• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:35
stefxx schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:09:
[...]

Ze adviseren nog steeds de 3,7mm versie te gebruiken:

Guys, we just updated the link with the 3D file of the tool which helps you install the S3XY Strip. We have 2 different sizes. Both sizes guarantee there will NOT be any reflection on the windshield from the strip itself. It is a matter of choice how deep in the vent you want to install it and preference of viewing the strip itself.
That's why there is:
3,7mm size - you can see the strip itself. There might be reflection in the air vent and that reflection can be seen in the windshield depending on the strip brightness at night
13mm size - you cannot see the strip itself. Only a small reflection in the air vent can be seen. This installation is more preferred from people who does not want to see the strip itself
Oh dat is wel nice. Ik zou ook wel zo'n strip willen maar weet iemand of er al een conversion kit is voor de M3 2019? Ik heb de middenconsole al vervangen en kan dus al een knob installeren maar de strip zou ik ook wel heel graag willen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 18:08
Iemand nog tips voor een stuurhoes voor een highland? Maat etc?
Gaat dat wel samen met stuur verwarming?

(stuur slijt hier best snel omdat mijn benen langs 't stuur schrapen bij instappen/uitstappen ivm mijn lengte)

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:24
Je maakt geen gebruik van easy entry?

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 18:08
RF1000 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 07:19:
Je maakt geen gebruik van easy entry?
Jawel, maar dan nog .... Standaard staat stuur op max hoogte en stoel op laagst en verst achteruit, net als de easy entry

( ben kleine 2 meter en fors gebouwd ... }:O )

[ Voor 15% gewijzigd door Ted038 op 06-11-2025 12:10 ]

• ndjong
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
tomic schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 14:02:
Wie heeft de S3XY Strip al in de 3/Y en heeft een paar foto's? ben benieuwd of het bevalt!
Gisteren geïnstalleerd, en tot nu toe bevalt het me erg goed!
Het was niet al te ingewikkeld; alleen het kabeltje netjes rechts achterlangs wegwerken in plaats van in het zicht kostte wat extra tijd, maar ook dat viel reuze mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJNchkIcBTqT6VXrub5K2BhTvdY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8bStTuzI5apnL8aPCo2BdmpC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vby2B5hBM2897f-9MMbwn6mOZKY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W2D0a7zhJlhUE5iSedfORUgl.jpg?f=fotoalbum_large

• trangelang
  • Laatst online: 19:37
ndjong schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:25:
[...]

Gisteren geïnstalleerd, en tot nu toe bevalt het me erg goed!
Het was niet al te ingewikkeld; alleen het kabeltje netjes rechts achterlangs wegwerken in plaats van in het zicht kostte wat extra tijd, maar ook dat viel reuze mee.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er nice uit. Heb je dit met de tool gebruikt, Zo ja, de 13 mm variant of 4?

• ndjong
  • Niet online
trangelang schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:55:
[...]

Ziet er nice uit. Heb je dit met de tool gebruikt, Zo ja, de 13 mm variant of 4?
Ik heb geen tool gebruikt, ik heb gewoon een meetlint op ongeveer 6 mm afgeplakt en die lengte steeds aangehouden.
Af en toe moest ik een stukje opnieuw plakken, maar dat was geen probleem.
Ik zie de ledstrip nu prima zelf, maar heb geen directe reflectie van de strip, alleen een kleine reflectie van de weerkaatsing op het plastic onder de ledstrip.

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:39
Ik heb de originele Tesla mud flaps gemonteerd op de Model Y juniper.
Maar nu raak ik telkens de oprit met die flaps.

Zoek eigenlijk kortere flaps die ook nog kwalitatief goed zijn en flexibel spul.
Tips?

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wie heeft een goede tip voor verlichting van de kofferbak van de M3H? Ik heb nu twee keer een exemplaar op Ali besteld, dat geschikt zou moeten zijn voor het 2025 model (mijn auto is van september 2025), maar het lichtje waar ik 'm op aansluit klapt er direct uit bij verbinding. Gelukkig reset die zekering zich automatisch wel weer, en de hoop dat het een exemplarisch geval zou zijn verdween doen het bij de tweede bestelling precies zo verliep. Het product is inmiddels (toevallig?) ook van Ali gehaald.

Het mooist vind ik zo'n ledstrip die in de rubbers zit, maar belangrijst is dat 'ie goed werkt. Dus goede ervaringen zijn welkom!

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met de "Right Side Gear Shift Control Stalks Upgrade Kit" van Hansshow:
https://www.hansshow.com/...ver-upgrade-kit-for-tesla

Of met de S3XY Stalk (right) van Enhauto (bestaat die eigenlijk wel)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

Felyrion

goodgoan!

big_one schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 14:53:
Heeft er iemand ervaring met de "Right Side Gear Shift Control Stalks Upgrade Kit" van Hansshow:
https://www.hansshow.com/...ver-upgrade-kit-for-tesla

Of met de S3XY Stalk (right) van Enhauto (bestaat die eigenlijk wel)
Die stalk (right) zou moeten bestaan, maar ik zie op de site alleen het complete setje op het moment... of ik kijk scheel...
Ze hebben op de homepage nog wel staan:
Choose Your Variant

You can choose how many levers to add to your Tesla. If you already own a Gen2 Commander, you can get a S3XY Stalk as a standalone unit.
Misschien even via contact form of mail vragen.

Ik heb zelf het complete setje, dus commander en twee stalks op de M3 Highland. Ik kan ze zeker aanraden. Prima kwaliteit en makkelijk in te bouwen. Ik kon absoluut niet wennen aan die domme pijltjes op het stuur, zeker met rotondes etc.. (halverwege de rotonde wil je naar rechts knipperen... maar dan moet je dus het pijltje naar links hebben, wat op dat moment aan de andere kant van het stuur zit 8)7 super handig..) zeker als familie en vrienden ook wel eens een stukje rijden... niet uit te leggen imo.

Bijkomend voordeel van de S3XY stalks is dat je extra functies toe kan voegen aan de knopjes die context gebaseerd zijn.
Zo heb ik tijdens rijden groot licht toggle en ruitenwisser toegevoegd (knopjes aan de uiteindes). Terwijl ik in de P stand daarmee de laadpoort en de frunk open.
En zo kun je ook long presses toevoegen voor nog meer opties.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:25
Felyrion schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:50:
[...]

Die stalk (right) zou moeten bestaan, maar ik zie op de site alleen het complete setje op het moment... of ik kijk scheel...
Ze hebben op de homepage nog wel staan:

[...]

Misschien even via contact form of mail vragen.
De stalks zijn los verkrijgbaar:
https://www.enhauto.com/p...ne?variant=41213999153227

Maar niet voor de Juniper. Ik vraag mij af of die van de Highland ook niet op de Juniper werken, maar aangezien Enhance overal de Juniper als aparte optie heeft lijkt mij dat dat niet het geval is.
Ik wil die rechter stalk eigenlijk ook voor mijn Juniper hebben, maar even wachten en hopen dat die wellicht binnenkort beschikbaar komt.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

Felyrion

goodgoan!

Ahh, had niet gezien dat het om de Y ging. Ik lees op Reddit dat ze zelf hebben gezegd dat ze niet op de Juniper passen en dat ze nog aan het denken zijn een losse voor de Juniper te maken. Maar dat is inmiddels meer dan een half jaar terug.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.