Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Friemel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 18:40

Friemel

Lekker bezig

Ik vind dat mijn series en kijk-later altijd bovenaan moeten staan, nu staan ze ergens middenin, waardoor ik steeds moet scrollen. Best wel hinderlijk. Nu worden allerlei programma's opgedrongen, waar ik geen enkele interesse in heb.

Dus zeker de mogelijkheid bieden dat ik als gebruiker zelf kan bepalen wat belangrijk is op de thuispagina.

• jigalvh
  • Laatst online: 20-11 22:47
@Friemel Gelukkig heb je op een smart tv in het menu links en op een mobiel onderaan via de knop met je naam (en dan Mijn lijst) een mooi scherm met al je eigen programma's.

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-11 22:58
jigalvh schreef op woensdag 19 november 2025 @ 21:13:
@Friemel Gelukkig heb je op een smart tv in het menu links en op een mobiel onderaan via de knop met je naam (en dan Mijn lijst) een mooi scherm met al je eigen programma's.
Nee, dit is allemaal niet gebruikersvriendelijk. Op deze manier staat het er allemaal niet in 1 oogopslag zoals voorheen op de homepage. Waarom gaan ze dit opeens veranderen door het SLECHTER te maken! Ik irriteer me mateloos aan die NLziet figuren.
En zo zijn er nog wel een hoop dingetjes die allang verbeterd of toegevoegd hadden moeten worden in de afgelopen jaren.
Ze doen gewoon maar wat daar.

• Friemel
  • Laatst online: 20-11 18:40

Friemel

Lekker bezig

jigalvh schreef op woensdag 19 november 2025 @ 21:13:
Vreemd, ik zie dat niet op mijn mobiel of tablet.

• jigalvh
  • Laatst online: 20-11 22:47
@Friemel Dit is een screenshot (namen uitgeveegd) van de iOS app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cwUA18XtHyyluYYSG1ri3LSQTgw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wcH2JwgNVVNQA0i3SniNE2UO.png?f=fotoalbum_large

Het scherm bij "Mijn lijst" toont alle dingen zoals Nieuw in mijn series, Mijn series, Kijk later, Kijkgeschiedenis.
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste