Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 00:01
YJH schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:36:
[...]

Gaat het bij om de Long Range of Standard Range? Het moet zoiezo niet uitmaken maar vroeg mij af welke Y je had besteld
Ik heb de SR, deze zijn goed verhandelbaar. Athlon net gebeld, de persoon in kwestie zou me gisteren bellen. Echter niet gebeurd. Hij is vandaag vrij dus ik moet echt op donderdag wachten. En voor je het weet zijn we 4 dagen weer verder.

Het grote nadeel als je zaken zelf niet in de hand hebt. Ik heb Tesla aangegeven dan de leveringsafspraak wat mij betreft naar de 2e week verplaatst kan worden. Dan moeten ze zeker weten deze auto aan iemand anders geven. Hierdoor bestaat de grotere kans dat je op een gegeven moment de zwarte Gemini's gaat krijgen. Want de zwarte wordt op een gegeven moment het nieuwe normaal. Mijn levering van volgende week donderdag is nu uitgehaald. Ik mag iemand anders blij maken met deze Y.

De zwarte zijn overigens op voorraad. Ze zijn dit nu al aan het verdelen. Tesla is akkoord met de wijziging, maar alleen als Althlon hiervoor akkoord geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 15:28
Mijn afhaalafspraak staat ingepland voor 13 september.
Aangezien ik tijdens het rijden toch de velgen niet zie heb ik ervoor gekozen de lichte Gemini velgen er maar op te laten.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:16

Rico

Wie dit leest is gek....

Mijn bestelling is gewoon aangepast bij Broekhuis lease. Zie nu ook de zwarte gemini in de app. RN is hetzelfde gebleven.
Wacht op een vin nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruggero
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:12
Ik lease ook bij Athlon en had hen een verzoek gedaan voor de Dark Gemini(MY LR awd). Ik heb niet het idee dat ze daar al wat mee gedaan hebben, maar in de app is mijn bestelling ook aangepast naar Dark Gemini 🎉 Levering tussen 1 en 17 september, nog geen VIN.

Heb nu overigens wel zwarte doppen van Ali te koop (die had ik al besteld). Mocht iemand interesse hebben, dan graag een PB.

[ Voor 19% gewijzigd door Ruggero op 28-08-2024 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:25
Hoe werkt dat betalen van een tesla? Ik zie in de app dat er een secure wire connectie met je bank opgezet wordt? Wel relaxt dat IBAN dat altijd goed is, maar ik wacht even tot ik het kenteken heb. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flollie
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-02 19:04
pr0mo schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:47:
Aangezien ik tijdens het rijden toch de velgen niet zie heb ik ervoor gekozen de lichte Gemini velgen er maar op te laten.
En bij het in en uitstappen kijk je gewoon naar een andere Tesla met zwarte Gemini velgen. Slim! ;)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
wat is dit nu weer. Is een boot onderweg (GRANDE SIERRA LEONE) vanuit usa naar zeebrugge. wat zal daar in zitten?? Ik heb nog geen vin voor mijn M3P voor levering eind september....doe mij maar een P uit de USA met die grotere accu :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hYAtbWHEsJ_4URFljXandTfT80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CntjDXOBwWXWtX4uhhSUJh9W.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 29-08-2024 09:48 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YJH
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 04-02 15:41

YJH

Zijn er mensen die een MY Long Range RWD besteld hebben en al een VIN hebben ontvangen en de levertijd 31 augustus - 30 september hebben? Ik heb namelijk mijn VIN nog steeds niet en over 2 dagen is al 31 augustus. Wat moet ik mij daar bij denken?

• 2cents
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 23:34
YJH schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:18:
Zijn er mensen die een MY Long Range RWD besteld hebben en al een VIN hebben ontvangen en de levertijd 31 augustus - 30 september hebben? Ik heb namelijk mijn VIN nog steeds niet en over 2 dagen is al 31 augustus. Wat moet ik mij daar bij denken?
Net zoals ik geduld hebben ben ik bang ;)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 19:39
YJH schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:18:
hier idem, september wordt het wel, maar dan misschien wat later in de maand.

als ze de productie weer aangeslingerd hebben en batches met LR RWD gaan maken zal het wel vlot gaan zei Tesla.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
pr0mo schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:47:
Setje matzwarte doppen op AliExpress zijn zo besteld ;)

wijze woorden

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Wacht ook op een LR RWD en LM had al aangegeven aan werkgever dat het 30-09 kan worden.
Ga zelf van eerder uit maar zal wel even duren en in september willen ze weer veel uitleveren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:08
Vanmorgen mijn M3 Stealth Grey opgehaald! Wat een plaatje is het!
Eerste indruk, zoveel fijner dan de M3 2019 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diggitzz
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-04 23:16
Morgen eindelijk na 8 weken wachten ook mijn M3 ophalen, heeft voor mn gevoel veel te lang geduurd

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36

Ethirty

Who...me?

Ik ben in de app mijn VIN en kenteken kwijt, maar ik heb volgens Tesla nog wel een leverafspraak. Lijkt erop dat de wijziging van de LM in gang is gezet voor de zwarte wielen :)

Nu hopen op een snelle nieuwe match :D

Edit: dezelfde dag nog een nieuwe VIN *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Ethirty op 29-08-2024 15:29 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:38:
wat is dit nu weer. Is een boot onderweg (GRANDE SIERRA LEONE) vanuit usa naar zeebrugge. wat zal daar in zitten?? Ik heb nog geen vin voor mijn M3P voor levering eind september....doe mij maar een P uit de USA met die grotere accu :P

[Afbeelding]
7-zits MY? Ik begreep van het duitse forum dat er ook Chineese 7-zits zijn gearriveerd in NL voor Europeese homoligatie

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

anti elppa schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:38:

[Afbeelding]
Model S/X voor heel Europa?

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• anti elppa
Gok dat idd dat het geval zou zijn ja. En wellicht die 7 zits Y.
Die M3p uit usa was meer wishfull thinking. Enige reden die ik daar voor kan bedenken is dat de marge van de P te laag is uit china door die invoerheffing. Maar geef het weinig kans. En zou ook ultieme naai streek zijn naar mensen die al een chineese versie hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56

Don Quijote

El Magnifico

Ook hier gaat het grote wachten beginnen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MkopDSsquKTS_skDCFDNxchrpZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6yr1GwlTVSlpu5dkfjPd4Ze.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Hij lag er nog vanavond…zo te zien nog steeds aan het lossen. 💪🏼 Er stonden ook al Tesla’s klaar op de vrachtwagens, maar helaas geen Performance gespot… 🥲

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPRnw5avAUpmqMCkKKyGrqcJYsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qf50I69WUTXwytUuycBkcjda.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bn2o1IiEWXxD2r8G6q5DvAv5nnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/piPUXMotRR50cnknlNnRJW0G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkeKVVteevbcKYTAEp8cHQgiBY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHOUGEJu58QusxEpZobQYO29.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI3pyUbuhOG3NzBuufRYPtUBUV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VbkHAukrUEkxKFvF070xYmyu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzqdvVe7lvqOyTEb8OHYdEN9JF0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gD7zbJZWEqfrFcVIGaDYWzhI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSgOAYqxifZw8SMOXXvvEItrrao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pgs1QQ9Rcsm4K6plil4wNNZu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Bijzonder, ik zie een aantal MY en een M3 met chromen omlijsting?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Ethirty schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:54:
Bijzonder, ik zie een aantal MY en een M3 met chromen omlijsting?
Scherp! Dat was mij nog niet eens opgevallen!

Het zou kunnen dat er nog een beschermingssticker op zit waardoor het lijkt of het chrome is? Of zijn er landen in Europa waar chrome lijsten nog wel op de nieuwe M3 geleverd worden ?? 🤔🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Melbo schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 23:05:
Er stonden ook al Tesla’s klaar op de vrachtwagens, maar helaas geen Performance gespot… 🥲

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik weet overigens niet of de auto’s op deze trailers ook van de Morning Pilot af komen. Deze stonden aan het begin van het terrein klaar om te vertrekken, maar er lagen 5 grote autoschepen net als de Morning Pilot. Dus de kans is groot dat deze daar vanaf komen! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
Voor de MY LR RWD heb ik beetje zitten pielen in de RDW data (https://opendata.rdw.nl/V...rtuigen/m9d7-ebf2/explore )

Export naar Google Sheets en je kunt los op de filters en uitvogelen welke modellen vermoedelijk jouw type zijn. Ik gok dat dit het beste kan met Variant ( Y5LR ) en/of Uitvoering ( BJB3S5T3X ).
Gecombineerd met af en toe een kenteken opzoeken (https://ovi.rdw.nl/#) kun je daar weer vaststellen aan de hand van aangedreven assen en WLPT om welk type het precies gaat om je filtering te verfijnen.

Het ziet er naar uit dat in augustus er nog doorlopend LR RWD op kenteken worden gezet. Eerste helft van de maand ca. 100, laatste helft ca. 25.

Tijd voor een nieuwe batch dus >:)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mauricefoldes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-10 10:27
Melbo schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:58:
[...]

Scherp! Dat was mij nog niet eens opgevallen!

Het zou kunnen dat er nog een beschermingssticker op zit waardoor het lijkt of het chrome is? Of zijn er landen in Europa waar chrome lijsten nog wel op de nieuwe M3 geleverd worden ?? 🤔🤷🏻‍♂️
Nee dit is de beschermingssticker die erop zit. Ik had dit ook toen mijn M3 werd geleverd, het lijkt zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YJH

YJH

Ethirty schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 13:45:
Ik ben in de app mijn VIN en kenteken kwijt, maar ik heb volgens Tesla nog wel een leverafspraak. Lijkt erop dat de wijziging van de LM in gang is gezet voor de zwarte wielen :)

Nu hopen op een snelle nieuwe match :D

Edit: dezelfde dag nog een nieuwe VIN *O*
Heb jij ook een MY LR besteld? Ik heb namelijk nog geen VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Nog steeds geen vin of leverdatum voor de Y RWD LR.
Restrictie is er al sinds 28-08 af.
Wie weet komende week meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

YJH schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

Heb jij ook een MY LR besteld? Ik heb namelijk nog geen VIN
MY RWD. Woensdag halen, 0 vertraging door de velgwissel. Ik hield rekening met zeker 2 weken extra. :D
mauricefoldes schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:50:
[...]

Nee dit is de beschermingssticker die erop zit. Ik had dit ook toen mijn M3 werd geleverd, het lijkt zo :)
Op een M3 wel, maar een MY niet :? Is het een ander soort lijst geworden?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chasinbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-08 17:00
Gisteren M3H RWD eindelijk mogen gaan oppikken in Limburg,België.

Ondanks de vele berichten hier op het forum, zat er geen thuislader (UMC) meer bij de wagen.
Wel de blauwe laadkabel en EHBO/veiligheidspakket.

Heb specifiek gevraagd waren sommige auto's wel een thuislader kregen en andere niet.
Volgens hun zijn ze volledig aan het afbouwen hiermee en het was random of er nog eentje bij zat of niet.

Beetje jammer van de 200 euro, maar dan kopen we er wel eentje online.

Edit: Moest er iemand in de regio Limburg (BE) nog een nieuwe UMC verkopen tegen een schappelijke prijs, DM

[ Voor 10% gewijzigd door chasinbe op 01-09-2024 11:25 ]

Panasonic Aquarea J 7kW split; 300L Panasonic boilervat SWW; 100L buffervat; 6600Wp Z 15°; houtskelet nieuwbouw 2021; Tesla M3H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:23
chasinbe schreef op zondag 1 september 2024 @ 09:54:
Gisteren M3H RWD eindelijk mogen gaan oppikken in Limburg,België.

Ondanks de vele berichten hier op het forum, zat er geen thuislader (UMC) meer bij de wagen.
Wel de blauwe laadkabel en EHBO/veiligheidspakket.

Heb specifiek gevraagd waren sommige auto's wel een thuislader kregen en andere niet.
Volgens hun zijn ze volledig aan het afbouwen hiermee en het was random of er nog eentje bij zat of niet.

Beetje jammer van de 200 euro, maar dan kopen we er wel eentje online.

Edit: Moest er iemand in de regio Limburg (BE) nog een nieuwe UMC verkopen tegen een schappelijke prijs, DM
Ik ga vrijdag m'n op 5-8-2024 in Berlijn geboren MY RWD ophalen. Kleine kans dus dat de granny erbij geleverd wordt, maar is natuurlijk zó gefixt. Het aantal werkende mobile connectors op MP/2DH voor leuk geld valt tegen. Ander merk kan natuurlijk ook, maar heb een sterke voorkeur voor de originele Tesla granny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
Zojuist een update gekregen in de app

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Efbrd4yVScIwGIjgshVsBWDMttE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/815rdqSiFtIaFDPx7xzTbLAW.png?f=fotoalbum_large

Specifiekere levertijd, was eerst 1-30 sept.
Ze hebben dus gok ik een productie run gepland waar de auto tussen moet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkoer86
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-12-2024
DarkHelmet schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:40:
Zojuist een update gekregen in de app

[Afbeelding]

Specifiekere levertijd, was eerst 1-30 sept.
Ze hebben dus gok ik een productie run gepland waar de auto tussen moet zitten...
Nice! Ik zit al ruim een week te leuren bij Tesla Amsterdam om m’n order gewijzigd te krijgen naar de donkere Gemini’s… Nogal moeilijk blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Bij mij nu ook in de app aangepast van 31-08 - 30-09 naar 06-09 - 22-09

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pvSVLSbTHZmEGQkx7uVblBWbscI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CAPEY6E6ALF9DzZmti7IMZNa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door Rico op 01-09-2024 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkHelmet
Melkoer86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:22:
[...]

Nice! Ik zit al ruim een week te leuren bij Tesla Amsterdam om m’n order gewijzigd te krijgen naar de donkere Gemini’s… Nogal moeilijk blijkbaar
Mijn boeit de velg/wieldop p kleur niet echt, als ik hem eerder had met oude kleur had ik daarvoor gekozen.

Is voor mij toch maar lease bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

DarkHelmet schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:53:
[...]

Mijn boeit de velg/wieldop p kleur niet echt, als ik hem eerder had met oude kleur had ik daarvoor gekozen.

Is voor mij toch maar lease bak :)
Huidige is ook lease dus ik wacht gewoon.
Ben wel blij met de donkere velgen/doppen staat mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YJH

YJH

Rico schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:53:
Bij mij nu ook in de app aangepast van 31-08 - 30-09 naar 06-09 - 22-09

[Afbeelding]
Ik heb ook precies het zelfde maar nog geen vin waarschijnlijk deze week of volgend week wel een VIN hoop ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

YJH schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:16:
[...]

Ik heb ook precies het zelfde maar nog geen vin waarschijnlijk deze week of volgend week wel een VIN hoop ik
Heb ook nog geen vin maar zal binnenkort wel komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Dude
  • Laatst online: 18-09 15:28
YJH schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:16:
[...]

Bij mij nu ook 11-9 tm 27-9 voor mijn MY RWD LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruggero
Heb vanochtend m'n VIN ontvangen. Levering is nu tussen 7 en 14 september voor MY LR awd.

[ Voor 35% gewijzigd door Ruggero op 02-09-2024 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
Gisteren bericht ontvangen voor een afhaalafspraak. MY SR met Dark Gemini. Volgende week dinsdag ophalen in Utrecht. Via Athlon gegaan. Valt me op dat de lease prijzen de laatste tijd omhoog is gegaan.

Op verzoek nog kunnen aanpassen. De dark gemini's worden de nieuwe standaard. Als je per se een lichte variant wil hebben dan moet je dit specifiek om vragen, maar op is op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Heb nu ook een vin en levering lijkt volgende week te zijn
Hoog vin nummer 510xxx dus zal zeker met HW4 zijn denk ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnirMReMtbzWqlGa3TASDYS13L4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lCi4WHU1eY4Wwjax1zXZVhIs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Rico op 03-09-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
Rico schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:07:
Heb nu ook een vin en levering lijkt volgende week te zijn
Hoog vin nummer 510xxx dus zal zeker met HW4 zijn denk ik

[Afbeelding]
Hoe kan je zien dat je de HW4 gaat krijgen. Ik dacht dat alle model Y al een tijdje overgestapt zijn naar HW4.

Ik heb 1 met RB501xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

trangelang schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:18:
[...]

Hoe kan je zien dat je de HW4 gaat krijgen. Ik dacht dat alle model Y al een tijdje overgestapt zijn naar HW4.

Ik heb 1 met RB501xxx
501xxx moet ook HW4 zijn.
Nou er was lang oude voorraad die nog voorzien waren van HW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 25-09 11:50
Die zwarte Gemini's zijn geen oude voorraad met HW4. Die dingen komen net uit de fabriek. Lijkt mij een prima aanduiding dat je sowieso HW4 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik wil pas op het laatste moment de Tesla betalen. Ik neem aan dat het kenteken 5 werkdagen van te voren wordt gekoppeld en dat dat niet afhanklijk is van de betaling? Of moet je wel eerst betaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:15
TweakerVincent schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:58:
Ik wil pas op het laatste moment de Tesla betalen. Ik neem aan dat het kenteken 5 werkdagen van te voren wordt gekoppeld en dat dat niet afhanklijk is van de betaling? Of moet je wel eerst betaald hebben?
Ik denk dat het twee verschillende gebeurtenissen zijn.
De feitelijke tenaamstelling gebeurt volgens mij pas op het moment van afhalen.
De Vin code wordt bij mijn weten wel eerder gekoppeld aan de naam van de toekomstige eigenaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:37

orf

TweakerVincent schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 11:58:
Ik kreeg ruim 2 weken van te voren een kenteken. Ik heb precies een week voor de ophaaldatum (ook 5 werkdagen) betaald en een screenshot gestuurd van de betaling. Volgende werkdag direct bevestigingsmail van de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YJH

YJH

The Dude schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:18:
[...]

Bij mij nu ook 11-9 tm 27-9 voor mijn MY RWD LR
Heb jij al een VIN ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nullr0ute
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 19:29
Even ervaring delen :)

Model 3 RWD. Solid Black.

Door leasemaatschappij besteld op 27 augustus.

28 augustus had ik een VIN en kon ik een dag uitkiezen: 10, 11 of 12 september.

En maandag zag ik opeens ook een kenteken in de Tesla app staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrannyNL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:07
YJH schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:15:
[...]

27 augustus Model Y LR RWD bestelling geplaatst door de leasemaatschappij. Levertijd direct op 6 sept - 22 sept. Nog geen VIN te zien. Gezien jij nog eens 5 dagen "later" hebt als schatting zou het ook iets later kunnen zijn voor je een VIN hebt (of niet, afhankelijk van exact specs en voorraad :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Mijn ervaring:

Model Y RWD White

Besteld 28 aug
Afleverdatum 13 september
Op 29 aug de VIN gekregen en tot op heden nog geen kenteken ontvangen.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54
De Model Y LR's lijken tot op heden nog niet te worden uitgeleverd als ik dit topic goed lees? Interessante ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2cents
Model Y LR RWD Blue-Metallic

Besteld 29 juli

Geen VIN
Afleverdatum 6-22 sept.

Afwijkende kleur, dus ik denk latere batch...

[ Voor 31% gewijzigd door 2cents op 04-09-2024 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrannyNL
stormfly schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:29:
De Model Y LR's lijken tot op heden nog niet te worden uitgeleverd als ik dit topic goed lees? Interessante ontwikkeling.
Volgens mij zit er vooral wat willekeur/toeval bij. Mijn LR RWD white komt later dan sommige later bestelde auto's met dezelfde specs.

Overigens ben ik de dag na bestelling netjes gebeld door Tesla om te bevestigen en ook verwachtingen te scheppen. Delivery advisor gaf aan dat het week 2 of 3 van september zou worden

[ Voor 20% gewijzigd door GrannyNL op 04-09-2024 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Heb vandaag ook het kenteken gekregen en kon een afhaal afspraak plannen.
17 sept ga ik de MY LR RWD in Midnight Cherry Red ophalen in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dude
GrannyNL schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:34:
[...]

Volgens mij zit er vooral wat willekeur/toeval bij. Mijn LR RWD white komt later dan sommige later bestelde auto's met dezelfde specs.

Overigens ben ik de dag na bestelling netjes gebeld door Tesla om te bevestigen en ook verwachtingen te scheppen. Delivery advisor gaf aan dat het week 2 of 3 van september zou worden
Mijn MY RWD LR is op 31-8 besteld en staat ook op 11-9 tm 27-11. Het betreft ook een witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
GrannyNL schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:34:
[...]

Bij mij idem een witte LR RWD
staat in bestelling sinds 29 mei, met leverhold tot 1 sept.

Ik dacht wit is zo standaard, zal vast makkelijker zijn, helaas ;w

Gaat denk ik echt alleen maar op voor gewone RWD die continue van de band rollen en dus snelst geleverd kunnen worden

[ Voor 9% gewijzigd door DarkHelmet op 04-09-2024 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Tesla doet helemaal niks voor 1 september. Als er dan geen voorraad is én geen productie run voor de LR RWD, dan moet je wat langer wachten.

Ik gok dat er Europees relatief weinig vraag is naar dat model. Bij de oosterburen bijv zie je veel meer awd modellen van alle merken, dus die zullen waarschijnlijk de normale LR kopen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Ethirty schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:04:
Tesla doet helemaal niks voor 1 september. Als er dan geen voorraad is én geen productie run voor de LR RWD, dan moet je wat langer wachten.

Ik gok dat er Europees relatief weinig vraag is naar dat model. Bij de oosterburen bijv zie je veel meer awd modellen van alle merken, dus die zullen waarschijnlijk de normale LR kopen.
Exact. Om die reden maandag restrictie op mijn m3p laten liften zodat ik hem waarschijnlijk deze maand nog heb. Als ik niets gedaan had zouden ze pas na 29 september gaan zoeken. Met na 20 oktober pas levering volgens de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruggero
Ik heb een LR awd besteld, in de kleur QuickSilver. Had een restrictie tot 16 augustus. Afgelopen maandag VIN en leverafspraak gemaakt op 11 september aanstaande. Ik had gisterochtend ook een kenteken in de app.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TweakerVincent
Kenteken is binnen :-), do ophalen. m3P

• sth313
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-04 20:16
Mijn lease Model Y RWD LR - Zwart, 20" velgen en trekhaak is besteld op 26-08, 27-08 telefonische bevestiging vanuit Tesla. Eerst was de verwachte leverdatum 6-9 / 29-9, dit is inmiddels aangepast naar 12-9 / 28-9. Nog geen vin.

[ Voor 4% gewijzigd door sth313 op 05-09-2024 10:56 ]

• YJH

YJH

sth313 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:33:
Mijn Model Y RWD LR - Zwart, 20" velgen en trekhaak is besteld op 26-08, 27-08 telefonische bevestiging vanuit Tesla. Eerst was de verwachte leverdatum 6-9 / 29-9, dit is inmiddels aangepast naar 12-9 / 28-9.
Is dit een lease?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sth313
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-04 20:16

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
trangelang schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 08:59:
Gisteren bericht ontvangen voor een afhaalafspraak. MY SR met Dark Gemini. Volgende week dinsdag ophalen in Utrecht. Via Athlon gegaan. Valt me op dat de lease prijzen de laatste tijd omhoog is gegaan.

Op verzoek nog kunnen aanpassen. De dark gemini's worden de nieuwe standaard. Als je per se een lichte variant wil hebben dan moet je dit specifiek om vragen, maar op is op.
Waar zag jij dat de leaseprijs omhoog was gegaan? Ook besteld bij Athlon en wacht nog op inkoopbevestiging.

• The Dude
YJH schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:15:
[...]

Nee nog niet.

• YJH

YJH

Ik heb nu wel een VIN toegekend gekregen en is de verwachte leverdatum gewijzigd naar 11 september - 18 septemberAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJ74yUICds95BLJMFY5KSRKjmpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iWgmnF7T5e4QheDNS5lc4bmg.jpg?f=fotoalbum_large

• trangelang
Damocles.NL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:40:
[...]

Waar zag jij dat de leaseprijs omhoog was gegaan? Ook besteld bij Athlon en wacht nog op inkoopbevestiging.
Voor jou verandert het als het goed is niet. De catalogusprijs is onveranderd. Echter voor nieuwe klanten verandert de leaseprijzen constant. Dit kan verschillende redenen hebben zoals restswaarde, financieringsrente etc etc (is momenteel dalende). Dus als je een offerte laat maken dan zie je dat de prijzen gestegen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trangelang
YJH schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:35:
Ik heb nu wel een VIN toegekend gekregen en is de verwachte leverdatum gewijzigd naar 11 september - 18 september[Afbeelding]
dan krijg je denk ik morgen of anders maandag een bericht om een afhaaldatum te prikken. Ik mag mijn auto dinsdag ophalen in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Zojuist kenteken id app zichtbaar (M3P). En gelukkig nog de oude prijs zonder verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
kreature schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:33:
Zojuist kenteken id app zichtbaar (M3P). En gelukkig nog de oude prijs zonder verhoging.
Ik had hem gisterenochtend ook binnen en inderdaad ook nog de oude prijs! Nu nog 6 daagjes geduld...dat gaan zware zijn... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
Bij mij is het kenteken ook vandaag zichtbaar geworden (MY RWD) Volgende week vrijdag ophalen :).

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Laatst online: 26-09 12:00
16 juli besteld , levering 10 september in Tilburg met de dark gemini velgen.

Model Y RWD SR Witte kleur.

Kijk er enorm naar uit :P

[ Voor 4% gewijzigd door JustC op 06-09-2024 13:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Model 3 Performance
4 September heeft de Leasemaatschappij hem besteld
5 September een belletje van Tesla om de order te bevestigen (kleur en interieur) en kwam de auto met VIN in de App
6 September Kenteken kwam er bij en uitgenodigd om hem op te komen halen (kon op zijn vroegst 14 sept, is nu 16 sept geworden).

Tussen Bestelling door leasemaatschappij en ophalen zit nu dus 12 dagen. Best indrukwekkend. De medewerker van tesla gaf aan dat ze meer M3Ps hadden ontvangen dan gedacht, en de verkopen juist minder zijn dan verwacht. Vandaar de snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Don Quijote schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:02:
Model 3 Performance
5 September een belletje van Tesla om de order te bevestigen (kleur en interieur) en kwam de auto met VIN in de App
6 September Kenteken kwam er bij en uitgenodigd om hem op te komen halen (kon op zijn vroegst 14 sept, is nu 16 sept geworden).

Tussen Bestelling door leasemaatschappij en ophalen zit nu dus 12 dagen. Best indrukwekkend. De mede werker van tesla gaf aan dat ze meer M3Ps hadden ontvangen dan gedacht, en de verkopen juist minder zijn dan verwacht. Vandaar de snelle levering.
nice. Ik zou sinds maandag ook geen restrictie meer moeten hebben.....maar ben al paar dagen met de LM en tesla aan het stoeien. Zitten enorm te kloten. Al paar keer ook gehad dat ze "per ongeluk" het email adres veranderen, waardoor de nieuwe bestelling niet meer te zien is in de app. Zal ze zo weer eens bellen. Gaat om een blauwe M3P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:27:
[...]

nice. Ik zou sinds maandag ook geen restrictie meer moeten hebben.....maar ben al paar dagen met de LM en tesla aan het stoeien. Zitten enorm te kloten. Al paar keer ook gehad dat ze "per ongeluk" het email adres veranderen, waardoor de nieuwe bestelling niet meer te zien is in de app. Zal ze zo weer eens bellen. Gaat om een blauwe M3P
Irritant. Uiteindelijk is het natuurlijk sowieso snel (of het nou een week, of 1,5 maand is). Maar als je dan zover bent is voor je gevoel elke dag die je moet wachten te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
Kenteken van M3 RWD Blauw die ik volgende week vrijdag ophaal in Utrecht is bekend.
Besteld midden juli en de fiscale waarde indicatie was € 42990
En als ik nu bij de RDW kijk is de catalogus prijs € 42290

Dus qua bijtelling heel fijn! Geen verhoging :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreature
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Don Quijote schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:02:
Model 3 Performance

Tussen Bestelling door leasemaatschappij en ophalen zit nu dus 12 dagen. Best indrukwekkend. De medewerker van tesla gaf aan dat ze meer M3Ps hadden ontvangen dan gedacht, en de verkopen juist minder zijn dan verwacht. Vandaar de snelle levering.
Ik heb ook gewoon nog geen M3P ih wild gezien. Dus dat is wel leuk dat je de M3P wat minder tegenkomt. 5 jaar terug was een P nog een nobrainer met 4% bijtelling. Nu ga ik wel dubbele bijtelling betalen (van 250 naar 500 netto ofzo) (ga van M3P naar M3P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
kreature schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:40:
[...]

Ik heb ook gewoon nog geen M3P ih wild gezien. Dus dat is wel leuk dat je de M3P wat minder tegenkomt. 5 jaar terug was een P nog een nobrainer met 4% bijtelling. Nu ga ik wel dubbele bijtelling betalen (van 250 naar 500 netto ofzo) (ga van M3P naar M3P).
Ik heb er pas 2 gezien. 1 bij utrecht in de buurt, een rode, en 1 witte bij rhenen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkHelmet
Zojuist update naar iets nauwkeuriger leverdatum:

12-23 september
MY LR RWD wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Geld overgemaakt. Ff 25 keer checken of alles klopte 😂

In de app staat het verkeerd. Je moet een pdf van transactie aanleveren

Top paar uur later bericht dat alles overgemaakt is en ok :-)

[ Voor 58% gewijzigd door TweakerVincent op 06-09-2024 17:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YJH

YJH

MY LR BLack kan ik volgend week zaterdag ophalen. Vandaag VIN en Kenteken ontvangen. De laatste dagen duren het langst… nog even geduld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:15
TweakerVincent schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:32:
Geld overgemaakt. Ff 25 keer checken of alles klopte 😂
Heel herkenbaar !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flollie
anti elppa schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:01:
[...]

Ik heb er pas 2 gezien. 1 bij utrecht in de buurt, een rode, en 1 witte bij rhenen
Eindelijk, vandaag een sms om levering in te plannen voor een wit/wit M3P. Kreeg na een paar uur al een reminder, haha. 17 september ga ik hem ophalen. Nog meer wachten, duurt lang zelfs als de leverdatum bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 10:06
Sinds gisteren staat de bestelling in m'n Tesla account. Waar gisteren nog levering in September stond (net als op de website als ik een nieuwe configureer) staat er nu 10 november - 24 januari.

M3LR, blauw, 19", trekhaak.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Uberprutser schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 12:06:
Sinds gisteren staat de bestelling in m'n Tesla account. Waar gisteren nog levering in September stond (net als op de website als ik een nieuwe configureer) staat er nu 10 november - 24 januari.

Das niet tof als het waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa

dat zou wel heel lang zijn. Zijn ook wel stuk minder bootjes onderweg op het moment (nog 1, zal over iets van 2 weken aankomen gok ik).

edit: kijk net op de tesla site, staan er 3 op voorraad in jouw configuratie. Gok dus dat het wel weer terug gaat veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flollie

Had ik ook, als de trekhaak als optie is besteld (af fabriek) zou ik je adviseren om hem als accessoire om te laten zetten, wordt hij achteraf er op gezet maar heb je wrs je auto veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrannyNL
GrannyNL schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:27:
[...]

27 augustus Model Y LR RWD bestelling geplaatst door de leasemaatschappij. Levertijd direct op 6 sept - 22 sept. Nog geen VIN te zien. Gezien jij nog eens 5 dagen "later" hebt als schatting zou het ook iets later kunnen zijn voor je een VIN hebt (of niet, afhankelijk van exact specs en voorraad :-) )
Vandaag nieuwe levertijd: 12-28 september. Nog geen VIN. En ik zie ook nog de zilveren Gemini doppen er op in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
29-05-2024 Goedkeur werkgever
30-05-2024 Bestelling bij ALD
31-05-2024 Bevestiging ALD
04-06-2024 Bevestiging Tesla incl RN (verwachte levering 6 tot 20 okt)
02-09-2024 restrictie die op 29-09-2024 stond laten verwijderen
07-09-2024 verwachte levering opgeschoven naar 15 tot 25 september

gok dat ik maandag wel een vin heb en in kan plannen

M3P, blauw, zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:37
Dinsdag ophalen!

Trekhaak als accessoire meebesteld. Niet als optie ivm de bijtelling. Die moet ik dan dus in een later stadium ergens oppikken?

Granny is er niet meer bij, zonde, want ik had nog genoeg budget om een lader mee te nemen.. Iemand ervaring hoe leaseplan daar mee omgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Flollie schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:25:
[...]

Had ik ook, als de trekhaak als optie is besteld (af fabriek) zou ik je adviseren om hem als accessoire om te laten zetten, wordt hij achteraf er op gezet maar heb je wrs je auto veel eerder.
Mijn leasetoko wil alleen af fabriek. Had 'm liever ook achteraf ivm bijtelling. Mocht het nou echt zo lang duren dan ga ik kijken of ik niet kan omboeken naar een Y.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad van der Meer
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-10 19:19
jantje112 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:16:
Die moet ik dan dus in een later stadium ergens oppikken?
Na levering kun je een service verzoek in de app inschieten en dan wordt er een afspraak gemaakt bij een service centre bij jou in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
Deze config is onderweg, straks eens bellen of ie geswapped kan worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVYDh_GxQFlMYX7pWPQ4gaGJlOc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzYTOhBj0HHJTz0a667H0Qa3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkHelmet
Zojuist bericht gehad om afspraak in te plannen, eerste mogelijkheid was 18 september.
MY LR RWD wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dude
DarkHelmet schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:33:
Zojuist bericht gehad om afspraak in te plannen, eerste mogelijkheid was 18 september.
MY LR RWD wit
Mijn RWD LR wit staat nu op 14-9 tm 21-9. Was 11-9 tm 27-9. Nu wel een VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flollie
Ad van der Meer schreef op zondag 8 september 2024 @ 22:01:
[...]

Na levering kun je een service verzoek in de app inschieten en dan wordt er een afspraak gemaakt bij een service centre bij jou in de buurt.
Toen ik er naar vroeg in augustus zou dat binnen 3 a 4 weken gemonteerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Uberprutser schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:56:
Deze config is onderweg, straks eens bellen of ie geswapped kan worden.

[Afbeelding]
Na een belletje werd ik gebeld door Tesla en volgende week dinsdag (verwacht?) kan ik 'm afhalen in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Update voor mijn MY LR RWD - wit

Besteld door leasemaatschappij op 21/08
Levering stond initieel voor: 1 sep - 30 sep (denk standaard)
Laatste update levering: 8 - 24 sep

Nog geen VIN

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2cents
2cents schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:33:
Model Y LR RWD Blue-Metallic

Besteld 29 juli

Geen VIN
Afleverdatum 6-22 sept.

Afwijkende kleur, dus ik denk latere batch...
Zojuist VIN ontvangen. *O*
Afleverdatum aangepast naar 14-24 september.
Pagina: 1 ... 34 ... 80 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.