Ik heb de SR, deze zijn goed verhandelbaar. Athlon net gebeld, de persoon in kwestie zou me gisteren bellen. Echter niet gebeurd. Hij is vandaag vrij dus ik moet echt op donderdag wachten. En voor je het weet zijn we 4 dagen weer verder.YJH schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:36:
[...]
Gaat het bij om de Long Range of Standard Range? Het moet zoiezo niet uitmaken maar vroeg mij af welke Y je had besteld
Het grote nadeel als je zaken zelf niet in de hand hebt. Ik heb Tesla aangegeven dan de leveringsafspraak wat mij betreft naar de 2e week verplaatst kan worden. Dan moeten ze zeker weten deze auto aan iemand anders geven. Hierdoor bestaat de grotere kans dat je op een gegeven moment de zwarte Gemini's gaat krijgen. Want de zwarte wordt op een gegeven moment het nieuwe normaal. Mijn levering van volgende week donderdag is nu uitgehaald. Ik mag iemand anders blij maken met deze Y.
De zwarte zijn overigens op voorraad. Ze zijn dit nu al aan het verdelen. Tesla is akkoord met de wijziging, maar alleen als Althlon hiervoor akkoord geeft.