@
GerkeP Ook hier geen enkele last, niet op een Google TV Streamer en ook niet op "Chromecast with GoogleTV". RTL niews heb ik ongestoord 'live' kunnen kijken, BBC NL ook geen problemen.
Voor de volledigheid/context: Freedom Internet, UCG-Fiber als router, Google TV Streamer bedraad, Chromecast draadloos
Het 'dubbele praten' hadden we een week geleden ofzo wel bij "heel holland bakt", maar nu ook al paar dagen niet meer gemerkt.
Het werkt hier nu eigenlijk gewoon goed.
@
jorikc Dat "niet mogen doorspoelen" zal, vrees ik, niet echt specifiek iet svan NLZiet zijn, maar meer een wens/beperking van de betreffende zender of programmamaker, die door NLZiet wordt enforced. Zal vermoed ik bij andere platformen ook een probleem zijn (of worden).
Die andere bugs die je noemt zijn wel vervelend ja. Wat dat betreft vond ik NLZiet vóór de platformwijziging ook beter. Maar nu het allemaal wat stabieler lijkt te worden zie ik eigenlijk nog geen goed alternatief voor NLZiet (niet waar je dezelfde termijn voor terugkijken hebt, tenminste).
edit: Net even naar Canal+ gekeken als eventuele optie hier, maar word er nog niet warm van. En op het gebied van contentbeperkingen: Zie dus ook dat bv. RTL helemaal ontbreekt bij de mogelijkheid tot opnemen.
[
Voor 15% gewijzigd door
eymey op 15-12-2025 22:17
]
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.