Wie is... de Mol? 2024 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:42

Crazy D

I think we should take a look.

Mog schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:03:
Ik luister net de B aflevering van Trust Nobody. Daarin wordt de handtastelijkheid van Kees besproken. Na elk rood scherm pakt hij de afvaller asap vast. En nu ook met Babs weer. Dat was al eerder opgevallen natuurlijk. Het idee dat de mol de kandidaten als eerst en als laatst aanraakt is een tof idee. Maar goed, het kan ook gewoon Kees zijn fysieke natuur zijn. Maar deze aflevering had Kees een groene vrijstelling. En in eerdere WIDM seizoenen zaten de kandidaten met een groene vrijstelling altijd naast de presentator en niet tussen de kandidaten (ze kunnen immers niet afvallen). Maar deze aflevering dus wel, want anders had hij Babs niet kunnen vastpakken. Dit vind ik wel heel opvallend.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant.. dan zouden we hem dus speciaal daar neerzetten zodat ie deze 'hint' kan blijven volhouden? Vind ik wel een beetje ver gezocht. Kan me trouwens niet herinneren dat kandidaten met vrijstellingen bij de presentator zitten ipv bij de andere kandidaten, misschien dat ze dat gewoon een leuker beeld vonden?

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:15

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Blijf lekker in mijn tunneltje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9imo8tG6CY9W1tOgoDyQ5XcGev4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5rNC50FpImBf4xREysmTL5Ht.jpg?f=fotoalbum_large

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Waarom blijven ze in hemelsnaam bij elkaar?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:49

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Volgens mij mag er maar 1 tegelijk een opdracht doen.

Het lasergamen is wel ingewikkeld zo
Mooi bondje, met Kees Rian, Anna

Wel leuk, Zor vertrouwd zowel Fons als Anna niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Coenen op 24-02-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
'We gaan voor 5 jokers en 1x geld, dan halen we het maximale er uit'...domme kut, iedereen 1 joker of niemand een joker is dan precies hetzelfde. |:( Ze willen verdomme weer 'gezellig' spelen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditbenik89
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:21
Wat een slechte opdracht, is toch 95% zeker dat hij gewoon iedereen afschiet? Ze geven toch niet om het geld, dan maar de zekerheid dat Sor de enige is die jokers krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lanfear89 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:53:
'We gaan voor 5 jokers en 1x geld, dan halen we het maximale er uit'...Muts, iedereen 1 joker of niemand een joker is dan precies hetzelfde. |:( Ze willen verdomme weer 'gezellig' spelen. :r
Is ook een mooie mol truc zodat ze ruim voor jokers gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kees zit er weer achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
Grrrr. Was ervan overtuigd dat ik al mijn punten op 100 na op Anna had ingezet, en de overige 100 op Kees.

Blijkt dat ik per abuis op Rian heb ingezet. Nu dus nog 200 punten over 😔.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:55
Saaie aflevering.

Verdenken mensen Kees nu nog? Rian verdacht hem, maar is eruit. Kan twee dingen betekenen: test slecht gemaakt of Kees is niet de mol. Gezien hij al een paar afleveringen af en toe verdacht gemaakt wordt door de programmamakers lijkt het mij te doorzichtig als hij de mol zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:36
Kees nooit op gezeten maar speelt het spel leuk en goed.
Ik zit vanaf aflevering 1 op Anna en ik ben nu zeer overtuigd dat ze de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:20
Orangelights23 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 08:01:
Saaie aflevering.

Verdenken mensen Kees nu nog? Rian verdacht hem, maar is eruit. Kan twee dingen betekenen: test slecht gemaakt of Kees is niet de mol. Gezien hij al een paar afleveringen af en toe verdacht gemaakt wordt door de programmamakers lijkt het mij te doorzichtig als hij de mol zou zijn.
Maar Kees zat vol op Rian en zit er nog in, dus daar is ook wat geknipt of verdraaid want anders klopt dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
TinusXIII schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:06:
[...]

Maar Kees zat vol op Rian en zit er nog in, dus daar is ook wat geknipt of verdraaid want anders klopt dat ook niet.
Het is maar 1 vraag van de vele. En als er 2 op de verkeerde mol zitten gaat de slechtste van de 2 eruit.
Ik denk ook dat Kees straks als eerste exit is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ditbenik89 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:55:
Wat een slechte opdracht, is toch 95% zeker dat hij gewoon iedereen afschiet? Ze geven toch niet om het geld, dan maar de zekerheid dat Sor de enige is die jokers krijgt.
Bijna exact dezelfde opdracht is een paar seizoenen geleden ook bij de Mol BE geweest. Ik weet nog dat ik hem toen heel tof vond, want degene die de rol van Sor had zat heel goed in haar rol en onderwierp de kandidaten aan een zwaar verhoor. Volgens mij had ze ook bijna alles goed geraden uiteindelijk.

Sor's invulling vond ik wat lafjes helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:00
mrwolf schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:36:
[...]

Bijna exact dezelfde opdracht is een paar seizoenen geleden ook bij de Mol BE geweest. Ik weet nog dat ik hem toen heel tof vond, want degene die de rol van Sor had zat heel goed in haar rol en onderwierp de kandidaten aan een zwaar verhoor. Volgens mij had ze ook bijna alles goed geraden uiteindelijk.

Helemaal eens. Slecht gekopieerd uit de Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Laatst online: 20:40

Reptile209

- gers -

mrwolf schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:36:
[...]

Dat kan dan een mooi teken zijn dat hij de mol niet is. Want de mol had dit wellicht beter voorbereid en dus mooier uitgespeeld. Hoewel ik de Macarena een leuke invulling vond die mogelijk wel vooraf bedacht was...

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe. Prachtige omgevingen. Leuke spellen (ik heb die BE aflevering niet gezien). Keihard gelachen met de macarena. Eindelijk zien we een beetje van de groep buiten de opdrachten. En blij met de afvaller.

[ Voor 15% gewijzigd door Mog op 25-02-2024 12:45 ]

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Reptile209 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:01:
[...]

Dat kan dan een mooi teken zijn dat hij de mol niet is. Want de mol had dit wellicht beter voorbereid en dus mooier uitgespeeld. Hoewel ik de Macarena een leuke invulling vond die mogelijk wel vooraf bedacht was...
hij heeft natuurlijk een kwartier kunnen nadenken voordat fons naar hem toe kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Laatst online: 20:40

Reptile209

- gers -

Anoniem: 374460 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:46:
[...]

hij heeft natuurlijk een kwartier kunnen nadenken voordat fons naar hem toe kwam
Klopt. Maar het is een stuk lastiger om iets te bedenken "on your feet" dan als je thuis aan het voorbereiden bent. Hij had ook tijd tussen Fons en Anna, maar kwam daar blijkbaar ook niet op iets creatiefs.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:06
Is er nou volgende week nog een test en executie en daarna de finale? Ik hoorde niemand blij zijn dat ze in de finale zaten. Of zijn er nog twee "reguliere" afleveringen en daarna de onthulling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Pendora schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:44:
Is er nou volgende week nog een test en executie en daarna de finale? Ik hoorde niemand blij zijn dat ze in de finale zaten. Of zijn er nog twee "reguliere" afleveringen en daarna de onthulling?
https://www.tvgids.nl/nie...-2024-bijwonen-vondelpark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Pendora schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:44:
De finale is dit jaar op 9 maart. Dus dan is er volgende week nog een reguliere afvalronde normaal gesproken.

Maar er zit nog wel eens variatie in hoe ze dat aanpakken en wanneer ze de laatste afvaller bekend maken etc.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er valt niemand meer af toch? volgende week laatste aflevering met opdrachten en test, en dan 9 maart wordt bekend wie de mol (en winnaar) is + alle streken laten ze dan zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:20
Anoniem: 374460 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:07:
er valt niemand meer af toch? volgende week laatste aflevering met opdrachten en test, en dan 9 maart wordt bekend wie de mol (en winnaar) is + alle streken laten ze dan zien
Er zijn er nog vier dus er valt nog iemand af. Rick heeft ook niet gezegd “gefeliciteerd jullie zitten in de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TinusXIII schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:29:
[...]

Er zijn er nog vier dus er valt nog iemand af. Rick heeft ook niet gezegd “gefeliciteerd jullie zitten in de finale.
oh dan is het veranderd zeker, want met nog 2 afleveringen te gaan lijkt het me nog 1 met opdrachten en 1 met de ontmaskering+streken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:24

Fanta

FordPerformance™️

Na de laatste aflevering is Sor behoorlijk gestegen op mijn verdachtenlijstje. Niet alleen vanwege zijn invulling, maar met name vanwege een hint die ik gezien denk te hebben. Bij de test legde hij zijn joker op tafel, en toen was de tekst 'De Mol' op de joker in spiegelbeeld te zien. kan ook een foutje in de montage zijn, maar ik hou het nog even op een verborgen hint.

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:57
Fanta schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:12:
Na de laatste aflevering is Sor behoorlijk gestegen op mijn verdachtenlijstje. Niet alleen vanwege zijn invulling, maar met name vanwege een hint die ik gezien denk te hebben. Bij de test legde hij zijn joker op tafel, en toen was de tekst 'De Mol' op de joker in spiegelbeeld te zien. kan ook een foutje in de montage zijn, maar ik hou het nog even op een verborgen hint.
Voor mij is hij juist helemaal niet verdacht meer. Als je €2000 de pot in laat komen door 1 kandidaat niet te schieten dan ben je als mol gewoon slecht bezig.
Aangezien zowel Anna als Kees al aangegeven hadden dat het spelletje met de kaarten huizen erg moeilijk was en ze daardoor geen jokers hadden was het overduidelijk dat Rian ook geld zou hebben.

Natuurlijk kan je als mol die dan door laten maar om dan het risico te nemen dat er €2000 in de pot komt...

Kees en Anna vind ik dan weer extra verdacht na die opdracht. Geld pakken omdat je er vanuit gaat dat Sor (die jou niet vertrouwd) je toch wel gaat schieten. Kan je mooi doen alsof je voor de pot ging.

En ook de woorden die ze opgevist hadden waren echt niet bruikbaar. Ze konden zo doen alsof ze heel fanatiek waren maar het heeft de pot niets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Anna blijft mijn mol. Mede door de bootjesopdracht. Maar voor Sor kan juist die 2000 in de pot goodwill zijn..hij heeft toch ook Kees afgeschoten met 1500 euro. Je kan moeilijk allebei neerknallen zonder de verdenkingen omhoog te laten gaan. En Rian was het 'minst verdacht' .. dus of die 1500 en eigenlijk 'maar' 500 extra tov die 2000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Ditbenik89 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:55:
Inderdaad

Voor Sor zou het simpel zijn, gewoon iedereen afschieten. Dan is er geen geld verdient, maar heeft hij wel alle verdiende jokers in handen.

Daarmee zet hij wel het 'vertrouwen' dat hij van de groep heeft op het spel, maar er zijn nu nog maar 3 anderen voor m over, dus eigenlijk maakt dat ook niet zoveel uit.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Pffff. Ik weet het niet meer. Anna vond ik niet bepaald verdacht in de bootjes opdracht (tof verzonnen trouwens in de transparante kano’s). Ze was fanatiek en haalde flink wat woorden omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Mog schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:26:
Pffff. Ik weet het niet meer. Anna vond ik niet bepaald verdacht in de bootjes opdracht (tof verzonnen trouwens in de transparante kano’s). Ze was fanatiek en haalde flink wat woorden omhoog.
Bordjes waar je geen moer aan had en Kees vond het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Millie-ano schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:27:
[...]

Dat kan inderdaad. Maar ze toonden in ieder geval aan dat je prima die bordjes omhoog kon vissen. Dat gestuntel van Rian (niet de mol) en Sor vond ik raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Nu had Fons geen keuze, maar je wil als Mol in ieder geval in de bootjes zitten.
Rian valt af, dan heb je Sor, Anna, Kees. Kees zat op Rian, dit heeft nu of extra informatie of is toch de Mol, maar ga ik niet vanuit. Dan heb je Anna en Sor, waarbij Sor mij iets teveel in beeld wordt gebracht en Anna toch wat vaker door de montage buiten beeld wordt gehouden. Helaas door die trucjes van de montage door eerdere seizoenen wordt het een 'verkeerde manier' van deductie, in ieder geval niet op de manier zoals je ze echt zou willen ontmaskeren.

En elke niet gebruikt bordje is mingeld, dus geen bordjes omhoog vissen is daarmee onlogisch.

[ Voor 8% gewijzigd door Millie-ano op 26-02-2024 10:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yokey1808
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-05 15:16
Millie-ano schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:27:
[...]
Veel lidwoorden waar Sor niets aan had, en wat uiteindelijk ook nog mingeld was.
Dus als Mol zijnde zoveel mogelijk omhoog vissen, liefst waar je niets aan hebt zodat het bedrag lekker laag wordt. Maar het lijkt zo wel alsof je het heel erg goed hebt gedaan en je kan anderen de schuld geven dat ze het niet goed gedaan hebben en dat je de woorden in het water niet kon lezen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:30
Mog schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:26:
Indien Anna de Mol is (en daar ga ik zelf wel vanuit) dan is het juist de beste molactie die mogelijk is in dat spel. Hele zwik zinloze woorden opvissen voor -100 per stuk, top toch. Sowieso was het contrast weer bizar, een woord opvissen en juist gebruiken leverde een schamele 30 euro op. Het was niet voor niets dat Rik de belachelijke zin goed rekende.

Het seizoen begon sterk en hoopvol. Maar zeker de aflevering van gisteren was echt treurig. Lasergame die geen lasergame is, saai allemaal kaartjes stapelen, Sor die mag beslissen net als bij de Belgische Mol eerder. Ondertussen wordt er amper meer geld verdiend, de pot is laag maar vooral dankzij kandidaten die constant voor zichzelf gaan en niet voor geld.

Het programma is kapot en ten onder gegaan aan zijn eigen succes. Beter stoppen ze er mee wat mij betreft. Kijken voor de sfeerbeelden van een land is leuk, maar dan is 3 op Reis een beter programma om te maken. Het uitgekauwde C garnituur wat voor zichzelf gaat en lak heeft aan de pot en molloten die elke seconde van het programma 200 keer terugspoelen waardoor elke hint bij voorkeur kansloos is hebben het spel gesloopt. Erg jammer, maar dit komt echt niet meer goed. Beter nu stoppen voor een paar jaar misschien weer opstarten met onbekende mensen.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wat had Anna in haar koffertje? Zie test vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Millie-ano schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:33:
Nu had Fons geen keuze, maar je wil als Mol in ieder geval in de bootjes zitten.
Rian valt af, dan heb je Sor, Anna, Kees. Kees zat op Rian, dit heeft nu of extra informatie of is toch de Mol, maar ga ik niet vanuit. Dan heb je Anna en Sor, waarbij Sor mij iets teveel in beeld wordt gebracht en Anna toch wat vaker door de montage buiten beeld wordt gehouden. Helaas door die trucjes van de montage door eerdere seizoenen wordt het een 'verkeerde manier' van deductie, in ieder geval niet op de manier zoals je ze echt zou willen ontmaskeren.

En elke niet gebruikt bordje is mingeld, dus geen bordjes omhoog vissen is daarmee onlogisch.
Als Fons de mol is hadden ze natuurlijk prima iets heel anders (of niets) kunnen doen met de minst vertrouwde persoon zijn. Het is niet dat de regels al van tevoren vast staan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Dat klinkt niet als een hint wat mij betreft, dat is al eerder gebruikt jaren geleden. Maar los daarvan zou het ook een zwakke hint zijn als het maar 1 keer voorgekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Coenen schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:47:
Wat had Anna in haar koffertje? Zie test vraag
500 ekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mij viel het meer op dat de neergelegde joker in het shot waarin hij de test aan het "invullen" is was verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
pagani schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Als Fons de mol is hadden ze natuurlijk prima iets heel anders (of niets) kunnen doen met de minst vertrouwde persoon zijn. Het is niet dat de regels al van tevoren vast staan natuurlijk.
Nja dat was gebaseerd op wat alle kandidaten moesten invullen. Als mol heb je alleen invloed op wat jij opschrijft. En Rick kwam er mee dat Fons op die plek moest en Rosario bij de laseropdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Millie-ano schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:01:
[...]

Nja dat was gebaseerd op wat alle kandidaten moesten invullen. Als mol heb je alleen invloed op wat jij opschrijft. En Rick kwam er mee dat Fons op die plek moest en Rosario bij de laseropdracht.
Je snapt het even niet. Als Fons de mol is hadden ze, ongeacht wat iedereen had ingevuld, de hele "jij bent het minst vertrouwd dus moet jij hier staan" kunnen weglaten. Er werd niet al voor het invullen verteld dat de minst vertrouwde iets van een rol zou krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 26-02-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
pagani schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:19:
[...]

Je snapt het even niet. Als Fons de mol is hadden ze, ongeacht wat iedereen had ingevuld, de hele "jij bent het minst vertrouwd dus moet jij hier staan" kunnen weglaten. Er werd niet al voor het invullen verteld dat de minst vertrouwde iets van een rol zou krijgen.
Eens, dat is waar. Sorry die had ik verkeerd begrepen. Mede omdat ik totaal niet op Fons zit beredeneer ik alles vanuit mijn tunnel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
pagani schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:59:
[...]

Mij viel het meer op dat de neergelegde joker in het shot waarin hij de test aan het "invullen" is was verdwenen.
Dat is toch niet zo gek? De meeste kandidaten (zo niet alle) leggen jokers pas neer aan het einde van het invullen van de test. Logisch dat hij er dan niet ligt tijdens te test, en als ze dat shot gebruiken dan ligt hij er dus nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:44
Al vaker gezien dat diverse shots in spiegelbeeld werden gemonteerd in vorige afleveringen. Een gesprek tussen Fons en Rianne (iirc) net buiten een hotel. Daar zag je de naam van het hotel in spiegelbeeld op de muur staan.

Denk dat dat eerder komt omdat de regisseur het dan mooier op het scherm ziet overkomen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Wat zat er in het koffertje van de mol tijdens de lasergame?

1 joker - Fons
500 euro - Anna
1500 euro - Kees
2000 euro - Rian
De mol was de poortwachter - Rosario

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:53
Mog schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:30:
[...]

Dat kan inderdaad. Maar ze toonden in ieder geval aan dat je prima die bordjes omhoog kon vissen. Dat gestuntel van Rian (niet de mol) en Sor vond ik raar.
Mogelijk was het dus eigenlijk best lastig, maar met de juiste techniek super eenvoudig. Als je de Mol bent, dan kan je dit van te voren oefenen. (badkuip/zwembad met magneetjes).

Tel erbij op dat ieder niet gebruikt woord -100 euro is, en een wel goed gebruikt woord +30, is het een bijna no brainer om zoveel mogelijk op te vissen waarbij je iig een poging doet veel van hetzelfde (zoals lidwoorden) omhoog te takelen.

Ik heb hier iig goede bevestiging gezien van mijn tunnel. En idd Kees vond het wel prima, net als de vele andere opdrachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Oke, Fons of Anna is de mol. Gebaseerd op het verdenkspel van de test met de vertrouwenspositie van de laseropdracht.

Rian zit op Fons en Kees in de test, dat komt overeen met wie ze het minst vertrouwt.. maar Kees is haar minst vertrouwde persoon dus is het logisch te denken dat ze de meeste vragen op hem ingezet heeft. Dus dat kan indiceren dat hij niet de Mol is. Of ze heeft d'r test verkloot.

Kees is vaag in de test, maar vertrouwt Rian het minst. Daarna Fons of Anna, waarschijnlijk dus Fons omdat hij Anna niet verdenkt zegt ie. Hij heeft het meest op Rian ingezet, dus de kans is groot dat hij er volgende aflevering uitgaat. Of hij is de Mol en Rian heeft haar test écht heel erg verkloot.

Rosario verdenkt Anna of Fons het meest, waarschijnlijk Anna gezien dat correspondeert met de punten in de laseropdracht (heb het schema bij Moltalk erbij gepakt). Maar hij claimde op 1 persoon te zitten, als hij vol op Anna zit is dat dan mogelijk een indicatie dat zij de Mol is? Dan zitten zowel Rian als Kees er volledig naast en vliegt Kees er inderdaad volgende aflevering uit als hij niet op de juiste Mol zit.

Anna zegt vol op Fons te zitten en dat klopt met het schema.

Fons zelf is vaag in de test, maar vertrouwt Anna het minste.

Dus of Fons is de mol, of Anna is de mol concludeer ik hier uit. De ander wordt de winnaar. Volgende aflevering valt Kees af, Rosario de verliezend finalist.

* SmurfLink stapt van het zeepkistje terug de Fons tunnel in :+

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:22

ChUcKiE

Dus........

Hmm dan moet ik maar snel van Kees afstappen, waar ik al sinds de start vol op zit.
Zul je zien dat Anna eruit gaat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47

JME

zeg maar Jamie

Pat911 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:31:
[...]

Al vaker gezien dat diverse shots in spiegelbeeld werden gemonteerd in vorige afleveringen. Een gesprek tussen Fons en Rianne (iirc) net buiten een hotel. Daar zag je de naam van het hotel in spiegelbeeld op de muur staan.

Denk dat dat eerder komt omdat de regisseur het dan mooier op het scherm ziet overkomen.
Of omdat Sor het omgekeerde is van Ros(ario).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op maandag 26 februari 2024 @ 18:46:
Oke, Fons of Anna is de mol. Gebaseerd op het verdenkspel van de test met de vertrouwenspositie van de laseropdracht.

Rian zit op Fons en Kees in de test, dat komt overeen met wie ze het minst vertrouwt.. maar Kees is haar minst vertrouwde persoon dus is het logisch te denken dat ze de meeste vragen op hem ingezet heeft. Dus dat kan indiceren dat hij niet de Mol is. Of ze heeft d'r test verkloot.

Kees is vaag in de test, maar vertrouwt Rian het minst. Daarna Fons of Anna, waarschijnlijk dus Fons omdat hij Anna niet verdenkt zegt ie. Hij heeft het meest op Rian ingezet, dus de kans is groot dat hij er volgende aflevering uitgaat. Of hij is de Mol en Rian heeft haar test écht heel erg verkloot.

Rosario verdenkt Anna of Fons het meest, waarschijnlijk Anna gezien dat correspondeert met de punten in de laseropdracht (heb het schema bij Moltalk erbij gepakt). Maar hij claimde op 1 persoon te zitten, als hij vol op Anna zit is dat dan mogelijk een indicatie dat zij de Mol is? Dan zitten zowel Rian als Kees er volledig naast en vliegt Kees er inderdaad volgende aflevering uit als hij niet op de juiste Mol zit.

Anna zegt vol op Fons te zitten en dat klopt met het schema.

Fons zelf is vaag in de test, maar vertrouwt Anna het minste.

Dus of Fons is de mol, of Anna is de mol concludeer ik hier uit. De ander wordt de winnaar. Volgende aflevering valt Kees af, Rosario de verliezend finalist.

* SmurfLink stapt van het zeepkistje terug de Fons tunnel in :+
toon volledige bericht
Rosario zit vol op 1 persoon, omdat hij dat zelf is. We krijgen ook niet te zien op wie hij zit. Verder was het opvallend dat hij op de vraag: ben jij te vertrouwen: nee zei.

Ik blijf in de Rosario tunnel en zie wel hoe het schip strandt. :+

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
tweakduke schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:36:
[...]

Rosario zit vol op 1 persoon, omdat hij dat zelf is. We krijgen ook niet te zien op wie hij zit. Verder was het opvallend dat hij op de vraag: ben jij te vertrouwen: nee zei.

Ik blijf in de Rosario tunnel en zie wel hoe het schip strandt. :+
Opvallender was dat Rick ‘nee hè’ terug zei.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d-vine
Rosario had nooit die 2k aangenomen als mol

Ik in mijn Anna tunnel ook genoeg hints.
Anne vaak op belangrijke posities.

Heb een keer de fout gemaakt om een porto incident te licht op te vatten (toen met Everton) waardoor ik mis zat en dat gaat me niet weer gebeuren.

afl.5 dat er koppels in de karretjes zitten om getallen te onthouden en Jeroen en fonds met de vlaggen bezig waren werd er weer klassiek met de porto gerotzooid.
Kees, Babs en Anna hadden een porto.
Babs is het niet, Kees zat op de verkeerde persoon afgelopen aflevering. Dat werd in de aflevering getoond en dat doen ze nooit op het laatst bij de winnaar of de mol. Dan blijft Anna over voor mij.
Rosario zat al snel op 1 persoon en laten ze sindsdien niet meer zien wie hij verdenkt. Denk dat Rosario gaat winnen, Fons 2e en Kees er straks uit ligt.

Toen een oud Mol geld versnipperde en telefonisch contact had was er heel kort een vrouwelijke stem te horen.
Anna verspreekt zich ook nog eens.
En zo kun je wel even doorgaan

Oh ja niet onbelangrijk er zijn nog wat mooie beelden van Anna in o.a. de leader. Waar een bepaald persoon lees vrouw haar gezicht onherkenbaar is gemaakt.
En wie is de enige vrouw? Anna

Enige kandidaat met dit teken en mol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZ7zLfL02klC-GUrsmGqNYdKg68=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hGHDLszydR1oCLK6T8v7JDzh.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5R2Rtb9YtSr_hxqSkCjJiout6A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zGA4IdImbJyEhNv6mRf3UCd9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlAGU8SmixWgZZTybWgr040KJVs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/89pIKYG9HOSBEDRdx0n25K1d.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFGApBue5WoiORbavUJw3qewQsU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n4rcLCxINAeQoEhnKEKPQDmU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKcfapjLzw60pOuNcg8h9_maIxI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jJRxpviv8Tulw7nQaV6Vdj8a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9825DUPL8w2-o-kAt8PNp7a6vU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F4V4ps6dxcPyw3rcnKiRJCbZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iNIyM1uKhbM3-LWbnKRR355s_sY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aqshMC3tQRooMIfMMOxSV4Fs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik heb ook regelmatig een haarelastiekje om mijn pols.. maakt me nog niet de mol. Die van Anna zit overigens flink strakker om haar pols dan die van de gemaskerde dame. Die lijkt qua gezicht echt totaal niet op Anna, maar dat zou makeup kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 22:07
Vergeet het maar dat ze mol zo goed in een frame zetten. Alles wordt frame voor frame uitgekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
SmurfLink schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:04:
Ik heb ook regelmatig een haarelastiekje om mijn pols.. maakt me nog niet de mol. Die van Anna zit overigens flink strakker om haar pols dan die van de gemaskerde dame. Die lijkt qua gezicht echt totaal niet op Anna, maar dat zou makeup kunnen zijn.
Is het 100% Anna, nee maar ze lijkt er wel verdacht op. Meer dat er kan worden opgemaakt of de armband strakker zit op het ene frame dan de andere.
Vergeet niet dat dit een screenshot van een bewegend beeld is dat ook nog van internet wordt gehaald en weer bewerkt en slow motion gezet en geüpload.
Enige wat je kan opmaken dat het armbandje op dezelfde hoogte zit en er op lijkt.

Er is ook nog een shot bij aflevering 1 van een happy birthday ballon. De verjaardag van Anna.

Bij de schilderijen zit ze bij de slotjes wat handige positie is.
Waar Kees dan bij staat heeft de contouren van een vrouw.
Wat minder sterke hint maar toch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LoNjPnLjsJHOvsus1XJnBg9WD-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Fiwd4Q5AFeyicUkLrVZkKxUp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JMdZAi4NgMaMlu9DMfGwdAXcwOI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PvKIBSxLuuRtMUfyLiXqTt0B.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRlTyYiP80sc-1XOuI-JtStF7RI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FO9i8GjQyzgclMiDMxEQ3bGW.png?f=user_large

Persoonlijk is dit de 3e x (na Rob Vekay, Jurre) dat ik er heel zeker van ben dat Anna de mol is.
Schiet me maar af straks als het niet zo is.

Zoals altijd bij wie is de mol zijn er meerdere hints naar 1 of 2 kandidaten. Maar vooral de andere zaken naast de beelden maakt voor mij Anna de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Die laatste zou wel echt een toffe hint zijn. De oren zijn duidelijk wel van Frieda Kahlo maar ik kan op Google zo snel níet dit plaatje vinden, met deze specifieke bloemen... dus daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

d-vine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:45:
[...]
Zoals altijd bij wie is de mol zijn er meerdere hints naar 1 of 2 kandidaten. Maar vooral de andere zaken naast de beelden maakt voor mij Anna de mol.
Waarom haalt Anna van alle kandidaten dan het meeste geld binnen? Waarom zegt ze Fons dan om boek als werkwoord te gebruiken? Dat is raar gedrag voor een mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Mog schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:15:
[...]

Waarom haalt Anna van alle kandidaten dan het meeste geld binnen? Waarom zegt ze Fons dan om boek als werkwoord te gebruiken? Dat is raar gedrag voor een mol.
Heb dit seizoen nergens een follow the Money kunnen vinden.
En de laatste opdracht is al voorbij gekomen. Hele grote kans op min geld bij veel woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:42

Crazy D

I think we should take a look.

d-vine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:29:
[...]

En de laatste opdracht is al voorbij gekomen. Hele grote kans op min geld bij veel woorden
https://www.wieisdemol.com/widm25-followthemoney
:?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

d-vine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:29:
[...]

Als Anna haar mond houdt is het min aantal honderd. Maar zij geeft Fons de tip om boek als werkwoord te gebruiken waardoor ze de tweede zin kunnen vormen. Dus nu hebben ze €80 verdiend.

Ik houd het zelf niet bij, maar een van de hosts van Trust Nobody wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik blijf dit een zinloze tabel vinden met die 50 euro voor Kees die er 2000 euro uitspeelde omdat iemand anders 1950 had geboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cartman! schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:49:
[...]

Ik blijf dit een zinloze tabel vinden met die 50 euro voor Kees die er 2000 euro uitspeelde omdat iemand anders 1950 had geboden...
Daarom is Anna de meest opbrengende speler.

Ik zit al vanaf het begin op Anna hoor. En ik blijf er op zitten. Maar ik ben heel benieuwd naar haar verklaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 14:59
Voor mij is Anna vanaf het begin af aan NIET de mol.

In een van de eerste afleveringen kwam ze met een strategie om de vrijstellingen van de Topo opdracht weg te spelen wat veel geld op bracht

Laatste aflevering was het weer “boek” als werkwoord wat erg veel opleverde ipv kostte omdat er dan meer letters over blijven

Al die screenshots en kleuren ogen vind ik ver gezocht.

Rosario is voor mij nog de mol.

En ik denk dat veel kandidaten dat ook al denken. Hij was niet voor niets de “meest betrouwbare kandidaat” dit is puur zandstrooien in je medekandidaten hun ogen door je mol te “vertrouwen”. We weten ondertussen wel dat niemand iets om het geld geeft dus kun je dit makkelijk doen

[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 29-02-2024 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Oh jezus die trap. :X Nooit dat ik deze opdracht zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Kees Anna? Sor? Denkt dat Anna op Fons zit, Sor op Fons zit en Fons op Anna zit
Anna Fons Schrijft Kees af
Fons Anna tunnelvisie
Sor Anna of Fons?

het is nu wel wazig op wie ze zitten maar denk dat ie zo klopt. Kees zat als enige niet op Fons.

Vunzigesnorretjestunnelvisie blijft sterk!

Maar to be fair, het kan Anna nog steeds zijn. Dan heeft Sor z'n test beter op Anna gemaakt dan Kees.

[ Voor 14% gewijzigd door SmurfLink op 02-03-2024 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ahhh, Kees eruit. Dus hij wist het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12:32
Ajj, jammer voor Kees, top speler hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:22:
Kees Anna? Sor? Denkt dat Anna op Fons zit, Sor op Fons zit en Fons op Anna zit
Anna Fons Schrijft Kees af
Fons Anna tunnelvisie
Sor Anna of Fons?

het is nu wel wazig op wie ze zitten maar denk dat ie zo klopt. Kees zat als enige niet op Fons.

Vunzigesnorretjestunnelvisie blijft sterk!

Maar to be fair, het kan Anna nog steeds zijn. Dan heeft Sor z'n test beter op Anna gemaakt dan Kees.
Ik heb mijn punten behouden, maar twijfel nog sterk. Niemand zit echt sterk op 1 persoon, dat maakt de uitslag zo onbetrouwbaar.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:25:
[...]

Ik heb mijn punten behouden, maar twijfel nog sterk. Niemand zit echt sterk op 1 persoon, dat maakt de uitslag zo onbetrouwbaar.
Anna zat vorige week 100% op Fons en vice versa. Dus dit zijn de Mol en de winnaar. Maar wie wie is? Sor twijfelde vorige week ook nog tussen beiden, dus dat maakt het lastiger. Waarom ik naar Fons leun is juist omdat Kees totaal niet op hem zat en er nu uitligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

ik heb nog wat punten over, ik ging ervan uit dat Kees de finale wel zou halen. Of als speler die weet wie de mol is of als mol.
Gelukkig nog wat punten op Sor ingezet. Die heeft uiteindelijk het meeste geld uit de pot gespeeld.
Al weet Fons er meestal wel een potje van te maken. Lastig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:29:
[...]

Anna zat vorige week 100% op Fons en vice versa. Dus dit zijn de Mol en de winnaar. Maar wie wie is? Sor twijfelde vorige week ook nog tussen beiden, dus dat maakt het lastiger. Waarom ik naar Fons leun is juist omdat Kees totaal niet op hem zat en er nu uitligt.
Klopt hij zat op Rosario en Anna. Misschien opvallend Fons zag de mol niet bij de waarzegster, waar Anna en Rosario dat wel zagen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:54

3raser

⚜️ Premium member

Coenen schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:22:
Ahhh, Kees eruit. Dus hij wist het niet.
Of hij maakte teveel fouten in de test. Of hij was te traag in de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Nog steeds 100% op Fons. Goed of niet, ik blijf er gewoon bij.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:34:
[...]

Klopt hij zat op Rosario en Anna. Misschien opvallend Fons zag de mol niet bij de waarzegster, waar Anna en Rosario dat wel zagen.
Ja dat is wel interessant... omdat ie zichzelf niet kon zien. :+

Denk ook oprecht niet dat ze ons de foto van de Mol hebben laten zien. Dus wat ze nu bij Moltalk aan het analyseren zijn is een beetje nutteloos. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Als Fons te zien was in de glazen bol dan moet die snor opvallen. Ik vermoed dat wij het juiste beeld niet zagen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

tweakduke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:37:
Als Fons te zien was in de glazen bol dan moet die snor opvallen. Ik vermoed dat wij het juiste beeld niet zagen :)
Mij viel op dat Rosario in het begin van de mol geen baardje had (dus makkelijk te schminken) en nu heeft hij wel een baardje. Fons zou idd teveel opvallen, en die heeft ook niet geen snor gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spasm
  • Laatst online: 16:08
MarkyB schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 22:05:
[...]

Mij viel op dat Rosario in het begin van de mol geen baardje had (dus makkelijk te schminken) en nu heeft hij wel een baardje. Fons zou idd teveel opvallen, en die heeft ook niet geen snor gehad.
En dat was ook de enige aflevering waarin hij ingevlochten haar had. Makkelijk om een pruik op te zetten ?
(Ik zit trouwens op Anna 😃).

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
MarkyB schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 22:05:
[...]

Fons zou inderdaad te veel opvallen, als ze toen wisten dat ze erop moesten letten. Maar ze hadden geen idee, werden overweldigd door de muziek, de mensen, de dansers, de drukte, dus lijkt mij dat de kandidaten het sowieso niet doorgehad hebben destijds. Zij konden ook de beelden niet terugkijken natuurlijk :+

Nu pas konden ze die beelden zien. Dus dan hebben zij wellicht het snorretje wel direct herkend. Dan krijgen wij die beelden 100% niet te zien op TV, omdat het dus te duidelijk zou zijn.

Mensen zien ook een Gorilla niet door het beeld lopen als ze te gefocust zijn op een taak. Dus ik vind het niet heel vergezocht dat het snorretje ze niet is opgevallen met zoveel gaande om zich heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Als ik zelf even wat nareken op het Follow the money overzicht, dan heeft Fons de laatste afleveringen bijzonder weinig ingebracht. En het was al niet veel.

Aflevering 8:
De jokers werden afgenomen door Rosario, lekker lang aan het klungelen met kaartenhuis. Geen geld.
De woordenopdracht bracht niet veel op.

Ook had hij ervoor gekozen om de vragen in te zien in de andere aflevering.

Aflevering 9:
Ik vermoed dat hij bewust het buideltje nam met weinig geld. Hij had de makkelijke taak om over te komen. Hij nam bij het kiezen van de buidel meteen de regie.

Sleuteltjes, tjah daar kun je van alles verzinnen. Geen mol actie op beeld gezien in ieder geval.

Als je de -3000 van Rosario als oprechte fout als kandidaat rekent en die weglaat, dan heeft hij juist 1229,- in de pot gebracht. En dat is doorgaans geen mol.

Waar Anna dan ook rond de 1000 uitkomt en Fons op een schamele 244,- Dan staat Fons dus onderaan met het minste geld in de pot.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:00
Ik vond het eigenlijk best een leuke aflevering. Wat ik vooral leuk vond, was dat het een gezellige aflevering was. De dynamiek tussen de kandidaten zien. I love it!! En jammer dat Kees er uit is, leuke speler!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 13:45
Ik heb (in al die jaren) heel veel bewondering voor het productie team van Wie is de Mol. Er moet heel veel geregeld worden en ze zetten de locaties/landen waar de opnamen plaats vinden altijd in een zonnetje. Ook goede reclame natuurlijk voor die landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik mis effe iets; volgende week geen opdrachten? Is dat nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dirickteur schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:10:
Ik mis effe iets; volgende week geen opdrachten? Is dat nieuw?
Neuh het is aflevering 10, da's de reveal en mollenstreken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 22:09

Quad

Doof

SmurfLink schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:20:
[...]

En tien minuten lang de uitspraak: Wie is................... De mol.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:57
SmurfLink schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:20:
[...]

Vroeger was de finale aflevering toch ook met opdrachten met de laatste drie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dirickteur schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:27:
[...]

Vroeger was de finale aflevering toch ook met opdrachten met de laatste drie?
Dat is al best wat seizoen niet zo. Ik kan het me alleen nog vaag herinneren. Dat waren dan seizoenen waarin er niemand terugkwam en elke aflevering iemand eruit ging.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Grappig bij de uitleg van die opdracht met abseilen. Zeg ik, dit is van de flippos... Flippos? Zegt mijn vriendin. Man, als ik de mol was geweest hadden ze 0.0 tijd haha, zo veel gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://flippo.awesomnia.awesomeretro.org/wp-content/uploads/sites/13/2015/05/291.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Om een winnaar uit te roepen moet er nog wel een test worden afgenomen dus een klein beetje aflevering tijdens de onthulling rest ons nog.

Rick had al wel gezegd dat er geen opdrachten meer komen, dit is de pot.

Tweakers Discord

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Quad schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:25:
[...]

En tien minuten lang de uitspraak: Wie is................... De mol.
En nutteloze bijdrages van mensen die buiten staan.
Covid finale was echt de beste van de afgelopen jaren. Minder dom gelul en meer inhoud.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:01:
Om een winnaar uit te roepen moet er nog wel een test worden afgenomen dus een klein beetje aflevering tijdens de onthulling rest ons nog.

Rick had al wel gezegd dat er geen opdrachten meer komen, dit is de pot.
De finaletest was in deze aflevering al.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:58:
Grappig bij de uitleg van die opdracht met abseilen. Zeg ik, dit is van de flippos... Flippos? Zegt mijn vriendin. Man, als ik de mol was geweest hadden ze 0.0 tijd haha, zo veel gespeeld.

[Afbeelding]
_/-\o_
Dank je.
Dat knagend gevoel van “waar ken ik dit van” is nu weg.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Net als teruggekeken. Anna of Rosario is de mol en ik tunnel hem naar Anna. De laatste opdracht WIL of MOET je bij de sleutel tafeltjes staan.

En ik wil terug naar 3 opdrachten per aflevering. Dit was echt niks. Kan alleen even die 10 finale vragen niet terugvinden die Fons in heeft gekeken. Kan je daar wat uithalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Quad schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:06:
[...]

De finaletest was in deze aflevering al.
Oh ja zo zeiden ze het wel.. nou ja veel lucht dus om te vullen bij de onthulling als gewoonlijk.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:25:
[...]

Oh ja zo zeiden ze het wel.. nou ja veel lucht dus om te vullen bij de onthulling als gewoonlijk.
Yep en toch zal die aflevering voorbij zijn voor je het weet. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:34:
Sleuteltjes, tjah daar kun je van alles verzinnen. Geen mol actie op beeld gezien in ieder geval.
Als duiker kan je gewoon de namen noemen van goede sleutels, zodat die aan de kant gelegd worden :P

En als sorteerder van de sleutels kunnen best wat goede sleutels in het water vallen...

Verder weinig fysiek uitdagende opdrachten dit jaar. Het was vooral puzzels ter plekke oplossen.

[ Voor 11% gewijzigd door LordSinclair op 03-03-2024 21:41 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:50
LordSinclair schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:40:
[...]

Als duiker kan je gewoon de namen noemen van goede sleutels, zodat die aan de kant gelegd worden :P

En als sorteerder van de sleutels kunnen best wat goede sleutels in het water vallen...

Verder weinig fysiek uitdagende opdrachten dit jaar. Het was vooral puzzels ter plekke oplossen.
Als je als mol bij die sleutel tafels staat heb je een stuk meer opties:
- doen alsof je het niet hebt gehoord
- goede sleutels in het water laten vallen
- labels van de goede sleutels omwisselen met die van de foute

Als mol wil je denk ik echt bij die tafels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
ruurd v. schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:16:
[...]

Als je als mol bij die sleutel tafels staat heb je een stuk meer opties:
- doen alsof je het niet hebt gehoord
- goede sleutels in het water laten vallen
- labels van de goede sleutels omwisselen met die van de foute

Als mol wil je denk ik echt bij die tafels staan.
Klopt helemaal, er waren dit seizoen gewoon veel opdrachten waar als de mol zijn/haar werk deed het prijzengeld direct tot 0 of min bedragen gereduceerd werd, zonder dat het heel erg opviel welk radartje in het hele spel niet lekker liep.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Die lage pot is ook vertekend met maar 2 opdrachten per aflevering valt er ook minder geld te verdienen en te mollen natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik hoorde dat een flink deel van de mensen die mee waren (kandidaten, crew etc.) een parasiet hadden opgelopen. En dat het daarom soms laag in energie is en bepaalde opdrachten vreemd voelen.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste