Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Dit is niet echt een typfout, en dat toevoegen is wmb niet aan mij, dus deze laat ik liggendjwice schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 11:03:
Wi-Fi 7
review: Lenovo Legion Pro 7 en BTO Aurix-16 – RTX 5090-gaminglaptops met Inte...
Onder in het kort van Lenovo Legion Pro 7 16IAX10H.
Vergeet ook niet het WIFI7 liedje te linken.
De rest is verbeterd, bedankt allen!
Oh ik dacht dat we Wi-Fi aan elkaar schreven bij Tweakers: WiFi / WIFI.AverageNL schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:07:
[...]
Dit is niet echt een typfout, en dat toevoegen is wmb niet aan mij, dus deze laat ik liggen
De rest is verbeterd, bedankt allen!
Zoals nieuws: ASUS presenteert moederborden voor Intel-cpu's met WiFi 7
Maar zie dat verschillende schrijfstijlen door elkaar gebruikt worden.
[ Voor 28% gewijzigd door djwice op 27-09-2025 14:17 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
review: ReMarkable Paper Pro Move - Het beste notitieblok on the move
verbruikt meer energie → gebruikt meer energie (of anders verbruikt meer stroom; (zie ook de Wet van behoud van energie en deze forumpost van Delpozo, @PiweD)Dat doet wel af aan de kleurweergave en verbruikt meer energie, waarschuwt reMarkable.
Paper Pro → Paper Pro MoveDezelfde functie heeft de gewone Paper Pro echter ook gekregen, middels een firmware-update, dus ook dat maakt de Paper Pro niet echt uniek.
Er wordt wifi geschreven wanneer het over de technologie in het algemeen gaat en Wi-Fi 6, Wi-Fi 7 etc. als het over specifieke versies van het protocol gaat.djwice schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:14:
[...]
Oh ik dacht dat we Wi-Fi aan elkaar schreven bij Tweakers: WiFi / WIFI.
Zoals nieuws: ASUS presenteert moederborden voor Intel-cpu's met WiFi 7
Maar zie dat verschillende schrijfstijlen door elkaar gebruikt worden.
In review: Lenovo Legion Pro 7 en BTO Aurix-16 – RTX 5090-gaminglaptops met Inte... is het dus consequent correct geschreven, maar in nieuws: ASUS presenteert moederborden voor Intel-cpu's met WiFi 7 juist incorrect, maar dit artikel is van twee jaar geleden en het zou kunnen dat de officiële instantie (de Wi-Fi Alliance) de verschillende versies toentertijd anders schreef.
nieuws: EC onderzoekt SAP vanwege concurrentiebelemmerende on-premonderhoudsc...
het → zij (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=commissie, @TijsZonderH)De Europese Commissie zegt dat het een onderzoek begint naar SAPs licentiemodel.
nieuws: Seasonic toont vermeende tdp's van RTX 5070 Super en 5070 Ti Super
Tabel laatste kolom 'Tgp' moet 'TDP' (=Thermal Design Power) worden lijkt me @Imre Himmelbauer
Tabel laatste kolom 'Tgp' moet 'TDP' (=Thermal Design Power) worden lijkt me @Imre Himmelbauer
[ Voor 9% gewijzigd door stin00 op 29-09-2025 09:39 ]
Betreft:
nieuws: Bloomberg: iPhone 17e wordt aanzienlijke downgrade ten opzichte van i...
aan het einde in de 2e alinea:
nieuws: Bloomberg: iPhone 17e wordt aanzienlijke downgrade ten opzichte van i...
aan het einde in de 2e alinea:
Ik denk dat "17e" en "17" verwisseld zijn..Nu wordt de iPhone 17 een aanzienlijke downgrade ten opzichte van de iPhone 17e.
nieuws: Vier vragen over de miljardenovername van Electronic Arts
Dit.Met de overname is 55 miljard dollar gemoeid, omgerekend bijna 49 miljard euro, wat dtt een van de grootste overnames in de gamegeschiedenis maakt.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
nieuws: Agent Mode in Excel en Word kan bestanden maken en online onderzoek doen
Powerpoint-presentaties → PowerPoint-presentaties (of anders powerpointpresentaties; zie ook https://www.microsoft.com...-365/powerpoint?market=nl, @arnoudwokke)Die kan op basis van prompts Powerpoint-presentaties en Word-documenten maken.
nieuws: Nothing-merk CMF komt met koptelefoon van 99 euro met accuduur van 10...
meldt Nothing met → meldt Nothing, met (want anders staat er dat Nothing het feit dat de koptelefoon 40mm-drivers heeft, heeft gemeld terwijl het daarvoor koperen spreekspoelen van 16,5mm gebruikte o.i.d., @arnoudwokke)De koptelefoon heeft 40mm-drivers, meldt Nothing met koperen spreekspoelen van 16,5mm.
Nothing bracht zelf eerder dit jaar zijn eigen eerste koptelefoon uit → Nothing bracht zelf eerder dit jaar zijn eigen eerste koptelefoon uit
nieuws: Logitech introduceert MX Master 4-muis
Schrijf je het als scrolwiel of scrollwiel? Mijn gevoel en wat online zoekopdrachten gaan naar dubbel L uit. Of dat juist is weet ik niet zeker, maar hij viel mij op.De vorm is weinig veranderd en ook het magnetische scrolwiel en het horizontale scrolwiel zijn gebleven
nieuws: Hosters en sociale media moeten meldingen van Brein met voorrang beha...
“Trusted flagger” wordt in het artikel afwisselend wel en niet vertaald. Als het vertaald wordt, wordt het echter maar half vertaald: “betrouwbare flagger”. Dat is niet fraai en ook niet duidelijk. Wat dacht je van “betrouwbare waarschuwer”?
“Trusted flagger” wordt in het artikel afwisselend wel en niet vertaald. Als het vertaald wordt, wordt het echter maar half vertaald: “betrouwbare flagger”. Dat is niet fraai en ook niet duidelijk. Wat dacht je van “betrouwbare waarschuwer”?