• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ben geen Ziggo klant, maar zie een zwaar gehavende (open, zwaar ingedeukt, kabels bloot) kast in de wijk. Och laat ik dat ff netjes melden, in verleden ook eens gedaan (via whatsapp oid, iig ging dat okee toen).

2026: AI bot met 'blijft uit de buurt, fijn dat je dit aangeeft'..maar gebruik onze contactpagina. Alleen bellen. Uh. Wacht dat is niet handig, community dan: ja ze hebben een topic speciaal hiervoor! Maar daar kun je je als NIET klant niet aanmelden 8)7 Waarom die forcering naar puur telefoon? Gelukkig hebben ze wel een optie voor doven/slechthorenden, maar daar mag (en kan) ik geen gebruik van maken. Erg bijzonder.

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 17-09-2026 13:22 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:09
Het is bij Delta niet anders. Het is niet meer mogelijk online contact te krijgen, oh wacht alleen nog met een chatbot waarachter buitenlanders zitten die antwoord geven.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Sjakie0101 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 13:08:
Het is bij Delta niet anders. Het is niet meer mogelijk online contact te krijgen, oh wacht alleen nog met een chatbot waarachter buitenlanders zitten die antwoord geven.
Kan via de chatbot geen medewerker 'spreken', ook feedback over het hele moeizame proces kan hij niet melden, moet ik doen via..jawel..de contactpagina _O- Ben in ieder geval blij niet bij zo'n tent klant te zijn zeg, wel jammer want kon enige jaren geleden dus wel het via andere route melden. Ook wel beetje moeizaam want je bent geen klant en dan gaat hun flow helemaal van de wap, maar ja toen stond er wel een mannetje na x dagen te sleutelen. Fun fact: ik gok dat als het ding finaal aan gort wordt gereden of wegroest het niemand boeit: bijna zeker dat iedereen hier op glas zit :P Maar het ziet er gewoon niet uit ook, armoedig.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
2Dutch schreef op donderdag 17 september 2026 @ 12:57:
Ben geen Ziggo klant, maar zie een zwaar gehavende (open, zwaar ingedeukt, kabels bloot) kast in de wijk. Och laat ik dat ff netjes melden, in verleden ook eens gedaan (via whatsapp oid, iig ging dat okee toen).

2026: AI bot met 'blijft uit de buurt, fijn dat je dit aangeeft'..maar gebruik onze contactpagina. Alleen bellen. Uh. Wacht dat is niet handig, community dan: ja ze hebben een topic speciaal hiervoor! Maar daar kun je je als NIET klant niet aanmelden 8)7 Waarom die forcering naar puur telefoon? Gelukkig hebben ze wel een optie voor doven/slechthorenden, maar daar mag (en kan) ik geen gebruik van maken. Erg bijzonder.
Hey 8)

Tof dat je dit wilde melden! Ja, voor niet klanten is dat best lastig om via een goed en digitaal medium hier melding van te maken bij onze klantenservice |:( . We krijgen hier op verschillende plekken meldingen van en staan ook op dit forum voor dit soort meldingen klaar. Stuur je de locatie via een privébericht en eventueel een foto van de schade? Dan maak ik er gelijk melding van bij onze monteurs.

VodafoneZiggo-webcare

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

VodafoneZiggo schreef op donderdag 17 september 2026 @ 15:08:
[...]

Hey 8)

Tof dat je dit wilde melden! Ja, voor niet klanten is dat best lastig om via een goed en digitaal medium hier melding van te maken bij onze klantenservice |:( . We krijgen hier op verschillende plekken meldingen van en staan ook op dit forum voor dit soort meldingen klaar. Stuur je de locatie via een privébericht en eventueel een foto van de schade? Dan maak ik er gelijk melding van bij onze monteurs.
Top, good old webcare :) Info is doorgestuurd. Hopelijk pakt Ziggo het intern ook op om dit soort zaken makkelijker te melden te maken (of de AI slimmer te maken :P ), een doodsimpel formulier is al voldoende denk ik.

• NLM1K
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12:09
2Dutch schreef op donderdag 17 september 2026 @ 15:27:
[...]

Top, good old webcare :) Info is doorgestuurd. Hopelijk pakt Ziggo het intern ook op om dit soort zaken makkelijker te melden te maken (of de AI slimmer te maken :P ), een doodsimpel formulier is al voldoende denk ik.
https://schade.ziggo.nl ;)

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:53
2Dutch schreef op donderdag 17 september 2026 @ 12:57:
Ik heb gewoon gemeente hier geinformeerd hierover... en wel helpdesk van Ziggo gebeld waarna het toch snel verholpen was
Vroem schreef op donderdag 17 september 2026 @ 15:58:
[...]

Ik heb gewoon gemeente hier geinformeerd hierover... en wel helpdesk van Ziggo gebeld waarna het toch snel verholpen was
De gemeente doet er niets mee, is niet hun eigendom. Hier in de straat staat al een jaar een auto met de ramen open (inmiddels een champignonkwekerij geworden). Maar de gemeente zegt ook, is niet onze auto... (volledig offtopic).

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:53
jongetje schreef op donderdag 17 september 2026 @ 16:36:
[...]

De gemeente doet er niets mee, is niet hun eigendom. Hier in de straat staat al een jaar een auto met de ramen open (inmiddels een champignonkwekerij geworden). Maar de gemeente zegt ook, is niet onze auto... (volledig offtopic).
Nee maar hier hebben ze het voor zover ik weet ook doorgegeven waardoor het sneller gemaakt werd.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Mooie oplossing ook, haha. Desnoods doe ik wel een oranje hesje aan en kijk wat moeilijk :P

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen