Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:31
speur schreef op maandag 21 april 2025 @ 18:56:
[...]

Deze heb ik gekocht en zit ondertussen al een aantal maanden in de auto. Wordt uiteraard gebruikt voor de S3XY app.
https://nl.aliexpress.com/item/1005006235389352.html

Vraagje over de app. Deze valt bij mij regelmatig even uit omdat er verbinding gemaakt moet worden met de commander. De knob geeft er ook melding van. Misschien moet ik er toch even melding van gaan maken bij Enhance.
Deze valt hier nooit uit... iPhone wordt ondertussen geladen, bij korte ritten gebruik ik de app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speur
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-04 19:14
Fire69 schreef op maandag 21 april 2025 @ 19:11:
[...]

Hoe heb je de stroom geregeld?
Met een hubje vanuit het dashboardkastje. De lengte van het snoer is niet lang genoeg om een van de USB-poorten achterin te pakken. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de houder nog niet gebruik om op te laden. Dit komt mogelijk binnenkort met een andere telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speur
RigolleM schreef op maandag 21 april 2025 @ 21:29:
[...]

Deze valt hier nooit uit... iPhone wordt ondertussen geladen, bij korte ritten gebruik ik de app niet.
Fijn om te weten dat het bij anderen wel goed werkt. Binnenkort maar eens even met een andere telefoon wat testen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
speur schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:50:
[...]

Met een hubje vanuit het dashboardkastje. De lengte van het snoer is niet lang genoeg om een van de USB-poorten achterin te pakken. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de houder nog niet gebruik om op te laden. Dit komt mogelijk binnenkort met een andere telefoon.
En heb je dan de mogelijkheid om de kabel helemaal weg te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speur
Fire69 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:48:
[...]

En heb je dan de mogelijkheid om de kabel helemaal weg te werken?
Dat is me (nog) niet gelukt. Het kabeltje komt nu linksboven uit het dashboardkastje vandaan en verdwijnt dan uit het zicht achter het scherm. Niet de mooiste oplossing en er is vast een betere maar ik zag het niet zitten om de hele auto uit elkaar te gaan halen. Ook moet je nog rekening houden met de kabellengte bij je stuur wanneer je bijvoorbeeld gebruik maakt van easy entry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-04 19:19
Iemand ervaring met de service van Enhance?

Mijn Knob was defect (OLED scherm was defect aan het gaan) en ik kreeg de vraag vanuit hun service afdeling om hem op te sturen. Op hun verzoek met PostNL verzonden omdat dit het goedkoopst was. Wilde zelf met DHL verzenden omdat dit een internationaal bedrijf is.

Je voelt hem al aankomen: pakketje kwijt 😠

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7sZ9oMYiY1AG1LgtpnbIBfrK7VA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SHGIqqQUS3FqSJRUh6UE8QYD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Contact opnemen met PostNL, jij bent de verzender.

Daarnaast ook even melden bij Enhance.

Ik heb goede ervaringen met hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-04 19:19
mjvdzwet schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:44:
Contact opnemen met PostNL, jij bent de verzender.

Daarnaast ook even melden bij Enhance.

Ik heb goede ervaringen met hun service.
PostNL gaat mij niet helpen. Zogenaamd brievenbus pakketje ondanks dat ik een T&T heb. Snap er niets van maar ze gaan in ieder geval niets voor me doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 15:07
Blommie01 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:30:
Iemand ervaring met de service van Enhance?

Mijn Knob was defect (OLED scherm was defect aan het gaan) en ik kreeg de vraag vanuit hun service afdeling om hem op te sturen. Op hun verzoek met PostNL verzonden omdat dit het goedkoopst was. Wilde zelf met DHL verzenden omdat dit een internationaal bedrijf is.

Je voelt hem al aankomen: pakketje kwijt 😠

[Afbeelding]
Off topic, I know, maar heb dezelfde PostNL ervaring. Ticket aanmaken aen na veel 5-en en 6-en kreeg ik "uit coulance" de verzendkosten terug. Niks over waarde pakket etc. "niet aangetekend/verzekerd verzonden bla bla bla"

Prutsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
pimk schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:15:
[...]

Off topic, I know, maar heb dezelfde PostNL ervaring. Ticket aanmaken aen na veel 5-en en 6-en kreeg ik "uit coulance" de verzendkosten terug. Niks over waarde pakket etc. "niet aangetekend/verzekerd verzonden bla bla bla"

Prutsers...
OT: je krijgt waar je voor betaalt.
Als je een contract aan gaat zonder verzekering, dan proberen ze je pakje ter plaatse te krijgen, en je weet vooraf dat je geen vergoeding krijgt. Verzekerd verzenden kost iets meer...

Als ik iets verkoop via ebay, dan schrijf ik er altijd bij dat ik enkel 'verzekerd' wil verzenden, en dat de koper daarvoor betaalt...

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 15:07
Tommie12 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:22:
[...]

OT: je krijgt waar je voor betaalt.
Als je een contract aan gaat zonder verzekering, dan proberen ze je pakje ter plaatse te krijgen, en je weet vooraf dat je geen vergoeding krijgt. Verzekerd verzenden kost iets meer...

Als ik iets verkoop via ebay, dan schrijf ik er altijd bij dat ik enkel 'verzekerd' wil verzenden, en dat de koper daarvoor betaalt...
Niet helemaal eens.
Ik denk dat ik ervoor betaal om een pakje van A naar B te krijgen. En niet om een pakje van A weg te krijgen...
(dat kan ik zelf ook heel goed namelijk. En voor minder...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
pimk schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:01:
[...]

Niet helemaal eens.
Ik denk dat ik ervoor betaal om een pakje van A naar B te krijgen. En niet om een pakje van A weg te krijgen...
(dat kan ik zelf ook heel goed namelijk. En voor minder...)
Ja, maar als je een zak diamanten verstuurt dan ga je nooit zonder verzekering werken.

Met aandringen krijg je normaal de verzendkosten terug als ze niet kunnen bewijzen dat het aangekomen is, maar niet de waarde van je pakje.

Jij verstuurt iets van 2-300€ zonder verzekering, en dan weet je dat je een risico neemt.

Maar we gaan helemaal OT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Heeft iemand hier al mooie en goede vloermatten voor de Juniper? Ben benieuwd wat jullie gebruiken 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
micmulder schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:19:
Heeft iemand hier al mooie en goede vloermatten voor de Juniper? Ben benieuwd wat jullie gebruiken 😊
Ik heb in mijn M3H de vloermatten van Kovvar en ik zie dat ze ook al voor de nieuwe Juniper bestaan. Ik heb wel gekozen voor het hoogwaardige polyester (Premium) want ik vind die rubberen matten de wagen omtoveren tot een werkpaard ipv een luxe paard 8)

De stoffen matten die ik heb zijn zeer makkelijk te onderhouden, ff met de draadloze stofzuiger van Makita er over en ze zijn weer proper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Nu online
RigolleM schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:23:
[...]

Ik heb in mijn M3H de vloermatten van Kovvar en ik zie dat ze ook al voor de nieuwe Juniper bestaan. Ik heb wel gekozen voor het hoogwaardige polyester (Premium) want ik vind die rubberen matten de wagen omtoveren tot een werkpaard ipv een luxe paard 8)

De stoffen matten die ik heb zijn zeer makkelijk te onderhouden, ff met de draadloze stofzuiger van Makita er over en ze zijn weer proper.
Zijn deze matten qua stof en gevoel heel anders dan de standaard matten die er in zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
micmulder schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:03:
[...]

Zijn deze matten qua stof en gevoel heel anders dan de standaard matten die er in zitten?
Ja, het is een wereld van verschil, maar heb dan wel voor de Premium gekozen, er is ook nog Luxury, Comfort en Basic, dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn voeten zakken in een dik tapijt, geen enkel afdruk na het verlaten van de wagen, blijven mooi liggen op de vloer... het is echt de luxe uitvoering qua vloermat, heb dit nog nooit gehad in andere wagens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Nu online
RigolleM schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:07:
[...]

Ja, het is een wereld van verschil, maar heb dan wel voor de Premium gekozen, er is ook nog Luxury, Comfort en Basic, dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn voeten zakken in een dik tapijt, geen enkel afdruk na het verlaten van de wagen, blijven mooi liggen op de vloer... het is echt de luxe uitvoering qua vloermat, heb dit nog nooit gehad in andere wagens ;)
Thnx voor de tip! Misschien toch daar maar voor gaan ook, dan het plastic fantastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:21
RigolleM schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:23:
[...]

Oef, goeie. Ik zat al te kijken naar rubberen matten vanwege het makkelijke schoonhouden. Maar als de premium matten een stuk makkelijker schoon te houden zijn dan traditionele matten ben ik denk ik wel om!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
The-Doctor schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:37:
[...]

Oef, goeie. Ik zat al te kijken naar rubberen matten vanwege het makkelijke schoonhouden. Maar als de premium matten een stuk makkelijker schoon te houden zijn dan traditionele matten ben ik denk ik wel om!
Deze redenering snap ik niet.
Mensen kopen gatlelijke rubberen matten omdat ze makkelijker ‘proper’ te houden zijn dan textiel.
Ik zie 1000 keer liever een tapijtje met wat stof of zand dan zo’n rubberen lap die uit een bouwvakkersbus gevallen is.

En krijg je dat tapijt niet meer proper, dan koop je nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
micmulder schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:51:
[...]

Thnx voor de tip! Misschien toch daar maar voor gaan ook, dan het plastic fantastic
Ik zou het denken.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.