• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:47
jeroen_119 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 08:07:
[...]

Dat dacht ik ook te zien maar als ik op deze site kijk dan lijkt het wel alsof hij aan het wachten is om de haven in te gaan....

https://www.marinetraffic...ils/ships/shipid:10523148
en dan op "past track" klikken
Nog altijd in de wacht zone voor de haven 8)7

• Yvarladze
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:56
Weet iemand hoelang het duurt tot je een inruilbod krijgt als je al wel een VIN hebt? Hebben ze genoeg aan de gegevens die ik 6 weken geleden aangeleverd heb of moet alles weer opnieuw?

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:47
Yvarladze schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 15:56:
Weet iemand hoelang het duurt tot je een inruilbod krijgt als je al wel een VIN hebt? Hebben ze genoeg aan de gegevens die ik 6 weken geleden aangeleverd heb of moet alles weer opnieuw?
Ik had 1 juli alles ingevuld en moest vandaag nieuwe foto's en weer alles invullen.

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:55
Cyclonic schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 16:51:
[...]

Ik had 1 juli alles ingevuld en moest vandaag nieuwe foto's en weer alles invullen.
Ik ook, was wel in een andere app via de browser. Heb overigens nog geen VIN

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

• gdv75
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:09
SXForce schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 11:41:
[...]

Legitieme vraag, de vorige keer dat ik een trekhaak achteraf bestelde was de tijd tussen bestellen en op de auto zetten bijna 2 maanden. Gezien de vakantieperiode wilde ik niet het risico nemen om geen trekhaak te hebben als hij toch nét voor de vakantie geleverd zou worden.

Voor zover ik weet worden de auto’s standaard zonder trekhaak geleverd en worden ze er op locatie waar nodig nog op gezet voor aflevering.

Het is zoals @DunaxNL ook geen lease of zakelijke aankoop. Dus bijtelling maakt in dit geval niet veel uit.
Oh ik had de trekhaak achteraf gekozen en binnen 1 week na levering van de auto, werd de trekhaak gemonteerd. Wel bij een SeC, omdat dat sneller was. Anders had ik langer moeten wachten op een ranger en zal de trekhaak voor de deur erop gezet worden.

Dus als het afhankelijk is van levertijd, dan zou dat een optie geweest zijn.

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, geleverd 10-12-2025. Voor vrouw model y rwd standard white besteld op 30-4-2026

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:02
gdv75 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 19:00:
[...]

Oh ik had de trekhaak achteraf gekozen en binnen 1 week na levering van de auto, werd de trekhaak gemonteerd. Wel bij een SeC, omdat dat sneller was. Anders had ik langer moeten wachten op een ranger en zal de trekhaak voor de deur erop gezet worden.

Dus als het afhankelijk is van levertijd, dan zou dat een optie geweest zijn.
De trekhaak is vrij vaak nochtans toen ik mijn eerste Tesla besteld had niet op voorraad geweest. Ik moest ook iets van 3 maanden wachten. Daarnaast moet je net geluk hebben met de SeC in je buurt of die niet super vol zit.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• gdv75
Cyclonic schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 16:51:
[...]

Hier 30-4 besteld en meteen foto’s opgestuurd omdat levertijd ineens 18-30 juni was. 19 juni een bericht verplaatst naar 20-9 tot 20-10. En dus verlopen aanbod. Verzoek om aanbod opnieuw in te dienen.

Gezien het feit dat het maar 30 dagen geldig is, wachten wij (op aanraden van tesla) op een signaal dat de auto komt. Pas dan sturen we een nieuw verzoek in. Anders in de tussentijd nog een keer indienen, zitten we niet op te wachten.

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, geleverd 10-12-2025. Voor vrouw model y rwd standard white besteld op 30-4-2026

• gdv75
Yvarladze schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 15:56:
Ik zou even met tesla bellen of een berichtje in de app sturen. Normaliter krijg je een aanbod binnen 48 uur

Pagina: 1 ... 129 130 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.