Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:47
Las hier iets over screenprotectors, die zocht ik ook, maar dan op een andere manier.

Eerder iets van een zak/tas met daar touwen aan zodat je die naar achteren toe vast kunt zetten, als er weer eens een paar houten balken door de auto heen liggen, en je bang wordt van elke remactie. Iemand ooit zoiets gezien? Of is het een gat in de markt dat nog niemand gevuld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jumper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 19:07
Usb hub voor MY juniper. Verzonken in console.

https://a.aliexpress.com/_Euo3LAe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbnw
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-09 15:02
Enhauto komt met een ledstrip:
https://www.enhauto.com/products/strip

YouTube: New Product | New Update 5.9.1+ | New Initiative

Was hier al lang naar op zoek maar nooit echt een nette oplossing gevonden. Heb hem zojuist besteld, ben benieuwd.

[ Voor 25% gewijzigd door rbnw op 01-09-2025 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:57
rbnw schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:54:

Was hier al lang naar op zoek maar nooit echt een nette oplossing gevonden. Heb hem zojuist besteld, ben benieuwd
Zelfde reden had ik ook, ik vertrouw de Ali meuk niet echt. Ik hoop dat ze hun reputatie eer aan doen en dat dit wat kwalitatiever is.

FYI: als je reeds wat bestelt hebt bij Enhauto kan je naast de pre-oder korting van 20%, een extra 15% korting krijgen met code RCP123. Wel kijken dat je met de juiste account inlogt. Inclusief 18 EUR leverkost kom je dan uit op 112,01 EUR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:05

Was hier al lang naar op zoek maar nooit echt een nette oplossing gevonden. Heb hem zojuist besteld, ben benieuwd
Zou het ook wel willen maar heb een 2019 model. Waarom zou dat op dat model niet werken.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:41

Rico

Wie dit leest is gek....

Wel raar dat je er een stuk moet afknippen terwijl de led strip niet tot het einde doorloopt links en rechts.
Zit er iets aan de uiteinden waardoor de ledstrip daar niet langs kan?
Denk dat ik me zou irriteren dat de strip te vroeg stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

Is wel met afzonderlijke ODB kabel, dus zoals bij het plaatsen van de commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnw
Daniel. schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:56:
[...]

Zou het ook wel willen maar heb een 2019 model. Waarom zou dat op dat model niet werken.
Ik zie op YouTube een comment staan met het volgende:

@OneOfDaKine82
22 minutes ago (edited)
To all older models 2018-2020 . They can enable the light strip if they add another cable from the back OBD to under the passenger seat. Another company Teslogic accomplished this awhile ago. By all means I love your guys products. Just really want the stip in my 2019 M3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
rbnw schreef op maandag 1 september 2025 @ 16:38:
[...]

Ik zie op YouTube een comment staan met het volgende:

@OneOfDaKine82
22 minutes ago (edited)
To all older models 2018-2020 . They can enable the light strip if they add another cable from the back OBD to under the passenger seat. Another company Teslogic accomplished this awhile ago. By all means I love your guys products. Just really want the stip in my 2019 M3
Zou mooi zijn als daar een goede oplossing voor komt. Heb de middenconsole in ieder geval al vervangen dus mijn 2019 heeft nu de binnenkant van de 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:37
cwegh schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:43:
[...] FYI: als je reeds wat bestelt hebt bij Enhauto kan je naast de pre-oder korting van 20%, een extra 15% korting krijgen met code RCP123. Wel kijken dat je met de juiste account inlogt. Inclusief 18 EUR leverkost kom je dan uit op 112,01 EUR.
En een gratis S3XY T-shirt :+ plus een boom gepland O+

[ Voor 3% gewijzigd door Radiodurans op 01-09-2025 18:00 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:33
Het ziet er wel gaaf uit, maar is zo’n ledstrip niet enorm irritant in je gezichtsveld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
Voor wie code ‘ RCP123’ niet kan gebruiken. Gebruik code: ‘FROZENTESLA’. Daarmee krijg je €11 korting en kom je in totaal op 117 incl verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
nDirect090 schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:10:
Het ziet er wel gaaf uit, maar is zo’n ledstrip niet enorm irritant in je gezichtsveld?
Dat lijkt mij dus ook, ik heb het graag zo donker mogelijk in de auto. Wellicht iemand hier die zijn ervaring kan delen, vind het namelijk wél erg fancy staan. :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Mevius op 02-09-2025 00:42 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
Mevius schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 00:42:
[...]

Dat lijkt mij dus ook, ik heb het graag zo donker mogelijk in de auto. Wellicht iemand hier die zijn ervaring kan delen, vind het namelijk wél erg fancy staan. :Y)
't valt me bij de highland eerlijk gezegd 100% mee. Ik had ook verwacht dat ik de ledstrip uit zou zetten, zie het nut en voordeel niet zo, maar uiteindelijk is die toch aan blijven staan, en maak ik er via de commander ook soort van nuttig ding van. Maar als ik het los zou moeten kopen, zou het mij persoonlijk nog geen tientje waard zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Mevius schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 00:42:
[...]

Ik heb een jaar lang een M3H gereden. Icm de S3XY commander vond ik die LED strip echt heel handig, gaf net een beetje meer feedback (o.a. dode hoel, richtingaanwijzer etc) dan naar het scherm moeten kijken, of die ledjes in de raamstijlen die nauwelijks opvallen.

Rij nu sinds een maand of 3 in een M3 '23. Ik heb de LED strip gelijk besteld, want ik mis het best wel!

En je kan (in de M3H althans) de intensiteit instellen. Dus je bepaald zelf hoe 'hinderlijk' het is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door stefxx op 02-09-2025 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
stefxx schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:35:
[...]

Ik heb een jaar lang een M3H gereden. Icm de S3XY commander vond ik die LED strip echt heel handig, gaf net een beetje meer feedback (o.a. dode hoel, richtingaanwijzer etc) dan naar het scherm moeten kijken, of die ledjes in de raamstijlen die nauwelijks opvallen.

Rij nu sinds een maand of 3 in een M3 '23. Ik heb de LED strip gelijk besteld, want ik mis het best wel!

En je kan (in de M3H althans) de intensiteit instellen. Dus je bepaald zelf hoe 'hinderlijk' het is ;)
Heb hem zelf ook maar in de bestelling gezet, voor het geval de korting straks over is. Worden als het goed is pas in Oktober verzonden dus heb nog even de tijd om na te denken.

Is het ook waardevol overdag? Of zie je het dan bijna niet door het licht van buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
nDirect090 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:51:
[...]

Heb hem zelf ook maar in de bestelling gezet, voor het geval de korting straks over is. Worden als het goed is pas in Oktober verzonden dus heb nog even de tijd om na te denken.

Is het ook waardevol overdag? Of zie je het dan bijna niet door het licht van buiten.
Als het vergelijkbaar is met de originele, dan zie je het prima overdag. En ik heb de strip best ver gedimd staan, maar door de plaatsing valt het prima op. Deze zit op een nog donkerdere plek, dus zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:41

Rico

Wie dit leest is gek....

Heb net even bij mijn 2024 Y gekeken en aan het eind zit een iets andere rand en daarom laten ze denk ik die strip niet doorlopen tot het einde.
Zou op zich wel kunnen maar denk dat de strip te kort is ook al knip je dat einde er niet af.
Wel jammer want denk dat ik me ga irriteren dat hij ineens stopt en zo dus erg aftermarket lijkt.
Wacht de real life ervaringen wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:52
Ik heb al ruim een jaar deze strip erin zitten, deze gebruikt ook een controller en OBD poort.
https://nl.aliexpress.com/item/1005006218589943.html

Zover ik kan zien is de S3xy strip nagenoeg hetzelfde concept. Met het voordeel dat S3xy wat extra functionaliteit heeft ingebouwd en waarschijnlijk de software wat beter op orde heeft. De chinese app is redelijk brak. Daar moet ik wel bij bekennen dat ik 1x een kleur heb ingesteld en daarna niks meer. Als je wilt kun je er een hele kermis show van maken, ieder zijn ding.

De Ali strip moet je tussen twee delen van je dashboard pielen. Best een uitdaging maar daarna zit het er strak in en voelt het OEM aan. Het licht is zeker niet storend omdat de strip onder je zichtveld zit en verzonken is zie je alleen de reflectie van het licht, wat subtiel is. Hij loopt niet over de hele breedte omdat je hem dan een stuk verder naar voren zou moeten plaatsen voor de uiteindes. Waarschijnlijk zou het dan wel storend in je zichtveld zitten.

Het concept an sich kan ik zeker aanraden, mocht ik zelf nu de keuze maken zou ik wel voor de S3xy strip gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Is zoeits aan te bevelen?
https://nl.aliexpress.com/item/1005008124565746.html
Als het donker is buiten is het toch erg donker in de kofferbak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Kunnen ze die kabel niet mooier wegwerken, dit vind ik geen gezicht zo met die kabel die je ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
Ja, je kunt hem waarschijnlijk vanaf de zijkant invoeren, als je het netjes wil doen:
YouTube: NEW Tesla S3XY Blind Spot Monitor & Ambient Lights by Enhance (Fully...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
Daniel. schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 23:08:
[...]
Kunnen ze die kabel niet mooier wegwerken, dit vind ik geen gezicht zo met die kabel die je ziet lopen.
Ben je nu gewoon aan het trollen? Je kunt toch luisteren wat Björn meerdere keren zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:38
Zitten wel features in de strip waarvan ik me afvraag of die niet ook in de commander voor de highland and juniper gedaan kunnen worden in de tesla ambient lighting? Zoals die knipperlicht die dynamisch beweegt. Of de Battlestar galactica/knightrider animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Hongy schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:44:
Zitten wel features in de strip waarvan ik me afvraag of die niet ook in de commander voor de highland and juniper gedaan kunnen worden in de tesla ambient lighting? Zoals die knipperlicht die dynamisch beweegt. Of de Battlestar galactica/knightrider animatie.
De ingebouwde ambient lighting bestaat maar uit 6 (4 deuren + dash links/rechts) segmenten, je kan die niet aansturen per led zoals ze met die ledstrip kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
RickvdT schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:16:
Ik heb al ruim een jaar deze strip erin zitten, deze gebruikt ook een controller en OBD poort.
https://nl.aliexpress.com/item/1005006218589943.html

Zover ik kan zien is de S3xy strip nagenoeg hetzelfde concept. Met het voordeel dat S3xy wat extra functionaliteit heeft ingebouwd en waarschijnlijk de software wat beter op orde heeft. De chinese app is redelijk brak. Daar moet ik wel bij bekennen dat ik 1x een kleur heb ingesteld en daarna niks meer. Als je wilt kun je er een hele kermis show van maken, ieder zijn ding.

De Ali strip moet je tussen twee delen van je dashboard pielen. Best een uitdaging maar daarna zit het er strak in en voelt het OEM aan. Het licht is zeker niet storend omdat de strip onder je zichtveld zit en verzonken is zie je alleen de reflectie van het licht, wat subtiel is. Hij loopt niet over de hele breedte omdat je hem dan een stuk verder naar voren zou moeten plaatsen voor de uiteindes. Waarschijnlijk zou het dan wel storend in je zichtveld zitten.

Het concept an sich kan ik zeker aanraden, mocht ik zelf nu de keuze maken zou ik wel voor de S3xy strip gaan :)
Na het zien van de videos kan ik bevestigen dat de Ali strip nagenoeg identiek is. Alleen de controller is anders waarbij S3xy de knipper en alarm signalen heeft geïntegreerd. De vraag is of je dat handig of storend vind en of je er het driedubbele qua prijs voor over hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnw
RickvdT schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:55:
[...]

Na het zien van de videos kan ik bevestigen dat de Ali strip nagenoeg identiek is. Alleen de controller is anders waarbij S3xy de knipper en alarm signalen heeft geïntegreerd. De vraag is of je dat handig of storend vind en of je er het driedubbele qua prijs voor over hebt ;)
Het grootste issue dat ik had bij Ali led strips, is de integratie ervan. Ik las bij veel led strips dat er een soort bewegingssensor in zat om de boel aan en uit te zetten. Of je moest ze handmatig aan/uit zetten.
Het mooie van de Enhance vind ik dat hun producten vaak OEM lijken en ook zo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
rbnw schreef op woensdag 3 september 2025 @ 13:37:
[...]

Het grootste issue dat ik had bij Ali led strips, is de integratie ervan. Ik las bij veel led strips dat er een soort bewegingssensor in zat om de boel aan en uit te zetten. Of je moest ze handmatig aan/uit zetten.
Het mooie van de Enhance vind ik dat hun producten vaak OEM lijken en ook zo werken.
Dat was ooit de allereerste versie inderdaad. Dan blijft je licht aan als de auto dicht is, die heb ik ook overgeslagen. Degene die je op de kabelboom aansluit is inmiddels ook al weer 2 jaar in omloop.

Ik zie inmiddels dat Ali ook volstaat met een nieuwe 'smart' versie met dezelfde functies als de S3xy strip. https://nl.aliexpress.com/item/1005009657734081.html Zo te zien ongeveer een maand geleden op de markt gekomen. Kan bijna geen toeval zijn. Vraag mij dan wel af of Enhance er zijn eigen draai aan heeft gegeven of dat de chinese fabrikant mee profiteert. Hoe dan ook zal de software support bij Enhance vele malen beter zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Zie dat ze hem wel hebben voor het oude model. https://nl.aliexpress.com/item/1005009753226535.html Maar geen installatie erbij. Dit is veelbelovend voor het oudere model.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:47
Knob is weer gemaakt. Vorige week dinsdag bij mij thuis opgehaald en vandaag weer geleverd.

Alle voorgeschoten verzendkosten zijn netjes teruggestort.

Uitstekende service van Enhance....

Eind goed, al goed..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGBZNbvJWAUjfSs4lR0tv4i37VU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATK2dCBLTyAzUZuCTkXmjUb3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:57
RickvdT schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:55:
[...]

Ja ik heb er voor over om 2x zoveel te betalen:
  1. Europees bedrijf
  2. 2 jaar garantie. Onlangs nog een knob terug gestuurd waar de backlight stuk was gegaan door water (bij het poetsen bij een hand carwash, ga ik ook niet meer terug) en hebben ze vervangen zonder kosten (ook geen verzendkosten).
  3. Ik heb reeds een Knob en Buttons en zit al in dat ecosysteem: dus 1 app
  4. Regelmatig software updates met bug fixes en nieuwe features (die Tesla zelfs overneemt).
  5. Moet nog bevestigd worden, maar gezien de bouwkwaliteit van de knob en de buttons, ga ik ervan uit dat de strip ook kwalitatief is, weten we pas einde september/begin oktober.
  6. Zonder goede reviews of filmpjes altijd moeilijk te zien bij Ali of het een hoog kermis gehalte heeft of niet. Sommige zijn er wel op Youtube maar meestal moet je dan orderen via US of dergelijke dus daarom nooit de sprong gewaagd.
  7. Waarschijnlijk paranoïde en FUD, maar ik ben wat huiverig om een OBD module in mijn auto te hangen van een Chinees bedrijf die de auto kan uitlezen (dus niet enkel voeden voor stroom). Misschien onterecht maar dit recent voorbeeld helpt niet echt.

[ Voor 9% gewijzigd door cwegh op 03-09-2025 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb de Enhance buttons en alles werkt gewoon lekker. Waarom zou je het risico nemen met Chinees spul? Voor die paar tientjes? In vergelijking met autorijden zelf is Enhance spul niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Maurice- schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:04:
[...]

Nog even een update gezien er niet veel plaatjes icm quicksilver zijn:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Voor het eerst sinds de levering (dec-'24) de doppen eraf, verrassend hoe schoon de velgen waren. Gaat niet door de wasstraat dus ook nooit harde stralen op geweest. De remmen worden dus echt amper gebruikt.
Ziet er gaaf uit! Hoe bevalt de silver kleur? Ik sta op het punt een model 3 te leasen, en twijfel tussen Stealth Grey en Quicksilver. En bevallen de velgen nog... en waar heb je de ramen laten blinderen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:12
Zillion01 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:24:
[...]

Ziet er gaaf uit! Hoe bevalt de silver kleur? Ik sta op het punt een model 3 te leasen, en twijfel tussen Stealth Grey en Quicksilver. En bevallen de velgen nog... en waar heb je de ramen laten blinderen? :)
Het is mijn eerste niet-zwarte auto (na een enorme teleurstelling met de zwarte Model 3 voorganger) en ben er heel blij mee! Met de zon erop lijkt de lak bijna vloeibaar, niet zomaar een metallic grijs. Daarnaast zie je er amper vuil en geen krasjes op dus ook dat scheelt wat tijd en frustratie.

De wieldoppen bevallen goed, voor een paar tientjes leuk om af te wisselen van de standaard. Voor de tinter maak ik geen reclame, deze heeft op de nieuwe auto de raamlijst en het deurrubber beschadigd met z'n Stanleymes. Bij een poging tot herstel is de hele raamlijst verkloot met polijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 13:46

GVR

cwegh schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:43:
[...]
FYI: als je reeds wat bestelt hebt bij Enhauto kan je naast de pre-oder korting van 20%, een extra 15% korting krijgen met code RCP123. Wel kijken dat je met de juiste account inlogt. Inclusief 18 EUR leverkost kom je dan uit op 112,01 EUR.
Hm vreemd, ben ik nu dan te laat? Eerder (dec 24) de Commander en buttons besteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sV0D8tIXS2C-tdXC7NnI-JmCzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4a50L0bhHv5EI9NdVzTz233T.jpg?f=fotoalbum_large

*edit, niet bij de eerste 1000 dus

[ Voor 6% gewijzigd door GVR op 03-09-2025 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 22:00
GVR schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:52:
[...]

Hm vreemd, ben ik nu dan te laat? Eerder (dec 24) de Commander en buttons besteld.
[Afbeelding]

*edit, niet bij de eerste 1000 dus
Idd te laat. Ik heb op de pre launch dag gelijk de bestelling gedaan. Hopelijk krijg ik het begin oktober binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dene30
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Weet iemand of de all-weather matten van de ‘oude’ Y passen in het nieuwe model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:53
Deze week de S3xy Stalks van Enhance geplaatst in de model 3. Dat werkt goed zeg, erg over te spreken. Sowieso is de keuze voor het weglaten m.i. echt de verkeerde maar dit voegt zelfs wat (instelbaarheid) toe. In combinatie met de Commander en een paar knoppen absoluut een aanrader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09

Felyrion

goodgoan!

J-M-T schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:10:
Deze week de S3xy Stalks van Enhance geplaatst in de model 3. Dat werkt goed zeg, erg over te spreken. Sowieso is de keuze voor het weglaten m.i. echt de verkeerde maar dit voegt zelfs wat (instelbaarheid) toe. In combinatie met de Commander en een paar knoppen absoluut een aanrader
Zelfde hier toevallig. Vorige week dinsdag mijn Model 3 in ontvangst mogen nemen, en heb gelijk maar de stalks + Commander ingebouwd. Ging verrassend makkelijk allemaal.
Tijdens de testrit had ik al wel door dat ik de stuurknopjes toch niet ga waarderen. Zeker ook niet als je even iemand anders in de auto wil laten rijden die er niet zo bekend mee is. Onbegrijpelijke keuze wat mij betreft. In elk geval voor de europese markt met onze rotondes.

Maar de Commander en de stalks bevallen uitstekend. Paar leuke opties die je er bij krijgt zoals het automatisch herinschakelen van autosteer en het mee laten knipperen van de ledstrip met knipperlicht, of dodehoek sensor. Oh, en het uitzetten van de snelheids waarschuwing :)
De overige opties moet ik nog een beetje uitvogelen. Mogelijkheden genoeg in elk geval.

Kost een paar cent, maar kan het zeker aanraden.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 17:31
Ik heb gisteren een model Y besteld en die zal ergens in Oktober worden geleverd.
Ik wil er graag de commander en de buttons voor hebben. Ik heb een kortingscode voor 10% gevonden. Is het de moeite waard om te wachten tot Black Friday voor extra korting ? Hebben ze dan extra korting ?

• RigolleM
  • Nu online
LastSamurai schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:43:
Ik heb gisteren een model Y besteld en die zal ergens in Oktober worden geleverd.
Ik wil er graag de commander en de buttons voor hebben. Ik heb een kortingscode voor 10% gevonden. Is het de moeite waard om te wachten tot Black Friday voor extra korting ? Hebben ze dan extra korting ?
Mocht je de zoekfunctie gebruikt hebben, kon je lezen dat er vorig jaar 20% werd toegepast op BF. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51

8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
Het werkt toch echt, heb nu al zin in een potje road rage uitlokken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Radiodurans schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:57:
Het werkt toch echt, heb nu al zin in een potje road rage uitlokken :F
Maar betwijfel of het legaal is. De persoon achter je zal maar te hard remmen en een ongeval veroorzaken…. Kan je mee schuldig verklaard worden.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
Tommie12 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:00:
[...]
Kan je mee schuldig verklaard worden.
Dat is nogal een stellig zeg... Kun je dit ook onderbouwen?

Bij de meeste auto's gaan de remlichten (en soms ook de alarmlichten) al knipperen bij hard remmen. Ik zie er niet zo veel problemen in.

Ik heb de functie al een paar keer gebruikt om mensen achter mij te waarschuwen wat meer afstand te houden. Werkt goed...

[ Voor 3% gewijzigd door Blommie01 op 12-09-2025 08:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schwarz
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09 13:54
Blommie01 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:12:
[...]

Bij de meeste auto's gaan de remlichten (en soms ook de alarmlichten) al knipperen bij hard remmen. Ik zie er niet zo veel problemen in.

Ik heb de functie al een paar keer gebruikt om mensen achter mij te waarschuwen wat meer afstand te houden. Werkt goed...
Het is simpelweg een oerdomme functie. Zal gezien en ervaren worden als brake checking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice-
[...]

Ja en daar is toch ook exact voor? Om te laten zien dat je hard aan remmen bent. Niet om een achterligger te laten schrikken. Idiote functie die alleen maar meer agressie gaat opwekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
[...]

Uitspraken van rechtbanken zijn onzeker. Daarom schrijf ik ook 'kan' en niet 'zal'.

Kan je beter een lichtkrant in je auto inbouwen achteraan met: graag wat afstand houden..
Al zal dat bij sommigen ook agressie uitlokken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
met die dynamic brake lights wek je ook weer agressie op.
ik zou het dus niet gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
SpikeHome schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:48:
met die dynamic brake lights wek je ook weer agressie op.
ik zou het dus niet gebruiken
Ze hebben ze ook voor de koplampen volgens mij, dus ga je er eerst achter zitten knipperen, en daarna er voor rijden met die knipperende remlicht. Ruzie gegarandeerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Mehehe ik vind hem wel vet, heb nog een s3xy button over >:)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
edit:
verkeerd topic :)

[ Voor 91% gewijzigd door SpikeHome op 12-09-2025 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 17:31
[...]

Als je hard remt en je lichten gaan knipperen dan rem je wel. Met deze functie rem je niet en doe je net alsof.
Ik ben hier ook geen fan van, het lijkt handig maar als er iets fout gaat kan het een boel gezeur opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
LastSamurai schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:31:
[...]

Als je hard remt en je lichten gaan knipperen dan rem je wel. Met deze functie rem je niet en doe je net alsof.
Ik ben hier ook geen fan van, het lijkt handig maar als er iets fout gaat kan het een boel gezeur opleveren.
Dat zal wel meevallen. Effect is hetzelfde als dat je op je rem trapt zonder te remmen zodat alleen je lichten gaan branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
Blommie01 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:16:
[...]

Dat zal wel meevallen. Effect is hetzelfde als dat je op je rem trapt zonder te remmen zodat alleen je lichten gaan branden...
En dan trapt de man achter je vol op de rem, en degene die daar achter hangt klapt er op...
Daar kunnen stevige gevolgen aan hangen en of je daar dan zelf voor op draait of niet, het zou op mijn geweten werken....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
Tommie12 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:48:
[...]

En dan trapt de man achter je vol op de rem, en degene die daar achter hangt klapt er op...
Daar kunnen stevige gevolgen aan hangen en of je daar dan zelf voor op draait of niet, het zou op mijn geweten werken....
Welke gevolgen, als er achter mij 2 op elkaar klappen wil dat alleen zeggen dat die te weinig afstand hielden. Dat is niet mijn probleem, ik remde alleen maar even zo hard voor een overstekend hert O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:32
JeroenV_ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:33:
[...]

Welke gevolgen, als er achter mij 2 op elkaar klappen wil dat alleen zeggen dat die te weinig afstand hielden. Dat is niet mijn probleem, ik remde alleen maar even zo hard voor een overstekend hert O-)
Ikweethetniet............
Het komt schijnbaar met de jaren maar inmiddels weet ik beter dan dat. Gewoon een klein beetje van het stroom af om wat meer afstand te creëren van je voorgangers zodat er voldoende afstand is om (fors)te remmen wanneer dat nodig is. Daarmee is die BMW die op je lip zit niet geheel geholpen maar bij fors remmen zit die niet gelijk bij je op de achterbank.

En dan wanneer er ruimte is even opzij gaan naar rechts zodat de bumperraar er voorbij kan.
Te overdreven lang/expres links blijven rijden heeft ook geen zin.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
Tot het een echt zwaar ongeval is, en mensen kunnen aantonen met een dashcam dat je zonder reden gedaan het alsof je remde...
Dan kan het jouw probleem wel worden.

Iets met roekeloos rijden en misschien iets verder denken dan je eigen carosserie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:43
[...]

Dat is op twee manieren tóch jouw probleem. Als camerabeelden of een getuige bevestigen dat je zonder aanleiding remde, kan dat gezien worden als een vraagtekenmanoeuvre waardoor je wellicht (mede-) aansprakelijk gesteld wordt. Daarnaast betaal je middels je verzekeringspremie mee aan iedere schuldschade die verzekerd is. Maar misschien moedig je verzekeringsmaatschappijen gráág aan hun premie te verhogen. 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice-
[...]

Waarom gunt men een ander de ruimte niet, ik blijf dat merkwaardig (en vooral een Nederlandse eigenschap) vinden. Als ik links rijd en zie iemand hard naderen is het toch een hele kleine moeite even naar rechts te wippen om de ander te laten passeren om vervolgens weer naar links te gaan. Alsof je zelf nooit wil dat de linksplakker aan de kant gaat als jíj een keer haast hebt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
Maurice- schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:29:
[...]

Waarom gunt men een ander de ruimte niet, ik blijf dat merkwaardig (en vooral een Nederlandse eigenschap) vinden. Als ik links rijd en zie iemand hard naderen is het toch een hele kleine moeite even naar rechts te wippen om de ander te laten passeren om vervolgens weer naar links te gaan. Alsof je zelf nooit wil dat de linksplakker aan de kant gaat als jíj een keer haast hebt. |:(
Ik ben gewoon geen linksplakker, als ik links rij is dat omdat ik een auto inhaal. Naar rechts is dus geen optie. En ja, als je dan achter me zit te duwen duurt het extra lang voordat je er langs kunt.

• JeroenV_
Tommie12 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:04:
[...]
Tot het een echt zwaar ongeval is, en mensen kunnen aantonen met een dashcam dat je zonder reden gedaan het alsof je remde...
Dan kan het jouw probleem wel worden.

Iets met roekeloos rijden en misschien iets verder denken dan je eigen carosserie.
nerovectra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:35:
[...]
Dat is op twee manieren tóch jouw probleem. Als camerabeelden of een getuige bevestigen dat je zonder aanleiding remde, kan dat gezien worden als een vraagtekenmanoeuvre waardoor je wellicht (mede-) aansprakelijk gesteld wordt. Daarnaast betaal je middels je verzekeringspremie mee aan iedere schuldschade die verzekerd is. Maar misschien moedig je verzekeringsmaatschappijen gráág aan hun premie te verhogen. 😉
Maurice- schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:29:
[...]
Tweakers weer op zijn best; heb geloof ik minimaal 3 moorden gepleegd, terwijl ik heel die dynamic brake light optie niet eens aan heb staan :? Echt.... laat maar

• Tommie12
  • Nu online
JeroenV_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:34:
[...]

[...]

[...]

Tweakers weer op zijn best; heb geloof ik minimaal 3 moorden gepleegd, terwijl ik heel die dynamic brake light optie niet eens aan heb staan :? Echt.... laat maar
Als het niet aan staat, dan doe je toch niks verkeerd. Waarom ga je je dan ergeren aan posts die daar voor waarschuwen.

En ja dus, dat gebruiken kan tot erge gevolgen leiden, waar ik meer bezorgd ben over mogelijke gewonden dan een boete voor een Johnny.

• Maurice-
gjcvro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:43:
[...]

En ja, als je dan achter me zit te duwen duurt het extra lang voordat je er langs kunt.
Precies mijn punt! Dat een ander aandringt om er snel langs te willen is not done, dat je deze persoon vervolgens opzettelijk gaat hinderen is dan weer heel vanzelfsprekend. Moet je in Duitsland of Italië mee aankomen..

• gjcvro
Maurice- schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:58:
[...]

Precies mijn punt! Dat een ander aandringt om er snel langs te willen is not done, dat je deze persoon vervolgens opzettelijk gaat hinderen is dan weer heel vanzelfsprekend. Moet je in Duitsland of Italië mee aankomen..
Ik behandel die persoon zoals hij mij behandeld. Is toch niets geks mee. En het is niet alleen not done, het is onzin, er is op dat moment geen ruimte voor mij om naar toe te gaan, en jij wil me van de weg drukken?

• Maurice-
gjcvro schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:23:
[...]

Ik behandel die persoon zoals hij mij behandeld. Is toch niets geks mee. En het is niet alleen not done, het is onzin, er is op dat moment geen ruimte voor mij om naar toe te gaan, en jij wil me van de weg drukken?
Ik lees geen argument voor het opzettelijk ophouden waarover je schreef? Leven en laten leven. Maar doe wat je wil, je komt vanzelf een keer de verkeerde tegen ;)

• gjcvro
Maurice- schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:28:
[...]

Ik lees geen argument voor het opzettelijk ophouden waarover je schreef? Leven en laten leven. Maar doe wat je wil, je komt vanzelf een keer de verkeerde tegen ;)
Lees wat je wil lezen. En opzettelijk ophouden is een groot woord, ik zeg alleen dat het langer duurt als je zit te kleven dan als je normaal achter me rijdt. En wat belangrijker is, ik rij niet onnodig links, ik hou, zoals het de bedoeling is, ze veel mogelijk rechts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:43
Maurice- schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:28:
[...]

Allemaal héél erg off-topic, maar als iedereen elkaar dwars zit, zitten veel mensen elkaar dwars. En als "afleren" nu bewezen zou werken ... Als iemand mij dwars zit, hoop ik dat ie er gelukkig van wordt, maar ik vrees wèl dat die types juist fanatieker worden als je de "hindernisbaan" complexer maakt. Gedraag je zoals je opa en oma het gewild zouden hebben. Dat slaapt héérlijk ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nDirect090
Ik was vroeger ook wel iemand die zich druk kon maken als iemand in m’n bumper zat, gekke manoeuvres maakte, links bleef plakken of andere gevaarlijke praktijken uitvoerde zoals afsnijden.

Nu? Lekker laten gaan. Ik ga opzij, als je er tussen wilt persen. Prima, doe je ding. Ik maak me er niet meer druk om. Naast dat er tegenwoordig steeds meer gekke op de weg bevinden, ga ik het risico niet meer nemen om voor eigen rechter te speleb of te proberen hem/haar te laten inzien dat diegene verkeerd/gevaarlijk bezig is.

Ik probeer mijzelf zo veilig van a naar b te krijgen, en als een ander blij wordt van op het laatste moment nog in te voegen of er tussen te persen. Dan mag hij vieren dat tie 3 minuten eerder aankomt op z’n bestemming.

Dus die knipperende rem lichten zie ik ook alleen maar gevaarlijke gevolgen van in. Ik kan me geen situatie voorstellen waarin de eigenaar hier beter van wordt door z’n remlichten te laten knipperen. Of je creëert een gevaarlijke situatie of je maakt de bumperklevende persoon nog meer woest met gevolgen van dien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:28

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zullen we het totaal offtopic gepraat over gedrag op de weg, achterwege laten?

Voor mensen met Huiskamer toegang: er is een topic over Wegmisbruikers

Xbox Live ID:Notna8310

• weerdmeester
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:44
Even een vraag over de officiële Tesla accessoires (lease dus zit er aan te denken er een aantal bij te bestellen): iemand ervaring met de “Luchtcompressor + bandenreparatieset”, hoe bevalt deze?
En de “Mobile Connector”, zit hier nog een soort van overheat protection op? Die laatste lijkt mij wel handig voor op vakantie maar hoor ook wel verhalen over warmte problemen bij dergelijke apparaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 21:05
weerdmeester schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:11:
Even een vraag over de officiële Tesla accessoires (lease dus zit er aan te denken er een aantal bij te bestellen): iemand ervaring met de “Luchtcompressor + bandenreparatieset”, hoe bevalt deze?
En de “Mobile Connector”, zit hier nog een soort van overheat protection op? Die laatste lijkt mij wel handig voor op vakantie maar hoor ook wel verhalen over warmte problemen bij dergelijke apparaten
De mobile connector gebruik ik dagelijks voor laden op 3000W (13A), werkt heel goed en nauwelijks warmteontwikkeling, een aanrader.
De luchtcompressor+reparatieset heb ik niet zelf maar lijkt mij prima om mee te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weerdmeester
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:44
ReconE schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:43:
[...]

De mobile connector gebruik ik dagelijks voor laden op 3000W (13A), werkt heel goed en nauwelijks warmteontwikkeling, een aanrader.
De luchtcompressor+reparatieset heb ik niet zelf maar lijkt mij prima om mee te bestellen.
Top, dank!

• nDirect090
ReconE schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:43:
[...]

Die 13A is gewoon via normaal stopcontact met 2,5mm2 kabels? Ik begon op 8A omdat ik het niet vertrouwde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 21:05
nDirect090 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:28:
[...]

Die 13A is gewoon via normaal stopcontact met 2,5mm2 kabels? Ik begon op 8A omdat ik het niet vertrouwde
Ja, normaal stopcontact met 2,5mm2 kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Vandaag een Qi2-lader geïnstalleerd achter mijn stuur zodat ik mijn telefoon kan gebruiken (voor langere ritten) met het Commander dashboard.

Lader: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0DRVNMSWB
WIP:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPjTfrj42zVmm3iSu1-YDv3rbjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gzuBkSYaCQqF8RkFdwBj8BQa.jpg?f=fotoalbum_large

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brRdSkydTKpe-M_03uFmJHrldK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1BLguMfEQJrlc9jSO4tlu5p.jpg?f=fotoalbum_large

Wel niet helemaal tevreden over de zichtbaarheid van de kabel, daar zoek ik misschien later nog een oplossing voor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01y6UpqWQ3Gp_Jv13NykjvLB2eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qycVMGd6VFIrXK2vu9XLJeyQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Rob-T6
  • Laatst online: 07:26
Ik heb net mijn model Y in ontvangst genomen.

Nu zijn er natuurlijk ook nog wat vragen 🙃

- Zijn er mensen die een 12volt aansluiting hebben in de kofferbak?
- is de enhance commander nu echt zo’n aanrader?

• Fire69
Rob-T6 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:25:

- Ja
- Ja

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:32

12 volt stopcontact zit toch gelijk links als je de kofferbak binnenkomt? Bij mij wel.

Een Commander is absoluut een aanrader. Nooit gedacht maar ik zit inmiddels aan mijn derde button vol met functies. Uiteraard volledig uit het zicht om een minimalistische cockpit te houden. Als ik zichtbare knoppen wilde had ik wel een Mercedes genomen.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalexSun
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04:11
Fire69 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:25:

Wel niet helemaal tevreden over de zichtbaarheid van de kabel, daar zoek ik misschien later nog een oplossing voor:
Is ondersteboven draaien geen optie? Dus connector onder ipv boven

LG monobloc s 5kW U44, 3kWp zuid, Model 3 SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
SalexSun schreef op zondag 14 september 2025 @ 01:31:
[...]

Is ondersteboven draaien geen optie? Dus connector onder ipv boven
Dan komt hij tegen de voet. Ik had hem eigenlijk wel gewoon op de zijkant kunnen doen :X
Morgen even proberen. Bedankt om mee te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
@Fire69 Waarvoor moest het dashboard open en dient de kabel? Ik heb deze en de MagSafe werkt perfect in combinatie met de S3XY dashboard app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34

Heb je de handleiding gevonden, kun je ook via de auto oproepen: https://www.tesla.com/own...59-98B4-B0A5D342FAB3.html
Ik begrijp dat er weinig over geschreven is dus ik heb een zoekopdracht voor je gemaakt:
Tesla Model 3 & Y Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Laatst online: 07:26
Handleiding is handig ja, en dit topic staat vol inderdaad 😛 maar ik ga ook niet alles kopen 🤡

Plus dat de start al weer aardig oud is, en mogelijk niet alles nog beschikbaar is of handig is.

[ Voor 10% gewijzigd door Rob-T6 op 14-09-2025 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
RigolleM schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:50:
@Fire69 Waarvoor moest het dashboard open en dient de kabel? Ik heb deze en de MagSafe werkt perfect in combinatie met de S3XY dashboard app.
Langs waar loopt jouw usb-kabel dan?

[edit]
Even je link beter bekeken. Is het zo bij jou dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ub8CfIC8VFGSlfPap7VqOwSnEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GJP7Mhaps4dczjZLvPYNWX9C.webp?f=fotoalbum_large

Daar zou ik niet kunnen mee leven :D

Ik heb een OBD-naar-USB gebruikt, gewoon voor de power, die zit boven de pedalen en loopt zo het dashboard in en komt dan boven de ventilatie uit.

Daarnet de lader een kwartslag gedraaid, ziet er al veel beter uit nu :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QblveHFnbRTNRrqXWEaGCs-09I4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LJlFVjS9vFADpt0yJetIZGr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Fire69 op 14-09-2025 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Fire69 schreef op zondag 14 september 2025 @ 13:06:
[...]

Langs waar loopt jouw usb-kabel dan?

[edit]
Even je link beter bekeken. Is het zo bij jou dan?
Klopt, maar dan een zwarte kabel en iets dunner. Ik zie hem niet als bestuurder, de passagier ziet hem wel. Ik kan er perfect mee leven, ik had een bloedhekel aan het monteren van die commander met mijn 2 linkse handen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:31

tomic

Smexylittlebabe!

RigolleM schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:50:
Waarom heb je deze besteld en niet een ali dingetje? Is dit zoveel beter?

Ik merk trouwens dat mijn iPhone 15 pro behoorlijk warm wordt als hij navigeert en draadloos laad. Iemand anders ook last van?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnw
Ik heb zo’n magsafe houder achter het stuur die ik alleen op lange reizen monteer en dan ouderwets met kabel van stroom voorzie vanuit de midden console. Draadloos opladen en tegelijkertijd het scherm aan voor bijvoorbeeld Flitsmeister gaat vaak niet vanwege de warmte.

Al kun je daar achter het stuur wel je airco erop richten voor koeling van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
tomic schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:28:
[...]
Waarom heb je deze besteld en niet een ali dingetje? Is dit zoveel beter?
Omdat ik ooit van plan was om hun dashboard aan te schaffen, maar het nog niet gedaan heb wegens het moeten openen van het dashboard van de Tesla.
Je kan die Tita phone holder ook gewoon bij Ali bestellen.
In veel reviews kwam deze mount ook als betere uit de bus.
Ik merk trouwens dat mijn iPhone 15 pro behoorlijk warm wordt als hij navigeert en draadloos laad. Iemand anders ook last van?
Een iPhone wordt op elke MagSafe lader warm. Ik gebruik die TITA phone holder icm S3XY dashboard, enkel als ik grote afstanden moet afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
rbnw schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:12:
Draadloos opladen en tegelijkertijd het scherm aan voor bijvoorbeeld Flitsmeister gaat vaak niet vanwege de warmte.
Heb ik geen last van, maar ik gebruik FM niet.. In België werkt dit voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Iemand ervaring met de mudflaps van basenor? Of evt een ander merk. Ben opzoek naar een setje voor de m3p

[ Voor 22% gewijzigd door nDirect090 op 14-09-2025 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJLequi
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:20
Ik gebruik een oplader achter het stuur met daarin een ventilator zodat het ondanks het laden en het gebruik van apps cool blijft.
Het betreft de wat vierkante oplader die ook hierhttps://nl.aliexpress.com...LvrsvGFQAshxoCfdIQAvD_BwE met een OBD adapter voor de laadkabel wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 17:54
RJLequi schreef op zondag 14 september 2025 @ 23:51:
Ik gebruik een oplader achter het stuur met daarin een ventilator zodat het ondanks het laden en het gebruik van apps cool blijft.
Het betreft de wat vierkante oplader die ook hierhttps://nl.aliexpress.com...LvrsvGFQAshxoCfdIQAvD_BwE met een OBD adapter voor de laadkabel wordt geleverd.
Je gebruikt niet de USB of 12v aansluiting maar de ODB-stekker voor de telefoonlader?
Is dat toegestaan/handig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
djiedjee schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:35:
[...]
Je gebruikt niet de USB of 12v aansluiting maar de ODB-stekker voor de telefoonlader?
Is dat toegestaan/handig?
Ja, zo doe ik het dus ook.
Is het handig? Zeker!
Is het toegestaan? Who knows :) De poort levert 12v en 4-6A. Ongeveer 50W dus. Zal denk ik niet echt een probleem opleveren om er een 15W lader op aan te sluiten.
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.