• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:55
RobbyTown schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 00:11:
Tot slot wil je er tussen in zitten. Dan kom je op een GL.iNet Slate 7 Pro uit.
Thanks!
Gaat om 2x per jaar week of 3 (Amerika/Japan). Ik hou het wel bij de Beryl 7. Gebruik is toch grotendeels in hotels verwacht ik (had een hele oude GL 150M oid van 10 jaar oud). Inmiddels in de VS net de Beryl 7 geïnstalleerd en dat werkt prima. VPN naar huis, en wifi repeaten lijkt rap te werken d:)b

Haters everywhere but I don’t really care

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@matthijst dan is die Beryl 7 prima keus. Die Mudi 7 zou namelijk niet lekker werken in die landen ivm missende frequentie banden iets waar telefoon geen last van heeft. Verder die Beryl 7 het blijft een apart kleurtje :).

Mocht je toch losse esim willen. Dan word het je telefoon of losse telefoon zoals @MikeyMan heeft. + Beryl 7 dan heb Mudi 7 achtige setup. Minder compact maar kan wel frequentie banden aan die buiten de EU zijn.

Wat inspiratie :p : Beryl 7 + mobiel of losse mobiel met data en je doet hem in de WAN poort of 2de WAN poort. En je hebt mooie internet backup.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Wat inspiratie :p : Beryl 7 + mobiel of losse mobiel met data en je doet hem in de WAN poort of 2de WAN poort. En je hebt mooie internet backup.
Dat doe ik dus met de Mudi :) Accu eruit, prepaid e-sim erin en hij hangt aan de router als backup als we niet op vakantie zijn. En extra antenne eraan als we in de bergen zijn.

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste