• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06 11:06
Sinds een paar dagen verbindt mijn s24u niet meer automatisch met de wifi thuis, er is niets veranderd in de instellingen van de telefoon en de router en de telefoon zijn opnieuw opgestart. Heeft iemand een idee hoe dit op lossen

[ Voor 4% gewijzigd door stijnec1 op 12-12-2024 20:00 ]

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-06 21:43
stijnec1 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 19:54:
Sinds een paar dagen verbindt mijn s24u niet meer automatisch met de wifi thuis, er is niets veranderd in de instellingen van de telefoon en de router en de telefoon zijn opnieuw opgestart. Heeft iemand een idee hoe dit op lossen
Ga eens naar instellingen -> algemeen beheer -> resetten en kies daar voor wi-fi en Bluetooth-instellingen resetten en kijk daarna of het weer werkt.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijnec1
Geraedus schreef op donderdag 12 december 2024 @ 20:19:
[...]

Ga eens naar instellingen -> algemeen beheer -> resetten en kies daar voor wi-fi en Bluetooth-instellingen resetten en kijk daarna of het weer werkt.
Ben ik dan al mijn instellingen en opgeslagen wifi netwerken en wachtwoorden kwijt?

• Geraedus
stijnec1 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:36:
[...]

Ben ik dan al mijn instellingen en opgeslagen wifi netwerken en wachtwoorden kwijt?
Ja, helaas is het soms nodig om bepaalde problemen op te lossen.

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:56
Je kan toch beginnen met eerst je thuisnetwerk vergeten en opnieuw verbinden?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:26

MartNL

alesandro_46 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:48:
Idd of bv bij je WiFi instellingen automatisch opnieuw verbinden aanzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijnec1
alesandro_46 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:48:
had ik al gedaan
MartNL schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 00:04:
[...]

Idd of bv bij je WiFi instellingen automatisch opnieuw verbinden aanzetten.
ook al gedaan (stond nooit uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 18:25
Ik heb een beetje gadget jeuk en dat is zeker een luxe probleem. Ik gebruik nu een 6 Flip. Lekker handzaam en zeker geen slecht toestel. Had hiervoor is een s23 ultra en ik heb geen hele grote handen. Bij de Flip vrees ik toch een beetje voor de duurzaamheid van het scherm op langere termijn. Ik wil dus terug naar een scherm uit 1 stuk. Ik kan de S24 ultra van mijn vrouw gaan gebruiken, maar vraag me af of ik in verband met formaat niet beter voor een Plus kan kiezen. Iemand ervaring met de overstap van Ultra naar Plus of vice versa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-06 20:42
coenox schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:29:
Iemand ervaring met de overstap van Ultra naar Plus of vice versa?
De ervaringen van 'iemand anders' zeggen toch helemaal niets voor jou?

Jouw handen zijn anders kwa grootte, lenigheid, enz..

Gewoon even ergens de beide toestellen in je hand houden. DAN weet je wat het voor jou betekent.

Antwoorden als "ik vind een groter scherm toch wel nog lekkerder kijken" , of 'ik kon met de plus nog net met één hand de telefoon goed bedienen, met de ultra net niet' zeggen dus niets.

Ik heb gewoon de S24 én de Ultra samen naast mekaar als daily's. Zodat ik altijd de voor- en nadelen van beide toestellen heb 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:35
December update hier nu ook binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
robbvdb schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:47:
[...]

De ervaringen van 'iemand anders' zeggen toch helemaal niets voor jou?

Jouw handen zijn anders kwa grootte, lenigheid, enz..

Gewoon even ergens de beide toestellen in je hand houden. DAN weet je wat het voor jou betekent.

Antwoorden als "ik vind een groter scherm toch wel nog lekkerder kijken" , of 'ik kon met de plus nog net met één hand de telefoon goed bedienen, met de ultra net niet' zeggen dus niets.

Ik heb gewoon de S24 én de Ultra samen naast mekaar als daily's. Zodat ik altijd de voor- en nadelen van beide toestellen heb 8)7
Zeker, het formaat is erg persoonlijk. Maar ik vroeg me af of het veel uitmaakt omdat de specs verschillen. Maar terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat dit ook persoonlijk is. Naast elkaar is ook een optie, ik heb inmiddels twee sim-kaarten. Moet alleen even kijken hoe gemakkelijk dat gaat met bv WhatsApp, is toch niet iedere keer een aanmelden en een backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Sinds kort kan ik geen gebruik meer maken van Google Wallet; ik krijg dan de volgende melding te zien 'Uw telefoon voldoet niet aan de beveiligingsvereisten'.

Hij is niet geroot en heb er niks geks mee gedaan. De laatste betaling was 3 december en 6 december was de laatste update die het toestel heeft gehad, met beveiligingspatch van 1 november 2024.

Iemand hier ook last van? Inmiddels heb ik een fabrieksherstel gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen..

hi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
MysticX schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:13:
Sinds kort kan ik geen gebruik meer maken van Google Wallet; ik krijg dan de volgende melding te zien 'Uw telefoon voldoet niet aan de beveiligingsvereisten'.

Hij is niet geroot en heb er niks geks mee gedaan. De laatste betaling was 3 december en 6 december was de laatste update die het toestel heeft gehad, met beveiligingspatch van 1 november 2024.

Iemand hier ook last van? Inmiddels heb ik een fabrieksherstel gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen..
Gek, hier werkt het nog. Heb je de google play update bijgewerkt (instellingen - info telefoon - sofwaregegevens - op Google Play-systeemupdate klikken)?
Heb je schermbeveiliging aanstaan?

Zomaar een paar vraagjes die in me opkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Gismo1979 schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:22:
[...]

Gek, hier werkt het nog. Heb je de google play update bijgewerkt (instellingen - info telefoon - sofwaregegevens - op Google Play-systeemupdate klikken)?

Aanvulling op het bovenstaande kan je ook nog de google wallet cache bestanden verwijderen.

Instellingen - > Apps - > Google Wallet - > Opslag - > Cache verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Gismo1979 schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:22:
[...]

Helaas, net geprobeerd en er was wel een update beschikbaar, maar toevoegen van een kaart wilt niet lukken.

'U kunt dit apparaat niet instellen voor contactloos betalen'

Ik heb wel mijn CSC gewijzigd van EUX naar ILO zodat ik gesprekken kon opnemen en onder die CSC heeft het altijd wel gewerkt, ook op mijn S23 Ultra. Dit heb ik weer terug gewijzigd naar EUX, maar ook dat heeft niets geholpen. Cache ook geleegd en schermbeveiliging staat aan.

Ik zit nu te kijken hoe ik die december update zo snel mogelijk op mijn toestel kan krijgen, is dat gewoon een kwestie van wachten of kan ik dit handmatig installeren?

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik weet niet precies hoe het wisselen van csc codes werkt. Al kan ik me voorstellen dat wellicht een variabele veranderd is (bv de knox-teller) en dit voor google een trigger is om de software het toestel niet meer als legitiem te beschouwen.
Misschien zit er een fout in de sofware waarmee je naar EUX hebt geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Gismo1979 schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:03:
Ik weet niet precies hoe het wisselen van csc codes werkt. Al kan ik me voorstellen dat wellicht een variabele veranderd is (bv de knox-teller) en dit voor google een trigger is om de software het toestel niet meer als legitiem te beschouwen.
Misschien zit er een fout in de sofware waarmee je naar EUX hebt geflashed.
De Knox teller staat op 0x0, daar is niks aan gewijzigd. Het heeft een hele lange tijd onder een andere CSC code gewerkt.

Ik heb verder geen software geflashed, het wijzigen kan via SamFW in enkele seconde.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
En als je hem een keer terug omzet?

Ik zag in de Samsung Member app in topic over de mei update en het niet werken van google wallet. Na de juni update werkte het weer, maar een van de mogelijkheden die als oplossing aangedragen woedt is de cache legen via het recovery menu (gezien je weet hoe je de csc code kunt wijzigen vermoed ik dat je wel weet hoe je daar in komt ;) )

[ Voor 83% gewijzigd door Gismo1979 op 16-12-2024 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Gismo1979 schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:06:
En als je hem een keer terug omzet?
Ik heb hem al teruggezet naar EUX. Hij stond toen ik hem gekocht had in september op EUX. Dit heb ik toen gewijzigd naar ILO (vanwege de opname functie bij het bellen) en vandaag net voor de factory reset teruggezet naar EUX.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Misschien staat hier iets tussen:
https://www.reddit.com/r/...e_wallet_stopped_working/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Thanks, deze ben ik nog niet tegengekomen, lijkt er toch wel iets mee te maken helaas.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
MysticX schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:56:
[...]

Ik zit nu te kijken hoe ik die december update zo snel mogelijk op mijn toestel kan krijgen, is dat gewoon een kwestie van wachten of kan ik dit handmatig installeren?
Gebruik geen Wallet hier dus kan dat niet voor je testen ( wel ILO en laatste December-firmware) .

Laatste firmware kan je eenvoudig downloaden en flashen met ODIN. Wél goed opletten en de HOME_CSC gebruiken i.p.v. de gewone CSC bij flashan, anders moet je opnieuw alles instellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Gelukkig inmiddels opgelost, probleem was de laatste update via de ILO CSC. Er waren namelijk twee november updates, en die laatste update breekt de betalingsfunctionaliteit.

Zit nu weer terug op EUX en ga zo weer checken of ik weer terug kan naar ILO vanwege de call recording functie.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 21:49
MysticX schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 02:38:
Gelukkig inmiddels opgelost, probleem was de laatste update via de ILO CSC. Er waren namelijk twee november updates, en die laatste update breekt de betalingsfunctionaliteit.

Zit nu weer terug op EUX en ga zo weer checken of ik weer terug kan naar ILO vanwege de call recording functie.
Als je gesprekken wilt opnemen dan kun je ook de "call recorder" app gebruiken (samsung store), ik gebruik die al een jaar of 3, tot volle tevredenheid.

dan hoef je de csc niet te wijzigen.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

MaDLiVe

.-Observer-.

kruila schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 08:07:
[...]

Als je gesprekken wilt opnemen dan kun je ook de "call recorder" app gebruiken (samsung store), ik gebruik die al een jaar of 3, tot volle tevredenheid.

Welke app is dat precies? Zijn er een aantal met dezelfde naam.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
MaDLiVe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 09:09:
[...]

Welke app is dat precies? Zijn er een aantal met dezelfde naam.
Call Recorder (Automatic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
[quote]MaDLiVe schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 09:09:
[...]
-

[ Voor 31% gewijzigd door kruila op 17-12-2024 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
[...]

Best bijzonder, want sinds (uit mijn hoofd) Android 10 heeft Google de functionaliteit ervan gesloopt.

Er wordt nog wel opgenomen, maar niet meer native vanuit de codecs de audio -zonder verliezen- zoals die over het telefoonnet gaat.

Mijn laatste ervaring is dat het een slap aftreksel is van wat het daarvoor was, wat probeert via de microfoon(s) nog iets van het geluid van de andere zijde 'te maken'.

Als het inmiddels weer anders is dan laat ik me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
robbvdb schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 10:49:
[...]

Best bijzonder, want sinds (uit mijn hoofd) Android 10 heeft Google de functionaliteit ervan gesloopt.

Er wordt nog wel opgenomen, maar niet meer native vanuit de codecs de audio -zonder verliezen- zoals die over het telefoonnet gaat.

Mijn laatste ervaring is dat het een slap aftreksel is van wat het daarvoor was, wat probeert via de microfoon(s) nog iets van het geluid van de andere zijde 'te maken'.

Als het inmiddels weer anders is dan laat ik me graag verrassen.
proberen kost niets, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
kruila schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 11:51:
[...]

proberen kost niets, nietwaar?
Beetje lastig, aangezien ik ILO-CSC draai en dus native call-recorder heb.

Als ik daarnaast de app zou gebruiken dan weet ik niet of dat dan goed werkt OMDAT ik op ILO-CSC draai of omdat de app het gewoon weer prima zou doen.

Beter dus als iemand met EUX-CSC het eens probeert ;) en kijkt of de wederpartij net zo helder wordt opgenomen als hijzelf.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
robbvdb schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 21:17:
[...]

Beter dus als iemand met EUX-CSC het eens probeert ;) en kijkt of de wederpartij net zo helder wordt opgenomen als hijzelf.

Ik ben benieuwd!
ik heb EUX en gebruik die app al een hele poos, en hij doet het goed bij mij, waarom wil je dan dat een ander dit ook nog voor jou moet gaan testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
[...]

Een tijd geleden had ik deze app ook gebruikt, maar hij neemt toch op vanaf de microfoon en niet vanuit de call zelf? Soms had ik dan het probleem dat mijn stem dan wel goed te horen is, maar van de andere op de lijn weer niet.

hi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
MysticX schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:02:
[...]

Een tijd geleden had ik deze app ook gebruikt, maar hij neemt toch op vanaf de microfoon en niet vanuit de call zelf? Soms had ik dan het probleem dat mijn stem dan wel goed te horen is, maar van de andere op de lijn weer niet.
Nou, ik heb het ding maar even geïnstalleerd. De instellingen zeggen genoeg, je KAN 'luidspreker' aanzetten instellen, OMDAT de App dus de wederpartij opneemt via het geluid uit de luidspreker.

In een rumoerige omgeving gaat het dus niet (zo goed) werken. Daar waar de originele onder ILO geïntegreerde native via de codecs de audio opneemt welke over het net gaat! Over de reclame hebben we het maar niet ook....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fEcVMdzSsLtqdMLPRauZIySdg80=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8wUchV28cka9iDdFAgfItnSe.jpg?f=fotoalbum_large

Heel snel er weer af hier! Het was precies wat ik me herinner ervan.

[ Voor 3% gewijzigd door robbvdb op 18-12-2024 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
robbvdb schreef op woensdag 18 december 2024 @ 02:15:
[...]

Nou, ik heb het ding maar even geïnstalleerd. De instellingen zeggen genoeg, je KAN 'luidspreker' aanzetten instellen, OMDAT de App dus de wederpartij opneemt via het geluid uit de luidspreker.

In een rumoerige omgeving gaat het dus niet (zo goed) werken. Daar waar de originele onder ILO geïntegreerde native via de codecs de audio opneemt welke over het net gaat! Over de reclame hebben we het maar niet ook....

[Afbeelding]

Heel snel er weer af hier! Het was precies wat ik me herinner ervan.
Ja precies, dit is ook wat ik mij kan herinneren. Helaas geen goed alternatief :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
kruila schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:11:
[...]

ik heb EUX en gebruik die app al een hele poos, en hij doet het goed bij mij, waarom wil je dan dat een ander dit ook nog voor jou moet gaan testen?
Duidelijk dat jij eerder met een opname tevreden bent dan ik d:)b .

Geïnstalleerd, geprobeerd, vergeleken en weer bevestigd dat het is zoals het was -nadat via 'een omweg' deze app-maker opname weer mogelijk maakte toen Google en Samsung het voor NL eruit sloopten-.

Voor een App die het via de omweg doet (geluid via de luidspreker aan jouw zijde met één of meer microfoons opnemen), is het resultaat in een doodstille omgeving nog best knap. Met een BT-oortje kan er al helemaal niets i.t.t. de native app waar dat perfect gaat.

In een rumoerige omgeving blijft er weinig van over en is iedere vergelijking met native opname van Samsung eigenlijk helemaal geen vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 15:37

Martinspire

Awesomeness

Mja ik bel altijd via mijn hoortoestellen, dus voor mij is die oplossing inderdaad ook niet handig. Blijf het ook wel vreemd vinden. Is er dan ook geen andere telefoon-app waar dat wel mee kan?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
naar aanleiding van jullie commentaar op de app audio recorder die ik, tot volle tevredenheid gebruik (en inderdaad meestal op de speaker) net even getest hoe het gaat als ik de telefoon tijdens het gesprek aan het oor houd en NIET de speaker aan zet.

Het gesprek was naderhand duidelijk verstaanbaar af te luisteren op de app, zowel mijn stem als die van diegene die ik belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
kruila schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:38:
naar aanleiding van jullie commentaar op de app audio recorder die ik, tot volle tevredenheid gebruik (en inderdaad meestal op de speaker) net even getest hoe het gaat als ik de telefoon tijdens het gesprek aan het oor houd en NIET de speaker aan zet.

Het gesprek was naderhand duidelijk verstaanbaar af te luisteren op de app, zowel mijn stem als die van diegene die ik belde.
Doe hetzelfde eens in een wat rumoerige omgeving? Dan pakt je microfoon je omgeving net zo hard op als de andere zijde. Iets wat niet met de native functie gebeurt.

Of gebruik eens een BT-oortje. Wel handig in de auto en op de fiets. Dan houdt het ook op met jouw app.

Conclusie: goed voorbereid op een stille plek een belletje doen gaat best (niet dezelfde kwaliteit als native overigens).

In alle andere scenario's is het beduidend minder in kwaliteit en functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
robbvdb schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:07:
[...]

Doe hetzelfde eens in een wat rumoerige omgeving? Dan pakt je microfoon je omgeving net zo hard op als de andere zijde. Iets wat niet met de native functie gebeurt.
heb het met luide muziek in de woonkamer getest, kon de "tegenspeler" nog steeds verstaan, (telefoon aan het oor), ook wat ik zei was goed te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 19:28
Als ik in whatsapp een contact zoek, de naam delete en een volgende naam wil zoeken pakt hij NOOIT de 1e letter, ik moet enkele seconden wachten. Is dit een whatsapp bug op Android of S24 specifiek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:10
Santee schreef op woensdag 18 december 2024 @ 15:41:
Als ik in whatsapp een contact zoek, de naam delete en een volgende naam wil zoeken pakt hij NOOIT de 1e letter, ik moet enkele seconden wachten. Is dit een whatsapp bug op Android of S24 specifiek?
Geen problemen hier. S24+, WA 2.24.26.17 (Beta)

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:06
Mijn ideale tijd om te gaan slapen ligt volgens Samsung tussen 23:00 en 02:00. Terwijl mijn wekker om 06:30 gaat. LOL.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvzyHyHUjvnIEjDqMp8ZVf58nWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0kLSkJZPAkzBNjuZz1vU3R7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:37
Ik begrijp sowieso het nut van dit niet echt.

Ik heb een aantal keer gehad dat ik een deel van de nacht ben wakker geweest want baby's kijken geen klok. En mijn watch toen kwam melden dat ik lekker had doorgeslapen.....

Als ik slecht of goed heb geslapen voel ik dat zelf wel en zie ik de toegevoegde waarde van een score op mijn telefoon niet. Als ik brak ben = slecht geslapen. Lekker uitgerust = goed geslapen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05:06
Heb vandaag (via de inmiddels verlopen Samsung actie op pepper) de ultra in gebruik genomen, wat is op dit moment de meest recente software?
Hij heeft google play systeem bijgewerkt naar november

Maar android beveiligingspatch staat op juli en vind geen nieuwe systeem update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Google Play system service 1 november 2024
Beveiligingsupdate 1 December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Geraedus schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:21:
Google Play system service 1 november 2024
Beveiligingsupdate 1 December
Vreemd... Kan je die update forceren op de 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:53
Welke van de twee? De een is door in Settings van de telefoon op software en dan op download and install te drukken. De andere door in Settings naar Security and Privacy te gaan en dan op Updates te klikken. Vervolgens klik je Google Play aan en gaat hij kijken voor een update.

Veel soorten updates worden volgens mij getrapt en in batches uitgevoerd, dus het kan zijn dat iemand soms een paar dagen eerder is. Geen idee wanneer deze updates (uit mijn hoofd) precies released zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door sn0x0r op 20-12-2024 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
sn0x0r schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:13:
Welke van de twee? De een is door in Settings van de telefoon op software en dan op download and install te drukken. De andere door in Settings naar Security and Privacy te gaan en dan op Updates te klikken. Vervolgens klik je Google Play aan en gaat hij kijken voor een update.

Veel soorten updates worden volgens mij getrapt en in batches uitgevoerd, dus het kan zijn dat iemand soms een paar dagen eerder is. Geen idee wanneer deze updates (uit mijn hoofd) precies released zijn.
Ty, Dat begrijp ik idd, 't gaat mij om de software update welke nog op 1 juli staat.
Heb t toestel al eens in safemode opgestart maar vindt dus niks. Mss nog even geduld hebben. (Kan nu bv pdf viewer van grapheneos niet gebruiken omdat ie klaagt dat systemwebview verouderd is ( staat op nog versie 117**)

EDIT 21-12 Inmiddels heb ik via Samfw tool de meest recente samsung Sm-S928B eux software S928BXXS4AXKA gedownload en geïnstalleerd. beveiligspatch 1 december en Google play 1 november
Dit is gelukt via onderstaande manier, echter alle data was van de gsm gewist. Wat had ik hier anders moeten doen om de data te behouden ??

Stappen:
Ga binnen samfw naar odin flash
Klik bij "recent" Open en selecteer de zip (bl, ap, cp, csc voegt ie vanzelf toe en vinkt ie tevens aan)

Op Toestel usb fout opsporing aanzetten

In samfw tool, via info knop adb testen (indien juist verbonden geeft ie info weer)

Haal usb-c uit t toestel (wel in laptop laten) zet gsm uit
Nu ga we naar download mode dit gaat dmv volume up en down tegenlijk in te drukken en hierna de usb kabel in te pluggen in t toestel

(In samfw kun je nu testen of er verbinding is via de info knop en dan samsung download mode info)

laatste stap "FLASH" Toestel is nu ge-update naar de meest recente firmware.
(daarmee is ook system webview up2date, dit was versie 117* en is nu 126.0.6478.110)

DEZE OPTIE WERKTE NIET >>
Andere optie via adb,
via samfw kun je de laatste update downloaden (op moment van schrijven is dat voor de s24 ultra (eux): S928BXXS4AXKA

Boot your device into recovery mode by running the following command at the command prompt on your PC:
adb reboot recovery

Once your phone is in recovery mode, use the volume buttons to navigate and the power button to select “Apply update from ADB.”

Open the folder where you saved the OTA firmware update.zip file in Step 1.

Open the command prompt at the location of the firmware file.

Run the following command to initiate the ADB sideload process:
adb sideload ota.zip

The OTA installation will begin, and you’ll see the progress on your device’s screen.Please be patient, as the flashing process may take some time. Avoid panicking during this period.

Once the flashing process is complete, your device will automatically reboot.

Iemand binnen t topic hier ervaring mbt de stock samsung?

[ Voor 67% gewijzigd door pielle007 op 21-12-2024 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
pielle007 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:38:
[...]

Wat had ik hier anders moeten doen om de data te behouden ??
Je had de zip moeten uitpakken en handmatig de bestanden moeten koppelen en specifiek HOMECSC moeten gebruiken om je data te behouden. Die zit ook in het zip bestandje.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
MysticX schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:07:
[...]

Je had de zip moeten uitpakken en handmatig de bestanden moeten koppelen en specifiek HOMECSC moeten gebruiken om je data te behouden. Die zit ook in het zip bestandje.
Ok... Had de zip eerder via samfw tool geopend en deze had ie vervolgens zelf uitgepakt, de dag erna heb ik de bestanden 1voor1 geselecteerd. Ga t nu niet meer reproduceren. Genoeg tijd besteed aan t overzetten en instellen.
iig bedankt voor de reactie. Fijne feestdagen voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-06 16:59
Kan je de one ui 7 beta ook in Nederland installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:26

MartNL

xlvg schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:26:
Kan je de one ui 7 beta ook in Nederland installeren?
Klopt dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Blijkbaar heeft t een rede dat mn gsm niet kon updaten & en dus bleef hangen op beveiligingsversie van juli zie xda
Er ontbreekt informatie onder "softwareversie serviceprovider"
Bij mij staat net zoals in t forum vermeld staat onder;
info telefoon, sw gegevens: EUX/-/EUX

(Blijkbaar moet het EUX/EUX/EUX/EUX of EUX-/EUX/EUX zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door pielle007 op 23-12-2024 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
pielle007 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:20:
Blijkbaar heeft t een rede dat mn gsm niet kon updaten & en dus bleef hangen op beveiligingsversie van juli zie xda
Er ontbreekt informatie bij softwareversie serviceprovider, bij mij staat net zoals in t forum vermeld staat bij; info telefoon, sw gegevens: EUX/-/EUX

(Blijkbaar moet het EUX/EUX/EUX/EUX zijn)
Bij mij staat er EUX-/EUX/EUX

ik heb geen problemen met updaten of zo, gekocht rechtstreeks bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
kruila schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:49:
[...]

Bij mij staat er EUX-/EUX/EUX

ik heb geen problemen met updaten of zo, gekocht rechtstreeks bij Samsung.
Heb hem ook rechtstreeks bij Samsung gekocht. Ondanks dat staat er EUX/-/EUX
T verklaart iig waarom ik geen ota update ontvang en dus ook geen toekomstige ota updates ga ontvangen
Heb al met samsung gebeld, mogelijk kunnen ze t aanpassen. Heb via de members app een ticket aangemaakt . wordt vervolgd
(Als t niet opgelost kan worden dan wordt t handmatig update' of t toestel vervangen)

[ Voor 9% gewijzigd door pielle007 op 23-12-2024 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
pielle007 schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:10:
[...]

Heb hem ook rechtstreeks bij Samsung gekocht. Ondanks dat staat er EUX/-/EUX
T verklaart iig waarom ik geen ota update ontvang en dus ook geen toekomstige ota updates ga ontvangen
Heb al met samsung gebeld, mogelijk kunnen ze t aanpassen. Heb via de members app een ticket aangemaakt . wordt vervolgd
(Als t niet opgelost kan worden dan wordt t handmatig update' of t toestel vervangen)
Of je kan kan handmatig via Odin de correct firmware installeren die tevens de correcte CSC bevat.

Toevallig afgelopen week zelf gedaan om een goede factory reset uit te voeren om batterij en WIFI problemen op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
Geraedus schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:42:
[...]

Of je kan kan handmatig via Odin de correct firmware installeren die tevens de correcte CSC bevat.

Toevallig afgelopen week zelf gedaan om een goede factory reset uit te voeren om batterij en WIFI problemen op te lossen.
Uiteraard gedaan via samfw tool (zie paar posts terug) toestel is bijgewerkt op die manier :)

Zag ook bij dit toestel (naast mn eerdere post omtrent de s24+ op mn rpi in adguard home weer verzoeken van *google.com (met ster)
google.onion.com &
www.goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle.com

Heb met adb appcontrol com.sec.ssp.push disabled en mobilewhips uitgezet.
Nav deze post

[ Voor 40% gewijzigd door pielle007 op 23-12-2024 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pielle007
Samsung heeft de sw gepushed, toestel is bijgewerkt en heeft nu EUX-/EUX/EUX
Zie xda evt
Las elders (op pepper) dat de ota nu ook binnenkomt.

[ Voor 21% gewijzigd door pielle007 op 24-12-2024 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:18
pielle007 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:03:
Zie xda evt
Wat is het verschil met deze csc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door SaN op 29-12-2024 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01-06 18:31
Hallo,

Weten jullie hoe ik de app iconen naar normaal formaat kan doen? Ze zijn veel groter dan normaal. Op mijn S24+

Ik heb bij de ontwikkelaarsopties de minimale breedte al kunnen veranderen waardoor het in de app al beter is. maar de iconen zijn nog te groot.

Weet iemand dit?

[ Voor 5% gewijzigd door luukdr98 op 29-12-2024 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:37
Staat je scherm resolutie soms niet goed?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
luukdr98 schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:20:
Hallo,

Weten jullie hoe ik de app iconen naar normaal formaat kan doen? Ze zijn veel groter dan normaal. Op mijn S24+

Ik heb bij de ontwikkelaarsopties de minimale breedte al kunnen veranderen waardoor het in de app al beter is. maar de iconen zijn nog te groot.

Weet iemand dit?
Klein gokje, toevallig de eenvoudige stand aanstaan?
(Instellingen-display-eenvoudige stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
Gismo1979 schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:30:
[...]

Klein gokje, toevallig de eenvoudige stand aanstaan?
(Instellingen-display-eenvoudige stand).
Nopen! Wel slim gokje! De zoomfunctie en alles heb ik ook geprobeerd. En het widget app raster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukdr98
Edgenumber schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:14:
Staat je scherm resolutie soms niet goed?
Als je bedoelt met van HD naar QHD+, nee dat helpt niet. Zie ik overigens ook weinig verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@luukdr98 Zijn de iconen ook groot als je de veilige modus opstart:
https://www.samsung.com/n...laxy-device-in-safe-mode/ ?

Ik neem aan dat je de rasters op 5x6 hebt staan onder startscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
Gismo1979 schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:15:
@luukdr98 Zijn de iconen ook groot als je de veilige modus opstart:
https://www.samsung.com/n...laxy-device-in-safe-mode/ ?

Ik neem aan dat je de rasters op 5x6 hebt staan onder startscherm.
In de veilig modus is het precies hetzelfde. Dus ik denk dat het iets is wat hoort. De rasters heb ik inderdaad zo staan, maar die maken alleen de rijen minder of meer en dat heeft niet veel toevoeging naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Wat noem je groot dan? Gebruik je een andere launcher?
Zijn je iconen vanaf het begin al te groot voor je?

Samsung heeft in de One UI 6 schil grotere iconen dan in UI 5.

[ Voor 52% gewijzigd door Gismo1979 op 30-12-2024 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Heb je een andere launcher al geprobeerd? Is dat daar ook het geval?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-06 19:01
In de app Goodlock onder Home up en dan Home screen, App Icon Setting kan je de grote van de iconen aanpassen. Die instellingen zaten eerst gewoon op de telefoon maar nu in Goodlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
Gismo1979 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:46:
Wat noem je groot dan? Gebruik je een andere launcher?
Zijn je iconen vanaf het begin al te groot voor je?

Samsung heeft in de One UI 6 schil grotere iconen dan in UI 5.
Zoals je zegt in je laatste zin zijn ze wat groter geworden en blijkbaar is dat iets wat mij niet bevalt haha. Maar ik zal ze proberen aan te passen. Misschien moet ik er gewoon aan wennen want ik kom van veel kleinere Google Pixel iconen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
👆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
luukdr98 schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 21:04:
[...]

Zoals je zegt in je laatste zin zijn ze wat groter geworden en blijkbaar is dat iets wat mij niet bevalt haha. Maar ik zal ze proberen aan te passen. Misschien moet ik er gewoon aan wennen want ik kom van veel kleinere Google Pixel iconen af.
Dan is de app goodlock zoals @edtims aangeeft voor jou de oplossing. Daarin kun je de iconen verkleinen.

@iedereen: de beste wensen voor 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
Gismo1979 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:57:
[...]

Dan is de app goodlock zoals @edtims aangeeft voor jou de oplossing. Daarin kun je de iconen verkleinen.

@iedereen: de beste wensen voor 2025.
Ben er inmiddels meer aan gewend! Maar dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
Ik gebruik de Chronus klok/weer/agenda widget. Op mijn S24 pikt alleen de alarm-weergave van alles op welke niet mijn alarmen zijn. Nu heeft de app wel een optie om daar omheen te werken: "alarmen negeren van apps die bekend staan om het misbruiken de Alarm manager API van Android", maar dat haalt niks uit. Iemand die dit ook ervoer en er iets op heeft gevonden?

Kan er zelf verder online weinig nuttigs over vinden.

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
Voor de s24u gebruik ik deze gcam versie en config.
In de app gekozen voor balanced HDR als standaard.
Maakt betere foto's dan de stock cam ondanks de begrenzing door Samsung op 12mp. Hoopvol is de nieuwe cam sw van Samsung UI 7.

&
pielle007 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 11:03:
Zie xda evt
Dit was overigens de reactie van Samsung nav t niet kunnen ophalen van de ota (en t blijven hangen op juli )
De Reactie heeft lang op zich laten wachten, enfin:

"De ontbrekende inverkoopgegevens zijn handmatig geregistreerd op Grasse Server en het apparaat kan nu worden geactiveerd.
Wanneer het apparaat opnieuw wordt opgestart, kan het worden geactiveerd.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux"

[ Voor 63% gewijzigd door pielle007 op 07-01-2025 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06 22:48
S24 Ultra: Wat is het toch eigenlijk een waardeloze telefoon. Ik zit op een strand op Fuerteventura en de telefoon is feitelijk onbruikbaar. Hij wordt bloedheet en het scherm gaat bijna op zwart (hoesje is er af). Niet te doen dus. Zelfde euvel overigens ook met de S23 Ultra, heb ik ook bij me. Iphone 14 Pro Max van vrouwlief, op hetzelfde strand, heeft nergens last van; wordt niet heet en scherm dimt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-06 21:27
Arie De Ruiter schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:32:
S24 Ultra: Wat is het toch eigenlijk een waardeloze telefoon. Ik zit op een strand op Fuerteventura en de telefoon is feitelijk onbruikbaar. Hij wordt bloedheet en het scherm gaat bijna op zwart (hoesje is er af). Niet te doen dus. Zelfde euvel overigens ook met de S23 Ultra, heb ik ook bij me. Iphone 14 Pro Max van vrouwlief, op hetzelfde strand, heeft nergens last van; wordt niet heet en scherm dimt niet.
Mijn ervaring is juist andersom. Met de iPhone wordt juist het scherm snel gedimt en bij de S24U niet.

Als je de app Electron installeert welke temperatuur geeft die aan?

Onderstaande screenshot van mijn S24U met omgevingstemperatuur van 22 graden. Wanneer die in de buurt komt van 38-40 begint het scherm bij mij te dimmen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYmfS5RU-TjV795VM5MYM5Yfd6o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/na47ZbCWW5sEvfZ0REiIaXif.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door ikbenjoeri op 10-01-2025 16:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:24

DataGhost

iPL dev

Er is natuurlijk ook een flink verschil tussen een telefoon die je in een tas of onder een handdoek hebt liggen, en eentje die gewoon in de volle zon heeft liggen bakken. Die iPhone gaat heus wel een keer klagen. Oja en de kleur kan ook nog uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Arie De Ruiter schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:32:
:? Ik deel jouw ervaringen (helaas) niet. Heb je niks aan maar wel vreemd dat jouw meerdere Ultra's dit vertonen. Mijn S24U heeft begin 2024 een hele week gewoon in de zon gelegen in Sharm El Sheikh (Egypte); naast me op het zonnebedje om te luisteren / lezen / luisterboek en daar was het gemiddeld 25 graden (en zat ik uit de wind lekker op het resort).

Andersom heb ik wel ruzie met de 24U; als het kouder is dan ongeveer 10 graden (binnen of buiten), loopt de batterij juist snel leeg. Hij blijft wel bruikbaar maar ik denk dat er 15% meer geslurpt wordt. En voor de mensen die zich afvragen "binnen 10 graden??"; yup, sportgebouw met relatief slechte isolatie & verwarming ;(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06 22:48
Mijn ervaring is juist andersom. Met de iPhone wordt juist het scherm snel gedimt en bij de S24U niet.

Als je de app Electron installeert welke temperatuur geeft die aan:
ELECTRON geeft bijna 40 graden aan, scherm is gedimd en dus bijna onleesbaar.
Heb alleen deze browser en Electron dus

Kleur is creme, de meest lichte kleur.
Expres zo gekocht om in de zon te kunnen gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 12-01-2025 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 01:12

sjaool

Every life should have 9 cats

Zijn er al mensen met een S24 Ultra die met smart uitkijken naar de S25 Ultra?
Ik zie tot nu toe te weinig ontwikkeling om te zeggen dat ik ga overstappen.
Een iets snellere cpu en de ontwikkeling op het gebied van de camera's lijkt zowat stil te staan.
Dit is voor mij niet genoeg. De AI doet mij eigenlijk niets. Dat is voor mij meer een gimmick dan dat het echt iets toevoegt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 12 januari 2025 @ 01:43:
Een iets snellere cpu en de ontwikkeling op het gebied van de camera's lijkt zowat stil te staan.
Dit is voor mij niet genoeg. De AI doet mij eigenlijk niets. Dat is voor mij meer een gimmick dan dat het echt iets toevoegt.
Ik kijk met heel erg nieuwsgierigheid uit naar de S25 Ultra. Ik heb besloten om mijn S24 Ultra te behouden en ik zie geen reden om te upgraden naar een S25 Ultra. Ik heb vorige jaar al een flinke korting gehad, totaal €741 korting gekregen 1TB voor de prijs van 512GB en inruil van mijn S22 Ultra 512GB €401 + €100 extra van Samsung totaal €501.

Ik doe ook niks met AI, wel eens voor de grap een keer getest tussen een telefoongesprek. Mijn neef in het Frans en ik in het Engels. Ik kan tot en met Android 21 blijven met de S24 Ultra en security updates tot aan januari van 2031. De vraag hou ik dat vol. In ieder geval sla ik de S25 Ultra dus over. Mijn vrouw gaat ook niet upgraden naar een S25 Ultra en blijft op haar S24 Ultra 1TB. Mijn vrouw kreeg totaal €610 korting na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.

Ik ben benieuwd of Samsung dit keer ook 1TB voor de prijs van 512GB gaat geven?

[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 12-01-2025 03:05 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Ben enorm benieuwd naar de performance van de Snapdragon Elite enof deze nu foto's sneller kan afronden na het maken van een foto, zeker na het maken van een foto met de 200 megapixel camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
De enige reden dat ik wil overstappen is de Exynos proccesor.
Ik heb de s24 plus versie.
Als het goed is komt er nu een snapdragon.

Ik wil kijken of ze interessante korting bieden met inruil van mijn huidig toestel.
Heb me aangemeld voor de preorder, geen mail van gekregen dat het gelukt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 01:12

sjaool

Every life should have 9 cats

Van der Berg schreef op zondag 12 januari 2025 @ 03:02:
[...]

Ik kijk met heel erg nieuwsgierigheid uit naar de S25 Ultra. Ik heb besloten om mijn S24 Ultra te behouden en ik zie geen reden om te upgraden naar een S25 Ultra. Ik heb vorige jaar al een flinke korting gehad, totaal €741 korting gekregen 1TB voor de prijs van 512GB en inruil van mijn S22 Ultra 512GB €401 + €100 extra van Samsung totaal €501.

Ik doe ook niks met AI, wel eens voor de grap een keer getest tussen een telefoongesprek. Mijn neef in het Frans en ik in het Engels. Ik kan tot en met Android 21 blijven met de S24 Ultra en security updates tot aan januari van 2031. De vraag hou ik dat vol. In ieder geval sla ik de S25 Ultra dus over. Mijn vrouw gaat ook niet upgraden naar een S25 Ultra en blijft op haar S24 Ultra 1TB. Mijn vrouw kreeg totaal €610 korting na inruil van haar Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.

Ik ben benieuwd of Samsung dit keer ook 1TB voor de prijs van 512GB gaat geven?
Hier dus net zo. Ik heb de S24 Ultra 1TB met een zeer grote korting kunnen kopen. Ik denk niet dat dat dit jaar ook zo zal gaan. Ik mag ook al verlengen bij Vodafone maar ik denk niet dat dat meer voordeel op gaat leveren dan kopen bij Samsung zelf. De 24 Ultra bevalt ook prima. De batterij gaat lang mee en het is zeker geen langzame telefoon voor de dingen die ik ermee doe. 22 januari dus afwachten maar ik denk dat de S24 Ultra een blijvertje is. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
ikbenjoeri schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:03:
[...]

Als je de app Electron installeert welke temperatuur geeft die aan?

Onderstaande screenshot van mijn S24U met omgevingstemperatuur van 22 graden. Wanneer die in de buurt komt van 38-40 begint het scherm bij mij te dimmen.

[Afbeelding]
Hoe heb jij dat batterijpercentage zo geregeld (rechts bovenin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:20:
[...]

Hier dus net zo. Ik heb de S24 Ultra 1TB met een zeer grote korting kunnen kopen. Ik denk niet dat dat dit jaar ook zo zal gaan. Ik mag ook al verlengen bij Vodafone maar ik denk niet dat dat meer voordeel op gaat leveren dan kopen bij Samsung zelf. De 24 Ultra bevalt ook prima. De batterij gaat lang mee en het is zeker geen langzame telefoon voor de dingen die ik ermee doe. 22 januari dus afwachten maar ik denk dat de S24 Ultra een blijvertje is. :P
Onze S24 Ultra is inderdaad supersnel en alles doet het nog steeds snel. Goede accuduur inderdaad, mooie scherm, goede geluid en camera's! Op mijn S24 Ultra 1TB heb ik al 53% van de opslag gebruik. Ik heb hem gekocht direct bij Samsung en niet via Odido.

22 januari ga ik uit nieuwsgierigheid kijken op Samsung, maar niet upgraden

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-05 15:26
De S24 Ultra bevalt mij zo goed dat ik hem nog een aantal jaar zal houden denk ik. Ik had graag een upgrade van de 3x zoom camera willen hebben (die gebruik ik vaak omdat die geen wide angle lens heeft die alle proporties vervormt), maar die blijft onveranderd.
Bovendien vind ik het nieuwe ontwerp van de S25 Ultra met de afgeronde hoeken veel minder mooi. Ik vind de vierkante hoeken juist prachtig en (helaas) uniek.
HerZon schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:50:
[...]

Hoe heb jij dat batterijpercentage zo geregeld (rechts bovenin)?
Gokje: hij zal een beta van OneUI 7 gebruiken. In OneUI 7 ziet het batterijpercentage er zo uit.

Vraag van mijn kant: zijn er anderen die de laatste paar dagen aan het worstelen zijn met de kleuren van hun S24 Ultra? Ineens waren de kleuren heel flets, of juist weer te geel... en toen begin ik te klooien met het "comfortabel scherm voor uw ogen" en de intensiteit, maar ik krijg hem niet meer zoals ie was. Heel raar.

Maar verder vind ik het dus een heerlijk toestel, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-06 13:42
Van der Berg schreef op zondag 12 januari 2025 @ 03:02:
[...]
Waar heb jij die korting dan gekregen?
Ik ben wel in de markt voor een S25U (of OP13) maar wil geen abbo, alleen een toestel.
Zit die korting dan bij Samsung rechtstreeks of bij een winkel zoals mobiel.nl of belsimpel.nl?

En geldt dat dan alleen bij de release?
Niet na bv 1 maand als er reviews zijn van zowel de S25U als de OP13.

De OP13 (512/16) kun je nu via KPN voor rond de 850,- kopen.
De reviews erover zijn lovend (behalve bij tweakers) en deze loopt op batterij gebied en laden ver voor tov de S25U.

Maar ik wil de beste camera's voor zowel foto als video en met name op dat laatste laat de OP13 wat steekjes vallen. Apple is voor mij ivm iOS geen optie. Ik weet ook niet of ik van One UI blij ga worden.
Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij stock Android in de buurt blijven.

[ Voor 0% gewijzigd door Joop_Klepzeiker op 12-01-2025 14:16 . Reden: typo ]

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joop_Klepzeiker schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:13:
[...]

Waar heb jij die korting dan gekregen?
Ik ben wel in de markt voor een S25U (of OP13) maar wil geen abbo, alleen een toestel.
Zit die korting dan bij Samsung rechtstreeks of bij een winkel zoals mobiel.nl of belsimpel.nl?

En geldt dat dan alleen bij de release?
Niet na bv 1 maand als er reviews zijn van zowel de S25U als de OP13.

De OP13 (512/16) kun je nu via KPN voor rond de 850,- kopen.
De reviews erover zijn lovend (behalve bij tweakers) en deze loopt op batterij gebied en laden ver voor tov de S25U.

Maar ik wil de beste camera's voor zowel foto als video en met name op dat laatste laat de OP13 wat steekjes vallen. Apple is voor mij ivm iOS geen optie. Ik weet ook niet of ik van One UI blij ga worden.
Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij stock Android in de buurt blijven.
Ik heb hem direct besteld bij Samsung online bij de Pre-Order nog voordat hij op de markt zou komen. Ik heb hem direct via Samsung besteld en niet via Odido.

• 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240
• Inruil van mijn S22 Ultra 512GB €401 + €100 extra van Samsung
Originele prijs: €1.809

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKfAHwR6_aCyGAe3-Jr873z0j1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0n6vhDZPKnNcnxsTWZ8yO7Ue.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybLvpZdn1yVK9r-2gRRro9WCDGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ssCwLtvFMIxkUZZHSYzGxzSS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qctcm2vyJ4YKKCGngLx3XHOs8K4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7UWkcM15jWnuVWybWx3zzAGI.jpg?f=fotoalbum_large
Links mijn toestel en rechts de S24 Ultra van mijn vrouw, beide met 1TB.

22 januari 2025 begint de Pre-Order fase en ik ben dit jaar benieuwd

[ Voor 23% gewijzigd door Van der Berg op 12-01-2025 16:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theratron
Voor de kortingjagers: check ook de speciale Samsung website van de ING ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Theratron schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:59:
Voor de kortingjagers: check ook de speciale Samsung website van de ING ;)
Dat is inderdaad een erg goede korting van ING, ik kreeg 15% korting en met een aparte code nog eens 5% korting bij aanschaf op mijn Tab S10+ en 50% gaf Samsung korting op accessoires op mijn Watch Ultra en de Buds 3 Pro en Book Cover AI keyboard met trackpad :)

Ik ben ontzettend benieuwd. Wat zal dit keer allemaal in de kortingen komen.

Wat ik persoonlijk jammer vind dat ze geen model uitbrengen met de S25 of S24 Ultra met 2TB intern

[ Voor 15% gewijzigd door Van der Berg op 12-01-2025 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Van der Berg schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:33:
[...]

Wat ik persoonlijk jammer vind dat ze geen model uitbrengen met de S25 of S24 Ultra met 2TB intern
Ik heb nu een 512 Gb, maar zou aan 256 ruim voldoende hebben. Waar vul je 2 TB mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Theratron schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:34:
[...]

Vraag van mijn kant: zijn er anderen die de laatste paar dagen aan het worstelen zijn met de kleuren van hun S24 Ultra? Ineens waren de kleuren heel flets, of juist weer te geel... en toen begin ik te klooien met het "comfortabel scherm voor uw ogen" en de intensiteit, maar ik krijg hem niet meer zoals ie was. Heel raar.

Maar verder vind ik het dus een heerlijk toestel, haha.
Ik had paar dagen geleden wel dat de comfortmodus (ingesteld op tijd) erg vroeg begon en extreem (rood/oranje) was.
Was eigenlijk maar één dag en daarna niet meer opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Mau_Maus schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:24:
[...]

Ik had paar dagen geleden wel dat de comfortmodus (ingesteld op tijd) erg vroeg begon en extreem (rood/oranje) was.
Was eigenlijk maar één dag en daarna niet meer opgevallen.
Thanks! Bij mij was het scherm ineens extreem flets ook. Toch vreemd ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
coenox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:50:
[...]

Ik heb nu een 512 Gb, maar zou aan 256 ruim voldoende hebben. Waar vul je 2 TB mee?
Je kan ten eerste niet meer uitbreiden met een Micro-SD kaartje. Je kan uiteraard de USB-C poort omtoveren tot een Micro-SD slotje of externe HDD maar handig is dat weer niet. Extra ruimte is altijd goed. Bijvoorbeeld op mijn S24 Ultra 1TB gebruik ik al 53% van de opslagruimte 552,1GB al.

Op mijn Tab S10+ heb ik een 512GB intern en heb ik een SanDisk Ultra 1.5TB Micro-SD kaartje erin.

Ik wil niet meer als vroeger en ik had steeds een te kort aan opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Van der Berg schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:54:
[...]

Je kan ten eerste niet meer uitbreiden met een Micro-SD kaartje. Je kan uiteraard de USB-C poort omtoveren tot een Micro-SD slotje of externe HDD maar handig is dat weer niet. Extra ruimte is altijd goed. Bijvoorbeeld op mijn S24 Ultra 1TB gebruik ik al 53% van de opslagruimte 552,1GB al.

Op mijn Tab S10+ heb ik een 512GB intern en heb ik een SanDisk Ultra 1.5TB Micro-SD kaartje erin.

Ik wil niet meer als vroeger en ik had steeds een te kort aan opslag.
Maar waar vul je het dan mee? Foto's, video's, apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
coenox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:26:
[...]

Maar waar vul je het dan mee? Foto's, video's, apps?
Ik heb veel video's en Foto's o.a. van vakantie. Apps heb ik ook best redelijk veel

Op mijn S24 Ultra:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHqgk16rUTOCU8GmhFnoDBfgOPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YcDI9cLEuoXSKm0vWAQlQioo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door Van der Berg op 13-01-2025 06:42 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen