Zelf weten, man.WillemdeZijger schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:22:
Ik heb dus al mijn spaargeld in crypto gestopt en 0 euro op de bankrekening. Niet doen, dus?
Waarom veronderstel je dat we enkel in crypto zitten?poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:13:
[super lang betoog]
Waarom niet deels kiezen voor veiligere opties en kansen spreiden middels aandelen, vastgoed?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Alles kan, maar daar is dit niet het topic voor.poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:13:
Waarom niet deels kiezen voor veiligere opties en kansen spreiden middels aandelen, vastgoed?
Ik denk dat je grofweg twee crypto maxi’s hebt.
(1) Mensen die er (heel) vroeg bij waren. Crypto heeft hen beloond met een paar ton vermogen. Als het je zó kwam aanwaaien kun je prima 40% (paper) profit zien verdampen. En tot dusver groeide dat altijd weer aan, dus why not?
(2) Mensen die (al dan niet beredeneerd en calculerend) anticiperen op een prijsstijging.
Voor (2a) de berekenende maxi heeft de strategie al vaak het gewenste effect gehad. En de (2b) gokker kocht op 60k voor een godsvermogen om het daarna te zien verdampen. Deze ging bijkopen om de GAK maar te drukken.
Vooralsnog hebben ze altijd gelijk gekregen - het bleek lucratief en rendabel. Waarom dan stoppen?
Misschien omdat crypto meer geluk dan wijsheid is. Dat kan zijn, maar dat weten jij en ik niet. Only time will tell.
En laten we eerlijk zijn, de crypto maxi heeft vooralsnog het gelijk aan zijn zijde. Maar voor hoe lang he?
Maktub
Lees maar terug de laatste twee pagina's.MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Waarom veronderstel je dat we enkel in crypto zitten?
Iedereen moet lekker doen waar hij zich prettig bij voelt.WillemdeZijger schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:22:
Ik heb dus al mijn spaargeld in crypto gestopt en 0 euro op de bankrekening. Niet doen, dus?
- Gelukszoekr, 9 januari 2024 om 19:11 uur.
Op basis van een aantal berichten die hier worden gepost. En spreiden met 90 - 10 dan wordt er feitelijk gespreid, maar dat vind ik persoonlijk alsnog veel risico.MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Ik merk het ook aan mezelf maar de 'jeugd' lijkt heel ongeduldig als het om geld verdienen gaat. Anders dan mijn vader die lekker om 18.00 inlogt op zijn pc, met twee vingers, om te kijken wat de aandelen vandaag gedaan hebben. Zou willen dat ik dat kon.
Ik denk dat het allemaal wat genuanceerder ligt.
Velen zijn lager ingestapt vorig jaar. Nu all-in gaan is anders dan geleidelijk wat opbouwen.
Velen zijn lager ingestapt vorig jaar. Nu all-in gaan is anders dan geleidelijk wat opbouwen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik snap heel goed dat mensen liever voor aandelen kiezen dan de grilligheid van bitcoin. Maar je bent wel heel erg knap als je in 2020 een pakketje aandelen hebt gekocht dat het beter doet dan bitcoin in dezelfde periode. Nu is dat inderdaad geen lange termijn en er kan nog van alles gebeuren (met aandelen ook trouwens).ozan20 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:56:
[...]
Helaas had mijn vriend een groot deel van zijn vermogen ingezet op Bitcoin en verschillende altcoins. Het ging bij hem goed en vertelde mij dat ie voor de lange termijn zit en dat hij pas over een jaar of 10 gaat cashen. Helaas na de grote crash van 2021 zit hij zwaar in de min en sindsdien is zijn portfolio nooit meer hersteld en ik vrees dat de altcoins nooit hun ath zullen bereiken.
Ik zit zelf volledig in aandelen en ik beleg sinds 2020 en mijn vermogen heel mooi zien groeien. Elk jaar heb ik positief afgesloten en ben ik superblij dat ik niet met de hype ben gegaan. Op de lange termijn zijn assets die niet heel volatiel bewegen op de lange termijn altijd beter dan in risicovolle assets die hard op en neer gaan. Check even het verschil tussen berkshire hathaway en arkk etf.
Ik ben zelf nog steeds heel erg blij dat ik 10 jaar geleden géén aandelen heb gekocht maar wel in de duistere crypto wereld ben gestapt, alle noob fouten heb gemaakt en daardoor mijn vermogen ondertussen ook mooi zie groeien. Als je kiest wat bij je past is het een niet beter of slechter als de ander, ieder zijn ding denk ik.
Ik lul ook zomaar wat
Ik snap je punt, gebruik je alleen net een slecht voorbeeld. Al heb jij het over pakketjes aandelen.shovelhead1340 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:30:
[...]
Ik snap heel goed dat mensen liever voor aandelen kiezen dan de grilligheid van bitcoin. Maar je bent wel heel erg knap als je in 2020 een pakketje aandelen hebt gekocht dat het beter doet dan bitcoin in dezelfde periode. Nu is dat inderdaad geen lange termijn en er kan nog van alles gebeuren (met aandelen ook trouwens).
Ik ben zelf nog steeds heel erg blij dat ik 10 jaar geleden géén aandelen heb gekocht maar wel in de duistere crypto wereld ben gestapt, alle noob fouten heb gemaakt en daardoor mijn vermogen ondertussen ook mooi zie groeien. Als je kiest wat bij je past is het een niet beter of slechter als de ander, ieder zijn ding denk ik.
Heel veel losse aandelen die je in 2020 voor een prikkie kon kopen en nu met 200-500% winst kon verkopen.
Volgens mij omdat ik meldde dat ik 90% van mijn beleggingen/investeringen in crypto is. Dit is natuurlijk niet mijn gehele vermogen, maar het deel waarmee ik speculeer.MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Ons huis is sinds 31dec23 afbetaald
De tijd leert of het tij keert
Ik ook. Als ik alles kwijt raak is dat heel erg jammer, maar overleven we dat hier ook wel. Zo stellig als hier wordt gemeld dat mensen niet slim zijn door alles in de kriptoos te slingeren kan ook wel wat genuanceerder. Volgens mij zijn de meesten hier intelligent genoeg om niet al hun spaargeld in risicovolle mandjes te mieteren. En daarmee doel ik niet alleen op internetmuntjes, want ook in normieland zijn er genoeg producten waar je geld in kunt verdampen. De Triodos bank kwam hier vorige week nog voorbij volgens mij...
Trouwens...
Noice!
[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 09-01-2024 21:46 ]
Dan weet je wat je doet!raq schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Volgens mij omdat ik meldde dat ik 90% van mijn beleggingen/investeringen in crypto is. Dit is natuurlijk niet mijn gehele vermogen, maar het deel waarmee ik speculeer.
Ons huis is sinds 31dec23 afbetaalden heb voldoende cash op de bank, we kunnen een -75% hebben hier.
Nice, congrats!raq schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Ons huis is sinds 31dec23 afbetaalden heb voldoende cash op de bank, we kunnen een -75% hebben hier.
Ik heb nog aandelen SNS Reaal gehad. Mooie rugpull was dat. Was nog in m'n tienerjaren en dacht een mooie pennystock opgepikt te hebben. Die deden -100%. Opgeheven. Nada..Ray_ schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:45:
[...]
En daarmee doel ik niet alleen op internetmuntjes, want ook in normieland zijn er genoeg producten waar je geld in kunt verdampen. De Triodos bank kwam hier vorige week nog voorbij volgens mij...
Staat nog steeds in m'n pf overzicht in de beleggingsapp op -100%.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[
[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-01-2024 07:22 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier is 1/4e v belegd vermogen crypto, 3/4e indexfondsen. Dat is op zich een verhouding waar wij ons prettig bij voelen, en wat we ook probleemloos kunnen dragen.
Alleen gaat er met deze stijgingen wel weer een keer een moment komen om te moeten herbalanceren...
Alleen gaat er met deze stijgingen wel weer een keer een moment komen om te moeten herbalanceren...
Ik denk dat hier weinig mensen met gezin all-in crypto zitten zonder andere reserves of investeringen te hebben. Als dat wel zo is, dan is dat inderdaad niet slim (lees: dom).poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:13:
Hier persoonlijk 75% in crypto, 10% in aandelen en 15% staat op de spaarrekening te verdampen door inflatie.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Een jaar of 10 geleden was dat toch? Je weet dat je daar sinds vorig jaar een aanvraag voor schadevergoeding voor kunt indienen?NeoflexNL schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:50:
[...]
Ik heb nog aandelen SNS Reaal gehad. Mooie rugpull was dat. Was nog in m'n tienerjaren en dacht een mooie pennystock opgepikt te hebben. Die deden -100%. Opgeheven. Nada..
Staat nog steeds in m'n pf overzicht in de beleggingsapp op -100%.
Wat meer meme’s en de betere chicks zeggen meer als 1000 woorden.jvel92 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:35:
Ik denk even door de slow chat scrollen na een avond sporten. Hoop nieuwe namen, teksten weggemod en lappen tekst over verantwoord investeren. Crypto op rtl-z geweest toevallig?[Afbeelding]
Acuut bij je geld komen?poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:13:
Laat ik voorop stellen dat ik niemand wil veroordelen op basis van zijn of haar keuzes dan wel strategieën. Daarnaast heb ik te weinig inhoudelijke kennis van cryptocurrency. Toch ben ik zo verbaasd over de zekerheid waarmee sommigen spreken over cryptocurrency en bijvoorbeeld de cycli. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen er vanuit blijven gaan dat iets op dezelfde wijze zal blijven verlopen op basis van een paar jaartjes. Ik hoor hier oprecht graag meer over.
Enerzijds vind ik het mooi dat mensen durven te investeren, zelfs all in durven te gaan, onder het mom wie niet waagt wie niet wint. Vele zullen er ook zeker mooie rendementen mee behalen. Echter, zeker als je de verantwoordelijkheid draagt voor een gezin, vind ik het bizar om te lezen dat mensen al hun spaargeld hierin stoppen. Volgens mij zijn er genoeg redenen te bedenken waardoor je acuut bij je geld moet kunnen komen waarbij je met een beetje pech tientallen procenten in de min staat of nog erger. Nog maar te zwijgen over exchanges die failliet gaan en dat soort taferelen.
Crypto in eigen beheer en niet op exchanges laten staan.
ah joh, je inleg x10 zien doen en dan door de hebzucht wachten op een stijging na een flinke daling...
fast forward 8 maanden verder en mijn oorspronkelijke inleg is nog maar 15%.
Dit was in 2018, vervolgens bijkopen om mijn gemiddelde aankoop te verlagen en de laatste bull in 2021 lekker gecashed. inleg + winst eruit.
Ik verwacht nu weer precies hetzelfde te kunnen doen en ik sta alweer goed in de plus.
Zit mijn hele hebben en houden in crypto?
Nee
doet het pijn wanneer het verdampt :
Ja
Zal ik hierdoor geld problemen krijgen:
Nee.
En het belangrijkste: wen moon?
Ja
16:00 in Washington. Dat wordt morgen dan
Voor wat het waard is:
- 40% stonks;
- 40% fiat;
- 10% crypto;
- 10% metalen.
Tijd voor opnieuw alloceren, dus.
- 40% stonks;
- 40% fiat;
- 10% crypto;
- 10% metalen.
Tijd voor opnieuw alloceren, dus.
Maktub
Ik bedoel dat je het moet opnemen om wat voor reden dan ook en je port staat flink flink in de min. Exchange of hardware wallet. Dat KAN bij aandelen ook maar ten tijde van crisis zijn er altijd aandelen die het juist goed doen. Als crypto naar beneden dondert dan dondert naar mijn weten alles zo'n beetje naar beneden.elektriekert schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:58:
[...]
Acuut bij je geld komen?
Crypto in eigen beheer en niet op exchanges laten staan.
ah joh, je inleg x10 zien doen en dan door de hebzucht wachten op een stijging na een flinke daling...
fast forward 8 maanden verder en mijn oorspronkelijke inleg is nog maar 15%.
Dit was in 2018, vervolgens bijkopen om mijn gemiddelde aankoop te verlagen en de laatste bull in 2021 lekker gecashed. inleg + winst eruit.
Ik verwacht nu weer precies hetzelfde te kunnen doen en ik sta alweer goed in de plus.
Zit mijn hele hebben en houden in crypto?
Nee
doet het pijn wanneer het verdampt :
Ja
Zal ik hierdoor geld problemen krijgen:
Nee.
En het belangrijkste: wen moon?
Ja
[
[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-01-2024 07:22 ]
Ik heb een aantal depositos lopen waarbij er elke 3 maanden een kleine jonge tweedehands auto vrijkomt.poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:03:
[...]
Ik bedoel dat je het moet opnemen om wat voor reden dan ook en je port staat flink flink in de min. Exchange of hardware wallet. Dat KAN bij aandelen ook maar ten tijde van crisis zijn er altijd aandelen die het juist goed doen. Als crypto naar beneden dondert dan dondert naar mijn weten alles zo'n beetje naar beneden.
En dan nog genoeg op mijn spaarrekening wat direct op te nemen is.
15 Wasmachines die tegelijk stuk kunnen gaan heb ik ook niet.
M.a.w.
Ik investeer alleen met geld wat ik bereid ben te verliezen
Mooooooooooooooooooooon
Oh nice, nee dat wist ik niet. Kan nooit veel geweest zijn destijds maar de moeite waard om uit te zoekenRay_ schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:55:
[...]
Een jaar of 10 geleden was dat toch? Je weet dat je daar sinds vorig jaar een aanvraag voor schadevergoeding voor kunt indienen?
Werkt dat ook voor Bitcoin etf's
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
MOOON!
WOW!!!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verdomt haha. Ik dacht je loopt te trollen. Die zag ik niet aankomenWhySoSerious schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:12:
Mooooooooooooooooooooon
[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-01-2024 22:13 ]
Doe nu niet zo verrast, ik had het aangekondigd
[ Voor 17% gewijzigd door MrMrq op 09-01-2024 22:14 ]
Maktub
Is er iets goedgekeurd? Ik zie een groene paal en cmc loopt achter.
REKT
And it's gone
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Fox news rapporteert dat meerdere ETF aanvragers hebben bevestigd dat de ETF aanvragen zijn goedgekeurd, a.s. donderdag begint het traden.
16.00 naar huis? Lekkere werkdag is dat 👍🏻
Ik lul ook zomaar wat
Hahah wow, wat een geweld weer
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Vechain had toch dat hilarische filmpje van n gammel machientje. Iets met tracking binnen supply chains ofzo?Gipsy King schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:22:
[...]
No loss , gekocht op 1.4 cent. Hehe , lekkere berg wel , +100% +/-. Maar goed.
https://newsbit.nl/crypto...ing-van-vechain-naar-114/
Ik heb er niet veel meer van gehoord.
Ik lul ook zomaar wat
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Toch een sell the news. Verrassend heur.
Duurt 5 minuten dan komt de fomo weer naar boven bij de weak hands.Darrell schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:20:
Ordinaire pump en dump 🤪
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Orakel op RTL Z voorspelde het al.Darrell schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:20:
Dit is groots mensen! SERIEUS!
Dit eindigt waarschijnlijk net zoals die rente meuk: tig wicks naar boven en beneden, paar uur later weer gewoon een flatline rondom de oude koers.
Boomer.Taro schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:22:
Dit eindigt waarschijnlijk net zoals die rente meuk: tig wicks naar boven en beneden, paar uur later weer gewoon een flatline rondom de oude koers.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit is het geluk dat we zoekten eh zochten!Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:21:
Dit is groots mensen! SERIEUS!
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Gary, ouwe pikkebaas. Lekker man!
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-01-2024 22:24 ]
Eth gaat ook jekko
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik had de verkooporders al staan. Nu maar kooporders inschieten
Slecht voorbeeld? Toen was BTC na n crash BTC minder dan $5k dus dat is nu beduidend meer dan +500%poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:33:
[...]
Ik snap je punt, gebruik je alleen net een slecht voorbeeld. Al heb jij het over pakketjes aandelen.
Heel veel losse aandelen die je in 2020 voor een prikkie kon kopen en nu met 200-500% winst kon verkopen.
Edit: om de een of andere reden zat ik met Ukraine in m'n hoofd, foutje
Geen zin om uit te zoeken waarom t in 2020 even dipte
[ Voor 22% gewijzigd door shovelhead1340 op 09-01-2024 22:30 ]
Ik lul ook zomaar wat
is het 100% nu AAN!? ETF approved?
nothing stops this train
“The @SECGov twitter account was compromised, and an unauthorized tweet was posted. The SEC has not approved the listing and trading of spot bitcoin exchange-traded products.”
https://x.com/garygensler/status/1744833049064288387?s=46
https://x.com/garygensler/status/1744833049064288387?s=46
[ Voor 14% gewijzigd door MaZo op 09-01-2024 22:28 ]
Poosje tussenuit geweest, oa door persoonlijke omstandigheden maar wel blijven lurken hier in de chat, dus hoi allemaal
Had niet verwacht dat het nieuws vandaag nog naar buiten zou komen, maar men is weer lekker bezig om posities te liquideren als ik het zo zie, tijd geleden dat ik zulke "muziek" heb gehoord op aggr.trade
Had niet verwacht dat het nieuws vandaag nog naar buiten zou komen, maar men is weer lekker bezig om posities te liquideren als ik het zo zie, tijd geleden dat ik zulke "muziek" heb gehoord op aggr.trade
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De speculaasie is begonnen.
laat die traders maar hun gang gaan, spot orders staan klaar bij nog -10% gogo!
nothing stops this train
Mooie zet van Gary.MaZo schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:28:
“The @SECGov twitter account was compromised, and an unauthorized tweet was posted. The SEC has not approved the listing and trading of spot bitcoin exchange-traded products.”
Complete manipulatie dit
The @SECGov twitter account was compromised, and an unauthorized tweet was posted. The SEC has not approved the listing and trading of spot bitcoin exchange-traded products.
— Gary Gensler (@GaryGensler) 9 januari 2024
nothing stops this train
Klopt maar dan heb je het over de meest perfecte timing en die heeft niemand. In dezelfde jaartallen kun je ook zeggen van 10k naar 40k en dat is maar 400%. Maar je hebt gelijk, je had meer winst kunnen pakken met BTC.shovelhead1340 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:26:
[...]
Slecht voorbeeld? Na de Ukraine inval kon je inderdaad hele goede aandelen even heel goedkoop opscheppen. Maar in datzelfde dal was BTC minder dan $5k dus dat is nu beduidend meer dan +500%
Morgen nog een keer
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 09-01-2024 22:30 ]
dat kan ook nog!Beug schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:31:
Misschien is de account van Gary gehacked. Driedubbele marktmindf*ck.
nothing stops this train
Musk aan de drugs.
X is rekt gegaan. Moest nog wat goedkmaken.
Mission accomplished! To the moon!
X is rekt gegaan. Moest nog wat goedkmaken.
Mission accomplished! To the moon!
Geen idee of je hem al gezien hebt, maar ik heb m zonet dus gekeken. Wel vermakelijke docu. Met een bizar einde toch wel.Gelukszoekr schreef op zondag 10 december 2023 @ 12:24:
Een nieuwe Netflix "Bitcoin" docu, die niks met Bitcoin te maken heeft; https://www.manners.nl/ne...n-documentaire-bitconned/
Aanrader voor de nieuwkomers ook wel: vertrouw de shitcoins niet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hahah wat is dit toch een heerlijk wereldje
En die Gensler heeft al zo de pest in crypto, wordt het Twitter account van de SEC gehackt
En die Gensler heeft al zo de pest in crypto, wordt het Twitter account van de SEC gehackt
Ja, gezien. En inderdaad bizar einde wel. Niet de beste docu, wel vermakelijkRichh schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:32:
[...]
Geen idee of je hem al gezien hebt, maar ik heb m zonet dus gekeken. Wel vermakelijke docu. Met een bizar einde toch wel.
Aanrader voor de nieuwkomers ook wel: vertrouw de shitcoins niet
Corona toestanden, China vastgoed gezeik, later nog even het idee dat de banken gingen omvallen. Genoeg dips!shovelhead1340 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:26:
[...]
Slecht voorbeeld? Toen was BTC na n crash BTC minder dan $5k dus dat is nu beduidend meer dan +500%
Edit: om de een of andere reden zat ik met Ukraine in m'n hoofd, foutje
Geen zin om uit te zoeken waarom t in 2020 even dipte
Wat de actual fuck haha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
dikke winst bij SEC, eerst zeggen van ja! pump komt.....dan zetten ze de short klaar en geven ze de opdracht aan Gensler om het te ontkrachten.....dubbele winst!
nothing stops this train
Hier zijn weer mensen prima hun zakken mee aan het vullen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik lag al te slapen toch maar ff gecheckt zag 56 nieuwe berichten waaronder moon etc…
En toen Etf goedgekeurd!!
Feli allemaal dit is zeer groot nieuws voor de crypto scene!
En toen Etf goedgekeurd!!
Feli allemaal dit is zeer groot nieuws voor de crypto scene!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/tFXY5f4mxTiGbkmwNjHgkwWE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O2AkA7BipkbueP76bb7Qd92L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LxhKuvq1arIyn194MdOxEOUM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LZ7P60lDG4Vg8LYuDDyaBVE7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xH0olIK092bEZcYbsC9hdn1O.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sznXcy7YARDcf8lFD5DyLtRF.jpg?f=fotoalbum_large)