Nummers op snelheidsborden in je scherm weergeven denk ik
Ah de verkeersborden, klinkt logischer iddMaSw85 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:26:
[...]
Nummers op snelheidsborden in je scherm weergeven denk ik
Vandaag even contact met dealer gehad. Auto staat nog in Frankrijk, wachten op transport.
Denken 12 juli nog prima te halen.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Niet met Tesla maar wel met een 2019 Kona.Conifeer schreef op maandag 24 juni 2024 @ 17:01:
Heeft iemand ervaring met de zelfrijdende kwaliteiten van deze auto in vergelijking met die van Tesla?
Kona was beter in het sturen door bochten, maar was bizar slecht in remmen. De Renault met nummerbordherkenning en navigatie awareness doet dit wel beter. De auto remt echt af als bv een rotonde wordt genaderd. Ook meerijden in het verkeer gaat veel beter, maar de Kona was daar gewoon heel slecht in.
Een enorm voordeel is het capacitief stuurwiel. De Kona had dat niet, en Tesla afaik ook niet. Dit maakt het rijden op snelwegen enorm relaxed, je hoeft eigenlijk maar een hand lichtjes op het stuur te houden en de auto merkt dat. Op de Kona moest ik echt om de zoveel tijd flink aan het stuur trekken. Zelfs als de auto gewoon 12 km alleen maar rechtuit moest. Lekker handig was dat.
Dat het sowieso geen 100% verbetering is ivm een Kona van 5 jaar oud zegt eigenlijk al genoeg, het zelfsturend aspect valt me een beetje tegen. Maar ik ben er wel blij mee omdat ik relatief veel snelwegkm en ook nog eens zonder veel af te hoeven slaan, in dat scenario wegen de voordelen van de Renault gewoon zwaarder mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Echnon op 24-06-2024 21:03 ]
Linkje toevallig?MaSw85 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:05:
Vanochtend was het Ali kofferbak lampje binnen dus zojuist direct even het lampje vervangen. Foto's ook direct kunnen maken (voordeel van een donkere garage). Even als thumbs zodat het verschil zichtbaar is. Voor (links) en na (rechts):
[Afbeelding] [Afbeelding]
Groetjes van G
Ik mis in de prijslijst / accessoire lijst een passende set zonwering voor de achterruiten.
Heeft iemand die al gevonden toevallig?
Zit zelf al te kijken bij https://solarplexius.nl/nl/ en ben wel gecharmeerd van hun producten. Iemand ervaring toevallig?
Zit zelf al te kijken bij https://solarplexius.nl/nl/ en ben wel gecharmeerd van hun producten. Iemand ervaring toevallig?
Groetjes van G
Zijn de getinte ramen niet voldoende?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hoe ervaren jullie de vering van de Scenic e-Tech, ik lees bij diverse reviews dat men de vering on-Frans vind en zelfs soms als zeer hard ervaart, is dit ook jullie ervaring?
Ik heb hier voor mijn huidige auto (ik ben nu in afwachting van levering van de Scenic) zonwering besteld en ben daar zeer tevreden over. De panelen passen goed en verduisteren erg goed. Het enige nadeel is dat je de ramen niet meer open kan doen. Wat in de zomer wel eens lekker is.Garrettvr schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 00:05:
Ik mis in de prijslijst / accessoire lijst een passende set zonwering voor de achterruiten.
Mobiele laadkabel type 2.
Ik lees de laatste tijd veel over allerlei modellen.
De reden dat k er nog niet uit ben:
Wat is nu echt de goedkoopste goede mobiele, granny kabel welke iig een lcd, instelbare Ampere tot 16 A. Beveiliging tegen under en over current. Temp beveiliging heeft.. En zo'n 5 meter lang is.
Ga k hem echt vaak gebruiken of is t alleen handig voor t geval dat?
Feit is wel dat de auto vaak in de garage staat een s'nachts rustig de tijd heeft vol te druppelen met goedkopere stroom dan buiten bij laadpalen.
Dit lijkt me een winnaar https://nl.daolar.com/pro...0tNQcfEAQYDSABEgLYs_D_BwEmaar wilde toch hier ook graag droppen.
Je weet nooit wat een ander weet... Of nog liggen heeft 😁.
O en 😜ik wilde eigenlijk een witte stekker... Maar is eigenlijk onbelangrijk verder
Wat is nu echt de goedkoopste goede mobiele, granny kabel welke iig een lcd, instelbare Ampere tot 16 A. Beveiliging tegen under en over current. Temp beveiliging heeft.. En zo'n 5 meter lang is.
Feit is wel dat de auto vaak in de garage staat een s'nachts rustig de tijd heeft vol te druppelen met goedkopere stroom dan buiten bij laadpalen.
Dit lijkt me een winnaar https://nl.daolar.com/pro...0tNQcfEAQYDSABEgLYs_D_BwEmaar wilde toch hier ook graag droppen.
O en 😜ik wilde eigenlijk een witte stekker... Maar is eigenlijk onbelangrijk verder
[ Voor 9% gewijzigd door scorpio op 25-06-2024 08:37 ]
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
.
[ Voor 195% gewijzigd door scorpio op 25-06-2024 08:36 . Reden: Foutje.. Kan niet verwijderen ]
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
https://www.accu-machine....l?id=205092000&quantity=1scorpio schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:30:
Mobiele laadkabel type 2.
Deze heeft voor de geintresseerde langere kabels tot zijn beschikking.
De goedkoopste? Google is your friend.scorpio schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:30:
Ik heb de mijne hier vandaan: https://evplug.eu/
Gebruik 'em regelmatig op de garage-groep waar ook de extra koelkast en 1 lichtpunt op zit, wel op 10 A, better safe than sorry. De boel wordt een graad of 50 warm.
Deze vraag kan eigenlijk jij en jij alleen beantwoorden.scorpio schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:30:
Hou wel rekening met laadverlies.
Mijn laadverlies schommelt tussen de 8 a 10% (maar vaak iets boven de 8%, 10% zelden).
Wat anders, i.h.k.v. dat een mening best wel eens kan veranderen, ik ga hier op terug komen:
Hoianddoei schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:15:
Misschien heb ik het eerder gemist, maar wat bevalt je niet aan de nieuwe designslag van Renault?
Was net even boodschappen doen opt durp, en wat ziet mijn oog;
:strip_exif()/f/image/9dkCAfRnP43g7jsyTG00Jdni.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus kleine nuance haha, in deze kleur, uiteraard met ook zeker deze velgen, de Alpine uitvoering dus moet ik zeggen dat ik 'em best mooi vind.
P.S. hij kon wel een wasbeurtje gebruiken.
Zijn er al foto's van de Scenic in de rode kleur? als ik google krijg ik alleen maar renders te zien, ben benieuwd of die kleur te pruimen is. Als ik op de renders afg denk ik dat ik wit het mooist vind.
Staat toch al een aantal in dit topic, even op afbeeldingen zoeken en youtube staat er vol mee. Groot aantal reviews in de kleur rood.Chaoss schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:22:
Zijn er al foto's van de Scenic in de rode kleur? als ik google krijg ik alleen maar renders te zien, ben benieuwd of die kleur te pruimen is. Als ik op de renders afg denk ik dat ik wit het mooist vind.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
[quote]Zjanzjak schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:45:
[...]
De goedkoopste? Google is your friend.
Gebruik 'em regelmatig op de garage-groep waar ook de extra koelkast en 1 lichtpunt op zit, wel op 10 A, better safe than sorry. De boel wordt een graad of 50 warm.
Wat anders, i.h.k.v. dat een mening best wel eens kan veranderen, ik ga hier op terug komen:
Super,
Net geslaagd
:strip_exif()/f/image/OAzxZOWQO26H4bfLb4fZGkw9.jpg?f=fotoalbum_large)
was over in een bedrijf en k kon er goedkoop (75,-) aankomen , top contact ook.
[...]
De goedkoopste? Google is your friend.
Super,
Net geslaagd
:strip_exif()/f/image/OAzxZOWQO26H4bfLb4fZGkw9.jpg?f=fotoalbum_large)
was over in een bedrijf en k kon er goedkoop (75,-) aankomen , top contact ook.
[ Voor 9% gewijzigd door scorpio op 25-06-2024 11:48 ]
Ik heb afgelopen vrijdag mijn auto kunnen halen en ben er zeer blij mee.
Helaas was het behoorlijk regenachtig, dus ik heb geen foto's kunnen maken.
Eén ding is me tot op heden niet gelukt. Ik heb in de app nog steeds niet de mogelijkheid om de auto te beheren. We zijn inmiddels 72 uur verder, dus ik had verwacht dat dit wel zou werken.
Het verwijderen en opnieuw toevoegen heb ik gedaan maar heeft geen verschil gemaakt.
:strip_exif()/f/image/yWjiLGNp50LiwNozLAickVRB.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie van jullie had dit ook en heeft de oplossing?
Eén ding is me tot op heden niet gelukt. Ik heb in de app nog steeds niet de mogelijkheid om de auto te beheren. We zijn inmiddels 72 uur verder, dus ik had verwacht dat dit wel zou werken.
Het verwijderen en opnieuw toevoegen heb ik gedaan maar heeft geen verschil gemaakt.
[ Voor 28% gewijzigd door ArievdVoort op 25-06-2024 11:54 ]
Het duurde bij mij ook vrij lang, zeker een dag of vijf. Wel belde de dealer me op een gegeven moment op met de vraag of alles naar wens was, en ik vertelde hem toen dat mijn contract voor connected services (tabblad contracten) nog op ‘in behandeling’ stond. Hij zou Renault daar over benaderen. Of dat het was weet ik niet, maar kort daarop verscheen de afstandsbediening in de app.ArievdVoort schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:53:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn auto kunnen halen en ben er zeer blij mee.
[Afbeelding]
Overigens had ik ook op een dag dat dit gewoon weer verdwenen was, waarna het na een paar uur weer terugkwam.
Heb je trouwens het MyRenault account ook in de auto zelf toegevoegd?
De Renault goden zijn me goed gezind 
K kreeg net de bijgewerkte verwachte leverdatum door...>>> is nu 27-07-2024
K kreeg net de bijgewerkte verwachte leverdatum door...>>> is nu 27-07-2024
Ja, ook in de auto zelf heb ik het account toegevoegd. Heb met de dealer afgesproken dat ik contact met hem opneem als het aan het einde van de week nog niet werkt.nazdrovje schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 12:11:
[...]
Het duurde bij mij ook vrij lang, zeker een dag of vijf. Wel belde de dealer me op een gegeven moment op met de vraag of alles naar wens was, en ik vertelde hem toen dat mijn contract voor connected services (tabblad contracten) nog op ‘in behandeling’ stond. Hij zou Renault daar over benaderen. Of dat het was weet ik niet, maar kort daarop verscheen de afstandsbediening in de app.
Overigens had ik ook op een dag dat dit gewoon weer verdwenen was, waarna het na een paar uur weer terugkwam.
Heb je trouwens het MyRenault account ook in de auto zelf toegevoegd?
Aangezien ik nog niet op 5 dagen zit, denk ik dat ik nog maar even geduld moet hebben. :-)
Le voila!Chaoss schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:22:
:strip_exif()/f/image/Q4ZIyfjhYaJYXNx9zhIa2Wgz.jpg?f=fotoalbum_large)
Oef, dat is lijkt wel héél erg brandweerrood… !
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Hebben in een rode iconic proefgereden, maar die was gevoelsmatig minder brandweer maar meer voller/donkerder rood
Valt mee. Tijdens bestellen van mijn Scenic ook de rode gezien in vol zonlicht; neigt dan meer naar diep oranjerood
Ik denk dat het dezelfde kleur is voor de Iconic en de Techno, en op de foto's die ik al in dit topic heb geplaatst zie je ongeveer dezelfde kleur.tweetyvogel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 16:35:
[...]
Hebben in een rode iconic proefgereden, maar die was gevoelsmatig minder brandweer maar meer voller/donkerder rood
In het echt zie je meer metallic effect en diepte maar je zult altijd de indruk hebben dat het een intense kleur rood is die bijna fluorescent overkomt
Mij wel best, volgens onderzoek hebben rode auto's het minste kans op ongelukken.
[ Voor 12% gewijzigd door Echnon op 25-06-2024 19:53 ]
Bedankt voor de tip, vorige week besteld en vandaag geleverd. Perfect fit.tweetyvogel schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:58:
Deze heb ik besteld bij Ali en passen uitstekend.
https://www.aliexpress.co...ist_main.5.606d79d2AZgBED
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.aliexpress.co...st_main.11.606d79d2AZgBED
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tevens de stalen slotbeugels in de deuren aangepakt met
https://www.aliexpress.co...st_main.16.606d79d2AZgBED
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/9WZoPNNPOrPQIvOZQ6sV6wCR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WwioewPQfxvXyea5EOU2SABi.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteren mijn Renault Scenic iconic mogen ontvangen, foto's volgen nog.
Eerste indruk is goed, veel is met profielen in te stellen wat erg fijn is.
Wel al een paar kleine ergernissen, geen mogelijkheid om laadsnelheid te verlagen wat soms fijn is wanneer je thuis al behoorlijk wat andere grootverbruikers heb aanstaan
Geen pushberichten wanneer accu vol is, wat tegenwoordig wel handig is wanneer je extra moet gaat betalen wanneer je niet meer laad maar toch aan een paal hangt.
Had behoorlijk wat problemen om de auto zichtbaar te krijgen in My Renault, lees hier meer problemen over.
Ben er nog niet uit om lane assist meteen aan te krijgen, bij de Enyaq werkte dit super.
Wat wel weer super is dat je met 1 drukknop meteen naar je eigen safety instellingen kunt zodat het irritante piepje bij het overschrijden van de max snelheid uit staat.
Had gisteren nl al dat hij op de snelweg aangaf dat ik maar 50km/h mocht rijden
Wel al een paar kleine ergernissen, geen mogelijkheid om laadsnelheid te verlagen wat soms fijn is wanneer je thuis al behoorlijk wat andere grootverbruikers heb aanstaan
Geen pushberichten wanneer accu vol is, wat tegenwoordig wel handig is wanneer je extra moet gaat betalen wanneer je niet meer laad maar toch aan een paal hangt.
Had behoorlijk wat problemen om de auto zichtbaar te krijgen in My Renault, lees hier meer problemen over.
Ben er nog niet uit om lane assist meteen aan te krijgen, bij de Enyaq werkte dit super.
Wat wel weer super is dat je met 1 drukknop meteen naar je eigen safety instellingen kunt zodat het irritante piepje bij het overschrijden van de max snelheid uit staat.
Fraai deze matte uitvoering, de Inoiq 5 in die matte zilveren uitvoering ook mooi.TopOne01 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:47:
Vandaag een dagje druk geweest!
Nadeel van een matte lak is dat je de lak niet kan polijsten bij lichte krasjes. Vandaar de glascoating voor wat extra bescherming (ongeveer twee jaar). Verder gebruik ik shampoo en een quick detailer speciaal voor matte lakken voor het reguliere onderhoud.
Zijn er eigenlijk nog andere tracking manieren dan de dealer bellen? De franse tracking site blijft bij mij leeg. Ik zie soms ook foto's van mensen voorbij komen dat de auto al bij de dealer is. Die toevallig ook gekregen van de dealer?
Welke Franse tracking site? Heb k 1 gemist? 🤔rovox schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:17:
Zijn er eigenlijk nog andere tracking manieren dan de dealer bellen? De franse tracking site blijft bij mij leeg. Ik zie soms ook foto's van mensen voorbij komen dat de auto al bij de dealer is. Die toevallig ook gekregen van de dealer?
https://myr.renault.fr/track-order.html deze lijkt bij sommige mensen te werken (mits je al een VIN hebt en deze aan je renault account hebt gekoppeld.) Helaas krijg ik een beetje franse tekst maar verder geen info.scorpio schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:35:
[...]
Welke Franse tracking site? Heb k 1 gemist? 🤔
Ah... De my renault site.. Ik dacht dat t dezelfde is als de my renault app.rovox schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:36:
[...]
https://myr.renault.fr/track-order.html deze lijkt bij sommige mensen te werken (mits je al een VIN hebt en deze aan je renault account hebt gekoppeld.) Helaas krijg ik een beetje franse tekst maar verder geen info.
Ik heb all de VIN maar bij mij doet ie nog steeds niets🤷♂️.. K kan hm nog niet koppelen
[ Voor 10% gewijzigd door scorpio op 26-06-2024 14:59 ]
Hier net zo, heb inmiddels al een tijdje het VIN, maar krijg een fout bij het toevoegen in de app.scorpio schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:38:
[...]
Ah... De my renault site.. Ik dacht dat t dezelfde is als de my renault app.
Ik heb all de VIN maar bij mij doet ie nog steeds niets🤷♂️.. K kan hm nog niet koppelen
DitoBraMKJ schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 21:53:
[...]
Hier net zo, heb inmiddels al een tijdje het VIN, maar krijg een fout bij het toevoegen in de app.
Zodra ie hem pakt is ie in productie neem k aan
[ Voor 10% gewijzigd door scorpio op 26-06-2024 22:35 ]
Gewoon omdat het kan, blauwe Scenic ventiel doppen
https://www.aliexpress.co...ail_item.3.165d6d76BhslvV
:strip_exif()/f/image/WPKvGEhDixHDYP9jgnXNZ4kY.jpg?f=fotoalbum_large)
Net de dealer gesproken, helaas is er waarschijnlijk een transport uitgevallen. Mijn auto is geproduceerd. maar is vertraagt kwa levering naar Nederland.
gaat het via vrachtwagens of hoe gaat zoiets?rovox schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:29:
Net de dealer gesproken, helaas is er waarschijnlijk een transport uitgevallen. Mijn auto is geproduceerd. maar is vertraagt kwa levering naar Nederland.
Die van mij is ook al geproduceerd en wachten op transport gaf de dealer aan
Ik dacht ergens gehoord te hebben per trein, maar zeker weten doe ik het ook niet!Kees_frl schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:33:
[...]
gaat het via vrachtwagens of hoe gaat zoiets?
En nice!
Het ontgrendelen van de auto, gaat dat bij jullie handsfree? En hoe werkt dat? Op basis van je telefoon als die goed gekoppeld is of als de sleutel dichtbij genoeg is?
handsfree als sleutel dichtbij genoeg is.
Ik moet relatief dichtbij een van de voordeuren staan.
automatisch sluiten is ongeveer vanaf 5m
veel plezier morgen vandaag?
Ik krijg wel pushberichten bij bereiken ingestelde laadniveau trouwens, wellicht even de instellingen van telefoon en auto checken?pollekeb schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:29:
Gisteren mijn Renault Scenic iconic mogen ontvangen, foto's volgen nog.
Vandaag gereden in een Scenic rijd prima. Voelt minder snel dan mijn huidige Kona, maar is wel een stuk stiller en beter afgewerkt. Ruimte op de achterbank is inderdaad enorm, daar kunnen eigenlijk altijd 2 lange volwassenen zitten. Eigenlijk heb je daar dus als gezin meer ruimte dan nodig. Binnenkort nog proberen te rijden in een Explorer.
. Hij is iig minder 'bumpy' dan mijn huidige Kona.
EV's zijn zwaar en daarom is de vering stugger dan hun ice voorgangers of broertjes.
Frans als in erg zacht zijn ze niet. Vandaag een proefritje gemaakt ik vond het wel prima op asfalt en klinkers, geen drempels kunnen proberen maar dat vind ik minder belangrijk, ik rijd niet hele stukken over drempelsramrodwillem schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:14:
Hoe ervaren jullie de vering van de Scenic e-Tech, ik lees bij diverse reviews dat men de vering on-Frans vind en zelfs soms als zeer hard ervaart, is dit ook jullie ervaring?
EV's zijn zwaar en daarom is de vering stugger dan hun ice voorgangers of broertjes.
[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 29-06-2024 12:46 ]
Vandaag een proefritje gemaakt in de scenic, verkoper gaf ook aan dat het vanuit de fabriek waarschijnlijk is gedaan om meer mensen tot een optie van 800 euro te 'dwingen'Caelorum schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 10:38:
Bordeaux rood is al heel lang de signature kleur van Renault, dus het verbaasd me niets dat het een standaard kleur is geworden.
Zo kun je de basis prijs weer iets drukken, vroeger was wit een standaard kleur omdat het daadwerkelijk goedkoper is in de productie kosten. Wit is nu een populaire kleur dus ja 1+1=2
Dank.
Vandaag de auto kunnen ophalen en de ID3 achtergelaten. Eerste indruk: door de 20 inch velgen/banden wat meer rolgeluid maar dit wordt misschien na wat inrijden nog iets minder. Reactie van het gaspedaal op regeneratie is wat vertraagd tov de ID maar een kwestie van wennen. Instellen Google en My Renault koppelen ging goed; de app werkt ook, na alle toestemmingen (privacy....) te hebben gegeven.
Ruimte gigantisch op vooruit gegaan. Ik ben benieuwd naar de eerst volgende vakantie...
:strip_exif()/f/image/HRh8NV1eQmdqt3n2S94qIoDe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c5sx3PWGFvVoPC2EWWOxPKGp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PiLHiyXezSC6hxLFpUTpdji0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zBfKFtQcrNqYsjOxYYuYPgiI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QDo3LYeTnbQV3LiV50D1Y50s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yVX2s1K5ugd8mNfsbTdI7zot.jpg?f=fotoalbum_large)
De rode lak is wel luxe metallic op zichzelf, komt alleen niet goed over op foto's. Het is geen "solid firetruck red" ofzo, wat je bijvoorbeeld bij Hyundai als standaard niet-metallic lak krijgt. Ik vind het na het grijs persoonlijk de mooiste kleur.Chaoss schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 12:42:
Vandaag een proefritje gemaakt in de scenic, verkoper gaf ook aan dat het vanuit de fabriek waarschijnlijk is gedaan om meer mensen tot een optie van 800 euro te 'dwingen'
Zo kun je de basis prijs weer iets drukken, vroeger was wit een standaard kleur omdat het daadwerkelijk goedkoper is in de productie kosten. Wit is nu een populaire kleur dus ja 1+1=2
Jammer dat ze de kleuren van bv de Rafale niet op de Scenic spuiten.
@Echnon Onze proefrit Scenic was zwart dat doet hem imho ook niet goed. Die blokjes op de voorkant vallen dan volledig weg
Denk dat ik grijs en wit de mooiste vindt. Er stond in de showroom ook een satijn zilver die was echt mooi, maar een speciale kleur op de Alpine die gaat het sowieso niet worden. Als het al door gaat zit er niet meer in dan een Techno.
Denk dat ik grijs en wit de mooiste vindt. Er stond in de showroom ook een satijn zilver die was echt mooi, maar een speciale kleur op de Alpine die gaat het sowieso niet worden. Als het al door gaat zit er niet meer in dan een Techno.
Ja eens, deze blauwe kleur is echt prachtig en had ik graag op de Esprit Alpine gezien! Was dan voor mij een no-brainer geweest.Echnon schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 16:56:
[...]
Jammer dat ze de kleuren van bv de Rafale niet op de Scenic spuiten.
Afgelopen donderdag mijn zwarte alpine esprit variant opgehaald, bevalt zo erg goed. Ruimte was een van de redenen om hiervoor te kiezen en dat lijkt goed te zitten. Maandag er gelijk mee op vakantie om het dan echt te testen…
Ik maak al meer dan 20 jaar naar tevredenheid gebruik van deze Renault Keyless entry op diverse Renaults.orionis1000 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 07:37:
handsfree als sleutel dichtbij genoeg is.
En op de Scenic E-tech werkt het gelukkig ook weer prima.
Er is echter wel 1 verschil. Als de Scenic E-tech wordt afgesloten dan hoor ik nu aan de voorzijde "toink !".
(beetje lastig om een geluid te omschrijven)
Dit geluid heb ik bij de eerdere andere Renaults nooit ervaren. Bij het openen hoor ik het niet.
Ik neem aan dat de andere Scenic E-tech rijders dit ook horen?
Zo niet, dan moet ik de dealer er eens naar vragen wat dit is.
In de Alpine versie zwart juist wel erg dik met alle chrome weg. Alles blacked outChaoss schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 17:17:
@Echnon Onze proefrit Scenic was zwart dat doet hem imho ook niet goed. Die blokjes op de voorkant vallen dan volledig weg
@GT-stoel niet toevallig de e-brake die wordt geactiveerd?
@Caelorum
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.
Daarom ben ik wel benieuwd of andere Scenic E-tech rijders dit geluid ook horen bij het afsluiten?
Daarom ben ik wel benieuwd of andere Scenic E-tech rijders dit geluid ook horen bij het afsluiten?
Ja, die hoor ik ook. En is vrij (te) luid naar mijn mening.GT-stoel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:30:
@Caelorum
[ Voor 5% gewijzigd door MaSw85 op 29-06-2024 18:36 ]
Ik hoor geen toink. Wel een muziekje bij het afsluiten. Bij het openen hoor ik een soort toink /klik als ik aan kom lopen en als ik bij het portier sta gaan de deurhendels open.GT-stoel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:05:
[...]
Ik maak al meer dan 20 jaar naar tevredenheid gebruik van deze Renault Keyless entry op diverse Renaults.
Er is echter wel 1 verschil. Als de Scenic E-tech wordt afgesloten dan hoor ik nu aan de voorzijde "toink !".
Dit geluid heb ik bij de eerdere andere Renaults nooit ervaren. Bij het openen hoor ik het niet.
Muziekje hoor ik niet, bij openen inderdaad ook een soort toink/ploink maar voor m'n gevoel minder luid dan bij het afsluiten.Gipia schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:34:
[...]
Ik hoor geen toink. Wel een muziekje bij het afsluiten. Bij het openen hoor ik een soort toink /klik als ik aan kom lopen en als ik bij het portier sta gaan de deurhendels open.
[ Voor 52% gewijzigd door MaSw85 op 29-06-2024 18:36 ]
Meh beide auto's bij ABD Renault waren Alpine's. En ik vond de satijn zilver toch een stuk mooier. Maar goed smaken verschillen en er is niets zo persoonlijks als een kleur.Kees_frl schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:18:
[...]
In de Alpine versie zwart juist wel erg dik met alle chrome weg. Alles blacked out
Heeft iemand hier de standaard grijs 'gris schiste' (dus niet de mat grijze?)
Als ik bij de wagen in de buurt kom (lopende naar de neus van de wagen) hoor ik eerst een hele harde TAK, een soort relais ofzo? Daarna gaan de lampen hun discoding doen en als ik dichterbij kom gaan de deuren open. Die TAK is me bij de megane nooit opgevallen. Is dat bij iedereen?
Bij afsluiten vallen me geen gekke dingen op, alles gaat dan zo’n beetje tegelijk..
Bij afsluiten vallen me geen gekke dingen op, alles gaat dan zo’n beetje tegelijk..
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Idd erg persoonlijk.Chaoss schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:37:
[...]
Meh beide auto's bij ABD Renault waren Alpine's. En ik vond de satijn zilver toch een stuk mooier. Maar goed smaken verschillen er is niets zo persoonlijk alls een kleur.
Heeft iemand hier de standaard grijs 'gris schiste' (dus niet de mat grijze?)
Mat grijze laten liggen vanwege de erg hoge meerprijs, dacht 2100.
Gewone grijze vond ik weer gewoon grijs. Daarom voor het eerst eens zwart gekozen. Op de Alpine ook de 'gratis' kleur dus mooi meegenomen.
Ik zoek inderdaad foto's van de gewone zilver, staan niet veel van online (voornamelijk renders).
Hierin topic paar fotos, even filteren op afbeeldingen.Chaoss schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 19:40:
Ik zoek inderdaad foto's van de gewone zilver, staan niet veel van online (voornamelijk renders).
Edit hier bijvoorbeeld Appie_1988 in "Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic"
[ Voor 17% gewijzigd door Kees_frl op 29-06-2024 20:13 ]
Ah thnx, ik vind die grijs wel een stoere kleur.Kees_frl schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 20:07:
[...]
Hierin topic paar fotos, even filteren op afbeeldingen.
Edit hier bijvoorbeeld Appie_1988 in "Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic"
Dat 'geluidje' kan je uitzetten in je scherm, ergens in de voertuiginstellingen. Toen de auto mij werd afgeleverd gingen we door dat menu heen en heb ik het meteen uitgevinkt. Als het je niet lukt zal ik morgen kijken waar het staat.GT-stoel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:05:
[...]
Ik maak al meer dan 20 jaar naar tevredenheid gebruik van deze Renault Keyless entry op diverse Renaults.
Ik kan nergens vinden waar ik de notificaties kan instellen bij het bereiken van de ingestelde laadi stelling. Dit is hier in Oostenrijk wel handig daar je hier bijna overal moet betalen als je langer aan een paal blijft hangen dan nodig.MaSw85 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 11:26:
[...]
Ik krijg wel pushberichten bij bereiken ingestelde laadniveau trouwens, wellicht even de instellingen van telefoon en auto checken?
Ook heb je hier veel laders waar je alleen per minuut betaald of beide.
Niet echt goedkoop hier electrisch rijden, wel korting op de prijs om over de Grossglockner te rijden
Tot op heden erg tevreden over het rijden, wel wennen aan de lane assist tov de Enyaq deze was beter.
Duurt soms tot hij de lijnen ziet en je stuurt er makkelijker uit.
Verbruik niet echt slecht, gezien dat ik behoorlijk heb doorgereden maar wel bij warme temperaturen hier.
Eerste stuk hiernaar toe was hij super zuinig maar kon niet doorrijden ivm file en binnendoor rijden.
Eenmaal op de snelweg met continu 120 wel weer boven de 18kw/h.
Onderweg met 4 personen en koffers, maar hier terplekke afhankelijk van persoon die rijd en buitentemperatuur ook veel verschillen
:strip_exif()/f/image/zzAyIOwUI0R9PW8ptSe2IIB8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FcRT5HnePh8vFQN0YY0K1gmU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xuWrWlKVB4pYyrfEQtiyNhy4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nZEOoqZmybVHskMuhrqZbC2B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bIYQSZrZGq1Rdey0jWd5skMf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik krijg deze melding ook altijd bij het uitzetten van de auto, maar mijn app werkt wel gewoon. Wat doet er niet in de app?ArievdVoort schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:26:
Ik heb de bediening via de app nog steeds niet voor elkaar gekregen.
Ik moet ergens iets verkeerd hebben gedaan maar ik weet niet wat.
Bij huidige verbinding blijft even geduld aub staan en account synchronisatie kan ik niet aanzetten.[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan de airco niet bedienen, zie de laad geschiedenis niet enz.Gipia schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:44:
[...]
Ik krijg deze melding ook altijd bij het uitzetten van de auto, maar mijn app werkt wel gewoon. Wat doet er niet in de app?
Ok. Dat ligt iig niet aan die melding. Ik heb overal (auto, telefoon en myrenault) hetzelfde google account gebruikt. Jij ook?ArievdVoort schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:52:
[...]
Ik kan de airco niet bedienen, zie de laad geschiedenis niet enz.
[Afbeelding]
Ja, ik heb overal hetzelfde Google account gebruikt.Gipia schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:01:
[...]
Ok. Dat ligt iig niet aan die melding. Ik heb overal (auto, telefoon en myrenault) hetzelfde google account gebruikt. Jij ook?
Wat wordt met de optie 'contextuele cruise control' bedoeld? Is dat hetzelfde als adaptive cruise en heb je zonder die optie een cc die alleen de snelheid vasthoudt en geen afstand houdt?
Ik dacht dat dat te maken had met het automatisch overnemen van de snelheid van verkeersborden.Chaoss schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:18:
Wat wordt met de optie 'contextuele cruise control' bedoeld? Is dat hetzelfde als adaptive cruise en heb je zonder die optie een cc die alleen de snelheid vasthoudt en geen afstand houdt?
Oh das alleen maar irritantaddictive_rhymz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:19:
[...]
Ik dacht dat dat te maken had met het automatisch overnemen van de snelheid van verkeersborden.
Dan weet ik het ook niet. De app deed hey bij mij gelijk. Ik zou denk ik alles verwijderen en opnieuw beginnen. Als eerste my renault doen en dan de restArievdVoort schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:05:
[...]
Ja, ik heb overal hetzelfde Google account gebruikt.
Vind het verbruik wel netjes. Volgens mij doet een Model Y het maar iets zuiniger.pollekeb schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 21:26:
[...]
Verbruik niet echt slecht, gezien dat ik behoorlijk heb doorgereden maar wel bij warme temperaturen hier.
Eerste stuk hiernaar toe was hij super zuinig maar kon niet doorrijden ivm file en binnendoor rijden.
Eenmaal op de snelweg met continu 120 wel weer boven de 18kw/h.
Volgens deze test doet een MY 16kWh bij 100kmh en 22,9kWh bij 130kmh onder iets koelere temperaturen.
Je hebt 2 soorten cc. 1 die de snelheid en afstand vastboudt en 2 die ook meestuurt. De verkeersborden automatisch overnemen is een instelling. Ik heb het zo ingesteld dat ik het moet bevestigen.Chaoss schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:18:
Bedankt voor de info en de foto's trouwens! Komen deze screenshots uit de Renault app?
Vooruitkijken en bijvoorbeeld afremmen bij scherpe bochten of rotondes.Chaoss schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:18:
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ik heb een week in een Citroen C4e gereden maar die heeft nog wel degelijk die zachte vering en besturing, niet sportief maar wel erg comfortabel, zelf rijdt ik nu nog in een Peugoet 2008e nieuwste typ deze heeft stuggere vering,stuurt zwaarder, over het stuur heen kijken vindt ik wat minder. Komende week proefrijden in een BYD Seal U, schijnt ook zachte vering te hebben, ben benieuwd.Chaoss schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 12:33:
Vandaag gereden in een Scenic rijd prima. Voelt minder snel dan mijn huidige Kona, maar is wel een stuk stiller en beter afgewerkt. Ruimte op de achterbank is inderdaad enorm, daar kunnen eigenlijk altijd 2 lange volwassenen zitten. Eigenlijk heb je daar dus als gezin meer ruimte dan nodig. Binnenkort nog proberen te rijden in een Explorer.
[...]
Frans als in erg zacht zijn ze niet. Vandaag een proefritje gemaakt ik vond het wel prima op asfalt en klinkers, geen drempels kunnen proberen maar dat vind ik minder belangrijk, ik rijd niet hele stukken over drempels. Hij is iig minder 'bumpy' dan mijn huidige Kona.
Login op de website https://myr.renault.nl/ en controleer wat er staat weergegeven bij Contracten.ArievdVoort schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:26:
Ik heb de bediening via de app nog steeds niet voor elkaar gekregen.
Ik moet ergens iets verkeerd hebben gedaan maar ik weet niet wat.
Bij huidige verbinding blijft even geduld aub staan en account synchronisatie kan ik niet aanzetten.
Bij mij stond er eerst u heeft géén lopende contracten. Ik had toen ook precies dezelfde foutmeldingen.
Toen ik de volgende dag op myr.renault.nl zag dat er wel een Actieve Remote services pack stond weergegeven heb ik het my renault account in de Scenic opnieuw toegevoegd en het werkte vrijwel direct
en de Renault app op mijn telefoon functioneerd ook goed.
Hallo, ik sta op het punt een Scenic te bestellen. Ik heb gisteren tijdens het maken van een proefrit alleen op een voor mij belangrijk onderdeel niet gelet. Wat voor stroomaansluiting zit er standaard in de bagageruimte? Is dat een 12V? Alvast bedankt voor de reacties!
Ja, een 12v aansluiting.DeBeek schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:55:
Hallo, ik sta op het punt een Scenic te bestellen. Ik heb gisteren tijdens het maken van een proefrit alleen op een voor mij belangrijk onderdeel niet gelet. Wat voor stroomaansluiting zit er standaard in de bagageruimte? Is dat een 12V? Alvast bedankt voor de reacties!
https://gathering.tweaker...message/79291230#79291230
Zie deze post voor een foto (zoom in op de foto): https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79291230DeBeek schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:55:
Ik had dezelfde vraag, en er zit een 12V aansluiting naast de lamp:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79295142
Zit voor de grap...en tijdverdrijf ..nog eens op de ANWB private lease site te kijken/vergelijken .
Tijd gedaan voor k tot de keuze Scenic kwam dus zie t als afkicken
ZIe ik dat de Scenic E-Tech er niet meer bij staat ?! Deze auto is helaas niet beschikbaar.
Ah..ze heten nu ook Ayvens>> daarheen ...NOPE..ook niet. Zelfs de Renault Megane E-TECH niet meer.
Geen enkele volledig elektrisch van Renault dus nog.
De Mechane E Tech staat nog wel bij ANWB.
Gaat t te hard , hebben ze hun geschatte aankoopaantallen onderschat bij deze auto?
Moet zeggen dat ,als ik naar ons forum bestellingen lijst kijk,ik ook al dacht wat veel mensen ..ook nog tweakers ook, die deze wagen krijgen.
Nu heb ik geen ervaring/vergelijk mat andere autokeuze topic forum, dus kan t meevallen hoor
Maar blij dat dit mijn keuze is geworden (mooiste wagen
en beste prijs verhouding ), en dat k er op tijd (Anwb/Ayvens) bij was , voor mij als private de beste deal tov anderen..laagste maandkosten met bijlegging eigen kapitaal.
Was k nu toch maar mooi te laat geweest, of duurder uit geweest.
ZIjn sowieso niet veel waar je eigen geld kunt bijleggen om de lease prijs/mnd te drukken.
Wat ik me nog afvraag : zit er in de Techno ook een achteruitkijk spiegel met schakeling achter camera?
En hoe bevalt dat?
En ik kwam een commentaar tegen dat de achteruitrijcamera op t scherm iets tegenvalt qua resolutie??
Tijd gedaan voor k tot de keuze Scenic kwam dus zie t als afkicken
ZIe ik dat de Scenic E-Tech er niet meer bij staat ?! Deze auto is helaas niet beschikbaar.
Ah..ze heten nu ook Ayvens>> daarheen ...NOPE..ook niet. Zelfs de Renault Megane E-TECH niet meer.
Gaat t te hard , hebben ze hun geschatte aankoopaantallen onderschat bij deze auto?
Moet zeggen dat ,als ik naar ons forum bestellingen lijst kijk,ik ook al dacht wat veel mensen ..ook nog tweakers ook, die deze wagen krijgen.
Nu heb ik geen ervaring/vergelijk mat andere autokeuze topic forum, dus kan t meevallen hoor
Maar blij dat dit mijn keuze is geworden (mooiste wagen
Was k nu toch maar mooi te laat geweest, of duurder uit geweest.
ZIjn sowieso niet veel waar je eigen geld kunt bijleggen om de lease prijs/mnd te drukken.
Wat ik me nog afvraag : zit er in de Techno ook een achteruitkijk spiegel met schakeling achter camera?
En hoe bevalt dat?
En ik kwam een commentaar tegen dat de achteruitrijcamera op t scherm iets tegenvalt qua resolutie??
[ Voor 45% gewijzigd door scorpio op 30-06-2024 17:49 ]
Als ik bij Ayvens kijk dan hebben ze de Scenic nog gewoon in hun zakelijke lease programma, waarschijnlijk is hij te duur voor het private lease programma.scorpio schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:12:
Zit voor de grap...en tijdverdrijf ..nog eens op de ANWB private lease site te kijken/vergelijken .
Tijd gedaan voor k tot de keuze Scenic kwam dus zie t als afkicken![]()
per 30/6/24 416 Scenic modellen geregistreerdtweetyvogel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:50:
Op dit moment (per 24/6/24) staan er alweer 379 Scenic modellen geregistreerd bij de RDW.
per 12/7/24 421 Scenic modellen geregistreerd
[ Voor 8% gewijzigd door tweetyvogel op 02-07-2024 10:04 ]
De remote services staat bij mij nog steeds op in behandeling. De dealer gaf afgelopen week aan dat alles bij hun goed staat.GT-stoel schreef op zondag 30 juni 2024 @ 13:47:
[...]
Login op de website https://myr.renault.nl/ en controleer wat er staat weergegeven bij Contracten.
Bij mij stond er eerst u heeft géén lopende contracten. Ik had toen ook precies dezelfde foutmeldingen.
Toen ik de volgende dag op myr.renault.nl zag dat er wel een Actieve Remote services pack stond weergegeven heb ik het my renault account in de Scenic opnieuw toegevoegd en het werkte vrijwel direct
en de Renault app op mijn telefoon functioneerd ook goed.
:strip_exif()/f/image/y2b5MCqLa8VzVksfIh71AScy.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij idem met die 2 laatste in behandeling, maar er werken wel functionaliteiten in de app zoals laadstatus en ook geconnect met home assistant.ArievdVoort schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:53:
[...]
De remote services staat bij mij nog steeds op in behandeling. De dealer gaf afgelopen week aan dat alles bij hun goed staat.
[Afbeelding]
Ik heb alleen wel het gevoel dat nog niet alles werkt. Die trip historie bv kan ik nergens vinden. Ik kan de airco wel aanzetten maar geen temperatuur instellen.
:strip_exif()/f/image/LPH4rf1ZnJ6HqFE1GBXDqyJ2.jpg?f=fotoalbum_large)
De Orange bundel heb ik bewust (nog) niet geactiveerd.
Is dat echt nodig? Ik dacht dat met mijn eigen mobiel als hotspot t ook afdoende werkt?Echnon schreef zondag 30 juni 2024 @ 22:03:[/
De Orange bundel heb ik bewust (nog) niet geactiveerd.
En dan bedoel ik hotspot/internet nodig te zijn voor Google apps etc? Of heeft de Scenic eigen internet en zo ja hoeveel/wat kan je er mee doen.. Data bundel wijze.
Sorry als dit als een noob overkomt 😔
[ Voor 29% gewijzigd door scorpio op 01-07-2024 09:34 ]
Nee.scorpio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:32:
Is dat echt nodig?
Ja.scorpio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:32:
Ik dacht dat met mijn eigen mobiel als hotspot t ook afdoende werkt?
Ondanks dat het de 1ste 6 maanden gratis was bij de Megane nooit geactiveerd ook omdat ik op diverse fora las dat er bij sommigen wat problemen waren nadat de 6 gratis maanden waren verstreken.
Nog wel een paar weken de melding gehad dat ik het Orange abonnement moest/kon activeren.
Zou deze dashcam iets zijn voor in de scenic?
Ik weet niet of deze aangesloten kan worden.
https://androidworld.nl/t...t-weten-over-deze-dashcam
Ik weet niet of deze aangesloten kan worden.
https://androidworld.nl/t...t-weten-over-deze-dashcam
Heb net rode besteld , was wat huiverig omdat k ooit op mijn motor verkeerd materiaal dopjes had zitten.tweetyvogel schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:23:
Gewoon omdat het kan, blauwe Scenic ventiel doppen![]()
[Afbeelding]
Echt zitten , kreeg ze er bijna niet meer af.

Maar hoogwaardig aluminium moet goed zijn , besteld
:strip_exif()/f/image/8BkNn0lJkOTTxCScNOC79JZN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 87% gewijzigd door scorpio op 01-07-2024 11:25 ]
@scorpioscorpio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:55:
[...]
Maar hoogwaardig aluminium moet goed zijn , besteld
Echt waar? Jij gelooft zomaar alles dat op Ali staat? Daar is zo ongeveer álles van hoogwaardig materiaal en hoge kwaliteit gemaakt, ook de grootste meuk die er bestaat…

<John O`Mill>
Deze komt van Amazon.😜 (niet zomaar aanname doen )Hippe Lip schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:21:
[...]
@scorpio
Echt waar? Jij gelooft zomaar alles dat op Ali staat? Daar is zo ongeveer álles van hoogwaardig materiaal en hoge kwaliteit gemaakt, ook de grootste meuk die er bestaat…
En Nee.. K geloof niet alles 😉 maar wil deze wel proberen.
Maar k ga ze wel eerst lichtjes invetten 😇 Just to be sure
[ Voor 13% gewijzigd door scorpio op 01-07-2024 13:56 ]
Update:
Net een mailtje van dealer ABD dat de auto vandaag is binnengekomen en ze zaterdag de 13e kunnen afleveren, nog even geduld hebben het is niet anders.
Moet nog een trekhaak onder en dubbele kofferbakbodem (maar dat is 5 minuten) - ze zullen het druk hebben in de werkplaats gok ik zo.
Prima, kan ik de station het weekend nog even gebruiken om wat spullen te verhuizen
Net een mailtje van dealer ABD dat de auto vandaag is binnengekomen en ze zaterdag de 13e kunnen afleveren, nog even geduld hebben het is niet anders.
Moet nog een trekhaak onder en dubbele kofferbakbodem (maar dat is 5 minuten) - ze zullen het druk hebben in de werkplaats gok ik zo.
Prima, kan ik de station het weekend nog even gebruiken om wat spullen te verhuizen
Ook maar eens Rode (semi doorzichtig) PetG dopjes proberen te printen met Scenic erop .
Kijken of t lukt en of t wat is .
Zoals ik zei..zo ben k ff bezig..in alles rust , tot datum ontvangst Scenic
ben k ff van de straat af
:strip_exif()/f/image/j9PxO170icOTFVDXjFjwBMaq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I4KI0JYGZscxMAgsorMkNzik.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto v/d printer ...nog niet de dopjes die k nu wil printen , is nog ff bezig met andere test
Kijken of t lukt en of t wat is .
Zoals ik zei..zo ben k ff bezig..in alles rust , tot datum ontvangst Scenic
:strip_exif()/f/image/j9PxO170icOTFVDXjFjwBMaq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I4KI0JYGZscxMAgsorMkNzik.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto v/d printer ...nog niet de dopjes die k nu wil printen , is nog ff bezig met andere test
[ Voor 4% gewijzigd door scorpio op 01-07-2024 14:57 ]
Hoorde het wel maar nu op stil gezet.GT-stoel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:30:
@Caelorum
:strip_exif()/f/image/3yxxLl4qpMKsUOyXUrAUUzT5.jpg?f=fotoalbum_large)
@tweetyvogel Bedankt !
Ik heb het nu ook op stil gezet.
Ik heb het nu ook op stil gezet.
Nou, je bericht stond onder een link naar Ali, dus die aanname is niet zo vreemd als jij daaronder zegt dat je ze besteld hebt.scorpio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 13:13:
[...]
Deze komt van Amazon.😜 (niet zomaar aanname doen )
That’s all.
<John O`Mill>