Zelfde melding hier vanochtend. Geen idee wat het betekend.
Mijn vermoeden is dat het gewoon een update is van een veld in de API.
Mijn vermoeden is dat het gewoon een update is van een veld in de API.
Ik ook! Als ik het zo lees is dat de LM akkoord geeft/moet geven dat wij als bereider de auto mogen accepterenbd-casemod schreef op donderdag 4 december 2025 @ 06:45:
Ik heb een update, wat houdt dit in:
details.tasks.scheduling.strings.authorizeThirdParty.disclaimer
N/A
By filling in the entrusting party's information and clicking "Confirm Authorization", you authorize the entrusted person to accept the delivery of the vehicle you purchased on your behalf. This includes confirming the configuration, inspecting the vehicle condition, handling related procedures such as temporary license plates, insurance, real-name authentication, and other formalities, until the vehicle is accepted and delivery is fully completed.
Moet de LM iets doen?
Ik zie hem ook in de api als verschil staan, klinkt wel alsof we gemachtigd moeten gaan worden namens LM om de auto op te mogen halenbd-casemod schreef op donderdag 4 december 2025 @ 06:45:
Ik heb een update, wat houdt dit in:
details.tasks.scheduling.strings.authorizeThirdParty.disclaimer
N/A
By filling in the entrusting party's information and clicking "Confirm Authorization", you authorize the entrusted person to accept the delivery of the vehicle you purchased on your behalf. This includes confirming the configuration, inspecting the vehicle condition, handling related procedures such as temporary license plates, insurance, real-name authentication, and other formalities, until the vehicle is accepted and delivery is fully completed.
Moet de LM iets doen?
Ik heb dit ook in de app en heb de auto privé en cash aangeschaft, dus zonder tussenpartij. Mogelijk dus iets anders?lubbertkramer schreef op donderdag 4 december 2025 @ 07:46:
[...]
Ik zie hem ook in de api als verschil staan, klinkt wel alsof we gemachtigd moeten gaan worden namens LM om de auto op te mogen halen
Ik had ook de indruk dat het inderdaad een stap was die een derde partij moest uitvoeren om ons toestemming te geven de auto op te halen. Aangezien u bevestigt dat u geen derde partij hebt (ik heb zelf een huurkoopfinanciering), neem ik aan dat dit gewoon tekstuele wijzigingen zijn die Tesla in de app doorvoert, dus waarschijnlijk krijgt iedereen deze wijziging dan.Sypheron schreef op donderdag 4 december 2025 @ 08:16:
[...]
Ik heb dit ook in de app en heb de auto privé en cash aangeschaft, dus zonder tussenpartij. Mogelijk dus iets anders?
Ik heb naast die betreffende wijziging ook nog een aantal andere wijzigingen:rivsoft schreef op donderdag 4 december 2025 @ 09:27:
[...]
Ik had ook de indruk dat het inderdaad een stap was die een derde partij moest uitvoeren om ons toestemming te geven de auto op te halen. Aangezien u bevestigt dat u geen derde partij hebt (ik heb zelf een huurkoopfinanciering), neem ik aan dat dit gewoon tekstuele wijzigingen zijn die Tesla in de app doorvoert, dus waarschijnlijk krijgt iedereen deze wijziging dan.
https://tesla-status.mrproper.dev/Vegetto schreef op donderdag 4 december 2025 @ 09:45:
hoe of wat of waar checken jullie dit soort dingen?
thnx, krijg ik een page not found, wellicht nog te vroeg dan
Als de Vin in de app verschijnt dan is hij gemaakt en wordt hij op transport gezet. Tussen Vin in api en App zit na wat uitzoekt meestal max een week en uiterste geval 9 dagen. Als hij in de app verschijnt de Vin dan is hij gemaakt vertelde een service medewerker. Het gaat hier dus om de model Y die allen gebouwd worden in Berlin.Safritjuh schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:57:
[...]
De lm heeft voor voor mij een Tesla account aangemaakt, dus ik ben niet de "hoofd" account houder..wellicht dat dat iets uitmaakt?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L8ls6RVqvyHHzqWWFvwrTba2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MVySbvksrPIJ4fy7oWU4lGkS.jpg?f=user_large)
Dan is die van mij al even klaar dussuperwarm schreef op donderdag 4 december 2025 @ 09:59:
[...]
Als de Vin in de app verschijnt dan is hij gemaakt en wordt hij op transport gezet. Tussen Vin in api en App zit na wat uitzoekt meestal max een week en uiterste geval 9 dagen. Als hij in de app verschijnt de Vin dan is hij gemaakt vertelde een service medewerker. Het gaat hier dus om de model Y die allen gebouwd worden in Berlin.
Dat klopt, als je die page not found krijgt moet je de URL van die pagina kopieren, teruggaan naar de pagina waar je op de knop hebt gedrukt en die link daar in plakken en dan op de knop drukkenVegetto schreef op donderdag 4 december 2025 @ 09:59:
[...]
thnx, krijg ik een page not found, wellicht nog te vroeg dan
topper!Sypheron schreef op donderdag 4 december 2025 @ 10:49:
[...]
Dat klopt, als je die page not found krijgt moet je de URL van die pagina kopieren, teruggaan naar de pagina waar je op de knop hebt gedrukt en die link daar in plakken en dan op de knop drukken
[ Voor 81% gewijzigd door aschja op 04-12-2025 10:58 ]
En sinds deze ochtend een VIN in de API…Cedje schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:35:
Gisteren contact opgenomen met Tesla omdat ik graag wil kunnen plannen en levertijd stond tussen 11 december en 31 december 2025. Wat blijkt: aangezien mijn LM een leverstop had ingesteld tot eind November (aflopen oud contract), hebben ze dan pas mijn auto ‘gelocked’ bij Tesla. Dit geeft als resultaat dat ik hem pas begin januari 2026 zal mogen ontvangen want alle slots voor mijn configuratie zijn uitverkocht in België voor 2025.
Beetje zuur omdat ik al in juni 2025 had besteld, langs de andere kant zijn het ook maar 3 weken extra waarschijnlijk.
Configuratie:
Model Y - RWD Long Range
Stealth grey - zwart interieur
Trekhaak
Nice! Mijne is 2 dagen later besteld en ik heb levertijd staan 1 jan - 25 febAstra schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:13:
Weer een update! Vanmorgen staat er opeens: "In Transit, ETA10 december"
Y LR AWD - Marine Blue - Zwart Interieur - 19 inch - NL
25/10 besteld, levering november
11/11 levering december
18/11 levering 4 december - 20 december
18/11 sms: order gekoppeld aan productieplan
3/12 levering 8 december - 14 december
3/12 VIN in de API, (nog?) niet in de app
4/12 In transit, ETA 10/12
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
[ Voor 99% gewijzigd door WhoDoYaThinkIAm op 04-12-2025 12:12 ]
Leuk!! Ik ga de mijne daar volgende week ook ophalen!!Molukker schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:49:
Auto vandaag opgehaald in Utrecht om 12:30! [Afbeelding]
Tevens zag ik toen ik wegreed een nieuwe batch met MY’s! Zal sowieso van een van jullie tussen zitten (voor de mensen die Utrecht als ophaallocatie hebben)
Voor nu wens ik iedereen (alvast) fijne veilige kilometers! Top auto!
[Afbeelding]
Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.
En die 661km is met de standaard velgen/wieldoppen toch? Toch wel een flinke stap.gdv75 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:34:
ophaal moment afgestemd en bevestigd gekregen. Vanmorgen kenteken bekend. na check bij RDW heeft het de accu YS5MR en geeft een WLTP 661 km. Lijkt er op dat dit de nieuwe accu is voor RWD LR
[ Voor 10% gewijzigd door SquareOne op 04-12-2025 14:36 ]
ja 19" met wheelcaps inderdaad.SquareOne schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:36:
[...]
En die 661km is met de standaard velgen/wieldoppen toch? Toch wel een flinke stap.
Iemand al laadcurves van de nieuwe batterij gevonden?
Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.
[ Voor 3% gewijzigd door martjah op 04-12-2025 15:02 ]
Die zag ik buiten staan ja toen ik de mijne ophaalde.davey28 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:52:
Ik ga ook afscheid nemen helaas. Ik heb zojuist mn rode monster op mogen halen in Utrecht!
[Afbeelding]
Heel veel succes met het wachten! Het is het waar!!
oef... dat twee dagen zoveel uit kunnen makenreplica17 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:56:
[...]
Nice! Mijne is 2 dagen later besteld en ik heb levertijd staan 1 jan - 25 feb
Zelfde uitvoering en inderdaad ook zelfde verhaal, medewerker gaf 20 dec als indicatie aan.Drenthe9706 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:15:
MY LR RWD, 19’ Pearl White, bevestigd 18-9 door Tesla.
Geschatte levertijd 7-31 december in app.
Ter info. Vandaag bij Tesla langs geweest - bevestiging dat auto in productie is en geplande levering van de auto op 20 dec gaat zijn in Groningen. Nog geen vin toegekend, maar voor kerst is een zekerheid, aldus de medewerker in Groningen.
Je kunt hem nog ruilen als je wil. Of Tesla even bellen morgen (als ie er dan nog is), of deze alvast "kopen" voor 250 euro en morgen Tesla bellen dat je de auto "om wil ruilen" (was het advies van een Tesla advisor die ik vandeweek gesproken heb als ik een auto zou tegenkomen die ik graag zou willen ipv mijn bestelling).Tinus1984 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:05:
Blijft toch bijzonder hoe Tesla werkt.
Staat nu een nieuwe Deep Blue Matelic met 20inch helix velgen op voorraad. Exact hoe ik hem besteld had maar in november te horen gekregen dat deze niet meer gemaakt wordt en dus de Marine Blue gekozen… dus voor een snelle kiezer, hij staat klaar 🙈
[ Voor 21% gewijzigd door Sypheron op 04-12-2025 18:15 ]
Yes I know Thanks maar nu wacht ik toch maar op die nieuwe kleur maar vond het wel bijzonder, wellicht een gecancelde orderSypheron schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:14:
[...]
Je kunt hem nog ruilen als je wil. Of Tesla even bellen morgen (als ie er dan nog is), of deze alvast "kopen" voor 250 euro en morgen Tesla bellen dat je de auto "om wil ruilen" (was het advies van een Tesla advisor die ik vandeweek gesproken heb als ik een auto zou tegenkomen die ik graag zou willen ipv mijn bestelling).
Ik kwam laatst deze online tegen: https://mijn-tesla.com/co...-2025-helix-20-inch-zwartTinus1984 schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:27:
[...]
Ja klopt, ook Marine Blue. Had eerst nog op de valreep de Deep Blue besteld en daaronder vond ik zwarte velgen (niet de standaard doppen) wel mooier. Had ik op het “oude” model ook.
Nu is het inderdaad ff afwachten hoe de de lichtmetalen velgen eronder staan. Ik had het gedaan omdat de raamlijsten, handvaten en boven de wielkasten ook allemaal zwart is 🙈
Had ik ook, je kan terug sms-en met iets van 'site werkt niet' en dan bellen ze je normaliter.IrvGotti schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:52:
Ik heb zojuist een sms ontvangen om de levering in te plannen, maar als ik inlog word ik telkens naar de homepage van de mijn-Tesla omgeving gestuurd. Als ik klik op "weergeven" naast mijn bestelnummer ververst de pagina zich alleen maar.
Iemand een idee hoe dit op te lossen of moet ik gewoon wachten tot morgen om Tesla te bellen?
Ik ben voornemens om de helix velgen zwart te laten spuiten omdat dit, denk ik, veel stoerder staat omdat de rest ook allemaal zijdeglans zwart is…. Maar eerst ff kijken als ze er eindelijk is hahan0hh schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:47:
[...]
Ik kwam laatst deze online tegen: https://mijn-tesla.com/co...-2025-helix-20-inch-zwart
Ziet er op de foto’s heel goed uit. Misschien wel iets te goed…
Dan zou ik toch eerst voor een paar tientjes eerst proberen met een setje wielkappen. Spuiten is meteen zo permanentTinus1984 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:57:
[...]
Ik ben voornemens om de helix velgen zwart te laten spuiten omdat dit, denk ik, veel stoerder staat omdat de rest ook allemaal zijdeglans zwart is…. Maar eerst ff kijken als ze er eindelijk is haha
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq