Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant.. dan zouden we hem dus speciaal daar neerzetten zodat ie deze 'hint' kan blijven volhouden? Vind ik wel een beetje ver gezocht. Kan me trouwens niet herinneren dat kandidaten met vrijstellingen bij de presentator zitten ipv bij de andere kandidaten, misschien dat ze dat gewoon een leuker beeld vonden?Mog schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:03:
Ik luister net de B aflevering van Trust Nobody. Daarin wordt de handtastelijkheid van Kees besproken. Na elk rood scherm pakt hij de afvaller asap vast. En nu ook met Babs weer. Dat was al eerder opgevallen natuurlijk. Het idee dat de mol de kandidaten als eerst en als laatst aanraakt is een tof idee. Maar goed, het kan ook gewoon Kees zijn fysieke natuur zijn. Maar deze aflevering had Kees een groene vrijstelling. En in eerdere WIDM seizoenen zaten de kandidaten met een groene vrijstelling altijd naast de presentator en niet tussen de kandidaten (ze kunnen immers niet afvallen). Maar deze aflevering dus wel, want anders had hij Babs niet kunnen vastpakken. Dit vind ik wel heel opvallend.
Exact expert nodig?