ Voor 28% gewijzigd door Ryan_ op 08-04-2025 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Laatst online: 07:58
Het probleem zoals vele het hebben benoemd. Toestel is niet eens 6 maanden oud..
Ryan_ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:02:
[...]

Welk batterij probleem? Klinkt alsof je accu stuk is en deze aan vervanging toe is.

[Afbeelding]

https://www.samsung.com/nl/support/repair/#mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
robbvdb schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 00:59:
Voor wie het heeeeeeel graag wil:

Even hier die 12.54 G downloaden:

https://samfw.com/firmware/SM-S928N/KOO/S928NKSU4BYCG

Odin > even uitzoeken hoe > flashen en klaar. HOME.CSC gebruiken om alles op je phone te behouden!

(Niet vragen of alle banden werken, welke talen, of je bank-app werkt etc., gewoon goede backup maken en weer terug als het je niet bevalt. We zijn hier op NU.nl Tweakers !)
Als ik mn csc verander naar korea ,zou je dan de one ui 7 update sneller ontvangen ?

Voorlopig is deze nog niet beschikbaar voor de s24fe dus nog even afwachten en zien welk land eerst aan de beurt is,

Waarom was gisteren korea eerst aan de beurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:14

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Vincent91 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:55:
[...]

Als ik mn csc verander naar korea ,zou je dan de one ui 7 update sneller ontvangen ?

Voorlopig is deze nog niet beschikbaar voor de s24fe dus nog even afwachten en zien welk land eerst aan de beurt is,

Waarom was gisteren korea eerst aan de beurt?
Waarom Korea eerst? Misschien omdat Samsung Koreaans is?

Ikzelf wacht "geduldig" af tot de firmware hier gewoon OTA komt.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Stormtrooper schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:15:
[...]

vorig jaar met de oneui 6.0 update was die voor iedereen direct beschikbaar in de meeste landen

dit jaar is het blijkbaar anders ,maar ik wacht geduldig af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik krijg net een update voor Good Lock dus One UI 7 zal wel niet lang meer duren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:25
sjaool schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:30:
Ik krijg net een update voor Good Lock dus One UI 7 zal wel niet lang meer duren.
Die was er volgens mij 3 dagen geleden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nougat schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:31:
[...]

Die was er volgens mij 3 dagen geleden al.
3 dagen geleden stond die er voor mij nog niet inde Samsung app store. Toen heb ik nog gekeken nadat op YouTube iemand zei dat er een update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Stormtrooper schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:15:
[...]

OP dit moment is alleen Korea nog maar uitgerold naar de nieuwe firmware.

Daarom dus. Dat kan andere jaren weer anders zijn.

Moet je al updaten? Ne natuurlijk niet. Maar het kan wel als je het wilt. Maar net wat je eigen voorkeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Ik kijk de update eerst een week aan wat mensen ervaren en dan zie ik wel verder

PC Specification

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Met dit soort loze ruis heb je dus meer teleurstelling van dit topic. Wellicht krijg je nu elke keer dat je het topic actief ziet het enthousiasme "oh de update is er eindelijk", maar blijkt het wederom te gaan om een of meerdere berichten in de strekking van "de update is er nog niet". Of iemand die heel meta zit te zeiken over berichten met nul nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-06 10:12
De laatste tijd lees ik steeds vaker over batterijproblemen. Ook mijn S24 Ultra is de afgelopen maand 's ochtends telkens leeg.

Gisteren weer hetzelfde verhaal: de batterij stond rond de 40% toen ik om 23:00 ging slapen. De volgende ochtend om 8:30 was hij volledig leeg, met als gevolg dat de kinderen te laat op school waren. (Slaap stand is 02:00 - 7:20)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SeaM6LzxaqeXRLyU73S-e79W2yw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1IOyGdrs0jZ6cUKBiU99uDkN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07:37
Zensu schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:31:
De laatste tijd lees ik steeds vaker over batterijproblemen. Ook mijn S24 Ultra is de afgelopen maand 's ochtends telkens leeg.

Gisteren weer hetzelfde verhaal: de batterij stond rond de 40% toen ik om 23:00 ging slapen. De volgende ochtend om 8:30 was hij volledig leeg, met als gevolg dat de kinderen te laat op school waren. (Slaap stand is 02:00 - 7:20)[Afbeelding]
Kan je niet zien waar de batterij aan op gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-06 10:12
SamSid schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:37:
[...]

Kan je niet zien waar de batterij aan op gaat?
De hele nacht elke keer 0.2 procent door tesla. Dat is de enige over de hele nacht. van 0:00 t/m dead
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yoKR2JoXz7BF9sTIXNVzRZ458Gc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IDoZ4CNTfAlXZCPrDKh3K4x.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Zensu op 09-04-2025 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:36
Zensu schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:50:
[...]

De hele nacht elke keer 0.2 procent door tesla. Dat is de enige over de hele nacht. van 0:00 t/m dead
[Afbeelding]
Installeer Battery Guru (gratis) om meer inzicht te krijgen over wat de batterij leeg trekt en wat de batterij gezondheid is.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
One UI 7 uitrol is gestart in Europa (Polen, Duitsland), dus hier zal hij vandaag of morgen ook komen schat ik:

https://www.sammobile.com...0-update-released-europe/

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sterker nog, hij is er al in Nederland

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oo713WpFRUOuCpDNbRavtWMuXsI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4NH6cNG052zZDlfz5ygarLS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L1cAJI9FHAOOMG0xuyJJON4nYZg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwHPoGkTFWsPDBagQpbnPmzN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKmXTY-SHi-cmbMaBhTZRdjsUOo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7PZh8Jx9nCfSsJVRgkEwhdsB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IVioezOfp_9uU2V9N_D9dk6M8n0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ixsloukzxWDERkBwp8OwRzN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDxIrE3H12EqfKEOdNvxG2zl1_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEVseNtT87LTcSBRR06wikRv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door janvanduschoten op 10-04-2025 08:18 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
Ook op de Provider telefoons inmiddels de update binnen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Hij wordt nu ook op m'n telefoon geïnstalleerd, ben benieuwd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 10:07
Zo ziet mijn Galerij eriut na de update....iemand enig idee??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6NerhJ4J3TEyhtIsqSKShYucdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CtTS21cd83BsCACHrAVRASHC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
smartje74 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:03:
Zo ziet mijn Galerij eriut na de update....iemand enig idee??

[Afbeelding]
Lijkt erop dat de thumpnails van de foto's niet goed ingeladen wordt. Je zou de cache van Gallerij eens kunnen legen en daarna de telefoon eens opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier inmiddels de update naar One-UI 7 Android 15 net binnen op mijn S24 Ultra
Heeft iemand ook op de Tab S10 al binnen? Nog niet binnen op mijn Tab S10+
Wat een grote update!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FaQEsQFPTSqwresL7f7A5cjOZgA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CkZPPOxzlVYs1ESPot0Hjzkd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxjhwU3AxRLF8HEyERuuFAg5zak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqff7pZMAUiWHexdpaVfNT8M.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 10-04-2025 09:47 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Hier toch ook maar meteen geïnstalleerd (S24 Ultra). Update verliep soepel en alles werkt nog steeds. Wel even wennen aan al dat ronde gebeuren in de notificaties en quicksettings (dropdown menuutjes).

[ Voor 4% gewijzigd door Master FX op 10-04-2025 10:02 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Nog even wachten voor de s24 fe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:07

Muzzy

Aan het dieken

Zelfs op de vodafone telefoons is hij binnen. Wij staan meestal achteraan de rij.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 07:23

Renate1970

Lef is Leven

Ik moet zeggen ik vond het een snelle installatie, lijkt ook of mijn S24 sneller reageert.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Renate1970 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 10:07:
Ik moet zeggen ik vond het een snelle installatie, lijkt ook of mijn S24 sneller reageert.
Dat idee heb ik ook, alles loopt soepel en sneller voor m'n gevoel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Van der Berg schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:42:
Heeft iemand ook op de Tab S10 al binnen? Nog niet binnen op mijn Tab S10+
Ander apparaat, andere software, ander releaseschema, ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Ik had altijd swipe gestures, maar die werken niet meer. Kan niet meer van boven naar beneden vegen en kan de instellingen ook niet meer vinden haha. Maar weer even herstart doen, misschien helpt dat.

Update:
Lol, had via Macrodroid van allerlei acties geautomatiseerd bij opstart waardoor ik niet door de introductie heen geklikt heb. Nu werkt alles weer haha.

[ Voor 29% gewijzigd door ChefRopes op 10-04-2025 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
ChefRopes schreef op donderdag 10 april 2025 @ 10:30:
Ik had altijd swipe gestures, maar die werken niet meer. Kan niet meer van boven naar beneden vegen en kan de instellingen ook niet meer vinden haha. Maar weer even herstart doen, misschien helpt dat.
Had je de swipe gestures via Good Lock - NavStar? Wellicht dan ook eens kijken voor een update van de apps.

Hehe al opgelost.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gismo1979 op 10-04-2025 10:35 . Reden: Al ben je nog zo snel de wijziging achterhaalt je wel :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:07

Muzzy

Aan het dieken

Ik ben er blij mee, ziet er goed uit en loopt lekker soepel.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Het ziet er op zich goed uit, maar ik baal er wel enorm van dat de analoge klok widget niet meer transparant te maken is... Ik dacht dat de widgets juist mooier en veelzijdiger zouden worden...
: /

Het nieuwe batterij icoon is even wennen maar dat komt wel goed. Het uitelkaar trekken van Quick settings en notificaties laat ik zo, Google gaat dat zelf waarschijnlijk ook aanpassen in een toekomstige Android versie dus dat zal de toekomst zijn. Vooral de Samsung webbrowser is echt een flink stuk sneller geworden merk ik. Fijn dat het allemaal soepel loopt. Maar die klok.... Grrrr.... Een widget uit de Play Store is geen optie omdat die op een gegeven moment niet meer de juiste tijd aangeven, ook al geef je in de settings aan dat er geen batterijrestricties mogen zijn oid.

En via Goodlock is er volgens mij ook geen optie om extra transparantie aan widgets toe te voegen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:04
Er is nogal veel te doen geweest omtrent deze update.
Kan iemand bevestigen of de Nova launcher nog werkt onder Android 15?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Von Henkel schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:18:
Zeker! Sommige widgets reageren wat raar (de batterij widget bijvoorbeeld), maar dat was al. En de gesture om de notificatie balk omlaag te trekken werkt nu alleen voor notificaties maar niet voor quick settings, tenzij je dat aanpast in de instellingen. Verder doet Nova het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Theratron schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:02:
Het ziet er op zich goed uit, maar ik baal er wel enorm van dat de analoge klok widget niet meer transparant te maken is... Ik dacht dat de widgets juist mooier en veelzijdiger zouden worden...
: /

Het nieuwe batterij icoon is even wennen maar dat komt wel goed. Het uitelkaar trekken van Quick settings en notificaties laat ik zo, Google gaat dat zelf waarschijnlijk ook aanpassen in een toekomstige Android versie dus dat zal de toekomst zijn. Vooral de Samsung webbrowser is echt een flink stuk sneller geworden merk ik. Fijn dat het allemaal soepel loopt. Maar die klok.... Grrrr.... Een widget uit de Play Store is geen optie omdat die op een gegeven moment niet meer de juiste tijd aangeven, ook al geef je in de settings aan dat er geen batterijrestricties mogen zijn oid.

En via Goodlock is er volgens mij ook geen optie om extra transparantie aan widgets toe te voegen, toch?
Ik neem aan dat je de klok widget op het homescherm bedoeld. Als je deze aanpast (ingedrukt houdt - instellingen) heb je dan niet een knop met achtergrond (deze uitzetten maakt hem volledig doorzichtig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Laatst online: 16-06 20:59
Iemand toevallig al ervaring of Andoid Auto lekker werkt op de S24 met Android 15?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Gismo1979 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:32:
[...]

Ik neem aan dat je de klok widget op het homescherm bedoeld. Als je deze aanpast (ingedrukt houdt - instellingen) heb je dan niet een knop met achtergrond (deze uitzetten maakt hem volledig doorzichtig)?
Klopt, die bedoel ik. Vroeger was er een slider waarbij je de transparantie helemaal naar je smaak kon aanpassen, bij een aantal widgets is er nu inderdaad een beperkte slider met drie standen en een knop voor de achtergrond, maar niet bij deze. De klok is gewoon zwart of wit (of afhankelijk van de systeem instelling). Hopelijk passen ze het in de toekomst weer aan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Master FX
Von Henkel schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:18:
Hier ook een Nova Launcher (Pro) gebruiker. Hier lijkt alles nog exact zo te werken als voor de update. Dus voor zo ver ik nu heb ervaren geen reden om het updaten uit te stellen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 21:02

Rio

Ik heb al een boek

Een hoop buzz voor een toch op het oog nauwelijks spectaculair te noemen update. Paar visuele dingetjes, meer is het niet.
Hij lijkt wèl snappier te zijn geworden moet ik zeggen, en hopelijk doet het iets positiefs voor de batterij.
jesco_white schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:34:
Iemand toevallig al ervaring of Andoid Auto lekker werkt op de S24 met Android 15?
Werkt als vanouds

[ Voor 35% gewijzigd door Rio op 10-04-2025 12:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theratron
Ligt het nou aan mij of lijkt het scherm mooier na de update? Alsof het van 1080p naar qHD is gegaan terwijl het altijd al op die resolutie stond? Of wordt het gewoon tijd voor een bril, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rio schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:07:
Een hoop buzz voor een toch op het oog nauwelijks spectaculair te noemen update. Paar visuele dingetjes, meer is het niet.
Hij lijkt wèl snappier te zijn geworden moet ik zeggen, en hopelijk doet het iets positiefs voor de batterij.

[...]

Werkt als vanouds
Reken er maar op dat er onder de motorkap veel gewijzigd is. Qua looks is de update inderdaad niet zo spectaculair te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 21:02

Rio

Ik heb al een boek

sjaool schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:46:
[...]

Reken er maar op dat er onder de motorkap veel gewijzigd is. Qua looks is de update inderdaad niet zo spectaculair te noemen.
Ik reken nooit zomaar ergens op, I need proof 😇

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 15:59
Theratron schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:31:
Ligt het nou aan mij of lijkt het scherm mooier na de update? Alsof het van 1080p naar qHD is gegaan terwijl het altijd al op die resolutie stond? Of wordt het gewoon tijd voor een bril, haha
Heb precies hetzelfde idee, kleuren lijken wel uit het scherm te spatten zo helder en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Is het mogelijk om het 'swipe down' notification en settings panel weer zoals vanouds te krijgen? Ik vind het irritant dat ze nu gescheiden zijn.

Op m'n home scherm werkt aan de rechter kant naar beneden swipen niet, dan opent hij altijd het notification panel nu. Ik móet echt vanuit rechtsboven swipen voor quick settings. Behoorlijk irritant.

[ Voor 41% gewijzigd door stin00 op 10-04-2025 20:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
stin00 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 20:58:
Is het mogelijk om het 'swipe down' notification en settings panel weer zoals vanouds te krijgen? Ik vind het irritant dat ze nu gescheiden zijn.

Op m'n home scherm werkt aan de rechter kant naar beneden swipen niet, dan opent hij altijd het notification panel nu. Ik móet echt vanuit rechtsboven swipen voor quick settings. Behoorlijk irritant.
2x naar beneden swipen dan op het potloodje -> vensterinstellingen -> 'Samen'.

Ik vind zelf jammer dat de app-drawer niet meer alfabetisch gepagineerd kan...
Tenminste niet gevonden, tenzij je zelf kiest voor 'Aangepaste volgorde' en zelf alles op alfabetische volgorde zet. Jammer,

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 10-04-2025 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Mau_Maus schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:07:
[...]

Mijn dank is zeer groot! Kon het al niet vinden.
Tenminste niet gevonden, tenzij je zelf kiest voor 'Aangepaste volgorde' en zelf alles op alfabetische volgorde zet. Jammer,
Voor mij altijd een reden geweest om Nova Launcher te gebruiken op elke telefoon. Dan weet ik dat dit soort dingen altijd hetzelfde blijven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:15
Mau_Maus schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:07:
[...]

Hier stoor ik mij ook enorm aan! Ik heb ook al in goodlock gezocht naar een app die dit mogelijk zou kunnen aanpassen, maar helaas geen succes. Ik hoor graag wanneer iemand hier de oplossing voor heeft, zonder dat je handmatig elke nieuwe app weer zelf handmatig op de juiste plek moet zetten.
Pagina: 1 ... 36 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen