Ok, dus elektrisch verstelbaar is ook beter instelbaarfrankdewildt schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:50:
[...]
Wat ik zo zie in de prijslijst is dat je bij de Techno wel de optie kunt kiezen voor elektrische stoelen die zo verstelbaar zijn. Zou voor mij ook een reden zijn om te kiezen voor de Techno t.o.v. de Alpine, hoewel ik die qua uiterlijk wel een stukje mooier vind.
Het verlengen van het zitvlak vind ik nog niet zo'n groot probleem, maar volgens de prijslijst zouden het "6 voudig" verstelbare stoelen moeten zijn. Als daar het naar achter kantelen van de stoelen niet bijzit is dat in mijn ogen nog steeds niet bruikbaarTaxiGilbert schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:32:
[...]
In de Techno heb je idd de mogelijkheid tot electrisch verstelbare stoelen, maar je kan de voorkant van het zitvlak niet verlengen of in hoogte regelen. Je kan enkel de volledige stoel ik hoogte verzetten waarbij de achterkant van het zitvlak wat meer hoogte 'neemt'. Dit is idd een minpunt van de Scenic ( ook van de Megane trouwens ), de korte zitvlakken ( allemaal Franse designers met korte beentjes
What Do You Call An Alligator In A Vest?