Heel frustrerend. Enige kennis dat je hebt is dat je het in december krijgt. Kan hele tijd duren, wat is de verwachte leverdatum?mathmos schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:22:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n frustrerende aankoop van een wagen meegemaakt. Twee weken geleden belde ik naar Tesla Support ivm de status van mijn reservatie (Model Y AWD Quicksilver) (België)(Geplaatst eind augustus). Toen kreeg ik te horen, net zoals jullie SMS, dat mijn auto gekoppeld was aan een wagen in het productieplan en dat ik eind november zeker een VIN nummer toegewezen zou hebben. Vandaag bel ik nogmaals voor een update, met een andere medewerker aan de lijn, die zegt dat ze nog niks kunnen zeggen; ook niet over een productieplan. Ze kunnen alleen infomatie verlenen als er effectief een VIN gekoppeld is. Maar dat kan evenzeer nog een hele periode duren aangezien ze niet weten wanneer er auto's naar België geleverd worden. Ik zit zelf in een situatie dat mijn huidige leasecontract afloopt en de wagen volgende week ingeleverd moet worden. Hierdoor zit ik zonder wagen en moet ik naar een short lease kijken, maar ik weet ook niet voor hoelang ik dat contract moet laten lopen...
[ Voor 7% gewijzigd door Molukker op 19-11-2025 11:45 ]
/f/image/a4gkpab9VjG4f68tqG1h7G0V.png?f=fotoalbum_large)