Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:39
Slux schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 06:49:
Ik heb het opgegeven met NLZIET, probleem speelt inmiddels al 2 maanden.
Mailtjes naar de helpdesk leveren niks op dan we zijn er mee bezig.

Leuk dat het nu bijna sync loopt met de tijd, maar niet leuk dat het de bitrate verpest en de laatste weken ook bijna elke dag last heb van bufferen.

Had liever geen tijd sync gehad en mooier beeld dan dit.

We gaan weer terug naar ziggo
Wij gaan gewoon terug naar Videoland. Dat werkte tenminste altijd.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:48
Bschnitz schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 06:53:
[...]

Wij gaan gewoon terug naar Videoland. Dat werkte tenminste altijd.
Videoland is toch geen vervanger van NLZiet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bschnitz
La1974 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 07:17:
[...]

Videoland is toch geen vervanger van NLZiet?
Kan je ook gewoon live tv kijken....

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:30
Bschnitz schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:35:
[...]

Kan je ook gewoon live tv kijken....
Ja alleen de RTL zenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Fair, maar de rest keken we altijd via de NPO app, welke ook altijd werkt....

SBS etc. kijken wij eigenlijk nooit....

Dus is niet voor iedereen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:48
Ik zat Pim Fortuyn docu te kijken op NLZiet en hij flikkert er gewoon zeker 6x uit in 45 minuten.
Schandalig dit NLZiet! Doe er wat aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19:31
Ik ben er nog nooit uitgegooid door NLZiet ook vanavond niet, wel lijkt het er op dat al de servers in gebruik bij NLZiet schijnbaar een eigen leven schijnen te hebben en verschillende problemen veroorzaken wat mij weer zegt dat er geen vaste stabiele invoer is van de streams of dat de servers allemaal verschillende settings hebben waardoor de kijk ervaring vele verschillen geeft. Deze systemen zijn zeer complex en als er problemen ontstaan kan dit zomaar maanden duren voordat deze weer opgelost zijn, daarnaast is geduld hebben een schone zaak. Ik gaat bij zo´n tijdelijke periode die alle online providers kan overkomen mijn abonnement niet opzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:44
pennywise666 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:46:
Ik zat Pim Fortuyn docu te kijken op NLZiet en hij flikkert er gewoon zeker 6x uit in 45 minuten.
Schandalig dit NLZiet! Doe er wat aan!
Je hebt het ook gemeld bij NLziet hoop ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Ik merk dat ik naar talkshows en rustige programma's met veel plezier kijk, de afgelopen week, met de huidige stream kwaliteit. Hij lijkt ook wat meer(?) bandbreedte te gebruiken dan vroeger ik schat het op 8,5Mbps nu. Ik ben er wel over uit dat het via de AppleTV 4K wel scherper is dan voorheen met de oude streaming provider. Meer detail in huid/haar etc.

Ben niet snel positief over NLziet, en hun chaotisch en slecht geteste wijzigingen aanpak. Ik dacht laat ik het toch maar even uitspreken dat ik verbetering zie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:38

DON PAPA

Tweaker-fan

stormfly schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:10:
Ik merk dat ik naar talkshows en rustige programma's met veel plezier kijk, de afgelopen week, met de huidige stream kwaliteit.
Mee eens, zolang het geen snelle beelden of snel bewegende camera beelden zijn, ziet het er hier via de AppleTV ook zeer goed uit op het moment. Maar ik hoop wel dat ze het probleem met snelle beelden ook nog (snel) gaan oplossen, want dat is op sommige momenten nog steeds om te huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
DON PAPA schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:37:
[...]

Mee eens, zolang het geen snelle beelden of snel bewegende camera beelden zijn, ziet het er hier via de AppleTV ook zeer goed uit op het moment. Maar ik hoop wel dat ze het probleem met snelle beelden ook nog (snel) gaan oplossen, want dat is op sommige momenten nog steeds om te huilen.
Nou zeg dat, ik zapte net even naar Red Bull stalen ros. Maar dat blokt nog enorm, dat is inderdaad nog niet verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

stormfly schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 13:22:
[...]

Nou zeg dat, ik zapte net even naar Red Bull stalen ros. Maar dat blokt nog enorm, dat is inderdaad nog niet verdwenen.
De blokken waren vanavond bij Studio Voetbal ook weer regelmatig erg goed zichtbaar.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste