• JWA14
  • Registratie: Augustus 2026
  • Nu online
SMSfreakie schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:49:
Zouden er ook nog consumenten lijntjes zijn met de Ubee er aan? Ik had er vroeger ook gewoon 1 als consument..... Destijds om gewisseld voor een Sagecom ivm 1.1gbit en dat ging de ubee niet trekken met z'n 1gbit poortjes.. :p
Zeker. Ik heb er 1. Toendertijd dit Ubee modem via aanvraag in een forum toe laten sturen ivm IPv6 en bridging.
Tot nu toe nog steeds internet.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Er is een onverwachte servicefout opgetreden. De foutcode is `F_FIELD_ERRTXT`
Echt alles wat fout kan gaan gaat daar momenteel fout.. :') -O-

@Antiloop :') verdraaid.. man man man

[ Voor 5% gewijzigd door Glashelder op 26-08-2026 13:22 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:06
Glashelder schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:20:
[...]

[...]

Echt alles wat fout kan gaan gaat daar momenteel fout.. :') -O-
even mac adres invullen, of onbekend invullen, dan gaat ie wel door

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

Lief Adje

Love is in the air

Tja wat is wijsheid, invullen of afwachten (al eerder gebeld en 5 vestigingen doorgegeven) snel gaat dit iig niet opgelost worden..

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lief Adje schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:34:
Tja wat is wijsheid, invullen of afwachten (al eerder gebeld en 5 vestigingen doorgegeven) snel gaat dit iig niet opgelost worden..
Wat klik en klaar setjes van Odido scoren en geduld hebben. Als je al klant bent kost het 21 euro per vestiging.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• grotegrutten
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 13:54
Krijg net een mail met de tekst :

Het is niet meer nodig om u bij ons te laten melden om uw modem te laten vervangen.
Wij gaan nieuwe modems uitsturen met een begeleidende brief naar het adres wat geregistreerd staat bij ons.

U gaat zo snel mogelijk hierover bericht ontvangen + de nieuwe modem.

Namens Ziggo excuses voor het ongemak.

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
Lief Adje schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:34:
Ik heb nu inmiddels contact gehad via e-mail met tech van Ziggo. Ze vroegen naar de gegevens, heb deze doorgegeven, en nu komen ze met het verhaal dat ik het registratieformulier moet invullen.

Dus ja.. invullen en afwachten weer.

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

Lief Adje

Love is in the air

DeCo schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:08:
[...]

Ik heb nu inmiddels contact gehad via e-mail met tech van Ziggo. Ze vroegen naar de gegevens, heb deze doorgegeven, en nu komen ze met het verhaal dat ik het registratieformulier moet invullen.

Dus ja.. invullen en afwachten weer.
Hier nu ook, volgens de helpdesk word 'direct' na het invullen een nieuw modem verzonden :X

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Speedy Computer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:59
Zojuist is de modem vervangen door een Sagecom. Hopelijk zijn voor mij nu de problemen voorbij :)

• Holmes
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:33
Lief Adje schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:09:
[...]

Hier nu ook, volgens de helpdesk word 'direct' na het invullen een nieuw modem verzonden :X
Wat snel! :X al de T&T binnen gehad gelijk... Heb ook maar het formulier ingevuld, kreeg net een reply op een e-mail dat ; "Het is niet meer nodig om u bij ons te laten melden om uw modem te laten vervangen, bla bla" Dus het is maar weer afwachten.. Zou fijn zijn als ze inderdaad SNEL zo'n modem opsturen, en het gelijk soort van gaat werken.. Maar heb weinig vertrouwen momenteel in Ziggo...
SMSfreakie schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:49:
Zouden er ook nog consumenten lijntjes zijn met de Ubee er aan?
Hier snort de UBC1318ZG vrolijk verder. Destijds gevraagd toen IPv6 in bridge mogelijk werd. Overigens wel in fZiggo, met voldoende discussie of nu alleen fUPC of alles getroffen is.
Destijds om gewisseld voor een Sagecom ivm 1.1gbit en dat ging de ubee niet trekken met z'n 1gbit poortjes.. :p
De Ubee heeft 4 poorten én ondersteund zelfs LCAP. Die 1,1Gbit/s kun je dus prima halen.

Aldus de Delta logica die 8Gbit/s verkochten met een ONT met 1x 2,5Gbit/s, 3x 1Gbit/s, "en wifi". Als je alles bij elkaar optelde kwam je dan op 8Gbit/s uit meen ik. (En dat was zonder LCAP ondersteuning, voor zover dat echt iets toevoegt).

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Codemeister

UniFi-fanboy

Krijg net twee mails: of ik me wil melden als ik een omruiling "wil"? En daarna dat ik omruiling niet meer hoef te melden. Ik weet het even niet meer ;(

UniFi-fanboy

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Codemeister schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:56:
Krijg net twee mails: of ik me wil melden als ik een omruiling "wil"? En daarna dat ik omruiling niet meer hoef te melden. Ik weet het even niet meer ;(
Ze weten je in ieder geval te vinden. Hier tot op heden nog altijd geen enkel SMSje of mailtje. Helemaal niets.

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Codemeister

UniFi-fanboy

Dat is wel n.a.v. mijn mails hoor, maar dus geen idee wat nu te doen. Wel een lekker dagje zo, overal 5G modems plaatsen.

UniFi-fanboy

• FrancWest
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:18
Er is nu ook een online formulier om een modeswap aan te vragen:

https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/pro/modemswap

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zojuist "Ziggo" hier onaangekondigd aan de deur met een nieuwe (Sagemcom) modem. Ik zeg "Ziggo" want het was eigenlijk een monteur van concurrent (Solcon Glasvezel) die ze hebben ingehuurd.

Ter plekke MAC adressen van oude en nieuwe modem doorgebeld, en over paar minuten moet ik em rebooten om te kijken of het werkt.... fingers crossed

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen