Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-05 19:34
MonkeySleeve schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:48:
Heb vrijdag de Galaxy S24 gekocht, erg mooi dingetje en ben nog wat aan het spelen met de instellingen. Wat ik eigenlijk beetje mis is een notificatie lichtje. Ik zag wel iets over Edge lighting maar dat lijkt niet helemaal te werken.
Dit is niet precies wat je vraagt, maar kan misschien wel een oplossing zijn:

Instellingen - vergrendelscherm en AOD- Always on Display aanzetten, daarna die optie ff vasthouden en dan
bij "wanneer weergeven" "voor nieuwe meldingen" aan zetten.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:46

MonkeySleeve

It's just Monkey business

kruila schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:11:
[...]

Dit is niet precies wat je vraagt, maar kan misschien wel een oplossing zijn:

Instellingen - vergrendelscherm en AOD- Always on Display aanzetten, daarna die optie ff vasthouden en dan
bij "wanneer weergeven" "voor nieuwe meldingen" aan zetten.
Oh dat is in ieder geval al iets! Dank :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Heb vrijdag de Galaxy S24 gekocht, erg mooi dingetje en ben nog wat aan het spelen met de instellingen. Wat ik eigenlijk beetje mis is een notificatie lichtje. Ik zag wel iets over Edge lighting maar dat lijkt niet helemaal te werken.
Ik gebruik zelf aodNotify hiervoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 24-11-2024 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu de Samsung Galaxy S25 generatie aan zit te komen januari 2025. Uit mijn eigen ervaring in het verleden als er een nieuwe generatie uit komt, worden hoesjes en screenprotector van de vorige generatie minder of zelfs helemaal uit de markt gehaald. Deze ervaring heb ik eerder gehad. In het verleden heb ik meegemaakt dat het hoesje opeens gebroken was en het niet meer verkrijgbaar was. Vandaag daarom opnieuw besteld als reserve:

• 2× Otterbox Symmetry Galaxy S24 Ultra hoesje transparant.

• 2× PanzerGlass Ultra Wide glazen Galaxy S24 Ultra screenprotector met applicator

Ik heb van ieder 2 keer besteld. Mijn vrouw heeft ook een S24 Ultra. Ik had deze in Januari 2024 ook al besteld. Een PanzerGlass screenprotector is al eens gebroken (originele scherm schadevrij) op mijn S24 Ultra en heb ik toen mijn reserve screenprotector er opgeplakt. Hoesje dat ik gebruik sinds aankoop S24 Ultra. Mijn vrouw gebruikt hetzelfde hoesje en screenprotector bij aankoop S24 Ultra sinds januari 2024.

Als het mij gaat lukken ten minste wil ik 7 jaar doen met mijn S24 Ultra.

[ Voor 15% gewijzigd door Van der Berg op 24-11-2024 23:57 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-12-2024
Op de Samsung site , vanwege Black Friday of komst S25 : nu voor €15 ipv €39,99Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVFMMHClgVMSJsJu1XRClI6XYQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nkrl8qc1iyv8fNAFXs1nh1XV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:07
brouwerchris schreef op maandag 25 november 2024 @ 07:41:
Op de Samsung site , vanwege Black Friday of komst S25 : nu voor €15 ipv €39,99[Afbeelding]
Bij div zaken goedkoper, hoesje krijgt slechte beoordelingen, toestel wordt snel warm en hoesje scheurt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Laatst online: 19-05 17:57
Eerste keer dat ik m'n S24U laat vallen in het water en meteen in de zee in Indonesië helaas. Daarna wel even in schoonwater onder water gedompeld om het zoute water er af te krijgen.

Gisteravond na drogen laadde hij goed op, maar sinds vanochtend blijft ie een melding geven dat er water of vuil in de oplaadpoort zit. Dit terwijl ie goed schoon is en het vuil heb ik er uit gehaald met een houten tandenstoker. Nu heb ik cache van usbsetting app geleegd, ook android system app gedwongen gestopt, meerdere oplaadkabels geprobeerd maar helaas.

Nu maar een wireless power bank gekocht hier voor een te hoge prijs. Lees dat meerdere mensen dit hebben gehad, te lezen op Reddit. Hier ook mensen die dit hebben gehad? Ik heb wel de meest recente OneUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 14:52
Santee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:14:
[...]

Ik had maandag wel dat ik ging wandelen en mn Alltrails app verloor de gps na 1 km, Garmin horloge ging vrolijk door hele wandeling lang. Met iphone nooit last van gehad. Ik zal het eens vaker testen.
Opnieuw viel gisteren tijdens een wandeling de GPS een stukje uit op mijn Alltrails app, zeer vreemd. Zou ook aan de app kunnen liggen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:46
ChefRopes schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:04:
Eerste keer dat ik m'n S24U laat vallen in het water en meteen in de zee in Indonesië helaas. Daarna wel even in schoonwater onder water gedompeld om het zoute water er af te krijgen.

Gisteravond na drogen laadde hij goed op, maar sinds vanochtend blijft ie een melding geven dat er water of vuil in de oplaadpoort zit. Dit terwijl ie goed schoon is en het vuil heb ik er uit gehaald met een houten tandenstoker. Nu heb ik cache van usbsetting app geleegd, ook android system app gedwongen gestopt, meerdere oplaadkabels geprobeerd maar helaas.

Nu maar een wireless power bank gekocht hier voor een te hoge prijs. Lees dat meerdere mensen dit hebben gehad, te lezen op Reddit. Hier ook mensen die dit hebben gehad? Ik heb wel de meest recente OneUI.
Heb het meerdere keren gehad, vooralsnog niet met de S24 Ultra maar wel met mijn vorige Galaxy-telefoons. Het kan een paar dagen duren maar het ging altijd vanzelf weer over. Het is alleen wel k*t dat je tijdens die periode niet betrouwbaar bekabeld kunt opladen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronald_B
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-03 14:39
Van der Berg schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:37:
Nu de Samsung Galaxy S25 generatie aan zit te komen januari 2025. Uit mijn eigen ervaring in het verleden als er een nieuwe generatie uit komt, worden hoesjes en screenprotector van de vorige generatie minder of zelfs helemaal uit de markt gehaald. Deze ervaring heb ik eerder gehad. In het verleden heb ik meegemaakt dat het hoesje opeens gebroken was en het niet meer verkrijgbaar was. Vandaag daarom opnieuw besteld als reserve:

• 2× Otterbox Symmetry Galaxy S24 Ultra hoesje transparant.

• 2× PanzerGlass Ultra Wide glazen Galaxy S24 Ultra screenprotector met applicator

Ik heb van ieder 2 keer besteld. Mijn vrouw heeft ook een S24 Ultra. Ik had deze in Januari 2024 ook al besteld. Een PanzerGlass screenprotector is al eens gebroken (originele scherm schadevrij) op mijn S24 Ultra en heb ik toen mijn reserve screenprotector er opgeplakt. Hoesje dat ik gebruik sinds aankoop S24 Ultra. Mijn vrouw gebruikt hetzelfde hoesje en screenprotector bij aankoop S24 Ultra sinds januari 2024.

Als het mij gaat lukken ten minste wil ik 7 jaar doen met mijn S24 Ultra.
Als je nu al bang bent dat je vanaf januari al geen screenprotectors en hoesjes meer kan kopen voor je S24 dan zal ik maar groot inslaan als je 7 jaren met je telefoon wil doen.

Die hoesjes en screenprotectors blijven echt nog wel een tijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-05 10:53

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik miste dit in het begin ook maar nu niet meer. Maar dat komt ook omdat ik de meldingen binnenkrijg op mijn Amazfit Balance. Edge Lighting is niet echt een oplossing omdat deze maar een paar seconden zichtbaar is.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08
sjaool schreef op maandag 25 november 2024 @ 23:27:
[...]

Ik miste dit in het begin ook maar nu niet meer. Maar dat komt ook omdat ik de meldingen binnenkrijg op mijn Amazfit Balance. Edge Lighting is niet echt een oplossing omdat deze maar een paar seconden zichtbaar is.
Kan je het always on display niet configureren zodat het doet wat je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
kwon schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:24:
[...]

Heb het meerdere keren gehad, vooralsnog niet met de S24 Ultra maar wel met mijn vorige Galaxy-telefoons. Het kan een paar dagen duren maar het ging altijd vanzelf weer over. Het is alleen wel k*t dat je tijdens die periode niet betrouwbaar bekabeld kunt opladen.
Nu naar nog een keer in drinkwater ondergedompeld en nu doet ie t. Maar moest wel het kabeltje 180 graden draaien in de aansluiting. Dat bedoel je zeker met dat het een paar dagen duurt voordat weer betrouwbaar laden wordt?

Maar fijn om te weten dat het weer goed kan komen. Zoute water zal niet veel goeds doen met de usb poort helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

418O2 schreef op maandag 25 november 2024 @ 23:30:
[...]

Kan je het always on display niet configureren zodat het doet wat je wil?
Kan, zoals hierboven wordt gezegd. Ik gebruik het always on display verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Laatst online: 09:46
ChefRopes schreef op maandag 25 november 2024 @ 23:32:
[...]

Nu naar nog een keer in drinkwater ondergedompeld en nu doet ie t. Maar moest wel het kabeltje 180 graden draaien in de aansluiting. Dat bedoel je zeker met dat het een paar dagen duurt voordat weer betrouwbaar laden wordt?
Nee, niet helemaal. Bij mij ging die vochtigheidsmelding vaak al snel weg. En toen dacht ik, fijn, nu kan ik weer bekabeld gaan opladen. Maar op het moment dat ik de kabel dan aansloot kreeg ik die melding weer, aangevuld met een waarschuwing dat ik de kabel direct moest loskoppelen.

Als je telefoon in zoutwater is geweest dan is het sowieso goed om hem zo snel mogelijk met zoetwater af te spoelen want het zout is echt funest voor je telefoon. Maar het beste is om je telefoon helemaal niet in aanraking te laten komen met zoutwater.

Zwembaden, waterparken etc. zijn in mijn ervaring overigens geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
kwon schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 08:40:
[...]

Nee, niet helemaal. Bij mij ging die vochtigheidsmelding vaak al snel weg. En toen dacht ik, fijn, nu kan ik weer bekabeld gaan opladen. Maar op het moment dat ik de kabel dan aansloot kreeg ik die melding weer, aangevuld met een waarschuwing dat ik de kabel direct moest loskoppelen.

Als je telefoon in zoutwater is geweest dan is het sowieso goed om hem zo snel mogelijk met zoetwater af te spoelen want het zout is echt funest voor je telefoon. Maar het beste is om je telefoon helemaal niet in aanraking te laten komen met zoutwater.

Zwembaden, waterparken etc. zijn in mijn ervaring overigens geen probleem.
Ah ja zo bedoelde ik t ook. Ik krijg die melding zo af en toe. Maar denk ook door die plons dat ie gevoeliger is geworden. Luchtvochtigheid hier in Indonesië is aardig hoog, dus dat zal ook meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik herinner mij op mijn S20 Ultra kreeg ik ook melding van vocht. Ik ben langs gegaan bij Samsung officiële shop. Het is toen schoongemaakt bij de USB-C ingang

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Van der Berg schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:41:
Ik herinner mij op mijn S20 Ultra kreeg ik ook melding van vocht. Ik ben langs gegaan bij Samsung officiële shop. Het is toen schoongemaakt bij de USB-C ingang
Ja die ga ik hier denk ik ook ergens opzoeken. Snelladen doet t ook niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChefRopes schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:43:
[...]

Ja die ga ik hier denk ik ook ergens opzoeken. Snelladen doet t ook niet meer.
Dat deed het ook niet bij mij, snellader. Na dat ik langs ging bij Samsung was het weer goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:59
Zojuist een bestelling geplaatst voor de S24 Ultra met 512GB. Sinds deze week haperde mijn P30 Pro regelmatig met de camera focus, dus hij moest na 5,5 jaar toch maar gaan plaatsmaken voor iets nieuws. Als ik er weer 5,5 jaar of langer mee doe is het de investering best waard dacht ik zo. We gaan zien hoe die bevalt!

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Master FX schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:52:
Zojuist een bestelling geplaatst voor de S24 Ultra met 512GB. Sinds deze week haperde mijn P30 Pro regelmatig met de camera focus, dus hij moest na 5,5 jaar toch maar gaan plaatsmaken voor iets nieuws. Als ik er weer 5,5 jaar of langer mee doe is het de investering best waard dacht ik zo. We gaan zien hoe die bevalt!
Wel grappig, heb zelf ook heel lang de p30 pro and mate 20 pro gehad. Geweldige toestellen, ondanks van Huawei, goeie software, beste cameras ooit, kon geen Samsung aan tippen. Maar gebrek aan google framework support was de doodsteek. Hierna korte tour gemaakt naar oneplus en en sinds de 22 serie ook bij Samsung (Ultra serie).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
MaDLiVe schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:52:
[...]

Wel grappig, heb zelf ook heel lang de p30 pro and mate 20 pro gehad. Geweldige toestellen, ondanks van Huawei, goeie software, beste cameras ooit, kon geen Samsung aan tippen. Maar gebrek aan google framework support was de doodsteek. Hierna korte tour gemaakt naar oneplus en en sinds de 22 serie ook bij Samsung (Ultra serie).
Hoe bevallen de foto's vergeleken met de P30 Pro?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Master FX schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:04:
[...]

Hoe bevallen de foto's vergeleken met de P30 Pro?
Bij voldoende licht echt een stuk beter en de P30p begon wel echt z'n jaren te tonen. Maar bij weinig licht matched weinig de Huawei moet ik zeggen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik heb nog een S20 en zit te twijfelen om vandaag nog een s24 te halen of te wachten op de s25.
S25 zou een sterk verbeterde camera's krijgen en wereldwijd de snapdragon soc?

Wat is wijsheid? Gebruik de telefoon voornamelijk om te appen, internet browsen en uiteraard voor foto's filmpjes, maar geen heavy stuff oid.
Batterij van mijn s20 is na 4 jaar wel brak en krijgt ook geen android updates meer. Dus wil wel overstappen.

Twijfel alleen of de stap tussen de s24 en s25 groot zal zijn of dat ik beter nu een s24 kan halen afkomende van een s20.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:50
Samsung heeft vaak goede pre-order aanbiedingen, als je nog kunt wachten loont het misschien meer om daarvoor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:56
dutchgio schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:27:
Samsung heeft vaak goede pre-order aanbiedingen, als je nog kunt wachten loont het misschien meer om daarvoor te gaan.
Dit beaam ik, ik zou ook wachten.

Ik heb uiteindelijk, zonder inruilkorting, 958 euro betaald voor de S24 Ultra 512GB. Achteraf gezien had ik m'n S21 Ultra moeten inruilen, want je kreeg ook voor een 0 euro toestel (scherm van m'n S21 is stuk) nog steeds een extra inruilkorting. Ik denk dat ik daarmee rond de 800 euro was uitgekomen.
Titanium Gray
512 GB
Aantal: 1 Totaal: € 985,12
12% Galaxy S24 Ultra pre-registratievoordeel verrekend
€150 Galaxy S24 Ultra earlybird voordeel verrekend
€50 Galaxy S24 Ultra pre-registratievoordeel verrekend
€90 voordeel toegepast op de Galaxy S24 Ultra

[ Voor 52% gewijzigd door sn0x0r op 02-12-2024 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
maar zal de s25 ook aanzienlijk beter zijn dan de s24?

want de update van bv s23 naar s24 was ook niet heel spectaculair.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 20:03
Qosmic schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:59:
Ik heb nog een S20 en zit te twijfelen om vandaag nog een s24 te halen of te wachten op de s25.
Misschien wel, wellicht ook niet:
nieuws: Geekbench-listing laat Samsung Galaxy S25+ zien met Exynos 2500-soc

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-05 11:26

JeeVee

Mens agitat molem

*O* December update -O-

Update geïnstalleerd, erg vroeg in de maand.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
JeeVee schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:45:
*O* December update -O-

Update geïnstalleerd, erg vroeg in de maand.
Hier gewoon een tweede November update. December laat nog ff op zich wachten. ;)

@Qosmic Als je kunt zou ik nog wachten tot de S25 uit is. Dan komen er reviews uit en is het duidelijk wat hier in Nederland geleverd wordt. De S24 kun je dan ook nog wel krijgen.
Zo kun je mijn inziens een betere keuze maken op de correcte informatie.

[ Voor 32% gewijzigd door Gismo1979 op 02-12-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 19-05 11:26

JeeVee

Mens agitat molem

Gismo1979 schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:50:
[...]

Hier gewoon een tweede November update. December laat nog ff op zich wachten. ;)
Je hebt gelijk, te vroeg gejuichd! 8)7

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:33
Op de S23 (die heb ik ook nog hier op bureau staan) is de november update nog niet eens beschikbaar 8)7

Laatste EUX update is daar van 1-10-2024 !!

Dan doet de 24 het weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
robbvdb schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:07:
Op de S23 (die heb ik ook nog hier op bureau staan) is de november update nog niet eens beschikbaar 8)7

Laatste EUX update is daar van 1-10-2024 !!

Dan doet de 24 het weer een stuk beter.
Toch zou de S23 serie vandaag een update krijgen:
https://www.galaxyclub.nl...galaxy-s23-en-s24-series/
(al hoort dit niet in dit topic thuis ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05 22:05

Wat is wijsheid? Gebruik de telefoon voornamelijk om te appen, internet browsen en uiteraard voor foto's filmpjes, maar geen heavy stuff oid.
Batterij van mijn s20 is na 4 jaar wel brak en krijgt ook geen android updates meer. Dus wil wel overstappen.

Twijfel alleen of de stap tussen de s24 en s25 groot zal zijn of dat ik beter nu een s24 kan halen afkomende van een s20.
Ik ga sowieso wachten op de S25U en dan ga ik kiezen tussen de OP13 en de S25U.
Ik heb gisteren een vergelijking gezien waarin de OP13 de S24U op alle fronten voorbij ging!

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik zou wachten als ik jou was op de S25. Je zegt dat je een S20 heb. Dus de stap van een S20 naar S25 zal nog iets groter zijn. De S25 komt al volgende maand Januari 2025 uit. Jij moet trouwens niet vergelijking maken tussen S24 en S25 vind ik, maar eerder tussen S20 en de S25. Je krijgt ook weer 7 jaar security updates tot 2032 en OS tot Android 22!

Volgens Tech Odyssey is de Snapdragon Elite-soc 8 een zeer spectaculaire SoC. Wat ik hoor en als dat waar is, zit hij in alle versies

Misschien zal Samsung weer grootst uitpakken bij Pre-Order. Ik kreeg afgelopen jaar bij Pre-Order het upgraden naar mijn S24 Ultra 1TB, 741 euro totaal korting. Dit was na inruil van mijn S22 Ultra 512GB €401 + €100 extra totaal 501 en 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240. Toestel kostte totaal €1.809

Er is geen garantie dat Samsung dit weer doet, maar de kans is er. Mijn vrouw heeft ook een S24 Ultra 1TB, Pre-Order gedaan en ze kreeg €610 korting ze had een Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB daarop kreeg ze €270 + €100 extra en 1TB voor de prijs van 512GB t.w.v €240.

Wij hebben dit alles los gekocht bij Samsung. Ik wilde dit niet meer via Odido veel beter en geen registratie van het BKR.

Ik zelf ga niet upgraden naar de S25 Ultra, maar toch ben ik er erg benieuwd naar.

2024 is het jaar dat ik grootst heb ingekocht bij Samsung voor mij, met de S24 Ultra, Tab S10+, Watch Ultra en de Buds 3 Pro :)

[ Voor 18% gewijzigd door Van der Berg op 02-12-2024 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Korting en inruil moeten we natuurlijk niet door mekaar halen.

En de korting was ook op de 'speciale' kleuren, wat Samsung (haast) niets extra kost om te produceren.

Mijn toestel -in dat baby-blauw, 1TB Ultra) ging dan ook 'op papier' van ong. 1800 naar 1000.

Wat Samsung dit jaar doet is even afwachten natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbvdb schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:14:

En de korting was ook op de 'speciale' kleuren, wat Samsung (haast) niets extra kost om te produceren.

Mijn toestel -in dat baby-blauw, 1TB Ultra) ging dan ook 'op papier' van ong. 1800 naar 1000.

Ik kon alle kleuren kiezen dat op de Samsung website als Pre-Order stond. Ik heb Titanium Orange en mijn vrouw heeft in Titanium Yellow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
robbvdb schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:14:

Met pre-registratie kwam je op 985 voor de ultra 512gb. Na die periode was de S24 Ultra enkel aanzienlijk duurder te verkrijgen. Korting was er dus weldegelijk, ook op de standaard kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Van der Berg schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:19:
[...]

Ik kon alle kleuren kiezen dat op de Samsung website als Pre-Order stond. Ik heb Titanium Orange en mijn vrouw heeft in Titanium Yellow.
Klopt! Er staat me alleen bij dat de exclusieve kleuren normaal beduidend duurder waren, maar niet in de aanbiedingen tijdens release.

De korting was op die modellen daardoor wezenlijk groter.

In ieder geval KAN het straks weer de moeite zijn als de kortingen net zo goed worden als vorig jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchgio schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:12:
[...]

Met pre-registratie kwam je op 985 voor de ultra 512gb. Na die periode was de S24 Ultra enkel aanzienlijk duurder te verkrijgen. Korting was er dus weldegelijk, ook op de standaard kleuren.
De S24 Ultra 1TB is op dit moment nog steeds duurder dan wat ik er destijds bij de introductie voor heb betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-05 15:27
sjaool schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 23:57:
[...]

De S24 Ultra 1TB is op dit moment nog steeds duurder dan wat ik er destijds bij de introductie voor heb betaald. :)
Had je ook na cashback en zonder inruil er 528 eur voor het toestel betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-05 19:34
Ik dacht toch echt dat je voor prijzen in een ander topic moest zijn?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SamSid schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:37:
[...]

Had je ook na cashback en zonder inruil er 528 eur voor het toestel betaald?
Nee, zonder abonnement en mijn S23 Ultra verkocht bij een inkoper. Ik kwam uit rond de €300 wat ik ervoor betaald heb. Bij Samsung was de S24 Ultra 1TB toen geloof ik €1050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 08:48
Afgelopen weekend heb ik mijn S24 Ultra helaas op steen laten gevallen, waardoor het scherm gebarsten is en nu flikkert ;( De telefoon ligt momenteel bij Samsung voor reparatie.

Ik heb inmiddels een offerte ontvangen met twee opties: alleen het scherm laten vervangen of voor een meerprijs van €36,29 ook een nieuwe batterij laten plaatsen. Ik twijfel nu wat ik moet doen. Het bedrag is niet het probleem, maar mijn huidige batterij functioneert nog uitstekend en presteert top. Ik ben bang dat de nieuwe batterij misschien minder goed presteert.

Wat zouden jullie doen? De telefoon is van februari, dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-05 21:56
Ryan_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:14:
Afgelopen weekend heb ik mijn S24 Ultra helaas op steen laten gevallen, waardoor het scherm gebarsten is en nu flikkert ;( De telefoon ligt momenteel bij Samsung voor reparatie.

Ik heb inmiddels een offerte ontvangen met twee opties: alleen het scherm laten vervangen of voor een meerprijs van €36,29 ook een nieuwe batterij laten plaatsen. Ik twijfel nu wat ik moet doen. Het bedrag is niet het probleem, maar mijn huidige batterij functioneert nog uitstekend en presteert top. Ik ben bang dat de nieuwe batterij misschien minder goed presteert.

Wordt het scherm onder garantie vervangen? Als je alleen voor de batterij hoeft te betalen voor 36,29 dan zou ik dat zeker doen en dan gewoon de S25 en eventueel S26 overslaan.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 08:48
Geraedus schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:18:
[...]

Wordt het scherm onder garantie vervangen? Als je alleen voor de batterij hoeft te betalen voor 36,29 dan zou ik dat zeker doen en dan gewoon de S25 en eventueel S26 overslaan.
Goed punt inderdaad. Hopelijk functioneert de batterij dan net zo goed.

Helaas valt het scherm niet onder de garantie. Ik laat de reparatie uitvoeren via mijn inboedelverzekering, waarbij ik een eigen risico van €100 heb. In totaal komt het dus neer op €136,29.

Opzich nog wel een goede deal denk ik, aangezien ik die €100 sowieso al kwijt ben.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan_ op 04-12-2024 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan_ schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:14:

Ik adviseer je een hoesje te gebruiken. Ik gebruik op mijn S24 Ultra een hoesje van Otterbox Symmetry. Deze hoesjes bieden bescherming bij het vallen en stoten en geven bescherming tegen valbescherming. Ik gebruik daarnaast nog PanzerGlass screenprotector van gehard glas.

Ik heb eens mijn S24 Ultra laten vallen, en alleen de PanzerGlass screenprotector was gebroken. Mijn S24 Ultra was voor de rest schade vrij. Hoesje heeft zijn werk gedaan.

Ik heb een OtterBox Symmetry transparant doorzichtig hoesje

[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 04-12-2024 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Van der Berg schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:31:
[...]
Ik heb eens mijn S24 Ultra laten vallen, en alleen de PanzerGlass screenprotector was gebroken. Mijn S24 Ultra was voor de rest schade vrij. Hoesje heeft zijn werk gedaan.
[...]
Ik heb bij mijn S24 ook een Panzerglass screenprotector meebesteld, maar de fingerprint scan werkt nu eigenlijk nauwelijks. Heb mijn duim vier vastgelegd in het toestel (met de screenprotector erop) en de sensitivity staat op "extra". Alleen als ik heel precies op de goede plek en extra hard druk, wordt ie geregistreerd (zo ging het vastleggen trouwens ook al).

Iemand tips om dit te verbeteren of tips voor een goede screenprotector met betere vingerafdruk unlock werking?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Master FX schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:38:
[...]

Ik heb bij mijn S24 ook een Panzerglass screenprotector meebesteld, maar de fingerprint scan werkt nu eigenlijk nauwelijks. Heb mijn duim vier vastgelegd in het toestel (met de screenprotector erop) en de sensitivity staat op "extra". Alleen als ik heel precies op de goede plek en extra hard druk, wordt ie geregistreerd (zo ging het vastleggen trouwens ook al).

Iemand tips om dit te verbeteren of tips voor een goede screenprotector met betere vingerafdruk unlock werking?
Soms merk ik dat ik inderdaad harder moet drukken, ik heb op standaard staan voor vingerafdrukscanner. Maar hij werkt wel hier bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 19-05 16:37
Master FX schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:38:
Heb mijn duim vier vastgelegd in het toestel (met de screenprotector erop) en de sensitivity staat op "extra".
Die instelling doet ook niks voor de vingerafdrukscanner, maar dat de scherm beter reageert met een screen protector.

Qua opties, ik heb vaker gelezen dat folie screen protectors minder problemen geven met de scanner dan glas.

Ik kan niet echt een ervaring over delen (ik heb vroeger op mijn S22U folie gehad, maar ik heb totaal andere problemen met ultrasonic scanners waarbij het aan de techniek zelf ligt, en niet aan de betreffende screen protector)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:50:
[...]

Die instelling doet ook niks voor de vingerafdrukscanner, maar dat de scherm beter reageert met een screen protector.

Qua opties, ik heb vaker gelezen dat folie screen protectors minder problemen geven met de scanner dan glas.

Ik kan niet echt een ervaring over delen (ik heb vroeger op mijn S22U folie gehad, maar ik heb totaal andere problemen met ultrasonic scanners waarbij het aan de techniek zelf ligt, en niet aan de betreffende screen protector)
Maar folie geeft weer minder bescherming dan glas. Ik wilde voor mijn Tab S10+ een Samsung screenprotector voor Anti-reflectie laag erop, maar dit was weer van plastiek screenprotector (folie) en ik had gelezen dat dit weer minder bescherming biedt tegen over glas. Daarom heb ik ook voor op mijn Tab S10+ gekozen voor gehard glas als screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Van der Berg schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:55:
[...]

Maar folie geeft weer minder bescherming dat glas. Ik wilde voor mijn Tab S10+ een Samsung screenprotector voor Anti-reflectie laag erop, maar dit was weer van plastiek screenprotector (folie) en ik had gelezen dat dit weer minder bescherming biedt tegen over glas. Daarom heb ik ook voor op mijn Tab S10+ gekozen voor gehard glas als screenprotector
Het is ook vooral keuzes maken wat je liever hebt.

Ik heb glas op mijn Tab S9 en dat werkt prima (optische scanner en het scherm)

Voor normale krassen is folie op zich voldoende (uit ervaring, ik gebruikte tot 5 jaar geleden alleen folie), voor een val of diepere krassen is dat een ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 20:50
Mizgala28 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:25:
[...]

Het is ook vooral keuzes maken wat je liever hebt.

Ik heb glas op mijn Tab S9 en dat werkt prima (optische scanner en het scherm)

Voor normale krassen is folie op zich voldoende (uit ervaring, ik gebruikte tot 5 jaar geleden alleen folie), voor een val of diepere krassen is dat een ander verhaal natuurlijk.
Ik gebruik al jaren geen screenprotector meer, geeft bij mij nul problemen.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
SilverMane schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:31:
[...]

Ik gebruik al jaren geen screenprotector meer, geeft bij mij nul problemen.
Vroeger toen het glas meer krasvast was gebruikte ik ze ook niet.

Later een korte overstap op folie gemaakt en daarna glas, want de focus van de fabrikanten is meer op "beter tegen een val kunnen" dan krassen tegenwoordig.

En krassen doen die schermen enorm met Victus, gelukkig zien meeste mensen dat niet dus hebben ze geen last van, maar ik zie dat wel (slechte gewoonte om goed te kijken, dan zie je het wel)

once you see it, you can not unsee it in mijn geval

Maar het is ook verder een kleine investering, mocht er iets gebeuren (krassen, telefoon laten vallen of de oleophobische laag die verslijt) dan is een screen protector vervangen altijd sneller dan het scherm zelf.

En hoewel ik voorzichtig ben (en mijn telefoons gaan na 2 jaar als nieuw over de toonbank), een ongeluk zit in een klein hoekje, en ik heb er verder geen last van hoesjes of screen protectors.

sterker nog, hoesjes geven mij een fijnere grip omdat vrijwel alle luxere telefoons zo uit mijn handen glijden zonder, plus minder vermoeide handen achteraf maar ik heb kleinere handen en dit zal niet voor iedereen gelden

Ieder z'n ding.

edit:

Vergeten toe te voegen, maar het viel mij de laatste jaren op dat het glas van een screenprotector vaker minder last heeft van krassen, dan GG Victus dat heeft.

Maar misschien het ligt aan mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 04-12-2024 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Laatst online: 19-05 12:24
Ik heb nu enkele dagen een S24 en zit een beetje te spelen met wat instellingen.

Voor zover ik nu zie werkt de batteryprotection setting "Basis" (en daardoor ook "Aanpasbaar") niet.

Het idee met de setting "Basis" is dat de batterij laadt tot 100%. Daarna moet hij het laden afbreken en de batterij tot 95% laten zakken, om vervolgens weer bij te laden tot 100%. Dit zou dan beter voor de batterij zijn omdat die dan niet continu op 100% gehouden wordt.

Als bij mij de S24 op 100% komt echter, blijft hij gewoon op 100% hangen. Dus als ik als test allerlei zaken open, filmpjes start etc. lijkt de telefoon gewoon bij te laden cq. de lading op 100% te houden. Het toestel zakt geen moment terug tot 99, 98 ofzo. Gewoon volle 100%

De "Maximum" setting lijkt wel te werken. Die laadt tot 80% en stopt dan met laden. Dit wordt ook netjes weergegeven in het scherm.

Nu heb ik ook een S23 van werk in gebruik en daar heb ik hetzelfde getest. Het blijkt dat ook de S23 precies ditzelfde issue vertoond.

Heeft iemand hier ook deze ervaring? Op reddit lees ik wel veel meldingen hierover van het afgelopen jaar al.

Als aanrader/workaround wordt dan gezegd om een routine te maken op de Samsung waarmee je dan automatisch op bepaalde tijdvakken de batterysettings kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesco_white schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:08:
Ik heb nu enkele dagen een S24 en zit een beetje te spelen met wat instellingen.

Voor zover ik nu zie werkt de batteryprotection setting "Basis" (en daardoor ook "Aanpasbaar") niet.

Het idee met de setting "Basis" is dat de batterij laadt tot 100%. Daarna moet hij het laden afbreken en de batterij tot 95% laten zakken, om vervolgens weer bij te laden tot 100%. Dit zou dan beter voor de batterij zijn omdat die dan niet continu op 100% gehouden wordt.

Als bij mij de S24 op 100% komt echter, blijft hij gewoon op 100% hangen. Dus als ik als test allerlei zaken open, filmpjes start etc. lijkt de telefoon gewoon bij te laden cq. de lading op 100% te houden. Het toestel zakt geen moment terug tot 99, 98 ofzo. Gewoon volle 100%

De "Maximum" setting lijkt wel te werken. Die laadt tot 80% en stopt dan met laden. Dit wordt ook netjes weergegeven in het scherm.

Nu heb ik ook een S23 van werk in gebruik en daar heb ik hetzelfde getest. Het blijkt dat ook de S23 precies ditzelfde issue vertoond.

Heeft iemand hier ook deze ervaring? Op reddit lees ik wel veel meldingen hierover van het afgelopen jaar al.

Als aanrader/workaround wordt dan gezegd om een routine te maken op de Samsung waarmee je dan automatisch op bepaalde tijdvakken de batterysettings kunt aanpassen.
Op mijn S24 Ultra na 100% blijft hij op 100% als de kabel er nog in zit voor opladen. Volgens mij blijft hij gewoon op 100% en neemt hij stroom af zonder dat de accu vermindert. Ik heb nooit meegemaakt dat hij opeens naar 99% gaat. Zelfs niet op mijn oudere Galaxy toestellen gebeurde dit niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 04-12-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Van der Berg schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:44:
[...]

Op mijn S24 Ultra na 100% blijft hij op 100% als de kabel er nog in zit voor opladen. Volgens mij blijft hij gewoon op 100% en neemt hij stroom af zonder dat de accu vermindert.
Ja, dat is volgens mij dus niet de bedoeling, danwel het probleem. Tenminste, als je batterij bescherming op "basis" hebt ingesteld. Hij zou moeten teruglopen naar 95% en dan weer een laadcyclus starten tot 100%.

Zodat de batterij (in batterij beschermstand "basis") altijd tussen 95% en 100% moet/kan zitten als je de laadkabel lostrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesco_white schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:47:
[...]

Ja, dat is volgens mij dus niet de bedoeling, danwel het probleem. Tenminste, als je batterij bescherming op "basis" hebt ingesteld. Hij zou moeten teruglopen naar 95% en dan weer een laadcyclus starten tot 100%.

Zodat de batterij (in batterij beschermstand "basis") altijd tussen 95% en 100% moet/kan zitten als je de laadkabel lostrekt.
Ik heb alles op standaard staan volgens mij,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwxJmlxTqTZXvoAhP324KWlQ1V4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sPKWEttkluiRcdPqhwcQhlqF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Waarom duurt opladen bij jou zo lang @Van der Berg? Ruim anderhalve dag. Of lees ik de info verkeerd.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
Ja jij hebt "Batterijbescherming" uitstaan. Dan blijft hij logischerwijs gewoon op 100% staan als je de laadkabel hebt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Master FX schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
Waarom duurt opladen bij jou zo lang @Van der Berg? Ruim anderhalve dag. Of lees ik de info verkeerd.
Ik gebruik snelladen Samsung officiële 45W adapter en dat snap ik ook niet waarom hij dat zo aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesco_white schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:56:
Ja jij hebt "Batterijbescherming" uitstaan. Dan blijft hij logischerwijs gewoon op 100% staan als je de laadkabel hebt aangesloten.
Oke, dus dat is het verschil. Bij mij blijft hij altijd op 100% inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:17
Dat is een vreemde display bug, de mijne heeft het ook, het geeft eigenlijk weer hoelang het toestel verwacht te doen met een volledige batterij lading bij het huidige verbruik. In het geval van @Van der Berg is het toestel daar vermoedelijk zo'n 2 uur van de lader af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:09:
[...]

Dat is een vreemde display bug, de mijne heeft het ook, het geeft eigenlijk weer hoelang het toestel verwacht te doen met een volledige batterij lading bij het huidige verbruik. In het geval van @Van der Berg is het toestel daar vermoedelijk zo'n 2 uur van de lader af.
Klopt helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 14:52
Ik wil even ranten over de vingerafdruk scanner: wat een poep ding. Of zou het aan mijn glazen screenprotector liggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:17
Santee schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:16:
Ik wil even ranten over de vingerafdruk scanner: wat een poep ding. Of zou het aan mijn glazen screenprotector liggen?
Dat vermoed ik, althans de vingerprint scanner in mijn S24 Ultra is echt super snel en nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-05 11:55
Dat kan heel goed. Had ik ook. Werkte eerst goed, daarna andere screenprotector en toen was het gewoon ruk. Die laatste was nog een dure ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Nu online

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

jesco_white schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:08:

Ik heb hem op Adaptive staan en fast-charging uit. Voordeel van Adaptive is dat hij op 80% blijft staan en pas naar 100% gaat net voor je wekker af gaat, dan blijft die niet zo lang op 100% laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Bij veel screen protectors moet je inderdaad je vingerafdruk opnieuw instellen doormiddel van de bestaande vingerafdrukken te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
ArcticWolf schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:26:
[...]

Ik heb hem op Adaptive staan en fast-charging uit. Voordeel van Adaptive is dat hij op 80% blijft staan en pas naar 100% gaat net voor je wekker af gaat, dan blijft die niet zo lang op 100% laden.
Voor het herkennen van je slaappatroon moet je wel Samsung Wellbeing actief hebben toch? Vind het jammer dat Adaptive niet gekoppeld is aan je wekker. Met wisselende slaaptijden is dat denk handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Nu online

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

jesco_white schreef op woensdag 4 december 2024 @ 20:10:
[...]

Voor het herkennen van je slaappatroon moet je wel Samsung Wellbeing actief hebben toch? Vind het jammer dat Adaptive niet gekoppeld is aan je wekker. Met wisselende slaaptijden is dat denk handiger.
Nee volgens mij niet? Heb dat naar mijn weten niet actief, ongeveer 1,5u voor de ingestelde wekker gaat hij naar 100% laden vanaf 80% (zonder fast charging).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-05 20:43
Ik heb dezelfde ervaring. 'Ouderwetse' capacitieve vingerafdruklezers, bv. zoals die van de Fold 6, zijn echt véél beter dan welke scherm-vingerafdruksensor dan ook. Waar een capacitieve sensor in 99% van de gevallen mijn vingerafdruk bij de eerste poging correct leest, gaat dat bij onder-scherm-sensoren veel vaker fout, of het nu lichtsensoren of ultrasone sensoren zijn. Veel hangt daarbij bv. ook af van hoe droog of vochtig je vingers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
ArcticWolf schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:26:
[...]

Bij mij stopt hij fijn als hij op 80% komt en gebruik ik hem nooit leeg. Snel-laden heb ik nog nooit aangehad. Ondanks dat kom ik altijd de dag door.

Altijd wel een (vaak draadloze) lader in de buurt overigens.

Zo gaat je batterij met zekerheid (tenzij productiefout) lang mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dit topic schiet alle kanten op, op het moment. Voor aankoopadvies en accessoires zijn aparte topics en die horen hier dus niet thuis.

Hou het hier ontopic en dat is over de toestellen van de S24 lijn. Niets anders.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Voor degene die interesse hebben in hoe One UI 7.0 eruit gaat zien:
https://www.galaxyclub.nl...-met-android-15-one-ui-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:54

Sick Nick

Drop the top!

De camera app layout is een flinke stap achteruit? Hoop dingen die nu zichtbaar zijn in een menu gepropt en dan een strook ongebruikt laten?

Afbeeldingslocatie: https://www.galaxyclub.nl/wp-content/uploads/2024/12/RUIDc64b5800a5c240f48b52634218399f37-1024x502.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.galaxyclub.nl/wp-content/uploads/2024/12/RUID0ebeaafa3b9d42a6abc302ff0abad3e5-1024x502.jpg

Wat heeft dat voor nut, alles wat je eerst direct kon doen in een menu schuiven en dan in datzelfde menu 3 opties die je links hebt laten staan nog eens laten zien (in een andere volgorde ook nog)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerchris
Voor de liefhebbers : One UI 7 / android 15 beta :
https://xdaforums.com/t/b...s-and-discussion.4683065/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aktKWTQcMHd98ApS38lqRRBHMhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/leOYGZr8oAzbrnWtwndri0BA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door brouwerchris op 05-12-2024 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 19-05 21:16
Iemand deze al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Iemand ervaring met bellen over 4G en Vodafone? Bij mijn zakelijke KPN sim kan ik netjes dmv van de toggle bellen over 4g aan of uitzetten. Die optie heb ik op mijn Vodafone sim niet. Wisselen van simslot maakt niets uit. Contact met Vodafone gehad. Staat wel aan voor mijn abonnement en simkaart. Toch preventief de simkaart vervangen maar nog steeds de toggle niet voor de Vodafone sim. Probleem wat ik heb is dat tijdens een gesprek ik geen data binnen krijg. Erg vervelend als je aan de telefoon bent en je geen MFA krijgt omdat je in gesprek bent. Pas na beëindiging van het gesprek krijg ik mijn MFA push binnen. Hopelijk hebben jullie nog suggesties

[Edit]
De nieuwe sim heeft wel wat uitgemaakt. Bellen via Vodafone en data via Vodafone gaat goed. Nu heb ik alleen nog dat de data verbinding op Vodafone uitgeschakeld wordt als ik een oproep op de andere sim heb.

[ Voor 14% gewijzigd door -ET- op 06-12-2024 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
satshow schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:10:
[...]

Dezelfde vraag heb ik ook, maar dan meer benieuwd of je weer kan downgraden naar officiele 6.1.1 versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brouwerchris
Ik heb de beta nu 24 uur, is goed te gebruiken als daily driver.
Alleen gebruikers van Google wallet kunnen beter wachten op de final release in january./February.2025
En ja als je dat zou willen kun je terug naar 6.1.1 via Odin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
brouwerchris schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:30:
Ik heb de beta nu 24 uur, is goed te gebruiken als daily driver.
Alleen gebruikers van Google wallet kunnen beter wachten op de final release in january./February.2025
En ja als je dat zou willen kun je terug naar 6.1.1 via Odin
Google Wallet is inderdaad wel een dingetje, kan niet meer zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
satshow schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:10:
[...]

- Banking apps may not work in the beta, because beta software is not google play certified, keep this in mind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ligt aan je screenprotector. Ik had het ook soms en even de vinger nat maken werkt dan prima. Nu ik de screenprotector er niet op heb zitten werkt het veel sneller. Ook heb ik dan weer dat mooie reflectiearme display. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik wacht wel op de officiële release. Ik ben te afhankelijk van bank app en Google Wallet. En de leeftijd van experimenteren met mijn smartphone ben ik allang voorbij. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:30

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

sjaool schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 01:58: En de leeftijd van experimenteren met mijn smartphone ben ik allang voorbij. :+
Ik kon vroeger niet wachten, nieuwsgierigheid won het altijd van verstand. Idd een voordeel van ouder worden. Nu denk ik lama, hoop gezeur voor 10 minuten fun. 🤣

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 13:13
Ik had er vandaag ook ineens last van. Heb je last van droge handen? De luchtvochtigheid is veelal laag op veel plekken waar de verwarming aan staat. Zoals hierboven al genoemd wordt even je vinger nat maken (of beter, gewoon goed bijhouden met handlotion in deze tijden) lost het direct op.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-03 07:05
Heeft iemand een idee of de het het waard is om te wachten op de s25 ultra? Heb nu een fold6 en zit er over na te denken om over te stappen naar een ultra. Alleen in januari 2025 zal de s25 serie uitkomen met de Snapdragon 8 elite. Is het dan de moeite waard om daarop te wachten tov de Snapdragon 8 geb 3 (in de ultra 24)? Qua prijs is de s24 ultra nu wel prima volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 13:13
niels2322 schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:07:
Heeft iemand een idee of de het het waard is om te wachten op de s25 ultra? Heb nu een fold6 en zit er over na te denken om over te stappen naar een ultra. Alleen in januari 2025 zal de s25 serie uitkomen met de Snapdragon 8 elite. Is het dan de moeite waard om daarop te wachten tov de Snapdragon 8 geb 3 (in de ultra 24)? Qua prijs is de s24 ultra nu wel prima volgens mij.
Tja dat is natuurlijk altijd aan de orde, elk jaar komt er weer een nieuwe variant waar je op zou kunnen wachten. Volgens mij is de S24u nu ruim onder de €1000 te verkrijgen en zal de S25u naar verwachting rond de €1450 liggen (nog even los van evt introductiekortingen). De kans is aanwezig dat de S24u nog wat verder in prijs gaat zakken

Qua SoC gaat de S25u natuurlijk weer iets krachtiger zijn, maar de vraag is of je dat gaat merken in de praktijk. De S24u is al zodanig krachtig dat je nu zelden zijn maximale performance nodig hebt in de dagelijkse praktijk. Natuurlijk zal de S25u weer wat minor features hebben die de S24u niet heeft maar dat zal marginaal zijn. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de camera's, die zullen weer iets beter zijn wellicht maar die van S24u zijn gewoon al een van de beste op dit moment.

Kortom, mijn advies zou zijn koop gewoon de S24u voor een scherpe prijs nu :P . Twijfel je nog? Wacht dan gewoon nog een maandje en bepaal dan of je de extra kosten voor een S25u het waard vindt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou nog even wachten wat die introductiekorting doet, wellicht kom je voor een S25U dan ook rond de 1000 uit. En een 24U zal dan ook eerder goedkoper zijn geworden mocht het tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Wijsheid is sowieso niet nu kopen, maar even wachten op de introductie van de S25U.

Als de S25 uit is dan wordt de S24 vaak wat goedkoper. Bovendien weet je dan pas exact wat de eventuele introductiekorting wordt. Als die net zo mooi wordt als hij was bij de S24U, dan ging ik voor de S25U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-02 19:44
Wat denk je voor de Oneplus 13 gaan die begin volgende maand in Europa uit komt.Of gaan voor de S25 Ultra wanneer die uitkomt.Wanneer zou de Samsung Galaxy event plaats vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vanaf hier graag weer ontopic over de S24. Aankoopadvies mag in een apart topic in het juiste forumdeel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-03 07:05
Ik heb de fold6 verkocht en toch de galaxy s24 ultra via marktplaats gekocht. Omdat ik de fold6 voor meer heb gekocht dan de s24 ultra, ga ik kijken wat de inruilwaarde is voor de s25 ultra.

Overigens tot nu nog steeds tevreden. Fold6 is oprecht een fantastisch apparaat en de tabletfunctie is geweldig, maar had er nachtmerries van dat ie kapot ging. Het blijft toch een fragiel toestel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 19:17

MartNL

&nbsp;

December update is beschikbaar.👍🏻
niels2322 schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:07:
Ik zou wachten op de S25 Ultra. Straks denk je had ik toch maar gewacht op de S25 Ultra :) en wie weet pakt Samsung weer groots uit bij Pre-order. Het is zo Januari 2025. De Snapdragon 8 Elite wordt een spectaculaire SoC 1GHz hoger geklokt dan bij de Snapdragon 8 Gen 3 en bij de S25 krijg je 7 jaar updatebeleid zowel Security Updates als OS-updates tot Android 22 en tot 2032!

Nog een efficiëntere accuduur bij de S25 Ultra. Volgens Tech Odyssey.
S24 Ultra Snapdragon 8 Gen 3 op 3.39GHz op 4nm
S25 Ultra Snapdragon 8 Elite verhoging van 1GHz op 3nm

Als ik zelf geen S24 Ultra had gehad zou ik gewoon gewacht hebben op de S25 Ultra

[ Voor 32% gewijzigd door Van der Berg op 12-12-2024 01:31 ]

MartNL schreef op donderdag 12 december 2024 @ 00:12:
December update is beschikbaar.👍🏻
Hier zojuist binnen, dank voor het doorgeven

[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 12-12-2024 01:13 ]

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Beetje late reactie, maar dit is verkeerd vertaald naar het Nederlands.
In het Engels staat er namelijk: "A full charge will last about xxxx"

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
Christoxz schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:02:
[...]

Beetje late reactie, maar dit is verkeerd vertaald naar het Nederlands.
In het Engels staat er namelijk: "A full charge will last about xxxx"
Dat verklaart een hoop.

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:25
Heb dit al meer dan half jaar geleden doorgegeven. Maar aangezien dit nog niet is aangepast hoort het zo.
Pagina: 1 ... 31 ... 38 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen