Ja, zeker een goed idee. Niet altijd mogelijk vanwege navigatie via het scherm, maar mijn voornaamste doel is beter zicht 's avonds in de stad en dan staat de navigatie meestal uit. Ga ik uitproberen!Maurice- schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:45:
[...]
Geen antwoord op je vraag want geen ervaring maar is het geen optie je achteruitrijcamera aan te houden op het scherm? Dat doe ik ook in de spits en geeft je meer overzicht.
Leuke suggestie, maar deze ziet er alleen maar hetzelfde uit maar dit is gewoon een veredelde key cardpimk schreef op maandag 2 februari 2026 @ 09:03:
[...]
Misschien voor 4 tientjes uit China laten komen? https://www.aliexpress.co...2x5S6BEAQYBiABEgLge_D_BwE
@Allewijn Misschien op marktplaats proberen?
Home Assistant |🔋Marstek Venus E V3.0 | ☀️ 2900 Wp | 🚗 Tesla Model 3 RWD 2024
Het onderste deel van de rechterspiegel van m'n model 3 is ineens weg. Lijkt er gewoon afgevallen...
Ik kan nergens vinden of dat makkelijk zelf te vervangen is (mits geen clipjes afgebroken); de kappen kan je zo'n beetje overal bestellen voor een paar 10tjes. Heeft iemand hier ervaring met het vervangen/loshalen/enz.?
Aanmelden als schade via lease of Tesla kan ook, maar dan moet ik eigen risico gaan aftikken en dan is zelf een nieuwe erop klikken net zo makkelijk zou je zeggen.
Ik kan nergens vinden of dat makkelijk zelf te vervangen is (mits geen clipjes afgebroken); de kappen kan je zo'n beetje overal bestellen voor een paar 10tjes. Heeft iemand hier ervaring met het vervangen/loshalen/enz.?
Aanmelden als schade via lease of Tesla kan ook, maar dan moet ik eigen risico gaan aftikken en dan is zelf een nieuwe erop klikken net zo makkelijk zou je zeggen.
Scherp!adjego schreef op maandag 2 februari 2026 @ 12:08:
[...]
Leuke suggestie, maar deze ziet er alleen maar hetzelfde uit maar dit is gewoon een veredelde key card![]()
@Allewijn Misschien op marktplaats proberen?
De optie die @pimk aanhaalt is idd geen volledige keyfob. Geen ble. Geen bewegingssensor er in etc.
Via MP een originele vinden is idd misschien wel een optie. Maar vroeg het liever eerst hier...
Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.