Rosario knalde bijna iedereen af, al was dat bedrag b.v. bij Kees terecht gekomen was het ook weg geweest.
- Hoeveel had ze geboden in de aflevering waar Kees het hogste bod eruit speelde?
- Waarom zou ze (als een kandidaat, Rosario 3000 euro eruit speelt) dat ook nog eens doen?
Beide bewijst juist precies wat ik zeg

- Zo achter Kees, bij het bordjes vissen maar dus ook met risico dat Rosario en Rian (andere boot) of Fons daar wat van ziet?
Gezien de beelden waren die heel ver weg, keek Fons zelden naar het water en als je dus wacht totdat de andere boot aan het vissen was is daar geen enkel risico aan. Zeker omdat er ook nog eens een camarea-boot tussnin voer.
- Er is niemand die zei bij de opdracht met de Worstelaars dat Anna en Jeroen niet samen worstelaars mochten tekenen;
Klopt, dat was dan ook de 2e opdracht waar ik het over had. Alhoewel er ook daar weer geen enkel risico was aan het verkeerd tekenen van de worstelaars. En waarbij ze ook nog eens op de andere plekken net zo goed had kunnen mollen.
Er waren i.m.o. echt voldoende momenten/ spellen, waarbij juist de gekozen taktiek bepaalde dat Anna niet in zicht was, niet door de opdracht zelf.
De meesten waren tijdens de opdrachten juist buiten beeld omdat de groep iedere keer werd opgesplitst.
Maar zoals ik al zei,kan de mol ook weinig doen als je een groep hebt die met zijn allen aan het mollen zijn. Ik zeg dus niet zozeer dat de mol het slecht heeft gedaan, maar wel dat ze weinig heeft gedaan/kunnen doen. Als je het seizoen al begint met 10 mollen, zal de echte mol maar weinig impact hebben.