Ik heb bij een grote speler in telecomzaken een Pixel 8 Pro besteld na lang nadenken afgelopen dinsdag.
Deze zou gisteren aankomen, met veel gezonde zin zat ik te wachten op mijn werk dat die zou aankomen want ik was zelf niet thuis en kon hem ook niet meer wijzigen in Postnl app. Denk vanwege verzekerde verzending. Pakket niet geleverd.
Eind goed al goed zou je denken, vandaag thuis dus nieuwe dag nieuwe poging.
Niet dus. Nog steeds niks ontvangen. Zie track and trace:
:strip_exif()/f/image/eMcwbA0Z9ZOU2VrYKAkC4ku2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yA3DpX8GqPgpBAYEP7O0ygQK.jpg?f=fotoalbum_large)
Gebeld met de webshop, en er wordt een onderzoek ingesteld waarin ik een verklaring moet ondertekenen.
Geen probleem, maar als je de track and trace ziet zie je al dat hij dus niet is geleverd nog steeds.
Onderzoek duurt 5 werkdagen.
Alleen nu komt het, ze vragen kopie ID (!).
Dat vind ik voor een probleem wat ze zelf hebben veroorzaakt toch echt te bizar voor woorden. Zomaar je kopie ID opsturen terwijl ze zelf hun zaakjes niet op orde hebben. Is dit wel rechtsgeldig?
Zie formulier waarin kopie id gevraagd wordt
:strip_exif()/f/image/8bp32hhcwoZbchJHzBSKyQhv.jpg?f=fotoalbum_large)
Kortom, moet ik hier wel akkoord mee gaan om mijn recht te krijgen? Kopie ID gaat mijn inziens echt te ver.
Deze zou gisteren aankomen, met veel gezonde zin zat ik te wachten op mijn werk dat die zou aankomen want ik was zelf niet thuis en kon hem ook niet meer wijzigen in Postnl app. Denk vanwege verzekerde verzending. Pakket niet geleverd.
Eind goed al goed zou je denken, vandaag thuis dus nieuwe dag nieuwe poging.
Niet dus. Nog steeds niks ontvangen. Zie track and trace:
:strip_exif()/f/image/eMcwbA0Z9ZOU2VrYKAkC4ku2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yA3DpX8GqPgpBAYEP7O0ygQK.jpg?f=fotoalbum_large)
Gebeld met de webshop, en er wordt een onderzoek ingesteld waarin ik een verklaring moet ondertekenen.
Geen probleem, maar als je de track and trace ziet zie je al dat hij dus niet is geleverd nog steeds.
Onderzoek duurt 5 werkdagen.
Alleen nu komt het, ze vragen kopie ID (!).
Dat vind ik voor een probleem wat ze zelf hebben veroorzaakt toch echt te bizar voor woorden. Zomaar je kopie ID opsturen terwijl ze zelf hun zaakjes niet op orde hebben. Is dit wel rechtsgeldig?
Zie formulier waarin kopie id gevraagd wordt
:strip_exif()/f/image/8bp32hhcwoZbchJHzBSKyQhv.jpg?f=fotoalbum_large)
Kortom, moet ik hier wel akkoord mee gaan om mijn recht te krijgen? Kopie ID gaat mijn inziens echt te ver.
[ Voor 19% gewijzigd door Otto Jans op 09-11-2023 18:16 ]