Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:38
Squishie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:43:
Want ik wil niet iets kopen wat niet nodig is, tis tenslotte een leasebak.
grapppig 8)
screenprotectors, metalen gaspedaal

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:09
Mijn model Y komt volgende week aan :). Alle accessoires gefixt (screenprotectors, telefoonhouder, opbergruimtes en metalen gaspedaal).

Enige waar ik over twijfel is vloermatten. Zijn die echt nodig? Want ik wil niet iets kopen wat niet nodig is, tis tenslotte een leasebak.
Je weet dat screenprotectors er voor kunnen zorgen dat je garantie vervalt als er wat met je scherm is. Volgens mij ook al een paar hier overkomen. En daarnaast; waarom zou je in godsnaam een screenprotector in je auto nodig hebben? Je kunt het toch niet laten vallen of op iets scherps neer leggen zoals een telefoon :?

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

f4stf0rw4rd schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:02:
[...]

Je weet dat screenprotectors er voor kunnen zorgen dat je garantie vervalt als er wat met je scherm is. Volgens mij ook al een paar hier overkomen. En daarnaast; waarom zou je in godsnaam een screenprotector in je auto nodig hebben? Je kunt het toch niet laten vallen of op iets scherps neer leggen zoals een telefoon :?
ik heb twee jonge kleine kinderen.... gaat nog wel eens mis, zeker met dat scherm achterin beetje bang voor...
Oef had ik geen flauw idee van dat je garantie dan naar de klote kan gaan... mssn dan toch maar die protectors annuleren... dan maar accepteren dat die tassen en voeten tegen het achterscherm aankomen....

Wat zijn jullie ervaring icm kleine kids?

[ Voor 20% gewijzigd door Squishie op 27-11-2025 20:20 ]

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:04
Squishie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:17:
[...]

ik heb twee jonge kleine kinderen.... gaat nog wel eens mis, zeker met dat scherm achterin beetje bang voor...
Oef had ik geen flauw idee van dat je garantie dan naar de klote kan gaan... mssn dan toch maar die protectors annuleren... dan maar accepteren dat die tassen en voeten tegen het achterscherm aankomen....

Wat zijn jullie ervaring icm kleine kids?
Ik rij sinds 2024 sept in een M3h. Heb een zoon van 7 en een dochter van 4. Tassen, buggy en weet ik veel allemaal wordt achter gelegd en mijn scherm is nog heel 🙂.

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn model Y komt volgende week aan :). Alle accessoires gefixt (screenprotectors, telefoonhouder, opbergruimtes en metalen gaspedaal).

Enige waar ik over twijfel is vloermatten. Zijn die echt nodig? Want ik wil niet iets kopen wat niet nodig is, tis tenslotte een leasebak.
Oprecht nieuwsgierig: waarom zou je een screenprotector willen gebruiken?

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gumball schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:37:
[...]

Iedereen gebruikt z'n auto toch anders?
Hier een scenario voor je: terug van bouwmarkt met wat slecht vastgezet metalstud achterin, even stevig remmen en dan een bos scherpe randjes tegen je scherm.

• lookoutordie
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 22:03
Ik ben op zoek naar een rubberen koffermat / bescherming voor de MYP Juniper. Via Tesla zelf zijn ze niet beschikbaar, toch niet in de app. Iemand nog een idee waar zoiets te vinden ?

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:11
lookoutordie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:19:
Ik ben op zoek naar een rubberen koffermat / bescherming voor de MYP Juniper. Via Tesla zelf zijn ze niet beschikbaar, toch niet in de app. Iemand nog een idee waar zoiets te vinden ?
Zoiets?

Let wel, deze zijn niet voor de Standard, maar alleen de Premium modellen MY Juniper, daar valt denk ik de performance ook onder qua afmetingen toch? Nu nog BF korting met code BFCM15.

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Jmtpes schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:33:
[...]

Ik rij sinds 2024 sept in een M3h. Heb een zoon van 7 en een dochter van 4. Tassen, buggy en weet ik veel allemaal wordt achter gelegd en mijn scherm is nog heel 🙂.
heeft die nieuwe model 3 ook een schermpje achterin?
[...]

Zoals ik eerder al zei, jonge kids....

[ Voor 25% gewijzigd door Squishie op 27-11-2025 22:46 ]

• lookoutordie
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 22:03
Sypheron schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:26:
[...]

Zoiets?

Let wel, deze zijn niet voor de Standard, maar alleen de Premium modellen MY Juniper, daar valt denk ik de performance ook onder qua afmetingen toch? Nu nog BF korting met code BFCM15.
Exact wat ik zocht! Meteen eentje besteld, bedankt!

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:23
Standaardmatten zijn prima. Ik zou ze niet snel vervangen. Tenzij je echt met modderlaarzen oid in de auto zit.

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:23
[...]

Ik zou iets willen om het achterscherm te beschermen tijdens het laden van grote/zware dingen.
Een soort kussen oid wat over het hele scherm heen kan.
Ik klus nog wel eens en vervoer ook wel eens haardhoud in de auto. Beetje jammer als er na een remactie een barst in mn achterscherm zit. Heeft iemand wel eens zoiets gezien ?

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:38
LastSamurai schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:25:
[...]

Ik zou iets willen om het achterscherm te beschermen tijdens het laden van grote/zware dingen.
Een soort kussen oid wat over het hele scherm heen kan.
Ik klus nog wel eens en vervoer ook wel eens haardhoud in de auto. Beetje jammer als er na een remactie een barst in mn achterscherm zit. Heeft iemand wel eens zoiets gezien ?
Kap laten 3d printen?

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:36
TJGKessels schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:10:
[...]

Iemand die weet hoe ik aan originele opbergbakken kan komen? Of meer informatie heeft wanneer ze weer te bestellen zijn? Ze waren al vrij snel uitverkocht op de Teslashop en ik heb ze sindsdien niet meer voorbij zien komen...
M3H bakken met deksel gekocht bij ali, zijn perfect en rond de 12 euro toen in actie.

• Kingsolo
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20:55
lookoutordie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:19:
Ik heb ze hier besteld.
https://www.kofferraumwan...esla-model-y-ab-2021.html
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.