Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste
Acties:

• Dendrowen
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12:00
hwpaints schreef op zondag 3 mei 2026 @ 09:49:
27700km en 5400kwh dat is net onder de 20 ,
ben altijd verbaasd bij die testen dat ze op 16 of 17 uitkomen, mij lukt het niet.
Mij lukt het wel, maar niet in de winter en niet met alleen snelweg. Het lukt als ik in de zomer een combinatie van stad en snelweg heb. Als ik vooral in de stad rij dan kom ik soms zelfs op 14

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hwpaints schreef op zondag 3 mei 2026 @ 09:49:
27700km en 5400kwh dat is net onder de 20 ,
ben altijd verbaasd bij die testen dat ze op 16 of 17 uitkomen, mij lukt het niet.
Als je veel snelweg doet met 110kmh is het simpelweg niet haalbaar.

Als je als een bejaarde rijd en veel max 80kmh doet dan kom je wel op 16-17, maar is imho niet realistisch in dagelijks gebruik.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:07
Mijn Scenic is nu een half jaar oud en ik zag remstof op de velgen. Nu rijd ik vrijwel altijd met one-pedal-drive en vraag ik me af of hij dan ook de remmen gebruikt naast het afremmen op de motor? Wanneer ik het rempedaal dus niet gebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door aard01 op 03-05-2026 10:02 ]

• TopOne01
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 13:57
orionis1000 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 14:22:
Sinds een week last dat de laadklep moeilijk open gaat.
Ook rechtstreeks (als laadklep al open is) is het moeilijk om het mechanisme te laten openen door erop te drukken. Ondertussen proberen te smeren, lijkt iets beter, maar zeker nog niet zoals het was.

Nog andere dit probleem gehad?
Ik nu. Begon met lastig open te krijgen maar werd steeds erger. Vandaag is het me nog niet gelukt om hem open te krijgen, straks weer proberen.
Ik heb al een afspraak eind mei voor een beurt en dit probleem maar het moet toch echt even eerder verholpen worden. Morgen maar even bellen. Ze gaan waarschijnlijk het slotmotortje vervangen en deze is al besteld. Begreep ook dat er geen handmatige optie is via de motorruimte :'(

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
aard01 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 10:01:
Mijn Scenic is nu een half jaar oud en ik zag remstof op de velgen. Nu rijd ik vrijwel altijd met one-pedal-drive en vraag ik me af of hij dan ook de remmen gebruikt naast het afremmen op de motor? Wanneer ik het rempedaal dus niet gebruik.
dat doet ie zeker, vooral het laatste stukje. Check ook je rempedaal, die drukt ie iets in net voor compleet stilstand.
Pagina: 1 ... 65 66 Laatste